Stávající Megane RS je ve své třídě v mnoha ohledech dodnes nejlepší - hlavně pokud jde o subjektivně vnímanou sportovnost a čitelnost, takže Renault vůbec nepotřebuje honem rychle na trh uvést novou generaci.
Naopak potřebuje věnovat ladění nástupce dostatek času a energie tak, aby tento nástupce dostál pověsti Renaultsportu. Držím palce, ať se to podaří, autosvět by byl bez Meganu RS horším místem. :yes:
Pro mě 4x4 do hothatche spíš nepatří. Drahé, těžké, nudné. Přecijen hothatch má být silniční auto, žádná šotolina.
Jízda ve sněhu je irelevantní, brzdit bude 4x4 stejně (spatně) jako 4x2, takže o sportovní jízdě při zhoršené adhezi nemůže být řeč. Samozřejmě v takových podmínkách auto 4x4 bude bezpečnější, ale o to méně přesvědčivé a horší pak bude na suchu.
Však to já nikde nepopírám. Platforma 4x4 má především výhodu v rom, že jejich výkon (pokud bude poptávka) můžeš navyšovat o desítky i stovku koní nahoru, čím si mohou vytvořit svoji vlastní "ligu" a trhnout se od v dnešní době už podobně výkonných předokolek, jejichž výkon už moc posouvat nejde.
Co test, to jiny vysledek. Pointa je v tom, ze ani jedna platforma nema zadnou prevahu a proto 4x4 rozhodne neni nezbytnost, prinasi vyhody (trakce) i nevyhody (spotreba, hmotnost, vyssi ztraty...). Proto bych nepredjimal ze predokolka MRS nebude mit vedle Golfu R sanci, ma ji dnes, muze ji mit i u noveho auta.
FF RS uz je precijen trochu jina vykonova liga, i tak se urcite najde okruh/okreska test kde taky dostane napraskano od Cupry, MRS atd. :-)
Může být, když nebude moc točivá a nebudou časté vracečky. Už jsem zde ale několikrát odkazoval na test Top Gearu, kde byl Golf R rychlejší než MRS Cup na úzký a točivý okresce. A to prosím za sucha.
To není tak jednoznačné. Za sucha a na asfaltu bych po čtyřkolce ani nevzdechl. Ale už za deště tyhle nabušené (Cupra) i méně nabušené (GTI-P) předokolky rychle ztrácejí glanc. A ani nemusíš závodit...
4 control jistě nemá za cíl "stačit" na 4kolky. Jízdní vlastnosti nicméně může posunout dál. Btw - technický popis provedení AWD u FoRS, který tady naprosto bez zájmu před pár dny prošuměl, vypadá velmi slibně. Jinak bych taky spíš uvítal tahat takové výkony z většího objemu, ale RCZ R dokázalo, že to jde. Za možnost volby převodovky samozřejmě pochvala, 5D je jednoznačně výsledkem zájmu zákazníků. Se svým 3D jsem mezi novými auty úplně bílá vrána. ;-)
Na tocive okresce bude ta rychla predokolka (stejne jako na okruhu) klidne rychlejsi nez ctyrkolka ala gofr R, coz ty predokolky dokazuji stale znovu a znovu.
A pokud jde o snih a dest, v tom hlavne nikdo rozumny nezavodi a na klidnou jizdu staci znovu oboje.
Jako majitel Clia III RS jsem tvrdil, tvrdím a budu tvrdit, že co je Renault Sport, je ve své třídě nejlepší. Vždy jsem však po očku pokukoval po Meganu...
Doufám, že dostane pořádný motor, manuální převodovku a 4Control jako bonus...
robíš si zo mna *?? >:D na tieto modely teda minimalne Golf R má ešte dosluhujúci Megane R.S. >:D nesranduj... sak aj ta Cupra s prednym náhonom trhla Golf R... a ano s tym s tebou súhlasím a dúfam že bude to 2,0 objem.. ale ked ne to.. tak aspon ta 1,8 TCe nová o ktorej sa najviac zatial hovorí... ja si myslím že nová R.S.ka bude rovno súperiť s inou ligou ;) už teraz tomu tak bolo.. par rokov.. musela sa objaviť Honda ktorá na nejaky čas si uchová rekord.. ale iba do roku 2017 >:-[]
jj hlavně aby ty hokejky v předních světlech pořádně svítily a těch 300k z motoru 1.6l, to bude pecka >:D
A teď vážně, 4 control systém je zajímavá vychytávka, ale na 4kolku v Golfu R nebo Focusu RS to stačit nebude. 300k je parádní výkon, ale snad bude z 2.0l motoru, EDC nebo manuál - fajn volba, to u Clia nejde. 5D proč ne, konkurence to má taky a je to praktičtější ;-)
...bude to stáť za to! výkon okolo 300 koní, 4 control system, ževraj možnosť výberu prevodovky čo ma potešilo najviac asi.. teda že bude aj manual :-) a že si ešte počkáme berme pozitívne... riadne ho chlapci z Dieppu vyšperkujú v každom ohlade :-)