Novinky
Zmiňujete spodní hranici definovanou koncernem 6,5 miliardy Euro.
O pár řádků níže je odhad Credit Suisse 78 milionů Euro.
Pokud je 6,5 mld Eur méně než 78 mln Eur, tak pak jsem asi v matematice zaspal. Pokud ne, tak tam asi máte chybu a já si jdu získat informace jinam... Děkuji za kvalitní práci :no:
O pár řádků níže je odhad Credit Suisse 78 milionů Euro.
Pokud je 6,5 mld Eur méně než 78 mln Eur, tak pak jsem asi v matematice zaspal. Pokud ne, tak tam asi máte chybu a já si jdu získat informace jinam... Děkuji za kvalitní práci :no:
Samozrejme tam má být 78 miliard. To jenom Fokt to tak fláká ze si to po sobe ani neprecte.
Je mi to jasné. Mrzí mě, když si člověk chce něco přečíst, má zájem, pak příjde, zjistí, že je to klikací článek a nebo že tam jsou chyby. V tomhle případě je to docela jasné, ale jindy člověk neví, která z hodnot je chybná.
Porsche je to nejlepší co v koncernu je i kupodivu z hlediska kvality. Zřejmě to bude tím, že u svých pravých modelů ignorovali naftu. Snad tohle nový ředitel napraví u celého koncernu. Němci mají na víc, než na ztrapňování se s diesely.
Je to sice trochu OT, ale vlastne není.
V rámci reorganizace Volkswagen AG mají bý firmy Skoda Auto a.s. a Seat S.A. zastoupeny v predstavenstvu koncernu, ne ovsem svými predsedy predstavenstva, ale prostrednictvím takzvaných kmotrů, v nemeckém jazyce Paten (tímto se omlouvám nicku individualita za pouzití nemecké slova.
V prípade Skody bude kmotr/Pate Frank Witter, který byl nedávno jmenován novým clenem predstavenstva Volkswagen AG pro oblast financí. Proc o tom plácalové z ACZ neinformují?
Jinak 14.10. se na ACZ psalo ze "Škodu Auto podle německých médií opustí šéf výzkumu a vývoje Frank Welsch", ted uz je to oficiální informace. I o tom by se melo informovat.
V rámci reorganizace Volkswagen AG mají bý firmy Skoda Auto a.s. a Seat S.A. zastoupeny v predstavenstvu koncernu, ne ovsem svými predsedy predstavenstva, ale prostrednictvím takzvaných kmotrů, v nemeckém jazyce Paten (tímto se omlouvám nicku individualita za pouzití nemecké slova.
V prípade Skody bude kmotr/Pate Frank Witter, který byl nedávno jmenován novým clenem predstavenstva Volkswagen AG pro oblast financí. Proc o tom plácalové z ACZ neinformují?
Jinak 14.10. se na ACZ psalo ze "Škodu Auto podle německých médií opustí šéf výzkumu a vývoje Frank Welsch", ted uz je to oficiální informace. I o tom by se melo informovat.
Jestli VW úplně krachne, co bude s výrobou náhradních dílů a zajištěním servisu pro provozovaná auta VW?
Nic, hodí se to na šrot a život pujde dál. Akorát VAGinisti z toho budou mít tezkou hlavu. Firma má sice povinnost zajistit výrobu náhradních dilu po urcité období, ale to samozrejme neplatí pokud zkrachuje. Potom VAGinistum uz fakt zbydou jen oci pro plác. Zajistení zásobování náhadními díly samozrejme muze prevzít jakákoliv jiná firma ovsem jenom pokud se jí to ekonomicky vyplatí takze se dá pocítat s vyssími cenami dílu. To otom budou reci typu "Mámo, zase nám zdrazili díly na nási milovanou Skodovku, to aby sme ted jedli úplne bezmasé párky".
Jo a mozgogu, uz más sbalené ty kufry?.
Jo a mozgogu, uz más sbalené ty kufry?.
tu si vw za prachy nekupi.......ako k tomu pride poctivy clovek ktory roky maka a drie ako kon ... a setri si na auto roky a potom si kupi vysnivane auto ktore ....... ale ako sa dozvedame ..... nesplna emisie a o ktorom zisti ze ho automobilka v tomto smere oklamala... ved to je na porazenie... akoby ludia dnes uz nemali ozaj ine starosti len riesit nezodpovednost nejakej navonok seriozne sa tvariacej automobilky .... stale sa pytam preco? na co? k comu to bolo dobre? ozaj je poctivost a serioznost uz na tom dnes tak zle? ozaj sa neda ziskat zakaznik a jeho dovera aj inak ako len cez klamstva a fejky... a o.ebavanie? ..... loz ma predsa kratke nohy to vie aj male dieta....... tak preco sa zahravat s ohnom .... hlavne ked vieme ze "nasledky poziaru" su potom takmer vzdy katastrofalne..... ozaj mal toto vw za potreby? pytam sa preco? k comu to bolo dobre? co si tym chcel dokazat? stale som to nejako nedokazal vstrebat.... len nadalej ziram jak bager na tvrdu hlinu
Vždyť na začátku píše o něčem jiném, než na konci. V redakci teď asi musí být pěkný zmatek, co a jak napsat.
to by ale nesmyslná evropská daňová politika nesměla spotřebitele a výrobce do dieselů tlačit násilím...
Jo a Automotive News znám dost dlouho ale ze je to deník jsem se dozvedel az dnes. Díky, Fokte. >😁 >😁 >😁
DÍZLGEJT neboli VW [odkaz] DÍZLGLEJT [odkaz] A PORCUJEME MEDVĚDA !! [odkaz]
>😒]
>😒] >😒]
>😒] >😒] >😒]
>😒] >😒] >😒] >😒]
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒]
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] :yes:
[odkaz] [odkaz]
>😁
>😁 >😁
>😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
ZA TY JEDOVATÝ DÍZLPOPELNICE !! [odkaz]
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒]