Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Evropa dostane svůj Civic 10. generace až v roce 2017

Evropský trh se dočká modelové obměny modelu Civic se značným zpožděním oproti Americe - až zkraje roku 2017.
Zpět na článek
24. 9. 2015 08:59
24. 9. 2015 09:36
24. 9. 2015 12:22
24. 9. 2015 18:01
24. 9. 2015 10:24
24. 9. 2015 10:41
24. 9. 2015 12:25
24. 9. 2015 18:05
24. 9. 2015 12:45
25. 9. 2015 09:29
Avatar - TeeJay
24. 9. 2015 08:59
Civic X
Z různých indicií to chápu tak, že v Evropě zcela určitě bude jak 5D, tak sedan, přičemž 4D by měl být plošnou součástí nabídky, aby prostě nějaký sedan v portfoliu byl. Ohledně kombi je to ale věštění z koule, s ohledem na to, že 5D se už testuje a kombi ne, řekl bych, že v 10 bohužel nebude. Což by na druhou stranu znamenalo, že bude mít 5D i nadále hodně velký kufr.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Ozzman
24. 9. 2015 09:36
Re: Civic X
Snad 5D neudělají v duchu 9G, protože by to mohl být návrat konvenční Hondy a k tomu hezké kombi, tak se Civic může vrátit zase do podvědomí i těch, kteří si nelibují ve Sci-fi :-)
24. 9. 2015 12:22
Re: Civic X
V tomhle musíš odlišovat sedan od HB, protože v 9G byl sedan jiný, podle mého stravitelnější. V EU ho však nenabízeli plošně (byl například v Polsku, pokud se nepletu), jak píše TeeJay, sedan ani není primárně určený pro EU.
24. 9. 2015 18:01
Re: Civic X
Jj, je v Polsku (dokonce jeden dealer to tu nabízel v ČR), dneska ho mají např. ještě v Německu, Rumunsku nebo Finsku.
24. 9. 2015 10:24
Re: Civic X
Misto 4D by z toho mohly udelat lift, karoserie je na to designove vhodna a urcite by to melo vetsi uspech v Evrope.
Avatar - TeeJay
24. 9. 2015 10:41
Re: Civic X
Jo, to by se mi líbilo možná víc, než kombi. :yes:
24. 9. 2015 12:25
Re: Civic X
Sedan však dělají kvůli USA a zřejmě i dalším trhům. V EU je spíš jako doplněk, protože se tu sedany tolik neprodávají. Proto také vypadal jinak. Leda by ho udělali místo kombi, ale nevsadil bych si na to.
24. 9. 2015 18:05
Re: Civic X
To už záleží na evropské zemi. Pravda, celkově je obliba sedanů v Evropě o něco nižší, nicméně zase není třeba jezdit někam daleko, aby člověk zjistil, že to může vypadat úplně jinak (skvělým příkladem je Polsko, kde kompaktní sedany docela válí).
Avatar - wakantanka
24. 9. 2015 09:01
Kvôli CTR o pol roka neskôr?
"Ono se ale asi nic jiného očekávat nedalo, nový imagemaker značky Civic Type R se teprve začíná prodávat a s ohledem na to, kolik marketingové péče mu Honda dopřála, by byl nesmysl nabízet ho méně, než rok. "

Ale veď CTR môžu ako vrcholný model či imagemakera ponúkať a predávať aj ďalej v podobe ako je a popritom predávať novšiu generáciu. Neboli by prví ani poslední.
Rozbalit vlákno
5
24. 9. 2015 09:47
Re: Kvôli CTR o pol roka neskôr?
samozrejme, proste na eu kašlú ako mondeo, eto vsjo, súčasný typer môžu predávať aj 10 rokov, veď je to bežné, že športová verzia nekopíruje hlavný model.
Avatar - TeeJay
24. 9. 2015 10:07
Re: Kvôli CTR o pol roka neskôr?
Je to možná běžné, ale ne u Hondy. Nabízet cokoli "starého" vedle nového modelu je proti filozofii značky. Všimni si, že ani na rozvojových trzích neexistuje žádný Civic Tour coby zombie předchozí generace. Prostě aktuální modely a aktuální technika je vždy jen jedna.
24. 9. 2015 10:37
Re: Kvôli CTR o pol roka neskôr?
o honde máš lepší prehľad, tak ok
Avatar - wakantanka
24. 9. 2015 12:22
Re: Kvôli CTR o pol roka neskôr?
Mne je jasné, že všetko je to o peniazoch a trebárs aj výrobnej logistike. Ale samotné CTR nie je žiadna masovka. V podstate to má s klasickým Civicom 5D spoločné neveľa (oprav ma ak sa mýlim). A aktuálna technika sa predsa prelieva aj z jednej gen. do druhej podľa nábehu emisných noriem a pod. Nie som odborník na Hondu, ale mám pocit že u iných značiek to tak bežne funguje, že techniku ktorú nasadia trebárs s faceliftom ponúkajú aj v nových modeloch až trebárs do faceliftu toho následného modelu. Technikou rozumej motory a prevodovky.
Avatar - TeeJay
24. 9. 2015 15:57
Re: Kvôli CTR o pol roka neskôr?
Tak zrovna v případě Civicu IX a X mnoho společných prvků nebude. Možná manuální převodovka a kdoví, jestli vůbec, protože ta asi ty newtonmetry turbomotoru nezvádne.
Avatar - 3_diamanty
24. 9. 2015 09:15
vzhladom na to
kde bude civic robit vacsinu svojich predajov nie je nic prekvapujuce ze k nam pride pol roka po spusteni predaja v amerike..... alebo snad nove mondeo prislo do eu hned spolocne s amerikou? a optima sorento soul tiez? veru ze nie..... je uplne bezne ze sa niekde caka aj pol roka rok a niekde aj viac .... pre civic nie je europa prioritny trh tak asi tazko tu pojde ako prvy do predaja..... rovnako honda vezel ( nasa HRV ) .. tak ta sa v japonsku uz rok predava kym v europe prichadza do predaja az teraz v tychto dnoch..... nic prekvapujuce.... pre modely pre ktore nie je europsky trh priorita je uplne bezne ze k nam pridu neskor ako v amerike alebo v azii.... ved na mondeo sme v eu cakali dva roky kym prislo z ameriky....

skor ma prekvapuje to otalanie a vyckavanie s predajom sucasnej generacie vo verzii type-R .... ( ozaj predava sa uz? ) pretoze kym sa rozbehne jej predaj tak uz tu bude aj ta nova 10.generacia civicu... a to predaju civicu type R este tejto 9 generacie civica asi moc nepomoze.... trosku to podla mna s tym type R sucasnej generacie casovo prepiskli .. uz tu kludne aspon rok dva mohlo byt..aj ked ok je to len kusovka
Rozbalit vlákno
8
Avatar - TeeJay
24. 9. 2015 10:11
Re: vzhladom na to
Zapomínáš, že pro Civic 5D bude i nadále prioritní trh Evropa, v US mají plán max. 40k ročně.

Hondě na prodejích současného CTR vůbec nezáleží. Pro ni je důležitý z pohledu marketingu a image, kdyby šlo o prodeje, nedělali by ho narychlo poslední rok. Na druhou stranu má článek pravdu, že minimálně rok by se prodávat měl.
Avatar - Individualita
24. 9. 2015 10:42
Re: vzhladom na to
I přes to si ale také myslím, že jim to moc nevyšlo. Otázkou je ale také, zda uvedení desítky také nakonec neodloží. Ani bych se nedivil, je to teď asi v módě :-)
Avatar - Stewee
24. 9. 2015 12:01
Re: vzhladom na to
suhlas! a u Hondy je to za posledne roky v mode az velmi... co je skoda. Este stale sa neviem zmierit s tym, ze Acco v Europe skoncil, pricom v Amerike sa predava a je dizajnerskou lahodkou, ktora by pekne se***vala Mazde 6, ostatne znacky si mozu vraviet co chcu, ale dizajn pochovali na prelome tisicroci... samozrejme moj nazor.
Avatar - Individualita
24. 9. 2015 12:05
Re: vzhladom na to
Přesně můj názor! Accordu je veliká škoda...
24. 9. 2015 19:06
Re: vzhladom na to
Jenže kdo by se mrcasil s idiotskými emisními normami? Na to je ten trh zase poněkud zanedbatelný. Stejně tak vycouvali s Legendem a Mitsubishi už taky nemá o Evropu zájem.
24. 9. 2015 12:39
Re: vzhladom na to
Evropský a americký Accord jsou různá auta. Ten evropský se v USA prodával pod značkou Acura. Nástupce tam má, to ano.
24. 9. 2015 12:01
Re: vzhladom na to
Presne to urobil aj vw s novym golfom, jeho predaj v amerike bol posunuty o vyse roka oproti europe.
Asi este nemali dokonceny ten algoritmus na emisie :-)
24. 9. 2015 12:43
Re: vzhladom na to
Pro USA je vyrábí v Mexiku a stavěli tam myslím novou motorárnu. Jedinou výjimkou je snad R, i GTI by tam měli vyrábět. To si vyžádalo nějaký rozdíl v náběhu.
Avatar - KANKUNEN
24. 9. 2015 12:45
Držím palce
Motory už budou ok, snad vzadu bude víceprvek a nebudou se honit za litrama v kufru.
Civic si kompromisy nezaslouží.
Rozbalit vlákno
0
24. 9. 2015 14:39
Honda už by se měla s Civicem konečně probudit do reality
Že evropský trh na současnou generaci Civicu (vč. kombíku) reaguje "vlažně" není žádné překvapení - o takové UFO stojí jen pár excentriků. To auto je tak odpudivé, že jeho design může být problém dokonce i u potenciálních kupujících verze Type-R... Kdy už si Honda konečně uvědomí, že k prodejnímu úspěchu v Evropě nestačí jen dobrá technika, ale že je nezbytný i líbivý design?! Jsem přesvědčen, že pokud přijdou s Civicem s pěknou karoserií hatchback + kombíkem (nebo i liftbackem) a klasicky řešenou přístrojovou deskou (ručičkový rychloměr i otáčkoměr vedle sebe), mají o prodeje postaráno!
Na Magic Seat ať se klidně vykašlou, autu by to jen prospělo. Úplně stačí, když to má Jazz. Toto řešení je sice velmi praktické, ale vyžaduje spoustu nežádoucích konstrukčních kompromisů (nádrž pod předními sedadly zhoršuje rozložení hmotnosti mezi nápravy a hlavně neumožňuje správně nízké ukotvení předních sedadel, nežádoucí je i stoupající podlaha pod chodidly zadních cestujících). Až se radši vrátí k víceprvkové zadní nápravě, to by Evropané ocenili! (ovšem za podmínky, že to bude hezké auto). Honda už by se měla konečně probrat do reality a udělat z Civicu zase přitažlivé, většinově přijatelné auto, kterým několik desetiletí býval (před příchodem prvního UFA). :-!
Rozbalit vlákno
2
Avatar - TeeJay
24. 9. 2015 16:02
Re: Honda už by se měla s Civicem konečně probudit do realit
Však se zdá, že si to uvědomuje. ;-)

Nevím, jak velkou roli hraje při rozhodování o Civicu Magic Seats a jak moc ho zákazníci využívají, respektive kolik z nich vůbec ví, že tam je. :-) To brzdy zjistíme. ;-)
Avatar - plzenaak
25. 9. 2015 08:56
Re: Honda už by se měla s Civicem konečně probudit do realit
Já už bych asi auto bez Magic Seats nechtěl. Jestli Honda dodrží co slibuje a bude Civic "nejsportovnější" a bez Magis Seats, tak si koupím radši zase Jazze.
25. 9. 2015 09:29
Konečně
Tak snad bude Civic konečně autem které bych si i koupil. Chvíli jsem jezdil s manželčinou Jazz v áček, je to hravé auto a jezdil jsem s ní radši než s fabií. Tak držím Hondě palec a budu se třeba těšit...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Individualita
26. 9. 2015 13:48
Re: Konečně
Tak jazz je supr autíčko, v Evropě opět nedoceněné...

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku