400tisic aut uz hranici prekrocilo (opacnym smerem nez uprchlici). Je jazne, ze u nas to nebude povinne, kdyz se ani nema jak zjisit, ze to vypousti nadlimit NOx.
Ne snad sešrotovat, ale administrativně přeřadit z Euro 5 na Euro 3 (a to pro diesel znamená nemít zelenou známku a tedy zákaz vjezdu do "zelených" nízkoemisních zón)
to je v situaci, kdy tu máme legální chiptuningové úpravce (kdy se emise po úpravě neřeší už vůbec) a na babišdnes.cz pravidelně inzerují své služby vykuchávači DPF, poněkud přísné (i když neříkám, že ne správné).
zavidis, ze mi auto dobre jezdi a chces mi ho schvalne z*urvit? Ani omylem si nenecham na sw sahnout. dokud na silnicich vklidu jezdi jakekoliv jine dieselove pekace, je toto zcela zcestna reakce.
Doufám, že se z toho VW nějak rozumně oklepe. Neni to dobrá zpráva asi pro nikoho (normálního:)), to, co se v týdle kauze děje.
Jo a pokud máte dieselový Lambo, tak taky bacha - [odkaz]
jestli pocitaji s tim ze si daji tretinu rocniho zisku stranou na pokutu tak to je spatne. pokuta musi byt tak vysoka ze budou 10 let zrat hlinu a snazit se. rozprodej je take na miste.
Pokuta ma byt vychovna. Potopit nekoho uz neni o pouceni, to je o mste.
Podvod, at uz jakykoliv se ma dukladne vysetrit, dle zavaznosti potrestat (ne likvidacne, jestli nebyla zlikvidovana BP tak nevidim duvod aby padnul VW) a ma se dohlednout na to aby se neopakoval ani u ted odhaleneho podvodnika, ani u konkurence.
A v tomto specialnim pripade by to jeste melo nastartovat debatu o emisich obecne, o normach, o postupech automobilek, o spusobu mereni atd.
tak, že to zasáhne Česko víc než Německo je jasné. Leda by se to Škodovce podařilo alespoň marketingově zaonačit tak, že na tom vydělá (tedy, že lidé v západní Evropě nakrknutí na zlotřilý VW si (protože jsou na ten VW zvyklí) koupí Škodovku (což je i není VW)). Nicméně ať se bude Škodě dařit jak chce, tak zlá macecha jí stejně celý zisk sebere - takže investice půjdou do kopru...
nesmysl. rozpraseni tohoto hitlerova pohrobku by nebylo vubec od veci. na jeho misto nastoupi jini a ti taky musi nekde vyrabet. jaka by to byla nadhera SKODA Renault group, pripadne HMC >:-[]
Jenže ti jiní měli a možná ještě mají větší problémy s vytížeností továren. A pak převis poptávky pro ně není na škodu. Vem si, o kolik byla auta dražší ještě celkem nedávno. Takže by se v první řadě zahojili.
K tomu však nedojde. Není moc pravděpodobné, že by to politici dovolili. A i kdyby, pravděpodobně by se našel zahraniční investor (dost možná z Číny).
Jak nepřispěl? Dle mého přispěl ze všech nejvíc. Díky šíři a kvalitě své modelové nabídky nadělal konkurenci tolik vrásek, že ta sama musela s cenou razantně dolů, aby vůbec byla schopna konkurovat.
Důkazem nechť je cenové srovnání modelů, na které se tu tak rádo a neustále ukazuje - "předražený koncern" a ti ostatní.
Ty si nyní můžeš koupit jiné a výrazně levnější nekoncernové auto. ;-)
Renault uz o Skodu zajem mel, ale pak z toho vycouval. A dobre tomu tak, ted bychom tu misto Superbu bouchali Dacie, auta o nekolik trid nize. S nenavisti ke koncernu ti nepomuzu a ty vlasstne ani o takovou pomoc nestojis, no pokud to ma videt trochu nezaujate, tak pad Skody znamena automaticky a primo umerne i pad nas vsech. Pokud se ti nelibi, ze zijes v zemi, ktera je ekonomicky zavisla na Skode a potazmo koncernu, budes muset zmenit bydliste...
"ted bychom tu misto Superbu bouchali Dacie" - tezko ríct co by se dnes vyrábelo v ceských továrnách Skody kdyby ji prevzal Renault (i kdyz je samozrejme evidentní ze prevzetí Skody Volkswagenem bylo zrejme to nejlepsí co se mohlo stát).
"zijes v zemi, ktera je ekonomicky zavisla na Skode a potazmo koncernu" - Skoda/VW jsou pro ekonomiku CR samozrejme velice dulezité ale CR není na "Skode potazmo koncernu" závislá.
Já nikoho v mém okolí neznam,koho zasáhne kauza VW a to znam hodně lidí. Nikdo z nich nepracuje pro škodu, vw ani u subdodavatelů. MImochodem Pokud VW nebude mít na vývoj nebo nebudou ldi kupovat jeho auta, koupí auta od někoho jiného = subdodavatelé budou mít šanci dodávat jinam.
A škoda samotná rozhodně neživí český národ.
A VW si za podrazy zaslouží pořádný klepec přes prstíky.
Aaaaa, jeden z místních predních VAGinistu se ozval. >:D >:D >:D
Tos byl ty ten exot co psal ze Volkswagen se "ihned" priznal. Casová vzdálenost mezi jarem 2014 a zárím 2015 je podle VAGinistu "ihned". >:D >:D >:D >:D >:D
Jistě že z toho máme radost. VW podávděl, dostane klepec. V USA je čeká to samý a uričtě i v Koerei, Švajcu, hádám že i Francie a Norsko se přidá. Jestli se připojí í čína tak budou mít fakt o zábavu postaráno >:D
K tomu ještě žaloby od sob, firem a států a pokuta
Teď jsem si vzpomněl na coolu nedávno odvysílaný díl Topgearu v Austrálii, kde známé trio s luxusníma GT náhánělo dobytek. Už vidím jak to stádo křižují s tédéíčkem a kolem lehá jedna kráva za druhou ,,Mů...buch. Mů...žuch. Mů..." >:D >:D >:D
Také u nás budou probíhat hromadné akce, ovšem ne svolávací,
u nás je to stejně jedno. I kdyby to bylo povinné, tak se to stejně vyřeší jen papírově a smrdutý tovární "čiptuning" si dieselmaniaci ponechají dál... (STK ho neodhalí)
v Česku může proti dieselům fungovat jediné opatření - a sic
jinými slovy - snížit šíleně vysoké zdanění benzinu. Vždyť dneska jsou lidé se zážehovými motory v pozici státem pronásledovaných altruistických podivínů: nižší emise, ale vyšší spotřeba a proto mají od státu za odměnu vyšší daně (navíc násobené tou vyšší spotřebou). Tento desítky let trvající nesmysl musí skončit.
A není k tomu potřeba žádná revoluce - stačí spotřební daň u nafty o 1 Kč nahoru a u benzinu o 3 Kč dolů. Pak bude zdanění cca odpovídat množství CO2, na daních se vybere cca stejně a lidé už nebudou tolik motivováni k pořizování dieselů...
Re: v Česku může proti dieselům fungovat jediné opatření - a
nafta u nás nemůže jít o 4 Kč nahoru, protože by jí pak všechny kamiony kupovaly v Polsku apod. Takže by to musela být koordinovaná celoevropská akce - pak by to šlo. Takové řešení by se mi teda ale moc nelíbilo - zvýšit daně (byť ze smrduté nafty) ze dne na den o 40% s tím, že se výnos vyplácá na nějaké dotace se nějak neslučuje s mým světonázorem :-)
Re: v Česku může proti dieselům fungovat jediné opatření - a
Že to podobně budou řešit ostatní státy je pravděpodobné, postupně. Už teď jsou ceny paliva v Evropě značně rozdílné. Tady prostě daně jdou jen směrem nahoru, čest výjimkám...
Re: Povinna zvolavacka vs nepovinny servisny zasach ...
Komunizmus síce poznačil celé generácie, ale je už 26 rokov preč, takže pri dnešnej ekonomicky najsilnejšej generácii tridsiatnikov a štyridsiatnikov sa naň už vyhovárať nedá. Ono je veľmi jednoduchý test: zahodil by si špak/žuvačku/obal na zem, alebo pohľadáš najbližší kôš? Idem po slovenskej okreske a popri ceste smetisko; prejdem hranicu do Rakúska a čisto. Kým sa nezmení postoj, že čo sa netýka priamo mňa, to ma netrápi, neposunieme sa ďalej.
Re: Povinna zvolavacka vs nepovinny servisny zasach ...
Suhlasil by som, ak by nam dnes vladli 30nici. Bohuzial nam vladnu 50tnici, teda presne ti ludia, ktori prezili znacnu cast svojho zivota v socializme. Kazdy kto je pri moci sa jej len nerad vzdava. Aj preto si myslim ze krajiny ako Slovensko budu potrebovat este aspon jednu dalsiu generacnu vymenu kym sa veci zacnu otacat k lepsiemu.
Krajina a jej ludia su len natolko dobry nakolko dobry su jej lidri.
Re: Povinna zvolavacka vs nepovinny servisny zasach ...
Nezabudajme ale ze ak chceme porovnat spravanie dnesnych 20-30nikov musime ich porovnat so spravanim terajsich 50-60tnikov vo veku kedy oni mali 20-30 rokov ...
Re: Povinna zvolavacka vs nepovinny servisny zasach ...
Že se někdo neumí chovat, má pochybné priority, nemá zábrany atp., ho neznevýhodňuje ve vydělávání peněz, spíš naopak. A to i na "západě." Skokově nedoženeš desítky let postávání opodál. A kdo asi tak učil mou generaci? Věci se nezměnily přes noc jak mávnutím kouzelného proutku. Můj odhad doby potřebné na dohnání ztráty byl mnohem větší než 26 let.
Ťok je asi dobre zaplaceny, mozna cela strana, preci je ty dnesni sponzorsky dary jsou kristalove ciste.
Co na to strana zelenych? Tem nevadi tahle legalizace podvodu tykajici se zivotniho prostredi? Neni tahle legalizace podvodu protipravni?
Nemecke urady :yes:
další auto bude opět TDI V6. A asi jako většina lidí v této zemi, co najezdí více jak děda se šiltovkou, budou opět kupovat naftu (krom pár extrémistů, kteří se tu projevují, ti zůstanou u benzínu a opět si koupí benzínový C3 >:-[] )
Já nikomu nic nevnucuji, ať si koupí každý podle sebe (emisí, výkonu, barvy,...) co chce, třeba elektrokolo. Emise či NOx vylučuje i benzín včetně CNG a LPG, elektro zase bere šťávu uhelným elektrárnám či vodním (které také zničily krajinu), soláry zase půdu nehledě na jejich výrobu a následnou likvidaci. Ale jak platí u greenpeace - vlk se nažral a koza zůstala celá aneb zabij bobra, zachráníš strom. >:-[]
Vážně už seš trapnej. Všichni víme, že máš A6 3,0TDI, že seš spokojenej, a že ho budeš chtít i dál. Kolikrát nám to ještě budeš muset říct? Dá se říct, že nepíšeš skoro o ničem jiným. Sice platí sdílená radost- dvojnásobná radost, ale snad to platí chvíli po koupi, a ne furt dokola celý rok! :no:
Zajímalo by mě, kolik NOx a dalších sraček se díky VW dostalo navíc do vzduchu. A hledat, jak vyčíslit škody, včetně nákladů na zdraví (astmata, rakoviny). A pokuta pro VW (v EU) by měla odpovídat výši škody. Vždyť všichni platíme zdravotní pojištění, z těchto peněz se hradí i následky NOx a sazí, místo aby zůstaly v systému nebo šly na něco jiného. A VW inkasoval zisky, lidé ve VW měli o určitých postů královské platy. Vždyť i Škoda platí na české poměry neskutečné platy. A kde na ně brali? I z podvodu. A z čeho chtěli platit expanzi na největší automobilku? I z podvodu. Tak dnes prostě musí platit. Nějaké pindy, že nás to zasáhne... Vždyť už to zasáhlo zdraví min. desetitisíců lidí v ČR, včetně rakovin plic, astmatů dětí nebo i úmrtí.
Re: Rakousko delá podobnou svolávací akci jako Nemecko
Ja som za povinné zvolávačky aj u nás. VW nech však každému vyplatí odškodné 2.000 € a vyšie.
P.S. Pozerám nižšie a vagend ma 7 palcov hore za to isté, čo som napísal ja. A dokonca som pre majiteľov pridal finančný bonus od VW. ;-)
Necháme si opravdu takhle kálet na hlavu? Jsme opravdu národ hlupáků? Škoda, VW, Seat a Audi by měli samozřejmě svolat všechny auta, které mají podvodný software k opravě. Ale pozor POVINNĚ ! Toto si musíme vynutit na státu, třeba i žalobou na stát.
:yes:
Jen s tim musi nekdo zacit ;-)
Tady je videt uroven statu v Rakousku, Nemecku a u nas. Nikdo preci nechce z nikoho tahat penize, jen by se melo chtit po vsech dodrzovat zakony. A protoze to u nas funguje jak funguje tak tu mame i drazsi potraviny nez na zapade a jeste v horsi kvalite.
Požádej někoho ať se s tím tvým zázrakem sveze a jeď chvilku s jiným autem za ním. Optimálně - ať tomu dá ten co pojede v tvém autě párkrát někde pořádně "zabrat". Sám ucítíš co se Ti line z laufů... ! Možná Ti to otevře oči - pokud ne, pak je někde něco v nepořádku, ale jistě to nebude jen v Tvém autě...
Ty rozumbrado, šáhni si u nějakýho VW (a nejen VW samozřejmě, ale i ostatních koncernových vozů), vyrobených po r.2008 do výfuku a vsadím se, že si ten prst ani neušpiníš. A dej si k tomu výfuku hubu a neucítíš zrovna tak nic. Pokud to auto nemá vykuchanej DPF nebo EGR, nic za ním není ani vidět, ani cítit.
Tak on je zvyklý na mastný výfuk u svojí babety. To víš, jezdit s babetou je jako mít tlustou holku. Je to super, ale nesměj tě u toho vidět kamarádi >:D >:D
Hnusamusakro, ty máš taky babetu, nebo tě štve, že sis udělal další novej nick k tvému „Hnusamusakra a Pepek“ a já tě prokouknul hned po druhém příspěvku pod novým nickem >:-[] To naštve, hlavně ať tě neklepne Pepek, pak budeš tahat hnátu za sebou >:-[]
Jenze to by nejaky (asi cesky) urad musel prokazat, ze skutecne tu homologaci nemel mit - tak, abychom se mohli ridit zakony. Nevim co v CR rika zakon o tom, kdyz mas homologaci a pak se ukaze, zes ji mit nemel. Nevim ani jestli mame v zakone, ze se to musi znovu otestovat po udeleni homologace.
Nechapu, ze se nejaky novinar nejde nekam zeptat. Nekdo prece tu homologaci udelit musel...
jenže zatím jediný kdo byl reálně postižen je VW a taky jediný kdo zatím cáluje a bude cálovat je VW.
Dalším postiženým budou maximálně ti, co sedaljí sazomety >:D
Třeba pár z nich procitne a koupí si benzín, CNG nebo LPG
Já jsem pro nízkou pokutu, ale povinné přečipování na Euro 5 i za provozu a pak zabránění zasahovat do řídící jednotky, jako to mají ostatní. Čipovat by mohli jen certifikovaní úpravci co zaručí stále Euro 5.
Když jsem dnes v práci poslouchal kolegy, jak jejich nafťáky (a jedno která značka) prochází emisemi, nedělám si vůbec žádné naděje, že se v ČR cokoli změní...
Der Volkswagen Konzern wird in Europa (EU 28-Märkte) insgesamt rund 8,5 Millionen Fahrzeuge zurückrufen, davon laut Behörde in Deutschland rund 2,4 Millionen. Außerhalb EU 28 wird individuell in jedem Land im Detail geklärt, welche Abgasklassen des EA 189 tatsächlich betroffen sind.
no tak, když ta svolávačka bude povinná všude a
za 1. zaplatí my den dovolené v práci, který kvůli nim vyberu
2. naftu na cestu k nim a od nich
3. zaručí se písemně za stejnou spotřebu
4. a zaručí se písemně za stejný výkon
tak do toho půjdu, jinak na ně seru :no::no::no::no::no:
a je ti jasný, že např. přes co sem píšeš je z ropy, jako spousty věcí okolo tebe a to je zdr. nezávadné? a ekologické, potom přeji úspěšnou léčbu na psychiatrii >:-[]
neuhejbej dobytku, bavime se tady o autech
dokonce i benzin je z ropy jestli nahodou nevis
a benzinovy auta s emisnima limatama problém nemaj, na to by amici nebo japonci jiste prisli
a benzinovy auta maj v eu limity prisnejsi nez naftova, před euro6 vyrazne prisnejsi.
od euro 4 vcetne, se benzinovym autum limity zprisnily jen nepatrne, presto jsou prisnejsi nez pro naftova.
ty sis dobrovolne zvolil, ze jsi dobytek. mozna jsi tehle problemech ale nemel ani tuseni, pak jsi k tomu ejste blbec.
Tobe by zase podle jedné nedávné diskuse nevadilo kdyby území dnesní Ceské republiky byo soucástí nacistického Nemecka, mluvilo se tady nemecky a ceský jazyk by byl v postavení utiskovaného umírajícího jazyka. To znamená ze jsi taky dobytek. Taky sis dobrovolne zvolil ze jsi dobytek a jeste k tomu....
IPA - resim současnost, ne minulost.
kdyby valku, kterou rozpoutal hitler se Stalinem, vyhral hitler, dějiny by psal hitler. takhle je, alespoň v rusku a zemich okupovanych ruskem, psal stalin. a ty jsi historickym vykladem tak, jak ho podal stalin, ovlivnenej tak, ze nechces videt jak to bylo.
a i kdyby hitler moskvu dobyl, je otázka co by se delo. USA byla pacifisticka země, která s WW2 nechtěla mit nic spolecneho, ale do války ji zatahli japonci utokem na pearl harbour 7.prosince 1941, a od ty chvile amici vojensky zacali nabirat na sile. a je otázka, co by se delo dal, jestli by hitler odolal a jestli by celou evropu neosvobodili amici. a mozna ze by pak hitler hospodaril spolu se Stalinem v kremlu.
hitler by sefoval koncentrakum, a stalin gulagum a jezdlili by na pratelske navstevy
IPO - vidim, ze jsi zvykly lidi nalepkovat ještě z dob realnyho socialismu ve smyslu - kdo nejde s nami, ten jde proti nam (a toho musíme zneškodnit - zavrit/zastřelit/povesit). takhle svet dnes videj v kremlu - kdo s nima nesouhlasi, ten je fašista nebo nacista..
pro me je nacisticka ideologie naroven komunisticke.
komunisti maj celosvetove na triku vic obeti na nacisti.
a většina tech obeti komunistu jsou vlastní spoluobcane
Tvoje kecy o nálepkování lidí mají podbnou úroven jako ty ze na rozpoutání 2. svetové války meli Hitler a Stalin stejný podíl. To totiz muze napsat jen ten kdo se snazí zlehcovat zlociny nacistického Nemecka.
Ale dávám ti jeste jednou jednoduchou otázku. Vadilo by ti kdyby území dnesní Ceské republiky bylo soucástí nacistického Nemecka, mluvilo se tady nemecky a ceský jazyk by byl v postavení utiskovaného umírajícího jazyka?
Predtím jsi 3x odpovedel úplne na neco jiného a 3x neodpovedel vubec.
Takze ted más moznost odpovedet ano (vadilo) nebo ne (nevadilo).
Podle toho se pozná jestli sympatizujes s nacismem.
kdo uhýbá? nejdřív seš ekolog a když ti někdo sdělí že svět není čistej tak pak začneš vytahovat benzínový motory o kterých nepadlo ani slovo :no::no: a nikdo je nehaní
vsad boty, ze vetsina benzinaku (tak od deseti let vyse) ma vylagrovane nebo rovnou vykuchane katalyzatory. a ze jich tady v cr jezdi sakra hidne. tyto motory pak nox take vyrabi.
Na takového fotříka, který krumpáčem kope do aut, protože trpí kancerofobií budou jistě děti pyšné... I se možná na něj občas přijdou podívat do Bohnic :D
doufam, ze s tim krumpacem zacnes pracovat na starych aviich, autobusech, nakladacich obecne, pak vezmes pausalne vsechny osobaky nad deset let a az to vsechno rozkopes, muzes zacit s novejsimi vozy - pamatuj pri tom, ze v pripade nox neni ta "cinknuta" rada horsi nez jakakoliv konkurence... to jen abys nebyl za d€bila, az misto z hliny vykopu budes tahat zasekly krumpac z haubny nejakeho volkswagenu a budes mlit cosi o vrazdeni malych deti...
Všechno tohle mě jako tvého spoluobčana absolutně nezajímá. To si řešte s VW v občanskoprávním sporu.
Jsou jen dvě možnosti:
1. auta opravit na Euro 5 (ovšem jak zaručit, že se to v ČR nestane jen na papíru, nevím)
2. přivřít oči a auta přetypovat na Euro 3 (to je už hodně velký ústupek - v podstatě by to znamenalo megavýjimku, že někdo vyrobil a následně legalizoval 150tis aut s euro 3 v době, kdy už neměla na silnici co dělat....
bych nechtěl od roku 2016 dělat mechanika VW. Ty budou v práci od rána do večera a pochybuju, že dostanou odměny. ;-)
Jsem taky zvědavej s kým se VW po týhle kauze spojí (kdo ho vezme pod svá křídla), aby utáhl ty ztráty a náklady. Všichni, co si myslí, že to VW utáhne a rozchodí, jsou totiž na velkým omylu.
hlavne bych chtel byt jejich dodavatel. predstat si ze delas klicky na okna, prijde helmut a rekne ti ze dostali flastr tak ti za klicku budou davat pulku co doted >:-[]
A zajisté přijede s kvérem, který ti bude držet, při pronášení té tvé věty u hlavy, a doplní to závěrem "opovaž se je dělat pro Francouze nebo Korejce!"
Nebo (bohužel) rovnou přesune kličky do Číny a dodavateli to jen oznámí. Tomu se říká kapitalismus. Každopádně ten dodavatel a jeho zaměstnanci můžou s chladnou hlavou říct, VW jsou podvodníci a lháři a my na to DOPLATILI.
Jejda, ty jako trhy ošlehaný ekonom, mně to jistě rád vysvětlíš. Z čeho se prosím tě počítá rating? Mě je to ale celkem u vejfuku (TDI). Já sem jen napsal můj názor a ty mě začneš hned poučovat. (To už na mě kdysi zkoušel taky jeden Jirka12345 >:D) .
Ano, teď konečně poprvé má Pepek Goebbles pravdu! Je to totiž nepoučitelnej jeliman ten Pepek a tak nemá cenu ho poučovat>:-[]
Tak a teď nám tady zase Pepku napiš o tom, jak budou u VW ty svolávačky placený, ať se zasmějeme, prý to prodlužuje život ;-)
Protože vím, že jsi natvrdlej a urážející střevo (který ti zapomněli zjevně vyoperovat), tak ti musím s lítostí oznámit, že jsem nikdy nenapsal, že budou placený. Prosím tě, najdi si znova tu diskuzi a pořádně si to přečti a popřemýšlej, co tam píšu. Tím bych to pro dnešek s tebou ukončil. :-!
Ty prostě nechápeš, že to byl jen vtipný příklad a ne tvrzení????????????????????? Už prosím nereaguj, vím, že tě uvádím do rozpaků, ale nebaví mě se s tebou furt bavit (já o koze, ty o voze).
"Všichni, co si myslí, že to VW utáhne a rozchodí, jsou totiž na velkým omylu."
Ty zde vyprodukuješ takové "zaručené pravdy" a čekáš co? Že se nikdo neozve? Na dotaz z čeho čerpáš, se linkovaným článkem sám střelíš do kolene a pak zde máš tendenci se obořit na někoho, kdo tě nasměruje do reálného rámce. 8-s:no:
Další takový.
Míšo, vím, že ty jsi nikdy firemní účetní uzávěrku neviděl, ale ani to tě neomlouvá napsat kravinu, že to dělají "na základě názoru pár "expertů" z agentur".
Minimálně v tomto případě vím alespoň to, že se nejedná o "názor pár expertů z agentur". Narozdíl od tebe. Což ti ovšem nazábránilo sem napsat svůj pomýlený a machrující "názor", který jsem si já dovolil oprávněně označit za mimózní. :-!:no:
Moje jméno Karl a já s přítel kolega Helmut vymyslet malý echt prográm pro dieselwagen. My dobře učit na Kolnuniversitá a dostali grand od überBruselbanka a tak udělali fakt gut produkt. No a pak mi potkat velkýzvíře na autosalonFrankfurt a mluvit a mluvit až nás nazkoušku zaměstnat v bigVolfburg. My tam pracovat a vylepšovat náš vielguttprodukt až my spokojen a nahrát do auta na zkouška. My opravdu nevědět, že dělat něco schlecht, my myslet že my grosseprográmisti. My říkat velkýzvíře delete, delete než ty ověřit u bigbosse schválení. Ale on říkat, kein problém, my teď šňupat diesel a dělat velká věc. My budeme dieselwagen a dostat za to Nobelcena . On nás poplácat a my spokojený. Ale teď já a Helmut bát o život. Hilfe, co my dělat?My chtět jet do amerika a teď oni nás zatknout a poslat do loch a mooc černoch co nás chtít.... ;-\
porad si rikam - jak k tomu prijdeme my, co jezdime benzinem
cistym benzinem, který v realnem provozu neprekracuje zadny limity, na to by v USA nebo japonsku jiste prisli.
a za to, ze jezdime cistsimi auty a chovame se odpovědněji k zivotnimu prostředí, platíme o 30% vetsi spotrebni dan na benzin nez ti, co jezdi na naftu.
a jak se zda, jestliže nebudou svolavacky povinne, ministerstvo umozni, aby smrdute dyzly radove prekracovaly emisni normy, dal zustaly v provozu a dokonce dostaly zelenou plaketu umožňující vjezd do nizkoemisnich zon.
tohle primo vybizi na nejakou akci (minimalne osvetovou) proti ministerstvu dopravy, ministerstvu zivotniho prostředí, ministerstvu zdravotnictvi i ministerstvu financi.
a samozrejme proti tem co jezdi na naftu ...
Re: porad si rikam - jak k tomu prijdeme my, co jezdime benz
je mi jasny, ze dokud ministerstvo financi ovlada babis a ministerstvo dopravy jeho podrztaska tok, tak zadna změna nebude.
tech 5mld na dotacich do roku 2020, co si babis sam odklepnul, prece neodepise...
Re: porad si rikam - jak k tomu prijdeme my, co jezdime benz
zacnes doufam u nakladaku, autobusu, vlaku, lodi, apod. ne? ja jen abys nebyl za totalniho blbc€... pozor take na stare benzinove plecky, ty jsou rovnez horsi nez moderni diesel, co se emisi tyce...
doufam take, ze si u sveho benzinaku predehrivas katalyzator na 300 stupnu celsia, nez nastartujes motor, protoze to je teplota, od ktere zacina pracovat (se neboj, ze by ti benzinak plnil normu v kazdem jizdnim rezimu).
take si dej bacha na vsechny starsi benzinaky s vylagrovanymi katalyzatory obecne - ty pak produkuji cca 10x tolik nox nez zahrate benzinaky s funkcnim katalyzatorem (a to uz je take znacne nadlimitni).
ono nic neni cernobile, ani ty nemuzes byt uplny d€bil, do ktereho se tu v prakticky kazdem svem prispevku stylizujes.
jj, to by bylo pozdvižení, kdyby se zjistilo, že benzín překračuje limity o 30%. Diesel VW je sice překračuje 40 x (tedy o 4000%), ale to je jedno, překračovaly by oba >:D
Čím pitomější příspěvek, tím více palců nahoru, čím rozumnější příspěvek (nemluvím teď o těch vlastních), tím více palců dolů. Jestli sem chodí průměrný vzorek české populace, tak jsme na tom ještě hůř, než jsem si původně myslel.... :no:
Příspěvky, které mají hromady černých palců, jsou buď trapné, pitomé, hloupé, radobyvtipné, bez jakékoliv reflexe skutečného stavu, či rovnou plné vulgarismů. To snad vidí každý, komu zbylo alespoň pár mozkových buněk.
Takže právě ty "černé" příspěvky jsou příkladem nízké mentální úrovně pisatele. Ano, jako z Novinek. :-!
Teď mě můžeš taky učernit palcema. Rychlej negativní náběh od labilních přispěvatelů a postupně návrat do "normálního" stavu.