Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Šéf Volkswagenu: 6,5 miliardy euro na nápravu Dieselgate nebude stačit

Matthias Müller očekává, že účet za aféru s falšováním emisí bude mnohem vyšší, než Volkswagen původně předpokládal.
Zpět na článek
23. 10. 2015 18:28
23. 10. 2015 18:37
23. 10. 2015 17:19
23. 10. 2015 17:23
23. 10. 2015 20:55
Fakt?
"Nový šéf VAG Matthias Müller chodí po továrnách i kancelářích a pouští hrůzu,.." - vázne? Já bych rekl ze Müller se chová úplne normálne.

Jo a Automotive News znám dost dlouho ale ze je to deník jsem se dozvedel az dnes. Díky, Fokte. >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
6
24. 10. 2015 13:27
Re: NO TO SI PIŠ ŽE NEBUDE !!
jj
DÍZLGEJT neboli VW [odkaz] DÍZLGLEJT [odkaz] A PORCUJEME MEDVĚDA !! [odkaz]
>:-[]
>:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] :yes:
Re: NO TO SI PIŠ ŽE NEBUDE !!
Jeste bys to mel napsat do vydavatelství v USA aby se podle tebe zarídili a zacali vydávat ten deník.
24. 10. 2015 13:41
Re: HELE CHLAPI UŽ STE BYLI U PRÁVNÍKA?
jj
[odkaz] [odkaz]
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
ZA TY JEDOVATÝ DÍZLPOPELNICE !! [odkaz]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Anonym
24. 10. 2015 21:45
Re: HELE CHLAPI UŽ STE BYLI U PRÁVNÍKA?
Podle toho 1. odkazu bych se zachoval přesně i já (kdybych byl majitelem TDI, což hurá nejsem). Prostě je to tak, jak píše ten právník (minimálně rozpor s kupní smlouvou). A ten, co se necítí podveden, je hňup, pro kterýho 10% z kupní ceny asi nic neznamená. A takovejch milionářů tady bude v ČR 99%, což VW samozřejmě uvítá. Ale to už jsem psal asi 100x a vždy sem byl vypalcován, což potvrzuje mou 3. větu :-)
23. 10. 2015 17:19
Tak kolik teda?
Zmiňujete spodní hranici definovanou koncernem 6,5 miliardy Euro.
O pár řádků níže je odhad Credit Suisse 78 milionů Euro.

Pokud je 6,5 mld Eur méně než 78 mln Eur, tak pak jsem asi v matematice zaspal. Pokud ne, tak tam asi máte chybu a já si jdu získat informace jinam... Děkuji za kvalitní práci :no:
Rozbalit vlákno
5
Re: Tak kolik teda?
Samozrejme tam má být 78 miliard. To jenom Fokt to tak fláká ze si to po sobe ani neprecte.
23. 10. 2015 17:25
Re: Tak kolik teda?
Je mi to jasné. Mrzí mě, když si člověk chce něco přečíst, má zájem, pak příjde, zjistí, že je to klikací článek a nebo že tam jsou chyby. V tomhle případě je to docela jasné, ale jindy člověk neví, která z hodnot je chybná.
24. 10. 2015 23:44
Re: Tak kolik teda?
Omg. Tolik palců dolů... Koukám, že jsme tu s IPA vyvrhelové zralí na ban >:-[] To je teda síla...
23. 10. 2015 17:23
78 milionu?
to je pakatel, gratuluji auto.cz, jak z toho VW dostalo >:D
Rozbalit vlákno
0
23. 10. 2015 17:30
Porsche jedině benzín nebo elektro
Porsche je to nejlepší co v koncernu je i kupodivu z hlediska kvality. Zřejmě to bude tím, že u svých pravých modelů ignorovali naftu. Snad tohle nový ředitel napraví u celého koncernu. Němci mají na víc, než na ztrapňování se s diesely.
Rozbalit vlákno
1
23. 10. 2015 18:17
Re: Porsche jedině benzín nebo elektro
Nechce se mi to hledat, ale předpokládám, že to na druhou stranu vykompenzuje těmi modely, kde nafta naopak drtivě vede - Panamera nebo Cayenne ...
Novinky ze Skodovky
Je to sice trochu OT, ale vlastne není.

V rámci reorganizace Volkswagen AG mají bý firmy Skoda Auto a.s. a Seat S.A. zastoupeny v predstavenstvu koncernu, ne ovsem svými predsedy predstavenstva, ale prostrednictvím takzvaných kmotrů, v nemeckém jazyce Paten (tímto se omlouvám nicku individualita za pouzití nemecké slova.

V prípade Skody bude kmotr/Pate Frank Witter, který byl nedávno jmenován novým clenem predstavenstva Volkswagen AG pro oblast financí. Proc o tom plácalové z ACZ neinformují?

Jinak 14.10. se na ACZ psalo ze "Škodu Auto podle německých médií opustí šéf výzkumu a vývoje Frank Welsch", ted uz je to oficiální informace. I o tom by se melo informovat.
Rozbalit vlákno
2
23. 10. 2015 18:23
Re: Novinky ze Skodovky
Na plácala máš docela dobrý přehled.
Re: Novinky ze Skodovky
To s temi plácaly jsi evidentne nepochopil. Coz ovsem pri nadmerné konzumaci kukuricných výrobku není nic divného. >:D >:D >:D
23. 10. 2015 20:55
Jestli VW
Jestli VW úplně krachne, co bude s výrobou náhradních dílů a zajištěním servisu pro provozovaná auta VW?
Rozbalit vlákno
1
Re: Jestli VW
Nic, hodí se to na šrot a život pujde dál. Akorát VAGinisti z toho budou mít tezkou hlavu. Firma má sice povinnost zajistit výrobu náhradních dilu po urcité období, ale to samozrejme neplatí pokud zkrachuje. Potom VAGinistum uz fakt zbydou jen oci pro plác. Zajistení zásobování náhadními díly samozrejme muze prevzít jakákoliv jiná firma ovsem jenom pokud se jí to ekonomicky vyplatí takze se dá pocítat s vyssími cenami dílu. To otom budou reci typu "Mámo, zase nám zdrazili díly na nási milovanou Skodovku, to aby sme ted jedli úplne bezmasé párky".

Jo a mozgogu, uz más sbalené ty kufry?.
Avatar - 3_diamanty
23. 10. 2015 22:06
a co stratena dovera
tu si vw za prachy nekupi.......ako k tomu pride poctivy clovek ktory roky maka a drie ako kon ... a setri si na auto roky a potom si kupi vysnivane auto ktore ....... ale ako sa dozvedame ..... nesplna emisie a o ktorom zisti ze ho automobilka v tomto smere oklamala... ved to je na porazenie... akoby ludia dnes uz nemali ozaj ine starosti len riesit nezodpovednost nejakej navonok seriozne sa tvariacej automobilky .... stale sa pytam preco? na co? k comu to bolo dobre? ozaj je poctivost a serioznost uz na tom dnes tak zle? ozaj sa neda ziskat zakaznik a jeho dovera aj inak ako len cez klamstva a fejky... a o.ebavanie? ..... loz ma predsa kratke nohy to vie aj male dieta....... tak preco sa zahravat s ohnom .... hlavne ked vieme ze "nasledky poziaru" su potom takmer vzdy katastrofalne..... ozaj mal toto vw za potreby? pytam sa preco? k comu to bolo dobre? co si tym chcel dokazat? stale som to nejako nedokazal vstrebat.... len nadalej ziram jak bager na tvrdu hlinu
Rozbalit vlákno
0
24. 10. 2015 10:14
První věta posledního odstavce, má nějakou logiku ?
Vždyť na začátku píše o něčem jiném, než na konci. V redakci teď asi musí být pěkný zmatek, co a jak napsat.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
24. 10. 2015 12:44
Re: První věta posledního odstavce, má nějakou logiku ?
Tohle je jen hodně amatérsky splácanej článek. Mastí dohromady sumu co si VW hned na začátku odložil, 14 dni staré odhady Credit Suisse a snad nějakou aktuálnější reakci Müllera. IPA tomuhle správně řiká odpadová novinařina :no: :-!
Avatar - Barry Lyndon
26. 10. 2015 13:17
a teď si představme, že by se těch více než 6,5 miliardy eur
to by ale nesmyslná evropská daňová politika nesměla spotřebitele a výrobce do dieselů tlačit násilím...
Rozbalit vlákno
0