Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Jimbo
Kde je 2.0DIT který je ve Forestru? Zase žádná koupě ;-\ A manuál asi taky nečekat :no:
No, o 300 koňový kombík nižší střední za nějakej 1 mil. Kč by asi moc velký zájem není. A těch pár nadšenců se "spokojí" s STi 😄
GeekStar
Pěkný kousek, ten motor mi nevadí, pokud bude povedený. Jak je to s převodovkou? CVT nebo klasický HDM nebo něco jiného? A co cena? bude to do sedmi stováků? 😄
V Německu začíná v přepočtu na cca 795 000,- Kč, takže nic levnýho. Převodovka CVT.
Takže jestli je tam CVT, tak 4x4 bude obstarávat Haldex...
Tak děkuji, dostanu i jinde a za míň...
Tak děkuji, dostanu i jinde a za míň...
dosť hlúpy názor....hladex predsa nie je synonymum k celkovému pohonu 4x4...
Predpokladam ze to bude Subaru resit jako u ostatnich modelu - tzn. k manualu stala 4x4 se stredovym dif., k AT haldex (nevim jestli je vyrobce primo Haldex - proste je tam mezinapravova spojka). Dela to tak uz ted.
Co je na tom nazoru dost hloupeho?
Psal jsem ze haldex je synonymum pro 4x4?
Co je na tom nazoru dost hloupeho?
Psal jsem ze haldex je synonymum pro 4x4?
To by mě zajímalo, kde jinde dostaneš kombíka nižší střední třídy ve 4x4?
Do 750 tis.
Octa. Leon, Golf, Superb (včetně verzí scout, alltrack, 😜erience)...s kufrem na úrovni kombi dále Quashqai, Outlander...to jen tak hlavy...
Octa. Leon, Golf, Superb (včetně verzí scout, alltrack, 😜erience)...s kufrem na úrovni kombi dále Quashqai, Outlander...to jen tak hlavy...
Golf (kromě eRka) ani Leon nenabízí 4x4 v benzínu. Jen zvyšený verze a ne každý požaduje vyšší světlou výšku a oplastování. Ostatní auta nejsou konkurencí.
Ta je argument jako vyřadit z porovnání Levorg, protože ne každý potřebuje nádech na kapotě...
Věřím že Levorg je dobré auto (stejně jako řada konkurentů) ale tím že jej nabízejí jen s CVT a tím pádem mezinápravovou spojkou jej zbytečně přiřazují k řadě zavedených konkurentů s haldexem, a bohužel nemají žádné technické eso v rukávu, aby mohli říct "podívejte, ale my máme mezinápravový diferenciál - to vám konkurence nedá!"
Zbytečně jej jen zařadili do řady, místo aby mu vytvořili vlastní prostor.
Tahle politika japonských automobilek, kdy zákazníkovi nutí určitý motor jen s určitou převodovkou a často jen s určitou výbavou odežene zákazníky častěji než by byli ochotni si připustit...
Věřím že Levorg je dobré auto (stejně jako řada konkurentů) ale tím že jej nabízejí jen s CVT a tím pádem mezinápravovou spojkou jej zbytečně přiřazují k řadě zavedených konkurentů s haldexem, a bohužel nemají žádné technické eso v rukávu, aby mohli říct "podívejte, ale my máme mezinápravový diferenciál - to vám konkurence nedá!"
Zbytečně jej jen zařadili do řady, místo aby mu vytvořili vlastní prostor.
Tahle politika japonských automobilek, kdy zákazníkovi nutí určitý motor jen s určitou převodovkou a často jen s určitou výbavou odežene zákazníky častěji než by byli ochotni si připustit...
Nevím, jestli má cenu vůbec reagovat... Ale pokud budu mít už jedno auto s vyšší světlou výškou (Outback, Allroad apod.), tak druhý auto už nebude to samé v bledě modrém, jen o trochu menší 😉. Tak to má spousta lidí, kteří vlastní 2 a více aut. Jedno je SUV nebo crossover a druhé je klasický sedan nebo kombi různých tříd...
Ono bylo někdy Subaru levné?
Záleží jak který model. Třeba Forester se prodává za ceny běžné mainstreamové konkurence.
Presne tak, Forester je vylozene levny, XV take neni extra drahe. Levorg je ze stejneho testa - platforma Impreza, interier take v podstate stejny, takze zacatek ceniku u 800k mi prijde prestreleny.
Vim, ze vam to srovnani nebude vonet, ale za 800k neni problem novy Superb Combi za tuhle cenu se srovnatelnym vykonem ve 4x4 dostanu taky, a je to vetsi kus auta.
Alw za sedm kil nebo lehce nad by to byla dobra koupe.
Vim, ze vam to srovnani nebude vonet, ale za 800k neni problem novy Superb Combi za tuhle cenu se srovnatelnym vykonem ve 4x4 dostanu taky, a je to vetsi kus auta.
Alw za sedm kil nebo lehce nad by to byla dobra koupe.
Uvidíme jak nastaví ceny u nás. Ve Švýcarsku cena začíná přepočtu na 700 tis. Kč. I v tom Německu nakonec Levorg koupíš určitě mnohem levněji než je ceníková cena. Je tam velká konkurence. Z vlastní zkušenosti vím, že tam skladovku koupíš min o 100 tis. míň než je ceníková cena.
twistedTSD
Pěkný kombík, zvlášť na poměry Subaru. Dokonce bych řekl hodně pěkný. Jen mě překvapuje, že jej pro Evropu rovnou nevybavili dieselem, tak možná později.
3_diamanty
razvor 2650mm pri dlzke takmer 4,7m mi nepride zrovna moc velkorysy 😒
nic v zlom... ale tie previsy mi pridu obrovske ... subaru to vie aj lepsie
nic v zlom... ale tie previsy mi pridu obrovske ... subaru to vie aj lepsie
No nevím, v poslední době je spíš problém najít značku, která šestiúhelníkovou masku na auta nedává - Audi, Hyundai, Ford...