Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford Focus RS: V Česku od 915.900 Kč

O Fordu Focus RS již víme mnohé, kupříkladu že má výkon 350 koní, točivý moment 470 N.m a chytrý pohon všech kol. Až ve Frankfurtu však automobilka zveřejnila údaje o dynamice vozu či českou cenu.
Zpět na článek
16. 9. 2015 11:09
16. 9. 2015 11:26
16. 9. 2015 13:14
16. 9. 2015 13:58
16. 9. 2015 14:36
16. 9. 2015 14:42
16. 9. 2015 20:14
16. 9. 2015 14:06
16. 9. 2015 12:00
16. 9. 2015 12:29
16. 9. 2015 13:26
16. 9. 2015 12:35
16. 9. 2015 12:39
16. 9. 2015 12:51
16. 9. 2015 13:48
16. 9. 2015 14:04
16. 9. 2015 14:01
16. 9. 2015 16:24
16. 9. 2015 17:23
16. 9. 2015 18:16
16. 9. 2015 19:25
16. 9. 2015 20:16
16. 9. 2015 20:19
16. 9. 2015 12:40
16. 9. 2015 11:12
16. 9. 2015 18:23
16. 9. 2015 18:36
16. 9. 2015 22:04
16. 9. 2015 23:40
17. 9. 2015 01:22
17. 9. 2015 10:44
Avatar - Ozzman
16. 9. 2015 11:08
Další karosářské verze
Nemá Ford v plánu rozšířit RS i na jiné varianty? Ostrý kombík by byl fajn, ale asi nereálný, ale co třeba sedan? Impreza by mohla mít konkurenta :-)
Rozbalit vlákno
16
Avatar - iudex
16. 9. 2015 11:12
Re: Další karosářské verze
ST kombi je Ti málo ostré? ;-) Obávam sa skôr, že na takéto auto nie je trh, už pri ST predpokladám vyšší podiel predajov dízlu než benzínu.
Inak skôr než na nové modely by sa mohol Ford sústrediť na uvedenie už avizovaných verzií na trh, tomu Focusu RS to tiež trvá dosť dlho, predstavený bol pred polrokom a nie je isté, či v salónoch vôbec ešte tento rok bude.
Avatar - Ozzman
16. 9. 2015 11:16
Re: Další karosářské verze
Ale ano, ST je super tah, byl logický vzhledem k tomu, že koncern sbírá prodeje naftovými eresami a Golfem GTD, či Leony ST Cupra. Sedan od FoFo RS by však mohl být zajímavý, třeba právě pro to USA, kde ostré 4x4 sedany celkem kupují, viz to Subaru WRX STI. A já bych si přál, aby ten Ecoboost narvali do Mondea :D:D
Avatar - fOE
16. 9. 2015 11:21
Re: Další karosářské verze
Uprimne receno nechapu, ze v Mondeu jeste neni. Byl by to aktualni kral nepremiove stredni tridy jak vykonem tak objemem (kdyz nepocitam dosluhujici insignii). Je to skoda videt takto dobra auta jako mondeo zabijena neschopnosti automobilky je dodat na trh vcas, je dodat s motorama ktere automobilka ma k dispozici a ktere se tam vlezou. Mazde to lze vycitat tezko, evropsky trh je pro ni spis okrajovy, tyto premotorovane verze jsou pak okrajovou casti okrajoveho trhu. Navic nevim o tom ze by takovy motor mela ready. Ale mondeo? Skoda. ;-\
Avatar - Ozzman
16. 9. 2015 11:23
Re: Další karosářské verze
Ano, ani by nemusel mít 350 koníků, i s 300 by to byla pecka + 4x4, které do Modndea konečně začnou montovat. Třeba se dočkáme s faceliftem :-) Věřím, že by se prodávat mohlo, koncern na takový motor v Passatu nemá odpověď a třeba by je to nakoplo zařadit silnější motory z Audi ;)
Avatar - fOE
16. 9. 2015 11:32
Re: Další karosářské verze
Koncern taky ladi svuj 2L na 300-310k a zrovna tak jej kombinuje s 4x4, tak s tim ze by koncern nemel odpoved bych spis nesouhlasil. Pak je otazka kdo ma jakou rezervu, kam az se da jit, a ktery motor bude prijemnejsi/pouzitelnejsi.
Obycejne bych se takoveho motoru, tak silne foukaneho relativne maloobjemaku v tak velkem a tezkem aute jako passat/mondeo bal, ale v testu mustangu vysel onen ecoboost skvele a to i spotrebou, proto mi jeho nenasazeni do ted nedava smysl. Nasadit jej pri faceliftu je sice pekne, ale ten kdo chtel rychle mondeo do ted to mel resit leasingem passat? Pri FL meli motoru pridat par kw a onen facelift-efekt by tam byl, takto si jen ochuzuji sve vlastni prodeje.
Avatar - Ozzman
16. 9. 2015 11:36
Re: Další karosářské verze
Ano, takový motor má, ale do Passatu ho zatím nedává ;) A pokud Ford nebude podlazovat, tak s 350ti koníky by takové STčko, nebo Vignale bylo sakra rychlým vozem.
Avatar - fOE
16. 9. 2015 11:44
Re: Další karosářské verze
No to zcela jiste. Problem je jen ten podminovaci spusob co pri psani o rychlem mondeu furt musime pouzivat. >:D
Avatar - Ozzman
16. 9. 2015 11:47
Re: Další karosářské verze
>:-[] :yes:
Avatar - AUDIRS6
16. 9. 2015 12:05
Re: Další karosářské verze
Z Audi... :-)
Ak nemyslis 2.0 TFSi, ktora ma aktualne max. 310 PS ( ale dala by sa vyhonit aj vyssie ), tak uz by sa dopredu z oficialne existujucich motrov zmestil len R5 2.5 TFSi, ale to je motor domestikovany Quattrom GmbH, teda pre modely Audi RS a smitec ;-) Takze na nejake pouzitie vo VW mozeme zabudnut.
Z existujucej cerstvo uvedenej Bentaygy W12 je ale uz v stadiu testovania ( a to hodne dlho ) nova VR6 3.0 TSI. To by bol ten spravny motor. Len kedy...? :-!
Avatar - AUDIRS6
16. 9. 2015 12:00
Re: Další karosářské verze
niekde uz som videl clanok aj so spy-fotkami Mondea ST... ;-)
Avatar - iudex
16. 9. 2015 11:22
Re: Další karosářské verze
No nejaké avízo o Mondeu ST som už zaregistroval, údajne by mohlo prísť s faceliftom a motorom práve z FRS, akurát podladeným. To by bola paráda, posledné Mondeo ST220 bolo výborné auto a dodnes sa mi páči. Také Mondeo ST 4x4 2,3Ecoboost s cca. 300k znie lákavo. :-)
Avatar - Ozzman
16. 9. 2015 11:24
Re: Další karosářské verze
Přesně jsem to napsal výše, než jsem si přečetl tvůj koment >:D
16. 9. 2015 14:11
Re: Další karosářské verze
Nesmysl. Dělat takovýho skoro soutěžáka pro fajnšmekry v kombíku? Jaký by to mělo smysl? To auto není na normální civilní ježdění do krámu a zpátky, ale pro nadšence. Pokud někdo chce stěhovat supr rychle ledničku tak existuje výrazně civilnější ST.
16. 9. 2015 16:21
Re: Další karosářské verze
Taky si myslim, ze ST v kombajsu je lepsi volba, nez prznit RS.
17. 9. 2015 09:22
Re: Další karosářské verze
Ač názorově velice nejednotní jsme se koukám jednou shodli ;-)
Avatar - white label
17. 9. 2015 13:41
Re: Další karosářské verze
V tomto ohledu s tebou rozhodně souhlasím i já.
Avatar - iudex
16. 9. 2015 11:09
Paráda
Parádne parametre: výkon, krútiak, maximálka, zrýchlenie, všetko super. Teraz už len tá cena na našich trhoch a nech už je konečne v predaji. A tiež som zvedavý na porovnávačky s konkurenciou.
Rozbalit vlákno
25
16. 9. 2015 11:26
Re: Paráda
Jestli trefí cenu kolem míče nebo 40kEUR, tak by to mohla být i prodejně úspěšná ikona. Ať už je tady! ;-)
Avatar - iudex
16. 9. 2015 13:14
Re: Cena
Tak už článok updatovali o cenu a 915 tisíc je nečakane dobrá cena. Nielenže je pod milión (čo sa tak nejak čakalo), ale je nižšia, ako cena slabšieho Golfu R (935t za 3dv. 954 za 5dv).
Bravo Ford! :yes:
16. 9. 2015 13:58
Re: Cena
To je nášvih! Opravdu výborně vybalancovaný :yes: ;-)
Avatar - iudex
16. 9. 2015 14:36
Re: Cena
350 koní hlboko pod miliónom? Kto by to bol pred pár rokmi povedal...
16. 9. 2015 14:42
Re: Cena
Přesně to jsem vypsal dole. Moc mě zajímá jak se to bude chovat na silnicích...

P.S.: přemýšleli jsme jak tě dostat na party. Vzhledem k tomu, jak jsme si jisti, že budeš nadšenej si můžeš vybrat, zda-li zádům ulevíš od hranic v německým nebo anglickým autě. Celá zadní sedačka pro tebe >:-[]
Avatar - woody-alien
16. 9. 2015 20:14
Re: Cena
Navrhuju kufr a pásku přes pusu. >:-[] ;-)
Avatar - boost.
16. 9. 2015 14:06
Re: Cena
Jo, cena nastavená pěkně. Tak už aby tady byl,trvá jim to nějak dlouho.
Avatar - white label
16. 9. 2015 12:00
Re: Cena
Ta původní ocelově modrá je povedená, ale ta bazénová modř je hrozná, mohli přidat úplně jinou barvu.
Jinak to vypadá, že informace o GR420 ve Frankfurtu byly jen novinářskou kachnou. :no:
A co BMW M2, o té tu zatím žádný článek nevidím.
16. 9. 2015 12:25
Re: Cena
BMW M2 se má podle nejnovějších informací nakonec představit až na jaře...
Avatar - fOE
16. 9. 2015 12:29
Re: Cena
Predstavit nebo jit do prodeje? Kdyz puvodne planovany prodej byl na konec tohoto roku tak posunout predstaveni az na jaro pristiho roku posune prodej na kdy, na leto 2016? 8-s
Avatar - boost.
16. 9. 2015 13:26
Re: Cena
Dealeři tvrdí lidem delivery jejich auta bude na jaře. Na fóru jsem se dočetl, že M2 má být ukázána v říjnu při DTM. Víc jsem to nastudoval.
Avatar - AUDIRS6
16. 9. 2015 12:35
Re: Cena
Takze to preto skolaboval sef BMW Harald Krüger ?
[odkaz]
lebo nemaju co poriadne na IAA ukazat ? ;-\
16. 9. 2015 12:39
Re: Cena
Ale prosím tě...nebreptej. Co nová X1, 7er? ;-)
Avatar - AUDIRS6
16. 9. 2015 12:51
Re: Cena
>:D >:D >:D >:D
No, zatial je tu akosi "ticho" o ich novinkach...mozno preto. ;-)
16. 9. 2015 13:48
Re: Cena
Tak nejdřív se musíme pobavit nad budoucími novinkami domácího výrobce, když ve Frankfurtu nic nemá ;-)
Avatar - Hammunasakra
16. 9. 2015 14:01
Re: Cena
Ty seš tady novej? >:D
Tady se to jmenuje "U koncernu" >:-[]

Facelift 3vý řady, nová 7ma o který se sice psalo ale až tady byla představená verze 740d a xd 320 PS 680 Nm 0-100 za 5,2 s spotřeba 4,9 l, koncept 3.0 CSL Hommage R, nová generace X1 nebo nový modely 330e 252 PS 420 Nm a 225xe sou proti invazi novinek od Škodovky typu Monte Carlo pro Rapid nebo Sup Green Line úplný prd >:D
Avatar - AUDIRS6
16. 9. 2015 17:23
Re: Cena
A helemese >:D
Tak som ta nejako z doupěte vylakal >:-[]
Ako sorry, ale fakt si myslis, ze by sa nieco z toho chytalo na Rapid Monte Carlo ? >:D
Avatar - Hammunasakra
16. 9. 2015 18:16
Re: Cena
Kdo by se zajímal o novinky BMW když je tu Rapid v nový výbavě >:-[]
16. 9. 2015 12:40
Re: Cena
Ano, obojí je po indicku...nechali to na indy ;-)
Avatar - fOE
16. 9. 2015 11:12
Kdo ma problem?
Vsichni, vsichni maji problem! A45 AMG, Golf R, Civic Type R...
Parametry vs. cena vypadaji vskutku zajimave! Bude to prodejni trhak? Doufame! Co me trochu desi je doporucene otacky pro prerazeni, ktere evokuji posledni petivalcovy Focus ST s silnym stredem, ale zadnou spickou (?)

Chtel jsem to nahore napsat normalne, ale nechal jsem se ztrhnout v posledni dobe tak popularnimi, jako z Blesku vystrizenymi, nadpisy s vykricnikem nebo otaznikem! Je to pecka psat tahke!(+video)
Rozbalit vlákno
63
Avatar - iudex
16. 9. 2015 11:18
Re: Kdo ma problem?
>:D No není to skvělé? Je to skvělé! A to se vyplatí!
Avatar - TeeJay
16. 9. 2015 13:59
Re: Kdo ma problem?
To je přece naprosto jasné, že ten motor bude dělaný na střed, všichni to tak dnes mají (s výjimkou CTR), z uživatelského hlediska je to nejlepší možné řešení.

Parametry se povedly, cena se taky povedla, teď ještě co váha. Ta čtyřkolka má být údajně nějaká hodně lehká, takže by FRS mohl být váhově tak někde na půl cesty mezi CTR a ostatními čtyřkolkami, řekněme +50 až +70 kg oproti FWD..
16. 9. 2015 14:10
Re: Kdo ma problem?
Myslím, že tak jasný to zase není...takže bych si počkal do projetí ;-)
16. 9. 2015 14:20
Re: Kdo ma problem?
Co bys čekal od Hondaře >:D Ten má jasno hned, že motor Focusu nebude dosahovat "kvalit" motoru v CTR :-)
Avatar - Individualita
16. 9. 2015 14:21
Re: Kdo ma problem?
Tak ona obě ta auta budou stát za hřích. Nemůžu se dočkat podrobných testů a srovnání ve světě :-)
16. 9. 2015 14:23
Re: Kdo ma problem?
Třeba i ne, ale že bych si to troufal tvrdit už předem... Notabene, Honda je spíš činná na okruzích, kde jsou výkonový špičky posazený výš a jinak. Ford zase ve WRC, tam se to lifruje odspodu ;-) . Takže žádná křeč...
16. 9. 2015 14:37
Re: Kdo ma problem?
Však já to taky nezpochybňuji, jen se bavím jeho jasnovidectvím :-) Závodními auty bych se zas už tolik neřídil, přece jen už tam auto s objemem nad 1,6 l bohužel nenajdeš.
16. 9. 2015 14:38
Re: Kdo ma problem?
Jistě, souhlas. Jen, že i kdyby FFRS dalo důraz na střed, dá se to otočit na závodní geny ;-)
16. 9. 2015 14:48
Re: Kdo ma problem?
To jistě, ale pro někoho jsou závodní geny jen když auto vytočíš k 8 tisícům :-)
16. 9. 2015 14:50
Re: Kdo ma problem?
To je samosebou to nej...a Hondař, Mazdař (pokud se budu držet tematicky značek) by mohl jít ještě o kousek výš...ten pravověrnej, leštící motorový klenoty z minulosti ;-)
Avatar - TeeJay
16. 9. 2015 15:04
Re: Kdo ma problem?
Jasnovidectví? Kdybys nebyl jen plácal, ale o auta a jejich techniku se trošku zajímal, nevypustil bys něco takového vůbec z klávesnice. Podívej se na technická data naprosto "středového" A 45 AMG. To je náhodička, což? >:D
16. 9. 2015 15:13
Re: Kdo ma problem?
Když jsi s autem nejel, pak to vidím na jasnovidectví, nebo věštění z koule...v lepším případě křišťálový >:-[]
Avatar - Ozzman
16. 9. 2015 15:24
Re: Kdo ma problem?
Což u TeeJaye není nic nového... přeci by Ford nemohl být lepší než Honda !! Vždyť se tu někdo z Honda klubu nedávno pral za to, že Accord je konkurentem BMW >:D Tak jakýpak Ford >:D
Avatar - TeeJay
16. 9. 2015 15:28
Re: Kdo ma problem?
Střílíš krásně, ale mimo terč. Vrať se ještě jednou k tomu prvnímu souvětí mého příspěvku a přečti si jeho druhou větu.

Nebo to mám chápat tak, že klientela turbených hatchů (nejen) Fordu teď pase po otáčkách? >:D Tak v tom případě je mi líto, už papírové hodnoty ukazují, že FRS nebude auto pro vás. ;-)
16. 9. 2015 15:13
Re: Kdo ma problem?
No já nevím, kdo tady prorokoval rapidní narůst prodejů Civiců v Evropě s nástupem kombi :-)
Avatar - TeeJay
16. 9. 2015 15:24
Re: Kdo ma problem?
To se ovšem už bavíme o obchodu, ne o technice. ;-)
16. 9. 2015 15:28
Re: Kdo ma problem?
Já myslel, že jsi jasnovidec v každým oboru >:D
Avatar - TeeJay
16. 9. 2015 15:29
Re: Kdo ma problem?
Ne, jen přes techniku. U CTR mi to do puntíku vyšlo, musím se pochválit. :yes: :-)
16. 9. 2015 15:36
Re: Kdo ma problem?
Aha, to si budu pamatovat :-)

Jak jsem psal v 14:37, nijak nezpochybňuji, že to tak nebude, ale prostě mě pobavilo to tvoje "To je přece naprosto jasné". Takových naprosto jasných věcí jsi tady už napsal hodně a ne vždy to vyšlo >:D
Avatar - TeeJay
16. 9. 2015 14:59
Re: Kdo ma problem?
Co ti na tom není jasný? Pokud výrobce doporučuje řadit pod 6000, znamená to, že dále zátah motoru stagnuje nebo, což je pravděpodobnější, klesá. A tato situace trvá těch zbývajících 900 otáček.

Dalším vodítkem je maximum točivého momentu už od 2000, stolová hora od 2000 do 4400 jasně ukazuje na důraz na střed. Jasno bychom měli, kdybychom znali otáčky při maximálním výkonu, s ohledem na oficiální informace bude peakovat tak v těch 5800, jestli ne v 5500 jako v Mustangu.

A posledním vodítkem je hodnota točivého momentu. S hodnotou masakrálních 470 Nm při plné akceleraci a výkonu 350 k tam nebude nic, co by tu špičku alespoň vzdáleně připomínalo.
16. 9. 2015 15:25
Re: Kdo ma problem?
Moc tomu nerozumím, oháníš se tu otáčkami, výkonem a momentem, ale píšeš, jako bys vůbec nevěděl, co je co. Ten zátah klesá už od 4400 otáček, protože právě tam končí maximum točivého momentu (víš co je moment a co výkon?). Takže žádné že "pravděpodobně od 6000 stagnuje nebo klesá". On klesá dle papírových specifikací už mnohem dříve, od těch 4400. Ale patrně od těch 4400 do 6000 klesá jen pomalu a pak už to jde dolů a dolů.
Avatar - TeeJay
16. 9. 2015 15:43
Re: Kdo ma problem?
Pokouším se to laicky vysvětlit někomu, kdo doufá u motoru s těmito parametry ve "špičku". Do těch 5900 bude mít ještě smysl to točit, s ohledem na těch 470 Nm to asi bude padat docela rychle. Místo navážení se do mě bys mohl těm expertům odporně vysvětlit, jaký to bude motorářský Everest až k vwomezovači. 8-s
16. 9. 2015 16:06
Re: Kdo ma problem?
Tak když už někomu laicky něco vysvětluješ, tak bys mu taky nemusel podávat zavádějící informace, nemyslíš? BTW. Kdyby to mělo nejvyšší výkon 258kW při těch 5900 otáčkách, pořád by tam bylo 418Nm, což by bylo dost slušné a bez nějakého výraznějího chcípání (-12% momentu na 1500 otáčkách, BTW, CTR umře o 16% momentu na 2000 otáčkách, takže v podstatě stejný pokles, je pravda, že u CTR je ta mírná forma poklesu o 500 otáček delší). Takže turbo použitelné od 2000 do 6000 by nebylo až tak moc středové.
16. 9. 2015 14:18
Re: Kdo ma problem?
Jen aby neměli problém i zákazníci s designem Focusu RS :-)
Cena je sice více než dobrá, ale hodně bych přemýšlel dát přes 900 tis. Kč za auto s tak oškliivými zadními světly. V dnešní době rozhodují ve výběru aut i jen drobné detaily (pominu-li fanatiky jednotlivých zanček).
16. 9. 2015 14:20
Re: Kdo ma problem?
Na zadní světla se bude koukat přes 90% ostatních >:-[] A mě nepřijdou vyloženě odpudivá, spíš jen nezvládnutá
Avatar - boost.
16. 9. 2015 14:22
Re: Kdo ma problem?
Já jsem si na Focus celkem zvyknul. Zvyknout se dá skoro na všechno, a navíc, furt lepší než CTR.
16. 9. 2015 14:24
Re: Kdo ma problem?
JJ, po agresivně celistvý studii už neštěkne ani pes a zůstala sériovka, která prostě mohla vypadat líp.
16. 9. 2015 14:27
Re: Kdo ma problem?
Co se týče ostatních, tak bych uvedené procento klidně ještě zvýšil. Ale co se týče mě, ne vždy parkuji zádí ke zdi, takže často jdu k autu i zezadu :-)
16. 9. 2015 14:32
Re: Kdo ma problem?
To chápu, pak ti v případě koupě nezbyde než vzít v červený, kde se to sleje dohromady >:-[]
16. 9. 2015 14:47
Re: Kdo ma problem?
Červený HH mi přijde ulítlej (až na výjimku - Leon). To už by mi přišlo lepší vzít modrou (ale tu klasickou eResáckou, ne světlou ala Polestar), koupit stejně barevnou pásku a trochu si se světly "pohrát" >:D
16. 9. 2015 14:49
Re: Kdo ma problem?
Dnes ráno jsem zaparkoval vedle fest mračený OII, vepředu i vzadu. Opravdu umělec, ale i tak se to dá řešit >:-[]
16. 9. 2015 15:26
Re: Kdo ma problem?
Takových "tunerů" je u nás spousta, takže čerpat by určitě bylo kde >:D
Avatar - Covenant
16. 9. 2015 21:39
Re: Kdo ma problem?
No proto >:-[]
Avatar - woody-alien
16. 9. 2015 20:26
Re: Kdo ma problem?
Tak si musíš koupit hezký boty a koukat na ně. ;-) Je ovšem pravdou, že Ford ti někdy nedá odpočinout ani uvnitř >:-[] , ale počítám, že u RS na to při jízdě zapomeneš.
Avatar - Individualita
16. 9. 2015 14:23
Re: Kdo ma problem?
Tohle auto na zadní světla nejezdí ;-)
16. 9. 2015 14:33
Re: Kdo ma problem?
To jistě nejezdí, ale auto za tyhle peníze by se mi už mělo i líbit. Nebo přesněji nemělo by mě na něm nic odpuzovat ;-)
Avatar - iudex
16. 9. 2015 14:34
Re: Kdo ma problem?
Tiež z jeho dizajnu nehíkam, ale toto je liga, kde sa na vizáž až tak nepozerá, dôležité sú schopnosti. Ostatne Civic type R, WRX STi sú príkladom toho, že tieto autá sa kupujú napriek ich dizajnu, nie pre neho.
Avatar - Individualita
16. 9. 2015 14:36
Re: Kdo ma problem?
Což nejvíc potvrzuje Prius >:D
16. 9. 2015 14:37
Re: Kdo ma problem?
Jsem v menšině, mě se FoFo po FL jednoduše líbí ;-)
Avatar - iudex
16. 9. 2015 14:49
Re: Kdo ma problem?
Aj mne sa bežný FF páči, teda v kombíku, hatchu zozadu stále na chuť prísť neviem. A RS je už pomerne expresívny, takže platí to, čo som napísal: nie kvôli dizajnu, ale kvôli schopnostiam.
16. 9. 2015 15:40
Re: Kdo ma problem?
ale nie si sám, keď tie zadné zoštíhlili, sú ok, teraz je celý fofík ok
16. 9. 2015 14:43
Re: Kdo ma problem?
Ano, u WRX STi to často platilo. Ale taky to bylo dáno tím, že spoustu let měl jen jednoho konkurenta a rozhodovala často jen náklonost ke značce. V dnešní době už je konkurence daleko větší a rozhoduje více faktorů.

BTW. Současné STi vypadá dobře. Sice nemá design nad kterým bych padnul na zadek, ale zas mi u něj nic neruší jako u RS nebo CTR.
Avatar - iudex
16. 9. 2015 14:47
Re: Kdo ma problem?
Máš pravdu, posledné STi sa už dá označiť za pekné. U neho je skôr problém to, ako píšeš, teda že má oproti minulosti podstatne väčšiu konkurenciu, keď medzigeneračne sa posúvalo len málo, kdežto konkurencia išla výkonovo veľkými skokmi vpred.
16. 9. 2015 14:56
Re: Kdo ma problem?
Svět se obrací naruby. Zatímco dříve Subaru převyšovalo ostatní v této kategorii výkonem, dnes je to designem :-)
16. 9. 2015 14:54
Re: Kdo ma problem?
Jezdil jsem WRX s posledním 2.0 motorem a musím říct, že pro mě zůstává asi tím nejlepším autem na zážitky .... Bohužel se s takovým autem prostě nedá jezdit bezpečně (rozuměj pomalu) a pořád hrozí nějaký průser, a to nemyslím jenom čistírna papírů. Dobře se na tyhle auta kouká, dobře se o nich kecá, ale moc jich nejezdí, protože v dnešním provozu je to prostě o hubu. Troufnu si prorokovat, že příští rok se prodá v ČR určitě víc Priusů než RS/ST Fordů ....
16. 9. 2015 15:09
Re: Kdo ma problem?
Proč by nešlo jezdit bezpečně? Kdo má potřebu to drtit, tak (ten rozumnější) to vezme někam na uzavřenou trať. A v dnešním provozu je o hubu jen vyjet na silnici s libovolným autem :-)

A záleží taky na podmínkách, třeba v zimě se dokážeš zabavit v STi i v rámci rychlostních limitů...
16. 9. 2015 15:18
Re: Kdo ma problem?
Asi ten rozumnější jo, ale já prostě nějak v limitech jezdit nedokázal .... to je koneckonců i důvod, proč jsem přestal jezdit i na motorkách ;-)
16. 9. 2015 15:25
Re: Kdo ma problem?
Tak to je asi problém každýho, kdo má STi (na chvíli) půjčený. Vlastníci to mají asi už časem trochu jinak... :-)
16. 9. 2015 16:01
Re: Kdo ma problem?
No to nevím, já ho měl 11 měsíců, než jsem zjistil, že pokud chci přežít, musí jít do světa ...
17. 9. 2015 01:17
Re: Kdo ma problem?
To už pak záleží na majiteli jak se s ním dokáže srovnat ;-)
Avatar - miromen
16. 9. 2015 19:25
Re: Kdo ma problem?
Mě se naopak nejen zadni světla ale cela zadnice velmi libi. A HB jako celek po FL vypada za mě vyborně. Jednoznačně nejvyvaženějši karosařske provedeni což ovšem plati pro všechny generace Focusu
Avatar - woody-alien
16. 9. 2015 20:20
Re: Kdo ma problem?
Hele, já na ta světla nadávám od začátku (a dost se divím, že s tím při F/L něco neudělali), ale ta cena je tak dobrá, že se mi přímo před očima měněj k lepšímu. >:-[] ;-)
Avatar - AUDIRS6
16. 9. 2015 20:22
Re: Kdo ma problem?
hmm, co tak ? :-O
uz nestaci tych 220 ci 230 PS na predku ? Pankovi sa zachcelo 350 vo "ford-quattre" ? >:D
Avatar - woody-alien
16. 9. 2015 20:34
Re: Kdo ma problem?
Myslím, že ne. Věřím, že i míň než polovina koní než má FFRS, ale na zadku a v "lehké váze" mi bude k zábavě stačit. Pokud se do toho teda vejdu. >:D
Avatar - AUDIRS6
16. 9. 2015 20:40
Re: Kdo ma problem?
no joo, Mia je VEC ! :-! :yes:
Hmm, som zvedavy, ako sa ale rozhodnes ohladom motora v nej... ;-)
Lebo ked ju, tak aj s tymi dlhodebatovanymi Recarami, a teda s 2.0...atd... ;-)
Avatar - white label
16. 9. 2015 22:19
Re: Kdo ma problem?
S těmi zadními světly to mám úplně stejně...
17. 9. 2015 01:14
Re: Kdo ma problem?
No, aby se začla líbit mně, tak by RS muselo stát ještě o 100 tis. míň >:D Za tuto cenu bych dlouho přemýšlel. Na druhou stranu jsou auta (např. CTR), o kterých bych i přes dobrou cenu kvůli jejich designu ani nepřemýšlel :-)
Avatar - CHerokee
16. 9. 2015 15:57
Re: Kdo ma problem?
Mercedes je o půl sekundy rychlejší, ale taky dražší. Zas je luxusnější, tam bych problém neviděl. Spíše Golf R. Na druhé straně u Forda za tyto peníze raději Mustanga s V8.
16. 9. 2015 18:13
Re: Kdo ma problem?
AMG MB nedostaneš s manuálem... :-!
16. 9. 2015 18:38
Re: Kdo ma problem?
Mustang V8 pro spoustu lidí lepší než jakýkoliv HH. A Focus RS k dnešku jednoznačně nej value 4 money ze všech!!! HH čtyřkolek na trhu ;-)
Avatar - Bully_
16. 9. 2015 18:45
Re: Kdo ma problem?
Mustang s FoFo RS si konkurovat nebudou, jsou urceny pro jine kupce. Mustang je +- neprakticke auto pro volny cas, imageovka (navic pro drtivou vetsinu zemi je zvlast V8 zatizeny likvidacnimi danemi, pojistenim a dalsimi poplatky). Zatimco FoFo RS se da porad pouzit i na to normalni dojizdeni do prace a jako vsechny HH nakonec i jako prakticke rodinne auto s naklady v rozumne cenove hladine.
17. 9. 2015 03:22
Re: Kdo ma problem?
Já to chápu, ale Magister musí do opozice, kvůli ohrožení postavení A AMG ;-)
Avatar - 3_diamanty
16. 9. 2015 14:07
hatchback za milion
otazne je ci uz radsej takuto mastnu sumu neinvestovat do skutocneho praveho sportiaka ..... za 900 tisic mame nadherny Zetkovy nissan alebo genesis coupe s 3,8 litrovou paradou pod kapotou ..... nejak si neviem predstavit dat milion ( aj keby som ho mal ) do nejakeho defakto "tuctoveho hatchu" alebo teda do focusa hoci bude mat aj 500 koni... ale mozno som len "moc konzervativny" ;-) .... a nepozeram sa na veci zo spravneho pohladu automobiloveho fajnsmekra .... uznavam... je to mozne ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
26
Avatar - Individualita
16. 9. 2015 14:13
Re: hatchback za milion
Tohle je o úhlu pohledu. Já smýšlím podobně a za tyto peníze bych koupil MX-5 v plné palbě a ještě by mi zbylo.

Na druhou stranu tohle bude jízdně asi hooodně slušné auto, jak už tradice velí. A za to se taky platí.
16. 9. 2015 14:15
Re: hatchback za milion
Kde by jsi před dekádou sehnal auto s podobnými parametry pod mega. Přes všechny nářky není zase tak špatně, jak tu někteří vypisují.
Avatar - Individualita
16. 9. 2015 14:20
Re: hatchback za milion
Souhlas a o tom to je. Jen každý preferuje něco jiného za své peníze viz. Toper.
16. 9. 2015 14:25
Re: hatchback za milion
Vůbec to nezpochybňuju, jinak bysme všichni jezdili ve stejných autech. Topper má oproti nám ještě výhodu Jahodovýho vrchu u baráku a i za ním se to dá skvěle brousit ;-)
Avatar - 3_diamanty
16. 9. 2015 14:37
Re: hatchback za milion
myslis cestu na jahodnu? ono je to ozaj pekna okrska... aj relly sa na nej jazdi....
16. 9. 2015 14:40
Re: hatchback za milion
Už od přejezdu toho dětskýho vláčku a pak klidně celá štreka na Spiš. Vyjma Krompachů tam nepotkávám příliš často ani hlídky. Moc hezká cesta :yes:
Avatar - 3_diamanty
16. 9. 2015 14:41
Re: hatchback za milion
detsky vlacik je uplne dole na Alpinke ano..... odtial to potom stupa... cestou je priehrada ruzin.... a potom dalej az po krompachy ... cele je to jedna velka rychlostna skuska... moc pekna cesta ano :yes:
16. 9. 2015 14:43
Re: hatchback za milion
Však mě stála letos už pár mm vzorku!
Avatar - 3_diamanty
16. 9. 2015 14:49
Re: hatchback za milion
tak to si sem jazdil castejsie.... rodina? dovolenka? kazdopadne vitaj v "divocine" >:D :yes:

ak chces tip na dychvyrazajucu horsku okrsku a nadherne scenerie skus cestu cez uhornianske sedlo ak dakedy pojdes na vych. slovensko :yes:

cestu cez uhornu najdes aj v top 5 najkrajsich ciest slovenska ... niekde som videl clanok .... ;-) tusim autobild .. neviem
16. 9. 2015 15:00
Re: hatchback za milion
OK, díky za tip.
Avatar - 3_diamanty
16. 9. 2015 15:06
Re: hatchback za milion
takychto chutoviek je tu plno...... mne sa najviac paci v poslednej dobe cesta od jasova cez medzev a stos potom hore okolo kupelov stos cez tie pokrutene serpentiny az po smolnik.... ta cesta je uzasna... len to chce uz slusne vykonne auto... inak sa bude clovek viac trapit ako uzivat si tie serpentiny .... ;-)
16. 9. 2015 15:12
Re: hatchback za milion
To už mám trochu mimo cestu...jednou jsem jel přes Gelnicu, taky pěkná cesta (až na pár opravdu rozbitých úseků), ale chytit defekt bych tam nechtěl. Mám obavu, že by si mě místní rozebrali i s orgány >:D
Avatar - 3_diamanty
16. 9. 2015 15:13
Re: hatchback za milion
jo to by si mozno prisel aj o auto ;-) ... srandujem... ale vazne by to nechcel nikto z nas zazit... to je jasne...

gelnica je v druhej doline ako krompachy cize ci uz odbocis v jaklovciach smerom na krompachy alebo na gelnicu... scenerie a cesty su v oboch pripadoch uzasne a to uz dole od detskeho vlacika od KE ... cele je to fakt moc hornate a fajn pre tych kto rad jazdi mimo dialnic a chce si fakt zasoferovat ..... ale kamarata som viezol minule a skoro hodil sablu dole jahodnou .... aj priatelke ked ideme z margecian kde mame znamych byva vzdy zle smerom dole v tych zatackach ked sa vraciame do ke.... co uz...
16. 9. 2015 15:27
Re: hatchback za milion
Vždyť tam na východě žádnou dálnici nemáte. Doufám, že dodrží otevření tří úseků do Prešova do konce roku. :-)
Avatar - 3_diamanty
16. 9. 2015 15:27
Re: hatchback za milion
medzi presovom a kosicami je ... aj ked furt tam daco robia.... neskutocna dialnica.... aj teraz tam robia nejaky privadzac dialnicny medzi dedinami.... ja neviem ale hadam polka dialnice smerom od ke je 80tka.... v nedelu som nou siel... sam seba sa pytam... k comu mam tu dialnicnu nalepku .. ale tak co narobime... ;-)

tusim v novembri maju otvarat jeden usek uz dalej od presova ... tiez verim ze to pojde ... hlavne tu hornatu levocu obist nejakym obchvatom je uz vazne potrebne ..... tam sa cestou do tatier vzdy najviac zdrzime... inak by sa dali KE-tatry spravit mozno aj za menej ako 2 hodky ... a to aj na beznom aute beznou rodinnou rychlostou
Avatar - wakantanka
16. 9. 2015 15:51
Re: hatchback za milion
Ak budes mat nabuduce cas zahni v Spisskej dolava smerom na Roznavu a potom pri schadzani kopca do prava cez Mlynky na Dobsinu. Tam polozili novy asfalt,sice uzka ale perfektne tocena cesta. Pre Jaga na suchu to bude super. A potom z Dobs.kopca doprava na Brezno cez telgart je tiez fajn trasa. Menej kvalitny asfalt ale pre vodica s dobrym autom dokopy nirvana. :-)
Avatar - 3_diamanty
16. 9. 2015 16:03
Re: hatchback za milion
roznava je neskutocna.... posadena tak ze z kazdej strany je kopec....v sobotu sme boli na brzotinskych skalach a potom aj dalej za roznavou... najprv chutovka a to priesmyk soroska od kosic.... a potom dalej za roznavou uz len same zvlnene cesty ... ale neskutocne plavne a zaujimave.... viacero usekov v smere od ke na roznavu je ale este stale v oprave... a su tam docasne semafory na cestach ktore dost zdrzuju ... ked sa tieto useky uz porobia.. tak to bude .. sofersky raj :yes:
Avatar - 3_diamanty
16. 9. 2015 14:24
Re: hatchback za milion
mne by postacil warm hatch ktory bude vhodny na kazdy den.... povedzme nieco ako megane GT...... tymto okruhovym z generacie na generaciu vykonnejsim specialom posadenych do karoserie hatch moc neviem prist na chut.... navyse o vysokej cene a nevhodnosti pouzitia na bezny den v realnej doprave ani nehovorim ...

mazda MX5 samozrejme aj u mna vyhrava... alebo nejaky seriozny sportiak ....... a este bude aj na dovolenku okolo sveta :yes: ... nejak ma ten naslapany focus nechava chladnym ... ziadna emocia nic sa nekona... nic v zlom... auta mam rad ale taketo "super" masiny idu mimo mna ... bohuzial
Avatar - boost.
16. 9. 2015 14:14
Re: hatchback za milion
Hrušky a jabka. 5D hatchback a relativně malé kupé. Chápeš?
Avatar - Ozzman
16. 9. 2015 14:52
Re: hatchback za milion
To je trochu něco jiného ne? Nissan i Genesis jsou RWD, navíc coupé a navíc Hyundai se tu ani neprodává, jak tak projíždím stránky hyundaie.

Tohle je ostrý HH s náhonem na všechny 4 a troufnu si říct, že bude o dost rychlejší ve všech ohledech, než Hyundai a i než Nissan, hlavně na okrsce. Někdo chce GTčko, nědko chce závoďák.
Avatar - fOE
16. 9. 2015 15:04
Re: hatchback za milion
Prodeje M135, tedy HB za milion, hodne prekonali prvotni odhady a plany BMW. Tolik k te neprodejnosti milionovych HB. V mnohem je to prave dokonale auto. Dokonale na kazdy den, dokonale na vikend. Z toho uhlu pohledu to neni "az milion", ale "jen milion". ;-)
Avatar - CHerokee
16. 9. 2015 16:00
Re: hatchback za milion
na druhé straně přijdeš na showroom a za stejné peníze bude mustang s 5,0 V8, tak není co řešit. Akorát doma bude kravál, že to má málo dveří. >:D
Avatar - Individualita
16. 9. 2015 16:00
Re: hatchback za milion
To je sice pravda, ale ne každý dá milion za Forda, když ho může dát za BMW...
Avatar - fOE
16. 9. 2015 16:10
Re: hatchback za milion
No, aby to BMW nebyla holota tak taky neskoncis na tom milionu. Navic oblibenost 4x4 taky hraje do karet fordu (dalsi penize navic u BMW).
Sam jsem zvedav kolik se FF RS proda.
Avatar - Individualita
17. 9. 2015 08:46
Re: hatchback za milion
Myslím to tak, že většina lidí co dá za auto podobného rázu tyhle peníze, ho raději dá za značku. Vždycky to tak fungovalo a těžko se to hned tak změní. Já neříkám, že je to dobře nebo špatně ;-)
17. 9. 2015 17:58
Re: hatchback za milion
Absence automatu ucini z tohoto Fordu alespon v kontinentalni Evrope velmi okrajovou zalezitost.
16. 9. 2015 18:23
Šulek
Všiml jsem si, že na některých fotografiích chybí na difuzoru dříve prodiskutovávaný šulek. Nebo je to jen část tažného zařízení za příplatek? :-!
Rozbalit vlákno
5
16. 9. 2015 18:36
Re: Šulek
To je mlhovka, ty šulku >:D Ale za příplatek asi evidentně bude, teda pokud vůbec :-)
16. 9. 2015 22:04
Re: Šulek
Mlhovka jako šulek........tady někdo mlží... ;-)
Avatar - twistedTSD
16. 9. 2015 23:40
Re: Šulek
Zadní mlhovka určitě za příplatek nebude, v EU je povinná. Ale některé vozy v galerii jsou ve specifikaci pro USA.
17. 9. 2015 01:22
Re: Šulek
Myslel jsem za příplatek mlhovku uprostřed po vzoru F1. Jinak klasicky v zadních světlech.
17. 9. 2015 10:44
Re: Šulek
Nejsem z toho moudrý. Jestli je to opravdu povinná mlhovka, tak šikovnějšího šulka opravdu nemohli vymyslet. ;-\

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku