Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Dieselgate může ohrozit existenci Volkswagenu, řekl Hans Dieter Pötsch

redakce AUTO.CZ
Diskuze (224)
Budoucí předseda dozorčí rady koncernu Volkswagen se takto vyjádřil během interní schůze firmy. Značka však může krizi překonat.

Skandál kolem podvodů Volkswagenu v emisních testech je hrozbou pro životaschopnost firmy, je však možné ho překonat. Podle německého listu Welt am Sonntag to uvedl budoucí předseda dozorčí rady německé automobilové skupiny Hans Dieter Pötsch. Mluvčí automobilky se k článku odmítl vyjádřit.

Německý nedělník podle agentury Reuters napsal, že Pötsch vyjádření učinil během interní schůze, která se konala tento týden v sídle koncernu v německém Wolfsburgu. Situace je podle něj pro koncern „krizí ohrožující existenci". Také prý ale prohlásil, že koncern může tuto krizi překonat.

Welt am Sonntag s odvoláním na nejmenované obeznámené zdroje napsal, že koncern kvůli možným škrtům prověřuje rozpočet plánovaných investic do roku 2018 ve výši 100 miliard eur. Automobilka to odmítla komentovat.

Volkswagen si dal stranou 6,5 miliardy eur (176,6 miliardy Kč), které jí mají pomoci krýt náklady na tento skandál. Podle některých analytiků by ovšem konečná suma mohla být mnohem vyšší.

redakce AUTO.CZ
Diskuze (224)
5. 10. 2015 14:15
Re: kdo zodpovedny za tuhle aferu:
psal jsi cituji "zvyknem kupovať najsilnejšiu motorizáciu danného modelu - je to často diesel" tak me zajimalo jaka auta sis koupil a jestli opravdu meli v te dobe jako nejsilnejsi mortorizaci diesel, zamlzil jsi to vypsanim 3 francouzu ze soucasnosti, pokud si auto nekupujes kazdy rok tak jsi ze soucasne generace mel kolik aut 2-3? a co ty predtim?

C5 ano nejsilnejsi momentalne diesel, ale az v soucasne generaci, predchozi mela silnejsi benzin
Lagunu mela vzdy nejsilnejsi motorizaci v benzinu, to ze v soucasnosti se doprovava v dieselu neznamena ze nebyla v benzinu, ano v benzinu mela 3 a 3.5 litr, takze si se spis jen koukl do ceniku nez si to sem napsal a dal nepatral >:D
P508 je vpodstate novej model a ano nejsilnejsi je diesel, ovsem tech 180 koni je na dnesni dobu pro vrcholnej model spise usmevnych, predpokladam tedy ze jedina motorizace po ktere by jsi sahl by byla XRH kde je 1.6 diesel spojena s elektromotorem, tedy hybrid, tam je 200koni
5. 10. 2015 12:21
Re: prisel mi mail od Fordu - Stanovisko Fordu k emisím
Blok a piesty ano, mozno aj RJ, ale ladenie je Ford a napr DPF maju vlastne, drahsie - suche a PSA stare mokre.
5. 10. 2015 12:16
Re: prisel mi mail od Fordu - Stanovisko Fordu k emisím
A Jim vie, že motory sú od PSA ? Veľmi odvážne tvrdenie...
Avatar - Hammunasakra
5. 10. 2015 11:58
Re: kopaná do vw
Whisky důvěřuju týhle sračce ne. Ballantines Brasil mě fakt zklamal :no:

OMW je kravina. Kdy to změnili z ÖMV na OMV o čemž sem mluvil nevim
5. 10. 2015 10:38
prisel mi mail od Fordu - Stanovisko Fordu k emisím
Vážená paní, vážený pane,
Pokud sledujete zpravodajství, určitě jste zaregistroval/a zmínky o emisních zkouškách dieselových motorů.

Chtěli bychom se s vámi při této příležitosti podělit o následující zprávu od výkonného viceprezidenta naší společnosti Jima Farleyho:
STANOVISKO FORDU K EMISÍM
Vzhledem k tomu, jakou pozornost věnuje celý svět emisním zkouškám dieselových motorů a jaký prostor dostává toto téma v médiích, bychom vás chtěli ubezpečit, že postoj Fordu k těmto klíčovým otázkám je naprosto jasný.
Především zdůrazňuji, že naše automobily i motory – včetně technicky vyspělých dieslových agregátů – splňují všechny platné emisní předpisy. Důležitá je rovněž skutečnost, že v našich vozech se nenacházejí žádná „tajná“ zařízení, jejichž cílem by bylo ovlivnit výsledky měření emisí.
Naprosto souhlasíme s tím, že emisní zkoušky by měly přesněji vystihovat podmínky reálného provozu. Proto plně podporujeme iniciativu European Real Driving Emissions a její připravované začlenění do evropské legislativy.
Záměrem Fordu je nabízet zákazníkům nízkou spotřebu a emise v rámci strategie, kterou nazýváme „síla výběru“. Zákazníci se mohou rozhodovat mezi různými možnostmi od benzínových motorů EcoBoost přes technicky vyspělé diesely až po hybridy, plug-in hybridy a elektromobily.
Bližší podrobnosti o aktuálních modelech a technologiích Ford i o naší iniciativě Go Further se dozvíte na www.ford.cz, v nejbližším FordStore nebo u svého prodejce Ford.
Jim Farley

Výkonný viceprezident pro Evropu, Střední Východ a Afriku
Ford Motor Company