asi to co vsichni vedi.... koupit RENCKA je hloupost nad hloupost.... pricky 110 a vic je pro Lagunu a spol dost propadak...co me zarazilo je totalni propad Peugota aby od 807 pres 206, 307 a 407 bylo vsechno v posledni dvacitce aut... no toto.....
moje prvni skutecne auto (pokud pominu Fiata 600D) byla Toyota pak jsem presedlal na Mazdu a uz mam osmou a devatou v rade...takze asi vite proc, kdyz vas neco zklame taky si to uz nekoupite a naopak.....
kazdopadne pod okridlene: JAPONEC az NA KONEC....se podepisu, pak uz nic jineho nechcete.....
Jen to jen potvrzeni stare zname pravdy - vyrobky firmy rendlik a syn, predevsim vsak kreatury Megere a Rybnik se statisticky sypou dvakrat casteji, nez ostatni, velikosti porovnatelna auta.
Ví někdo co se kontroluje?? Mě to pořád nejde do hlavy. Jaká je to spolehlivost?? Odešla mi řídící jednotka motoru, ale když jsem dělal technickou tak jsem jí udělal v pohodě na první pokus tak mám vlastně super spolehlivý auto. Poruchy co se stanou jindy než na TK tak se nikdy do této statistyky nedostanou. Tak je to celkem o ničem.
Hele, až si jednou půjdeš koupit svoje první auto, ne aby sis naslepo koupil GT3. Rozumíš. Odborníkovi nemůže stačit jen obecné motoristické povědomí, že italové umí výborně vařit, ovšem o to hůře svařovat, že ve Francii mají výborná vína, hlava, že se ti tam točí jenom z aut, že v Německu si klíďo můžeš odpusti eintopf, ale alespoň jednu devětsetjedáctku bys tam koupit měl... tedy rozumíš, odborníkovi tvého kalibru, který vybírá auto na dalších dvacet let spoleřného života tohle stačit nemůže, ty musíš načerpat informace takříkajíc z... vejfuku.
Proto, nedej bože, abys šáh´vedle. Za žádnejch okolností neber Porsche 911, je až na třetím místě, nebuď hazardér a nevyhazuj peníze voknem, rozhodně jdi radši do Mazdy 2, na tom jenom vyděláš. Rozumíš, musíš mít fištróna, tohle všechno haraburdí od CLS až po Bentleye, to není nic pro fajnšmekry. Motoristickej fajnšmekr utrácí zásadně za světový automobilový perly. Tak namátkou Toyota Verzo... >:D Mazda 2 >:-[] a podobné majstrštyky uržené ovšem vý-hrad-ně pro diamantové kovboje. Jo svět aut, to je umění pro mistry.
P.S. V tabáku naproti přes ulici maj barevný plakáty verso... tak upaluj. A bacha, ať tě na přechodu nesetřelí nějakej nazoblej drzek v devětsetjedenáctce s brzdama mimo provoz, to víš, tabulkovej propadák :yes:
Pamatuj, v autech platí jednoduchá úměra - čím dražší, tím lepší. Ale to ty jistě dávno víš, jen se bojíš sám sobě to přiznat.
Tahle anketa mě už dlouho nechává chladným. Stačí se podívat na Mercedes E, které je na konci tabulky oproti ostatním svým modelům. Navíc 407čka se tuším minulý rok umístila na předních místech statistiky ADACu.
Auto se buď sere, nebo nesere. A je jedno co je to za značku a model:-)
podle všech těch skvělých statistik (zajímavé, že původem jsou většinou z Reichu) by ten můj křáp měl být dávno rozpadlý na atomy...asi ho budu reklamovat! >:D
presne tak. Odhliadnuc u nas od uplatkarstva, kde auto prejde a technbik ho ani nevidi... Zaplatim si v servise pripravu na STK, odstrania vsetky chyby a potom prejdem, aj keby som nechcel, aj s najkazovejsim autom pod slnkom (pokial sa mi cesto zo servisu na STK nic dalsie nepokazi :-) )
Podle STK se nedá hodnotit spolehlivost vozu! Mám Peugeot 407 na STK můžu kdykoliv protože projde na poprve bez závad.Reklamace vozů v záruce žádný výrobce nikdy nezvěřejní.
Známá písnička českých bazaristů: Prodáme 4 leté auto z Německa, málo najetých km, pouze 15.000 km, po dědovi z Rajchu, co s ním jezdil do vedlejší vesnice pro rohlíky, pevná cena ... ;-)