Klasik střední třídy má v sobě evropštější geny – a prospívá mu to. Novinku, která přivítá první české zákazníky počátkem února, jsme za prosincových plískanic testovali v okolí Milána.
Dle meho nazoru naprosto priserny design exterieru...pro definitivne usedle sedesatniky touzici po dynamickem "looku"...
interier se stredovym panelem prevzatym z Octavie zas tak spatne nepusobi :-) Takze celkove za 3- s takhle :-( primhourenyma ocima
Bravo,soudruhům v Japoské lidově demokratické republice se podařilo zplodit jednoznačně designově nejotřesnější vůz střední třídy.A založili tak novou třídu Hybrid na naftu či benzín.Interiér v ničem nezaostává za exteriérem....Předchozí generaci byla vytýkána deignová nudnost,ale podle mě to bylo mnohem přitažlivější auto.
Zdá se,že v Toyotě pochopili,že bez evropsky vyhlížejícího looku (zvlášť po ledové sprše s Aurisem) bude jen velice těžké navýšit prodejní statistiky.Potud dobré,dále je už realizace tohoto poznání poněkud kýčovitá,jakýsi asijskoevropský styl postrádající konečný efekt.Jak elegantně vedle Avensisu budou vypadat Apoštol,C5 a Insignia si lze představit i bez větší dávky fantazie.Jak dynamicky Avensis převýší Mazda 6,Accord a Mondeo ja také nasnadě,tak už lze oslovit snad pouze velmi nízkou cenou.Že by u TTT chtěli kopírovat prodejní čísla Loganu?V této situaci troufalé. :no:
Já bych to neviděl tak černě. Polo, Golf, Passat - hnus. A prodává se to jak o život. Corolla - děs a .... nejprodávanější auto. A Auris ? Proti Civicu tragédie. A prodejnost ? Od začátku roku téměř stejná. Evidentně to ve vzhledu neni ;-) Mnohem hezčí Fiat Bravo nemá ani poloviční prodejnost ;-)
Na novej Avensis jsem se docela těšil. S konečným posouzením si počkám až na osobní setkání. Podle fotek docela beru interiér ale exteriér ? Podle první fotky sedanu zepředu jsem se docela zděsil, co to Toyota vyplodila. Celkem slušně vypadá kombi zezadu a z boku, ale maska řve o facelift už teď.
Líbil a líbí se mi i současný Avensis, ale tenhle auťák je ještě mnohem dál, interiér vypadá ještě lepší než u současného (a prosím hodnotící pisálky, aby se do něj nejdříve alespoň posadili), kombík super, sedan perfektní zadek (ty Toyota umí), s předkem jsem byl trochu na rozpacích, na prvních tajných fotkách vypadal divně, teď je to podstatně lepší, uvidí se v reálu. Možná jsem čekal v designu stopu z Lexusu (IS220-jedno z designově nejkrásnějších současných aut), i třeba v "druhém plánu", zkrátka chce to reál :-)
"jasně oranžově zářící (neregulovatelná a nevypnutelná) kontrolka toho, že pravý přední airbag je funkční" je plusovým bodem v hodnocení EuroNCAPu. Takže se podobné řešení bude teď objevovat častěji. Ale záleží na detailech, jak se která automobilka s výkladem pravidel popasuje...