Novinky
Budoucnost Volkswagenu: Elektrický Phaeton a o miliardu eur zredukované roční investice
56 komentářů
Uživatel_5340709
7
Už se chováš jako jeden tvůj nejmenovaný kolega, přijdeš - plivneš.
Přejít do diskuze
Tak jestli jsi to D4 vzal vážně, tak jsi v tomto světě v permanentním nebezpečí spíš ty. >😁
To je jasné, navíc Phaeton je i větší. Aby nedošlo k nedorozumění, tak já nejsem bojovník za Phaeton, ve VAG jim taky došlo, že nemůže být až tak nenápadný. Prostě to VW taky zkouší v tomto segmentu. A kdyby se drželi těch zažitých stereotypů, tak by nikdy nevznikla octavia, nebo superb, obě auta taky nastoupila do svých tříd v podstatě z ničeho.
Význam byl v tom, že jsi jel a8, ale nikdo ti ji nezáviděl, protože se jedná o lidový vozík.... možná.
Dřív se taky jezdilo Xedosem 9, Peugeotom 607, Legendem, ještě v dávnějších dobách Senatorem, ............. tak proč by se zase mimo D3 nemohlo začít znovu jezdit Phaetonem?
proč s touhle strategií nepřišli už před aférou??????????? Na mě to působí opět jen jako chlácholení a sypání si popela na hlavu, jak se napraví, aby si zpět naklonili USA a zákazníky, který jim po aféře dali s bohem.
A jsem smířen i s tím, že se zas podle místních VWáčků mýlím a dostanu 1 000 000 -palců. (Nejvíc se těším na nějaký moudro Jirky12345 >😁 ).
A jsem smířen i s tím, že se zas podle místních VWáčků mýlím a dostanu 1 000 000 -palců. (Nejvíc se těším na nějaký moudro Jirky12345 >😁 ).
Dodnes vzpomínám na jednu příhodu, kdy jedna moje přítelkyně tak před deseti lety stála u jednoho zaparkovaného Phaetonu a říkala, že je to nejkrásnější Passat, kterého zatím viděla. 😄
Neboj zažitá klišé od D3 znám stejně jako ty, a všichni ostatní. Je to něco jako znát 2+2, všichni to víme, jen ty to víš asi líp.
vw group? tenhle web je stoka.... a nic na tom nemění to, že se tu čas od času objeví pěkný test. :-!
Nakonec budem jednou vzpomínat jak "Dieselgate" a VW se postarali o rozšíření elektromobilů v Evropě. 😉
nojo tak us i Nemci, konecne ty miliardy eur co se v EU do elektromobility nacpali zacnou bejt treba i videt, spis nez Phaetona (Tesla S konecne bude mit konkurenci, a rekneme asi lepsi konkurenci) by ale mohli zacit budovat konecne tu evropskou sit rychlonabijecek, ta by elektromobilisty asi potesila nejvic 😄
Passat GTE v kombiku se me hodne libi, plug-in podle meho gusta 😄
Passat GTE v kombiku se me hodne libi, plug-in podle meho gusta 😄
hodně krkolomně řečeno, tipuju, že se tím pravděpodobně myslí "objem" resp. kapacita baterií. Aktuálně je "velkoobjemová" akorát Tesla se svými 90 kWh. Evropská prdítka (BMW i3 má snad 18,5kWh) jsou v tomto kontextu směšná...
Napadlo zde někdy někoho, že by dal přednost Phaetonu před konkurencí z D3? Mně význam tohodle auta naprosto uniká...
Prečo keď už preberáte správy z Worldcarsfan sem nedáte aj príliš blízke stretnutie dvoch Crafterov chystanej generácie? Podľa mňa celkom zaujímavé faux pas.
[odkaz]
[odkaz]
I kdybych absolutně neřešil finance, tak mi ten dojezd připadá pořád ještě malý, ale už ne o moc - už stačí přidat jen 20-25% a bude to v pohodě (takže další generace elektromobilů už by mohla být použitelné). A pak ještě ta cena... 😉
tak ono kdysi dávno ve své době to bylo dokonce pohodlnější (bylo to i o dost těžší) než tehdejší A8...
Vyskúšaj si Teslu, zistíš, že jazdiť na elektrinu je IN už teraz. Alebo je pre teba väčšia frajerina jazdiť s Touaregom TDI?
Protože tahle třída je o něčem úplně jiným! Majitel Mercedesu nebo Maserati nepůjde do Volkswagnu. No možná kdyby zbankrotoval 😄
jj
ČEŠÍ CHTĚJÍ ELEKTRICKOU OKTÁVII !!! [odkaz] [odkaz]
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒]
A SRRRR NA DÍZL [odkaz] [odkaz] VW [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz]%3AVOW3
PS: ... Dokaď nebudou chrlit EMOBILY !! [odkaz]
>😒]
>😒] >😒]
>😒] >😒] >😒]
>😒] >😒] >😒] >😒]
>😒] >😒] >😒] >😒] >:-[] :yes:
ČEŠÍ CHTĚJÍ ELEKTRICKOU OKTÁVII !!! [odkaz] [odkaz]
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒]
A SRRRR NA DÍZL [odkaz] [odkaz] VW [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz]%3AVOW3
PS: ... Dokaď nebudou chrlit EMOBILY !! [odkaz]
>😒]
>😒] >😒]
>😒] >😒] >😒]
>😒] >😒] >😒] >😒]
>😒] >😒] >😒] >😒] >:-[] :yes:
S tím dojezdenm na tom Tesla není tak zle, myslím, že v reálném provozu to k těm čtyřem stovkám bude. Co je problém, kvůli kterému bych si ji nekoupil ať jezdí, jak jezdí, je doba nabíjení. Občas člověk prostě potřebuje jet dál a čekat někde dvě, tři hodiny u zásuvky, než se auto nabije, to je prostě neakceptovatelné. Až se tohle vyřeší - jak říkáš - na 10 minut, pak to bude zajímavé, do té doby je to auto pro pár ekonadšenců.
a v com ako to je faux pas ???? .... vsak si odbili spetaky na uzkej hoskej ceste, nie na letisku alebo dialnici, riadili to ludia nie pocitace alebo autonomne riadenie, tak nevidim dovod to riesit 😁.... vychytavat taketo somariny..... get a life ;-\
Tak to bych si zase netroufnul tvrdit, to by si VW vazne lezl do zeli s Audi. A hlavne D3 je hlavne o ty tradici a urcity reputaci, kterou znacka VW nema tak vyraznou jako MB nebo BMW.
pro euro poslance z letiste do parlamentu by to mohlo byt idealni auto
a nam budou moct poradne napalit dan na benzin, protože IN bude jezdit na elektriku
a nam budou moct poradne napalit dan na benzin, protože IN bude jezdit na elektriku
Somewhere: Jo Teslu jsem už několikrát potkal na dálnici a pokaždé se potupně ploužila hlemýždím tempem v pravém pruhu. K čemu je raketové zrychlení když se pak stejně musí sunout ještě pomaleji než kamióny aby vůbec někam dojela ? Palec nahoru bych ji nedal ani náhodou
Pro mě by musela mít Tesla reálný dojezd minimálně 400 km. A to samozřejmě i při lehce agresivnější jízdě a zimním období. K tomu bych vyžadoval full nabití za max 10 minut. To má teď těžko, snad příští generace.
Prečo cena? Ktoré iné auto za cenu 70 tis. € má akceleráciu za 6,5 s? Porovnaj si výbavy, materiály a kvalitu u cenovo relevantných áut a zistíš, že Tesla si tú cenu môže dosť dobre obhájiť.
Momentálne sa Tesla dobíja (ak sa nemýlim) na 80% na superchargeri za 20 minút. Najbežnejšie nabíjačky ju dobijú asi na 200 km jazdy za 1 hodinu. V istom ohľade to možno považovať za malé plus - v dnešnej ulietanej dobe ťa to prinúti v správnej dobe na chvíľu vypnúť. Ako často, bez pauzy, potrebuješ ťahať v kuse viac ako 250-300 km?
A ešte ten image - videl si v súvislosti s Teslou na ceste aj iné gesto ako palec hore?
Momentálne sa Tesla dobíja (ak sa nemýlim) na 80% na superchargeri za 20 minút. Najbežnejšie nabíjačky ju dobijú asi na 200 km jazdy za 1 hodinu. V istom ohľade to možno považovať za malé plus - v dnešnej ulietanej dobe ťa to prinúti v správnej dobe na chvíľu vypnúť. Ako často, bez pauzy, potrebuješ ťahať v kuse viac ako 250-300 km?
A ešte ten image - videl si v súvislosti s Teslou na ceste aj iné gesto ako palec hore?
No on Xedos, 607 a Legend nikdy nestály tolik, co solidně vybavený Phaeton. Vybavený Phaeton je skoro za stejné prachy jak S Klasse. Technicky na něho ani zdaleka nemá, prestiž Passatu mu moc nepomáhá. Pokud bych fakt moc chtěl zapadnout tak beru Lexus LS.
To jako vážně?
Já reju, tak jako aby byla legrace... ale "velkoobějemové" vozy právě jako jedny z mála dávají smysl.
Kdysi jsem viděl Ducato s tehhdy předprodukčním TwinAirem = dvouválcem 0,8l... který fungoval jako generátor pro akumulátory.
Dodávky do města.. rozvoz rohlíků, a vůbec všeho po městě.. tak ten hybrid dává smysl. BMWi3 je jen módní hračka.. drahá a nesmyslná - s ekologickou stopu dramaticky horší, než každej malej benzíňák.
Já reju, tak jako aby byla legrace... ale "velkoobějemové" vozy právě jako jedny z mála dávají smysl.
Kdysi jsem viděl Ducato s tehhdy předprodukčním TwinAirem = dvouválcem 0,8l... který fungoval jako generátor pro akumulátory.
Dodávky do města.. rozvoz rohlíků, a vůbec všeho po městě.. tak ten hybrid dává smysl. BMWi3 je jen módní hračka.. drahá a nesmyslná - s ekologickou stopu dramaticky horší, než každej malej benzíňák.
No, třeba popeláři.. a tak.
A tak je to v pořádku, tak to má být... ať začnou uklízet.
😉
A tak je to v pořádku, tak to má být... ať začnou uklízet.
😉
Sorry, ale test z roku 2011 neberu. Navic ani autor toho testu nijak nespecifikoval, kvuli cemu (krome znacku) na premii nedosahne. V dobe sveho uvedeni byl staven proti Mercedesu W220, u BMW jeste dost mozna meli skladovky E38 a A8 koncila cyklus sve prvni generace. Phaeton byl megalomansky a predimenzovany projekt, rozhodne ne horsi, nez jeho premiovi konkurenti. Nakonec, technicky je to vlastne Bentley, ktery stoji jeste o tridu vyse, nez cela D3...
Tak nerieš, čo ti poviem. Ako zaujímavosť je to podľa mňa dobré, nestáva sa také každý deň. Už sa to tu medzičasom aj objavilo.
Budou pracovat jen v jednom a ideálním režimu, jen jako pohon generátoru dobíjejícího mezi-akumulátor. Z něho pak bude trakci = elektrickou trakci dělat motor-generátor, umožňující pohon-rekuperaci. Nebude to "zítra", ale čistá elektromobilita se časem projeví jako utopie - proti ní není jen nedostatečný dosah a dlouhé nabíjení!
Proč ne, phaeton je prostě model mimo bězná tržní meřítka, stávající generace ukazuje světu že se dá vyrábět bentely se znakem vw, resp. že si to vw mohlo dovolit vyrábět coby reklamu, protože každé vozidlo bylo ztrátové.
Takže elektrika není od věci, když můžem bmw vyrábět "i" modely tak...
Takže elektrika není od věci, když můžem bmw vyrábět "i" modely tak...
Všema testama bez výjímky? Ani na silně provolkswagnovskym auto.cz si netroufli ho stavět na úroveň zavedenejch modelů 😉
Jeden z nespočtu testů kterej to v závěru pěkně a hlavně správně shrnuje [odkaz]
Vaculík si troufnul před Phaeton technicky předřadit i Citroën C6 >😁
To bude rekord = :no: v druhý vteřině po zařazení příspěvku :yes: :yes: >😒]
Jeden z nespočtu testů kterej to v závěru pěkně a hlavně správně shrnuje [odkaz]
Vaculík si troufnul před Phaeton technicky předřadit i Citroën C6 >😁
To bude rekord = :no: v druhý vteřině po zařazení příspěvku :yes: :yes: >😒]
Ne. Vim to stejně jako všichni ostatní. Jen ty se hlavou snažíš prorazit zeď. VW do luxusního společenství MB, Maserati, Jaguaru, Lexusu, BMW, Audi nebo Porsche nepatří
Dalším nesmyslem je že koncern VW má v týhle množstvím omezený třídě 2 modely. 3 už je moc
Dalším nesmyslem je že koncern VW má v týhle množstvím omezený třídě 2 modely. 3 už je moc