Automobilový design je ošemetná věc, každý máme jiný vkus. Někdy se však nezdaří ani snaha o vzhledovou modernizaci. Zde je desítka těch nejkontroverznějších z posledních dvou dekád.
mne pride facelift predosleho punta nepodarenejsi ako toho sucasneho..... stare punto malo krasne stihle svetla jak vpredu tak vzadu..... a k jeho ostrym rysom sa to hodilo.... a v zltej farbe vo verzi sporting svojho casu vyzeralo doslova az vynimocne ... ale potom prisiel podivny facelift a stihle punto zrazu dostalo obrovske predne tluste neforemne kukadla a rovnako podivne aj zadne svetla a cudnu masku ..... tento nevydareny facelift punta mi bije do oci este aj dnes kedze tieto auta stale jazdia v slusnych poctoch ...
velmi pekne vyzerajuca verzia pred faceliftom [odkaz] :-)
a podla mna uz nie moc podarena verzia po facelifte [odkaz] :-(
Súhlas. Kamoš si zo západu doviezol modrý Sporting pred fl. a fakt pekne to vyzeralo. Škoda že ho rozbil.
Čo sa Grande Punta týka, tam je to zaujímavé, originál bol najlepší, potom prišiel v článku spomínaný nie moc dobrý facelift, ktorý to asi mal priblížiť k Fiatu 500, no a druhý facelift opäť vyčistil línie a vyzerá celkom fajn.
jo 9-5ka vyzerala hodne divne po facelifte suhlasim ;-):yes: a aj rover 75 sa svojho casu po facelifte nejak podivne zmenil ... na jeho spojene svetla po facelife je skutocne nie moc pekny pohlad podla mna... z krasneho styloveho aristokratickeho auta sa zrazu stala akasi podivna bezducha limuzina
Nebyla to jiná generace? No, z oběktivního hlediska máš pravdu, původní bylo vyvážené auto vyšší střední, ale mne se zvláštním způsobem to "okaté" Scorpio líbí, mám na něj totiž hrozně starou vzpomínku, kdy mne jako kluka táta posadil v prodejně dovnitř ( v té době jsme sedlali buď Žigula, nebo fungl novou horkou novinku z Boleslavi Škodu Felicia). Pamatuji si, jak jsem se zabořil do koženého interiéru a říkal jsem si, že něco takového jednou chci, že je to luxusní auto (mohlo mi být tak 8 let), v tu dobu jsem měl jasno, že Ford je daleko nejvýše v automobilovém průmyslu :D:D:D
To je fakt, ty kožená křesla byla hezky nařasená, taková EvropskoAmerická. To už se dnes nevidí.
Scorpio bylo ještě takové správně houpavé. Mám doma jako "záložní auto" téměř novou Camry 2002, 89.000km :-) Ta jezdí podobně fajn, jako "Amerika", trochu důchodcovsky s hezkým prohoupnutím. To se dnes u aut už nevidí.
Jo, Camry je taky taková loď, přesně jak říkáš, ten interiér byl dost do Emeriky, no ale pokud se ti tohle líbí, zkus nové Mondeo, není to sice už uplně ono, ale trochu mi to evokovalo staré dobré časy ;) Interiér je takový, jízda je sice super, ale není to kostitřas.
V tom Scorpiu sem nikdy nejel, docela bych se svezl, ale v ČR se skoro nevidí :/
Už jsem přestal kupovat co se líbí, to se většinou kazí. Musel jsem jít jiným směrem, takže z A8, Range Roveru a Land Criuseru 100 jsem šel rovnou do Priusů. Jsou ošklivé, ale fungují bez závady a to je pro mne důležité při min. ročních 60.000km.
Zrovna řeším koupi nové Corolly 1,6 automat. Nevěřil by si jak obrovský problém je sehnat v Německu, natož v Čechách předváděčku s kterou bych si projel trasu CZ-DE Krušné hory, 350km kterou jezdím min 3x týdně.
Popravil jsem už dvě DSG ve dvou autech (jedna DSG na rok) a na A6 mi lehce hučí quattro (prudký kopec, plný plyn do 110km/h, ostrá pravá/levá, přidat ubrat na horizontu, z kopce bez plynu, dole vesnice-výjezd do prudkého kopce/v zatáčce, plný do 110km jinak zdržuješ... a tímto způsobem jedu hodinu na DE straně 6x v týdnu (3x CZ-DE tam a zpět. Ani Quattro není věčné. Ty Priusy CVT ale fungují a nejdou rozbít, jen chvílemi ječí motory/CVT)
Blbý je, že dnes si ani za peníze kvalitu nekoupíš :-(
Teda, to je docela pech... nechce se mi věřit, že žádné auto by to nevydrželo, ty Audiny jsou na benzin či naftu? Já bych teda zrovna Prius bral asi jako poslední možnost, ten se mi opravdu nelíbí. Co lexus? To je alespoň taková zkousnutelnější cesta ne?
Všechny Audi co jsem kdy měl mi dříve nebo později rozbili a mezi tím stáli balík na servisu, stále se něco "drobného za tisíce" opravovalo. Toto je 3,0 Quattro 24.000km a už je slyšet jakoby diferák když se ubere a přidá, ale prá je načaté Quattro.
Ta Toyota byla před léty také poslední možnost, ale osvědčili se všechny, tak je máme.
Naopak, katastrofa zůstala katastrofou! :'-(:'-(:'-(:no::no::no: P.S. Ford nikdy žádnému novináři neprozradil, kdo je pod touto designérským průserem podepsaný >:-[] Auto se (po ještě jednom refaceliftu spočívajcící v omezení chromovaných ploch) rychle přestalo vyrábět, protože ten facelift ho prostě naprosto pohřbil, prodeje spadly na zlomek původních počtů.... :'-(:no::no::no:
Původní (a první) majitel mého Scorpia (můj bratr) mi tvrdil, že tohle Scorpio bylo použito jako základ pro Jaguar S type ... Já toho s touhle károu moc nenajezdil, ale vzpomínám na úplně úžasné sedačky, to byly fakt fotely ....
Je fakt , že po faceliftu tam chybí ty krásné a typické kulaté mlhovky..nyní je to taková krabíčka ;-\
Ale ceny nyní mají na Yetiho zajímavé a kamarád si pro něj kolem 400 tis. půjde.
vyzera praveze vyborne.... nerozumiem teda preco je zaradena medzi top 10 najhorsich faceliftov ....len maloktory facelift ju dnes v tomto prekona .... prave po facelifte dostala 406tka tie spravne grady a spravnu modernu eleganciu..... a tychto verzii dnes uz beha viac ako tych pred faceliftom ....
Naprosto souhlasim. 406 pred faceliftem bylo naprosto tuctove auto. Stacilo par zmen a posunuli to o nekolik urovni nahoru. Nez mezi 10nejhorsich by mela byt 406 zarazena mezi 10 nejlepsich....
tak tak..... aj ja by som dal 406 medzi top 10 najlepsich faceliftov :yes:
a do tejto 10tky najhorsich by som sa nebal vobec dat yetinu.... ktora po facelifte prisla o celu svoju identitu a caro a celu svoju charizmu aku mala.....
Moc nerozumim,proc byla v clanku zminena P406, naopak facelift tomuto modelu hodne pomohl a ve sve dobe,to byl co do designu krasny klasicky sedan s hodne dobrym prodejem v evrope.
PS: a osobne mam podobnou vytku k odstavci MB-E, taky me neprijde ze by medved nejak utrpel na krase,stale to je nadherny auto.
presne tak.... 406tka po facelifte praveze ozila.... a dostale tie spravne suplementy ... a zrazu bolo z docela nudneho auta vcelku stylove a elegantne auto a aj dnes vyzera stale super... :yes:
miesto 406tky by som kludne do clanku dal yetinu ( ktorej facelift je priserny ) ;-) ale tak ok... chapem
Jen u Ečka tápu, zda se nejedná o Cčko... Dost často mi zdálky taky není jasné, zda se jedná o Tiguana nebo Touarega. O A4 vs. A6 ani nemluvím, tam je rozdíl snad jen 10 cm v délce. A to se o auta dost zajímám, natož kdo to moc nesleduje, tak v tom musí mít guláš.
u audi je to uz dlhsie len o dlzke ( iny rozdiel nenajdeme ) .... tam zbezne uz nemas sancu v spatnom zrkadle vediet ci mas za sebou A4 alebo A6.... alebo dokonca este hadat ci mas za sebou A6tku pred faceliftom alebo po facelifte ... audi tu uniformitu uz doviedlo k dokonalosti...
ale najnovsi novy tiguan uz ozaj zmohutnel a skutocne posobi ako taky maly touareg ( aspon na foto zatial sme ho nevideli nazivo ) ... ale samozejme aj na foto je rozoznatelny este stale v pohode..... suhlasim..... tigi ( aj toho najnovsieho ) od touarega urcite v pohode rozoznas.... tam je to odlisitelne este v pohode... ale napriklad kaskaj s X-Trailom uz zacinaju byt moc podobne ... pritom kedysi sa tie auticka tak krasne odlisovali a kazde malo svoju vlastnu charizmu .. nissan uz akosi zacina auta uniformovat .. skoda
No už se nám to nějak slévá. Největší problém po Audi mívám u Škodovek, tam to máš z dálky od Rapida po Superba stejné, už i Ford s novými maskami není tak odlišný a Mondeo a Fokus kombi z dálky také vypadají dost podobně. Hyundai je pořád stejně ošklivá ( i když jsem teď viděl faceliftované i30tky a je to trochu lepší, čest výjimce Tucson). Zatím to tak nějak dává dobře Renault, ale po nástupu nové generace Megana a Talismana, kdoví. U BMW mívám taky někdy problém, ale pořád se to ještě dá.
u audi sa mi obcas stane ze si poviem.. vau aka krasna A6 avant a pridem blizsie a ono je to A4 avant ;-) .. u BMW je to niekedy medzi 3kou a 5kou zvlast teda pri pohlade zozadu dost nejasne... a najnovsie sa mi aj u medoura Cecko uz stalo ze zozadu pozeram ... z dialky a potom si hovorim.. ale ved to S-ko je predsa len akesi uzke nie? to asi nebude S-ko .. a pridem blizsie a samozrejme ono je to Cecko
Osobně si u Škody pletu jediné... zezadu z dálky Octavii kombi s Rapidem Spaceback. Chápu, že někdo může mít problém třebas i zepředu s Rapidem a Fabii. Ale Superb fakt ne, ten se podle mě díky světlům nedá splést.
Hyundai - no, mne se nelíbí ani jedna z této generace, předtím a potom to bylo lepší
LEx - souhlas
Eklasse - nesohlas, oddělené světlomety moc Ečku nesluší
406 - nesohlas, to spíš prospělo
Megane - ten mi nevadí, líbí se mi oba, souhlasim s autorem, že Coupe bylo fakt moc hezké, dodnes se za hezkým kouskem otočím a že jich je jak šafránu, nadčasové.
Twingo - nějak neřeším >:D
Oktávka - Souhlas, ale časem jsem si zvykl. Nejvíce nadčasová je II. před fl a I. po fl. Bohužel si myslím, že II fl bude v kontextu modelu ještě tím lepším faceliftem, protože co se tu tak proslýchalo, tak facelift III. Oktávie má mít oddělená přední světla, něco jako ty rendery a náčrty, co tu kolovaly ve stylu nepovedené Eklasse.... no, potěš koště...
Ještě bych zařadil Yeti, nebo jak píše švihák Saaba, možná i Mondeo MK IV, mne se tedy celkem pofaceliftované kusy líbí (klidně bych měnil), ale v nižších výbavách to taková sláva není vůči předfaceliftu, dokonce mnoho kamarádů tvrdí, že MK IV před fl je hezčí... A to i v interiéru.
suhlas.. I.generacia octavie po facelifte a zvlast v kombiku ... posobi aj dnes moc solidne a nestarne vobec :yes: stale je to dobre vyzerajuci kombik .. ten jej zadok je stale paradny .. ale lift sa mi teda vobec nepacil .. proste ten akosi vizualne nefunguje
Lift - tam záleží na výbavě, nějaké kus LaK či RSa první generace jsou pořád hezká auta. Ono je vidět, že to auto je starší, ale tak nějak sem zapadne, protože je na každém rohu. Horší je to s jízdními vlastnostmi, tam O I naprosto nestíhá dnešní konkurenci (a mnohdy ani dobovou, byť srovnání s prvním Fokusem, jakožto leadrem třídy, je nefér).
uznavam ze RSka v lifte na 17tkach s tym zadnym kridlom.. a cela v zltej farbe...... je ine kafe ako klasicky strieborny lift ;-) ... ale vseobecne u prvej octavky sa mi kombik zda jednoznacne vydarenejsi.... a pekne aj maskuje ten dlhocizny zadny previs a posobi vyvazenejsie ako lift
FL Octavie se začínám obávat. Začal jsem si teď OIII více všímat a na velký facelift to snad není, její design v lepších výbavách funguje velmi dobře. Už Superb se trochu vzdálil té jednoduché eleganci prvních (Kabaňových) modelů a byl bych nerad, kdyby další posun designového směru viděli v narůstající přeplácanosti.
Na druhou stranu, Fabia se mi začíná líbit čím dál více, jednoznačně ji řadím na špičku třídy a Superb působí v reálu docela majestátně, tak snad nebude tak zle. :-)
Svajciari od 5.10 zakazu prihlasovanie aut od VW, ktorych sa tyka afera s emisnym podvodom.Belgicko z trhu stiahlo predbezne 3200 aut s problemovym dieslom EA 189. Taliani uz robia kontrolu na 1000 aut od VW. Jeden test stoji 8000EUR, ale spagetakom to stoji za to. Vysledky testu budu zname do 2-3mesiacov.
Vedení společnosti připravilo „obsáhlý plán“, který zaručí, že automobily vybavené pochybným zařízením budou splňovat emisní normy. Plán na opravu vozů může podle některých automobilku stát až 6,5 miliardy dolarů, informovala agentura Reuters.
Müller po úterním setkání s tisícovkou manažerů společnosti v německém sídle ve Wolfsburgu řekl, že automobilka „čelí nejtěžšímu testu ve své historii“ a že ji čeká „dlouhá cesta a hodně tvrdé práce“.
Zdroj: [odkaz] >
U 156 podle mě šlo o decentní změny, které autu neuškodili... u M-B E se dalo vytknout snad jen to, že zrušili oddělená světla, podle kterých se auto dalo krásně poznat, jinak podle mě moc pěkný auto před i po faceliftu, rozhodně mu facelift neuškodil a co se týče již tady zmíněné 406, tak právě verze po faceliftu patří podle mě mezi nejkrásnější auta posledních let! Design je sice čistě subjektivní záležitost, ale myslím, že toto auter opravdu moc neodhladl.... :-!
Alfě podle mého facelift spíš prospěl, Xsaře taky, Mégane po FL podle mě vypadá mnohem lépe (ale na tom jsme se neshodli ani dříve v diskusi) a hlavně 406, tam modernizace znamenala podobně významný posun vpřed jako u O1. Přesně jak píšou nahoře - z tuctového auta elegantní Francouz, na kterého je dodnes radost pohledět...Jde vidět, že pohled na design je vážně hodně subjektivní.
Kdybych si měl z hlavy vybavit nějaké nepovedené facelifty...tak třeba GLK, Clio III, Yeti, poslední Vectra, Outlander II a poslední Colt - aneb brutální "lancerizace", a ani A7 podle mě sblížení se sourozenci zrovna neprospělo.
Tady nemuzu souhlasit. Alfa je po fl jednoznacne modernejsi, misto v clanku by si spis zaslouzila ta 147. 406 taky ozila, i kdyz ta svetla jsou mozna az moc roztahla a i pred fl to bylo krasne auto. Naopak s Eckem naprosty souhlas.
Pod tohle bych se podepsal. Alfa 156 je pro mě excelentní ukázka toho, jak původní i poFL verze vypadají úplně úžasně. To byl naopak jeden z nejpovedenějších faceliftů, který nic nezkazil a dokonalé nechal dokonalým.
Podobně Peugeot 406. Dokonalost sama před i po (no, možná že před se mi líbil kapánek více, jak říkáš, ta světla nemusela být až tak dlouhá). Naopak ta 147 je pro mě ukázka toho, jak dokonalé auto naprosto podělat, Nicméně znám překvapivě moc lidí, kterým se u 147 líbí FL a nelíbí původní verze.
Skôr asi menej podarené, ale určite nie najhoršie. To by tam mal byť potom klasický príklad s Multiplou kde si vlastne sypali popol na hlavu keď sa snažili zamaskovať kontroverzný (za mňa ale veľmi dobrý) dizajn.
Určite by som pridal druhý facelift Hyundaiu Matrix. To sa museli v Pininfarine "potešiť", aspoň to už ale nepredávali s ich nápisom. Je ale pravda, že toto auto bohvieako nevyzeralo ani pôvodne, najlepšie podľa mňa po prvom facelifte s opticky rozšírenou maskou.
A ešte by som dal aj poslednú Vectru. Podobne ako pri Octavii II ten facelift vôbec nesedel so zadnou partiou auta.
S odstupom času vnímam dosť negatívne aj facelift Peugeotu 307.
Multiplu většina lidí vnímá jako jednu z největších hrůz v automobilové historii, a faceliftem se podle mě povedlo docela nenásilně zachránit. FL Matrixu, aneb znásilnění původního návrhu, byl skutečně trochu komický.
To mi připomnělo americkou Camry - facelift možná není úplně ošklivý, ale jedná se o stejné znásilnění jako v případě Matrixu nebo Yetiho. Hlavně to falešně prodloužené okénko mě na ní hrozně irituje.
To tam dali snad schválně jako provokaci.
Já bych ani nenapsal že FL nebyl tak špatný, nebo mohli možná dát místo alfy do výběru jiné auto.....
Ta 156 nejenže tam nemá co dělat tak ten FL potřebovala jako sůl! A z auta kterému něco chybělo se rázem stalo nádherné vozidlo. Proboha vždyt to auto po FL vypadá o nebe líp. (hlavně pěkně zjednodušené a vypadá konečně jako pravá Alfa)
Opravdu věřím tomu že to tam redaktoři dali jen jako provokaci, protože tak slepý snad nemůže být nikdo.
Ano, ano. FL zpravidla bývá horší než originál, protože do původního návrhu hrábne někdo ... Ale 156 mistra Da Silvy faceliftovaná mistrem Giugiarem je opravdu zářná vyjímka mezi ostatními - "vyjímka, která potvrzuje pravidlo", jak se říkávalo. Úprava zapadla, jakoby to auto bylo navrženo od začátku s ní a pozvedla ho nesmírně. O 147 to platí také.
Jinak si článků pana redaktora vážím, ale tohle je ústřelek, za který nejspíš nemůže.
Nevím co máte proti modernizaci 406 ??? autu to hodně prospělo mimo to tyto vozy se dělali do roku 2004 kdy v té době by byl už design první 406 dost zastaralý takže díky tomu mohla 406 konkurovat i autům vyrobených v letech 1999-2004 a dodnes taková 406 kolem roku 2003-2004 nepůsobí staře a to i v podání kombi po faceliftu.
Už jen třeba čiré světlomety které dostali i xenony a u sedanu rozhodně lepší než dnes hranatý zadek první 406.
Mimo to i interiér dostal nový vzhled který šel s dobou a rozhodně se hodil i k exteriéru takže nemůžu souhlasit že to je zbytečnost.
Možná by bylo dobré podívat se na rozdíl v reálu já tu možnost mám tudíž s vaším názorem nemohu souhlasit.
Další Octavia II za mě facelift rozhodně palec nahoru aspon to nevypadalo tak nudně Škodovácky.
Mimo to bych řekl že z 90% ten facelift těm autům prospěl.Přijde mě to jako by ten článek psal někdo kdo si našel jen fotky na internetu a ani ty auta pořádně nikdy neviděl.
Jo, se 406 to vidím stejně. To auto bylo krásné, když příšlo na trh, a po faceliftu bylo zase krásné a nevypadalo zastarale.
Octavia II facelift mi nepřijde geniální, ale taky pomohl to auto udržet "čerstvé" a za špatný ho vůbec nepovažuji.
Tady je vidět, jak individuální je pohled na design. Já totiž nesouhlasím ani s tím, že nepovedený facelift byl Alfa 156. Pro mě právě naopak. Na původní 156 mě rušila právě přední část, která mmi připadala roztříštěná, podivný tvar světel, "pomuchlaný" nárazník. Facelift mi přišel jako odstranění jediné pihy na kráse.
Skutečně souhlasit u tohoto článku můžu jen s Hyunadi Coupe. Trochu s Xsarou, ale to není při pohledu zpět taková tragédie. A pak možná ten Megane a Punto.
Alfa 156 - verze po FL
Xsara - verze před FL
Punto - rozhodně verze před FL, tedy Grande
Hyundai Coupé - verze před FL
Lexus - verze před FL
MB E - rozhodně verze po FL
P406 - tady pan redaktor ztratil rozum (nebo brýle), verze po FL je naprosto jasná volba
Megane - raději verzi po FL
Twingo - je mi jedno, obě verze jsou snesitelné
Octavia II - Obě varianty se mi líbí - obě jsem měl ;-)
Ten Facelift byl vážně , nebo ještě stále je Odporný
Octavia
Vzpomínám si když jsem poprvé uviděl facelift nový škodovky, myslel jsem si že je to Mercedes, takže to Oktávce pomohlo, dneska je Oktávka spíš jako Audi a to jí taky pomáhá
Nedá mi to a musím napsat že facelift multiply ji uplně zkazil a srazil do šedi ostatních aut. Před tím ty kulaté světla pod čelním oknem vytvářely automobil nezaměnitelný, ale i pro někoho ošklivý. s hranatými světly to už tak nějak nebylo ono a milovník předfaceliftového provedení se už k ní nevrátil.
Mě osobně se Lexus GS a Mercedes-Benz E po faceliftu líbí víc. Chybí tu facelfty Peugeotů 206 a 307 které obě auta znusily coýž platí i pro facelft Felicie.
Tak třeba facelift Peugeotu 406 vůbec nebyl špatný, proti té zrudičce 407 to bylo pořád nádherné auto. Také facelift MB E se velmi povedl, autu prospělo hlavně zrušení těch obloukových prolisů na zadních blatnících. U Twinga II podle mého názoru také jasně převažovaly klady - daleko hezčí a osobitější příď.
Naopak naprosto souhlasím v případě Octavie II - když jsem jí na autosalonu poprvé spatřil ve faceliftovaném počíštěném provedení, skoro mi vyhrkly do očí slzy a pokud bych měl po ruce autora tohoto designového zločinu, asi by se to neobešlo bez násilí...
Velmi podobné devastační účinky měl i facelift Citoënu Xsara. Také v případě Alfy 156 došlo k výraznému poškození původního geniálního návrhu De Silvy a Giugiaro měl tu drzost si ještě dát na přední blatníky své cedulky 8-s:yes: V případě Punta III nevhodný první facelift Fiat zachránil poměrně jednoduchým refaceliftem. Hyundai Coupé sna ani netřeba komentovat, slabotu facelift definitivně zlikvidoval... Lexus byl také jasně lepší v původní podobě, naopak v případě Méganu se mi nová příď docela líbila.
Pokud by ovšem člověk měl vyhlásit vítěze opravdu nejstrašnější faceliftové obludnosti všech dob, byl by to jistě nebohý Ford Scorpio... :'-(
Sorry, ale s vyjímkou Twinga, možná Lexusu, a pro někoho, Octavie, mi to přijde jako nucená křeč. V čem designérům ujela ruka u AR156, P406 to fakt nevidím.
Nehodnotím, zda je lepší před nebo po, protože oboje vznikalo v určité době a facelift se obvykle snaží reflektovat trendy, případně i řešit nedostatky mající vliv na užitné vlastnosti atd. Je těžké hodnotit facelift např. u E-klasse, nebo i u Grande Punto/Punto Evo, oboje se mi však líbí, beru je jako svébytné modely, neřeším, jak vypadaly předtím. To samé Xsara, naživo nepřipomíná před fl verzi, ale u té, jako jediné cením původní variantu jednoznačně výše. Design je u ní komplexnější, čistší.
P406, AR156, Mégane ty považuji za facelift, který se povedl. Tragické Hyundai Coupé, bylo a zůstalo ošklivé.
Podle mě je Alfa Romeo 156 hezká i po Faceliftu.
Ale každý má jiný vkus.
A je zbytečný hanit některá auta,když se mi nelíbí tak si ho nekoupim a jdu jinam.
Auta která tu nazýváte nejošklivějšími,se prodávali v docela velkém počtu což mi u aotomobilů které jsou podle vás njošklivější nějak nesedí.
Když jsem viděl facelift OII, pomyslel jsem si KONEČNĚ na to přišli, stačilo trochu zakulatit masku, světlomety protáhnout a hned to vypadá líp. Snad se poučili a už u toho zůstanou. No a když jsem viděl, že stejným způsobem "zachraňovali" F II, a mimochodem fakt to pomohlo, myslel jsem, že už se můžem těšit na pěkná auta. A pak přišla O III a jsme tam, kde jsme byli.
No a u výběru fotek O II před a po faceliftu jsem se musel pousmát. Takhle vedle sebe je to pěkně výrazné, ubožáček před, dynamické auto po faceliftu. Ještě zvýrazněno tím, že fotka po faceliftu je s pěknými koly a barvou, tak jí to slušelo snad nejvíc.
Takže za mě je výber oktávky pro tento článek stupid.
Mimochodem, Scorpio po faceliftu tyhle hitparády s přehledem vyhrává a není tady.
Naopak, předek a zvláště tvar světlometů Octavie III je superpovedený, naštěstí se poučili ze silně kritických ohlasů na ohavný "čínský" facelift II generace! :-! Ten vůbec nepasoval ke zbytku auta - nemůžeš udělat superoblý předek a nechat poměrně ostré kontury zadku (mluvím o pohledu z ptačí perspektivy). Tohle dohromady prostě nemohlo fungovat, byl to tvarový paskvil!
Díky bohu a mistrovy Kabaňovi za takový "back", pokud toužíš po podobně příšerných světlech, jaká měla Octavia II po faceliftu, s důvěrou se obrať na firmu Hyundai (i30), popř. Kia (cee´d) >:-[] >:-[] >:-[]
Peugeota 406 zařadili pánové do tohoto seznamu jen proto, že tam nějaký peugeot musí být: "Dali jsme tam citrona, rencka, tak tam dáme ještě pažouta, aby tam byli frantíci všichni...!" Naproti tomu VW tam není žádný! A to třeba passat v roce 2002 po FL je naprosto zbytečný a nepovedený o tom žádná. Naproti tomu P 406 po FL je dodnes auto s nadčasovým designem. Pánové s tímto žebříčkem se běžte vycpat a nezapomeňte jít do zadní části VW ještě více, podvodníci to teď potřebují!!! :-)
Ja mám práve Mégane 1999. A tá pôvodná predná kapota sa mi od počiatku nepáčila - odlíšiť sa nemusí byť vždy jediný zmysel dizajnu. No a ten facelift bol vpredu síce trochu ako šedá myška, ale aspoň to auto nadobudlo dynamiku. Rozhodne facelift pomohol vzadu - nové svetlá bez čiernych smeroviek vyzerajú dodnes skvelo. Naviac aj dnes, po 16 rokoch sú ich farby jasné a plasty číre. Mne sa páči I. generácia až po facelifte ;)
Tiež nesúhlasím s kritikou faceliftu P406 - rozhodne to bol jeden z najpodarenejších faceliftov posledných rokov. V zozname mi jednoznačne chýba facelift Fiatu Multipla - bol odvaz na entu.
Konec práva subjektivních pohledů - odedneška jednotný stand
Nejen, že nám média tlačí do hlavy politické postoje a názory. Už i v Automobilovém průmyslu je nastaven jeden pohled, který se vnutí všem. Neřekl bych ani slovo, kdyby autor posuzoval techniku daných vozů, ale vzhled je něco tak individuálního, že se nedá objektivně posoudit. Např. Právě Peugeot 406 je po faceliftu dodnes designově nádherné auto. Co se týče dvojkové Octavie, tak můj čistě subjektivní názor, že po faceliftu, byla konečně nádherná, ptž ta hnusná hranatá dvojková, pro měl byl největší grc, co v té době škodovka vyrobila. ale nikomu tento můj subjektivní názor nepodsouvám. Prostě někomu se líbí baculky, někdo si potrpí na štíhlých ženách... A pokud se mi líbí štíhlé, tak i kdyby všechny módní magazíny velebily baculky, stejně se budu otáčet po těch štíhlých..