Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Dieselgate: Volkswagen používal více podvodných softwarů

Postupně vychází najevo, že VW Group používal různý software rozeznávající měření emisí. Mezitím Martin Winterkon opouští i další funkce v koncernu.
Zpět na článek
Avatar - rohYpnol
19. 10. 2015 22:08
LEgacy reVOlution touRinG ?
trochu zvláštní fantazie...
19. 10. 2015 19:12
Re: Lexus
Samozřejmě je možné tam koupit dobré auto, jenom asi člověk musí mít trpělivost , kterou já nemám ...
Avatar - rohYpnol
19. 10. 2015 18:59
Re: Ekonomicko-právní diktát
a co si myslíš, že tam s těma autama asi tak budou dělat? >:-[] >:-[]

Je to jen divadýlko pro veřejnost a akcionáře. VW si sype popel na hlavu a jede se dál.
Avatar - praděda7
19. 10. 2015 16:20
Re: Lexus
My jsme v áčkách v roce 2012 koupili našeho Yarise a až na to, že nás vmanévrovali do havarijního pojištění, byli jsme s nimi spokojeni a s vozem taky. :-!
Avatar - Anonym
19. 10. 2015 12:51
Re: EA288 taky??????
Tak teď mám po tvým výkladu 200% jistotu, že EA288 software nemá a běžím si ho hned koupit >:D .
Re: Ekonomicko-právní diktát
"v EU nikdo věc jako podvod ze strany byrokracie neprohlásil" - más smulu plácale. Prohlásil.
Avatar - Hammunasakra
19. 10. 2015 10:56
Re: EA288 taky??????
Jít po všech je správně ale výsledky Jetty TDI nejspíš nikdo netrumfne žejo

A určitě ne benzín :-!
Avatar - Hammunasakra
19. 10. 2015 10:54
Re: Ekonomicko-právní diktát
A proto jdou v Německu všechny postižený auta na povinnou svolávačku >:-[]
Avatar - WinDiesel
19. 10. 2015 10:52
Re: EA288 taky??????
Auto CZ nemůžeš himbajs brát jako zdroj ověřených informací !!!!!!!!!!!
S nástupem posledního Golfu a Octavie 3 nastoupila nová rodina motorů. EA288.
Zatímco např. Rapid dojížděl až do 04/2015 s EA189 tak Octavia/Golf už měly novou generaci motorů připravených na Euro 6 ale samozřejmě zatím naladěných na Euro 5.
Jasné, plantážníku? :-)
Aby to nebylo jednoduché, je tam použita změť vstřikovacích systémů, kromě Bosche, Continentalu také Delphi. Všichni vyrábějí a vyráběli pro VAG řídící jednotky, a také je ............... programovali. Namočeno je do toho spousta lidí a firem a namočeny jsou do toho na 99% i benzíny, americká EPA po nich půjde hned jak skončí testy dieselů. A to bude brzo protože dieselů je v USA jen pár ........ ale benzínů většina.
Avatar - Hammunasakra
19. 10. 2015 10:46
Re: Dnes tu chcípl pes
Proč je ten SW v EA189 je jasný, proč i v EA288 je zatim nezodpovězeno
19. 10. 2015 10:03
Re: Lexus
Já se chtěl stát členem Švihákova fanklubu a tak jsem původně vyrazil okouknout Priuse .... Pokud bys potřeboval něco nabrousit (třeba i lžíci) tak se s důvěrou obrať na mě ;-), teda až se mi zahojí ten palec.
19. 10. 2015 09:07
Re: Ekonomicko-právní diktát
Naprostý souhlas. :yes: ;-)
19. 10. 2015 09:05
Re: Teď začnou vyrábět 1,9TDi 66/81kw, a půjdu si jednu koup
Fakt je že kdyby ho montovali do O3. Přifoukli ji na 100 kW a přidali k tomu chcanky, aby to bylo ekologičtější, tak bych si ji klidně rád koupil. Ta moje začíná bejt už krapet olítaná 8-s Pořád to ale jezdí líp než O3 1,6 TDI 77 kW. To je tak zdechlej motor, že by jeden brečel. Tam je jedno co zařadíš, stejně to nejede.
19. 10. 2015 09:01
Re: A jak to dělají čipařské firmy ?
Tak jestli se autu zvýší maximálka z 200 na 220 je z hlediska brzd zanedbatelný a nepodstatný a to že si na to musíš nazout gumy s vyšším rychlostím indexem když budeš chtít těch 220 lítat je přeci tvoje starost.
19. 10. 2015 08:51
Re: Tfuj
Hoši, tak pro Lexus a do áček, tak to bych radši spáchal rituální sebevraždu tupou lžící >:D
Avatar - Anonym
19. 10. 2015 08:37
Re: Dnes tu chcípl pes
Aha, díky za radu. Je to stejně složité jako se vyznat v sériích motorů plnících EU5 a EU6 >:D >:D >:D >:D
Avatar - Anonym
19. 10. 2015 08:31
Re: EA288 taky??????
Promiň plantážníku, neznám nazpaměť všechny motory jako ty.
ALE pokud si ověřuji fakta podle ACZ, tak se dozvím tohle: "Vůz v prvé řadě přináší agregáty plnící emisní normu Euro 6 (EA211 a EA288)" zdroj [odkaz]
A včíl mudruj :-! :-! :-!
19. 10. 2015 07:42
Re: za chvili prijde
Jak tak koukám na ty palce tak vidím že HTPéčkaři se vztekají. Měli by, na sebe a na koncern.
19. 10. 2015 07:26
Re: Ekonomicko-právní diktát
...coz je v tomto pripade klasika.
Avatar - rohYpnol
19. 10. 2015 00:16
Ekonomicko-právní diktát
Kauza zdaleka není jen v rovině podváděli x nepodváděli. Někteří v diskusi se tu opět bijou zcela zaslepeně za to, jak zlý VAG podváděl, vždyť se k tomu přiznal, vždyť to či ono prohlášení...

Fakta jsou ale zatím jiná. Podvod se týká US, v EU nikdo věc jako podvod ze strany byrokracie neprohlásil.

Jednotlivá prohlášení a kroky VAG jdou vesměs na vrub ekonomice a akcionářů. Jde jen o jedno - zařídit, aby dopad na akcie byl minimální. Z toho plynou prohlášení a odstoupení. Je vždy mnohem jednodušší preventivně odstavit nějaké jméno, média se nasytí, akcionáři ulidní. A pozic je v koncernu dostatek, takže odstoupení z jedné funkce vyvolá jen jistou mexickou vlnu různých přestupů z fumkce na funkci.

Časem se ukáže, že onen podvodný SW je vlastně zcela legálním řešením (v EU). O tom, že HW úpravy volí všichni výrobci, vědí už i sobi bez rychlého internetu za severním polárním kruhem. O tom, že by VAG byl jediný tak geniální a vymyslel i SW úpravu, si můžeme nechat jen zdát.

Je to ostuda VAG a clean-dieselu v US. Ale především je to ostuda EURO6, 5, 4 ... norem a celé eurobyrokracie v Evropě. :-!
18. 10. 2015 23:54
Re: A jak to dělají čipařské firmy ?
ano, na zimu muzes dat zimni pneu s nizsim rychlostnim indexem, nez kolik by odpovídalo maximalce podle TP.

ALE
na tachometr musís nalepit nalepku, s omezenou rychlosti
nebo si na PC nacvakas omezeni, které se ti zobrazi když tu rychlost prekrocis. a je pak na tobe, aby jsi to dodrzel.
ja na zimu kupuju zumaky s indexem rychlosti T, tedy do 190km/h a nacvakam to na PC

nejsem si vůbec jistej, jestli podobne jde postupovat u letnich pneu. ja bych to kazdopadne neriskoval, uz kvůli zahranici ne.

§ 21 vyhlášky č. 341/2002 Sb., o schvalování technické způsobilosti a o technických podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích, ve znění pozdějších předpisů, v níž je uvedeno toto:
*Pneumatiky musí být pro každý typ vozidla použity tak, aby jejich konstrukce, provedení, rozměry a huštění odpovídaly podmínkám provozu, zejména největší povolené hmotnosti vozidla (povoleným zatížením připadajícím na nápravy) a jeho nejvyšší konstrukční rychlosti (rychlostní kategorie pneumatik musí být shodná nebo vyšší, než je nejvyšší konstrukční rychlost vozidla).
*V případě použití zimních pneumatik (M+S) s nižší kategorií rychlosti, než je nejvyšší konstrukční rychlost vozidla, je nutno na tuto skutečnost upozornit dodatkovým označením formou nálepky, která musí být v zorném poli řidiče. Údaj na nálepce stanovuje nejvyšší přípustnou rychlost vozidla s namontovanými zimními pneumatikami, která nesmí být při provozu vozidla překročena. Upozornění formou nálepky může být nahrazeno zařízením trvale nainstalovaným ve vozidle (například palubním počítačem).
18. 10. 2015 22:27
Re: Lexus
stejné zklamání dnes zažiješ, když půjdeš do VW nebo do Škody, taky ti budou lhát a podvedou tě... bohužel ;-\
18. 10. 2015 22:24
Re: Tfuj
VAG dneska zní jako Áčka... stejný podvodníci ;-\
Avatar - WinDiesel
18. 10. 2015 22:17
Re: EA288 taky??????
Budeš se divit ale EA288 je s námi již 3. rok. Takže Euro 5 kámo. A než se začneš rozohňovat, tak si ověř fakta, jó? Plantážníku jeden.
Avatar - Hammunasakra
18. 10. 2015 22:16
Re: Dnes tu chcípl pes
Dej odkaz znova a smaž to s, jen http://
18. 10. 2015 22:03
Re: Lexus
Najlepšia je TESLA, teraz len presvedčiť solventných, aby ju brali aby mohla fabrika robiť aj model pre nás bežných smrteľníkov... 70 tyčiek € je predsa len priveľa na naše kraje.
18. 10. 2015 21:47
Re: Začátek dalšího humbuku?
je to taková veselá "nezávislá" kopa a divím se, že jim to media žerou :-O
18. 10. 2015 21:28
Re: No toto!!!
mít auto z koncernu VAG tak ho radši prodám, je to ostuda jek řemen :no:
18. 10. 2015 20:54
Re: Začátek dalšího humbuku?
Těch prasáren je víc. Hodně článků a testů, které dokazují, že podvádějí všichni je od lidí z IHR Mladá Boleslav, AVL DTest. Stačí se pak podívat pro koho tito lidé dělají. I ten test Passatu byl od nich. Na obranu Auto.cz bych uvedl snad jen to, že i ostatní česká média jsou na tom podobně. Včetně ČT.
[odkaz]
18. 10. 2015 20:53
Re: Začátek dalšího humbuku?
Od dua Bures - Machala odpoved necekam.
A vlastne je mozna i lepsi, ze se nevyjadruji, tech lzi, co bychom tu pak museli cist...
18. 10. 2015 20:52
Re: Začátek dalšího humbuku?
Zajimave :yes:
Avatar - Anonym
18. 10. 2015 20:49
Re: Dnes tu chcípl pes
OK, omlouvám se, mně to dnes nefunguje :yes:
18. 10. 2015 20:46
Re: Dnes tu chcípl pes
1. nefungujou, protože je neumíš vkládat [odkaz] [odkaz]
2. kopírovat umím
3. mlč raději ty
Avatar - Anonym
18. 10. 2015 20:42
Re: Dnes tu chcípl pes
to vím, ale mně to nefungovalo ;-\ a dělá to tohle

https://www.youtube.com/watch?…… />
18. 10. 2015 20:38
Re: Tfuj
Byla to docela komedie. Po nastartování jsme zjistili, že tam prý není benzín a příslušný pumpa manažér byl někde v luftě, takže jsme objeli Bauhaus a i tak jsem zjistil, že máme v čudu spojku (byl to manuál) ... Samozřejmě předtím jsem si vyslechl jak je výbornej a jak ho pan prodejce doporučoval své kamarádce, která ale dala přednost A3 ... Doma jsem koukal na servisní historii a servis Toyota/Lexus to vidělo naposled v roce 2012, takže plná serviska ... No a pak jsem čekal na ocenění Lancera a slyšel asi 15 x za minutu se Vám budeme věnovat. Tak jsem se sebral a věnuju se výběru nějaké další flintičky do sbírky, jelikož IKEA kudlu mám již přebroušenou, což jsem zjistit tak, že jsem se chutně fiknul do palce ...
18. 10. 2015 20:37
Re: Dnes tu chcípl pes
Ale fungují, stačí to umět ;)
[odkaz]

Ty totiž neumíš odkaz ani napsat. Před www se píše ještě protokol (http, https, ftp atd.)
Avatar - Anonym
18. 10. 2015 20:29
Re: Dnes tu chcípl pes
1. odkazy nefungujou (nevím proč, asi ACZ má strach z dalších inkriminujících článků)
2. ty se nauč kopírovat text a vložit ho do adresního řádku
3. radši mlč :-!
18. 10. 2015 20:22
Re: Dnes tu chcípl pes
Ty svý Taty si strč za klobouk a když už, tak se nauč vkládat odkazy tak, aby fungovaly. ;-\
18. 10. 2015 20:15
Re: A jak to dělají čipařské firmy ?
Pokud se auto s nižším rychlostním limitem na pneumatikách než je v TP zúčastní dopravní nehody, je to problém, protože auto nesplňovalo technickou způsobilost. A nemluvím o následných sankcích pojišťoven.
18. 10. 2015 20:13
zachvilu sa zisti este zasadnejsia vec
a to, ze vw vlastne ani ziadne auta nevyraba a iba podvadzal a tvaril sa ako vyrobca. Vyrabal mu to v cine nejaky Makoto Hirosi a tym padom vw nepodvadzal ;-)
Avatar - Anonym
18. 10. 2015 20:11
Dnes tu chcípl pes
K tomuhle článku to tu nějak vázne. Tak něco pro pobavení od mé oblíbené kapely TATA BOJS.

1. Pro místní VWáčky něco na povzbuzení
www.youtube.com/watch?…

2.Nová hymna VW
www.youtube.com/watch?…
18. 10. 2015 20:04
Re: A jak to dělají čipařské firmy ?
Asi bude otázkou auta od auta, jak na tom jsou brzdy. A je otázkou, nechce se mi to hledat, zda Avensis 93kw nemá stejné brzdy jako ten s 112kw, tudíž jsou dimenzovane i na výkon po SW úpravě.

A gumy? Tam si i v sériovém stavu můžeš nahodit pláště o několik indexů pod Vmax, tudíž je to pak na každém. Já treba mám u auta s Vmax 248 u zimních gum povolen index Q (160km/h).
18. 10. 2015 19:40
Re: Začátek dalšího humbuku?
Ono se zřejmě skáče tak jak někdo píská. Schválně zkus se podívat na tenhle obrázek z článku ze stejného zdroje FCD, který "očerňuje" ostatní. Když se podíváš na cestu k uložení souboru v levém horním rohu, možná ti to bude jasnější. Považuji to za pěknou prasárnu. ;-\

[odkaz]
Avatar - Ja Prvni 123
18. 10. 2015 19:23
Re: Teď začnou vyrábět 1,9TDi 66/81kw, a půjdu si jednu koup
>:D
Jo, s tímhle vlastně souhlasím...
Avatar - MGRR
18. 10. 2015 19:12
Teď začnou vyrábět 1,9TDi 66/81kw, a půjdu si jednu koupit :
Stačí přidat močovinu.

Takový Laurin & Klement nebyl špatný, na obyčejné auto.
18. 10. 2015 19:10
Re: symbolika
když ve slově "láska" změníš pět písmen a jedno přidáš, dostaneš slovo "fernet"
to nemůže být náhoda >:D
Avatar - MGRR
18. 10. 2015 19:10
Re: Tfuj
Pro Lexus se jezdí do Německa. Vytřesené cesty v CZ, nebudou budoucí životnosti prospívat.
18. 10. 2015 19:04
Re: No toto!!!
K průseru je vždy nejvíc náchylná firma, která je na vrcholu.
Avatar - Anonym
18. 10. 2015 18:49
Re: za chvili prijde
No každopádně všude ve světě hodnota TDI klesne na 1/2, jen tady v ČR budou furt nejlepší na světě >:D
18. 10. 2015 18:46
Re: za chvili prijde
Myslíš jako že se koncernu povedlo udělat z aut TDI auta HTP = Honem To Prodej. ;-)
Avatar - Ja Prvni 123
18. 10. 2015 18:45
Re: A jak to dělají čipařské firmy ?
Ano. A dost to prodražovaly - měly asi o 20 větší průměr, kromě toho byly vzduchem chlazený a desky měly skoro dvojnásobnou plochu.
Ale právě proto se musely měnit i s třmenama...

S maximálkou to moc nehlo, ale zrychlení se zlepšilo dost dramaticky.
No a když Freelandera zrychlíš, tak ho musíš taky zpomalit.
;-)
Avatar - Anonym
18. 10. 2015 18:35
Re: za chvili prijde
ASI JIM DOŠLY ARGUMENTY (ačkoliv to je vždy jejich argument) nebo pláčou v rohu a pálí techničáky a rychle prodávaj svý TDI, dokud jsou prodejný >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
18. 10. 2015 18:32
Re: A jak to dělají čipařské firmy ?
opravdu jste posilovali brzdy?
jestli jo, tak :yes: :yes: :yes:

asi před necelym mesicem tu byl rozhovor se známou chiparskou firmou.
prikladem byl avensis 2.0D 93kW na 116kW.
ptal jsem se ho, jak to je s brzdama, protože zvysenim vykonu se zveda maximalka z cca 200km/h na cca 220km/h - odpověděl, něco ve smyslu, ze brzdy jsou dimenzovane dost, a ze je na kazdym aby mel dost rozumu ...
dal jsem se ho ptal, co na to pneumatiky, prece jen 220 je jina rychlostni kategorie nez 200 - bez odpovedi..
Avatar - _Karel_
18. 10. 2015 18:27
Re: No toto!!!
Já neschopnosti moc nevěřím. Špičková německá firma, vyrábějící nejvíc automobilů....Leda by jim šíře záběru přerostla přes hlavu. ;-)
Avatar - Ja Prvni 123
18. 10. 2015 18:18
Re: No toto!!!
No, já to vnímám jako arogantní neschopnost...
;-)
Avatar - Ja Prvni 123
18. 10. 2015 18:15
Re: Ty výše pokuty je zajímavá... proč se blbost trestá míň,
vysvětluju to pod tím: když firma vypustí chemii do řeky a otráví ryby, tak zaplatí pokutu a škodu... a pak teprve se řeší, proč se to stalo.

Ale asi máš pravdu, ta formulace není "úplně šťastná"...

:-!
Avatar - Ja Prvni 123
18. 10. 2015 18:14
Re: A jak to dělají čipařské firmy ?
Jsou nepochybně různé firmy... podobně, jako jsou normální automobilky - a VW.
;-)

Jeden čas ze své barvité minulosti jsem s takovou firmou spolupracoval. Dělala hodně, a mimo jiné "čipování"... a měl jsem možnost mluvit s autorem těch úprav.

Vysvětlil mi to tak, že řídící jednotka auta musí pokrýt prostředí a paliva ve všech zemích, kde se prodává.
Asi už je to promlčený, takže to můžu říct - Land Rover se prodával v provedení motoru pro Saharské použití, pro použití za polárním kruhem... a pro zbytek světa.

Takže nastavení pro ČR bylo stejné, jako pro Norsko - nebo pro Indii.
Dramatický rozdíl není jen v podnebí, ale zejména v palivu, které se tam prodává... nebude se nám to líbit, ale to naše je sice lepší, než to v Indii... ale má daleko k tomu v Norsku.
To, co on dělal, byl zúžení těch specifikací na vstupu.. a díky tomu motor podával lepší výkon.
V praxi to ale znamenalo, že motor Freelanderu, který v originále "dával" 72kW, dokázali pro ČR (nejen) upravit na 82kW... ale pro to Norsko (nejen) na 88kW.

To je poctivý přístup k věci... a ty úpravy stály skoro 30tis Kč, v praxi skoro dvojnásobek, protože jsem musel podepsat, že to neudělám bez posílení předních brzd.

Že jsou "dílny", které Ti za 6 až 12 tisíc prodají "dobrý pocit" je taky pravda.

;-)
Avatar - _Karel_
18. 10. 2015 18:01
Re: Ty výše pokuty je zajímavá... proč se blbost trestá míň,
Nadpis- to myslíš vážně- i v obecné rovině? Naprosto souhlasím s tím, že blbost je méně závažná než zlý úmysl. Samozřejmě ale u této aféry nevidím hloupost, vidím jasný úmysl.
Avatar - Ja Prvni 123
18. 10. 2015 17:59
Ty výše pokuty je zajímavá... proč se blbost trestá míň, než
Trestat by se měl prostě výsledek... ne?
Myslím u pokuty firmě - teď nemluvím o soudním řízení.

A ta soudkyně v představenstvu... to fakt není snaha o očištění jména značky, ale docela pochopitelná příprava na dlouhé období soudních pří o náhradu škody...
Avatar - _Karel_
18. 10. 2015 17:53
Re: No toto!!!
Babo raď o čem to tedy svědčí >:-[]
Re: No toto!!!
Problém je v tom ze koncern Volkswagen i po provalení celého skandálu udelal nekolik spatných kroku které svedcí budto o absolutní aroganci nebo o absolutní neschopnosti.
Avatar - _Karel_
18. 10. 2015 17:41
Re: No toto!!!
To je asi pravda, ale prohlášení koncernu "uděláme vše pro to, abychom si znovu zasloužili vaši důvěru" trochu kolidují s následným lhaním. A zodpovědnost není na právnících, ale na objednatelích právníků.
Avatar - Anonym
18. 10. 2015 17:35
Re: No toto!!!
Zapomněli ale zmínit taky tu uklízečku, která jim ten SW poradila a za vše může ona. >:-[]
Avatar - white label
18. 10. 2015 17:30
Re: No toto!!!
O tom, co se po vypuknutí aféry bude/nebude říkat oficiálně veřejnosti, rozhodují logicky hlavně právníci, ne to, co je/není pravda.
Avatar - white label
18. 10. 2015 17:26
Re: A jak to dělají čipařské firmy ?
Když za to chtějí takové prachy, tak musí aspoň dělat, že to dá hodně práce... >:-[]
Avatar - white label
18. 10. 2015 17:24
Re: symbolika
Podle této "logiky" by bylo bezpečnější zakázat černou na autech úplně, ale teď co třeba dělat s lidskými "symboly smrti" - černochy (vůbec nic osobního proti majitelům tmavé/tmavší pleti)..., a jak by ti např. chutnalo zelené maso, myslím zelené jako symbol života? ;-)
18. 10. 2015 17:19
Re: symbolika
keby po spravnosti oboje znacili ciernou asi by sa to ludom plietlo ... :-)
Re: No toto!!!
Vedet o tom samozrejme muselo víc lidí, to je jasné.

Osterloh ale mluví o priblizne 120 „přímo zodpovědných" lidech. I toto císlo je zrejme vyssí, ale kdyz si uvedomís ze Volkswagen oficiálne mluví "o nekolika jedincích" a podobne a kdyz nemecký Der Spiegel tento týden napsal ze v tom je namocených nejmín 30 manazeru tak Volkswagen toto císlo oznacil jako zcela nepodlozené tak je to co rekl Osterloh rozhodne zajímavé.

Jinak to co ríká Osterloh se dá v podstate oznacit za slova zástupce koncernu Volkswagen.

A jeho tvrzení rozhodne nejsou nicím nepodlozené spekulace.
18. 10. 2015 17:11
Re: Tfuj
Nedávno jsem opět výše zmíněný bazar navštívil a bylo to velmi užitečné, protože mě přešla chuť měnit auto ... ;-)
18. 10. 2015 17:10
Re: No toto!!!
15 let jsem delal ve vyvoji elektroniky v jedny vetsi firme nez jsem zacal delat na sebe.
uz sef vývoje nemel moc tuseni jak co delam, jeho zajímalo jen aby to fungovalo a mohlo jit do vyroby.
jeho sef o tom nemel paru uz vubec zadnou a reditel pomalu ani netusil, ze nejakej vyvoj je.
ale i tak pochybuju, ze by to byla nejaka soukroma iniciativa několik inzenyrku
18. 10. 2015 17:07
Re: A jak to dělají čipařské firmy ?
:yes: :yes: :yes:

taky nechapu, ze se jich odbornici z VW nezeptaji jak to udelat, zrejme nepatricna hrdost.
přitom jenom upravej datovou mapu.
nechapu co na tom tak dlouho resi
>:D >:D >:D
Avatar - AUDIRS6
18. 10. 2015 17:04
Re: Začátek dalšího humbuku?
keby si vedel, aku velku pravdu mas...
do podrobnosti radsej zachadzat neidem... :-! 8-s
18. 10. 2015 17:03
A jak to dělají čipařské firmy ?
Zvyšují výkon, snižují spotřebu, úplný zázrak .... a zvyšují emise. no a všichni kolem to musí dýchat. Jak dlouho jim ještě pšenka pokvete, než je někdo začne popotahovat ?
Avatar - wakantanka
18. 10. 2015 17:01
Re: Začátek dalšího humbuku?
Vážne čakáš, že na túto správne položenú otázku ti niekto z redakcie aj odpovie? Obaja minimálne tušíme kde je pes zakopaný a prečo sa robí propaganda štýlom takým, akým sa robí.
Re: Začátek dalšího humbuku?
>:D >:D >:D

Machala z Buresem cekají na dalsích instrukce z Wolfsburgu a Mladé Boleslavi a Bures mezitím nedopatrením opsal ze zahranicních médi trochu pravdy.

Dnes to nevypadá na diplom od malého souseda, bude to treba zase v prístích dnech napravit nejakým vylhaným clánkem.

Jinak me osobne se moc líbí reakce skalních VAGinistu typu "Volkswagen nepodvádel a krome toho podvod ihned priznal".
Avatar - wakantanka
18. 10. 2015 16:59
Re: symbolika
a všimol si si že to nie v celej európe je rovnaké? Niekde majú benzíny označené červenou a naftu modrou atď. Občas je to priamo úmerné značke čerpacej stanice a ich firemným farbám, ty symboliko. >:D
18. 10. 2015 16:57
Re: symbolika
Vtipálku.
A Ferat jezdil na červenou.

Zelená život ? Minimálně u salámu to neplatí. A třeba miminko, když je zelené, tak překypovat životem také asi moc nebude. :-)
Avatar - wakantanka
18. 10. 2015 16:57
Re: No toto!!!
Mám pocit, že každému súdnemu človeku musí byť hneď jasné, že celé toto sa nedialo na základe iniciatívy jedného oddelenia. O tomto systéme podvádzania a šetrenia muselo vedieť podľa mňa ďaleko viac osôb ako uviedol p. Bernd Osterloh. Tak či tak moja či jeho tvrdenie sú len ničím nepodložené špekulácie.
18. 10. 2015 16:53
symbolika
vsimli jste si, ze na stojanech je
nafta znacena cerne (= smrt) a
benzin znacen zelene (=život) ??

ja teda jezdim na modrou (verva 100), protože modra je dobra, aspoň to v nejaky pisnicce zpivali, tak se toho drzim ...
18. 10. 2015 16:52
Začátek dalšího humbuku?
Co to ma jako ted znamenat?
Ma mysl je rozpolcena - nedavno jste tady definitivne skoncovali s americkym humbukem tim, ze jste zmerili jeden jediny Passat a ted uz zase "vychazi najevo", ze VW opravdu podvadel a zee to neni jen vymysl nejakejch amiku?

Tak jak to teda je?
18. 10. 2015 16:51
za chvili prijde
de*bilni jelito se svou partickou VWylizancu a zacne vysvetlovat ze to tak neni.
Avatar - Anonym
18. 10. 2015 16:50
EA288 taky??????
"Software rozeznávající měření na emise byl nainstalován u motorů rodin EA 189 a EA 288. " Není EA288 to jejich slavný a dokonalý EU6???? >:D A já do dnes myslel, že se to týká jen EA189.

VW si tímhle fakt zachová přízeň zákazníků, investorů atd. Tomu se říká sebevražda v přímém přenosu >:-[] >:D
No toto!!!
Jak je tohle mozné? Vzdyt podle skalních VAGinistu Vokswagen nepodvádel a krome toho podvod "ihned" (copyright JGucci) priznal). No toto??? >:D >:D >:D

Jinak, protoze se v clánku zminuje pocet osob které byly do skandálu zapletené, jeste jednou to co rekl Bernd Osterloh, nejvyssí odoborár koncernu Volkswagen a zároven clen predstavenstva: „přímo zodpovědných může být 0,02 procenta zaměstnanců“ (to je pri celkovém poctu okolo 600.000 zamestnancu priblizne 120 lidí). Zdroj: Škodovácký odborář.

Osterloh pritom nemluví o lidech kterí o podvodu "věděli", ale o tech kterí jsou „přímo zodpovědní". Tech co "věděli" bylo samozrejme podstatne víc.

Proc se tato informace neobjevila v zádném clánku na ACZ?

No a na záver neco pro pobavení prímo centrály: I sám koncern v oficiálním prohlášení zdůraznil, že Winterkorn o podvodném softwaru nevěděl.
>:D >:D >:D
Avatar - white label
18. 10. 2015 16:45
Re: Tfuj
Pokud se chceš vyhnout podvodníkům, tak pro slušné auto, jedině do Áček...
18. 10. 2015 16:35
Tfuj
Podvodníci jedni! Mám sto chutí zajet do Áček a vyměnit svýho Volkswagena za nějakou slušnou značku!