Podle mého názoru je vnímání krásy či zajímavosti designu spotřebních věcí čistě subjektivní záležitost . Je to trochu rozdíl oproti vnímání např. ženské krásy, kde se nás naše vrozené schopnosti snaží chránit před tím, abychom měli blbé a/nebo ošklivé děti ....
Design Mirai je přesně takový jaký ho chtěli mít. Jeho účelem je stejně jako u Priusu šokovat a být naprosto odlišný od běžné produkce. Proto se Prius jako hybrid stal tak populární, protože každý hned poznal, že jde o hybrid a majitel tak prezentoval na první pohled "že myslí na životní prostředí". Proto byl tak úspěšný i mezi celebritami, prostě kdo měl Priuse byl in.
Totéž je smyslem designu u Mirai, každý si ho všimne a hned bude vědět, že jde o vodíkový vůz nebo to alespoň brzo zjistí, protože se bude zajímat co za "obludu" to kolem projelo :-)
Kdyby to dali do běžného auta, tak po tom autě neštěkne ani pes.
dnes maj ale probolem, pac celebrity jim z Priusu houfne utikaj k Tesle, u Priusu byla a je jedna dost podstatna vyhoda, pro uzivatele se nic nemeni, jezdi a tankuje uplne stejne jako u normalniho benzinoveho/naftoveho auta, coz u Mirai neni a v dohledne dobe ani nebude, vodik neni na kazdem rohu a jeho tankovani je rekneme jine, kdy se vlastne koukas jak nekdo nejdriv tve auto odizoluje a pak tankuje cimsi co se musi "zamikat" , a prave asi proto prchaji k tesle, tam sice nemuzou tankovat na "kazdem rohu" ale v te domovine a dnes i jinde na svete maj proste tankovani zadara a obdobnym zpuzobem, jen to trva krapet delsi dobu, aneb sit Superchargeru a destinationchargeru, tady se Tesla tezce trefila do cerneho