V dramatické Grand Prix USA dělal vítr do její poloviny Red Bull, ale nakonec se radoval Mercedes. Hamilton využil Rosbergovy chyby a je trojnásobným mistrem světa F1.
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[]:yes:
EDIT: rad by som v tomto pripade vedel, od koho mame tie :no: - chalan asi nepochopil ironiu, alebo pozeral ine preteky >:D
Gratulace Lewisovi.
Nicco definitivně potvrdil, že nemá koule na mistrovskou třídu, prostě chabrus na nervy.
Seb naopak dokáže vyrvat z techniky víc než maximum.
Nic proti Lewisovi, asi trosku kerovat vie, ale ten jeho arogantny styl... - ako s tou siltovkou ...Keby ta siltovka Pirelli bola tazsia, ja by som mu ju hodil nazad tiez, ale do hlavy ! :-!:no:
Kšiltovka dozadu je znakem arogance? No to trochu přeháníš, sice náušnice v uchu a kšiltovky dozadu nejsou úplně můj styl, ale to může být jenom mým stářím. Tady se nehraje na umělecký dojem, ale na rychlost, přesnost, technický cit a pevné nervy a v tom je Lewis špička, takže si titul jednoznačně zaslouží.
Zasluzi / nezasluzi... Ano, jazdec je dobry, ale je to arogantny dylyny !
Myslel som v "park ferme" ci ako sa nadava tej miestnosti, kde sa chystaju na vystupenie na stupne vitazov. Asi si to nevidel, ale najskor tam robil pozy, krokodilie slzy dojatia a podobne a potom zobral siltovku Pirelli a hodil ju sediacemu Nicovi na nohy, - ze nech si ju bere a chysta sa na podium. Ten mu ju ale hodil nazad.
Edit: nasiel som to:
[odkaz]
Význam slova "dylyny" sice moc přesně neznám, ale asi to nebude žádná pochvala což? Něco jako dilina v romštině = blbec? No tak si kluci poházeli kšiltovkou a co z toho jako vyvozuješ? Myslím, že dáš moc na vnější efekty a málo se soustředíš na podstatu závodění, v ní je Lewis vyzrálá závodnická osobnost, ostatně nemyslím si, že by kterýkoliv z vícenásobných mistrů světa byl nějaký submisivní typ a maminčin mamánek co dělá a říká jenom to, co od něj většinová populace, která většinou neumí s autem ani pořádně zaparkovat, očekává.
"Dylyny" je vyraz, ktory mi utkvel v pamäti z jednej zabavno-humoristickej relacie o Tatrancoch...Bola tam kopa srandy, okrem ineho aj pasaz, ako sa dvaja rozpravali, ze jednemu treba menit zimne gumy na pasaka...
A druhy mu hovori: Dylyny, jak - zimné gumy na pasáka ?! Zimné pásy ! >:D >:D >:D >:D
Odvtedy to strasne rad pouzivam. ;-)
Škoda, že má titul volatilní pozér, který akorát využívá rychlosti vozu, ale závodit kolo na kolo neumí. :no: Jeho nesmyslné manévry mi pravidelně dávají za pravdu, že jakmile se dostane pod tlak, tak se psychicky rozsype a volá mamince (pitlane) o lepší strategii na vítězství. >:D
Bohužel Nico měl na techniku daleko víc smůly, tak mu letos nebylo přáno. Třeba příště. :-)
Dokud nebude promotér chamtivý dědula, nebude to stát za nic. Kdyby se udělal společný vývoj šasí, motoru, podvozku, elektroniky, stálo by to zlomek peněz, pole by bylo vyrovnanější a třeba bychom nemuseli koukat každých deset minut na reklamu.
Doporučuju, aby jsi koukal na jinou sérii. F1 není pro tebe. Jsem pro maximální budget na tým a uvolnění pravidel. Turbo nebo atmosféra, jejich věc atd.
Jedinej koho jsi nahoře popsal by mohl být Nico. Je z dvojice AMG jednoznačně slabší. Mnoho nechybělo a v závěru závodu ho setřel i Seb.
Koukám na formuli dlouho, ale tady nesouhlasím. Formule díky tlačítek už není co bývala, předjíždění je moc jednoduché na rovinkách. Aby to bylo vyrovnané, udělal bych to podobně jako v USA. Jednotné, jednodušší (atmo) větší motory, aby to mělo zvuk a mohlo jezdit více týmů za vyrovnaných podmínek. Pak by to bylo zajímavější. A pryč komunikaci s boxem, pryč tlačítka na zrychlení a zpomalení a pryč hlídání paliva. Více závodění.
Presne tak F1 je o konstrukteroch a ich umení. Ked to tam zjednotia uz to nebude ono,môžeme rovno pozerať GP 2,3.
...a žiadne finančne stropy a podobne nápady.
Hlavně žádné penalizace za výměny pohonných jednotek. To je kravina prvního řádu. Stesky, že formule 1 už není, co bývala, ovšem z duše nesnáším. Takhle se nadávalo vždycky. I v osmdesátých letech v éře turba, na kterou dnes všichni vzpomínají s láskou :-) Moc elektroniky, moc velké výkony, kdy přestanou piloti sedat do aut a začnou je řídit z boxů (úvaha cca z roku 1986) atd.
Ale dnes to není o řidičské dovednosti. Technici ti hlídají auto, nastavení podvozku a křídel, mění nastavení motoru tlačítkem....hlídají teplotu brzd, říkají, kdy máš jet do boxu, kdy předjet a kdy raději někoho pustit....a kdy zmírnit, protože ti auto žere moc paliva.....a to je přece hrozné.
Je to výsledek šíleného dědka Bernieho, který ničí formuli. A taky mě štve, že se nejezdí v Evropě, ale po všem ***ích, kde není žádná tradice, ale často mizerné okruhy. Včera to bylo vyrovnanější a zajímavější, protože pršelo...běžný jev v F1...ale ne dnes, protože se jezdí po pouštích apod, kde skoro neprší
Velká gratulace Hamovi, třetí titul opět zaslouženě, opět lepší pilot v nejlepším autě. Když ho člověk porovná s Rosbergem...ten to těžce nezvládá, měl by z týmu odejít. Za mě letos i v tomto závodě je ovšem top jezdcem Seb, v RBR jsem ho nemohl vystát a měl jsem na něj alergii, ale ve Ferrari dospěl a vyzrál, teď je z něho osobnost připravená jít si příští rok tvrdě za titulem. Ten jeho chladnokrevný a precizní styl jízdy v papírově slabším autě je radost sledovat.
Jinak skvělý závod, po dlouhé době nutno objektivně přiznat :-)