Ostrá Giulia se již představila, na běžné varianty tohoto vozu však stále čekáme. Nyní ale konečně víme, že automobil dostane výhradně přeplňované agregáty se čtyřmi či šesti válci.
V jinak zajímavém článku zcela chybí zdroj uvedených informací. Jedná se o oficiální tiskovou zprávu automobilky, nebo nějaký přejatý článek ze zahraničího webu nebo časopisu, nebo je to jen "jedna paní povídala"?
"prý", "snad", "asi" a "možná". Já bych hlavně rád už konečně aspoň viděl, jak ta civilní verze bude zvenčí vypadat. Zatím jsme měli možnost trochu okouknout jen předsériová auta vyklepaná na koleni.
silnejsie motory ... tak tych tam mas az moc podla mna ... len skoda ze zlaty stred pre tuto triedu autu chyba.... ono dnesna alfa ma uz neprekvapi asi nicim... ;-) ... kde su casy 156tky uz len spominame .... nehovoriac o dizajne.... na menej alfovitu alfu si hadam ani nespomeniem...
dizla v alfe..? akoze k comu na co komu a preco...... toto dizlove sialenstvo
keby radsej ponukli benziny s mensim vykonovym oknom medzi sebou... aspon jeden benzin by este mohli pridat.... povedzme nieco s vykonom okolo 155-160kw .... bol by to zlaty stred a mozno aj ideal pre toto auto ... skoda no.... to 51kw benzinove okno ( medzi 133kw - 184kw ) mi pride obrovske a vykonovo prave nevhodne posadene ... take XE ponuka nieco okolo 147kw a je to ideal pre taketo auto.... :yes:
Čtyřválcový benzín v pohodě stačí a vzhledem k ceně toho turbochrochtu si stejně člověk připlatí buď za benzínový vrchol nebo zůstane u slušného benzínového čtyřválce, který svou lehkostí přispěje k lepším jízdním vlastnostem. Taloši teď na nějaké nové technologie nemají pomyšlení. Snad časem. Alfě porád fandím.
Interiér je skvělý, proti zpracování jsem neměl námitek. Příjemná sedadla co člověka pohltí. Stejně tak ta zadní. A dostatek místa pro mě bylo i za mnou :yes:
Kdybych volil Giulii, tak nic než QV prostě nejde ;-)
Nazivo vypada naprosto skvele, jestli jsou auta ktere vypadaji dobre na fotkach a pak nazivo je to trochu zklamani, tak Giulia mezi ne urcite nepatri. Perfektni proporce kterym to navic slusi snad v kazde barve. :yes:
Do interieru sice verejnost vpustena nebyla, takze co do kvality materialu soudit nemuzu, ale se dalo videt to hodnotim velice dobre. Ten interier ma napad, sedadla byli ukotvene proklate nizko a jako celek svou orientaci na ridice proste pusobil snad i lepe nez nemci. Jen jestli tak bude pusobit i materialove, ja doufam ze ano.
Ad odkladane uvedeni, tady uz clovek musi placovat dolu. Motorizace vypadaji dobre, o nejprodavanejsi (2l nafta) by to chtelo vedet vic, a hlavne jestli pujdou i vsechny kombinace (automat/manual + RWD/AWD).
A poznamka k textu:
"Alfu Romeo Giulia zatím známe jen v nejsilnější variantě Quadrifoglio Verde, zkráceně QV, která má výkon 510 koní, zrychlení z klidu na sto kilometrů v hodině za 3,9 sekundy a na Severní smyčce Nürburgringu se může pochlubit skvělým časem 7 minut 39 sekund, což je o 13 sekund lepší, než srovnatelné BMW M4."
Opravdu se pate Micka date do porovnavani jablek a hrusek, tedy casu zajeteho tovarnim jezdcem kdo vi na kolikaty pokus a kdo vi jestli vubec, a casu ktery zajelo BMW M4 neoficialne jako cast novinarskeho testovani v druhem a jedinem ostrem kole?