Testy
Malá oprava - CLA nemá 350 koní, ako sa píše v texte, ale 360 (a verzia po FL až 380k).
Jeden důvod bych tu měl. Katastrofální designová disharmonie karoserie.
Jak je pěkné Áčko, jak je pěkné Céčko, tak tenhle ptakopysk uprostřed je asi největší MB omyl za několik dekád. A je jedno zda je to sedan, či kombi... pardon Shooting Break, a nebo má dokonce cedulku AMG.
Jak je pěkné Áčko, jak je pěkné Céčko, tak tenhle ptakopysk uprostřed je asi největší MB omyl za několik dekád. A je jedno zda je to sedan, či kombi... pardon Shooting Break, a nebo má dokonce cedulku AMG.
suhlas... trosku diproporcne auto.. a na mna ako celok svojou vizazou dost neharmonicky posobi ... s tym vtakopyskom si to vystihol... mercedes to vie aj lepsie
ved klasicke Cecko proporcne nema chybu... :yes: ja nevidim jediny dovod uprednostnit CLA povedzme pred Ceckom alebo GLC za podobne peniaze
ved klasicke Cecko proporcne nema chybu... :yes: ja nevidim jediny dovod uprednostnit CLA povedzme pred Ceckom alebo GLC za podobne peniaze
Súhlas, táto snaha našiť kufor na kupé-idný zadok CLA sa vôbec nevydarila (rovnako, či ešte viac to platí aj pre CLS).
Vtákopysk pomerne sedí. >😁
Vtákopysk pomerne sedí. >😁
To se neshodneme, ale já obecně mám rád výstřední design. Neshodneme se ani ohledně M-B A, ten je na tom proporčně mnohem hůř, než SB. Ale každý vnímáme design trochu jinak. 😉
Za mě až na vnucujici "double pakety" velice mile překvapeni.
[odkaz]
[odkaz]
" Při klidné a vcelku plynulé jízdě po městě a blízkém okolí jsem měl velké problémy se dostat pod 12 litrů, svižnější svezení pak znamená zhruba 16-18 litrů. Při předpisové jízdě po dálnici ale počítejte se snesitelnými 8,3 litry minimálně omadevadesátioktanového benzinu na 100 km. "
Vskutku "krasne" hodnoty, nedovedu si predstavit ze by 35i(40i) s 8hp jezdilo za vic. 8-s
Vskutku "krasne" hodnoty, nedovedu si predstavit ze by 35i(40i) s 8hp jezdilo za vic. 8-s
Nevím, jak je na tom s 8HP, ale v manuálu se vejdu klíďopíďo pod deset. Alpy vč. cesty tam a zpět auto zvládlo za 9.6 myslím.
No ja by som moc redaktorovi neveril, už v minulosti tu vyvstala otázka o jeho štýle jazdy. Na spritmonitore má A45 AMG priemer 11,16 litra, teda celkový priemer u pomerne reprezentatívnej vzorky majiteľov je nižší, ako mal Foking "pri klidné jízdě".
Více než rok jezdím denně s GLA 45 AMG. Mám najeto 16 000, z toho 80 % po městě. Myslím si, že je zdím svižně. Proto nechápu, kde berete ta čísla o spotřebě. Tankuju u OMV a jezdím průměrně za 10 litrů.
Když pojedu i mimo město, takk třeba úsek Ostrava - Luhačovice bez problémů za 8,5. Do Chorvatska s naloženým autem 150 po dálnici taky za 10. Tak by mě zajímalo jak s tím u těch testů jezdíte...
Co se zvuku týká, zákazník si může vybrat perfektní laděný performance výfuk a nebo být bez toho. Měli byste to pochválit, tady nejsou žádná šidítka, ale poctivé železo.
Když pojedu i mimo město, takk třeba úsek Ostrava - Luhačovice bez problémů za 8,5. Do Chorvatska s naloženým autem 150 po dálnici taky za 10. Tak by mě zajímalo jak s tím u těch testů jezdíte...
Co se zvuku týká, zákazník si může vybrat perfektní laděný performance výfuk a nebo být bez toho. Měli byste to pochválit, tady nejsou žádná šidítka, ale poctivé železo.
Siditko je pod kapotou. Sportovni auto nema znit jen zezadu, fejkove vsechno z vyfuku, ale taky z pod kapoty. Pak je jedno kolik "poctiveho zeleza" ma clovek pod autem. Jedine auto ktere si muze dovolit carovat vsechen zvuk ze zadu je 911. 😉
Jaké šidítko? Je tam 4válec 2,0. V každém autě nemůže být 12 válců. Mercedes jako jeden z mála tady nepoužívá kraviny alá zvuky z repráků nebo umělý přenos do kabiny. A to by měl každý novinář vyzdvihnout!
Jinak ten motor nijak zvlášť odhlučněný není, takže ho jde slyšet při vyšších otáčkách.
Jinak ten motor nijak zvlášť odhlučněný není, takže ho jde slyšet při vyšších otáčkách.
Kdy BMW ma valcu 6 a audi valcu 5 jsou v premiove nizsi stredni s znakem AMG valce 4 proste siditko.
To jsou kecy, zvláště, když ten Mercedes má nejlepší parametry. BMW už je jen příjemný přežitek a budeme rádi, když příští nebude se 3 válci, jak už to u novodobého zeleného BMW bývá 😉
Jezdíme tak, abychom auto po všech stránkách vyzkoušeli, tedy trochu jinak, než většina majitelů, navíc s nezajetými vozy, takže se realita bude trochu rozcházet. Že po dálnici jedete za 8,5 věřím, jak píšu, já odečetl 8,3 (kolik proměřuje, nevím) a věřím i tomu, že by se dalo při troše snahy jezdit za 10. Počítám, že GLA asi nebude svádět tolik, jako CLA.
Jistě, je dobré, že tu možnost volby je, nicméně by zájemce měl vědět, že jeho zvuk může být nepříjemný. "Perfektní laděný performance" výfuk si představuji jinak, konkrétně tak, že má patřičný zvuk, když je to žádoucí a ne když to rozhodně není vhodné. Laděný performance výfuk by také měl zlepšovat parametry motoru, což, obávám se, nečiní. Ale třeba se ke mně tato informace jen nedostala.
Jistě, je dobré, že tu možnost volby je, nicméně by zájemce měl vědět, že jeho zvuk může být nepříjemný. "Perfektní laděný performance" výfuk si představuji jinak, konkrétně tak, že má patřičný zvuk, když je to žádoucí a ne když to rozhodně není vhodné. Laděný performance výfuk by také měl zlepšovat parametry motoru, což, obávám se, nečiní. Ale třeba se ke mně tato informace jen nedostala.
Napsali jste "S čím se ovšem musíte smířit, je jeho apetit. Při klidné a vcelku plynulé jízdě po městě a blízkém okolí jsem měl velké problémy se dostat pod 12 litrů"
...to jsou celkem zavádějící informace. Strašení, že to moc žere. Navíc CLA má menší udávanou spotřebu než mé GLA. Ale to není důležité. 10 litrů je běžná spotřeba při ježdění 80 % město. Bez omezování.
Co se performance výfuku týká, nechápu Vás. V době, kdy většina značek na "nejsportovnější" modely od Golfa GTI po BMW M3 dává šidítka, pouští zvuky do kabiny, tak tady sjedete poctivý sportovní výfuk, místo, abyste je za to pochválili. A na auto a 4 válec to bublá a střílí moc pěkně....a to jsem zvyklý na lepší z Harleje. Navíc, kdo to nechce, si za to nepřiplatí.
...to jsou celkem zavádějící informace. Strašení, že to moc žere. Navíc CLA má menší udávanou spotřebu než mé GLA. Ale to není důležité. 10 litrů je běžná spotřeba při ježdění 80 % město. Bez omezování.
Co se performance výfuku týká, nechápu Vás. V době, kdy většina značek na "nejsportovnější" modely od Golfa GTI po BMW M3 dává šidítka, pouští zvuky do kabiny, tak tady sjedete poctivý sportovní výfuk, místo, abyste je za to pochválili. A na auto a 4 válec to bublá a střílí moc pěkně....a to jsem zvyklý na lepší z Harleje. Navíc, kdo to nechce, si za to nepřiplatí.
Tady panum redaktorum vsechna auta zerou o nejakych 20% vic nez kdyz s tim potom jezdim ja... s tim nic nenadelas... :-!
Oni maji tisic duvodu - jako ze to neni zajety a byly spatne podminky atd atd - ale podle me bude problem spis nekde mezi sedadlem a volantem ... :-!
Oni maji tisic duvodu - jako ze to neni zajety a byly spatne podminky atd atd - ale podle me bude problem spis nekde mezi sedadlem a volantem ... :-!
mozes prosim ta napisat medzi akymi autami si sa rozhodoval, a preco si vybral prave GLA AMG? no flame
Pošlu ti to soukromou zprávou. Tady to nemá cenu.... protože když člověk něco napíše, hned je dealer 😉 , protože místní dieslová bmw šlechta ví vše >😁
Nevim, kde se stala ta zmena, a v podstate mi to muze byt i jedno, ale jsem rad, ze jste se zase nasel a ze cteni vasich textu uz konecne neni otrava. :yes:
Ludia vacsinou o spotrebe klamu. Kupia si auto, ktore ma velku spotrebu, lebo fyziku neosidis a potom si upravuju spotrebu, aby si to vnutorne ospravedlnili. >😒] >😒]
Klidně ti pošlu fotku budíků.... tohle auto na to, co umí, moc nežere. Za 10 to zvládne každý!
No každý, na spritmonitoru to pod 10 zvládají jenom dva co si nechali amputovat obě nohy.
[odkaz]
A to je Ačko, které je na tom hmotností i aerodynamikou nejlépe.
[odkaz]
A to je Ačko, které je na tom hmotností i aerodynamikou nejlépe.
Já vidím kolem 10 litrů osm, nevím, jak ty. Ale rozhodně ne při odříkání 12, jak se píše v tomto článku.
Já vidím průměr 11,2. Což odpovídá autu s takovým výkonem, ale není potřeba zde vyprávět magisterské pohádky, že "za 10 to zvládne každý".
Já myslím, že zvládne. Pokud to auto nedostane rapl. Jen to chce zkušenost a umět zacházet s plynem. U MB mám zkušenost k normované spotřebě připočíst 2 - 2,5 litru. Takže 10 odpovídá.
Každý to rozhodně nezvládne, spritmonitor to ukazuje jasně, průměr 11,2 neokecáš. S každým autem jde jezdit pod průměrem ostatních. To není žádný objev a vůbec o to nejde. Auto se 400hp si většina lidí nekupuje na to aby sledovali spotřebu a honili si nad ní triko a pokud to dva jedinci z 18 dělají, tak celkem úspěšně vyhodili peníze za nákup takového auta do kanálu, protože kdyby si koupili 150hp naftového chrchle tak ušetří a klidně mohou jezdit rychleji a ještě mít lepší pocit z nizoučké spotřeby. Prostě normální jezdci, kteří jedou s davem a občas si udělají radost z toho, že mají dost výkonu se budou dlouhodobě pohybovat kolem těch 11 a vůbec nejde o to, že při jedné cestě s tchyní na dušičky dosáhli 8,5.
Zvládne. Jen je rozdíl, zda s tím jezdíš denně, jako já....pak i u 80 % cest po městě jsem po 16 000 km +- kolem 10 litrů. A pak samo si někdo koupí Áčko a má ho jen na víkendy, to pak jezdí jinak. Právě proto jsem se ozval...když tady tester napíše, že pod 12 má problém a že jezdí za 16 - 18. Jet za 16 - 18 musí být umění...to tak po dálnici a poříd mezi 200 - 250 nebo nesmyslně vytáčet motor pomocí pádel. Je mi jasné, že se na tom novináři vyřádí, když se jim dostane do ruk takové auto....že mu dávají kapky, ale nemají to pak vydávat jako běžnou spotřebu.
Ti jezdci na spritmonitoru si nekupují A45 na víkendy, stačí se podívat na strukturu jízd, dálnice, město, v létě, v zimě, prostě klasický mix.
A slova testéra trochu překrucuješ, napsal, že ve městě má problém dostat se pod 12 litrů. Vzhledem k tomu, že tím městem určitě myslí Prahu (redakce sídlí v Praze a jistě auto používal na cesty do práce a z práce v ranní a odpolední špičce), tak 12-13 litrů po Praze v současných zácpách nemám důvod nevěřit, stačí mi absolvovat ranních 15 km za 1,5 hodiny a odpoledních 15km za podobný čas s 3.0 dieselem, který normálně jezdí klidně za 7-8 a pod 11 se nedostanu ani za prase.
A slova testéra trochu překrucuješ, napsal, že ve městě má problém dostat se pod 12 litrů. Vzhledem k tomu, že tím městem určitě myslí Prahu (redakce sídlí v Praze a jistě auto používal na cesty do práce a z práce v ranní a odpolední špičce), tak 12-13 litrů po Praze v současných zácpách nemám důvod nevěřit, stačí mi absolvovat ranních 15 km za 1,5 hodiny a odpoledních 15km za podobný čas s 3.0 dieselem, který normálně jezdí klidně za 7-8 a pod 11 se nedostanu ani za prase.
No tak ano, pokud je pupek světa měřítkem, tak pak ano. Ale 9 000 000 Čechů tam nebydlí.
Odmysli si Prahu a predstav si vacsie okresne mesto, kde chodi kazde rano kopa ludi za pracou. Na prijazdovych cestach sa plazis a poskakujes na jednotke. Sam poznam stavy ked stvorvalcovy maly benzin prelezie cez 10 na sto a to ides bez klimy a v lete. V zime si prihod 10 -15 percent - spomalenie dopravy, vacsie zapchy atd.
A kde tvrdím, že je Praha pupkem světa nebo měřítkem? Pouze konstatuji, že údaje redaktora o jízdě ve městě (Praze) jsou zcela reálné a pokud se tu do něj navážíte ve stylu, že neumí jezdit, tak bych vás rád viděl jak tu desítku dáváte. Argumentovat, že někde na okresce nebo malém městě či na dálnici to jde za 10 je zcela mimo mísu. A Praha není zdaleka nejhorší, stačí si projet ranní špičku třeba do Mnichova a podvečerní zpět, kde stau začíná dvacet kiláků před městem a Praha je rázem vzor plynulé dopravy.
To nemá smysl, Cherokee/Magister jako prodejce musí dělat osvětu, tak ji dělá 😉
To auto je zezadu... nepěkný.
...dva Focusy RS za cenu jedného CLA. >😁
za 1,8 miliona sa da skutocne kupit aj sikovnejsie auto ... a to aj priamo od mercedesu... nemusime vobec ist ku konkurencii .. klasicke Cecko v kombiku bude podla mna lepia volba ako toto CLA :yes:
ako pises za tie peniaze.... kludne Cecko kombik alebo nove suv GLC .... dal by som tymto autam prednost pred CLA :yes: