Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Dieselgate může ohrozit existenci Volkswagenu, řekl Hans Dieter Pötsch

Budoucí předseda dozorčí rady koncernu Volkswagen se takto vyjádřil během interní schůze firmy. Značka však může krizi překonat.
Zpět na článek
4. 10. 2015 10:15
4. 10. 2015 10:31
4. 10. 2015 10:34
4. 10. 2015 10:53
4. 10. 2015 11:02
4. 10. 2015 11:32
4. 10. 2015 11:52
4. 10. 2015 16:51
4. 10. 2015 17:46
4. 10. 2015 15:57
4. 10. 2015 11:16
4. 10. 2015 11:20
4. 10. 2015 11:53
4. 10. 2015 15:00
4. 10. 2015 11:53
4. 10. 2015 16:00
4. 10. 2015 10:53
4. 10. 2015 21:43
4. 10. 2015 22:15
4. 10. 2015 15:17
4. 10. 2015 17:16
4. 10. 2015 17:54
Avatar - Ja Prvni 123
4. 10. 2015 10:01
To zase asi ne...
ze by VW prestal existovat si nemyslim... spis jen strasi, aby odradili urady od opravdu tvrdych sankci.

Ale uz to asi nebude stejnej VW jako byl před tim.

A to je zase z mého pohledu dobře.
Rozbalit vlákno
61
Avatar - Hammunasakra
4. 10. 2015 10:28
Re: To zase asi ne...
Tak nějak :yes: :-!
Re: To zase asi ne...
Samozrejme ze koncern Volkswagen neprestane existovat. Kdyby bylo nejhur tak prodají firmu Skoda Auto Japoncum, Korejcum nebo Cínanum a jede se dál.
Avatar - Hammunasakra
4. 10. 2015 10:31
Re: To zase asi ne...
Nech toho eště tě vezmou za slovo a nastane masová histerie :-)
Re: To zase asi ne...
Proc ne. Predstav si treba scenário kdy Hyundai Motor Group prevezme firmu Skoda Auto a prístí generace Tucsonu se bude treba vyrábet také v Kvasinách protoze v Nosovicích nebudou stíhat, Vsechno je mozné, i dohoda na výrobe nekterých modelu (contract manufacturing) pro Volkswagen AG.

Jiná moznost je prevzetí firmy Skoda cínskou firmou Shanghai Automototive Industry Corporation. Firma SAIC Skodu zná,její spolecný podnik s Volkswagenem (Shanghai Volkswagen) vyrábí vozy Skoda pro cínský trh. Takze by to melo logiku.

Legracní by byla reakce místních patriotických Skoda-fans.
4. 10. 2015 10:45
Re: To zase asi ne...
takovou kliku asi mit nebudeme, ale predstava ze se u nas budou vyrabet hezka a kvalitni auta je docela fajn. v muzeu v boleslavi by na dobu temna poslednich 20 let udelali specielni mistnost
Avatar - Hammunasakra
4. 10. 2015 10:48
Re: To zase asi ne...
Všechno sice fakt možný je ale nevim nevim jestli by to český koncernoví fandové vydejchali. Nebo spíš vim >:D

Kecy o ohrožení existence sou s vysokou pravděpodobností jen zastírací manévry a PR bláboly. Nikde neni psáno že rodina musí bejt navěky majoritní akcionář. Tak to ostatně proběhlo snad ve všech konkurenčních automobilkách. Zrovna ty budeš mít asi lepší přehled kdo kde přesně vlastní akcií. A po světě čekaj miliardy volnejch peněz který by do toho myslim rády a okamžitě šly. Jedno jestli ropný nebo čínský nebo jakýkoli další

Hans Dieter Pötsch prostě kecá a ví to. Stejně jako ví že většinu lidí tim oblbne
Re: To zase asi ne...
Byla by to kazdopádne legrace. Predstav si nekteré místní autory zvratku proti asijským firmám a zároven nadsené príznivce Skody jak by resili prevzetí Skody firmami jako Hyundai nebo SAIC. To by byl docela dobrý kabaret.
Avatar - Hammunasakra
4. 10. 2015 11:03
Re: To zase asi ne...
Ty jim fakt chceš přivodit infarkt! >:-[]
Avatar - 4hill
4. 10. 2015 11:06
Re: To zase asi ne...
z něj si naštěstí nikdo nic nedělá..plk..
4. 10. 2015 11:16
Re: To zase asi ne...
taky je tu spousta spisovatelů zvratků vůči Škodě nebo VW, takže neprosto stejej plebs o kterým píšeš ;-)
Re: To zase asi ne...
Vzhledem k tomu, ze jsme na webu který dlouhodobe neprípustným zpusobem protezuje firmy Skoda a VW tak se to nedá porovnávat 1:1.

Dalsí vec je ze kdyz poukázu na ty hloupé zvratky proti asijským firmám tak o me rada diskutéru kterí si hrají na "diskutéry na úrovni" zacne psát ze "kopuy za Hyundai", ze jsem "podrztaska Vosického" a podobné nesmysly.
4. 10. 2015 11:55
Re: To zase asi ne...
Jasně, jakýkoliv nekritický a hloupý přimknutí se k čemukoliv je hovadina.
Avatar - twistedTSD
4. 10. 2015 11:26
Re: To zase asi ne...
Užíváš si to, viď? Sám ovšem víš, že to nedává smysl. Kdyby se VW skutečně dostal do takové krize, že by mu nezbylo než rozprodávat, první z domu by šel třeba Seat. Proč by se ze všech svých aktivit zbavil zrovna té, která dlouhodobě vynáší a má růstový potenciál, to tedy nevím.
Re: To zase asi ne...
Ale Seat by treba nikdo nechtel, tedy za tu cenu kterou by pozadoval Volkswagen.
4. 10. 2015 15:18
Re: To zase asi ne...
To by byl dobrý scénář.
Avatar - Jirka.12345
4. 10. 2015 15:27
Re: To zase asi ne...
To je tak možná tvůj mokrej sen gilgilite >:-[] Ale realita je taková, že spíš dojde k tomu že Hyundai jednou v budoucnu zavře montovnu v Nošovicích a posune se za levnější pracovní sílou a za větší daňovou úlevou dál na východ. Což si rozumě myslící člověk nemůže přát, protože by se to podepsalo na zaměstnanosti a životní úrovni VŠECH lidí žijících v ČR, i když ne tolik jako případný krach VW, ten by totiž přerostl v pořádný pokles ekonomiky EU a další "krizi"
Re: To zase asi ne...
Ale. Jyrka 5 cm je tady. Jyrko, to co jsem popsal není muj "mokrej sen", ale mozný, i kdyz neprílis pravdepodobný scénár budoucnosti montoven v Mladé Boleslavi, Kvasinách a Vrchlabí. Kdyby Hyundai zavrel svoji továrnu v Nosovicích tak by se to "na zaměstnanosti a životní úrovni VŠECH lidí žijících v ČR" zase tak tragicky nepodepsalo. Proste by doslo ke ztráte mnoha tisíc pracovních míst ale to by ti diskutéri co sem pravidelne písí zvratky proti firme Hyundai jiste nahradili a ty lidi zamestnali sami. Prípadne by se jiste zamestnali u tech zamestnavatelu v Moravskoslezském kraji kterí platí víc nez ti zlí Korejci.

Zavrení továrny na automobily v Nosovicích se samozrejme neplánuje. Co bude za nekolik desítek let je tezko ríct.

Pravda je taková, ze momentálne má velké problémy koncern Volkswagen vcetne jeho ceských montoven.
Avatar - Jirka.12345
4. 10. 2015 17:18
Re: To zase asi ne...
Gůglite, ten tvůj scénář je asi tak pravděpodobný jako to že by si dostal rozum ;-)
Jinak si se hezky prokecl „Zavrení továrny na automobily v Nosovicích se samozrejme neplánuje“ Jakpak to víš, nejsi ty náhodou jejich zaměstnanec že máš přístup k takovým informacím? ;-)
Re: To zase asi ne...
Jyrko 5 cm, pri intelektuální úrovni tvých príspevku je uz to ze znás význam slova rozum pozoruhodné.

Jinak je dojemné jak se tetelís stestím nad mým údajným "prokecem". Na to co jsem napsal clovek nemusí být zamestnancem nejaké firmy, stací kdyz ví jak to chodí v automobilovém prumyslu.

Takze pro tvoji informaci neco, co uz jsem v techto diskusích psal nekolikrát: Zádný výrobce automobilu, ani Hyundai ani zádný jiný, nestaví továrnu na automobily s plným cyklem výroby (lisovna, svarovna, lakovna, montáz) s tím ze ji po ukoncení danových výhod uzavre a výrobu presune nekam jinam. Proste proto ze se to vzhledem na velké investice ekonomicky nevyplatí. Vzhledem k tomu ze Hyundai Motor Manufacturing Czech je mladá a v soucasnosti dobre vytízená továrna tak by její uzavrení v nadcházejících letech byl ekonomický nesmysl. To by se mohlo stát jen v prípade obrovské momentálne tezko predstavitelné krize automobilového prumyslu nebo v prípache krachu firmy Hyundai. Rozhodne ne proto ze skoncí danové výhody.

Jiste chápes ze to ze nejsem a nikdy jsem nebyl zamestnancem firmy Hyundai se dá v prípade potreby snadno prokázat.

Jinak se nic nezmenilo na skutecnosti ze momentálne má velké problémy Volkswagen (a tím pádem i Skoda) a nikoliv Hyundai.
Avatar - Jirka.12345
4. 10. 2015 23:03
Re: To zase asi ne...
Milý mladý příteli Gůglite, asi tě zklamu, ale štěstím se tetelím úplně při jiných příležitostech než je debatování s někým jako si Ty. K tvému údajnému "prokecu" ti mohu říct jen to, že i při tvé intelektuální úrovni by si mohl pochopit, že ani já si nemyslím že se Hyundai bude v blízké budoucnosti snažit místní montovnu zavírat, ale rozhodně je to o dost pravděpodobnější spekulace, než tvé vaření z vody o kupování Škody auto firmou Hyundai ...
4. 10. 2015 18:07
Re: To zase asi ne...
:yes: >:D >:D >:D
Re: To zase asi ne...
Vítej. Vázím si toho kdyz lidé jako ty na verejnosti ukazují svoji mentální úroven. Chtel jsem se te zeptat jestli sis precetl moji odpoved na nesmyslné slinty nicku Jirka.12345 ale je evidentní ze i kdyby ses o to pokusil na by to na tebe bylo dost komplikované.
4. 10. 2015 19:17
Re: To zase asi ne...
Zdravim ta.Skusim to bez invektiv.Vzdy si precitam kazdeho prispevok.Robim to aj v tvojom pripade.Si clovek rozhladeny co sa tyka automobiloveho priemyslu,ale podla mna pises len same dohady a fikcie na zaklade svojho nazoru,ktory ako vsetci vieme je tvrdo zaujaty voci VW.K teme VW sa vobec nevyjadrujem kedze sa mi nechce varit z vody ako to robis ty a placat tu svoje dohady nicim nepotvrdene rovnako ako to je aj v tvojom pripade.A k tym smajlosom len tolko,ze to neboli dane na zaklade toho o com pisete,ale za Jirkov humor,ktory ma pobavil ;-)
Avatar - _Karel_
4. 10. 2015 19:30
Re: To zase asi ne...
Čéče, nic proti, ale tvůj smysl pro humor je vážně nenáročný a jak koukám nejen ten. ;-)
4. 10. 2015 19:51
Re: To zase asi ne...
..je to mozne >:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
4. 10. 2015 19:34
Re: To zase asi ne...
Příspěvky IPA si vyhodnotil jako plácala kterej vaří z vody a ty Jirky.12345 jako zábavně humorný? Zajímavej závěr :yes: >:-[]

Někdo to vidí přesně obráceně. Tipni si kdo je realitě blíž ;-)
4. 10. 2015 19:51
Re: To zase asi ne...
..presne tak satelit moj milovany ;-) >:D
Avatar - Hammunasakra
4. 10. 2015 19:52
Re: To zase asi ne...
Přesně jak?
4. 10. 2015 19:57
Re: To zase asi ne...
..presne tak,ze som vyhodnotil to co pise IPA ako varenie z vody co sa tyka VW a to Jirkovo mi prislo zabavne..
Avatar - AUDIRS6
4. 10. 2015 20:11
Re: To zase asi ne...
>:D >:D >:D >:D :yes:
Hamuno alebo kto, kaslite na to palcovanie...
ßranda musi byt, aj keby... no, to radsej neidem pisat... :-!
Avatar - _Karel_
4. 10. 2015 20:23
Re: To zase asi ne...
Já jsem minule dumal, komu říkáte s NWA "satelit", dokonce jsem váhal, jestli se nezeptat >:D
Sice nerozumím, ale aspoň už vím. ;-)
Avatar - Jirka.12345
4. 10. 2015 23:17
Re: To zase asi ne...
Cítíte tu ten smrad? Chodím tady pořád dokola a hledám odkud to smrdí a nemůžu najít zdroj. Jo aha, to se zase jenom Hammunasakra špatně vomil když vylejzal IPAGooglitovi ze zadečku. No jo, Gůglit a jeho věrný satelit Hammunasakra >:D
Re: To zase asi ne...
No pokud te baví Jirkuv humor tak s tím se nedá nic delat. Já v tom nic veselého nevidím ale kazdý to máme jinak. Ale jsem rád ze se uz neuchylujes k primitivním urázkám tak jako pred nekolika dny. Na této bázi se dá komunikovat.

Pro tvoji informaci: Nejsem tvrde zaujatý proti koncernu Volkswagen, to je nesmysl. Pravda je ze se bavím tím nesmyslným podvodem kterým si koncern Volkswagen velice uskodil a predevsím reakcemi ruzných lidí kterí se to snazí zlehcovat a tím ze to vsechno se deje na stránkách webu ACZ který dlouhodobe protezuje fimy/znacky VW/Skoda.

Pokud más na mysli to co jsem napsal o tom ze firmu Skoda Auto by mohl prevzít Hyundai nebo SAIC tak to není "plácání nicím nepotvrzených dohadu" ani muj "mokrej sen" jak to prihlouple tvrdí Jirka.12345 ale proste ironie. I kdyz ciste teoreticky neco takové mozné je. Pokud znás historii automobilového prumyslu tak vís ze k podobným prevzetím firem které by si drív nikdo nedovedl predstavit docházelo takze k necemu podobnému klidne zase muze dojít.
Avatar - _Karel_
4. 10. 2015 19:44
Re: To zase asi ne...
:-) :yes:
4. 10. 2015 19:48
Re: To zase asi ne...
Je mi jasne,ze sa dobre bavis tym podvodom VW a popravde v tomto pripade nie je sa nacom bavit,ale to moze byt tym ,ze kazdy preferujeme iny sposob humoru.Tvoj nazor ti nikto nebere,len je na skodu,ze ho nezabudnes prezentovat stale vzdy ked vide clanok o VW.Zda sa mi,ze uz aj tvojim ACZ partakom to zacalo vadit.

To druhe co pises si dobre pochopil.Cely cas sa tu bavime len o diskusiach k VW.Co sa tyka inych diskusii ako bola ta ohladne Lady tak tam klobuk dole pred tvojimi znalostami a k tomu nie je co dodat.
Re: To zase asi ne...
Nie je sa na com bavit? Ty se bavís primitivním urázlivým humorem cloveka s nickem Jirka.12345 který rozsiruje lzi a já se bavím tím jak se vykrucují prolhaní manazeri koncernu Volkswagen a jak na to reagují jak fanatictí príznivci VW tak ACZ. A kde jinde se mám vyjadrovat ke skandálu VW nez pod clánky o skandálu VW? Co se týce mých údajných ACZ partáku - já sem písu to co uznám za vhodné nezávisle na názoru mých "partáku".

Jnak jeste k tomu "varení vody" co se týce koncernu Volkswagen: Muzu te ujistit, ze peclive sleduji informace na toto téma jak z Nemecka a USA tak z jiných zemí a jsem dost dobre informován. To jaké dusledky tento skandál bude mít se zatím samozrejme ríct nedá ale to ze to je závazná vec je snad jasné kazdému.
4. 10. 2015 20:12
Re: To zase asi ne...
Myslel som to tak,ze ten moj primitivny humor sa moze zdat niekomu zabavne a niekomu nie,ale co sa tyka o VW tak tam uz ide aj o zdravie preto mi to az tak humorne nepride..

Ty sa mozes vyjadrovat kedy chces a ako chces a je to len moj nazor,ze rad opakovane rypes na temu VW a stale su to tie iste reci ohladne VW.Ako hovorim mne to na tebe vadi,ze sa stale opakujes a tebe je moj nazor u * a tak to berem.Nemozme mat vsetci nato rovnaky nazor a hlavne nepatrim medzi ritolezcov ako poniektory pani co ti radi pritakavaju.. (nemyslim tym Karla..pred jeho diskusiami klobuk dole)
Re: To zase asi ne...
Není pravda ze me je tvoj nazor u *. Nemám nic proti normální diskusi ale to tvoje navázení do me v jedné nedávné diskusi tak nevypadalo. To ze v prípade skandálu VW jde i o zdraví je samozrejme pravda a tento aspekt logicky humorný není.

Jeste k ruzným diskutérum: Clovek s nickem Jirka.12345 me primitivne urází, rozsiruje lzi ze pracuji ve firme Hyundai, já mu v mezích mozností normálne vysvetluji jak se veci mají a ty aplaudujes ... nicku Jirka.12345.

Jinak by me zajímalo jak rozlisujes kdo je ritolezec a kdo ne.

Jeste co se týce tých "partakov": Kdyz bývalý parták nedokáze rozchodit urcité veci protoze se clovek dotkne jeho modly tak to holt uz není parták. A zrejme ani doopravdy parták nikdy nebyl. Clovek se proste nekdy zmýlí.
Avatar - _Karel_
4. 10. 2015 20:29
Re: To zase asi ne...
O koho jde v posledním odstavci?
Avatar - _Karel_
4. 10. 2015 20:36
Re: To zase asi ne...
To mě ani nenapadlo.Nemám žádnou modlu.Jen jsem zvědavý jak opička ;-)
Avatar - AUDIRS6
4. 10. 2015 20:41
Re: To zase asi ne...
Nechcem si nic nahovarat, ale tipujem ze o mna. >:D

Kolega asi nespravne chape moj postoj:
Nepaci sa mi, ked sa niekto az moc niekomu posmieva. ( "mojmu Maťovi" - vsak - takto by to asi dotycny napisal >:-[] ) Urobili megaprußer, tak si to mega-vyzeru.
Nebavi ma tu uz o tom ani diskutovat, len dufam, ze nove vedenie urobi spravne kroky a podobna kauza sa uz nebude opakovat a takisto dufam, ze ta zvolavacka dopadne dobre. Co myslim tym dobre ? - ze to bude mat minimalny vplyv na postihnute auta a ich soferov, aj ked bohuzial, na zaklade informacii a mojich technickych znalosti mi je jasne, ze to asi nebude uplne tak... :-!

Vo vela dalsich veciach pritom mozeme v pohode dalej diskutovat na urovni, pritom aj mat rovnaky nazor. Ostatne tomu sa ja vobec nebranim.

No ale pokial som uz bol odsudeny do pozicie "byvaleho partaka"... to je smutne. :-!

Ale dufam, ze je to len jeho chvilkova nerozvaznost a casom sa mu zlepsi nalada... ;-)
Avatar - _Karel_
4. 10. 2015 20:48
Re: To zase asi ne...
Vidíš, tys mě nenapadl, ale sedí to.
Nebudem to rozpitvávat, ale "Maťa" vidím nejspíš podobně jako IPA .Resp. velmi negativně.
Ale Audi máme rádi oba ;-)
Avatar - boost.
4. 10. 2015 20:57
Re: To zase asi ne...
Je to tu jak na zpovědnice.cz. >:D
4. 10. 2015 21:07
Re: To zase asi ne...
Zrovna, když to začalo bejt zajímavý, tak přijdeš a všechny vyplašíš. :no:
Avatar - _Karel_
4. 10. 2015 21:12
Re: To zase asi ne...
>:D >:D >:D :yes:
Avatar - AUDIRS6
4. 10. 2015 21:15
Re: To zase asi ne...
ak sa chces nieco zaujimave dozvediet, spytaj sa na rovinu.
Ale ano Renault si kupovat neidem... >:-[]
Nemaju pre mna nic zaujimave. Este nieco na srdci ? >:D
Avatar - boost.
4. 10. 2015 21:22
Re: To zase asi ne...
Dneska jsem šel kolem B8 RS 4 Avant v šedé a na "rotorech." Ty rozšířené blatníky udělaly z Avantu fakt dělo.
Avatar - AUDIRS6
4. 10. 2015 21:23
Re: To zase asi ne...
...a aj na nom si holky len plasil ? :-O
Avatar - boost.
4. 10. 2015 21:44
Re: To zase asi ne...
Aj na Huayre. >:-[] >:-[]
Avatar - boost.
4. 10. 2015 21:19
Re: To zase asi ne...
Já takhle plašim i holky, když někam přijdu. :-(
4. 10. 2015 21:22
Re: To zase asi ne...
Tak to jseš tady dobře.
4. 10. 2015 20:47
Re: To zase asi ne...
Ja to berem tak,ze ked si robim srandu z druhych tak musim cakat,ze si urobia aj zo mna a tak nesmiem byt vztahovacny.V tvojom pripade rad zosmiesnujes jak nick tak ich mentalitu tak ich nazor a vtedy sme si proste skocili my dvaja do vlasov.Pre mna to ale tym haslo a podla jednej debaty neposudzujem ludi a tak som to viacej neriesil.

Dokonca podla mna mame aj nieco spolocne a to su proruske sympatie.

Ritolezec je clovek bez vlastneho nazoru,vecne pritakavajuci co sa pri kazdom utoku objavi za tvojou * len aby ti ukazal ako ti drzi stranu(Holden to nie je),ale pritom citit,ze jeho IQ pisania je na mojej urovni jednoduchosti ako pise Karel >:D >:D >:D ..tento clovek (Karel) ma fascinuje svojimi nazormi,lebo vie napisat jak kladne tak aj zaporne tomu clovekovi a pritom bez akehokolvek utoku a bez akehokolvek zosmiesnovania :yes:

..urcite narazas na RS6..budem pisat to co si myslim takze je to len moj nazor,ale podla mna ho mrzelo,ze zrovne od teba chodili non stop utoky na firmu,ktoru si zamiloval a mne osobne sa lubi jeho oddanost Audi aj ked je zle.A hlavne si ho vazim za jeho nazory ohladne Audi kedze vidiet,ze zije tymi autami..
Avatar - rokyta.p
4. 10. 2015 23:20
Re: To zase asi ne...
Dyť Jirka12345 má plnou pravdu !!!
Avatar - Jirka.12345
4. 10. 2015 23:12
Re: To zase asi ne...
IPAgůglite mě na tobě asi nejvíc mě asi dostává jak se tady všem pořád snažíš vnutit že si nestranný a nezaujatý a přitom tady v dalším příspěvku v podstatě přiznáváš že sis ho honil nad představou jak Hyundai bude v Mladé Boleslavi vyrábět I20 >:-[]
Avatar - Jirka.12345
4. 10. 2015 23:08
Re: To zase asi ne...
NWA nesnaž se, Gůglit-IPA je opravdu zakomplexovaný primitiv který dokáže akorát ostatní urážet a spekulovat o nesmyslech a když na něj někdo použije stejný jazyk jako používá on tak se začne vztekat jako malé dítě kterému někdo rozšlápl bábovičku
Avatar - rokyta.p
4. 10. 2015 23:16
Re: To zase asi ne...
:yes: mluvíš mi z duše Jiříku
4. 10. 2015 16:03
Re: To zase asi ne...
nikdo ji nekoupi. Proc by mela Toyota nebo Hyundai prodavat svoje auta pod znackou Skoda??? Skoda zni ve svete podobne atraktivne jako Dacie. Prodava se jenom, protoze je brana jako levny Volkswagen i design ma podobne konzervativni. Bez volkswagenu nema hodnotu a skonci v lepsim pripade to bude montovna. Jinac v evrope je/bylo hodne automobilek z dobrym jmenem a nikdo je nekoupil ani napr. Saab nebo Opel - ktery byl pred par lety k prodeji
4. 10. 2015 10:05
kdo zodpovedny za tuhle aferu:
1) země EU, které dlouhodobe danove zvyhodnuji naftu oproti benzinu
2) dunihlavove, kteří na naftovy motor vypostejici rakovinu a jedy vzhlizeji jako na modlu
3) brusel, který klade neralne požadavky na produkci neskodneho CO2
4) automobilky napric vsemi značkami, které se snazily vyhovet i za cenu nesplneni emisních limitu v realnem provozu
Rozbalit vlákno
16
Avatar - speedfred
4. 10. 2015 10:18
Re: kdo zodpovedny za tuhle aferu:
bod 2) zvyknem kupovať najsilnejšiu motorizáciu danného modelu - je to často diesel
Avatar - Uživatel_5340709
4. 10. 2015 10:20
Re: kdo zodpovedny za tuhle aferu:
Od kdy je nejsilnější motorizace vesměs u všech modelů diesel???
Avatar - speedfred
4. 10. 2015 10:34
Re: kdo zodpovedny za tuhle aferu:
nepíšem všade,ale u frantíkov to nájdeš.
Avatar - Hammunasakra
4. 10. 2015 10:29
Re: kdo zodpovedny za tuhle aferu:
To abys vyrazil na odvykačku :-)
4. 10. 2015 10:49
Re: kdo zodpovedny za tuhle aferu:
muzes ty modely jmenovat, a hlavne prosim ty z minulosti, ano dnes nektere modely mají nejsilnesi motorizaci v nafte, ale zajimaj me hlavne ty auta třeba za posledních 10 let, kdystak vypis auta která si skoupil, a my si je tu pak protahnem internetem a zjistime :-)
Avatar - Hammunasakra
4. 10. 2015 10:50
Re: kdo zodpovedny za tuhle aferu:
To je skoro krutý ;-) >:-[]
Avatar - speedfred
4. 10. 2015 11:04
Re: kdo zodpovedny za tuhle aferu:
myslím sucastnost - C5 ,Laguna , P508
mám radšej benzín,neobhajujem naftu to mal len tak napadlo.
5. 10. 2015 14:15
Re: kdo zodpovedny za tuhle aferu:
psal jsi cituji "zvyknem kupovať najsilnejšiu motorizáciu danného modelu - je to často diesel" tak me zajimalo jaka auta sis koupil a jestli opravdu meli v te dobe jako nejsilnejsi mortorizaci diesel, zamlzil jsi to vypsanim 3 francouzu ze soucasnosti, pokud si auto nekupujes kazdy rok tak jsi ze soucasne generace mel kolik aut 2-3? a co ty predtim?

C5 ano nejsilnejsi momentalne diesel, ale az v soucasne generaci, predchozi mela silnejsi benzin
Lagunu mela vzdy nejsilnejsi motorizaci v benzinu, to ze v soucasnosti se doprovava v dieselu neznamena ze nebyla v benzinu, ano v benzinu mela 3 a 3.5 litr, takze si se spis jen koukl do ceniku nez si to sem napsal a dal nepatral >:D
P508 je vpodstate novej model a ano nejsilnejsi je diesel, ovsem tech 180 koni je na dnesni dobu pro vrcholnej model spise usmevnych, predpokladam tedy ze jedina motorizace po ktere by jsi sahl by byla XRH kde je 1.6 diesel spojena s elektromotorem, tedy hybrid, tam je 200koni
Avatar - Ja Prvni 123
4. 10. 2015 10:46
Re: kdo zodpovedny za tuhle aferu:
Kecáš...
>:-[]

Odpovědný je nenažraný a povýšený Němec, kterej chtěl prodávat i v Americe.. a když se mu nedařilo splnit předpisy vývojem - kterej mu nikdy moc nešel, tak to prostě ošidil... a dojel na to.

Dobře mu tak.
Avatar - Hammunasakra
4. 10. 2015 10:52
Re: kdo zodpovedny za tuhle aferu:
Neni Piëch rakušák? >:-[]
Avatar - Ja Prvni 123
4. 10. 2015 12:33
Re: kdo zodpovedny za tuhle aferu:
Je, aĺe to byl Hitler taky.. a stal se vůdcem Němců.
;-)

Kromě toho když se tenhle zlostný starik dozvedel, co se v USA deje, tak radeji odstoupil, protože je to starej lisak a bylo mu jasny, ze to skonci strasnym průšvihem... Winterkom byl "mladej a dynamickej"...
Avatar - Hammunasakra
4. 10. 2015 12:37
Re: kdo zodpovedny za tuhle aferu:
Já reagoval na to: nenažraný a povýšený němec

Dle mě za nitky u VW v posledních desítkách let tahal nejvíc rakušák :-)

Jj šachy bych s Piëchem hrát nechtěl. I když zrovna šachy bych docela dal. To ostatní ale fakt ne. Jak byl geniální konstruktér a technik za což zaslouží jen :yes: tak když tyhle schopnosti převed do boje o moc tak :no: :no: :no:
4. 10. 2015 15:17
Re: kdo zodpovedny za tuhle aferu:
? proc automobilky vyrabeji dyzlova auta:

1) protože je nekteri zakaznici pozaduji
? proc je nekteri zakaznici pozaduji?
- protože daji min penez za palivo
? proc daji min penez za palivo?
- protože nafta ma vyssi vyhrevnost nez benzin a naftovy motor ma vyssi účinnost
- protože většina zemi EU danove zvyhodnoje naftu oproti benzinu

2) protože EU stanovila takove flotilni limity CO2, které naftove motory zvyhodnuji a přitom nehledi na skutecne vypoustene emise v realnem provozu, kde naftove motory propadaji
4. 10. 2015 15:21
Re: kdo zodpovedny za tuhle aferu:
Ne, je za to odpovědný konkrétní člověk, který zadal vývojovému oddělení úkol, jak ošvindlovat měření emisí, aby jejich motory splnily normy.
4. 10. 2015 15:41
Re: kdo zodpovedny za tuhle aferu:
minimalne v evropskem testu je predepsano laboratorni mereni bez dalších podmínek, a tim evropskym testem motory prosly, a nikde není nepsane, ze při nizke zatezi se motor ma chovat stejne jako při vysoke, coz ani nemůže byt mozne.
a protože emise v jinych testech nez evropských VW prekracuje podobne jako jiné automobilky, a technika je +- stejna, nezda se mi, ze by jiné automobilky k testum podle euro pristupovaly jinak nez VW - tedy optimalizovani spalovani při nizkem zatizeni motoru.

jinak je to v USA, tam se nikdo jiny s dyzlovymi motory nehrnul, a když, tak s SCR, u kterých se zda, ze NOx limit plni. VW se zrejme snazil dostat do USA s motory plnicimi evropskou euro5, tedy s limitem vic jak 4x prekracujici USA normu na NOx, kterou navíc v realnem provozu prekracuje radove, podobne jako jiné automobilky (bez SCR), které se ovšem do USA nehrnuly
4. 10. 2015 16:50
Re: kdo zodpovedny za tuhle aferu:
pořád nechápete podstatu, je jedno jestli se někdo "hrnul" nebo nehrnul s dieslovými motory do USA, je jedno, jestli v provozu i motory jiných výrobců mají vyšší hodnoty emisí ... jde o to, že jediný VW úmyslně upravil motory tak, aby ošvindloval předepsaná měření ... to je stejné, jako když v bance zfalšujete něčí podpis, abyste mohl vybrat z jeho účtu ...
Avatar - Uživatel_5340709
4. 10. 2015 10:08
To je jasné,
protože takovej dobrej americkej právník dokáže, že 2,0 TDi teď z velké části může vlastně i za vyhynutí dinosaurů. ;-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Dylan McKay
4. 10. 2015 10:19
Re: To je jasné,
Hned po pojmenování kauzy "dieselgate" jsem se podíval na registraci domén. Byly okamžitě pryč! Hned mi bylo jasné, k čemu budou sloužit. VW se teď možná bojí více svých zákazníků, než úřadů.
Avatar - Uživatel_5340709
4. 10. 2015 10:22
Re: To je jasné,
To je jasné, ale nakonec to budou rozhodovat stejně úřady /soudy/ co ještě zaplatí a co už ne.
Avatar - Dylan McKay
4. 10. 2015 10:15
Tendr
Prý se už taky rozčilují, kolik tendrů jen v Evropě vyhrál VW na policejní, sanitní, poštovní a další vozy. Souhlasím se slovem megaprůser. Letos asi odměny nebudou...
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Uživatel_5340709
4. 10. 2015 10:23
Re: Tendr
Smutné na celé kauze je, že se to nakonec možná dost citelně dotkne i škodovky.
Avatar - Dylan McKay
4. 10. 2015 10:31
Re: Tendr
Škodovka mi přijde, že si jde jakoby cvojí cestou. Nový Superb je nejhezčí koncernové auto a při pohledu na něj si člověk na VW ani nevzpomene. Nikdy jsem si nemyslel, že se mi bude tolik líbit auto od Škody.
Avatar - Uživatel_5340709
4. 10. 2015 10:33
Re: Tendr
Designově ano, ale tady jde o peníze a třeba o investice na další vývoj a podobně. Pokud budou platit pokuty, odškodnění atd., budou se muset někde uskromnit.
Avatar - Uživatel_5340709
4. 10. 2015 10:38
Re: Tendr
Sup je fakt pěknej, mít to vnitřek audi, ....................... tak je to vlastně audi. ;-)
Avatar - PepaJ
4. 10. 2015 10:53
Re: Tendr
to J@W:

Škody se to samozřejmě dotkne..krátkodobé možná lehce negativně..ale pokud dojde na konec značky VW na US trzich ..tak se ji to dotkne a to velmi pozitivně..ptoze pokud to pani to v Nemecku preskousnou ..je na snade prave to, ji tam Škoda nahradi....uvidíme a je to dle mého dosti realne nejen z ekonomického hlediska..ale třebas se velmi pletu...čas nam to vyresi sám....:) uvidíme..kam se to vyvine....
Avatar - Hammunasakra
4. 10. 2015 11:02
Re: Tendr
Škodovka dobývá ameriku? Ten je dobrej :yes: >:D >:-[]
Avatar - Uživatel_5340709
4. 10. 2015 11:10
Re: Tendr
Všechno co má nějakou spojitost s koncernem VW a jejich naftovými motory bude mít teď delší dobu v us probém. Tudy cesta nevede.
Avatar - Blue Sun
4. 10. 2015 11:32
Re: Tendr
No co, tak třeba konečně od někoho koupí dobrý benzíny a budou to na US trhu moci zkusit znovu...
Nakonec, TSI taky vznikla jen proto, že jim dobré atmosféry moc nešly.
Avatar - Uživatel_5340709
4. 10. 2015 11:35
Re: Tendr
A pardoxně VW se dobře a rychle turbovat benzíny naučilo na naftě.
Avatar - Blue Sun
4. 10. 2015 11:52
Re: Tendr
Taky nebyli první... A zrovna stará TDI jsou pro mě pocitově "to nejhorší".
VW vůbec dokázal zmrvit autosvět... Cukavou dvouspojku vymodelovat jako ideální převodovku, vyhoněné turbíny za ideální motory... Kam jsme to dopracovali?
4. 10. 2015 16:51
Re: Tendr
přesně, nepamatuji si motor od VW, který by nebyl průser
Avatar - _Karel_
4. 10. 2015 17:46
Re: Tendr
"dobré atmosféry jim moc nešly"- a které motory jim šly, kromě prvních TDI?
4. 10. 2015 15:57
Re: Tendr
skodovka bez VW podobne jak Seat skonci. Kdo by ji mel koupit a proc? Cinane? Ta znacka nema nejake pozitivni jmeno, podivej se jak skoncili daleko lepsi evropske znacky z anglie nebo ze severskych krajin. Fiat a francouzi taky moc neprodavaji.
No toto!!!
No toto!!! To je prímo tragédie. Aby se z toho clovek snad rozplakal. >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
35
Avatar - Dylan McKay
4. 10. 2015 10:34
Re: No toto!!!
Proč mi přijde, že si to užíváš? ;-)
Re: No toto!!!
Mozná proto ze je to diskuse na ACZ, médiu které lezlo/leze koncernu Volkswagen AG a firme Skoda Auto a.s. do zadele jak mohlo/muze.

Jinak práve od tebe, který omlouvá primitivní prolhaný titulek nedávného clánku na ACZ, me tak poznámka prijde dost úsmevná.
Avatar - Uživatel_5340709
4. 10. 2015 10:41
Re: No toto!!!
Oni se tím netají, je to jejich sponozor, ale ty jsi tu nikdy veřejně nepřiznal - miluji Ladu, zbožňuji Rusáky, rajcuje mě Vošický. ;-)
Avatar - speedfred
4. 10. 2015 10:43
Re: No toto!!!
ešte aby sme raz rusov neprosili....
Avatar - Uživatel_5340709
4. 10. 2015 10:47
Re: No toto!!!
To je dost možné, že vy slováci budete jednou prosit rusy, aby jste se nejmenovali taky Rusko. /A hned potom samozřejmě my/
Avatar - speedfred
4. 10. 2015 11:07
Re: No toto!!!
Nechcem tu nejakú politickú debatu,a ani neobhajujem Rusov, ale je to môj názor.
Re: No toto!!!
Pozor. Pro J&W je kazdý kdo si dovolí napsat na téma Rusko neco jiného nez mainstreamové nadávky "bezmezný obdivovatel Ruska".
Re: No toto!!!
Tvoje obvyklé plácání na zpestrení nedelního dne, Na rozdíl od nekterých zdejsích diskutéru já "nemiluji" zádného výrobce automobilu coz nekter´diskutéri zrejme nedokázou rozchodit.

Jestli tím slovem Lada myslís ruskou znacku aut a vadí ti její ruský puvod tak vetsinovým vlastníkem firmy AvtoVAz je aliance Renault-Nissan, to jen tak pro porádek.

Jo a s tím Vošickým je to uz obehraná písnicka. Z hlediska globálních aktivit Hyundai Motor Group je Vošický jako séf distribbucní firmy v jedné malé zemi pomerne málo dulezitou figurou.
Avatar - Uživatel_5340709
4. 10. 2015 11:01
Re: No toto!!!
Hezké nedělní slovíčkaření, ale možná ti unikla podstata věci. No nic, tak ti ji vysvětlím polopatě. Ono je někdy těžké být objektivní ke druhým / kritika redakce že protěžuje VW/ a zároveň sám k sobě / bezmezná podpora Lady, Ruska, Hyundai - pro Tebe firmy AvtoVAz, Hyundai Motor Group, RSFR - ruské federace/.
Re: No toto!!!
Tak predevsím, já tady vystupuji jako soukromá osoba která muze mít názory jaké chce a ne jako médium které má povinnost být objektivní a vyvázené a pokud existuje nejaká závislost tak by mela být oficiálne deklarovaná.

Tvoje slova o "bezmezné podpore" jsou kouzelnou ukázkou tvojí hlouposti. Pokud se podívás na moje príspevky pod diskusemi o znacce Lada tak já v nich vecne a konkrétne písu o tomco se se znackou Lada a továrnou AvtoVAZ deje, co se mení napríklad s novými modely, jaké jsou plány. Nikde tam ode mne nenajdes slova o Tom jak je Lada Vesta krásná, jak se bude výborne prodávat v Evrope atd.

Pokud to, ze nekdo vecne píse o nejaké firme a nezvrací proti ní jenom proto ze má sídlo v Rusku znamená "bezmeznou podporu" tak to znamená ze más zásadní problém.

Jinak se samozrejme vyslovuji kriticky k firmám jako Hyundai nebo AvtoVAZ pokud je k tomu duvod. Tak se ovsem deje pri výmene názoru s lidmi z branze, ne v "diskusi" se vzteklými slintaly na ACZ.

Takze pokud podle tebe "bezmezne podporuji" Ladu a Hyundai tak k tomu pridej mnoho firem z rady dalsích zemí které podle tvé logiky taky "bezmezne podporuji".

A pokud to, ze mám na nekteré zálezitosti zemí jako Rusko, Írán a nekterých dalsích jiný názor nez mainstreamoví slintalové je "bezmezná podpora" tak se k ní hrde hlásím.
Avatar - Uživatel_5340709
4. 10. 2015 11:31
Re: No toto!!!
IPOušku - mimo to, že jsi přiznal že se hlásíš k Rusku, tak tvoje slovíčková grafománie je fakt na léčení. :-(
Re: No toto!!!
Kdyz me na lécení posílá Joudík tak je vsechno jasné. Mohl bys doporucit tvého odborníka, ovsem ten evidentne tak dobrý není.

Jinak je jasné ze kdyz nedokázes normálne argumentovat tak se musís uchýlit k argumentum typu "slovíčková grafománie".

To ze mám na nekteré aspekty dení v Rusku a nekterých jiných zemích jiný názor nez mainstreamoví slintalové tady písu uz dávno takze se nebylo k cemu priznávat.

Jinak mít na neco jiný názor nez Mainstream a hlásit se k necemu je rozdíl, premýslej o tom Joudíku.
Avatar - Uživatel_5340709
4. 10. 2015 11:49
Re: No toto!!!
Neboj, celou dobu přemýšlím /a už je to nějaký rok/ co ti redakce ACZ udělala, že se s vytrvalostí pitbula do ní neustále pouštíš?
/já se taky jednou pouštěl, když tu byl problém s překlikávacími články, ale jinak sem chodím rád pokecat, ne válčit/
Re: No toto!!!
Já sem chodím rád pokecat kdyz je s kým. Bohuzel o tom, co me zajímá, a to je globální automobilový prumysl s akcentem na emerging markets, si tady moc nepokecám. Zádné válcení neprovozuji.
Avatar - 4hill
4. 10. 2015 11:16
Re: No toto!!!
Tak zrovna Hyundai není v tomhle taky žádnej svatoušek..Když už chceš volat po odpovědnosti tak snad každýmu co mu patří,ne? Trochu objektivity by ti prospělo.
Re: No toto!!!
Samozrejme, kazdému co mu patrí. Absolutní souhlas.
Avatar - Dylan McKay
4. 10. 2015 10:43
Re: No toto!!!
Sám moc dobře víš jak to chodí...

Jdu umýt svůj eko vůz eko šampónem, ahoj!
Avatar - Dylan McKay
4. 10. 2015 10:47
Re: No toto!!!
Víš. A to je právě to, proč jsem z novinařiny smutný.
Re: No toto!!!
Pro tvoji informaci - v ruzných médiích to chodí ruzne.
4. 10. 2015 11:20
Re: No toto!!!
Nezávislý a poctivý novinář je stejná vzácnost jako ty samý přívlastky u politiků. Konecntrace lidskýho odpadu v těchto dvou odvětvích je alarmující.

To je o čem píše švihák...
Re: No toto!!!
Není to pravda. I v Ceské Republice, ve které je situace v mediální oblasti rozhodne horsí nez v mnoha jiných zemích, existuje dost kvalitních poctivých novináru.

Pokud ovsem svihák vychází ze svých zkuseností v médiích typu ACZ tak se není cemu divit.
4. 10. 2015 11:53
Re: No toto!!!
Je mi líto, ale tito lidé zneužívají moc médií, stejně jako ji zneužívají politici. Je to pro mě jedna verbeš, čest vyjímkám.
Re: No toto!!!
Vidís to dost zjednodusene, ve skutecnosti to je trochu jinak. Ale je to tvuj názor.
4. 10. 2015 15:00
Re: No toto!!!
Skuečnost je taková, že setkání s novináři pro mě bylo ponejprve zklamáním, následně poněkolikráte jen potvrzením. Nejen v ČR, ale i ve vyspělejších nebo porovnatelných zemích...
Avatar - Hammunasakra
4. 10. 2015 11:26
Re: No toto!!!
Bohužel plnej souhlas. Existujou výjímky [odkaz] ale sou čim dál tim vzácnější :-|
4. 10. 2015 11:53
Re: No toto!!!
Gratuluju, ale nedal bych ruku za nikohi :-)
Avatar - Dylan McKay
4. 10. 2015 12:10
Re: No toto!!!
Tak ten eko šampón byl peklo! Vůbec to nešlo! 8-s

Nevíte, jestli VW vyrábí šampóny? >:D
Re: No toto!!!
Jestli ten eko sampón nebyl nejaký pančovaný. Treba výrobce pri míchání pouzívá software Volkswagenu a ten si práve myslel ze je to zase nejaký test. >:D >:D >:D
Avatar - Dylan McKay
4. 10. 2015 12:28
Re: No toto!!!
Tak zatím to nej je od Sonaxu. Já nemyl auto od července! Byl zákaz kvůli vodě. Vzal jsem to jarem a jednotlivý mušky hrubším hadrem. Stav nového vozu! :-)
Avatar - boost.
4. 10. 2015 16:00
Re: No toto!!!
Tak auto stav nového vozu tvůj vůz asi mít už nebude, když jsi vzal Jar a nějakou hrubší hadru. Škrábancům zdar. >:-[]
Avatar - Uživatel_5340709
4. 10. 2015 12:22
Re: No toto!!!
Jak to, vždycky když ve 3 ráno zapnu TV, tak ty šampony mejou skoro na dálku, minimálně na jedno lehké setření hadrou? :-!
Avatar - Dylan McKay
4. 10. 2015 12:33
Re: No toto!!!
A pak můžeš do toho auta i střílet... ;-)
4. 10. 2015 10:53
kopaná do vw
Koncern fakt nemusim, ale dneska se vyloženě kope jen do koncernu, i když se ví, že téměř každej výrobce dieselů má máslo na hlavě... VW to vydrží, ale jsem zvědavej, jestli se bude postupovat stejně i proti jiným automobilkám, u kterých najdou podobné důkazy... na to je ale ještě brzo... vlnu odškodnění by třeba takovej rendlík nebo PSA absolutně neustálo. Problémy by měl i Ford. Samozřejmě v současné době se tento značně medializovaný vw skandál automobilkám náramně hodí... a tak pokrytecky drží hubu.

tak si taky kopnu: skopčáci jedni podvodnický :no: >:-[] >:D
Rozbalit vlákno
38
Avatar - Hammunasakra
4. 10. 2015 10:59
Re: kopaná do vw
Takhle podvodnej software spíš nikdo jinej neudělal. To je to co je přes hranu
A v měřeních na EA189 taky nikdo nemá

Filozofovat že by to někdo neustál je blbost. Nikdo jinej nepustil do světě úmyslně fejknutejch 11 milionů aut

Podle tebe pokrytecky drželi hubu asi vždycky všichni. Ať to byly průsery s rozvodama, airbagama, zaseklejma pedálama atd. A těch svolávaček a průserů bylo v historii nepočítaně
4. 10. 2015 11:08
Re: kopaná do vw
já vw neobhajuju, ale velmi rád si počkám na výsledky vyšetřování jiných výrobců

a na výroky typu "Nikdo jinej nepustil do světa" je myslím si trochu brzy ;-) >:D

víc o tom nemá cenu diskutovat :-!
Avatar - Hammunasakra
4. 10. 2015 11:14
Re: kopaná do vw
Za ten rok a půl co to vedení VW ví zkusili vymyslet určitě všechny cesty kudy z toho ven. Měření konkurenčních aut nejen od ADACu neni náhoda. Samozřejmě že se našla spousta motorů co nesplňuje ale nic ani vzdáleně srovnatelnýho s Dieselgate

Je to jako že většina aut nemá přesně udávanou spotřebu. A pak by byl výrobce co jí mnohanásobně překračuje a proto upravil ukazatel průměrný spotřeby
Jasně to bys narozdíl od emisí poznal při tankování ale princip je stejnej. A do toho šla s hodně vysokou pravděpodobností jediná automobilka
Avatar - twistedTSD
4. 10. 2015 11:19
Re: kopaná do vw
Nebylo by od věci zkusit s vozy více výrobců test, ve kterém se nedávno povedlo nasimulovat oba módy řídící jednotky VW Jetta TDI. Myslím, že by výsledky mohly být docela zajímavé.
Avatar - Hammunasakra
4. 10. 2015 11:31
Re: kopaná do vw
Jj to už sem psal. Podle snížení výkonu a krouťáku uváděnýho u tý Jetty by zřejmě všechny testy TDI EA 189 z let 2009-14 dopadly jinak
To samo o sobě je slušná aféra
4. 10. 2015 11:32
Re: kopaná do vw
souhlas, otázkou je jestli vůbec k nějakému smysluplnému vyšetřování dojde a kdo ho bude nezávisle zaštiťovat
Avatar - Hammunasakra
4. 10. 2015 11:36
Re: kopaná do vw
Změření emisí v provozu neni problém i u nás to teď udělal Svět motorů. A něco podobnýho teď zkusí udělat asi spousta redakcí minimálně po Evropě
Myslim že maximum špatnýho bude 1.6 dCi a Volvo D4 co naměřil ADAC což bylo myslim nejhorší co našli. Rozhodně nic podobnýho akci VW neočekávám
Ani rozsahem ani hloubkou podvodu
4. 10. 2015 11:44
Re: kopaná do vw
nemám na mysli měření emisí, ale skutečné pátrání po zásahu výrobce do vozu ve snaze snížit papírově vypouštěné emise při měření, resp. dokázat výrobci, že je podvodníkem, tak jako u vw tím sw... samozřejmě to bude nákladná záležitost a proto se obávám, že toto vyšetřování u většiny konkurenčních dieselů nikdy neproběhne i vzhledem k různým tlakům...
Avatar - Hammunasakra
4. 10. 2015 11:51
Re: kopaná do vw
Žádnej vůz nepřekračuje emise tak jako motory Dieselgate. I v tý americe tehdy měřili i X5. Tohle částečně rozebíral i Vaculík v Hyde Parku a třeba BMW v SM měřili myslim konkrétně 216d pracuje vlastně s podobnym principem podvodu VW ale inteligentně a správně
NOx zas tak moc nevadí při plynulý jízdě po silnici nebo dálnici. Tam se prostě rozptýlí. Nejhorší je to v parnym létě jako bylo letos při poskakování v kolonách. A software BMW obecně pracuje tak že v tomhle městskym provozu sníží výkon a má nižší emise. A na silnici jede naplno
Uměle snížit výkon aby byly nižší emise když software podle netočení zadních kol, pozice volantu a GPS detekuje že je na měření emisí - tohle s vysokou pravděpodobností udělali jen u VW
4. 10. 2015 12:48
Re: kopaná do vw
aha
nevadi, a proto v rakousku při nepříznivých rozptylovych podmínek snizuji rychlost na dalnici az na 80km/h, coz vyrazne snizi produkci NOx
Avatar - Hammunasakra
4. 10. 2015 12:54
Re: kopaná do vw
Jo to je pravda. Ono se to láme prej někde okolo 110-120 km/h takže těch 80 který se trochu překračujou je akorát

Sem zvědavej na evropskej podíl naftovejch benzínovejch aut tak za 10, 20 let. Doufám že naftokombíková evropská mánie skončí nebo se aspoň omezí
No ta kombíková asi ne >:-[]
I když nárůst možná eště nesmyslnější karoserie SUV vypadá nadějně >:D
4. 10. 2015 13:00
Re: kopaná do vw
A co když už od roku 2017, kdy naběhne nová metodika měření, budou diesly v pohodě. Nebudou pak diesly jen obětí podvodu VW? Tou obětí pak budou i ostatní automobilky a dodavatelé, kteří do nových dieslů silně investovali.
Avatar - Hammunasakra
4. 10. 2015 13:06
Re: kopaná do vw
Nová metodika má bejt přísnější, to dieslum moc neprospěje ;-)

Aktivity pro omezení dieslů v evropě začaly už před Dieselgate. Omezení připravuje Paříž, Londýn. Připravovaný německý mýtný počítá s asi 2,5 násobnou částkou pro naftový auta. Ten trend už začal, Dieselgate ho maximálně trochu popožene nebo spíš zpopularizuje :-)

Nikdo nezakáže diesly přes noc stávající motory v klidu dojedou. Tohle je změna trendu a to neni do roka a do dne. Proto sem psal o deseti nebo spíš dvaceti letech
4. 10. 2015 13:14
Re: kopaná do vw
Automobilky tu metodiku znají a motory už jsou nachystané. Není to nějaká novinka, která by se objvila až po podvodu VW. Trend byl dostat diesly a nejen je z velkých měst.
Avatar - Hammunasakra
4. 10. 2015 13:18
Re: kopaná do vw
Jo vždyt to píšu že trend začal dávno před Dieselgate

I tak to vidím na omezení % dieslovejch motorů v Evropě. Což je podle mě jen správně. No podle neevropskýho zbytku planety taky :-)
4. 10. 2015 11:51
Re: kopaná do vw
Tebe by měl taky někdo nakopnout. Třeba by jsi se trochu probral.
4. 10. 2015 12:02
Re: kopaná do vw
Díky za radu, tobě jako rendlíkáři to určitě pomohlo, ale já nejsem rendlíkář >:D >:D
4. 10. 2015 12:05
Re: kopaná do vw
To jsem rád.
4. 10. 2015 12:22
Re: kopaná do vw
No jasně, ať žije presumpce viny!

A typická čecháčkovská maloměšťácká zaprděnost...

Aneb prd o tom vím, ale psali to v Blesku a řikal to v televizi nějakej odborník ze Světa motorů, tak je to jasný, mámo, dělaj to fšichni! 8-s

Ps .: Nic osobního ;-)
4. 10. 2015 12:27
Re: kopaná do vw
V případě VW byl dle zdejší diskusní elity viník taky hned jasný - média, úředníci a ekonormy.
4. 10. 2015 12:44
Re: kopaná do vw
:yes:

Zkrátka a dobře za to můžou všichni krom jednoho nenažraného top managementu 2. největší světové automobilky, který měl tu drzost zkusit protlačit pomocí "eko" PR a podvodu na trh v USA motory, které bez toho podvodného SW neměly ani na daleko mírnější EURO5 (resp. pokud by měly, jednalo by se z hlediska výkonu, kultivovanosti a spotřeby o naprosté dno. Což se, jak to tak vypadá, zpětně stane - uvidíme. Majitelům těch aut to rozhodně nepřeji.).
Avatar - Hammunasakra
4. 10. 2015 12:46
Re: kopaná do vw
Chtěl bych se mýlit ale obávám se že evropa těch 10 milionů aut nebo kolik jich tady je prostě nechá dojezdit. Bez snížení výkonu :-|

Docela výrazně zhoršit dynamiku auta plus trochu zvýšit spotřebu určitě nebude chtít nikdo. Kdyby ty emise byly aspoň vidět tak možná ale takhle.. >:-[]
4. 10. 2015 13:07
Re: kopaná do vw
Evropa to takhle nenechá. Tento týden jsem byl pracovně v Německu, které tím, logicky, úplně žije a můžu tě ujistit, že pohled veřejnosti je úplně jiný než u nás - aneb Němce z velkých měst trošičku rozhodí, když zjistí že museli roky dýchat ty sra*ky. A to zejména ty, kteří ta auta vlastní, protože nechat si je (bez úprav), budou v okolí za dacany, městské vidláky. Takhle to vidí západ a typický český názor, že je to jedno, že je to přifouklá bublina, že to dělaj všichni, je na západě absolutně minoritní. I v médiích - to co si troufnou ta česká zkusil snad je ten Bild a hodně rychle vycouval...

Takže - v lepším případě přijde úprava SW a (patrně) finanční kompenzace. V tom horším se toho ti Němci a spol hromadně zbaví, ať už s obří kompenzací od VAG či kvůli hrozbě odejmutí zelené karty. Ceny těchto vozů půjdou krutě dolů, český, polský a slovenský bazarník zajásá a ty *** budeme dýchat tady.

Chápu, proč se nový šéf v krajním případě obává i krachu.
Avatar - Hammunasakra
4. 10. 2015 13:14
Re: kopaná do vw
Jo vim že v tomhle železná opona furt funguje. Mě některý výroky Ťoka a Mládka docela nadzvedly ale vim že tady patřim k menšině

Ta SW úprava neni nijak složitá a v zásadě ani drahá. Problém je že v tu chvíli máš fakt hůř jezdící auto. Třeba pro mě by to finanční kompenzace neřešila, chtěl bych nejspíš jiný auto. Bohužel s názorem že tisíce těhle aut se budou valit směr východ máš asi pravdu. Doufám že ne já s tim že tu budou jezdit s původnim výkonem + původníma emisema >:-[]

Krach je u takhle velký firmy nesmysl. Prostě Ferda Piëch nebude mít majoritu a pár akcií prodá. To mi přijde mnohem rozumější než nechat firmu zkrachovat
To řikám s nadsázkou! Dopady krachu takhle velký firmy by byly pro Evropu horší než ta malá skupinka migrantů co sem poslední dobou přišla ;-)
4. 10. 2015 13:18
Re: kopaná do vw
tobe se kvuli tvy blbosti, ze jezdis naftakem, snizi vykon a dřív nebo později si koupis novy, ktery limity splnovat bude.
ale my ty jedy z tvyho auta musime dýchat, cimz si zkracujeme život a novy život si nejspis neporidime.
cim dřív auta nesplňující platny limit skonci ve srotu, tim driv
Avatar - Hammunasakra
4. 10. 2015 13:22
Re: kopaná do vw
Tos fakt netrefil stodolu :yes: >:D >:D >:-[]

Mám benzín a u toho zůstanu. Je fakt že mi leze maličko do peněz ale naftu ani náhodou! >:D

Jak si ten muj text pochopil? :-)
4. 10. 2015 13:31
Re: kopaná do vw
tak to se omlouvam.
ja dam za benzin cca 100tis rocne a jestli to je moc nebo malo nemuzu posoudit - naftak jsem nikdy nemel
Avatar - Hammunasakra
4. 10. 2015 14:23
Re: kopaná do vw
No problem. Já to radši nepočítám >:-[]

Důsledně tankuju jen ÖMW MaxxMotion 100 nebo Vervu 100 :-)
4. 10. 2015 15:22
Re: kopaná do vw
taky beru dusledne V100, kde není biosložka.
alespoň u nas
4. 10. 2015 21:43
Re: kopaná do vw
A tu OMW tankujes na OMW :-)
Fascinuje ma, s akou doslednostou pises 2 bodky na O, ale nie je nutne to prehanat so zdvojovanim V, jedine ak to tankujes do VW.
Avatar - Hammunasakra
4. 10. 2015 21:50
Re: kopaná do vw
Dřív to bylo ÖMW dneska už se přemenovali. Ani nevim proč sem to napsal postaru. Asi že to tak vyslovuje brácha kterej tankuje jen tam snad i kdyby měl dotlačit :-)

Ne jezdim si Barrichelovi domu ze sudu >:-[]
Víc beru Vervu a doplňuju jí lahvičkou Vifu. Teď poslední dobou mám na cestě OMW a změna bodla, mám z něj dobrej pocit :yes:
Avatar - AUDIRS6
4. 10. 2015 21:55
Re: kopaná do vw
Problem je, ze je to ÖMV - teda ö, em, fau ;-) Ked tvoja "teta Kylie" vie po nemecky, tak ti vysvetli, ze "V" sa cita ako "Fau" ... ;-)
Avatar - Hammunasakra
4. 10. 2015 22:02
Re: kopaná do vw
Jo jasně už sem nějakej mrtvej. Takovejhle počet příspěvků sem už zase dlouho nenapsal :-)

A možná s tim má co dělat ta nová Ballantines Brasil co sem konečně chtěl vyzkoušet >:[]
Spíš zklamání kdyby ses ptal ;-\
4. 10. 2015 22:15
Re: kopaná do vw
To je tak, u VW si proti podvadzaniu a u alkoholu doverujes niekomu, kto neschopnost vyrobit dobry alkohol skryva za nejake pochybne latky, ktore sa don dostavaju luhovanim vydymeneho sudu, teda aj produkty nedokonaleho spalovania. Slivovicu, ani ine dobre ovocne destilaty takto maskovat netreba a chutia dobre. Holt zato byt svetak musis priniest obete >:D

A kedyze sa OMV od roku 1956 v skratke pisalo OMW ? Ani ako statny podnik nie.
Avatar - Hammunasakra
5. 10. 2015 11:58
Re: kopaná do vw
Whisky důvěřuju týhle sračce ne. Ballantines Brasil mě fakt zklamal :no:

OMW je kravina. Kdy to změnili z ÖMV na OMV o čemž sem mluvil nevim
5. 10. 2015 04:24
Re: kopaná do vw
Hele kytičkáři, jak bojuješ proti náklaďákům a 20 let starým autům??? Tahle extrémní trapnost nemá obdoby...
4. 10. 2015 13:20
Re: kopaná do vw
Pokud vím, tak v některých evropských státech už jsou podány první žaloby, vyšetřování různých úřádů,... Ne všude to asi půjde stejně hladce jako u nás. S tím Bildem souhlas. Tam to couvání od první snahy do toho hodit i ostatní bylo hodně rychlé. Není to jako u nás, kde má koncern média pod palcem. V Německu je silných hráčů mnohem víc a ty tu špínu na sobě nenechají.
4. 10. 2015 15:32
Re: kopaná do vw
otázka je, proti cemu podavaji zalobu
to ze se motor prizpusobi nizke zatezi je zahodne, podobne jako se prizpusobi zatezi vysoke.
jestli při nizke zatezi presel motor do rezimu, kdy produkoval méně NOx, napr. zvysenim bohatosti smesi, by mělo vliv na zvyseni spotreby, ale VW nevykazuje vyssi spotřebu nez jiné automobilky.
porovnanim produkce NOx v jinem nez v evropskem testu, ani v testu v realnem provozu, VW oproti jinym automobilkam nevykazuje zadne vyrazne odchylky.
takze predpokladam, ze technika a vse co souvisi s motorem a tedy i emisemi jsou napric automobilkama podobne, a jestli by se mělo prokazat obchazeni nejakych norem nebo predpisu VW, mělo by se to prokazat i jinym znackam ...
samozrejme, pisu o motorech bez SCR
4. 10. 2015 11:33
Malé zamyšlení
Milé automobilky, nalijme si čistého vína. Prodáváte nám auta která splňují emisní limity a spotřebu jen na papíře. Někdo si k splnění emisních limitů pomůže podvodem s prográmkem za pár euro, a teď dostane pořádnou facku a vyprázdní peněženku. Ale přiznejme si, že jste si všechno zavinili sami. Jste nenažraní až to bolí. Posloucháte vůbec zákazníky co chtějí? Ptali jste se vůbec? Myslíte, že toužíme po autech co sama řídí? Po asistentech, že jen přečtení zkratek zabere půl hodiny? Po laserových světlech? Po půlmetrovém tabletu vedle volantu? Po autech ,která stěží přežijí prvního majitele? Po novém modelu/faceliftu každé dva roky?
Já vím, jdete s dobou. Musíte inovovat, lákat zákazníky. Tak lákejte na to co má smysl a užitek! Poctivé motory, prvotřídní materiály a kvalitu, vylepšení stávajícího, inovaci do budoucna a ne jen do příštího roku.
A když si tak stěžujete tak si taky spolu někdy promluvte. Víme všíchni, že Brusel jsou byrokrati a že živíme tasemnice. Ale sami víte, že Váš hlas má váhu. Kdyby automobilky sami řekli, že na emisní politiku nepřistoupí tak s Vámi nikdo nehne. Ale musíte přijít s protinávrhem na postupné snižování emisí, schválit měřící cyklus na spotřebu, který nevyhovuje Vám, ale který je objektivní k kupujícím. Pak Vám začne i někdo věřit. A nemějte pořád nataženou ruku. Elektrická auta, dokážete dělat bez dotací, stejně jako hybridy. Ať si zákazník sám vybere bez dotací jaké auto chce. Chceme žít zdravěji všichni, tak nás neoblbujte a začněte proto něco dělat. Konečně po desetiletí lhaní.
Rozbalit vlákno
2
4. 10. 2015 11:42
Re: Malé zamyšlení
Než začneš zase radit, tak si zjisti reálný stav věcí. Nepřišel jsi z ničím novým. Vše, co jsi napsal je dávno v pohybu. Ten tvůj článek vypovídá jen o tvé neznalosti a naivitě.
4. 10. 2015 11:50
Re: Malé zamyšlení
Asi žiji na jiné planetě, tak omluv mé pro tebe hloupé věty.
4. 10. 2015 12:43
pro naftove dunihlavy vypustejici 10 nasobek limitu jedovate
emise NOx u naftových motoru se od euro1, tedy za skoro 25 let, nesnizily a v soucasne době o rad presahuji limit:
[odkaz]

emise NOx u benzinovych motru se od euro 1 snizily o 1 rad a dnes jsou hluboko pod limitem, ktery je navíc prisnejsi nez u naftových motoru
[odkaz]
Rozbalit vlákno
18
Avatar - Hammunasakra
4. 10. 2015 12:50
Re: pro naftove dunihlavy vypustejici 10 nasobek limitu jedo
U tý nafty to neplatí úplně absolutně. Sou auta který plněj i Euro 6 a všichni vypouštěj výrazně míň než těch 11 milionů fejknutejch TDI

Dokonce i takový BMW X5 a 6 to umí za míň a podle měření se vejde do Euro 6
Stejně jako CLS 250d od mercedesu bluehdi v Citroenu C4 atd atd

Nafta v osobácích se nikde na světě takhle nepoužívá a všichni odvždycky vědi proč. My se k nim do budoucna snad jen přidáme
4. 10. 2015 12:57
Re: pro naftove dunihlavy vypustejici 10 nasobek limitu jedo
NOx splnuji pouze ty co mají SCR.
tedy nektere s euro6 a vyjimecne s euro 5.
naprosta většina naftových aut emise NOx za posledních 25 let vyrazne nesnížila a limit prekracuji o rad.
a to napric vsema znackama
Avatar - Hammunasakra
4. 10. 2015 13:07
Re: pro naftove dunihlavy vypustejici 10 nasobek limitu jedo
Jo chce to SCR. Bajku o nejčistších dieslech bez ničeho teď už známe všichni :-)

Já vim že jich neni moc ale jak vidno jde to

V tom Hyde Parku k tématu padlo že plně to zvládá asi 10% aut
4. 10. 2015 13:11
Re: pro naftove dunihlavy vypustejici 10 nasobek limitu jedo
ano, jde to, ale je to drahe.
v autech do nižší stredni vcetne se to tezko zaplati, a proto tohle omocovani aby se tam nemusela davat močovina...
Avatar - Hammunasakra
4. 10. 2015 13:15
Re: pro naftove dunihlavy vypustejici 10 nasobek limitu jedo
No jedny z nejlepších emisí měl levnej Citroen C4 BlueHDI. Neni náhodou dokonce nejlevnější v nižší střední? :-)
4. 10. 2015 13:27
Re: pro naftove dunihlavy vypustejici 10 nasobek limitu jedo
C4 blue HDI limit prekrocil o 50%, coz mezi auty s močovinou je spis propadak.
ale byly i horsi.

edit:
tak beru zpet, podle tabulky co dodal overnight, je C4 BlueHDI 120 hluboko pod limitem.
ja koukal do tabulky C4 Blue HDI 150
Avatar - Hammunasakra
4. 10. 2015 14:32
Re: pro naftove dunihlavy vypustejici 10 nasobek limitu jedo
Správně :-)

No rozhodně to jde i u poměrně levnejch aut. A když ne tak dneska má benzínová verze skoro stejnou spotřebu. Prostě podvádět v řádech jako motory Dieselgate fakt neni nutný. Čim víc na to myslim tak mi přijde že to udělali protože při plnění limitů ty motory prostě nebylo dostatečně dynamický
Proč by jinak šli do tak extrémní pakárny mi prostě nenapadá

Je faktem že kdyby plnili emise a dík tomu všechny srovnávací testy prohráli asi by se to na prodejích nepatrně projevilo >:-[]
4. 10. 2015 15:50
Re: pro naftove dunihlavy vypustejici 10 nasobek limitu jedo
benzin hlavne ve velkych motorech ma mnohem vyssi spotrebu. Kdyz jedu 530d tak mam prumer 7-8 litru spotrebu, kdyz jedu opatrne tak i 6. U podobneho motoru v benzinu se nikdy nedostanu pod 10 litru. Navic diesel daleko vic vydrzi
Avatar - Hammunasakra
4. 10. 2015 15:59
Re: pro naftove dunihlavy vypustejici 10 nasobek limitu jedo
A protože většina lidí v Evropě smýšlí jako ty je Evropa tam kde je. Pro těch zbylejch 90% planety je naštěstí zajímavější benzín

Uvidíme co s evropskou naftovou manií udělá Dieselgate
4. 10. 2015 16:08
Re: pro naftove dunihlavy vypustejici 10 nasobek limitu jedo
ja vidim u BMW5

dyzl 250-300 koni průměrna spotřeba 7.94l, nejnizsi 5.69
[odkaz]

benzin 250-300 koni průměrna spotřeba 9.2l, nejnizsi 7.52
[odkaz]

kdzy vezmu, ze nafta ma o 10% vyssi vyhrevnost nez benzin, tak 7.94 naftových odpovida 8.7 benzinovym

takze ten pul litr rozdil mi u auta za 1.5mega+ neprijde zas tak moc.
ale ja vim, nafta je levnejsi, protože ji stat danove zvyhodnuje, a vy co jezdite dvoumilionovymi auty si pro korunu nechate vrtat koleno a navíc auto menite az po ujeti minimalne 500tis km
5. 10. 2015 04:30
Re: pro naftove dunihlavy vypustejici 10 nasobek limitu jedo
Jsi pouhej teoretik a okopávač internetových tabulek. Samuel píše realitu, zcela reálný čísla, ty se přiženeš s foukaným R4 a děláš tu ze sebe benzinovýho boha.
Avatar - Hammunasakra
4. 10. 2015 15:48
Re: pro naftove dunihlavy vypustejici 10 nasobek limitu jedo
Jj emise souvisej s výkonem. Proto EA 189 při testu snižuje výkon ;-)
4. 10. 2015 15:59
Re: pro naftove dunihlavy vypustejici 10 nasobek limitu jedo
ale při tom testu zadnej extra vykon není potřeba.
co si pamatuju, tak v mestskem provozu pomale rozjizdeni na nejakych 20, 32 a 50km/.
pomale znamena opravdu pomale, ze i s vajíčky na plate a s kloubokem na hlave se proti tomu rozjizdim jako F1 pri startu.
vim, ze mnohde psali o snizeni vykonu, ale nedava mi to zadnou logiku
4. 10. 2015 16:00
Re: pro naftove dunihlavy vypustejici 10 nasobek limitu jedo
A jakou logiku ti dává ten soft v EU? Tím bych asi začal. To tam byl jen na parádu?
4. 10. 2015 16:14
Re: pro naftove dunihlavy vypustejici 10 nasobek limitu jedo
na ten evropskej test zadnou
Avatar - Hammunasakra
4. 10. 2015 16:08
Re: pro naftove dunihlavy vypustejici 10 nasobek limitu jedo
Co na tom nechápeš? Amíci informovali i o kolik je nutný snížit výkon aby vůz plnil emise. U Jetty kterou to začalo je to mínus 15 koni a mínus 43 Nm
4. 10. 2015 16:14
Re: pro naftove dunihlavy vypustejici 10 nasobek limitu jedo
takze jetta ma dejme tomu 150k, a když se to omezi na 135k, tak emisemi projde?
podle me na test jak je staci 50k a je jedno, na jak maximalni vykon je auto nacipovane.
silne pochybuju, ze při testu jdou s plynem na podlahu
Avatar - Hammunasakra
4. 10. 2015 16:23
Re: pro naftove dunihlavy vypustejici 10 nasobek limitu jedo
Jo tak nějak
Přičemž větší problém budou asi ty chybějící newtonmetry
4. 10. 2015 13:47
největší znečišťovatelé současnosti
proč jenom na předních příčkách nemůžu najít ten vw...

[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
4. 10. 2015 14:24
Pokud neprijde zazrak, VW se rozpadne
ja to pro existenci VW vidim taky dost cerne, hlavne kdyz si prectu financial times. Optimisticke odhady jdou na 60Miliard Euro, to by nezaplatila ceska republika :-) V mnohych krajinach musi doplatit dane, jsou krajiny kde neplatis dan, kdyz je "auto" oznacena jako ciste - to musi VW ted doplatit + zakaznikum vratit penize za auto + odskodne + pokutu za podvod a to vsechno u nekolika milionu aut!

Vubec bych nebyl prekvapeny, kdyby VW se musel zbavit Bentley, Bugatti, Lamborghini a na konec i skodovky. Ta spohledu expertu nikdy nedavala smysl, protoze neziskavala nove zakazniky ale jen je prebirala VW. Pro skodovku to ale bude defakto znamenat konec, staci se podivat jak se dari v evrope jinym nenemeckych automobilkam...
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Hammunasakra
4. 10. 2015 14:35
Re: Pokud neprijde zazrak, VW se rozpadne
FT počítaj že k tomu Evropa přistoupí stejně jako USA. I ta americká pokuta bude zlomkem udávanýho maxima 18 mld

Myslim že to vidíš extrémně černě. A i tohle by hravě řešil prodej části rodinnejch akcií. Tak jak k tomu v průběhu historie přistoupily všechny rodiny co vlastnily jiný automobilky
4. 10. 2015 14:43
Re: Pokud neprijde zazrak, VW se rozpadne
presne tak.
navíc to je tak zamotany a informace tak protichudny, ze snad ani není prokazany, ze VW podvadel i při evropskym testu, protože vime jak dopadly testy i jinych aut podle jiny normy nez evropsky, to by pak musela podvádět většina automobilek ...
4. 10. 2015 15:46
Re: Pokud neprijde zazrak, VW se rozpadne
vubec to nevidim cerne, ale realne. Napr. v Australii hrozi VW za kazde auto pokuta 680 tisic dolaru, samozrejme ze se dohodnou ale i tak to bude nejaka miliarda a to je Australie maly trh... Navic Volkswagen ceka doma i zaloba akcionaru, ze je pozde informoval - tu pocitaji experti z 20 miliardmi Eur! Nemecky minister financi Schäuble minuly tyden taky prohlasil, ze VW-koncern jaky jsme znali skonci.

My muzeme jen doufat, ze to VW nejak zvladne, protoze pro cesko to bude mit hodne negativni vliv a pro Skodovku to muze znamenat jeji konec
4. 10. 2015 15:51
Re: Pokud neprijde zazrak, VW se rozpadne
nebyli by akcionari trochu blbi, kdyby vlastní zalobou prispeli ke krachu firmy, jejiz akcie vlastni??
Avatar - Hammunasakra
4. 10. 2015 16:01
Re: Pokud neprijde zazrak, VW se rozpadne
Krach nehrozí zato ztráta hodnota hodnoty akcií je fatálni

A to je nutný nahradit. Po kom jiným to chtít ;-)
4. 10. 2015 16:21
Re: Pokud neprijde zazrak, VW se rozpadne
me to prijde podobny, jako chtit odskodneni sam po sobe, protože místo toho abych konecne dodelal ten soft na tu nastavbu do auta, co slibuji uz mesic, tak tady vedu takovyhle plky.
takze koncim, abych tu zalobu na sebe nemusel nakonec podat >:D
Avatar - Hammunasakra
4. 10. 2015 16:25
Re: Pokud neprijde zazrak, VW se rozpadne
Pleteš si majitele a akcionáře

Majitel je ten co dodá ten SW i odškodní ty akcionáře

S tim SW to má jednoduchý stačí nechat ten fejkovej zapnutej trvale :-)
4. 10. 2015 21:13
Re: Pokud neprijde zazrak, VW se rozpadne
Akcionář je majitel pochopitelně.

Valná hromada=schůzka akcionářů, tedy nevýkonná stránká věci, nemusí mít žádnou hmotnou odpovědnost za podnik, krom rizika, že přijdou o hodnotu svých akcií. Mohou žalovat výkonné vedení za ušlý zisk a ztrátu hodnoty. Volí si výkonné vedení a pověřují ho řízením firmy.

Výkonné vedení jsou ti, kteří mohou za instalaci softu, ti jsou alespoň v ČR odpovědní i svým osobním majetkem. To je představenstvo. Mohou ale mít i akcie a být tím motivováni.
4. 10. 2015 22:11
Re: Pokud neprijde zazrak, VW se rozpadne
Ale zaloba akcionara na skodu vzniklu znizenim hodnoty akcie nedava zmysel. Maju zalovani taky majetok, aby skodu zaplatili ? Maju aspon tolko, aby zaplatili sudne trovy ?
A zaujimal sa akcionar o chod firmy ? Vyzadoval informacie dolezite pre hospodarenie firmy, jej existenciu ? Napriklad ako je firma pripravena na euro 5, 6 akym sposobom to zvladne ? Nezaujimal sa, takze to bude maximalne zlata bana pre pravnicke firmy. Alebo uz niekomu zaplatili ratingove agentury za pruser 2008-2009 kvoli zavadzaniu v ohodnoteni firiem? Zanikla snad niektora ?

A co ak ide len oto, aby doslo k zmene v uplatnovani vlastnickych prav vo VW, aby spolkova krajina neblokovala umysly ostatnych akcionarov . Mozno ak sa toto dohodne, tak ta pokuta nebude taka katastrofa, pad VW by v tejto dobe sposobil krach zopar subjektov, ktori zalozili v bankach jeho akcie, kupili dlhopisy...ono by sa to pekne nabaliloa co by to sposobilo vo volbach.
4. 10. 2015 15:17
Dokud existuje
Dokud existuje východní Evropa, mají odbyt zajištěný. 8-s
Rozbalit vlákno
1
4. 10. 2015 15:47
Re: Dokud existuje
to ale vubec nestaci
4. 10. 2015 16:17
Emisie a spotreba
Asi 90 percent ludi emisie nezaujmaju, skor ta spotreba .... a podvodne udavanie o ich vyske v prezentaciach predajov jednotlivych znaciek, kde realna je ovela vyssia.
Treba ich zrazit na kolena s cenou, ktora je hlavne u novych modelov privysoka / zaklad dobry ale lepsia VYBAVA TO TAHA DO EXTREMOV.
A pokial ide o krach , z dovodu emisii, nejakej automobilky, tak neufajte, SU V TOM VSETCI - VSETKY AUTOBOBILKY NAMOCENE !!!
Rozbalit vlákno
1
4. 10. 2015 16:53
Re: Emisie a spotreba
On ještě někdo podváděl? To je totiž současný problém VW.
Avatar - Anonym
4. 10. 2015 16:18
Do nadpisu bych dopsal
Dieselgate může ohrozit existenci Volkswagenu a tím pádem existenci ACZ >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - praděda7
4. 10. 2015 17:16
Kecy
...."s odvoláním na nejmenované obeznámené zdroje"....vždy, když čtu podobnou frázi si říkám...a teď ještě tu o jezinkách... ;-)
Rozbalit vlákno
2
4. 10. 2015 17:49
Suplujem redakciu ...
VIN -FIN:
[odkaz]
[odkaz]
Na Škoda CZ o dieselgate nič.
Tak aspoň trošku tragikomédie [odkaz]
Rozbalit vlákno
3
Re: Suplujem redakciu ...
>:D >:D >:D

Hlavne tato veta z propagandy firmy Skoda Auto a.s. zní výborne:

"V průběhu celého vývoje se snažíme minimalizovat spotřebu paliva i emise výfukových plynů a používáme k tomu ty nejmodernější dostupné technologie."

Ve svetle akutálního podvodu koncernu to zní docela legracne.
Avatar - _Karel_
4. 10. 2015 19:07
Re: Suplujem redakciu ...
Asi podobně vtipné, jako VW financial services: "skvěle fungující věci jen a pouze zdokonalujeme" :-)
Avatar - MadPete
4. 10. 2015 18:09
VW to přežije
V nejhorším to zatáhne Sasko/Německo/EU. Doufejme, že potom bude méně bohorovně arogantní a nová generace manažerů ho povede zdravějším směrem.
Rozbalit vlákno
3
4. 10. 2015 19:08
Re: VW to přežije
Přesně, Dolní Sasko vlastní 20% hlasovacích práv ve VW = Německo VW padnout nikdy nenechá. Potopili by s tím spoustu zaměstnaných voličů a to žádný soudný politik neudělá >:D

Nakonec se tahle kauza přežene, VW dostane nějakou pokutu a pojede se dál...
4. 10. 2015 21:38
Re: VW to přežije
Keby bol problém príliš drahý, predajú Seat a idú ďalej... Prípadne oželejú niektorú "služobne" mladšiu značku koncernu, kariet majú plnú ruku.
4. 10. 2015 22:23
Re: VW to přežije
To nejspíš ani nebude třeba, Amerika tuhle kauzu používá nejspíš jako nátlak na Němce, soud něco jim napaří a oni se odvolají, tak to sníží, aby se to "dalo" zaplatit... EU = Německo udělá na VW "bububu", změní normy a život půjde dál, krásná politická hra ;-)

Prostě vlk se nažere a koza zůstane celá...
5. 10. 2015 10:38
prisel mi mail od Fordu - Stanovisko Fordu k emisím
Vážená paní, vážený pane,
Pokud sledujete zpravodajství, určitě jste zaregistroval/a zmínky o emisních zkouškách dieselových motorů.

Chtěli bychom se s vámi při této příležitosti podělit o následující zprávu od výkonného viceprezidenta naší společnosti Jima Farleyho:
STANOVISKO FORDU K EMISÍM
Vzhledem k tomu, jakou pozornost věnuje celý svět emisním zkouškám dieselových motorů a jaký prostor dostává toto téma v médiích, bychom vás chtěli ubezpečit, že postoj Fordu k těmto klíčovým otázkám je naprosto jasný.
Především zdůrazňuji, že naše automobily i motory – včetně technicky vyspělých dieslových agregátů – splňují všechny platné emisní předpisy. Důležitá je rovněž skutečnost, že v našich vozech se nenacházejí žádná „tajná“ zařízení, jejichž cílem by bylo ovlivnit výsledky měření emisí.
Naprosto souhlasíme s tím, že emisní zkoušky by měly přesněji vystihovat podmínky reálného provozu. Proto plně podporujeme iniciativu European Real Driving Emissions a její připravované začlenění do evropské legislativy.
Záměrem Fordu je nabízet zákazníkům nízkou spotřebu a emise v rámci strategie, kterou nazýváme „síla výběru“. Zákazníci se mohou rozhodovat mezi různými možnostmi od benzínových motorů EcoBoost přes technicky vyspělé diesely až po hybridy, plug-in hybridy a elektromobily.
Bližší podrobnosti o aktuálních modelech a technologiích Ford i o naší iniciativě Go Further se dozvíte na www.ford.cz, v nejbližším FordStore nebo u svého prodejce Ford.
Jim Farley

Výkonný viceprezident pro Evropu, Střední Východ a Afriku
Ford Motor Company
Rozbalit vlákno
2
5. 10. 2015 12:16
Re: prisel mi mail od Fordu - Stanovisko Fordu k emisím
A Jim vie, že motory sú od PSA ? Veľmi odvážne tvrdenie...
5. 10. 2015 12:21
Re: prisel mi mail od Fordu - Stanovisko Fordu k emisím
Blok a piesty ano, mozno aj RJ, ale ladenie je Ford a napr DPF maju vlastne, drahsie - suche a PSA stare mokre.