To je vázne nejaký divný. Podle místních VAGinistu Vokswagen nepodvádel a k podvodu se "ihned" priznal. Tak proc vlastne jsou tady vsechny ty problémy, odstoupení predsedy predstavenstva, omezování investic, tvorba €miliardových rezerv, svolávacka v celé EU a dalsích zemích, zastavení prodeje vozu se starými motory v EU, zastavení prodeje vozu s novými (!!!) motory v USA atd. kdyz se podle VAGinistu vlastne vubec, ale vubec nic nestalo.
a nejen to. Známá je kauza tzv. prodloužené záruky (poskytované dříve než VW jako takový přišel s vlastní prodlouženou zárukou), což bylo jen jakési podvodné pojištění v nějaké druhořadé a následně zkrachovalé maďarské pojišťovně AIM. Prodávali to normálně dealeři VW (např. ISR) a prezentovali to jako prodlouženou záruku. Výsledkem je, že zákazníci nemají ani peníze, které za "prodlouženou záruku" zaplatili, tak ani tuto záruku (což např. při kvalitě TSI minulé generace fakt "potěší").
Dealeři VW se pak zachovali ještě hůře než provařený autobazar AAA (ten vzal prodloužené záruky na sebe). Ve VW (např. ISR) lidem řekli: "trhněte si nohou, nás to vůbec nezajímá, my jsme to jen prodávali" :no:
Mělo by to tak být ale standardní je u nás spíš křivárna.
Jedna babička mi říkala, že když byla mladá, byl nositel obleku a kravaty vážený muž. Dnes si myslí, že je to podvodník!
Ano, je to pokřivené. Já jsem ovšem rád, že už spousta i relativně vysoce postavených obchodních partnerů upřednostňuje více či méně neformální oblečení :yes:
Takové diskuse jsou k ničemu..
Pár výkřiků do tmy..? ;-\
Jo , skandál to je ,ale nic tragického se nestalo.
To islámský stát a mohamedáni v EU, to je problém..!!
Mě osobně je jedno co motory splní či nesplní , hlavní je nízká spotřeba a slušný výkon.
Tak mne napadá jaké procento z celkového množství vyrobil koncern VW neproblematických motorů? Nemyslím jen ty s emisními problémy ale i TDI PD, TSI ap. >:D
Od září však snad nejdou v EU přihlásit, ne? Nejpozději to šlo 31.8.2015. Pokud je prodejce nepřihlásil na sebe, může je tak akorát exportovat, tady jsou dobré leda tak na náhradní díly/ do šrotu. A pak těžko říct, jestli to považují za nový vůz (z hlediska DPH je to 6 měsíců/ 6.000 km, ale teď si nejsem jistý, jestli je tam "a" nebo "nebo"). Článek se mi číst nechce, takže nevím, co dalšího se tam píše.
to je oficiální doprodej, každá automobilka může na příslušném trhu nahlásit až 10% aut z celkových místních prodejů za uplynulých 12 měsíců, které může doprodat pod starou normou, je to kvůli skladům, které automobilky a dealeři drží. Auto se nedá prodat jako rohlík do druhého dne.
Pamatuji si, že v tabulce příslušné, teď nevím, jestli je to směrnice, nebo co to je, je sloupec s datem poslední možné první registrace. A to by mělo být pro M1 Euro5b (myslím že řádek J) 31.8.2015. Nepamatuji si zmínku o tom, že by tenhle limit nebyl absolutní. Pro mne je to novinka.
Samozřejmě. Ale zásoby lze vyprázdnit v předstihu, že. I tak si musí dát pozor, aby neměli na skladu více než těch 10 %. Tak by holt museli zbytek přihlásit na sebe.
V České republice již tyto vozy v prodeji nejsou, řekl mluvčí importéra koncernových značek do ČR Jan Klíma.
když se podívám na seznam vozidel k doprodeji, tedy E5 na stránkách MDČR, tak jich tam VW pár má, třeba tohle WVGZZZ1TZFW057739 nebo tohle WV2ZZZ2KZFX124117 a spousty dalších