"Po kupé následovalo také otevřené Gallardo LP 550-2 Spyder" - tak jak vlastně vypadá kupé? Má dvoje dveře, nebo čtyři? Má dvě sedačky, nebo čtyři? A je pickup s budkou kombi? A je limuzína sedan? A co na to Jan Tleskač? :-!
A coupé (US coupe) (from the French past participle coupé, of the infinitive couper, to cut) is a closed two-door car body style with a permanently attached fixed roof, that is shorter than a sedan or saloon (British and Irish English) of the same model, and it often has seating for two persons or with a tight-spaced rear seat. The precise definition of the term varies between manufacturers and over time.
Tedy bud ja tu vetu chapu spravne a ty ne, nebo je to naopak, nebo v tom ty vidis nejaky dvojsmysl, ktery ti prijde vtipny a ja ho tam proste nevidm :-)
Jay Kay by měl za tu barvu na LaFerrari jít do vězení, to je barbarství a kacířství, ale na Huracánu mě přijde zelená naprosto adekvátní a slušivá :-) Po tradiční žluté nejlepší barva na tento model.
Kay má ostatní modely Ferrari ve své sbírce v tradičnějších a subtilnějších barvách :-) A Ferrari zákazníkům nalakuje auto tak jak chtějí oni. Je to jen vizitka majitele, jasně ovšem tohle o Kayovi vypovídá, že tohle buď netrefil, nebo prostě pozbyl veškerýho vkusu ;-) Zahrát si na pitomečka, který chce prokázat svou vůli jít proti proudu a tradici umí každý, ale výsledek jeho volby pak každý náležitě ohodnotí. Viz. Goodwood, kde se mu komentátoři akce kvůli zelené téměř vysmáli >:D
Tak někdo, kdo má sbírku Ferrari (jako Kay, Mason a Evans) možná sdílejí podobný úhel pohledu, protože dva z nich mají nečervená LaFerrari. Kay a Evans mají většinu Ferrari také v jiných barvách :-) Jak jsem psal, Ferrari jedině červené, toleruje se žlutá (a možná i černá), ale ostatní barvy na těch krasavcích nemají co dělat. Když jsem viděl tohle, málem jsem vyletěl z kůže >:D [odkaz] To moje estetické oko prostě nezvládá.
No já si zas myslím,že tahle brčálová se nehodí ani k fabii.Jinak zatím nejvíc se mi líbí barva LaFerrari Gordona Ramsaye,dokonce ještě víc než klasická červená.
Tak u něj tuhle volbu beru, ale tuhle barvu zas absolutně nemohu vystát já. Superauta a hyperauta mají být o emocích a výjimečnosti, což je spojené i s emocionálními výraznými odstíny. Ferrari je červené, Lamborghini žluté, McLaren oranžový, atd. Skvělé je i žluté Ferrari, oranžové Lamborghini, modrý McLaren a další variace, ale za šedé supersporty bych dával doživotí. Vždyť to auto naprosto zanikne, jako by dal člověk krásný holce přes hlavu šedej pytel. Prostě sterilita. Když jsem letos viděl v Holešovicích šedý 650S, bylo mi z toho do breku, málem jsem ho přehlédl.
Nejhezčí LaFerrari co jsem viděl bylo to Machovo ''české''. Barva rosso F12007, ale jinak je nejlepší klasika rosso corsa či tmavší rosso mugello.
Mně se zdá,že LaFerrari vypadá v téhle černošedé hodně démonicky,navíc vyniknou víc i jeho křivky.Pravidelně vídávám Berlinettu ve stejné barvě jako má Ramsay a vypadá skvěle.Ale je to věc názoru,v případě brčálového LaFerrari se ale názory vzácně shodují,stačí si přečíst komentáře na youtube. >:D
Zajímavé. No jenže ono to je auto od auta, jakákoliv silná barva vypadá na XJ220 prostě nepatřičně. Třeba 599 Fiorano v tm. šedé metalíze je jedno z nejkrásnějších GT/supersportů, co jsem kdy viděl. Naopak černé Gallardo je nuda. 360 Modena v červené, žluté či černé, je vyloženě zabité auto. Bavím se o tradičních, nemetalických barvách Ferrari, kde se ty plochy rozbíjí, jako u LaFerrari, tam se ta červená dá.
S XJ220 musím souhlasit, to auto mám spojeno zrovna s šedou nebo tmavě zelenou. McLaren F1 zas jedině v černé. Ale to jsou výjimky. Je to dáno proporcemi, zakřivením karoserie a celistvostí auta. Pokud je karoserie krásná sama o sobě, může si dovolit výraznější či světlejší barvy. Pokud se schová do tmavších odstínů, je to věčná škoda. Třeba 599 GTB se dá tolerovat v černé nebo šedé, to samé F12, ale obě vyniknou více v rosso mugello (doporučuju vyhledat, nádherný odstín). Všechna Ferrari vypadají ale nejlépe v rosso corsa, 430 Scuderia a 360 Challenge Stradale si mohou dovolit i rosso scuderia. Výjimkami jsou 612 Scaglietti a FF, první minimálně alespoň tmavší odstín červené, druhé schovat do černé nebo šedé nebo nejlépe - nekupovat vůbec. Tam se ten tvar prostě nepovedl vůbec.
Taková 456GT je krásná v tmavě modré metalíze! Ale LaFerrari bych zelené asi nechtěl. Ale červená je zase tak nějak až příliš běžná. Tak snad zrcadlově stříbrná nebo zlatá. Někde na YT je chromově lesklá modrá F40. Vím, je to svatokrádež. Ale všechny ostatní jsou "jen" červený.
Když si původně psal Ferrari jen v červené (žluté a černé), a já to kritizoval, měl jsem na mysli výhradně rosso scuderia, na většině Ferrari prostě nijak zvlášť extra nevypadá, zejména těch kolem r. 2000. Samozřejmě jsou vyjímky, ale to jsou všechno staré modely, Testarossa, 288 GTO atd. Scaglietti je pěkné v nějaké vínové, neznám přesné názvy barev u Ferrari. FF ve stříbrné, nebo velmi sv. modré metalíze jako je tahle [odkaz]
McLaren F1 mám spojený se stříbrnou a zrovna docela nechápu, jak se ti může líbit, po tom, co si napsal, v černé.
A zatímco redaktoři vymýšlí články, Jag vydal fotky bondovského supersportu a moc mu to sluší. [odkaz]
McLaren F1 je nejvíce známý právě v černé. Prodalo se ho v té barvě pokud vím nejvíce kusů, společně s temně červenými a temně modrými odstíny. Prostě na tohle auto sedí tmavá barva zrovna více. Na ostatní McLareny pasuje nejvíc oranžová.
Ten C-X75 ze Spectre je nádherný, věčná škoda že ho nezačali vyrábět. Zrovna byl ale hezčí v té původní modré, oranžová mi k tomu neladí >:D Co se dá dělat.
K těm červeným barvám Ferrari - nejčastější a nejtypičtější je rosso corsa, typická maranellská červeň, dává vyniknout křivkám jejich aut nejlépe. Rosso scuderia je světlejší a křiklavější, třeba 430 Scuderia měla ten lak v ''defaultu''. Potom je tmavší rosso fuoco. Rosso mugello a rosso maranello jsou tmavší odstíny až do vínova, potom je i extra vzácné rosso fiorano. Rosso F12007 je snad nejexkluzivnější lak, které má Mach na LaFerrari. Na 612 to chce tmavou, Testarossu a 288 GTO bych volil určitě v rosso corsa. FF nepomůže asi nic.
Ted mi jeste napis, co za cervenou mel Fiat Stilo Schumacher. Udajne to taky byl nejaky z odstinu Ferrari rosso, ale mne to nejvic pripominalo jerabinovou. Celkem zklamani na prvni pohled, ale pri zapadajicim slunci to byla fakt neskutecne hezka ruda barva...
Můžeš mi vysvětlit smysl toho cos právě napsal? Nebo jen opruzuješ u tématu o kterém nemáš ani potuchy? Ať už tohle působí jakkoliv okrajově, i tohle je něco co má na tomhle webu svůj prostor.
Coze?
Co je tohle za odpoved?
Normalne jsem se te slusne zeptal, jestli nevis, co melo to auto za barvu, kdyz tu o koment vyse tak odborne popisujes vsechny odstiny Ferrari barev, a ty tu reagujes jak rozezranej spratek.
Kdyz neumis diskutovat, jdi se vycpat, hlupaku, na hejt s tebou a je klid. :no::no::no:
,,McLaren F1 je nejvíce známý právě v černé. Prodalo se ho v té barvě pokud vím nejvíce kusů"
A jsme doma. Takhle ty totiž hodnotíš, co je klasické a jediné dobré. Před x lety začali z té či oné značky dělat auta převážně v nějakých barvách, což je klasický marketing. Dát své značčce nějakou zapamatovatelnou tvář. Ale co je Ferrari, Lambo nebo McLaren ale už dávno všichni víme a proto si můžeme dopřát i další krásné barvy. Takže co píšeš je prostě stejná blbost, jako tu píšou zdejší "VWaginisti". Tedy že auta od VW jsou dobrá, protože se jich v Evropě prodává nejvíc >:D >:D >:D
Nikoliv, jen jsi to po svém uchopil oportunisticky za špatný konec ;-)
McLaren F1 měl první promo snímky ve stříbrné, protože v té době byl v F1 spojován s Mercedesem, později i s nimi spolupracoval na SLR McLaren. Přesto ovšem píšu o černé, tmavě červené a tmavě modré, protože se mi s autem, jeho proporcemi a tvarem spojila nejlépe. Majitelé to očividně měli stejně. F1 není vyloženě krásné auto, stříbrná je na něj ovšem moc sterilní a dědkovská, výrazné barvy se na něj absolutně nehodí, včetně oranžové, která je pro McLaren odjakživa tradiční barvou už od dob Bruce McLarena. Takže to jaksi nezapadá do tvé pošahané teorie :-)
Každá automobilka má tradiční barvu, ve které vypadá převážná část jejich modelů historicky nejlépe. Potom tu jsou již zmíněné výjimky. Např. Jaguar a jejich tmavě zelená, černá, stříbrná apod. Když přišel Jaguar XKR-S, XFR-S a další variace v modré French Blue, vypadala ta auta fantasticky a na tradici se kašlalo. To se ovšem nedá říci o zeleném LaFerrari, které je jen obyčejným projevem nevkusu a nějaké zoufalé revolty :-)
Pak jsem měl na mysli asi rosso corsa, na 288 GTO parádní, na třeba 575, 360 atd. je to ošklivý. Ostatní červený neřeš, s těmi problém nemám. Další věcí také je, jestli je ta barva stále stejná, v průběhu let můžou lehce měnit "recepturu". FF chce stříbrnou, champagne, nebo tu mirabeu blu, myslím prostě tu velmi světlou metalickou modrou, to auto není klasicky krásné, ale to jistě chápeš.
Jak píše samael, manuály v supersportech jsou už nějakých 5 let po smrti. A na honění top časů na okruhu není ani čtyřkolková 610-4, tou bude až verze Superleggera ;-)
Bavime se o Lamborghini, az se budem bavit o zavodnich specialech, ktere nejakym nedopatrenim dostaly i silnicni homologaci (a ani ne ve vsech zemich), tak se zase s Ultimou a Radicalem ozvi.