Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Švýcarské automobilové postřehy: Poprask po odsouzení uživatele antiradaru

Nejvyšší švýcarský soud potvrdil pokutu 300 franků, konfiskování a znehodnocení přístroje Amigo, na základě rozhodnutí nižší instance.
Zpět na článek
23. 12. 2008 09:38
anonym
23. 12. 2008 09:56
23. 12. 2008 10:59
23. 12. 2008 17:42
neregistrovaný "babo"
23. 12. 2008 11:32
neregistrovaný "nechi dále tento účet, SMAŽTE T"
23. 12. 2008 12:27
23. 12. 2008 17:57
23. 12. 2008 21:53
24. 12. 2008 12:15
23. 12. 2008 18:14
24. 12. 2008 12:18
25. 12. 2008 10:47
neregistrovaný "OVCA"
25. 12. 2008 10:50
neregistrovaný "OVCA"
24. 12. 2008 13:06
24. 12. 2008 14:39
neregistrovaný "razzorr23"
25. 12. 2008 10:53
neregistrovaný "OVCA"
25. 12. 2008 10:45
neregistrovaný "OVCA"
anonym
23. 12. 2008 09:38
rozumí tomu někdo?
To jsem zvědav, jak to dopadne...
Rozbalit vlákno
0
23. 12. 2008 09:56
sakra
takze kdys budu mit mapy s radarovejma stanovistema v "pevne" navigaci, tak me jako ve svajcu skonfiskujou a znehodnoti cele auto 8-s >:-[] , ja totis do dalsiho auta zvazuju prave navigaci vestavenou v podobe autoradia a montazi LCD do horni casti palubky s automatickym vyklopem, nevo jako Pioneer AVIC-HD3BT nebo Pioneer AVIC-X3 s upravou a oddelenym diaplayem
Rozbalit vlákno
2
23. 12. 2008 10:59
Re: sakra
Skor tym postrasili vyrobcov automap, ako napr Navteq, takze v buducich updatoch map uz budu vsetky radary vymazane
neregistrovaný "babo"
23. 12. 2008 17:42
Re: sakra
Navtechu, rob s tym nieco :-)
neregistrovaný "nechi dále tento účet, SMAŽTE T"
23. 12. 2008 11:32
je to buzerace
měly by exemplárně trestat za způsobené nehody kde šlo opravdu o riskantní jízdu a v následku toho došlo k nehodě a způsobení škody dalším osobám ... buzerovat ale lidi za to, že jedou o 10 km rychleji tam kde značku někdo nesmyslně umístil, policie to ví a proto tam měří, je fakt nechutná buzerace
Rozbalit vlákno
0
23. 12. 2008 12:27
ach jo
Je to tak absurdní, že není co dodat...
Rozbalit vlákno
0
23. 12. 2008 14:04
No je to trošku jinak
moc dobře si pamatuju cca před dvěma roky německou kampaň a boj proti tomuhle, a ve všech automagazínech varovali, že přístroje mají mít od výrobce atest, že do nich nejde ani uložit POI v podobě radaru. To že je to drzost a blbost je věc jiná, ale mě se zase nelíbí zimáky povinně v dubnu :-!
Rozbalit vlákno
0
23. 12. 2008 17:57
mobil??
Jestli tomu článku rozumím tak bych se měl bát vozit si sebou mobil se symbianem a gps??? Není to na palici? A jak mám najít adresu třeba v Basileji? :no:
Rozbalit vlákno
2
23. 12. 2008 21:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 12. 2008 12:15
Re: mobil??
bohužel tomu rozumíš dobře :-( o mobil bys přišel, stejně o PDAčko atp.
23. 12. 2008 18:14
GPS-Antiradar
Nejak to cele nechapem. Clanom ma v nazve spomenuteho uzivatela antiradaru. GPS nema nic spolocne s rusenim vln vysielanych radarom => GPS nie je antiradar. Bud je chyba v nazve clanku, alebo v texte chyba za co vlastne dostal vodic pokutu - urcite nie za to ze mal v aute GPS...V Schweizi pouzivaju GPS pomaly vsetci, este aj ked idu na bezny kazdodenny nakup...
Rozbalit vlákno
2
24. 12. 2008 12:18
Re: GPS-Antiradar
...za navigaci, konkrétně za možnost uložit do ní uživatelsky point of interest v podobě stacionárních radarů. Laicky, cokoliv co umožní nahrát soubor z netu s radary je nelegální.
neregistrovaný "OVCA"
25. 12. 2008 10:47
Re: GPS-Antiradar
ani antiradary nič nerušia 95% z vyrábaných sú len pasívne prijímače a nič nevysielajú a nikoho nerušia ;)
Avatar - Ada je zase tady
24. 12. 2008 03:37
Rozdil mezi dojmy a pojmy
Antiradar a radarovy detektor jsou dve rozdilne veci. Antiradar je aktivni zarizeni, ktery znemoznuje funkci policejniho doplerovskeho merice rychlosti (Policie nema zadny radar) a je proto logicky zakazan. Radarovy detektor je vysokofrekvencni prijimac, ktery detekuje pritomnost vysilace policejniho zarizeni k mereni rychlosti. Takovy detektor nelze zakazat, protoze v takovem pripade by bylo nutno zakazat i vsechny ostatni pristroje, ktere umoznuji prijem v pasmech, kde pracuji policejni merice rychlosti - tedy napriklad profesionalni merici pristroje jako je treba spektralni analyzator. A to by nepochybne vyvolalo ve spolecnosti zavazny problem.
Zarizeni GPS, ve kterem jsou ulozeny zajimave body, rovnez nemuze zapricinit nespravnou funkci policejniho merice rychlosti a nelze je proto zakazat.
Zajimava a zcela odlisna situace je u laserovych mericu rychlosti. Ty lze totiz eliminovat pomoci laserovych diod LED na stejne vlnove delce - tedy aktivnim rusenim. Presto se v tomto pripade nejedna o nepovolene zarizeni, protoze cinnost takoveho zarizeni nelze podle mezinarodne pravniho dokumentu - Radiokomunikacniho radu - definovat jako provoz nepovoleneho vysilaciho zarizeni, protoze Radiokomunikacni rad nereguluje pouzivani optickych sdelovacich zarizeni (viz stranky CTU). Takove zarizeni, ktere je napr. ve vozidle pripevneno pomoci sucheho zipu (neni pevne namontovano na vozidle) totiz ridici slouzi napriklad pro ovladani otvirani garaze, a jen omylem jej ridic zapomnel zapnute... Bez toho, aby Policie ridici prokazala umysl rusit funkci laseroveho merice rychlosti, neni mozne ridice postihnout.

Problem ridice ve Svycarsku je od nas, obcanu EU odlisny v tom, ze se dotucny nemuze jako my odvolat k nejvyssimu soudu Evropske unie do Strassburku, protoze tam by svou pri s vysokou pravdepodobnosti vyhral.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "OVCA"
25. 12. 2008 10:50
Re: Rozdil mezi dojmy a pojmy
máš v tom chaos
antiradary sú pasívne zariadenia, ktoré nič nevysielajú, iba príjimajú, možno 5% je aktívnych, ale používajú sa iba v krajinách, kde sú antiradary povolené.
GPS sa môže radiť medzi antiradar, alebo na základe stiahnutých pozícií z netu, vo forme POI, či speedcams, upozorňujú na stacionárne, ale aj na mobilné radary, resp. na ich najčastejší výskyt.

Proste antiradary len zachytia "šum" z okolia na správne frekvencií, či vlnovej dĺžke je to ako rádio ;)
Avatar - Ricardo
24. 12. 2008 13:06
Situace v Anglii
Ze zkušeností co mám můžu říct, že tam probíhá měření především stacionárními radary na které upozorňuje značka. V praxi to znamená že mimo tyto úseky se bežně jezdí i 30 mph nad limit (to znamená na dálniční 70 mph třeba 90-100 mph, tedy na 112 km/h evropských 140-160) a tam kde je značka všichni poslušně zpomalí.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "razzorr23"
24. 12. 2008 14:39
blbost
Musim si koupit navigaci ktera hlasi radary. Jinou moznost nemam, vyrobci mi ji proste vnuti...
Musim k ni mit mapu, kde jsou radary zaznacene. Jinou moznost nemam, jina totiz neexistuje...

A pak musim zaplatit pokutu, protoze tohle vsechno nesmim pouzivat....

Nejsou spis nahodou vyrobci navigaci dohodnuti se staty, aby se vybralo vic na pokutach? Premyslel nekdo i o tomhle??
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "OVCA"
25. 12. 2008 10:53
Re: blbost
si mimo, na každej navi sa dajú radary, vypnúť, vymazať, nepoužívať.
V návodoch na to upozorňujú a zodpovednosť je na tebe, či si to zapneš a budeš používať, alebo to vypneš a nebudeš používať.

V navi MIO je v *.sys súbore zadané, že radary sa nemajú hlásiť v nemecku, šviajčiarsku a ešte jednej krajiny, ty si to môžeš samozrejme prepísať, aby sa hlásili všade, alebo nikde ;)

V návode je popísané ako a kde to máš spraviť.
Takže ak to zapneš, tak celá vina je iba a len na tebe
neregistrovaný "OVCA"
25. 12. 2008 10:45
s IGO8 bez problémov
Výrobcovia skinov dávajú možnosť, že ak by bol problém, tak stlačíte tlačítko a zmiznú všetky radary, proste všetky info o tom, že tam nejaké radary a upozornenie na ne je ;)
Rozbalit vlákno
0
25. 12. 2008 11:32
Bude hůř ;-) ...
Podle nejnovějších informací bude ve Švýcarsku od 1. ledna 2010 dokonce zakázáno i pamatovat si umístění stacionárních radarů ;-) ...
Rozbalit vlákno
0