Novinky
K čemu?
Na to hrkání po rozkopané Praze, místy připomínající staveniště by jim stažel Gaz Gazella za poloviční cenu >😁 >😁
Na to hrkání po rozkopané Praze, místy připomínající staveniště by jim stažel Gaz Gazella za poloviční cenu >😁 >😁
To si trafil, po rozkopaných cestách je to s takým autom fakt "pôžitok". Radšej im mali nakúpiť toto, boli by pohyblivejší...
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Teď vážně, jsem zvědavý jak si i30 povedou na Pražském tankodromu, jestli vydrží alespoň to samé jako dosavadní Škodovky 😉
a gdi sa podla mna do mestskej premavky pre policajtov hodi viacej ako turbo z pohladu servisnych nakladov...
predsalen uz ich vidim, ako cakaju kym sa zahreje olej, ako dochladzuju po prijazde na miesto cinu...
ktory motor bude viacej trpiet, ked sa bude vytacat studeny? podla mna turbomotor, ktory ma viacej pohybujucich sa casti, ktory je haklivejsi na mazanie...
prejdem polovickou prahy, zahrejem motor rychlou jazdou a pri dojazde vypnem motor. ktory motor bude viacej trpiet? atmo, alebo turbobenzin? alebo pridem na miesto, zostavam v aute a pockam nejaku minutku, dve, aby som dochladil turbo a tak odchadzam?
z toho hladiska predpokladam, ze tsi bude haklivejsie na pripadne servisne problemy. sucasne tsi su zname papanim oleja {vacsinou prvych destiatok tisic km}, pri gdi som taketo a ani ine nareky nezaznamenal.
Ano, teoreticky máš pravdu, ale prakticky to ještě nikdo nezkoušel... policejní Oktávky mívaly starou řadu TSI a to byla katastrofa.. Ač mne za to nebudou mnozí místní mít rádi, tak pro měšťáky bych viděl jako ideál malý nafťák (stejně nehoní padouchy), nebo klidně elektromobil (to je ale jiná cenová). Pokud by to měl být stíhací vůz, tak samozřejmě benzín.