První kompaktní model Infiniti není původní, ale sdílí řadu dílů s Mercedesem třídy A. Vůz jsme prozkoumali krátce po jeho premiéře na frankfurtském autosalonu.
viděl si to naživo. seděl si v tom. komentuj,až to zažiješ. pokud jsou sedačky posunutý úplně dozadu, je jasný, že tam nebude dost místa(jak píše redaktor se 190cm se za sebe asi těžko posadí)
tak tam je miesta snad menej ako v pande ... doslova a do pismena .... ;-\
k comu takato nadhera s 5 dvermi pre dvoch? ... mozno som moc praktik a realista... ale ozaj nerozumiem co tymto priestorom na zadnych sedackach sleduju konstrukteri 5 dveroveho vozu tychto uz celkom dostojnych rozmerov... predpokladam ze tam zadne sedacky nemaju byt len na paradu a pre srandu ... aj ked ono asi skutocne budu.... ono aj 25 rocny favorit bude bez debaty na zadnych sedackach pohodlnejsi a priestornejsi ako tato super premiova paradicka
Tomu sám nevěříš. Někomu se nebude líbit jiné auto, než striktně pravoúhlé. Navíc, jako se vším, záleží jak se to používá. A u tohoto Infiniti je to vskutku prémiově.
Vypadá to parádně. Dokonce i interiér je docela dobrý, stále to sice není můj šálek čaje, ale už to nemá ten středový panel s vertikálními výstupy klimatizace, který mi nikdy nepřirostl k srdci.
Jako jeste do nedavna veliky fanousek Infiniti, musim rict, ze tam kam se ridi Infiniti ted, nechapu. Prevzaty vsechno od MB, motory, prevodovky a ted uz podvozek a interier. Tohle uz nema s Infiniti nic spolecneho. Jenom se prizpusobuji trhu a to kouzlo Infiniti do roku 2012 uz je davno pryc....A jeste abych se vyjadril k Q30...hezky mercedes, strasny Infiniti.
Ze zadobočního pohledu je q30 vyloženě skvělé, jakoby chtělo vyrazit na Rally Monte Carlo. Snad to neutopí jízdně, jak se to podařilo Nissanu třeba u posledního XTrailu, či Pulsaru.