Novinky
Diesel má ve veřejném sektoru (kde bychom měli odečíst pro relevantní srovnání všechny daně) návratnost v nekonečnu. Navíc je to MĚSTSKÁ policie a dieselový smradlák do města? To snad ne! Jedna dieselgate vám nestačí? >😒]
Chudáci ti co dostanou i30. Muka to byla tak ukrutná, že se i ten nejhorší hříšník dal na pokání. Za trest půjdeš do jůndaje, nene pane kapitáne , raději mě suspendujte na pochůzkáře ale do jůndaje neeee >😁
Já taky, se spotřebou GDI při ostřejší jízdě po městě a navíc s automatem alespoň budou méně jezdit a buzerovat >😒]
To si trafil, po rozkopaných cestách je to s takým autom fakt "pôžitok". Radšej im mali nakúpiť toto, boli by pohyblivejší...
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Většina z nákladů na benzin se ale vrací zpátky do státního rozpočtu v podobě spotřební daně a DPH 😉
Hlavně transporter je cenove asi nejdražší a nejporuchovější dodávka. To si někdo zase vydělal.
K čemu?
Na to hrkání po rozkopané Praze, místy připomínající staveniště by jim stažel Gaz Gazella za poloviční cenu >😁 >😁
Na to hrkání po rozkopané Praze, místy připomínající staveniště by jim stažel Gaz Gazella za poloviční cenu >😁 >😁
nikdo to zkouset nebude, statisticky byli nejspolehlivejsi vozy ve sluzbach PCR a mestaku staricke oktavky s 1.6 benzin 😄
pri jizdach mestaku by diesel znicili behem par mesicu, ostatne staci se optat jak uzasne se jim sipou dieselove Fabie a Oktavie 😄 no radost pohledet...pro servis ktery se jim oto stara >😁
Tak to sedí, pánové od Policie ( jedno jaké) moc s lehkou nohou nejezdí, většinou ve 2 a auto nešetří. Navíc po celou dobu životnosti ho řídí více řidičů, tj točí se. Tak se nedá mluvit o ustáleném stylu řízení... 😉
Tak když gdi nemá problém jezdit za 10 s normálním člověkem, co teprv s automatem a policajtem za volantem... se vsi úctou. Pár rychlých zásahů na IPaku u mekece a už si taky na 10 ti. Kamarád občas referuje jak si stoji ty policejní tsi.... a taky kolem 10 😄 ten naftak nad 6 nepůjde při hlídkovani po městě.
Já to znám... nafta smrdí, ve městě škodí, dýmí a zabíjí předčasně kuřáky.. ale když se nad to povzneseš, tak je takový málobjemovy diesel Dobrou volbou oproti rozežrané atmosféře. Pro hlídkujici vuz se odvděčí skoro o 50 procent nižší spotřebou, má silu i na nejakej rychlejsi přejezd s plným autem. A taky nemusí tak často tankovat 😉
auto stoji pred suzobnou polovikcu noci a odrazu pripad a treba niekde vyrazit.
ktory motor bude viacej trpiet, ked sa bude vytacat studeny? podla mna turbomotor, ktory ma viacej pohybujucich sa casti, ktory je haklivejsi na mazanie...
prejdem polovickou prahy, zahrejem motor rychlou jazdou a pri dojazde vypnem motor. ktory motor bude viacej trpiet? atmo, alebo turbobenzin? alebo pridem na miesto, zostavam v aute a pockam nejaku minutku, dve, aby som dochladil turbo a tak odchadzam?
z toho hladiska predpokladam, ze tsi bude haklivejsie na pripadne servisne problemy. sucasne tsi su zname papanim oleja {vacsinou prvych destiatok tisic km}, pri gdi som taketo a ani ine nareky nezaznamenal.
ktory motor bude viacej trpiet, ked sa bude vytacat studeny? podla mna turbomotor, ktory ma viacej pohybujucich sa casti, ktory je haklivejsi na mazanie...
prejdem polovickou prahy, zahrejem motor rychlou jazdou a pri dojazde vypnem motor. ktory motor bude viacej trpiet? atmo, alebo turbobenzin? alebo pridem na miesto, zostavam v aute a pockam nejaku minutku, dve, aby som dochladil turbo a tak odchadzam?
z toho hladiska predpokladam, ze tsi bude haklivejsie na pripadne servisne problemy. sucasne tsi su zname papanim oleja {vacsinou prvych destiatok tisic km}, pri gdi som taketo a ani ine nareky nezaznamenal.
Nejvyšší položkou u provozních nákladů bude benzín. A osobně mám vyzkoušeno, že GDI ve městě má silný apetit. Dle spritmonitoru jsem se jednou dostal i na "krásných" 10,99 l/100. S TSI jsem trhl rekord ve spotřebě pouze 7,15 l/100. To už je rozdíl. Dále mne u korejce dostalo do kolen cena za například obyčejný kabinový filtr... Myslím, že servisní náklady taky nebudou nejlevnější, i když bude MP servisovat u Jíši...
No u naších východních bratrů jezdí korejci ve službách policie, tak se můžem informovat tam. Je to určitě příjemná změna, že to nejsou jen Oktávky, ale nejrozchlastanější motor.... no nevim.... to bude zajímavé. U Hjondé bych volil 1,6 v naftě, ten není špatný.
Jak můžeš vědět, že turbobenzín by byl náročnější? Starým TSI už snad odzvonilo a jaké jiné motory s turbem mají větší servisní náklady, než atmosféry?
poloviční spotřebu? To jako, že diesel za 5? Benzin za 10??? To se mi nějak nechce zdát... Pokud to bude fungovat jako u VW, tak spotřebu spolehlivě zkrotí ta převodovka (koncernová DSG 7° mě sice neustále vytáčela podtáčením motoru, ale je fakt, že spotřeba bývala někdy až bizarně nízká (tenkrát 1,4 TSI 92 kW v O2))
Já sem třeba u GDI zaznamenal odcházející řídící jednotky (Co vím, tak na Ceedech, nevím jak na i30), ale není tu jen TSI, mohl to být klidně i T-GDI...
Ano, teoreticky máš pravdu, ale prakticky to ještě nikdo nezkoušel... policejní Oktávky mívaly starou řadu TSI a to byla katastrofa.. Ač mne za to nebudou mnozí místní mít rádi, tak pro měšťáky bych viděl jako ideál malý nafťák (stejně nehoní padouchy), nebo klidně elektromobil (to je ale jiná cenová). Pokud by to měl být stíhací vůz, tak samozřejmě benzín.
Ano, teoreticky máš pravdu, ale prakticky to ještě nikdo nezkoušel... policejní Oktávky mívaly starou řadu TSI a to byla katastrofa.. Ač mne za to nebudou mnozí místní mít rádi, tak pro měšťáky bych viděl jako ideál malý nafťák (stejně nehoní padouchy), nebo klidně elektromobil (to je ale jiná cenová). Pokud by to měl být stíhací vůz, tak samozřejmě benzín.
a gdi sa podla mna do mestskej premavky pre policajtov hodi viacej ako turbo z pohladu servisnych nakladov...
predsalen uz ich vidim, ako cakaju kym sa zahreje olej, ako dochladzuju po prijazde na miesto cinu...