Novinky
Toyoda
4
Tak být to jen v EU tak mas asi pravdu. Jenze ten problem vznikl predevsim v USA a tam si myslim po nem pujdem tvrde, takze pokuta bych rekl ze nebude jen symbolicka. Opravy motoru budou stat jiste take dost penez. V USA tato afera muze mit dopad na vnimani znacky a muzou ji dost klesnout prodeje. Klesajici prodeje v Cine, jizni americe take VW moc nepomahaji. Nikdo nevi co tato afera nakonec muze za 2,3,5 let se znackou vw udelat.
Přejít do diskuze
Stratégia je pekný marketingový nástroj, ale dôležité je, čo reálne prinesie.
Bod 1 je nevyhnutnosť, koncern musí kauzu doriešiť predovšetkým vo vzťahu k postihnutým autám. V tomto kontexte za kľúčovú vnímam povinnosť, nie len možnosť majiteľov absolvovať úpravu.
Body 2, 3 a 4 sú len žvásty bez reálnejších dopadov. Čo sa stalo už všetci vieme, auditor zistí len to, čo chce firma, ktorá si ho objednala a platí; tiež VW už avizoval, že sa hľadá pár obetných baránkov, na ktorých sa všetko hodí a zvyšok tým bude akože čistý.
Kľúčový je bod 5, kde ja vidím to, že VW pôjde tvrdšie po zisku, budú sa viac "katovať kosty" a potenciálne šetriť na autách (materiáloch, výdrži), zarežú sa viaceré modely, skrátka pre koncového zákazníka nič povzbudivé.
Bod 1 je nevyhnutnosť, koncern musí kauzu doriešiť predovšetkým vo vzťahu k postihnutým autám. V tomto kontexte za kľúčovú vnímam povinnosť, nie len možnosť majiteľov absolvovať úpravu.
Body 2, 3 a 4 sú len žvásty bez reálnejších dopadov. Čo sa stalo už všetci vieme, auditor zistí len to, čo chce firma, ktorá si ho objednala a platí; tiež VW už avizoval, že sa hľadá pár obetných baránkov, na ktorých sa všetko hodí a zvyšok tým bude akože čistý.
Kľúčový je bod 5, kde ja vidím to, že VW pôjde tvrdšie po zisku, budú sa viac "katovať kosty" a potenciálne šetriť na autách (materiáloch, výdrži), zarežú sa viaceré modely, skrátka pre koncového zákazníka nič povzbudivé.
jo, tie cm "stvorcove" som prehliadol, zrovna tak ako aj fakt ( co som teraz pozeral po RU / UA strankach ) ze ten motor je uz 16V. 😉
Ale myslim, ze vela ludi by potesila atmosferova 1,6 so 110 PS a 155 Nm... 😉
Ale myslim, ze vela ludi by potesila atmosferova 1,6 so 110 PS a 155 Nm... 😉
Tipuji, že Seat unikl hrobníkovi z lopaty. Teprve nedávno začal po dlouhých letech vykazovat zisk a teď tohle. Kdyby dieselgate praskla o něco dříve...
To je jako kdybych poslouchal ,už bývalého , vedoucího výroby u nás ve firmě . Pozvat specializovanou firmu na audity ,aby zjistila kdo za to může .....ta bude stát hromadu peněz a max ukáže na nějakýho technika a co se vyřeší ? Není přece problém zjistit kdo ten softvér udělal a kdo to schválil .
Když čtu co všechno koncern čeká za změny tak mě připadá ,že vše co udělali do dnes udělali špatně . Tom ,že se teď soustředí na zisk ...to je novinka . Proč by to jinak dělali ?
Když čtu co všechno koncern čeká za změny tak mě připadá ,že vše co udělali do dnes udělali špatně . Tom ,že se teď soustředí na zisk ...to je novinka . Proč by to jinak dělali ?
Kludne si mozes taky motor kupit mimo EU. Najblizsie to mas do Ukrajiny. >😁
Tam sa v pohode s 1.6 MPi predava O III aj F III aj Rapid. 😄
Tam sa v pohode s 1.6 MPi predava O III aj F III aj Rapid. 😄
A to okamžitě zavést do výroby nějaký konkurence schopný benzínový motor bez turba o minimálním objemu 1600cm2,nejlépe 8 ventil, který se hned nerozsype a vydrží aspoň 250.000km. Pokud to ti blbečci nedokážou nechť si okopčí něco z Japonska. Jinak bude s Hitlervágen konec!!! Těm jejich ropákům už zvoní umíráček.
1,6 MPI má však objem pod 1600 cm3 (ne cm2, to by nebyl objem, že). 😉 A jeho současná verze nebude 8 ventilová.
To víš, ten bazar, odkud by bral "svůj nový Folksvágn", to je jinej případ. Ten to jistě prodává z dobrého srdce. Úplně vidím Čtvrtníčka. >😁
Ty chodíš do práce zadarmo? Domníváš se, že podnikání je charita???
Kde se ten matroš bere? 😉
Kde se ten matroš bere? 😉
Mal som Felíciu 1.6mpi a bola to celkom slušná "raketa" a spotreba 5,5-6L akurát na mokrú bol svižný rozbeh nezvladnutelny.
Je pravda,že ten motor nemal žiadnu výkonovú špičku. >😒]
Je pravda,že ten motor nemal žiadnu výkonovú špičku. >😒]
Přesně tak, chtějí na základě podvodů vydělávat na tom že si hráli na lepší. Jedině starší z autobazaru, jen ne žádnej no-name..
Tak konečně přiznal, že mu jde o zisk... Ode mě neuvidí ani korunu. Pokud bych chtěl VW, tak jedině z bazaru.
Tak naštěstí ty už nemáš VW v hledáčku. A "výškový rekordman mezi ptáky" bude jistě v cajku. >😒] 😉
"Třetím plánem VW Group je zavést nové interní struktury, díky kterým mají jednotlivé značky a regiony získat větší nezávislost."
Hlúposti. Z centrály im vlastne začali škrtať modely a začnú progresívne dusiť ich konjunktúru.
Hlúposti. Z centrály im vlastne začali škrtať modely a začnú progresívne dusiť ich konjunktúru.
A co bolo najhorsie, (takmer) nikto ho ani nekupoval (na zapad od nas) a vsetci naskakali do nafty. Naopak turbobenzinom sa predajne dost dari (oproti atmobenzinom). V porovnani s naftou to zalezi na znacke a krajine. U slavneho sportoveho BMW je to len 20% 8-s
Nic nového. Podivuhodná dobrodružství Vladimíra Smolíka, epizoda Placatá planeta. Tam to fungovalo bez problémů. :-! >😒]
To je pravda, ale je to také účel tohoto kroku: další destabilizace vnitřních struktur je nežádoucí.
Jinak se jedná o povzbudivá slova: cíl být největší automobilkou na světě je z dnešního pohledu stupidní; to není cíl, to je cesta do pekel. Udržitelný rozvoj, byť ještě není detailně popsáno, co to v autoprůmyslu znamená (ale mnozí tuší), je mnohem smysluplnější cíl. Sice mnohem komplexnější, ale také dává naději, že cílem nebude nadbytečná výrobní kapacita a tisíce aut na mezi-skladištích... Kvalita, bezpečnost, ekologie, malá spotřeba surovin a energií, ohled na montážníky na linkách, ... a potřebné výnosy jsou tím programem, který pomůže najít správnou cestu do příštích 15 let.
Jsem optimista: každá velká krize zatřese živočichem tak, že pustí sice hodně chlupů, ale další a lepší pak zase narostou.
Jinak se jedná o povzbudivá slova: cíl být největší automobilkou na světě je z dnešního pohledu stupidní; to není cíl, to je cesta do pekel. Udržitelný rozvoj, byť ještě není detailně popsáno, co to v autoprůmyslu znamená (ale mnozí tuší), je mnohem smysluplnější cíl. Sice mnohem komplexnější, ale také dává naději, že cílem nebude nadbytečná výrobní kapacita a tisíce aut na mezi-skladištích... Kvalita, bezpečnost, ekologie, malá spotřeba surovin a energií, ohled na montážníky na linkách, ... a potřebné výnosy jsou tím programem, který pomůže najít správnou cestu do příštích 15 let.
Jsem optimista: každá velká krize zatřese živočichem tak, že pustí sice hodně chlupů, ale další a lepší pak zase narostou.