Čtenář Marek nám zaslal fotografie neobvyklého sedanu Volkswagen prohánějícího se po pražských silnicích. Evropský Passat vůz sice připomíná, ale není jim.
No nazdar. Tady už je to jako na novinkách nebo idnesu. Sleduju to se znepokojením už delší dobu. Odkud se sem ta diskuzní svoloč (v čele s IPA) natáhla? :-O
Někteří se sem natáhli, ale někteří sem byli patrně cíleně implantování z ideologických propagačních center /v čele s Ruskými/, aby nám vysvětlili, že tam všechno krásně funguje, a my tady hnijeme. Stačí se podívat na ty novinky, i-dnes, nebo reflex, některé profily se tím ani už netají. Auto-moto servery jsou další logický krok.
Hmmm, to by sedělo na IPA. ;-\ Ale spíš mě zaráží ty systematické osobní útoky, napadání za každou cenu. Co k tomu koho vede? Motivaci nerozumím. Pokud je to konkurenční boj webů, je to svinské. Ale to by asi redakce navzájem nic jiného nedělaly. Co k tomu vede ty ostatní? Osobní frustrace? Komplexy, Závist? Psychické poruchy? Kolik diskuzí se točí kolem tématu, kolem aut? Tohle je žumpa. :no:
Ja nejsem orientovaný ani prorusky ani protirusky. V situaci, kdy vetsina vypatlánku chrlí nenávistné protiruské príspevky, jim to co písu já samozrejme pripadá proruské.
Na ACZ je dost lidí, pro které clovek který nepíse negativne o Rusku je hned komunista. Pro nekteré je dokonce zájem o ruský autmobilový prumysl znakem komunistického presvedcení.
A pritom ti nejvetsí bojovníci proti Rusku a za demokracii jako napríklad nick J&W v rámci svého demokratického resvedcení o jiných sírí nejprimitvnejsí lzi.
Ovsem i kdybych byl prorusky orientovaný tak te nic neoravnuje nazývat me kvuli tomu "diskuzní svoloč". To je osobní útok, presne to co kritizujes.
EDIT:
Takze to není osobní útok a i kdyby byl...
>:D >:D >:D
To o tom vytrhávání plevele zní tak slusnácky a demokraticky. >:D >:D >:D
Neobtěžuj, s tebou se vůbec nebavím, a už vůbec ne dnes!!! Navíc tady je to automobilový web, ne web o úspěších chabého ruského automobilového průmyslu.
A slovo demokracie si už vůbec neber do huby, mohla by se ti zkřivit natrvalo. ;-\
Jinak pokud ti vadí ruský automobilový prumysl tak muzeme diskutovat o automobilovém prumyslu Francie, USA, Brazílie, Jihoafrické Republiky nebo treba Thajska. Jenomze ty na to nemás. >:D >:D >:D
Nejlepší je, jak 1 /slovy jeden!!!/ frustrát to tu dokonale dokáže rozje.......t! >:-[] >:-[] >:-[]
Taky tu nejsi první rok, takže můžeš hodnotit jak to tu chodilo, a vůbec nevadilo, že jsme měli i třeba rozdílné názory.
Ja som ho videl v Bratislave v utorok 27.11. okolo obeda. Išiel mi oproti, bol v čiernej farbe a mal znak VW na chladiči prelepený. Bol o dosť širší od Passat-u, mal podstatne väčšiu prednú kapotu, a celkovo bol "masívnejší". Zadok som už nezaregistroval, lebo hneď za ním išli iné autá, a premávka bola veľmi hustá. Mne skôr prišiel ako nový Phaeton...
A proc perly?
Jsou to domnenky a s celkem realnym zakladem, o testovaci D1 se traduje uz dlouho ve spojitosti s BMW a MB, osobne znam kluka, ktery nekde na Plzensku dela testovaciho ridice, nekolik tisic km ujel i po dlazbe naseho hlavniho mesta.
Jedine me udivuje, kdeze ty panelove useky jsou, priznam se, ze D1 v useku Brno-Praha jsem uz hodne dlouho nejel, ale panely si pamatuju spise na ceste do Brna od Ostravy.
"Je však s podivem, ze se tento automobil proháněl po Praze, navíc když podle Marka pokračoval v cestě dále směrem k Brnu."
To není perla? Kdyby jel smerem k Ostrave, Ceským Budejovicím nebo k Plzni tak by to "s podivem" nebylo? Kde vidís logiku této vety.
Co se týce testování: Samozrejme se testuje i na D1. Takze to auto se muze pohybovat po CR kvuli testování na D1, kvuli testování na jiných silnicích, nebo také z nejakého úplne jiného duvodu.
Dokonca sa aj pan Machala vyjadril k formatu clankov:
Vyjádření ke kapitolám
Dobrý den přátelé!
Nejprve bych se chtěl omluvit, že reaguji s tak velkým zpožděním. Do budoucna se budu snažit být pružnější...
Všiml jsem si, že rozdělení článků na kapitoly je velice diskutovaným tématem. Toto dělení se snažíme omezovat pouze na články, kde to dává smysl, např. nejrůznější přehledová témata, případně také testy (design, motor, jízda, závěr...). Mně osobně připadá takové dělení přehlednější než jednolitá masa textu, v níž je těžké se zorientovat. Doufám, že nám zůstanete věrni i s kapitolami!
Navíc, soudě podle dat, která máme k dispozici, je tento koncept poměrně úspěšný. Takto dělené materiály vykazují jednu z nejnižších měr okamžitého opouštění.
Kromě tolik diskutovaných kapitol pro vás však připravujeme i další novinky, které, jak doufám, budou přijaty méně rozporuplně. Připravujeme nový formát rubriky bazar, původní srovnávací testy nebo pravidelná technická témata. Za vaše reakce, poznatky, zkrátka zpětnou vazbu, budu samozřejmě velmi rád!
Díky,
Martin
Zajímal by mě ten vořech co jede večer po jižní spojce a má potřebu fotit "tajemný Volskwagen co se prohání Prahou". Jestli to je skutečně od nějakého čtenáře, zajímaly by mě jeho myšlenkové pochody, život, zázemí ... Když mě předjede něco od VW tak si maximálně řeknu, bacha to bude nějaký "závodnický" _urák, co nejdál od něj.
...Volkswagenu zacala. Volkswagen v pop-upech, Volkswagen v pozadi, vychvalujici test na absolutni brak od Volkswagenu, "tajemne Volkswageny" jezdici po Praze.....
Podľa palcov už prevláda. Nie je totiž dôležité to, čo píšu ľudia v diskusiách. Dôležité sú názory ľudí z iných zdrojov, a tí majú obvykle opačné názory, ako my pisálkovia. Uznávajú VW, chvália prácu redakcie, páči sa im každý článok posekaný na kapitoly, atď...
.... tahle propaganda a okaté lezení do ři.i koncernu je ubohé. Ondro, až zase někde napíšu "koho chleba jíš toho píseň .... " snad se už nebudeš /a nejen ty/ tvářit, že nevíte o co go. Ale jasně, klient si platí propagandu, tak ji bude mít.
Jasně, VW se chce prosadit na českém trhu americkou verzí Passatu, proto podmázl redakci a.cz a společně vymysleli tuhle "lest". VW teď totiž evidentně žádné jiné starosti nemá.
Kdyby šlo o identifikaci nějakého Volva, nebo Peugeotu (případně nového Ponyho), to bys tu byl naopak za krotkého slušňáka..., přitom informačního "hodnota" by byla naprosto stejná jako v tomto případě.
Máš pravdu. Informační hodnota by byla stejná, ale v případě jiné automobilky (Volvo,Peugeotu) by ten článek na hlavní straně byl vyvěšený pár minut. Zatímco u této značky tu bude možná ještě zítra.
Tak trochu zvláštní odpověď. V příspěvku (výš) se bavíme o redakci. A tam snad někdo je kdo určuje pořadí a dobu vyvěšení článku. (alespoň jsem si ti myslel)
Zvláštní?!?
Přečti si znovu vlákno. Reagoval jsem na kritiku jednoho konkrétního redaktora, nikoli na případnou kritiku celé redakce včetně (nebo spíš v prvé řadě) šéfredaktora...
Té vaší koncernové. Ale nehrej, že jsi spadl z višně. Tohle jsem už psal konkrétně u tvých testů x krát. Např. když dva dělají totéž, není to totéž. U spotřeby jednoho např. u hodnoty 6,5 napíšeš, že konkurence to umí líp, u koncernu totéž pohladíš vyjádřením: na danou stavbu karoserie a obsah motoru je to velice dobrý výsledek. Je to trapné. A takových věcí je. Čas od času se ti podaří napsat dobrý test, ale jinak ... nicméně už jsem to psal: koho chleba jíš, toho píseň pískej. To je jasné pravidlo, ale nedělej, že tohle neexistuje. acz je hlásnou troubou koncernu, propaganda jak vyšitá.
Mám auto od koncernu, druhé japonské, takže asi ano? To znamená, že jsem podčlověk, nebo lidskej odpad, jak rád lidi nazýváš? Měl jsem nebo vyzkoušel jsem už mnoho aut různých značek a nikdy nenapadám člověka, který má jiný vkus než já. Po zkušenostech, koncern nabízí skvělá auta za slušné peníze, tak to prostě je. Kdo koupí koncern, prostě chybu neudělá, vždycky jsou nějaká auta lepší než VW i horší než VW. Pokud někdo preferuje Toyotu, Hyundai, Citroën, proč ne? Ty si klidně jezdi ve Vestě, je mi to jedno, nezájem.
A čo všetko je meradlom čítanosti? Iba kliky alebo aj príspevky?
Ku zrušeniu projektu Roomster už peknú chvíľu nikto nič nenapísal, a je so 154 príspevkami na prvej strane.
K článku o Renaulte Megane pribudlo dnes asi 10 príspevkov (spolu 132), teda sa tam diskutuje, a možno by sa diskutovalo viac, keby už nebol odsunutý na ďalšej strane.
Zrovna tak článok o zaplátanej rozbitej Yetine už asi nikoho nezaujíma (posledný príspevok v diskusii včera), a predsa stále svieti na prvej stránke.(121 príspevkov)
Ale hov.no. Značka neznačka. To, co tu předvádí rektuswolfus.cz je hnus. Toyo je svým rozsahem o level výš a takový propagandististický prostor jim věnován není. ACZ je hlásná trouba koncernové propagandy. Až to samé bude předváděno pro volvo, peugeot - mmchodem - za kritiku fl peu508 jsem slízl "pohlavek" i od vysoce postaveného bývalého acz kolegy. Ale padni komu padni.... budu stejně kritický jako v tomto případě. Zatím platí - vw je marketingová hyena. .... a taky, bohužel, platí, ho.no nevyleštíš, byť se o to Chamila O. snaží jak chce....
Když tak koukám na ty výfuky, tak mě napadá taková otázka - proč třeba Octa RS nemá u dieselové verze koncovky na obou stranách? Je pro to nějaký konstrukční důvod nebo jen marketing? (chceš šetřit? tak budeš v zimě za vola s falešnou koncovkou)
... tu už chybí jen poblítá rádobymisska nebo jiná bulvární všivárna. A že se tomu prolíže OCH, kterého jsem si vážil, je .... no, koho chleba jíš..... :yes: >:D nasadit respirátory a hurá do tepla....
Zlatý ventilek a ventil a kolmou etablaci v koncern anusu vyhrávááááá ...... >:D to je zvěrstvo... za to musel autor nadpisu trávit v předklonu půl dne.....