Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
3_diamanty
super .... na test outlandera som uz vazne cakal ako na svatenu vodu .... tak konecne ho tu mame ..... moc sa mi to auto paci a vopred priznavam mam to auto skutocne velmi rad takze bude tazke pre mna o nom pisat bez vplyvu emocii .... to auto ma proste nieco v sebe co napriklad u CRVecka necitim... a som rad ze aj objem motora ostal tam kde ostal... outlander nam dospel, skrasnel akoby zmuznel......... celkovo sa podla mna z neho stalo paradne SUV .. ktore okrem 4-5 dospelych odvezie ak treba aj nejake tie dve male deti este.... idealny rodinny kriznik
co ma ale na outlanderi najviac fascinuje je jeho styl osobistost charizma .. jeho priestrannost a vsestrannost ..... ja to auto proste zeriem .... v bordovej nema chybu... videl som ho uz a je ozaj nadherne
PS: skoda ze ste netestovali verziu s aktivnym prednym diferencialom... aj ked ano.... ten je dostupny len pre top vybavu.... s nim ale moze byt sofersky ... outlander uz uplne ine auto.. a aj vcelku zabavne SUV
co ma ale na outlanderi najviac fascinuje je jeho styl osobistost charizma .. jeho priestrannost a vsestrannost ..... ja to auto proste zeriem .... v bordovej nema chybu... videl som ho uz a je ozaj nadherne
PS: skoda ze ste netestovali verziu s aktivnym prednym diferencialom... aj ked ano.... ten je dostupny len pre top vybavu.... s nim ale moze byt sofersky ... outlander uz uplne ine auto.. a aj vcelku zabavne SUV
No nevím, absence benzínového motoru a velmi velmi nekvalitní interiér (podle fotek to nelze tak poznat, ale když se do toho člověk posadí, tak je rozdíl oproti průměru třídy skutečně patrný na první pohled - což je bohužel u Mitsubishi pravidlem, ASX je to samé) rozhodně nadšení nebudí.
Podle mě žádná hitparáda a prodat se jich může pár pouze v případě, že bude nízká cena.
Podle mě žádná hitparáda a prodat se jich může pár pouze v případě, že bude nízká cena.
Hittman
a napíšu to za některé sám: Fůůůůj rakovinotrvorný diesel, jak o tom můžete psát, nafta do kamen, zvýšit spotřební daň u nafty, kdo to má dýchat, všichni se dusíme, svět je normální jen evropa se zbláznila, všichni do benzínu..... zapomněl jsem na něco?? >:-[]
Není potřeba ho kupovat v dieselu, i když auto této velikosti prostě s 2.0 benzínem nejede ... ale ještě může být i v hybridu.
od hybridneho po facelifte ( pride uz coskoro pred zimou ) si prave slubujem velke predaje ;-) a dalsi rapidny rast modelu outlander v eu ...... tento sucasny outlander v hybride sa az moc dobre uchytil a predava sa viac nez slusne ... priznavam ze ma to normalne prekvapilo ako sa predava dobre na to ake je to k tomu vsetkemu aj velke a drahe auto....
Máš pravdu, zatím je hybrid v předfaceliftovém provedení ;-) ... SUVka mě už trochu přešla, ale tohle auto je pěkné.
podstatne je ze hybrid od outlandera funguje..... a ma aj realny uspech ..... esuvecko neesuvecko..... ak veci funguju pacia sa mi tiez... a na druhej strane .... kto ti dnes ponukne fungujuci hybrid v SUV prevedeni? takych dnes stale nie je vela.... a outlander je trefa aj velkostne..... vidim tu nadalej velky potencial.... tesi ma ze v ponuke outlanderu pribudol aj novy atmo 2.0 mivec.... ano viem... bude len v dvojkolke a moc muziky a dynamiky asi neponukne..... ale predajom moze len a len pomoct.... pre niekoho kto SUV vyuziva skor len ako klasicky zvyseny kombik a nafta mu nevonia a turbo stale nemusi .... a nema na hybrid..... to moze byt dobry a dostupny obyvak na kolesach nahradzajuci klasicky kombik
outlander na tom nebol nikdy lepsie ako dnes.... a stale ma potencial rastu :yes:
outlander na tom nebol nikdy lepsie ako dnes.... a stale ma potencial rastu :yes:
Zapoměl si rozlišovat. TDI EA 189 neplnicí ani Euro3 fakt ne. Třeba BMW X5 30d nebo 550xd, z levnech Citroen C4 BlueHDI 120 atd. v pohodě plněj i Euro6
Outlander se prodává i jako hybrid >:-[]
Outlander se prodává i jako hybrid >:-[]
Ne, máš to úplně správně, napiš si jedničku.
A šup pro bublavý osmiválec nebo aspon ševelící a tichý šetiválec >:D >:D
A šup pro bublavý osmiválec nebo aspon ševelící a tichý šetiválec >:D >:D
ja by som sa napriklad vobec nebranil nejakemu wrangleru v poriadnom benzine ;-)
A kdo by ho živil..? Leda , že budeš majitel benzínky... >:D
zit v amerike hadam by sme to ani neriesili... ale ano inak mas pravdu..... SUV v benzine v eu su akoby uz vyhynuty druh.... pritom to nie je este tak davno co RAV-ky alebo CR-V frcali prave v benzinoch..... kto by si nespomenul na nesmrtelnu 2.0 110kw v prvej RAVke so zrychlenim okolo 10s... na tu dobu to bolo delo... zlate 90 roky
Měl služební RAV 4 někdy 2006-2008 a najezdil jsem s ní 100t km.Měla 2.0 benzín a můžu říct, že to bylo příjemné auto. Trochu tvrdší, ale motor stíhal a spotřeba (bez omezování) okolo 10l/100km. Někdy v té době jsem byl taky na měsíčním výletku v JAR a tam jsem drandil CRV taky s 2.0 benzínem a jelo to fajn. Současný Outlander mi připadá ještě o kus větší auto (stejně jako nynější CRV), ale ten dojem že u něj je 2.0 benzín málo mám jen vyčtený ...
ja si este velmi dobre spominam ako sa vsade testovali benzinove RAVky ... ci povedzme benzinove CRV alebo benzinove male pajero pinin s 1,8 benzinom ... pripadne dalsie SUVecka.... az potom niekedy na prelome tisicroci ako prisiel rok 2000 akoby nastal nejaky zlom a bum.... zrazu je to vsade samy dizel od miniata cez SUV az po limuziny.... dodnes nechapem a asi nikdy ani nepochopim tejto manii ale ok..... nech si kazdy kupi co chce je to jeho vec...
outlander v benzine moze byt zaujimavy ale bude len v dvojkole... na druhej strane ale bude lahsi ako 4x4 verzie takze s tym novym 2 litrom to nemusi byt marne.... MIVEC su vyborne motory a hlavne vydrzia .... je to poctiva strojarina ... ziadne male turbo ktore hra machra maximalne tak na papieri .... ja by som ten MIVEC kludne zobral keby som chcel outlander vyuzivat len ako klasicky zvyseny kombik .... s tym ze do terenu by som s nim samozrejme uz moc nesiel.... na to treba uz inu verziu
outlander v benzine moze byt zaujimavy ale bude len v dvojkole... na druhej strane ale bude lahsi ako 4x4 verzie takze s tym novym 2 litrom to nemusi byt marne.... MIVEC su vyborne motory a hlavne vydrzia .... je to poctiva strojarina ... ziadne male turbo ktore hra machra maximalne tak na papieri .... ja by som ten MIVEC kludne zobral keby som chcel outlander vyuzivat len ako klasicky zvyseny kombik .... s tym ze do terenu by som s nim samozrejme uz moc nesiel.... na to treba uz inu verziu
Jeden se tu v září prodal. Wrangler v Pentastaru. Jinak běžně se jich ročně prodá cca 10 v benzínu.
Mimo terén to jezdí za 12-13, většina si to dá stejně na plyn a pak to jezdí v přpočtu na km za méně jak nějaký dehtový Touareg.
Mimo terén to jezdí za 12-13, většina si to dá stejně na plyn a pak to jezdí v přpočtu na km za méně jak nějaký dehtový Touareg.
Barrichello
Ten předek je jak nový Lady, ted si lidi budou plést Mitsu a žiguly. to bude prča :-)
ale to by znanemalo jedine... ze lada by u nas uz predavala vestu a X-ray ..... a to by som bral.... vesta je dnes najkrajsi maly sedan sveta ;-) :yes:
Asi bude časem, ale jako první hádám Německo a Francie.
V německu už mají Nivu s Euro 6, tady zatím ani tuk
V německu už mají Nivu s Euro 6, tady zatím ani tuk
jo ... nieco o veste v spojeni s nemeckom .... hadam uz kdesi o tom aj nieco bolo .... aj logan kedysi pred 11 rokmi ked prisiel na svet ako znovuzrodenie dacie tak tusim siel najprv do nemecka a az potom sme ho dostali aj my ... alebo sme ho dostali najprv my a az potom nemci? priznavam ze uz nie som isty... ale ten vstup dacie do "zapadneho sveta" prave cez nemecko mam este v pamati ... lada dufam uz tiez pride coskoro aj k nam ... velmi by ma vesta na nasom trhu potesila .... moc pekny stylovy sedan
3_diamanty
by mal byt podla vsetkeho dostupny nielen v jedinej najvyssej vybave ale v dvoch najvyssich stupnoch vybavy.... ak sa nemylim.... ;-) ... ale je mozne ze to zalezi aj od konkretneho trhu v akej vybave sa tam auto ponuka... mozno niekde je ten aktivny diferak skutocne len v tej najvyssej vybave....
MadPete
Myslím, že tu karnevalovou masku na přídi mohli autoři rovnou zařadit do článku 10 nejhorších faceliftů.
..... ja zase tento facelift hodnotim ako vydareny...... ;-) ... outlander si predstavujem presne takto ... nikdy sa mi nepacil viacej ako prave tento .. aj ked uznavam ze prva generacia bola tiez svojho casu dizajnom zaujimava a nenapodobitelna
webpaja
...designu první a druhý generace (před FL) je bohužel pryč a ani FL nedokázal napravit nijaký profil. Zadní část ještě vyznívá relativně bez problémů, přední pak díky kombinaci tlustých chromových prvků vypadá "humpolácky". Na druhou stranu alespoň auto získalo tvář, dřív mi připadalo jako bankovní lupič s halvou v punčoše.
Interiér neoslní, ale není to žádný drama. Motory jsou výkonově podprůměrný, tam mitsu hraje druhou ligu.
Myslím, že Outlander nefunguje jako stylovka, takže bych ocenil větší světlou výšku, která by ho mohla víc vymezit směrem k užitkovosti.
Interiér neoslní, ale není to žádný drama. Motory jsou výkonově podprůměrný, tam mitsu hraje druhou ligu.
Myslím, že Outlander nefunguje jako stylovka, takže bych ocenil větší světlou výšku, která by ho mohla víc vymezit směrem k užitkovosti.
fillius
Dobry den, v tabulke porovnania motoriziacii s konkurenciou uvadzate, ze motor ma objem 2.0 a nizsie v technickych detailoch ma iba 350Nm, hoci ma 380.
Beefcake
Vsetko by bolo v poriadku, keby uvadzacie ceny neboli o tolko vyssie ako tie "vypredajove" pri minulom modeli. Aj ten Lada/AIWA design prednej masky sa da prezit.
No v tejto cenovej hladine uz ma velku konkurenciu a myslim, ze tie doterajsie rekordne predaje boli sposobene najma dobrou cenovou politikou. Obavam sa, ze teraz sa narast predaja pribrzdi - ludia pocuvaju viac na ine znacky - najma Honda, Mazda, Subaru - je si tam z coho vyberat.
Akonahle cena rozumne poklesne (najma importerova zalezitost), kupujem. Ale zatial cakam.
Inak s tou svetlou vyskou suhlas, kludne mohli pridat 2cm. Auto by tym ziskalo na imidzi a uzitkovosti viac ako mnohymi inymi vylepseniami. A konkurenta Pajeru by isto nerobilo...
No v tejto cenovej hladine uz ma velku konkurenciu a myslim, ze tie doterajsie rekordne predaje boli sposobene najma dobrou cenovou politikou. Obavam sa, ze teraz sa narast predaja pribrzdi - ludia pocuvaju viac na ine znacky - najma Honda, Mazda, Subaru - je si tam z coho vyberat.
Akonahle cena rozumne poklesne (najma importerova zalezitost), kupujem. Ale zatial cakam.
Inak s tou svetlou vyskou suhlas, kludne mohli pridat 2cm. Auto by tym ziskalo na imidzi a uzitkovosti viac ako mnohymi inymi vylepseniami. A konkurenta Pajeru by isto nerobilo...
co sa tyka tohto outlanderu ... ide o celkom slusne "prekopany" az by som povedal takmer generacne uplne novy model.... tazko asi teda ocakavat ze bude za cenu predosleho uz vypredajoveho outlanderu..... ale ano.... cena tohto noveho isto casom tiez padne a bude prijemnejsia.... so svetlou vyskou to vidim podobne... nejaky centi dva navyse by nezaskodilo ale ok.... aj tak to auto bude travit 90 percent svojho casu na kvalitnych cestach a ide tu aj o spotrebu jazdne vlatnosti a tak.... zacinam si zvykat na to ze skutocnych terenakov proste uz je stale menej a menej.... outlander dnes uz vacsine posluzi skor ako rodinny kombik a nie ako terenak ...do terenu predsa len to chce nieco schopnejsie ... nastastie pajero stale zije ;-)
Minusem je pro mne absence půvlaku na lyže nebo sklápění sedaček jako třeba u Mazdy CX5..35-30-35 !!
Také šíbr je stále jen v Top verzi a když nechcete kůži máte smůlu..proč??
PS: svetla vyska mohla byt mozno kusocek vyssia ale ujde to... v tomto by hadam nebol problem ... v podstate je to taky rodinny megakombik nieco ako kusok vacsie sorento... do terenu s tym asi uz pojde ozaj len malokto.... ;-) ... potesi aj navigacia.... je implementovana do konzoly podla mna idealne
I když: v kontextu s posledními výtvory designerů od Mitsubishi je tento facelift ještě trochu v pořádku.
Nicméně se nemohu zbavit dojmu, že ani tento facelift nevzbudí u zájemců o středně velký SUV / crossover potřebný zájem. Mitsu ztrácí pozice v Evropě velkým tempem.
a rovnako rastu aj predaje hybridneho outlanderu ( takmer 20 tisic kusov za rok 2014 ) - a teraz si spocitaj 20 tisic hybridnych kuskov plus 34 tisic klasickych za rok 2014 .. to uz je slusne cislo ze? .... strata pozicii vyzera inak... aj ASX pekne rastie.... takze SUV od mitsubishi idu z roka na rok hore... aj znacka mitsubishi celkovo v europe sa uz odraza od dna a zacina predavat viacej ...... misaky na cestach uz je vidiet... na rozdiel od minulosti ;-)
Přichází o zákazníky.
Rakev nemám kde skladovat a na lyže jezdím často třeba jen na pár hodin..
Mít tedy průvlak či skolpné středové sedadlo u SUV je nutnost.
Mají to tak téměř všechny lepší evropské značky.