Nevím, jestli má cenu vůbec reagovat... Ale pokud budu mít už jedno auto s vyšší světlou výškou (Outback, Allroad apod.), tak druhý auto už nebude to samé v bledě modrém, jen o trochu menší ;-). Tak to má spousta lidí, kteří vlastní 2 a více aut. Jedno je SUV nebo crossover a druhé je klasický sedan nebo kombi různých tříd...
Ta je argument jako vyřadit z porovnání Levorg, protože ne každý potřebuje nádech na kapotě...
Věřím že Levorg je dobré auto (stejně jako řada konkurentů) ale tím že jej nabízejí jen s CVT a tím pádem mezinápravovou spojkou jej zbytečně přiřazují k řadě zavedených konkurentů s haldexem, a bohužel nemají žádné technické eso v rukávu, aby mohli říct "podívejte, ale my máme mezinápravový diferenciál - to vám konkurence nedá!"
Zbytečně jej jen zařadili do řady, místo aby mu vytvořili vlastní prostor.
Tahle politika japonských automobilek, kdy zákazníkovi nutí určitý motor jen s určitou převodovkou a často jen s určitou výbavou odežene zákazníky častěji než by byli ochotni si připustit...
Golf (kromě eRka) ani Leon nenabízí 4x4 v benzínu. Jen zvyšený verze a ne každý požaduje vyšší světlou výšku a oplastování. Ostatní auta nejsou konkurencí.
Uvidíme jak nastaví ceny u nás. Ve Švýcarsku cena začíná přepočtu na 700 tis. Kč. I v tom Německu nakonec Levorg koupíš určitě mnohem levněji než je ceníková cena. Je tam velká konkurence. Z vlastní zkušenosti vím, že tam skladovku koupíš min o 100 tis. míň než je ceníková cena.
Presne tak, Forester je vylozene levny, XV take neni extra drahe. Levorg je ze stejneho testa - platforma Impreza, interier take v podstate stejny, takze zacatek ceniku u 800k mi prijde prestreleny.
Vim, ze vam to srovnani nebude vonet, ale za 800k neni problem novy Superb Combi za tuhle cenu se srovnatelnym vykonem ve 4x4 dostanu taky, a je to vetsi kus auta.
Alw za sedm kil nebo lehce nad by to byla dobra koupe.
Do 750 tis.
Octa. Leon, Golf, Superb (včetně verzí scout, alltrack, x-perience)...s kufrem na úrovni kombi dále Quashqai, Outlander...to jen tak hlavy...
Predpokladam ze to bude Subaru resit jako u ostatnich modelu - tzn. k manualu stala 4x4 se stredovym dif., k AT haldex (nevim jestli je vyrobce primo Haldex - proste je tam mezinapravova spojka). Dela to tak uz ted.
Co je na tom nazoru dost hloupeho?
Psal jsem ze haldex je synonymum pro 4x4?
Pěkný kombík, zvlášť na poměry Subaru. Dokonce bych řekl hodně pěkný. Jen mě překvapuje, že jej pro Evropu rovnou nevybavili dieselem, tak možná později.
Pěkný kousek, ten motor mi nevadí, pokud bude povedený. Jak je to s převodovkou? CVT nebo klasický HDM nebo něco jiného? A co cena? bude to do sedmi stováků? :-)
"Hned první pohled na Levorg jasně naznačuje, že tohle je Subaru. Šestiúhelníkovou masku s otvorem v kapotě si nejde splést s jinou značkou"
No nevím, v poslední době je spíš problém najít značku, která šestiúhelníkovou masku na auta nedává - Audi, Hyundai, Ford...