Ekonomika
Asi se lži, podvody, mlžení a vydělat za každou cenu stává koncernu vlastní. Další lumpi se nabalují viz NH car kde montují zákazníkům kradené díly.
A vubec jim nevadi, ze si kali do vlastni tlamy, naopak, jeste to poradne prezvykaji. 8-s
a nejen to. Známá je kauza tzv. prodloužené záruky (poskytované dříve než VW jako takový přišel s vlastní prodlouženou zárukou), což bylo jen jakési podvodné pojištění v nějaké druhořadé a následně zkrachovalé maďarské pojišťovně AIM. Prodávali to normálně dealeři VW (např. ISR) a prezentovali to jako prodlouženou záruku. Výsledkem je, že zákazníci nemají ani peníze, které za "prodlouženou záruku" zaplatili, tak ani tuto záruku (což např. při kvalitě TSI minulé generace fakt "potěší").
Dealeři VW se pak zachovali ještě hůře než provařený autobazar AAA (ten vzal prodloužené záruky na sebe). Ve VW (např. ISR) lidem řekli: "trhněte si nohou, nás to vůbec nezajímá, my jsme to jen prodávali" :no:
Dealeři VW se pak zachovali ještě hůře než provařený autobazar AAA (ten vzal prodloužené záruky na sebe). Ve VW (např. ISR) lidem řekli: "trhněte si nohou, nás to vůbec nezajímá, my jsme to jen prodávali" :no:
V České republice již tyto vozy v prodeji nejsou, řekl mluvčí importéra koncernových značek do ČR Jan Klíma.
když se podívám na seznam vozidel k doprodeji, tedy E5 na stránkách MDČR, tak jich tam VW pár má, třeba tohle WVGZZZ1TZFW057739 nebo tohle WV2ZZZ2KZFX124117 a spousty dalších
takže buď už je odvezli nebo to není pravda.
když se podívám na seznam vozidel k doprodeji, tedy E5 na stránkách MDČR, tak jich tam VW pár má, třeba tohle WVGZZZ1TZFW057739 nebo tohle WV2ZZZ2KZFX124117 a spousty dalších
takže buď už je odvezli nebo to není pravda.
v minulé generaci zřejmě nebylo nic než sypající se TSI a smrduté TDI. Takže bezproblémových bylo 0% >😁 . V aktuální generaci se to ještě ukáže....
Tak mne napadá jaké procento z celkového množství vyrobil koncern VW neproblematických motorů? Nemyslím jen ty s emisními problémy ale i TDI PD, TSI ap. >😁
VW má v současnosti v ČR cca 1.700 neprodaných aut s E5 motorem, takže jsou to některá z nich.
[odkaz]
[odkaz]
Takové diskuse jsou k ničemu..
Pár výkřiků do tmy..? ;-\
Jo , skandál to je ,ale nic tragického se nestalo.
To islámský stát a mohamedáni v EU, to je problém..!!
Mě osobně je jedno co motory splní či nesplní , hlavní je nízká spotřeba a slušný výkon.
Pár výkřiků do tmy..? ;-\
Jo , skandál to je ,ale nic tragického se nestalo.
To islámský stát a mohamedáni v EU, to je problém..!!
Mě osobně je jedno co motory splní či nesplní , hlavní je nízká spotřeba a slušný výkon.
Mělo by to tak být ale standardní je u nás spíš křivárna.
Jedna babička mi říkala, že když byla mladá, byl nositel obleku a kravaty vážený muž. Dnes si myslí, že je to podvodník!
Jedna babička mi říkala, že když byla mladá, byl nositel obleku a kravaty vážený muž. Dnes si myslí, že je to podvodník!
Ano, je to pokřivené. Já jsem ovšem rád, že už spousta i relativně vysoce postavených obchodních partnerů upřednostňuje více či méně neformální oblečení :yes:
Ty skladovky nemusí být x let staré. Ty problematické motory se vyrabely do roku 2014.
I dlouhodobě je to spíš problematický..
Pokud tim teda nemyslíš Boží mlýny, Poslední soud apod. Ty snad fungujou >😒]
Pokud tim teda nemyslíš Boží mlýny, Poslední soud apod. Ty snad fungujou >😒]
Pamatuji si, že v tabulce příslušné, teď nevím, jestli je to směrnice, nebo co to je, je sloupec s datem poslední možné první registrace. A to by mělo být pro M1 Euro5b (myslím že řádek J) 31.8.2015. Nepamatuji si zmínku o tom, že by tenhle limit nebyl absolutní. Pro mne je to novinka.
Samozřejmě. Ale zásoby lze vyprázdnit v předstihu, že. I tak si musí dát pozor, aby neměli na skladu více než těch 10 %. Tak by holt museli zbytek přihlásit na sebe.
Samozřejmě. Ale zásoby lze vyprázdnit v předstihu, že. I tak si musí dát pozor, aby neměli na skladu více než těch 10 %. Tak by holt museli zbytek přihlásit na sebe.
to je oficiální doprodej, každá automobilka může na příslušném trhu nahlásit až 10% aut z celkových místních prodejů za uplynulých 12 měsíců, které může doprodat pod starou normou, je to kvůli skladům, které automobilky a dealeři drží. Auto se nedá prodat jako rohlík do druhého dne.
Od září však snad nejdou v EU přihlásit, ne? Nejpozději to šlo 31.8.2015. Pokud je prodejce nepřihlásil na sebe, může je tak akorát e😜ortovat, tady jsou dobré leda tak na náhradní díly/ do šrotu. A pak těžko říct, jestli to považují za nový vůz (z hlediska DPH je to 6 měsíců/ 6.000 km, ale teď si nejsem jistý, jestli je tam "a" nebo "nebo"). Článek se mi číst nechce, takže nevím, co dalšího se tam píše.
No toto!!!