Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Priority nového šéfa VW Group: Vyšší zisk a konec některých modelů

Prvotním úkolem pro koncern VW Group je postarat se o zákazníky zasažené kauzou Dieselgate. Později chce automobilka myslet hlavně na zisk.
Zpět na článek
29. 10. 2015 12:40
29. 10. 2015 12:48
29. 10. 2015 20:23
29. 10. 2015 22:02
29. 10. 2015 22:18
30. 10. 2015 05:54
30. 10. 2015 07:47
Avatar - iudex
29. 10. 2015 12:40
5 priorít
Stratégia je pekný marketingový nástroj, ale dôležité je, čo reálne prinesie.
Bod 1 je nevyhnutnosť, koncern musí kauzu doriešiť predovšetkým vo vzťahu k postihnutým autám. V tomto kontexte za kľúčovú vnímam povinnosť, nie len možnosť majiteľov absolvovať úpravu.
Body 2, 3 a 4 sú len žvásty bez reálnejších dopadov. Čo sa stalo už všetci vieme, auditor zistí len to, čo chce firma, ktorá si ho objednala a platí; tiež VW už avizoval, že sa hľadá pár obetných baránkov, na ktorých sa všetko hodí a zvyšok tým bude akože čistý.
Kľúčový je bod 5, kde ja vidím to, že VW pôjde tvrdšie po zisku, budú sa viac "katovať kosty" a potenciálne šetriť na autách (materiáloch, výdrži), zarežú sa viaceré modely, skrátka pre koncového zákazníka nič povzbudivé.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - woody-alien
29. 10. 2015 21:08
Re: 5 priorít
Tak naštěstí ty už nemáš VW v hledáčku. A "výškový rekordman mezi ptáky" bude jistě v cajku. >:-[] ;-)
Avatar - twistedTSD
29. 10. 2015 12:48
Seat
Tipuji, že Seat unikl hrobníkovi z lopaty. Teprve nedávno začal po dlouhých letech vykazovat zisk a teď tohle. Kdyby dieselgate praskla o něco dříve...
Rozbalit vlákno
0
29. 10. 2015 12:52
Tak já bych jim dal jen jeden úkol!!!
A to okamžitě zavést do výroby nějaký konkurence schopný benzínový motor bez turba o minimálním objemu 1600cm2,nejlépe 8 ventil, který se hned nerozsype a vydrží aspoň 250.000km. Pokud to ti blbečci nedokážou nechť si okopčí něco z Japonska. Jinak bude s Hitlervágen konec!!! Těm jejich ropákům už zvoní umíráček.
Rozbalit vlákno
10
Avatar - iudex
29. 10. 2015 13:00
Re: Tak já bych jim dal jen jeden úkol!!!
Tak taký motor už VW vyrábal, volal sa 1,6MPI a bol to jednoduchý a spoľahlivý motor. Žiaľ charakterom bol absolútne nezaujímavý, dynamicky podpriemerný a spotrebou tiež nevynikal. Mám skúsenosť z Octavie II a ďakujem, neprosím.
29. 10. 2015 14:59
Re: Tak já bych jim dal jen jeden úkol!!!
A co bolo najhorsie, (takmer) nikto ho ani nekupoval (na zapad od nas) a vsetci naskakali do nafty. Naopak turbobenzinom sa predajne dost dari (oproti atmobenzinom). V porovnani s naftou to zalezi na znacke a krajine. U slavneho sportoveho BMW je to len 20% 8-s
Avatar - AUDIRS6
29. 10. 2015 13:02
Re: Tak já bych jim dal jen jeden úkol!!!
Kludne si mozes taky motor kupit mimo EU. Najblizsie to mas do Ukrajiny. >:D
Tam sa v pohode s 1.6 MPi predava O III aj F III aj Rapid. :-)
29. 10. 2015 13:54
Re: Tak já bych jim dal jen jeden úkol!!!
1,6 MPI má však objem pod 1600 cm3 (ne cm2, to by nebyl objem, že). ;-) A jeho současná verze nebude 8 ventilová.
Avatar - AUDIRS6
29. 10. 2015 14:42
Re: Tak já bych jim dal jen jeden úkol!!!
jo, tie cm "stvorcove" som prehliadol, zrovna tak ako aj fakt ( co som teraz pozeral po RU / UA strankach ) ze ten motor je uz 16V. ;-)
Ale myslim, ze vela ludi by potesila atmosferova 1,6 so 110 PS a 155 Nm... ;-)
Avatar - speedfred
29. 10. 2015 23:59
Re: Tak já bych jim dal jen jeden úkol!!!
Avatar - speedfred
29. 10. 2015 23:59
Re: Tak já bych jim dal jen jeden úkol!!!
Mal som Felíciu 1.6mpi a bola to celkom slušná "raketa" a spotreba 5,5-6L akurát na mokrú bol svižný rozbeh nezvladnutelny.
Je pravda,že ten motor nemal žiadnu výkonovú špičku. >:-[]
Avatar - donPedro
29. 10. 2015 13:12
Re: Tak já bych jim dal jen jeden úkol!!!
Ale musí s koupí vozu ze Země vycházejícího slunce pospíchat, neb kupříkladu: [odkaz]
Avatar - white label
29. 10. 2015 18:08
Re: Tak já bych jim dal jen jeden úkol!!!
1600cm2? Že by nějaká žhavá novinka, "plošně" spalovací motor... ;-)
Avatar - woody-alien
29. 10. 2015 21:14
Re: Tak já bych jim dal jen jeden úkol!!!
Nic nového. Podivuhodná dobrodružství Vladimíra Smolíka, epizoda Placatá planeta. Tam to fungovalo bez problémů. :-! >:-[]
29. 10. 2015 13:29
nafouknutá dieselbublina
VW hravě zaplatí pokuty, vyřeší emise dotyčných dieselů a půjde dál, bohužel >:D >:D
Rozbalit vlákno
1
29. 10. 2015 13:46
Re: nafouknutá dieselbublina
Tak být to jen v EU tak mas asi pravdu. Jenze ten problem vznikl predevsim v USA a tam si myslim po nem pujdem tvrde, takze pokuta bych rekl ze nebude jen symbolicka. Opravy motoru budou stat jiste take dost penez. V USA tato afera muze mit dopad na vnimani znacky a muzou ji dost klesnout prodeje. Klesajici prodeje v Cine, jizni americe take VW moc nepomahaji. Nikdo nevi co tato afera nakonec muze za 2,3,5 let se znackou vw udelat.
29. 10. 2015 14:31
nový koště .....
To je jako kdybych poslouchal ,už bývalého , vedoucího výroby u nás ve firmě . Pozvat specializovanou firmu na audity ,aby zjistila kdo za to může .....ta bude stát hromadu peněz a max ukáže na nějakýho technika a co se vyřeší ? Není přece problém zjistit kdo ten softvér udělal a kdo to schválil .
Když čtu co všechno koncern čeká za změny tak mě připadá ,že vše co udělali do dnes udělali špatně . Tom ,že se teď soustředí na zisk ...to je novinka . Proč by to jinak dělali ?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Bubáq
29. 10. 2015 15:20
Re: nový koště .....
To je pravda, ale je to také účel tohoto kroku: další destabilizace vnitřních struktur je nežádoucí.
Jinak se jedná o povzbudivá slova: cíl být největší automobilkou na světě je z dnešního pohledu stupidní; to není cíl, to je cesta do pekel. Udržitelný rozvoj, byť ještě není detailně popsáno, co to v autoprůmyslu znamená (ale mnozí tuší), je mnohem smysluplnější cíl. Sice mnohem komplexnější, ale také dává naději, že cílem nebude nadbytečná výrobní kapacita a tisíce aut na mezi-skladištích... Kvalita, bezpečnost, ekologie, malá spotřeba surovin a energií, ohled na montážníky na linkách, ... a potřebné výnosy jsou tím programem, který pomůže najít správnou cestu do příštích 15 let.
Jsem optimista: každá velká krize zatřese živočichem tak, že pustí sice hodně chlupů, ale další a lepší pak zase narostou.
Avatar - AUDIRS6
29. 10. 2015 17:31
Novy "boss" sa ozval !
[odkaz]
>:-[]
Rozbalit vlákno
0
29. 10. 2015 20:23
Bod 3 ...
"Třetím plánem VW Group je zavést nové interní struktury, díky kterým mají jednotlivé značky a regiony získat větší nezávislost."
Hlúposti. Z centrály im vlastne začali škrtať modely a začnú progresívne dusiť ich konjunktúru.
Rozbalit vlákno
0
29. 10. 2015 22:02
pcha
Tak konečně přiznal, že mu jde o zisk... Ode mě neuvidí ani korunu. Pokud bych chtěl VW, tak jedině z bazaru.
Rozbalit vlákno
3
29. 10. 2015 22:18
Re: pcha
Přesně tak, chtějí na základě podvodů vydělávat na tom že si hráli na lepší. Jedině starší z autobazaru, jen ne žádnej no-name..
30. 10. 2015 05:54
Re: pcha
Ty chodíš do práce zadarmo? Domníváš se, že podnikání je charita???

Kde se ten matroš bere? ;-)
Avatar - woody-alien
30. 10. 2015 07:47
Re: pcha
To víš, ten bazar, odkud by bral "svůj nový Folksvágn", to je jinej případ. Ten to jistě prodává z dobrého srdce. Úplně vidím Čtvrtníčka. >:D
Avatar - rohYpnol
30. 10. 2015 12:03
Kde je v prioritách VW zákazník a výsledný produkt?
Rozhodně už víme, že ne mezi TOP 5 >:D >:-[]
Rozbalit vlákno
0