Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Alfa Romeo Giulia: Vrcholem běžného modelu bude naftový šestiválec

37 komentářů

IPace
je treba se ted napakovat dokud jeste diesely maj co "nabidnout", stredovek holt pomalu konci
Mr.Murphy
Alfa prodá 80% aut v naftě, ale Sergio se hecne a dá do nové Giulie jen atmo V6 a V8, aby sbíral v diskusích plusové body.... 😉
Avatar - Bubáq
Bubáq
8-s :no:
zlysoused
Očekával bych, že bude v nabídce i nějaká civilnější verze benzínové V6, co je v QV.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
dizla v alfe..? akoze k comu na co komu a preco...... toto dizlove sialenstvo

keby radsej ponukli benziny s mensim vykonovym oknom medzi sebou... aspon jeden benzin by este mohli pridat.... povedzme nieco s vykonom okolo 155-160kw .... bol by to zlaty stred a mozno aj ideal pre toto auto ... skoda no.... to 51kw benzinove okno ( medzi 133kw - 184kw ) mi pride obrovske a vykonovo prave nevhodne posadene ... take XE ponuka nieco okolo 147kw a je to ideal pre taketo auto.... :yes:
Avatar - Dylan McKay
Dylan McKay
Interiér je skvělý, proti zpracování jsem neměl námitek. Příjemná sedadla co člověka pohltí. Stejně tak ta zadní. A dostatek místa pro mě bylo i za mnou :yes😒br />
Kdybych volil Giulii, tak nic než QV prostě nejde 😉
Avatar - fOE
fOE
Nazivo vypada naprosto skvele, jestli jsou auta ktere vypadaji dobre na fotkach a pak nazivo je to trochu zklamani, tak Giulia mezi ne urcite nepatri. Perfektni proporce kterym to navic slusi snad v kazde barve. :yes:
Do interieru sice verejnost vpustena nebyla, takze co do kvality materialu soudit nemuzu, ale se dalo videt to hodnotim velice dobre. Ten interier ma napad, sedadla byli ukotvene proklate nizko a jako celek svou orientaci na ridice proste pusobil snad i lepe nez nemci. Jen jestli tak bude pusobit i materialove, ja doufam ze ano.

Ad odkladane uvedeni, tady uz clovek musi placovat dolu. Motorizace vypadaji dobre, o nejprodavanejsi (2l nafta) by to chtelo vedet vic, a hlavne jestli pujdou i vsechny kombinace (automat/manual + RWD/AWD).

A poznamka k textu😒br /> "Alfu Romeo Giulia zatím známe jen v nejsilnější variantě Quadrifoglio Verde, zkráceně QV, která má výkon 510 koní, zrychlení z klidu na sto kilometrů v hodině za 3,9 sekundy a na Severní smyčce Nürburgringu se může pochlubit skvělým časem 7 minut 39 sekund, což je o 13 sekund lepší, než srovnatelné BMW M4."

Opravdu se pate Micka date do porovnavani jablek a hrusek, tedy casu zajeteho tovarnim jezdcem kdo vi na kolikaty pokus a kdo vi jestli vubec, a casu ktery zajelo BMW M4 neoficialne jako cast novinarskeho testovani v druhem a jedinem ostrem kole?
Avatar - Covenant
Covenant
Video i interieru Giulie s Rastou Chvalou a Jakubem Rejlkem 😉
[odkaz]
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
emise škodlivin (Euro 6) a emise CO2 (díky který máme downsizingové motory s turby) si lidé často pletou. Že ale i novináři... >😁
_MT_
Kvůli emisím, nebo kvůli Euro6? To první si totiž lze vyložit jako emise CO2.
webpaja
250 koní by s tím mohlo jezdit už na úrovni... Souhlas.
webpaja
Protože to zákazníci kupují?
4bytelnýkola
ale ta tvoje nostalgie😊 uvidíš,jak se po ní na ulici budem otáčet, tohle auto je hodné benzínu na 184kw alespoň 😄
252kW
„Nyní již víme, že všechny agregáty budou přeplňovány turbodmychadlem, aby splňovaly emisní normu Euro 6."

I když by si to zasloužil, tak nechci být sprostý na p. Chamillu....
252kW
Čtyřválcový benzín v pohodě stačí a vzhledem k ceně toho turbochrochtu si stejně člověk připlatí buď za benzínový vrchol nebo zůstane u slušného benzínového čtyřválce, který svou lehkostí přispěje k lepším jízdním vlastnostem. Taloši teď na nějaké nové technologie nemají pomyšlení. Snad časem. Alfě porád fandím.
RS
Nebude-li kombi, krachne to v EU podobně jako Giulietta nebo Bravo.
Avatar - Individualita
Individualita
Kombi nastupuje vždy později, no stress :-!
Avatar - Individualita
Individualita
Přesně to je moje velké zklamání 😒
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Klídek, tady o podvod nepůjde...

😜
4bytelnýkola
nebo spíš mělo by.. co varianta kombi, nevíte někdo něco 😄
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
bohužel...
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
>😁 :yes:
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
V evropské střední třídě jsou diesely naprosto zásadní, tak nevím, co jsi čekal.
Avatar - boost.
boost.
:yes:
Avatar - boost.
boost.
Ad poslední odstavec: Na tohle všichni pisálci zapomněli. [odkaz]
Nicco
Sergio rekl, ze elektromobily ne, ze radeji "dusel". To je visionar! Ted bude sklizet straty sveho rozhodnuti.
maXX_CZ
Je pravda, ze jsem jeste nikde necetl, jestli chystji i variantu kombi, u 159 byla velmi, velmi uspesna....
Arese
V jinak zajímavém článku zcela chybí zdroj uvedených informací. Jedná se o oficiální tiskovou zprávu automobilky, nebo nějaký přejatý článek ze zahraničího webu nebo časopisu, nebo je to jen "jedna paní povídala"?
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
no som zvedavy kolko sa ich u nas preda.. ci aspon 30-40 rocne 😉 ... ale ten zlaty vykonovy stred bude autu chybat .... skoda
4bytelnýkola
pro mě dává smysl do tohodle zase něco silnějšího, btw, nebude kombi? 😄
252kW
Třeba taková V6 pentastar by byla ideální.
elado11
mne sa napríklad introš na fotkách nepáčil, ale na videu už áno. Takže ak je realita ešte lepšia, tak to bude krásne auto.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Další slib nebo už bude konečně skutečná civilní verze k objednání.
Ondřej Chamilla
Pokud tohle považujete jako důvod....

Info říká, že právě kvůli emisím se o atmosférické motory ani nepokoušeli.
Avatar - Stejsn
Stejsn
"prý", "snad", "asi" a "možná". Já bych hlavně rád už konečně aspoň viděl, jak ta civilní verze bude zvenčí vypadat. Zatím jsme měli možnost trochu okouknout jen předsériová auta vyklepaná na koleni.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
silnejsie motory ... tak tych tam mas az moc podla mna ... len skoda ze zlaty stred pre tuto triedu autu chyba.... ono dnesna alfa ma uz neprekvapi asi nicim... 😉 ... kde su casy 156tky uz len spominame .... nehovoriac o dizajne.... na menej alfovitu alfu si hadam ani nespomeniem...
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Co to jsou za řeči, na fotkách škaredý, ale na videu hezký apod. Fotky nebo naživo už zásadně auto nezmění. Je hezké nebo škaredé.