Podle toho 1. odkazu bych se zachoval přesně i já (kdybych byl majitelem TDI, což hurá nejsem). Prostě je to tak, jak píše ten právník (minimálně rozpor s kupní smlouvou). A ten, co se necítí podveden, je hňup, pro kterýho 10% z kupní ceny asi nic neznamená. A takovejch milionářů tady bude v ČR 99%, což VW samozřejmě uvítá. Ale to už jsem psal asi 100x a vždy sem byl vypalcován, což potvrzuje mou 3. větu :-)
Re: První věta posledního odstavce, má nějakou logiku ?
Tohle je jen hodně amatérsky splácanej článek. Mastí dohromady sumu co si VW hned na začátku odložil, 14 dni staré odhady Credit Suisse a snad nějakou aktuálnější reakci Müllera. IPA tomuhle správně řiká odpadová novinařina :no::-!
tu si vw za prachy nekupi.......ako k tomu pride poctivy clovek ktory roky maka a drie ako kon ... a setri si na auto roky a potom si kupi vysnivane auto ktore ....... ale ako sa dozvedame ..... nesplna emisie a o ktorom zisti ze ho automobilka v tomto smere oklamala... ved to je na porazenie... akoby ludia dnes uz nemali ozaj ine starosti len riesit nezodpovednost nejakej navonok seriozne sa tvariacej automobilky .... stale sa pytam preco? na co? k comu to bolo dobre? ozaj je poctivost a serioznost uz na tom dnes tak zle? ozaj sa neda ziskat zakaznik a jeho dovera aj inak ako len cez klamstva a fejky... a o.ebavanie? ..... loz ma predsa kratke nohy to vie aj male dieta....... tak preco sa zahravat s ohnom .... hlavne ked vieme ze "nasledky poziaru" su potom takmer vzdy katastrofalne..... ozaj mal toto vw za potreby? pytam sa preco? k comu to bolo dobre? co si tym chcel dokazat? stale som to nejako nedokazal vstrebat.... len nadalej ziram jak bager na tvrdu hlinu
Nic, hodí se to na šrot a život pujde dál. Akorát VAGinisti z toho budou mít tezkou hlavu. Firma má sice povinnost zajistit výrobu náhradních dilu po urcité období, ale to samozrejme neplatí pokud zkrachuje. Potom VAGinistum uz fakt zbydou jen oci pro plác. Zajistení zásobování náhadními díly samozrejme muze prevzít jakákoliv jiná firma ovsem jenom pokud se jí to ekonomicky vyplatí takze se dá pocítat s vyssími cenami dílu. To otom budou reci typu "Mámo, zase nám zdrazili díly na nási milovanou Skodovku, to aby sme ted jedli úplne bezmasé párky".
V rámci reorganizace Volkswagen AG mají bý firmy Skoda Auto a.s. a Seat S.A. zastoupeny v predstavenstvu koncernu, ne ovsem svými predsedy predstavenstva, ale prostrednictvím takzvaných kmotrů, v nemeckém jazyce Paten (tímto se omlouvám nicku individualita za pouzití nemecké slova.
V prípade Skody bude kmotr/Pate Frank Witter, který byl nedávno jmenován novým clenem predstavenstva Volkswagen AG pro oblast financí. Proc o tom plácalové z ACZ neinformují?
Jinak 14.10. se na ACZ psalo ze "Škodu Auto podle německých médií opustí šéf výzkumu a vývoje Frank Welsch", ted uz je to oficiální informace. I o tom by se melo informovat.
Porsche je to nejlepší co v koncernu je i kupodivu z hlediska kvality. Zřejmě to bude tím, že u svých pravých modelů ignorovali naftu. Snad tohle nový ředitel napraví u celého koncernu. Němci mají na víc, než na ztrapňování se s diesely.
Je mi to jasné. Mrzí mě, když si člověk chce něco přečíst, má zájem, pak příjde, zjistí, že je to klikací článek a nebo že tam jsou chyby. V tomhle případě je to docela jasné, ale jindy člověk neví, která z hodnot je chybná.
Zmiňujete spodní hranici definovanou koncernem 6,5 miliardy Euro.
O pár řádků níže je odhad Credit Suisse 78 milionů Euro.
Pokud je 6,5 mld Eur méně než 78 mln Eur, tak pak jsem asi v matematice zaspal. Pokud ne, tak tam asi máte chybu a já si jdu získat informace jinam... Děkuji za kvalitní práci :no: