Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen v Německu svolá 2,4 milionu vozů kvůli Dieselgate. A pozor: Povinně!

Počet měl být původně mnohem vyšší, 400.000 postižených automobilů se ale po německých silnicích nepohybuje.
Zpět na článek
15. 10. 2015 14:22
15. 10. 2015 14:24
15. 10. 2015 14:42
15. 10. 2015 14:51
15. 10. 2015 14:59
15. 10. 2015 15:19
15. 10. 2015 15:42
15. 10. 2015 15:47
15. 10. 2015 16:14
15. 10. 2015 16:27
15. 10. 2015 16:12
15. 10. 2015 16:22
15. 10. 2015 16:49
15. 10. 2015 16:51
15. 10. 2015 16:55
15. 10. 2015 16:59
15. 10. 2015 17:00
15. 10. 2015 17:01
15. 10. 2015 20:49
15. 10. 2015 17:03
15. 10. 2015 17:06
15. 10. 2015 17:09
15. 10. 2015 17:15
15. 10. 2015 16:50
15. 10. 2015 17:01
16. 10. 2015 06:40
15. 10. 2015 21:02
16. 10. 2015 07:13
16. 10. 2015 11:10
15. 10. 2015 16:09
15. 10. 2015 16:58
15. 10. 2015 18:38
15. 10. 2015 19:48
15. 10. 2015 15:58
15. 10. 2015 16:02
15. 10. 2015 16:09
15. 10. 2015 16:00
15. 10. 2015 16:20
15. 10. 2015 16:25
15. 10. 2015 15:01
15. 10. 2015 15:09
15. 10. 2015 15:50
15. 10. 2015 15:19
15. 10. 2015 15:40
15. 10. 2015 16:19
15. 10. 2015 22:14
16. 10. 2015 06:51
16. 10. 2015 07:40
16. 10. 2015 07:44
15. 10. 2015 15:32
15. 10. 2015 15:52
15. 10. 2015 16:10
15. 10. 2015 17:04
15. 10. 2015 17:12
15. 10. 2015 17:14
15. 10. 2015 17:27
15. 10. 2015 18:24
15. 10. 2015 19:10
15. 10. 2015 20:13
15. 10. 2015 18:58
15. 10. 2015 19:12
15. 10. 2015 20:10
15. 10. 2015 17:43
15. 10. 2015 18:20
15. 10. 2015 18:01
15. 10. 2015 18:15
15. 10. 2015 18:21
15. 10. 2015 20:19
15. 10. 2015 20:30
15. 10. 2015 22:23
15. 10. 2015 14:20
pokud u nas bude dobrovolne
tak je potreba tyto vozy po prekroceni hranice zabavit a sesrotovat
Rozbalit vlákno
15
15. 10. 2015 14:24
Re: pokud u nas bude dobrovolne
400tisic aut uz hranici prekrocilo (opacnym smerem nez uprchlici). Je jazne, ze u nas to nebude povinne, kdyz se ani nema jak zjisit, ze to vypousti nadlimit NOx.
15. 10. 2015 21:00
Re: pokud u nas bude dobrovolne
jj
SOUDRUZI A SOUDRUŽKY [odkaz] ;-) :yes:
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
FAKUJEM DÍZL UNIVERZÁLNĚ !! [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz]
>:-[]
>:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
Avatar - Barry Lyndon
15. 10. 2015 14:27
Re: pokud u nas bude dobrovolne
Ne snad sešrotovat, ale administrativně přeřadit z Euro 5 na Euro 3 (a to pro diesel znamená nemít zelenou známku a tedy zákaz vjezdu do "zelených" nízkoemisních zón)
15. 10. 2015 14:39
Re: pokud u nas bude dobrovolne
v nemecku se nebude prerazovat. tam bude neupravene vozidlo dale nezpusobile k provozu.
Avatar - Barry Lyndon
15. 10. 2015 14:48
Re: pokud u nas bude dobrovolne
to je v situaci, kdy tu máme legální chiptuningové úpravce (kdy se emise po úpravě neřeší už vůbec) a na babišdnes.cz pravidelně inzerují své služby vykuchávači DPF, poněkud přísné (i když neříkám, že ne správné).
15. 10. 2015 15:02
Re: pokud u nas bude dobrovolne
klidne by mohl byt soucast opravy nejaky HW klic pro znemozneni techto uprav, pripadne pouze online s tovarnou.
15. 10. 2015 15:18
Re: pokud u nas bude dobrovolne
Spis by meli nechat ta auta povinne zmerit, zaradit do realne emisni tridy a majitele by pak nahradu meli dostat od VW.
15. 10. 2015 15:45
Re: pokud u nas bude dobrovolne
v zadnem pripade. ta auta by nikdy tim padem nemohla vzniknout takze bud opravit nebo sesrotovat
15. 10. 2015 21:00
Re: pokud u nas bude dobrovolne
To pises jen proto, ze nenavidis koncern. Videl bys to stejne u Fiatu, Hyundai, Renaultu...?
15. 10. 2015 21:49
Re: pokud u nas bude dobrovolne
naprosto
16. 10. 2015 07:53
Re: pokud u nas bude dobrovolne
ty nebudeš úplně v pořádku co! Někdo si koupí auto, nic neví, nemůže za to a tvoje řešení je mu vzít a sešrotovat auto?
16. 10. 2015 09:50
Re: pokud u nas bude dobrovolne
mas asi neco s hlavou. pisu predelat a pokud odmitne tak vyradit. obrazne sesrotovat. fabrika uhradit skodu
Avatar - Barrichello
15. 10. 2015 16:02
Re: pokud u nas bude dobrovolne
Pokud to bude povinné v x státech unie, msuí to být povinné všude. Tak bych to nastavil a hotovka.
16. 10. 2015 23:41
Re: pokud u nas bude dobrovolne
jj, merkela nam to naridi - jeste do kazdeho auta prida za trest jednoho migranta. dekuju, dalsi omezovani svobody fakt nechci...
16. 10. 2015 23:40
Re: pokud u nas bude dobrovolne
zavidis, ze mi auto dobre jezdi a chces mi ho schvalne z*urvit? Ani omylem si nenecham na sw sahnout. dokud na silnicich vklidu jezdi jakekoliv jine dieselove pekace, je toto zcela zcestna reakce.
15. 10. 2015 14:22
Hm..
Doufám, že se z toho VW nějak rozumně oklepe. Neni to dobrá zpráva asi pro nikoho (normálního:)), to, co se v týdle kauze děje.
Jo a pokud máte dieselový Lambo, tak taky bacha - [odkaz]
Rozbalit vlákno
48
Avatar - Barry Lyndon
15. 10. 2015 14:24
Re: Hm..
co není, může být... >:D
15. 10. 2015 14:42
Re: Hm..
jestli pocitaji s tim ze si daji tretinu rocniho zisku stranou na pokutu tak to je spatne. pokuta musi byt tak vysoka ze budou 10 let zrat hlinu a snazit se. rozprodej je take na miste.
Avatar - fOE
15. 10. 2015 14:51
Re: Hm..
Pokuta ma byt vychovna. Potopit nekoho uz neni o pouceni, to je o mste.
Podvod, at uz jakykoliv se ma dukladne vysetrit, dle zavaznosti potrestat (ne likvidacne, jestli nebyla zlikvidovana BP tak nevidim duvod aby padnul VW) a ma se dohlednout na to aby se neopakoval ani u ted odhaleneho podvodnika, ani u konkurence.
A v tomto specialnim pripade by to jeste melo nastartovat debatu o emisich obecne, o normach, o postupech automobilek, o spusobu mereni atd.
15. 10. 2015 14:59
Re: Hm..
to neni msta. 10 let si cpali pupky protoze podvadeli tak deset let dietka.
15. 10. 2015 15:19
Re: Hm..
Zkus uvazovat hlavou - ta dietka se pak bude tykat nas vsech, prumysl, napojeny na VW zivi "pul Evropy".
Avatar - Barry Lyndon
15. 10. 2015 15:42
Re: Hm..
tak, že to zasáhne Česko víc než Německo je jasné. Leda by se to Škodovce podařilo alespoň marketingově zaonačit tak, že na tom vydělá (tedy, že lidé v západní Evropě nakrknutí na zlotřilý VW si (protože jsou na ten VW zvyklí) koupí Škodovku (což je i není VW)). Nicméně ať se bude Škodě dařit jak chce, tak zlá macecha jí stejně celý zisk sebere - takže investice půjdou do kopru...
15. 10. 2015 15:47
Re: Hm..
nesmysl. rozpraseni tohoto hitlerova pohrobku by nebylo vubec od veci. na jeho misto nastoupi jini a ti taky musi nekde vyrabet. jaka by to byla nadhera SKODA Renault group, pripadne HMC >:-[]
15. 10. 2015 16:14
Re: Hm..
konecne by degeni poznali co to jsou auta
Avatar - Jirka.12345
15. 10. 2015 16:27
Re: Hm..
A onanáčci jako ty si nad tím budou ..... >:-[] 8-s
15. 10. 2015 16:12
Re: Hm..
Jenže ti jiní měli a možná ještě mají větší problémy s vytížeností továren. A pak převis poptávky pro ně není na škodu. Vem si, o kolik byla auta dražší ještě celkem nedávno. Takže by se v první řadě zahojili.

K tomu však nedojde. Není moc pravděpodobné, že by to politici dovolili. A i kdyby, pravděpodobně by se našel zahraniční investor (dost možná z Číny).
15. 10. 2015 16:22
Re: Hm..
no zrovna xindlwagn ke snizeni cen nijak neprispel
15. 10. 2015 16:49
Re: Hm..
Jak nepřispěl? Dle mého přispěl ze všech nejvíc. Díky šíři a kvalitě své modelové nabídky nadělal konkurenci tolik vrásek, že ta sama musela s cenou razantně dolů, aby vůbec byla schopna konkurovat.

Důkazem nechť je cenové srovnání modelů, na které se tu tak rádo a neustále ukazuje - "předražený koncern" a ti ostatní.

Ty si nyní můžeš koupit jiné a výrazně levnější nekoncernové auto. ;-)
Avatar - Individualita
15. 10. 2015 16:51
Re: Hm..
Kvality? Speciálně motory jim tedy jdou že? >:D
15. 10. 2015 16:55
Re: Hm..
Tušil jsem, že se ozve někdo, pro koho kvalita = "rozvodový řetěz".

Kvalita v ohledu komplexního automobilu je ovšem mnohem obsáhlejší pojem. ;-)
Avatar - Individualita
15. 10. 2015 16:59
Re: Hm..
Ano, rozvody a emise je určitě nezdobí. Ale otázka je spíš v čem vynikají >:D
15. 10. 2015 17:00
Re: Hm..
No, když to nevíš/netušíš, netřeba se tím dále vzrušovat. ;-)
Avatar - Individualita
15. 10. 2015 17:01
Re: Hm..
Taky bych řekl, není totiž čím :-)
Avatar - Barrichello
15. 10. 2015 20:49
Re: Hm..
Přesně tak. VW uměl dobře jedinou věc - marketing. Nic dalšího
15. 10. 2015 17:03
Re: Hm..
skoncilo vam odpoledni vyucovani nebo v bohnicich mate internet pred vecerkou?
15. 10. 2015 17:06
Re: Hm..
Pěkně tu exhibuješ, nenávist z tvých příspěvků přímo stříká.

Jen bys někdy mohl i zapnout mozek, než tu vyplodíš další koninu bez reálné vazby na svět tam za okny. ;-)

PS: už jsem dnes s prací skončil.
15. 10. 2015 17:09
Re: Hm..
za okny chcije a mlha jako prase. nenavist v koho? ty si mistni neskodnej sasek a pak je tu par xindlblbecku >:-[]
15. 10. 2015 17:15
Re: Hm..
Náznak sebereflexe? :-) :yes:
15. 10. 2015 16:50
Re: Hm..
Myslíš vážně to co říkáš a nebo si jen děláš srandu? Připadá mě, že jsi buď zhulenej a nebo úplně blbej.
15. 10. 2015 17:01
Re: Hm..
to je v pohode. to je jen dalsi skodablbecek >:-[]
15. 10. 2015 21:02
Re: Hm..
Renault uz o Skodu zajem mel, ale pak z toho vycouval. A dobre tomu tak, ted bychom tu misto Superbu bouchali Dacie, auta o nekolik trid nize. S nenavisti ke koncernu ti nepomuzu a ty vlasstne ani o takovou pomoc nestojis, no pokud to ma videt trochu nezaujate, tak pad Skody znamena automaticky a primo umerne i pad nas vsech. Pokud se ti nelibi, ze zijes v zemi, ktera je ekonomicky zavisla na Skode a potazmo koncernu, budes muset zmenit bydliste...
16. 10. 2015 07:13
Re: Hm..
Klidne to upresni, nemam s tim problem.
Re: Hm..
"ted bychom tu misto Superbu bouchali Dacie" - tezko ríct co by se dnes vyrábelo v ceských továrnách Skody kdyby ji prevzal Renault (i kdyz je samozrejme evidentní ze prevzetí Skody Volkswagenem bylo zrejme to nejlepsí co se mohlo stát).

"zijes v zemi, ktera je ekonomicky zavisla na Skode a potazmo koncernu" - Skoda/VW jsou pro ekonomiku CR samozrejme velice dulezité ale CR není na "Skode potazmo koncernu" závislá.
Avatar - Individualita
16. 10. 2015 11:10
Re: Hm..
Kdyby ano, nebylo by od věci přemýšlet o emigraci >:D
Avatar - Barrichello
15. 10. 2015 16:09
Re: Hm..
Ty si zaměstananec VW?

Já nikoho v mém okolí neznam,koho zasáhne kauza VW a to znam hodně lidí. Nikdo z nich nepracuje pro škodu, vw ani u subdodavatelů. MImochodem Pokud VW nebude mít na vývoj nebo nebudou ldi kupovat jeho auta, koupí auta od někoho jiného = subdodavatelé budou mít šanci dodávat jinam.

A škoda samotná rozhodně neživí český národ.

A VW si za podrazy zaslouží pořádný klepec přes prstíky.
15. 10. 2015 16:58
Re: Hm..
Jde vidět, že o makroekonomii víš velký kulový. 8-s :no:

Začni u toho, když v systému nejsou peníze, kdo na to doplácí.
Avatar - JGucci
15. 10. 2015 18:38
Re: Hm..
To mistni antikoncernisti (Holden_holden, IPA atd.) nikdy nepochopi - na to jejich hlavy proste nestaci.....zrejme nejaky mindrak....
Re: Hm..
VAGinista s nickem JGucci pred nekolika dny napsal ze Volkswagen se "ihned" priznal, víc pro analýzu stavu jeho hlavy není potreba.
15. 10. 2015 19:48
Re: Hm..
No tak jestli nikoho takovyho neznas tak to se to vlastne nestalo, zaplatpanbuh. Takhle to preci funguje!:)
Avatar - JGucci
15. 10. 2015 15:58
Re: Hm..
Pokuta má být výchovná a né likvidacní.
Re: Hm..
Aaaaa, jeden z místních predních VAGinistu se ozval. >:D >:D >:D

Tos byl ty ten exot co psal ze Volkswagen se "ihned" priznal. Casová vzdálenost mezi jarem 2014 a zárím 2015 je podle VAGinistu "ihned". >:D >:D >:D >:D >:D
15. 10. 2015 16:02
Re: Hm..
§209 (5) Odnětím svobody na pět až deset let bude pachatel potrestán,

a) způsobí-li činem uvedeným v odstavci 1 škodu velkého rozsahu,

cili 10 let natvrdo lepit pytliky a pak zpet do bezneho zivota s holym zadkem.
Re: Hm..
Winterkorn lepící pytlíky - tato predstava má urcitý šarm. >:D >:D >:D
Avatar - Barrichello
15. 10. 2015 16:00
Re: Hm..
Jistě že z toho máme radost. VW podávděl, dostane klepec. V USA je čeká to samý a uričtě i v Koerei, Švajcu, hádám že i Francie a Norsko se přidá. Jestli se připojí í čína tak budou mít fakt o zábavu postaráno >:D

K tomu ještě žaloby od sob, firem a států a pokuta
Re: Hm..
Uz i africká Keňa zkoumá dieselgate, >:D >:D >:D
15. 10. 2015 16:20
Re: Hm..
predstava ze ten kourici dobytek jezdi v rezervaci a zabiji slony je priserna
Avatar - Individualita
15. 10. 2015 16:25
Re: Hm..
Teď jsem si vzpomněl na coolu nedávno odvysílaný díl Topgearu v Austrálii, kde známé trio s luxusníma GT náhánělo dobytek. Už vidím jak to stádo křižují s tédéíčkem a kolem lehá jedna kráva za druhou ,,Mů...buch. Mů...žuch. Mů..." >:D >:D >:D
Avatar - Barry Lyndon
15. 10. 2015 14:22
Také u nás budou probíhat hromadné akce, ovšem ne svolávací,
u nás je to stejně jedno. I kdyby to bylo povinné, tak se to stejně vyřeší jen papírově a smrdutý tovární "čiptuning" si dieselmaniaci ponechají dál... (STK ho neodhalí)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Barry Lyndon
15. 10. 2015 14:32
v Česku může proti dieselům fungovat jediné opatření - a sic
jinými slovy - snížit šíleně vysoké zdanění benzinu. Vždyť dneska jsou lidé se zážehovými motory v pozici státem pronásledovaných altruistických podivínů: nižší emise, ale vyšší spotřeba a proto mají od státu za odměnu vyšší daně (navíc násobené tou vyšší spotřebou). Tento desítky let trvající nesmysl musí skončit.

A není k tomu potřeba žádná revoluce - stačí spotřební daň u nafty o 1 Kč nahoru a u benzinu o 3 Kč dolů. Pak bude zdanění cca odpovídat množství CO2, na daních se vybere cca stejně a lidé už nebudou tolik motivováni k pořizování dieselů...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Individualita
15. 10. 2015 15:39
Re: v Česku může proti dieselům fungovat jediné opatření - a
Bude to jen nafta nahoru jako ve Francii. A to je HDI spolu s TDI lídrem....no prostě žabožrouti :-)
Avatar - Barry Lyndon
15. 10. 2015 15:47
Re: v Česku může proti dieselům fungovat jediné opatření - a
nafta u nás nemůže jít o 4 Kč nahoru, protože by jí pak všechny kamiony kupovaly v Polsku apod. Takže by to musela být koordinovaná celoevropská akce - pak by to šlo. Takové řešení by se mi teda ale moc nelíbilo - zvýšit daně (byť ze smrduté nafty) ze dne na den o 40% s tím, že se výnos vyplácá na nějaké dotace se nějak neslučuje s mým světonázorem :-)
Avatar - Individualita
15. 10. 2015 15:54
Re: v Česku může proti dieselům fungovat jediné opatření - a
Že to podobně budou řešit ostatní státy je pravděpodobné, postupně. Už teď jsou ceny paliva v Evropě značně rozdílné. Tady prostě daně jdou jen směrem nahoru, čest výjimkám...
15. 10. 2015 14:47
Povinna zvolavacka vs nepovinny servisny zasach ...
Co sa tyka nasej europy. Casto krat mam pocit, ze dovod preco je vychod "chudobny" a zapad "bohaty" je len a len v ochote dodrziavania pravidiel ...
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Barry Lyndon
15. 10. 2015 14:51
Re: Povinna zvolavacka vs nepovinny servisny zasach ...
Přesně tak. A zrovna jsme se dnes s kolegou hádali, čím to je. On tvrdí, že prožitým socialismem a já tvrdím, že to máme v zakódované geneticky. >:D
15. 10. 2015 14:56
Re: Povinna zvolavacka vs nepovinny servisny zasach ...
V Česku je geneticky zakódováno sobectví. Myslím jen na sebe a na svou kapsu, víc čechy nezajímá.
Avatar - Barry Lyndon
15. 10. 2015 15:05
Re: Povinna zvolavacka vs nepovinny servisny zasach ...
nj. národ lokajů a služek >:D - čest výjimkám
Avatar - iudex
15. 10. 2015 15:18
Re: Povinna zvolavacka vs nepovinny servisny zasach ...
Komunizmus síce poznačil celé generácie, ale je už 26 rokov preč, takže pri dnešnej ekonomicky najsilnejšej generácii tridsiatnikov a štyridsiatnikov sa naň už vyhovárať nedá. Ono je veľmi jednoduchý test: zahodil by si špak/žuvačku/obal na zem, alebo pohľadáš najbližší kôš? Idem po slovenskej okreske a popri ceste smetisko; prejdem hranicu do Rakúska a čisto. Kým sa nezmení postoj, že čo sa netýka priamo mňa, to ma netrápi, neposunieme sa ďalej.
15. 10. 2015 15:47
Re: Povinna zvolavacka vs nepovinny servisny zasach ...
Suhlasil by som, ak by nam dnes vladli 30nici. Bohuzial nam vladnu 50tnici, teda presne ti ludia, ktori prezili znacnu cast svojho zivota v socializme. Kazdy kto je pri moci sa jej len nerad vzdava. Aj preto si myslim ze krajiny ako Slovensko budu potrebovat este aspon jednu dalsiu generacnu vymenu kym sa veci zacnu otacat k lepsiemu.

Krajina a jej ludia su len natolko dobry nakolko dobry su jej lidri.
Avatar - Barrichello
15. 10. 2015 16:04
Re: Povinna zvolavacka vs nepovinny servisny zasach ...
řada dneších 20-30 ků je horší jak ti 50-60 letí. Na to bacha
Avatar - Individualita
15. 10. 2015 16:12
Re: Povinna zvolavacka vs nepovinny servisny zasach ...
Je to nepochopitelné, ale je to tak :-(
15. 10. 2015 16:34
Re: Povinna zvolavacka vs nepovinny servisny zasach ...
Nezabudajme ale ze ak chceme porovnat spravanie dnesnych 20-30nikov musime ich porovnat so spravanim terajsich 50-60tnikov vo veku kedy oni mali 20-30 rokov ...
15. 10. 2015 16:14
Re: Povinna zvolavacka vs nepovinny servisny zasach ...
Tak to se to bude jen zhoršovat.
Avatar - fOE
15. 10. 2015 16:23
Re: Povinna zvolavacka vs nepovinny servisny zasach ...
Pises mi z duse. :yes:
Ale tady se lidi budou na komunizmus vymlouvat snad i za 100 let, a pritom je to jen a jen o nas.
15. 10. 2015 16:31
Re: Povinna zvolavacka vs nepovinny servisny zasach ...
Že se někdo neumí chovat, má pochybné priority, nemá zábrany atp., ho neznevýhodňuje ve vydělávání peněz, spíš naopak. A to i na "západě." Skokově nedoženeš desítky let postávání opodál. A kdo asi tak učil mou generaci? Věci se nezměnily přes noc jak mávnutím kouzelného proutku. Můj odhad doby potřebné na dohnání ztráty byl mnohem větší než 26 let.
15. 10. 2015 15:01
Ťok
Ťok je asi dobre zaplaceny, mozna cela strana, preci je ty dnesni sponzorsky dary jsou kristalove ciste.
Co na to strana zelenych? Tem nevadi tahle legalizace podvodu tykajici se zivotniho prostredi? Neni tahle legalizace podvodu protipravni?
Nemecke urady :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Barry Lyndon
15. 10. 2015 15:09
Re: Ťok
straně zelených nějaký NOx nevadí. Ti řeší jen CO2 - a podvod CO2 snižoval, takže to bylo v souladu s jejich "zelenou" politikou
Avatar - Hittman
15. 10. 2015 15:19
další auto bude opět TDI V6. A asi jako většina lidí v této zemi, co najezdí více jak děda se šiltovkou, budou opět kupovat naftu (krom pár extrémistů, kteří se tu projevují, ti zůstanou u benzínu a opět si koupí benzínový C3 >:-[] )
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Individualita
15. 10. 2015 15:40
Re: Mé
Hodláš to kopírovat do každého Dgate tématu? >:D
Avatar - Barrichello
15. 10. 2015 16:19
Re: Mé
No Chevrolet Corvette C3 je rozhodně super auto, doporučuju >:D >:D >:D
Avatar - Hittman
15. 10. 2015 22:14
Re: Mé
Já nikomu nic nevnucuji, ať si koupí každý podle sebe (emisí, výkonu, barvy,...) co chce, třeba elektrokolo. Emise či NOx vylučuje i benzín včetně CNG a LPG, elektro zase bere šťávu uhelným elektrárnám či vodním (které také zničily krajinu), soláry zase půdu nehledě na jejich výrobu a následnou likvidaci. Ale jak platí u greenpeace - vlk se nažral a koza zůstala celá aneb zabij bobra, zachráníš strom. >:-[]
Avatar - _Karel_
16. 10. 2015 06:51
Re: Mé
Vážně už seš trapnej. Všichni víme, že máš A6 3,0TDI, že seš spokojenej, a že ho budeš chtít i dál. Kolikrát nám to ještě budeš muset říct? Dá se říct, že nepíšeš skoro o ničem jiným. Sice platí sdílená radost- dvojnásobná radost, ale snad to platí chvíli po koupi, a ne furt dokola celý rok! :no:
Avatar - Hittman
16. 10. 2015 07:40
Re: Mé
Dobré auto, radost každý den za volantem ;-)
Avatar - _Karel_
16. 10. 2015 07:44
Re: Mé
Já s tvou preferencí souhlasím, nemám s volbou 3,0TDI problém, naopak, jen to opravdu přeháníš.
15. 10. 2015 15:32
Škody
Zajímalo by mě, kolik NOx a dalších sraček se díky VW dostalo navíc do vzduchu. A hledat, jak vyčíslit škody, včetně nákladů na zdraví (astmata, rakoviny). A pokuta pro VW (v EU) by měla odpovídat výši škody. Vždyť všichni platíme zdravotní pojištění, z těchto peněz se hradí i následky NOx a sazí, místo aby zůstaly v systému nebo šly na něco jiného. A VW inkasoval zisky, lidé ve VW měli o určitých postů královské platy. Vždyť i Škoda platí na české poměry neskutečné platy. A kde na ně brali? I z podvodu. A z čeho chtěli platit expanzi na největší automobilku? I z podvodu. Tak dnes prostě musí platit. Nějaké pindy, že nás to zasáhne... Vždyť už to zasáhlo zdraví min. desetitisíců lidí v ČR, včetně rakovin plic, astmatů dětí nebo i úmrtí.
Rozbalit vlákno
1
15. 10. 2015 15:52
Re: Škody
Chce to nejakou zalobu i na stat, ktery tomu dal zelenou
Rakousko delá podobnou svolávací akci jako Nemecko
Ve zpráve CTK to jeste není, protoze to bylo oznámeno az kolem poledne, ale Rakousko delá podobnou svolávací akci jako Nemecko.

Volkswagen. Das Auto. Der Betrug.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Barrichello
15. 10. 2015 16:02
Re: Rakousko delá podobnou svolávací akci jako Nemecko
bude nsáledovat určitě francie, norsko, usa, kanada, korea, japonsko a další
15. 10. 2015 17:37
Re: Rakousko delá podobnou svolávací akci jako Nemecko
Ja som za povinné zvolávačky aj u nás. VW nech však každému vyplatí odškodné 2.000 € a vyšie.
P.S. Pozerám nižšie a vagend ma 7 palcov hore za to isté, čo som napísal ja. A dokonca som pre majiteľov pridal finančný bonus od VW. ;-)
15. 10. 2015 15:46
Češi - národ hlupáků?
Necháme si opravdu takhle kálet na hlavu? Jsme opravdu národ hlupáků? Škoda, VW, Seat a Audi by měli samozřejmě svolat všechny auta, které mají podvodný software k opravě. Ale pozor POVINNĚ ! Toto si musíme vynutit na státu, třeba i žalobou na stát.
Rozbalit vlákno
13
15. 10. 2015 15:53
Re: Češi - národ hlupáků?
:yes:
Jen s tim musi nekdo zacit ;-)
Tady je videt uroven statu v Rakousku, Nemecku a u nas. Nikdo preci nechce z nikoho tahat penize, jen by se melo chtit po vsech dodrzovat zakony. A protoze to u nas funguje jak funguje tak tu mame i drazsi potraviny nez na zapade a jeste v horsi kvalite.
Re: Češi - národ hlupáků?
:yes: :yes: :yes:
Avatar - Hittman
15. 10. 2015 22:15
Re: Češi - národ hlupáků?
Tak začni, nikdo ti nebrání. ;-)
Avatar - Kjirka
15. 10. 2015 17:18
Re: Češi - národ hlupáků?
Proč ? Já tam třeba vůbec nechci. Zatím mě nikdo nepřesvědčil, že ten motor by v provozu vykazoval nějak špatný hodnoty.
15. 10. 2015 18:58
Re: Češi - národ hlupáků?
Požádej někoho ať se s tím tvým zázrakem sveze a jeď chvilku s jiným autem za ním. Optimálně - ať tomu dá ten co pojede v tvém autě párkrát někde pořádně "zabrat". Sám ucítíš co se Ti line z laufů... ! Možná Ti to otevře oči - pokud ne, pak je někde něco v nepořádku, ale jistě to nebude jen v Tvém autě...
Avatar - Jirka.12345
15. 10. 2015 19:05
Re: Češi - národ hlupáků?
Hned druhej příspěvek a takové moudro >:D Dej si dopořádku babetu a pak tady někoho poučuj.
Avatar - Hittman
15. 10. 2015 22:16
Re: Češi - národ hlupáků?
:yes:
15. 10. 2015 20:53
Re: Češi - národ hlupáků?
A co tisíce aut s odstraněným DPF, to ti nevadí?
Avatar - Kjirka
15. 10. 2015 22:59
Re: Češi - národ hlupáků?
Ty rozumbrado, šáhni si u nějakýho VW (a nejen VW samozřejmě, ale i ostatních koncernových vozů), vyrobených po r.2008 do výfuku a vsadím se, že si ten prst ani neušpiníš. A dej si k tomu výfuku hubu a neucítíš zrovna tak nic. Pokud to auto nemá vykuchanej DPF nebo EGR, nic za ním není ani vidět, ani cítit.
Avatar - Jirka.12345
15. 10. 2015 23:09
Re: Češi - národ hlupáků?
Tak on je zvyklý na mastný výfuk u svojí babety. To víš, jezdit s babetou je jako mít tlustou holku. Je to super, ale nesměj tě u toho vidět kamarádi >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
15. 10. 2015 23:38
Re: Češi - národ hlupáků?
Ty zoufale trapnej ubožáku tak ty si sem jen chodíš dohánět sebevědomí? >:D >:D >:D

Ty fakt musíš bejt jossalito. Dva takový ubožáci v jedný diskuzi nejsou možný >:D >:-[]
Avatar - Jirka.12345
16. 10. 2015 00:25
Re: Češi - národ hlupáků?
Hnusamusakro, ty máš taky babetu, nebo tě štve, že sis udělal další novej nick k tvému „Hnusamusakra a Pepek“ a já tě prokouknul hned po druhém příspěvku pod novým nickem >:-[] To naštve, hlavně ať tě neklepne Pepek, pak budeš tahat hnátu za sebou >:-[]
Avatar - Hittman
15. 10. 2015 22:14
Re: Češi - národ hlupáků?
>:D >:D
15. 10. 2015 15:53
Homologacia podvodom
"řada lidí si ale nenechá dobrovolně upravit motor, který je homologovaný pro běžný provoz."

- zabudol dodat, ze na zaklade podvodu. Takze homologacia by mala byt neplatna.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - KANKUNEN
15. 10. 2015 16:13
Re: Homologacia podvodom
Je to to samé, jako by si někdo nechal schválit párky z masa a pak je prodával vyrobené z kůží.
Avatar - Hittman
15. 10. 2015 22:17
Re: Homologacia podvodom
Upal Husa, zachráníš církev ;-)
16. 10. 2015 08:12
Re: Homologacia podvodom
Jenze to by nejaky (asi cesky) urad musel prokazat, ze skutecne tu homologaci nemel mit - tak, abychom se mohli ridit zakony. Nevim co v CR rika zakon o tom, kdyz mas homologaci a pak se ukaze, zes ji mit nemel. Nevim ani jestli mame v zakone, ze se to musi znovu otestovat po udeleni homologace.
Nechapu, ze se nejaky novinar nejde nekam zeptat. Nekdo prece tu homologaci udelit musel...
Avatar - Merrill
15. 10. 2015 16:09
nazývejme věci pravými jmény - VW(diesel)gate
Šéf úřadu pro britský automobilový průmysl říká, že byl ujištěn od zástupců ze sektoru, že podvádění emisí se týká pouze VW a nikoho jiného.
Rozbalit vlákno
4
15. 10. 2015 16:19
Re: nazývejme věci pravými jmény - VW(diesel)gate
Přesto koncernu strategie vyšla a z VWGate se stala DieselGate.
Avatar - Barrichello
15. 10. 2015 16:21
Re: nazývejme věci pravými jmény - VW(diesel)gate
jenže zatím jediný kdo byl reálně postižen je VW a taky jediný kdo zatím cáluje a bude cálovat je VW.
Dalším postiženým budou maximálně ti, co sedaljí sazomety >:D
Třeba pár z nich procitne a koupí si benzín, CNG nebo LPG
Avatar - Hittman
15. 10. 2015 22:18
Re: nazývejme věci pravými jmény - VW(diesel)gate
Dle prodejů to vypadá, že dle tvého žebříčku je více jak polovina čechů "neprocitnutelní" ;-)
Avatar - Barrichello
16. 10. 2015 09:39
Re: nazývejme věci pravými jmény - VW(diesel)gate
Odečti firmy a podnikatele a rázem dostaneš jiné hodnoty >:D
Avatar - KANKUNEN
15. 10. 2015 16:10
Dobrá zpráva
Já jsem pro nízkou pokutu, ale povinné přečipování na Euro 5 i za provozu a pak zabránění zasahovat do řídící jednotky, jako to mají ostatní. Čipovat by mohli jen certifikovaní úpravci co zaručí stále Euro 5.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Blue Sun
15. 10. 2015 16:59
Re: Dobrá zpráva
Když jsem dnes v práci poslouchal kolegy, jak jejich nafťáky (a jedno která značka) prochází emisemi, nedělám si vůbec žádné naděje, že se v ČR cokoli změní...
Avatar - Individualita
15. 10. 2015 17:00
Re: Dobrá zpráva
Hlavně že to málo žere mámo! 8-s
Avatar - Barrichello
15. 10. 2015 20:52
Re: Dobrá zpráva
Aspon že litr nafty už stojí stejně jako litr benálu, tenhle argument jim už ubyl. >:-[]
Avatar - Hittman
15. 10. 2015 22:19
Re: Dobrá zpráva
Nekupuji auto podle tvých argumentů, sorry ;-)
Avatar - Individualita
16. 10. 2015 11:17
Re: Dobrá zpráva
To ne, ty kupuješ TDI 3.0. Už jsme si všimli >:D
Avatar - Hittman
15. 10. 2015 22:18
Re: Dobrá zpráva
Neprochází pouze u nás, ale v celé Evropě ;-)
VW ríká ze svolávacka bude ve vsech zemích EU
Der Volkswagen Konzern wird in Europa (EU 28-Märkte) insgesamt rund 8,5 Millionen Fahrzeuge zurückrufen, davon laut Behörde in Deutschland rund 2,4 Millionen. Außerhalb EU 28 wird individuell in jedem Land im Detail geklärt, welche Abgasklassen des EA 189 tatsächlich betroffen sind.
Rozbalit vlákno
31
Avatar - IbizaFR
15. 10. 2015 17:14
Re: VW ríká ze svolávacka bude ve vsech zemích EU
no tak, když ta svolávačka bude povinná všude a
za 1. zaplatí my den dovolené v práci, který kvůli nim vyberu
2. naftu na cestu k nim a od nich
3. zaručí se písemně za stejnou spotřebu
4. a zaručí se písemně za stejný výkon

tak do toho půjdu, jinak na ně seru :no: :no: :no: :no: :no:
Re: VW ríká ze svolávacka bude ve vsech zemích EU
Je hned poznat ze jsi "inteligent". >:D >:D >:D
Avatar - IbizaFR
15. 10. 2015 18:13
Re: VW ríká ze svolávacka bude ve vsech zemích EU
nápodobně >:-[]
Re: VW ríká ze svolávacka bude ve vsech zemích EU
Já ovsem nepísu takové slinty jako ty.
Avatar - IbizaFR
15. 10. 2015 18:20
Re: VW ríká ze svolávacka bude ve vsech zemích EU
ne?, tak si to po sobě ještě jednou, možná dvakrát přečti >:-[]
15. 10. 2015 18:24
Re: VW ríká ze svolávacka bude ve vsech zemích EU
taky se muze stat, ze tomu tvymu jedovatymu rakovinometu někdo krumpacem prokopne predni sklo, protoze si nebude chtit nechat dal travit deti
Avatar - IbizaFR
15. 10. 2015 18:26
Re: VW ríká ze svolávacka bude ve vsech zemích EU
tak to ti doporučuji se v dnešní době, kdy je rakovina všude a ve všem odstěhovat z této planety pryč ;-)
15. 10. 2015 18:30
Re: VW ríká ze svolávacka bude ve vsech zemích EU
nejde jen o rakovinu, v tyhle afere jde hlavne o jedy NOx.
te ses typickej priklad bezohlednyho vydunenyho dobytka
Avatar - IbizaFR
15. 10. 2015 18:36
Re: VW ríká ze svolávacka bude ve vsech zemích EU
a je ti jasný, že např. přes co sem píšeš je z ropy, jako spousty věcí okolo tebe a to je zdr. nezávadné? a ekologické, potom přeji úspěšnou léčbu na psychiatrii >:-[]
15. 10. 2015 18:42
Re: VW ríká ze svolávacka bude ve vsech zemích EU
neuhejbej dobytku, bavime se tady o autech
dokonce i benzin je z ropy jestli nahodou nevis
a benzinovy auta s emisnima limatama problém nemaj, na to by amici nebo japonci jiste prisli
a benzinovy auta maj v eu limity prisnejsi nez naftova, před euro6 vyrazne prisnejsi.
od euro 4 vcetne, se benzinovym autum limity zprisnily jen nepatrne, presto jsou prisnejsi nez pro naftova.
ty sis dobrovolne zvolil, ze jsi dobytek. mozna jsi tehle problemech ale nemel ani tuseni, pak jsi k tomu ejste blbec.
Re: VW ríká ze svolávacka bude ve vsech zemích EU
Pro nick topten:

Tobe by zase podle jedné nedávné diskuse nevadilo kdyby území dnesní Ceské republiky byo soucástí nacistického Nemecka, mluvilo se tady nemecky a ceský jazyk by byl v postavení utiskovaného umírajícího jazyka. To znamená ze jsi taky dobytek. Taky sis dobrovolne zvolil ze jsi dobytek a jeste k tomu....
15. 10. 2015 18:55
Re: VW ríká ze svolávacka bude ve vsech zemích EU
IPA - resim současnost, ne minulost.
kdyby valku, kterou rozpoutal hitler se Stalinem, vyhral hitler, dějiny by psal hitler. takhle je, alespoň v rusku a zemich okupovanych ruskem, psal stalin. a ty jsi historickym vykladem tak, jak ho podal stalin, ovlivnenej tak, ze nechces videt jak to bylo.

a i kdyby hitler moskvu dobyl, je otázka co by se delo. USA byla pacifisticka země, která s WW2 nechtěla mit nic spolecneho, ale do války ji zatahli japonci utokem na pearl harbour 7.prosince 1941, a od ty chvile amici vojensky zacali nabirat na sile. a je otázka, co by se delo dal, jestli by hitler odolal a jestli by celou evropu neosvobodili amici. a mozna ze by pak hitler hospodaril spolu se Stalinem v kremlu.
hitler by sefoval koncentrakum, a stalin gulagum a jezdlili by na pratelske navstevy
Re: VW ríká ze svolávacka bude ve vsech zemích EU
Takze zase vyhýbavá odpoved. Proc hned nepriznás ze más sympatie k nacistum a ze by ti zivot v nacistickém Nemecku nijak nevadil?

Pro me na tebe sedí tebou pouzívané slovo dobytek.
16. 10. 2015 08:42
Re: VW ríká ze svolávacka bude ve vsech zemích EU
IPO - vidim, ze jsi zvykly lidi nalepkovat ještě z dob realnyho socialismu ve smyslu - kdo nejde s nami, ten jde proti nam (a toho musíme zneškodnit - zavrit/zastřelit/povesit). takhle svet dnes videj v kremlu - kdo s nima nesouhlasi, ten je fašista nebo nacista..
pro me je nacisticka ideologie naroven komunisticke.
komunisti maj celosvetove na triku vic obeti na nacisti.
a většina tech obeti komunistu jsou vlastní spoluobcane
Re: VW ríká ze svolávacka bude ve vsech zemích EU
Tvoje kecy o nálepkování lidí mají podbnou úroven jako ty ze na rozpoutání 2. svetové války meli Hitler a Stalin stejný podíl. To totiz muze napsat jen ten kdo se snazí zlehcovat zlociny nacistického Nemecka.

Ale dávám ti jeste jednou jednoduchou otázku. Vadilo by ti kdyby území dnesní Ceské republiky bylo soucástí nacistického Nemecka, mluvilo se tady nemecky a ceský jazyk by byl v postavení utiskovaného umírajícího jazyka?

Predtím jsi 3x odpovedel úplne na neco jiného a 3x neodpovedel vubec.

Takze ted más moznost odpovedet ano (vadilo) nebo ne (nevadilo).

Podle toho se pozná jestli sympatizujes s nacismem.
16. 10. 2015 12:15
Re: VW ríká ze svolávacka bude ve vsech zemích EU
pises z kremlu??
tam se fasistama a nacistama taky ohanej
Avatar - IbizaFR
15. 10. 2015 18:55
Re: VW ríká ze svolávacka bude ve vsech zemích EU
kdo uhýbá? nejdřív seš ekolog a když ti někdo sdělí že svět není čistej tak pak začneš vytahovat benzínový motory o kterých nepadlo ani slovo :no: :no: a nikdo je nehaní

>:-[]
15. 10. 2015 18:57
Re: VW ríká ze svolávacka bude ve vsech zemích EU
bavime se o autech
realna nahrada plastu není
realna nahrada naftovych aut je
Avatar - IbizaFR
15. 10. 2015 18:58
Re: VW ríká ze svolávacka bude ve vsech zemích EU
no nic jdu na pivko, s tou 2sv. válkou jsi to zazdil, to už je síla, nemá to cenu ;-\
15. 10. 2015 19:01
Re: VW ríká ze svolávacka bude ve vsech zemích EU
tak si vzpomen na Seiferta (dostal nobelovku za literaturu) - lepsi blijici francouz, nez tancici rus
Avatar - _Karel_
16. 10. 2015 06:57
Re: VW ríká ze svolávacka bude ve vsech zemích EU
Měl by ses zklidnit.
16. 10. 2015 23:56
Re: VW ríká ze svolávacka bude ve vsech zemích EU
vsad boty, ze vetsina benzinaku (tak od deseti let vyse) ma vylagrovane nebo rovnou vykuchane katalyzatory. a ze jich tady v cr jezdi sakra hidne. tyto motory pak nox take vyrabi.
15. 10. 2015 20:12
Re: VW ríká ze svolávacka bude ve vsech zemích EU
Na takového fotříka, který krumpáčem kope do aut, protože trpí kancerofobií budou jistě děti pyšné... I se možná na něj občas přijdou podívat do Bohnic :D
16. 10. 2015 23:53
Re: VW ríká ze svolávacka bude ve vsech zemích EU
doufam, ze s tim krumpacem zacnes pracovat na starych aviich, autobusech, nakladacich obecne, pak vezmes pausalne vsechny osobaky nad deset let a az to vsechno rozkopes, muzes zacit s novejsimi vozy - pamatuj pri tom, ze v pripade nox neni ta "cinknuta" rada horsi nez jakakoliv konkurence... to jen abys nebyl za d€bila, az misto z hliny vykopu budes tahat zasekly krumpac z haubny nejakeho volkswagenu a budes mlit cosi o vrazdeni malych deti...
Re: VW ríká ze svolávacka bude ve vsech zemích EU
Precetl jsem si muj príspevek nekolikrát a nikde v nem nevidím takové hloupé slinty jako píses ty.

Ale chápu ze vy VAGinisti jste momentálne trochu nervózní.
Avatar - IbizaFR
15. 10. 2015 18:30
Re: VW ríká ze svolávacka bude ve vsech zemích EU
no protože on je vlastně úplně o ničem >:-[]
Re: VW ríká ze svolávacka bude ve vsech zemích EU
I kdyby byl o nicem tak je to porád lepsí nez tvuj hloupý VAGinistický slint. >:D >:D >:D

Jinak já jsem v príspevku na který reagujes dal informaci o svolávacce v celé EU, coz má na rozdíl od tvých VAGinistických kecu urcitý smysl.
Avatar - IbizaFR
15. 10. 2015 18:41
Re: VW ríká ze svolávacka bude ve vsech zemích EU
no vidíš jak si dobrej >:-[]
15. 10. 2015 18:53
Re: VW ríká ze svolávacka bude ve vsech zemích EU
Jseš vůl jak lev.
Avatar - IbizaFR
15. 10. 2015 19:01
Re: VW ríká ze svolávacka bude ve vsech zemích EU
ty jo nová registrace a za 5 minut nadává jak dlaždič, to je náhoda
>:-[]
Avatar - Barry Lyndon
15. 10. 2015 20:11
Re: VW ríká ze svolávacka bude ve vsech zemích EU
Všechno tohle mě jako tvého spoluobčana absolutně nezajímá. To si řešte s VW v občanskoprávním sporu.

Jsou jen dvě možnosti:

1. auta opravit na Euro 5 (ovšem jak zaručit, že se to v ČR nestane jen na papíru, nevím)

2. přivřít oči a auta přetypovat na Euro 3 (to je už hodně velký ústupek - v podstatě by to znamenalo megavýjimku, že někdo vyrobil a následně legalizoval 150tis aut s euro 3 v době, kdy už neměla na silnici co dělat....
Avatar - Anonym
15. 10. 2015 17:04
Každopádně
bych nechtěl od roku 2016 dělat mechanika VW. Ty budou v práci od rána do večera a pochybuju, že dostanou odměny. ;-)

Jsem taky zvědavej s kým se VW po týhle kauze spojí (kdo ho vezme pod svá křídla), aby utáhl ty ztráty a náklady. Všichni, co si myslí, že to VW utáhne a rozchodí, jsou totiž na velkým omylu.
Rozbalit vlákno
25
15. 10. 2015 17:06
Re: Každopádně
hlavne bych chtel byt jejich dodavatel. predstat si ze delas klicky na okna, prijde helmut a rekne ti ze dostali flastr tak ti za klicku budou davat pulku co doted >:-[]
15. 10. 2015 17:11
Re: Každopádně
A zajisté přijede s kvérem, který ti bude držet, při pronášení té tvé věty u hlavy, a doplní to závěrem "opovaž se je dělat pro Francouze nebo Korejce!"

Není nad to, když si zákazníka nemůžeš vybrat.

>:D
Avatar - Anonym
15. 10. 2015 17:12
Re: Každopádně
Nebo (bohužel) rovnou přesune kličky do Číny a dodavateli to jen oznámí. Tomu se říká kapitalismus. Každopádně ten dodavatel a jeho zaměstnanci můžou s chladnou hlavou říct, VW jsou podvodníci a lháři a my na to DOPLATILI.
15. 10. 2015 17:13
Re: Každopádně
Tohle už tady jednou bylo, když po pádu socialistického bloku se o naše zboží přestal být zájem. Nic nového. ;-)
15. 10. 2015 17:09
Re: Každopádně
Samozvaný ekonom?

Klidně sem vlož nějakou analýzu, nejen já si ji rád přečtu. ;-)
Avatar - Anonym
15. 10. 2015 17:14
Re: Každopádně
co třeba brát jako začátek tohle [odkaz]
15. 10. 2015 17:17
Re: Každopádně
To se tu již probíralo.
Doporučuji ti podivat se na rating ostatních automobilek/koncernů. Pro srovnání.

Nebuď ale překvapen, že ho mají ještě třeba i o několik stupňů horší. ;-)
Avatar - Anonym
15. 10. 2015 17:27
Re: Každopádně
Třeba se ostatním díky týhle aféře pak zvedne >:D .
15. 10. 2015 17:34
Re: Každopádně
Milý rádoby ekonome, doporučuji ti přečíst, jak se ratingové hodnocení počítá a hlavně z čeho.

Minimálně si zde neušiješ další kabát z ostudy, vždyť už jich musíš mít plnou skříň. ;-)
Avatar - Anonym
15. 10. 2015 18:24
Re: Každopádně
Jejda, ty jako trhy ošlehaný ekonom, mně to jistě rád vysvětlíš. Z čeho se prosím tě počítá rating? Mě je to ale celkem u vejfuku (TDI). Já sem jen napsal můj názor a ty mě začneš hned poučovat. (To už na mě kdysi zkoušel taky jeden Jirka12345 >:D) .
Avatar - Jirka.12345
15. 10. 2015 18:40
Re: Každopádně
Ano, teď konečně poprvé má Pepek Goebbles pravdu! Je to totiž nepoučitelnej jeliman ten Pepek a tak nemá cenu ho poučovat>:-[]
Tak a teď nám tady zase Pepku napiš o tom, jak budou u VW ty svolávačky placený, ať se zasmějeme, prý to prodlužuje život ;-)
Avatar - Anonym
15. 10. 2015 19:10
Re: Každopádně
Protože vím, že jsi natvrdlej a urážející střevo (který ti zapomněli zjevně vyoperovat), tak ti musím s lítostí oznámit, že jsem nikdy nenapsal, že budou placený. Prosím tě, najdi si znova tu diskuzi a pořádně si to přečti a popřemýšlej, co tam píšu. Tím bych to pro dnešek s tebou ukončil. :-!
Avatar - Jirka.12345
15. 10. 2015 19:39
Re: Každopádně
Pepku pak si buď rozdvojená osobnost, nebo lhář...

Diskuse na auto.cz Dieselgate: Odpovídáme na vaše dotazy!

Pepek 07.10. 17:19:

„Pak jsem na majitele zvědav, až jim VW řekne v roce 2017, pane vy jste ale propásl svolávačku, teď si úpravu zaplaťte!!“
Avatar - Anonym
15. 10. 2015 20:13
Re: Každopádně
Ty prostě nechápeš, že to byl jen vtipný příklad a ne tvrzení????????????????????? Už prosím nereaguj, vím, že tě uvádím do rozpaků, ale nebaví mě se s tebou furt bavit (já o koze, ty o voze).
Avatar - Jirka.12345
15. 10. 2015 21:03
Re: Každopádně
Ty seš fakt převtělenej Pepek Goebbles >:D Rád na tebe přestanu reagovat, až přestaneš psát lži a totální nesmysly
Avatar - Hammunasakra
15. 10. 2015 23:35
Re: Každopádně
Jj Jossalito alias Jirka.12345 většinou nic nepochopí :yes: >:D >:D >:D

Ale když se rozdávalo sebevědomí byl aspoň pětkrát >:-[] >:-[] >:-[]
15. 10. 2015 18:58
Re: Každopádně
Kylie hanbis sa prihlasit pod svojim znamejsim nickom?
Avatar - Anonym
15. 10. 2015 19:12
Re: Každopádně
Ja nevědět, kdo je Kylie hanbis. Ja to nebyt :-! .
Avatar - Hammunasakra
15. 10. 2015 23:37
Re: Každopádně
Blbe Kylie máš řikat mě a ne nějakýmu Pepkovi >:D >:D >:D >:-[]
15. 10. 2015 19:59
Re: Každopádně
"Všichni, co si myslí, že to VW utáhne a rozchodí, jsou totiž na velkým omylu."

Ty zde vyprodukuješ takové "zaručené pravdy" a čekáš co? Že se nikdo neozve? Na dotaz z čeho čerpáš, se linkovaným článkem sám střelíš do kolene a pak zde máš tendenci se obořit na někoho, kdo tě nasměruje do reálného rámce. 8-s :no:
Avatar - Anonym
15. 10. 2015 20:10
Re: Každopádně
Jsem tu nový a musím si teprve zvyknout, že je to tu samý intelektuál ;-) Promiňte pane.
Avatar - Blue Sun
15. 10. 2015 17:26
Re: Každopádně
Ratingy jsou taky ukázková prasárna... Nechutný způsob, jak manipulovat trhem na základě názoru pár "expertů" z agentur...
15. 10. 2015 17:55
Re: Každopádně
Další takový.
Míšo, vím, že ty jsi nikdy firemní účetní uzávěrku neviděl, ale ani to tě neomlouvá napsat kravinu, že to dělají "na základě názoru pár "expertů" z agentur".

O nějaký "názor" tam jde až v poslední řadě.
Avatar - Blue Sun
15. 10. 2015 19:33
Re: Každopádně
Jojo, ty víš... Ty toho víš tolik, že nevíš vůbec nic. ;-) Ale machrování, pravda, ti jde skvěle.
15. 10. 2015 19:55
Re: Každopádně
Minimálně v tomto případě vím alespoň to, že se nejedná o "názor pár expertů z agentur". Narozdíl od tebe. Což ti ovšem nazábránilo sem napsat svůj pomýlený a machrující "názor", který jsem si já dovolil oprávněně označit za mimózní. :-! :no:
Avatar - Pepa_007
15. 10. 2015 17:43
:-))
Super. Německo povinně a v banánistánu dobrovolně.
Skvěle to funguje.
Zapoměl jsem že do Německa se vyráběli jiné motory. 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s
Rozbalit vlákno
1
15. 10. 2015 18:20
Re: :-))
podle me to nemůže projit
jinak nemci na hranicich postavi STK, které budou kontrolova české rakovinomety a posilat je smrdet zpet do bananistanu
15. 10. 2015 18:01
Hilfe!
Moje jméno Karl a já s přítel kolega Helmut vymyslet malý echt prográm pro dieselwagen. My dobře učit na Kolnuniversitá a dostali grand od überBruselbanka a tak udělali fakt gut produkt. No a pak mi potkat velkýzvíře na autosalonFrankfurt a mluvit a mluvit až nás nazkoušku zaměstnat v bigVolfburg. My tam pracovat a vylepšovat náš vielguttprodukt až my spokojen a nahrát do auta na zkouška. My opravdu nevědět, že dělat něco schlecht, my myslet že my grosseprográmisti. My říkat velkýzvíře delete, delete než ty ověřit u bigbosse schválení. Ale on říkat, kein problém, my teď šňupat diesel a dělat velká věc. My budeme dieselwagen a dostat za to Nobelcena . On nás poplácat a my spokojený. Ale teď já a Helmut bát o život. Hilfe, co my dělat?My chtět jet do amerika a teď oni nás zatknout a poslat do loch a mooc černoch co nás chtít.... ;-\
Rozbalit vlákno
4
Avatar - AUDIRS6
15. 10. 2015 18:15
Re: Hilfe!
Tak rychlo ist do drogeria, Indulona kaufen, bude weniger boliet. >:-[] :yes:
15. 10. 2015 18:21
Re: Hilfe!
já mít u sebe v batoh velkátuba tschechischevazelína. prý gutprodukt ja?

Vy mi dávat :no: vy tomu nerozuměl, nerozumět mě, nerozumět VW, vy jen pisálci, nevidět prax, nevidět höherzájem...
Já být hrdý VWboy, hrdá dieselboy
15. 10. 2015 20:19
Re: Hilfe!
Ty nebyt hrdy VWboy,hrda dieselboy.Ty byt hrda antiVWkunda ktorej prispevky su strasna nuda >:D >:D >:D
15. 10. 2015 18:18
porad si rikam - jak k tomu prijdeme my, co jezdime benzinem
cistym benzinem, který v realnem provozu neprekracuje zadny limity, na to by v USA nebo japonsku jiste prisli.

a za to, ze jezdime cistsimi auty a chovame se odpovědněji k zivotnimu prostředí, platíme o 30% vetsi spotrebni dan na benzin nez ti, co jezdi na naftu.
a jak se zda, jestliže nebudou svolavacky povinne, ministerstvo umozni, aby smrdute dyzly radove prekracovaly emisni normy, dal zustaly v provozu a dokonce dostaly zelenou plaketu umožňující vjezd do nizkoemisnich zon.

tohle primo vybizi na nejakou akci (minimalne osvetovou) proti ministerstvu dopravy, ministerstvu zivotniho prostředí, ministerstvu zdravotnictvi i ministerstvu financi.
a samozrejme proti tem co jezdi na naftu ...
Rozbalit vlákno
4
15. 10. 2015 19:00
Re: porad si rikam - jak k tomu prijdeme my, co jezdime benz
haha...Babiš si přeci nezničí svůj kšeft s řepkou ;-)
15. 10. 2015 19:08
Re: porad si rikam - jak k tomu prijdeme my, co jezdime benz
je mi jasny, ze dokud ministerstvo financi ovlada babis a ministerstvo dopravy jeho podrztaska tok, tak zadna změna nebude.
tech 5mld na dotacich do roku 2020, co si babis sam odklepnul, prece neodepise...
15. 10. 2015 20:18
Re: porad si rikam - jak k tomu prijdeme my, co jezdime benz
přeci nejdu do politiky s křišťálovými úmysly a plnit přání voličů >:D
Ale většina národa mu to pořád baští....klukovi ušatýmu.
17. 10. 2015 00:11
Re: porad si rikam - jak k tomu prijdeme my, co jezdime benz
zacnes doufam u nakladaku, autobusu, vlaku, lodi, apod. ne? ja jen abys nebyl za totalniho blbc€... pozor take na stare benzinove plecky, ty jsou rovnez horsi nez moderni diesel, co se emisi tyce...

doufam take, ze si u sveho benzinaku predehrivas katalyzator na 300 stupnu celsia, nez nastartujes motor, protoze to je teplota, od ktere zacina pracovat (se neboj, ze by ti benzinak plnil normu v kazdem jizdnim rezimu).

take si dej bacha na vsechny starsi benzinaky s vylagrovanymi katalyzatory obecne - ty pak produkuji cca 10x tolik nox nez zahrate benzinaky s funkcnim katalyzatorem (a to uz je take znacne nadlimitni).

ono nic neni cernobile, ani ty nemuzes byt uplny d€bil, do ktereho se tu v prakticky kazdem svem prispevku stylizujes.
15. 10. 2015 18:44
Zvysene emise maji vsechny motory
Problematika DieselGate je široká, hlavní body které je třeba si uvědomit jsou:

Zvyšené emise maji diesly obecně, VW se liší pouze tim, že certifikaci obešel jinym způsobem než všichni ostatní výrobci.

Všechny motory mají v praxi vyšší emise.

VW patří postih za podvod, to jednoznačně. Proměřit v praxi a nevyhovující následně upravit by se měly motory všech výrobců.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - WinDiesel
15. 10. 2015 20:17
Re: Zvysene emise maji vsechny motory
A přeměřit by se měly i všechny benzíny s přímým vstřikem a specielně turbobenzíny. Hlavně ty nejmenší s největším podílem downsizingu.
Avatar - Barry Lyndon
15. 10. 2015 21:23
Re: Zvysene emise maji vsechny motory
jj, to by bylo pozdvižení, kdyby se zjistilo, že benzín překračuje limity o 30%. Diesel VW je sice překračuje 40 x (tedy o 4000%), ale to je jedno, překračovaly by oba >:D
Avatar - Hittman
15. 10. 2015 22:22
Re: Zvysene emise maji vsechny motory
Neblbni, to by už asi politici nepřežili, kdyby se ukázalo, že dle jejich parametrů by jsme tu na zemi všichni museli jedině chodit pěšky >:-[]
15. 10. 2015 21:43
Re: Zvysene emise maji vsechny motory
a podle které normy by je měřili, respektive co by měli naměřit?
15. 10. 2015 20:30
Povinně?
Já jsem toho názoru, že povinná je jen smrt! >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hittman
15. 10. 2015 22:23
Re: Povinně?
Někteří tady by s tebou nesouhlasili >:-[]
Avatar - Barry Lyndon
16. 10. 2015 10:26
tato diskuze byla zatím ta nejvypečenější
Čím pitomější příspěvek, tím více palců nahoru, čím rozumnější příspěvek (nemluvím teď o těch vlastních), tím více palců dolů. Jestli sem chodí průměrný vzorek české populace, tak jsme na tom ještě hůř, než jsem si původně myslel.... :no:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Hammunasakra
16. 10. 2015 10:46
Re: tato diskuze byla zatím ta nejvypečenější
:yes: :yes: >:-[]
Avatar - Individualita
16. 10. 2015 11:21
Re: tato diskuze byla zatím ta nejvypečenější
Je to tak, novinky hadr :-(
16. 10. 2015 20:43
Re: tato diskuze byla zatím ta nejvypečenější
Tím si to tedy rozčísl.

Příspěvky, které mají hromady černých palců, jsou buď trapné, pitomé, hloupé, radobyvtipné, bez jakékoliv reflexe skutečného stavu, či rovnou plné vulgarismů. To snad vidí každý, komu zbylo alespoň pár mozkových buněk.

Takže právě ty "černé" příspěvky jsou příkladem nízké mentální úrovně pisatele. Ano, jako z Novinek. :-!
Teď mě můžeš taky učernit palcema. Rychlej negativní náběh od labilních přispěvatelů a postupně návrat do "normálního" stavu.
17. 10. 2015 00:13
Re: tato diskuze byla zatím ta nejvypečenější
no hele, jestli to treba nebude naopak, co myslis? ;-) ... ale v obecne rovine, podle palcu se neda soudit - ani tak, ani tak.