Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Špionážní foto: Tajemný Volkswagen se prohání Prahou, o co se jedná?

Čtenář Marek nám zaslal fotografie neobvyklého sedanu Volkswagen prohánějícího se po pražských silnicích. Evropský Passat vůz sice připomíná, ale není jim.
Zpět na článek
29. 10. 2015 15:28
29. 10. 2015 15:50
29. 10. 2015 16:18
29. 10. 2015 16:59
29. 10. 2015 19:41
29. 10. 2015 17:26
29. 10. 2015 18:15
29. 10. 2015 19:24
29. 10. 2015 22:48
29. 10. 2015 22:58
29. 10. 2015 15:16
a kde jinde by asi mely jezdit americky prasati
kdyz tam uz si ani neskrtnou
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Uživatel_5340709
29. 10. 2015 16:02
Re: a kde jinde by asi mely jezdit americky prasati
Jako že Simix car a Denker teď budou mít žně? :-)
29. 10. 2015 18:20
Re: a kde jinde by asi mely jezdit americky prasati
ty vozej luxusni auta ne xindlvagn. tohle budou dovazet sberne suroviny a kovosrot
Avatar - Merrill
29. 10. 2015 15:28
proboha
kdo tyhle bizarní články vymýšlí? Jste fakt tragédi. :no:
Rozbalit vlákno
12
Avatar - TeeJay
29. 10. 2015 15:50
Re: proboha
No nazdar. Tady už je to jako na novinkách nebo idnesu. Sleduju to se znepokojením už delší dobu. Odkud se sem ta diskuzní svoloč (v čele s IPA) natáhla? :-O
Avatar - Uživatel_5340709
29. 10. 2015 16:10
Re: proboha
Někteří se sem natáhli, ale někteří sem byli patrně cíleně implantování z ideologických propagačních center /v čele s Ruskými/, aby nám vysvětlili, že tam všechno krásně funguje, a my tady hnijeme. Stačí se podívat na ty novinky, i-dnes, nebo reflex, některé profily se tím ani už netají. Auto-moto servery jsou další logický krok.
Avatar - TeeJay
29. 10. 2015 16:18
Re: proboha
Hmmm, to by sedělo na IPA. ;-\ Ale spíš mě zaráží ty systematické osobní útoky, napadání za každou cenu. Co k tomu koho vede? Motivaci nerozumím. Pokud je to konkurenční boj webů, je to svinské. Ale to by asi redakce navzájem nic jiného nedělaly. Co k tomu vede ty ostatní? Osobní frustrace? Komplexy, Závist? Psychické poruchy? Kolik diskuzí se točí kolem tématu, kolem aut? Tohle je žumpa. :no:
Re: proboha
Práve v této diskusi rojízdís osobní útok ty. Ty slinty v nekolika príspevcích nad tímto mým presne odpovídají tomu co kritizujes.
Avatar - TeeJay
29. 10. 2015 16:59
Re: proboha
Osobní útok? To je konstatování. Nebo snad popíráš, že jsi prorusky orientovaný?

A i kdyby to osobní útok byl - ty jsi plevel a ten se musí vytrhávat, jinak zase*e celou zahrádku.
Re: proboha
Ja nejsem orientovaný ani prorusky ani protirusky. V situaci, kdy vetsina vypatlánku chrlí nenávistné protiruské príspevky, jim to co písu já samozrejme pripadá proruské.

Na ACZ je dost lidí, pro které clovek který nepíse negativne o Rusku je hned komunista. Pro nekteré je dokonce zájem o ruský autmobilový prumysl znakem komunistického presvedcení.

A pritom ti nejvetsí bojovníci proti Rusku a za demokracii jako napríklad nick J&W v rámci svého demokratického resvedcení o jiných sírí nejprimitvnejsí lzi.

Ovsem i kdybych byl prorusky orientovaný tak te nic neoravnuje nazývat me kvuli tomu "diskuzní svoloč". To je osobní útok, presne to co kritizujes.

EDIT:

Takze to není osobní útok a i kdyby byl...
>:D >:D >:D

To o tom vytrhávání plevele zní tak slusnácky a demokraticky. >:D >:D >:D
Avatar - Uživatel_5340709
29. 10. 2015 17:24
Re: proboha
Neobtěžuj, s tebou se vůbec nebavím, a už vůbec ne dnes!!! Navíc tady je to automobilový web, ne web o úspěších chabého ruského automobilového průmyslu.
A slovo demokracie si už vůbec neber do huby, mohla by se ti zkřivit natrvalo. ;-\
Re: proboha
Vítej, lháři.

Jinak pokud ti vadí ruský automobilový prumysl tak muzeme diskutovat o automobilovém prumyslu Francie, USA, Brazílie, Jihoafrické Republiky nebo treba Thajska. Jenomze ty na to nemás. >:D >:D >:D
Avatar - Googelit
29. 10. 2015 19:41
Re: proboha
ipáku nelži aspoň za bílého dne a v přímém přenosu. Tebe, Vošického komunistické podržtažky si nejde vážit ani jako nepřítele a to už je co říct.
Re: proboha
Pekne tu dvojici TeeJay a J&W doplnujes. Jeden vetsí intelektuál nez druhý. >:D >:D >:D
Avatar - Uživatel_5340709
29. 10. 2015 17:20
Re: proboha
Nejlepší je, jak 1 /slovy jeden!!!/ frustrát to tu dokonale dokáže rozje.......t! >:-[] >:-[] >:-[]
Taky tu nejsi první rok, takže můžeš hodnotit jak to tu chodilo, a vůbec nevadilo, že jsme měli i třeba rozdílné názory.
Avatar - TeeJay
29. 10. 2015 17:26
Re: proboha
JJ, bohužel. :'-(
29. 10. 2015 15:40
Spíše jeli testovat...
...nějaký "nízkoemisní" režim.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - TeeJay
29. 10. 2015 16:35
Re: Spíše jeli testovat...
Pokud je to tovární prototyp, proč to nemá WOB?
29. 10. 2015 16:46
Re: Spíše jeli testovat...
Tak to netusim, ale uz driveji tady sla zprava o tom, ze znacky s WOB uz pomalu dochazeji...
Re: Spíše jeli testovat...
Protoze není duvod proc by mel mít WOB.
29. 10. 2015 15:57
V Bratislave 27.11.
Ja som ho videl v Bratislave v utorok 27.11. okolo obeda. Išiel mi oproti, bol v čiernej farbe a mal znak VW na chladiči prelepený. Bol o dosť širší od Passat-u, mal podstatne väčšiu prednú kapotu, a celkovo bol "masívnejší". Zadok som už nezaregistroval, lebo hneď za ním išli iné autá, a premávka bola veľmi hustá. Mne skôr prišiel ako nový Phaeton...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - iudex
29. 10. 2015 16:04
Re: V Bratislave 27.11.
Marty McFly? ;-)
Chamillova perla
"Je však s podivem, ze se tento automobil proháněl po Praze, navíc když podle Marka pokračoval v cestě dále směrem k Brnu."

"Možná tedy lidé z Wolfsburgu jeli testovat podvozek na věhlasnou dálnici D1, dokud úseky z panelů zcela nezmizí."

Tak to jsou novinárská perly redaktora Chamilly.
Rozbalit vlákno
13
29. 10. 2015 16:50
Re: Chamillova perla
A proc perly?
Jsou to domnenky a s celkem realnym zakladem, o testovaci D1 se traduje uz dlouho ve spojitosti s BMW a MB, osobne znam kluka, ktery nekde na Plzensku dela testovaciho ridice, nekolik tisic km ujel i po dlazbe naseho hlavniho mesta.

Jedine me udivuje, kdeze ty panelove useky jsou, priznam se, ze D1 v useku Brno-Praha jsem uz hodne dlouho nejel, ale panely si pamatuju spise na ceste do Brna od Ostravy.
Re: Chamillova perla
"Je však s podivem, ze se tento automobil proháněl po Praze, navíc když podle Marka pokračoval v cestě dále směrem k Brnu."

To není perla? Kdyby jel smerem k Ostrave, Ceským Budejovicím nebo k Plzni tak by to "s podivem" nebylo? Kde vidís logiku této vety.

Co se týce testování: Samozrejme se testuje i na D1. Takze to auto se muze pohybovat po CR kvuli testování na D1, kvuli testování na jiných silnicích, nebo také z nejakého úplne jiného duvodu.
30. 10. 2015 08:04
Re: Chamillova perla
Jednak je to vytrzene z kontextu a druhak mi to od tebe ted pripada jako hledani chyb za kazdou cenu.
Re: Chamillova perla
Není to hledání chyb za kazdou cenu ale klidne si to mysli. Ve skutecnosti je ta veta zcela nesmyslná.
30. 10. 2015 11:46
Re: Chamillova perla
Stejně jako tvoje existence zde.
Re: Chamillova perla
Neco takového slyset od clena redakce která produkuje odpadovou novinarinu jako na bezícím pásu je docela zábavné, >:D >:D >:D

Ale klidne muzes vysvetit smysl té vety. Alespon se pobavím jeste víc. >:D >:D >:D
30. 10. 2015 12:34
Re: Chamillova perla
Proč bych to dělal? Nemám potřebu se nadále bavit se zakomplexovaným anonymem, jehož jediný zájem zde je škodit a honit si ego.
Re: Chamillova perla
Samozrejme ze to neudelás. Protoze smysl té vety vysvetlit nemuzes. >:D >:D >:D

Ale je moc legracní jak clen redakce která témer kazdý den svou prací diskredituje novinárskou profesi agresivne útocí na nekoho kdo to kritizuje.

Clovek nemusí být "zakomplexovaný" na to aby rozpoznal a kritizoval odpadovou novinarinu.

Jo a kecy typu "jehož jediný zájem zde je škodit" odpovídají slintum které pouzíval komunistický tisk.
29. 10. 2015 16:52
Re: Chamillova perla
Dokonca sa aj pan Machala vyjadril k formatu clankov:

Vyjádření ke kapitolám

Dobrý den přátelé!
Nejprve bych se chtěl omluvit, že reaguji s tak velkým zpožděním. Do budoucna se budu snažit být pružnější...
Všiml jsem si, že rozdělení článků na kapitoly je velice diskutovaným tématem. Toto dělení se snažíme omezovat pouze na články, kde to dává smysl, např. nejrůznější přehledová témata, případně také testy (design, motor, jízda, závěr...). Mně osobně připadá takové dělení přehlednější než jednolitá masa textu, v níž je těžké se zorientovat. Doufám, že nám zůstanete věrni i s kapitolami!
Navíc, soudě podle dat, která máme k dispozici, je tento koncept poměrně úspěšný. Takto dělené materiály vykazují jednu z nejnižších měr okamžitého opouštění.
Kromě tolik diskutovaných kapitol pro vás však připravujeme i další novinky, které, jak doufám, budou přijaty méně rozporuplně. Připravujeme nový formát rubriky bazar, původní srovnávací testy nebo pravidelná technická témata. Za vaše reakce, poznatky, zkrátka zpětnou vazbu, budu samozřejmě velmi rád!
Díky,
Martin
29. 10. 2015 18:25
Re: Chamillova perla
dalsi novinky? jako deleni na podkapitoly?
Avatar - Ji/Ri
29. 10. 2015 19:17
Re: Chamillova perla
... postupně, až na písmenka.
30. 10. 2015 08:05
Re: Chamillova perla
Neboj, o Skodovkach to prej bude vcelku :-)
Avatar - Ji/Ri
29. 10. 2015 19:16
Re: Chamillova perla
Ano, takový okatý skok do ..... koncernu, co tu už delší dobu tento redaktor předvádí, je smutný.
Ondro, není ti trapně už? :no:
Avatar - AUDIRS6
29. 10. 2015 17:29
Novy "boss" sa ozval !
[odkaz]
>:-[]
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ji/Ri
29. 10. 2015 19:18
Re: Novy "boss" sa ozval !
To je jako by nic nenapsal. Tobě :yes: za ryzí reakci.
Avatar - AUDIRS6
29. 10. 2015 19:35
Re: Novy "boss" sa ozval !
díky ;-)
Avatar - LEGOPARK
29. 10. 2015 18:03
Vozidlo sa presuvalo do Bratislavskeho zavodu VW
Viac vam nemozem povedat.
Rozbalit vlákno
0
29. 10. 2015 18:15
Vořech
Zajímal by mě ten vořech co jede večer po jižní spojce a má potřebu fotit "tajemný Volskwagen co se prohání Prahou". Jestli to je skutečně od nějakého čtenáře, zajímaly by mě jeho myšlenkové pochody, život, zázemí ... Když mě předjede něco od VW tak si maximálně řeknu, bacha to bude nějaký "závodnický" _urák, co nejdál od něj.
Rozbalit vlákno
0
29. 10. 2015 18:29
Reklamni akce...
...Volkswagenu zacala. Volkswagen v pop-upech, Volkswagen v pozadi, vychvalujici test na absolutni brak od Volkswagenu, "tajemne Volkswageny" jezdici po Praze.....
Rozbalit vlákno
3
30. 10. 2015 07:07
Re: Reklamni akce...
...a bude hur. A protoze redakce nikdy nespi, tak uz mas tri cerne palce.
30. 10. 2015 08:48
Re: Reklamni akce...
Zanedlouho tu převládne názor, že Volkswagen vůbec nic špatného neudělal a že je vlastně obětí spiknutí.
30. 10. 2015 19:56
Re: Reklamni akce...
Podľa palcov už prevláda. Nie je totiž dôležité to, čo píšu ľudia v diskusiách. Dôležité sú názory ľudí z iných zdrojov, a tí majú obvykle opačné názory, ako my pisálkovia. Uznávajú VW, chvália prácu redakcie, páči sa im každý článok posekaný na kapitoly, atď...
Avatar - Ji/Ri
29. 10. 2015 19:24
.... propagandanda
.... tahle propaganda a okaté lezení do ři.i koncernu je ubohé. Ondro, až zase někde napíšu "koho chleba jíš toho píseň .... " snad se už nebudeš /a nejen ty/ tvářit, že nevíte o co go. Ale jasně, klient si platí propagandu, tak ji bude mít.
Rozbalit vlákno
24
Avatar - white label
29. 10. 2015 20:03
Re: .... propagandanda
Jasně, VW se chce prosadit na českém trhu americkou verzí Passatu, proto podmázl redakci a.cz a společně vymysleli tuhle "lest". VW teď totiž evidentně žádné jiné starosti nemá.
Kdyby šlo o identifikaci nějakého Volva, nebo Peugeotu (případně nového Ponyho), to bys tu byl naopak za krotkého slušňáka..., přitom informačního "hodnota" by byla naprosto stejná jako v tomto případě.
29. 10. 2015 20:13
Re: .... propagandanda
Máš pravdu. Informační hodnota by byla stejná, ale v případě jiné automobilky (Volvo,Peugeotu) by ten článek na hlavní straně byl vyvěšený pár minut. Zatímco u této značky tu bude možná ještě zítra.
Avatar - white label
29. 10. 2015 20:16
Re: .... propagandanda
Jak dlouho a kde bude vyvěšený (nejen) tento článek není otázkou redaktora/autora tohoto článku!
29. 10. 2015 21:30
Re: .... propagandanda
Tak trochu zvláštní odpověď. V příspěvku (výš) se bavíme o redakci. A tam snad někdo je kdo určuje pořadí a dobu vyvěšení článku. (alespoň jsem si ti myslel)
Avatar - white label
29. 10. 2015 22:46
Re: .... propagandanda
Zvláštní?!?
Přečti si znovu vlákno. Reagoval jsem na kritiku jednoho konkrétního redaktora, nikoli na případnou kritiku celé redakce včetně (nebo spíš v prvé řadě) šéfredaktora...
Avatar - Ji/Ri
29. 10. 2015 22:48
Re: .... propagandanda
OCh si kritiku vysloužil zcela oprávněně. Ale beru, je za to zaplacený a to nezpochybní nikdo.
Avatar - white label
29. 10. 2015 23:00
Re: .... propagandanda
Zkus třeba vodoléčbu..., asi ti to moc nepomůže, ale za pokus to snad stojí... >:-[]
Avatar - Ji/Ri
29. 10. 2015 23:10
Re: .... propagandanda
...že by nový pár Acz? och... ani déšť ani stín ani pláč na fešáky neplatí? .... >:-[]
Avatar - white label
29. 10. 2015 23:14
Re: .... propagandanda
Jasně, na fešáky nic neplatí, ale teď tu jde naopak o tebe... >:D
Avatar - Ji/Ri
29. 10. 2015 23:20
Re: .... propagandanda
...ale jdi ty brepto... >:D ;-) vem vědro, milý Lojzo, sejmi mlhu ze svých očí, sejmi ji. :-! >:D
Avatar - white label
29. 10. 2015 23:36
Re: .... propagandanda
Zlatá mlha, proti tvým černým brejlím... :-!
[odkaz]
Avatar - Ji/Ri
29. 10. 2015 22:46
Re: .... propagandanda
Ale je otázkou "podbarvení" článku, imho testu a tam je Ondra více než vděčný příjemce ideologie.
30. 10. 2015 08:16
Re: .... propagandanda
Jaké ideologie prosimtě...
Avatar - Ji/Ri
31. 10. 2015 13:35
Re: .... propagandanda
Té vaší koncernové. Ale nehrej, že jsi spadl z višně. Tohle jsem už psal konkrétně u tvých testů x krát. Např. když dva dělají totéž, není to totéž. U spotřeby jednoho např. u hodnoty 6,5 napíšeš, že konkurence to umí líp, u koncernu totéž pohladíš vyjádřením: na danou stavbu karoserie a obsah motoru je to velice dobrý výsledek. Je to trapné. A takových věcí je. Čas od času se ti podaří napsat dobrý test, ale jinak ... nicméně už jsem to psal: koho chleba jíš, toho píseň pískej. To je jasné pravidlo, ale nedělej, že tohle neexistuje. acz je hlásnou troubou koncernu, propaganda jak vyšitá.
30. 10. 2015 08:25
Re: .... propagandanda
Dobrý den, umístění článků ovlivňuje zejména čtenost. Když je článek čtený dobře, kupříkladu jako tento, vydrží nahoře dlouho.
30. 10. 2015 10:04
Re: .... propagandanda
Některým jedincům to vysvětlit nejde... Nikdo nechce číst o VW, ale přitom pod články s koncernem je nejvíc komentářů. Úsměvné...
30. 10. 2015 16:08
Re: .... propagandanda
Mám auto od koncernu, druhé japonské, takže asi ano? To znamená, že jsem podčlověk, nebo lidskej odpad, jak rád lidi nazýváš? Měl jsem nebo vyzkoušel jsem už mnoho aut různých značek a nikdy nenapadám člověka, který má jiný vkus než já. Po zkušenostech, koncern nabízí skvělá auta za slušné peníze, tak to prostě je. Kdo koupí koncern, prostě chybu neudělá, vždycky jsou nějaká auta lepší než VW i horší než VW. Pokud někdo preferuje Toyotu, Hyundai, Citroën, proč ne? Ty si klidně jezdi ve Vestě, je mi to jedno, nezájem.
Re: .... propagandanda
Vidím ze jsi dalsí plácal který nechápe psaný text. Je fajn ze ctes moje príspevky, horsí je ze je nedokázes pochopit,
30. 10. 2015 16:33
Re: .... propagandanda
Bohužel, hodnotu tvých příspěvků tu chápe každý. Přeji hezký večer.
Re: .... propagandanda
Jen prihlouplí plácalové písí ze nejaký názor mají "vsichni", "kazdý" a podobne.

Jinak nejde o hodnotu mých príspevku ale to to ze nedokázes pochopit jejich smysl.
30. 10. 2015 20:03
Re: .... propagandanda
A čo všetko je meradlom čítanosti? Iba kliky alebo aj príspevky?
Ku zrušeniu projektu Roomster už peknú chvíľu nikto nič nenapísal, a je so 154 príspevkami na prvej strane.
K článku o Renaulte Megane pribudlo dnes asi 10 príspevkov (spolu 132), teda sa tam diskutuje, a možno by sa diskutovalo viac, keby už nebol odsunutý na ďalšej strane.
Zrovna tak článok o zaplátanej rozbitej Yetine už asi nikoho nezaujíma (posledný príspevok v diskusii včera), a predsa stále svieti na prvej stránke.(121 príspevkov)
31. 10. 2015 19:48
Re: .... propagandanda
no kdo by taky cetl clanek kterej strelite rovnou na druhou stranu
Avatar - Ji/Ri
29. 10. 2015 22:45
Re: .... propagandanda
Ale hov.no. Značka neznačka. To, co tu předvádí rektuswolfus.cz je hnus. Toyo je svým rozsahem o level výš a takový propagandististický prostor jim věnován není. ACZ je hlásná trouba koncernové propagandy. Až to samé bude předváděno pro volvo, peugeot - mmchodem - za kritiku fl peu508 jsem slízl "pohlavek" i od vysoce postaveného bývalého acz kolegy. Ale padni komu padni.... budu stejně kritický jako v tomto případě. Zatím platí - vw je marketingová hyena. .... a taky, bohužel, platí, ho.no nevyleštíš, byť se o to Chamila O. snaží jak chce....
Avatar - MGRR
29. 10. 2015 22:21
Vždyť to vypadá jako zastaralý Passat v US verzi.
Na VW nevidím nic moderního, jen záplata na záplatu. Od T5/6 po nový Passat s nízkým čumákem.
Rozbalit vlákno
1
30. 10. 2015 22:04
Re: Vždyť to vypadá jako zastaralý Passat v US verzi.
Výstižné. :yes:
Avatar - poterienko
29. 10. 2015 22:48
Vejfucky
Když tak koukám na ty výfuky, tak mě napadá taková otázka - proč třeba Octa RS nemá u dieselové verze koncovky na obou stranách? Je pro to nějaký konstrukční důvod nebo jen marketing? (chceš šetřit? tak budeš v zimě za vola s falešnou koncovkou)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - white label
29. 10. 2015 22:58
Re: Vejfucky
Co má tolik společného americký Passat s dieselovou ORS?
Avatar - Ji/Ri
29. 10. 2015 22:51
tajemný vw se prohání prahou...
... tu už chybí jen poblítá rádobymisska nebo jiná bulvární všivárna. A že se tomu prolíže OCH, kterého jsem si vážil, je .... no, koho chleba jíš..... :yes: >:D nasadit respirátory a hurá do tepla....
Rozbalit vlákno
4
Avatar - white label
29. 10. 2015 23:02
Re: tajemný vw se prohání prahou...
Zkus vodu (klystýr) milý Lojzo, zkus vodu... >:D
Avatar - Ji/Ri
29. 10. 2015 23:09
Re: tajemný vw se prohání prahou...
... a v čem ji mám přinést? ... řekni v čom >:D
Avatar - white label
29. 10. 2015 23:12
Re: tajemný vw se prohání prahou...
No, vem si vědro..., nebo zkus pytel, teda pokud není děravý taky... >:-[]
Avatar - Ji/Ri
29. 10. 2015 23:22
Re: tajemný vw se prohání prahou...
TAJEMNÝ VW SE PROHÁNÍ PRAHOU >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D Ondro Chamillo tohle laxativum si nech patentovat. >:D >:D >:D >:D >:D začínám cítit mírnou dávivost.
Avatar - Ji/Ri
29. 10. 2015 23:23
tajemný vw se prohání prahou... II
Zlatý ventilek a ventil a kolmou etablaci v koncern anusu vyhrávááááá ...... >:D to je zvěrstvo... za to musel autor nadpisu trávit v předklonu půl dne.....
Rozbalit vlákno
0
Avatar - beibej
30. 10. 2015 00:09
Proč tu není zmínka o W213?
Už jsem jí viděl v praze jezdit a tady o tom nic? Nebo mi to uteklo?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - white label
30. 10. 2015 00:35
Re: Proč tu není zmínka o W213?
Zřejmě si ji nevyfotil a fotku neposlal do redakce, nebo mi (v tomto ohledu) něco uteklo? ;-)