Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový Renault Mégane odhaluje technická data, zatím neoficiálně

Nový Renault nižší střední třídy se začne v příštím roce prodávat se třemi benzinový a čtyřmi vznětovými motory. Všechny dostanou turbo.
Zpět na článek
29. 10. 2015 15:33
29. 10. 2015 19:26
29. 10. 2015 15:50
30. 10. 2015 15:32
29. 10. 2015 17:17
30. 10. 2015 12:41
29. 10. 2015 17:38
29. 10. 2015 17:48
29. 10. 2015 18:03
29. 10. 2015 19:16
29. 10. 2015 21:05
29. 10. 2015 23:51
30. 10. 2015 23:07
31. 10. 2015 09:24
29. 10. 2015 21:08
29. 10. 2015 21:35
29. 10. 2015 22:57
30. 10. 2015 06:04
30. 10. 2015 23:03
29. 10. 2015 17:56
29. 10. 2015 18:14
29. 10. 2015 18:17
30. 10. 2015 21:06
29. 10. 2015 19:16
29. 10. 2015 21:27
29. 10. 2015 21:38
29. 10. 2015 21:42
29. 10. 2015 21:46
29. 10. 2015 21:55
29. 10. 2015 21:59
29. 10. 2015 22:17
29. 10. 2015 22:22
29. 10. 2015 22:24
29. 10. 2015 22:33
30. 10. 2015 01:10
30. 10. 2015 01:13
30. 10. 2015 05:40
30. 10. 2015 06:37
29. 10. 2015 21:47
29. 10. 2015 21:50
29. 10. 2015 22:07
29. 10. 2015 19:16
30. 10. 2015 07:56
30. 10. 2015 09:50
30. 10. 2015 12:11
30. 10. 2015 15:08
29. 10. 2015 21:31
30. 10. 2015 08:09
30. 10. 2015 09:46
30. 10. 2015 12:35
30. 10. 2015 12:57
29. 10. 2015 17:22
29. 10. 2015 22:24
30. 10. 2015 06:06
29. 10. 2015 19:19
29. 10. 2015 19:29
29. 10. 2015 20:12
29. 10. 2015 20:20
29. 10. 2015 22:54
29. 10. 2015 22:38
29. 10. 2015 23:03
29. 10. 2015 23:17
29. 10. 2015 23:15
29. 10. 2015 23:25
29. 10. 2015 22:12
29. 10. 2015 22:39
30. 10. 2015 09:44
29. 10. 2015 22:22
29. 10. 2015 22:28
30. 10. 2015 07:36
30. 10. 2015 08:54
30. 10. 2015 09:21
30. 10. 2015 19:40
Avatar - PlumJelinek
29. 10. 2015 15:33
Překlep..?
V těch technických datech nejspíš musí být překlep, páč verze GT se 151kw nejspíš nebude mít zrychlení 0-100 za 10,4s.... ono i ta 1,2 TCE s 97kw a zrychlením za 10,6s je docela podezřelá...
Rozbalit vlákno
7
29. 10. 2015 15:36
Re: Překlep..?
bejt to folc tak to dava za 5
29. 10. 2015 15:46
Re: Překlep..?
Opravte si tu chybu pri 1.6 tce 205...ma tam byt z 0/100 za 7.1s
Avatar - Emel
29. 10. 2015 15:50
Re: Překlep..?
Jo, to by bylo dost tristní.
Avatar - woody-alien
29. 10. 2015 20:34
Re: Překlep..?
Hele, Dokker 1.2 TCe 85 kW to dává za 10.8, se mnou za volantem ještě o chlup líp. A ten Megoš GT nebude o tolik lepší. Podle mě to sedí. >:-[]
30. 10. 2015 15:32
Re: Překlep..?
Dokker je docela lehkej. V Grand Scénicu TCe 130 to je za 10.7 s. Nový Mégana by se měl dostat pod 10 s.
Avatar - Honza Mička
29. 10. 2015 15:56
Re: Překlep..?
Dobrý den,

díky moc za upozornění! :-)
29. 10. 2015 17:17
Zlaty stred?
Takze megane bude pokracovat v te de***ni strategii s 1,2 Tce a pak az motor, ktery ma 200+ koni, tak jako tomu bylo doted? Kde je slibovana 1.6 110(+-?)kW s manualem?
Rozbalit vlákno
86
Avatar - Uživatel_5459430
29. 10. 2015 17:32
Re: Zlaty stred?
Si řeknou, že 97kw musí každýmu stačit. :-)

Dnes si člověk nemůže vybrat auto jaký by se mu líbilo. Prostě takový auto nejni. A to jsem hodně slevil a přitom bych chtěl jen MOTOR, 4 kola, manuální 6-ti kvalt a nějakou rodinou karoserii. Třeba KIA Carens. Max 1,6l a 99kw pro 2016 rok?????
29. 10. 2015 20:19
Re: Zlaty stred?
Ford ma novy S-Max s 2.0 TDCi 180k v ponuke aj s manualom. Skoda, ze ta 210k verzia je len automat :-(
Avatar - Uživatel_5459430
30. 10. 2015 08:25
Re: Zlaty stred?
Prosím, naftu nechme zemědělcům a dopravcům. Já mám rád v osobáku benzín/líh.
30. 10. 2015 15:50
Re: Zlaty stred?
Na tak tazky osobak je nafta viac nez dobra.. mas tam s manualom este 1.5 EcoBoost benzin alebo 2.0 automat.. Ale tahom sa ziadny ani zdaleka nechyta na naftu :-P
30. 10. 2015 12:41
Re: Zlaty stred?
Chapu, mame zrejme stejne pozadavky :-)
Z novych aut je to pro me pomerne bida. Snad jen focus 1.5t a nova astra 1.4t (lepe 1.6t v pristim roce).
Nebo starsi vuz.... sam nevim pro co se rozhodnu.
Avatar - miromen
29. 10. 2015 17:38
Re: Zlaty stred?
No jestli to je pravda tak je tu dalši renaultovina. Nabizet pouze "jeden" motor ve dvou vykonnovych variantach je opravdu velka slabota. Jo ona je tu ještě 1.6 ktera ale neni pro běžne kupujici a navic klasika v podani Renaultu a to pouze s automatem. :no:
Avatar - Uživatel_5459430
29. 10. 2015 17:41
Re: Zlaty stred?
Ono se stačí podívat na Scenic. V benzínu pouze 1,2 TCe a v nafte 1,5 a 1,6.
A nějaký motor který by s autem těžkým 2200kg trochu pohnul ???? NEJNI !!!!
Avatar - miromen
29. 10. 2015 17:48
Re: Zlaty stred?
jj pravě proto jsem psal dalši renaultovina. I kdyby udělali sebevydařenějši model tak to zabijou nabidkou motoru a převodovek.
Avatar - Uživatel_5459430
29. 10. 2015 17:58
Re: Zlaty stred?
Tak tak.
Oni prostě jiné motory nemají.
Avatar - miromen
29. 10. 2015 18:03
Re: Zlaty stred?
Tohle asi zajemce o auto moc nezajima. Takže se tim Renault zbytečně připravuje o zakazniky. Sice pokryjou většinu poptavky ale vstřicny krok to určitě neni.
29. 10. 2015 18:40
Re: Zlaty stred?
Vy dvaja experti ste v aute s hociktorým z tých motorov ani nesedeli, nie že by ste si ich vyskúšali, inak by ste nemohli písať také nezmysly.
Avatar - miromen
29. 10. 2015 19:16
Re: Zlaty stred?
My se bavime o voze a ty na nas naběhneš s kozou ?
29. 10. 2015 20:41
Re: Zlaty stred?
Jasne, s čím na vás, keď mudrujete o tom, o čom nemáte ani šajn...
Tebe sa zdá 97 kW a 205 Nm v kompakte málo?
Avatar - miromen
29. 10. 2015 21:05
Re: Zlaty stred?
Jak viš že o tom nemame šajn ?
Jinak je uplně jedno jestli to mě nebo komukoliv jinemu přijde malo nebo tak akorat. Tohle je individualni a ja jen tvrdim že je ta nabidka bidna tedy pokud to bude realita.
Mimochodem ja jsem nedavno u konkurence pořidil vuz stejne kategorie se 110kw a 240Nm a věř že oproti těm 97kw a 205Nm to bude v ramci třidy velky až zasadni rozdil. A to ma tento vyrobce v nabidce ještě vykonnějši verzi. Žadne GT , GTI apod. ale obyčejna standardni verze.
29. 10. 2015 23:15
Re: Zlaty stred?
Ako keby nebolo úplne fuk, ako je daná verzia nazvaná... Väčšina z vás "náročných" potenciál takého auta nikdy nevyužije a často ho ani nezvláda...
Avatar - Uživatel_5459430
30. 10. 2015 08:30
Re: Zlaty stred?
T.E.S.L.A myslí, že stále jezdíme na 1/4 plynu. >:D
30. 10. 2015 09:13
Re: Zlaty stred?
Pretekár z okresiek sa ozval...?
Avatar - white label
30. 10. 2015 00:05
Re: Zlaty stred?
Myslíš silnější verze běžných modelů označované jako GT/GTI apod.?
Pro koho se potom dělají třeba super sporty, pro mimozemšťany? :-)
30. 10. 2015 13:58
Re: Zlaty stred?
GTI verzie su dobre tak pre marketingove oddelenie - ale ved mame vykonny motor, chces - kup si, za 2x tolko penazi. Nakoniec to bude par jednotiek na CZ a par na SK.

Takmer nikto nepotrebuje 200+ koni. Ale tych 150-160 koni s manuálom, to by bolo velmi fajn a záujemcovia by sa nasli, len to chce take nieco ponuknut...
Avatar - white label
29. 10. 2015 23:21
Re: Zlaty stred?
Ani málo, ani moc. Stačí to, ale jestli je dost? Může a nemusí a taky jak kdy, jak kde a jak pro koho... ;-)
Avatar - Uživatel_5459430
30. 10. 2015 08:27
Re: Zlaty stred?
97kw??? Myslím, že když plně naložíš kombík tak to bude málo.
A nehledě na to, že Grand Scenic ma také jako max 97kw. A to má 2200kg.
30. 10. 2015 23:07
Re: Zlaty stred?
nema 2200, za dalsie sharay su vacsie a tazsie auta a tam nikto nekritizuje ze drviva vacsina je predanych 103kw a menej
Avatar - Emel
31. 10. 2015 09:24
Re: Zlaty stred?
Drtivá většina byla 103kW a více, teď je to 110kW a slabší motor se ani nenabízí. U Sharana je typické dilema spíš to, jestli vzít 103kW + 4Motion nebo 125kW (dnes 135kW, dřív to nešlo kombinovat, dneska nevím)... co vidím v okolí tak to dopadlo tak 50:50. A dvoulitrová nafta je z podstaty věci něco jiného než 1.2 turbobenzín.

To není nic proti Scenicu, je to auto o třídu níž a 1.2T jako základní motorizace určitě ok, na klidné rodinné ježdění.
29. 10. 2015 21:08
Re: Zlaty stred?
Ten 1.2 TCe se často objevuje v recenzích a vždy schytává kritiku za vlažný zátah a vysokou spotřebu. Do toho ani není potřeba sedat.
29. 10. 2015 21:16
Re: Zlaty stred?
Fakt jo? Aha. [odkaz]
Jo od monitoru se to kritizuje lehce. :-)
29. 10. 2015 21:35
Re: Zlaty stred?
V jiném testu bylo zase toto:
"V nejnižších otáčkách ale nebyl motor nejen slyšet... Jeho odezva na plyn se přibližně do 1500 otáček limitně blížila nule ...Opravdu svižný mi motor začal připadat až kolem tří tisíc otáček. Pak už směrem k červenému poli dynamika konstantně vzrůstala a se čtyřválcem jsem si užil srandu. Raději jsem se ale při tom nedíval na ukazatel spotřeby..."
Samozřejmě je nejlepší si to projet, ale nemám tu možnost.
29. 10. 2015 23:17
Re: Zlaty stred?
Máš pravdu, do takého radšej nesadaj. Trafilo by sa ti v nejakej zákrute ho nezvládnuť, a čo potom tá hanba...
29. 10. 2015 20:12
Re: Zlaty stred?
Kde su tie casy, ked mal Renault aj 6-valce.. si este pamatam ,ked som kupoval svojho Scenica v 2007, aj ked tie boli v ponuke pri inych modeloch. Moje 2.0 dCi si neviem vynachvalit, zato 1.5 a 1.9 boli velmi kazove.
29. 10. 2015 23:19
Re: Zlaty stred?
A ty si tie 1.5 a 1.9 mal, že to tak dobre vieš? Ja som Scénicom tiež nejaký čas jazdil, a ak niečo poslúchalo, tak to bol motor 1.5 DCi. Blbla elektrika, to je pravda, ale motor šlapal ako hodinky.
30. 10. 2015 00:04
Re: Zlaty stred?
Staci pozriet skusenosti ostatnych, napr. na Renault Clube a clovek ma jasno. Za tie roky som nepocul na 1.5 jediny pozitivny nazor. A nejaky cas jazdil.. to je kolko rokov?
30. 10. 2015 07:28
Re: Zlaty stred?
Štyri roky s 1,5 DCi/60 kW. Málo, veľa? Aj teraz mám 1,5 DCi. Šiesty rok, 78 kW, 6-kvalt. Výborný motorček. Bezproblémový, výkonný, úsporný. na diesel dosť živý. No problem.
30. 10. 2015 15:48
Re: Zlaty stred?
Mozno mas stastie.. ja som so svojim tiez spokojny. 8 rokov.
Avatar - twistedTSD
30. 10. 2015 20:30
Re: Zlaty stred?
1.5 dCi se, jako i jiné motory, průběžně vyvíjel a alespoň v prvních variantách určitě nebyl vzorem spolehlivosti. Zkraje produkce fatální problémy s rozvody, samozřejmě citlivé Delphi vstřikovače, MR 2004-2005 měl údajně nějaký konstrukční problém končící destrukcí motoru. Stupidně nastavené servisní intervaly měly na svědomí předčasně odcházející turbo...Právě na Renault fóru jsem se dočetl, že do 150 tisíc km je lepší jej poslat z domu. :-)
29. 10. 2015 22:57
Re: Zlaty stred?
akych 2200kg? grand scenic 3 ma vo fullke so vsetkymi priplatkami a automatom a najvacsim dizlom ledva 1700kg. A ak si si to pomylil s novym Espace(ale asi nie lebo spominas 1,2tce), tak ten ma tiez vo fullke a najvyssim motorom 1750kg. Moj grand scenic 1,9dci v najvyssiej vybave a 5miest ma 1575kg.
30. 10. 2015 06:04
Re: Zlaty stred?
1700+užitečná hmotnost je kolik? ;-)
30. 10. 2015 07:53
Re: Zlaty stred?
Áno, máš nakoniec pravdu, keď to naložíš, je to cez 2 tony. Otázka je, ako často, alebo koľko ľudí to naozaj využije. Hoci sú tie motory objemovo malé, výkonovo to nie je zas také zlé, a ako som už písal, veľa môže zavážiť celková charakteristika pohonu. Myslím, že niečo podobné tvrdí aj Renault, že viac koní proste už netreba.
Bolo by preto nanajvýš vhodné to vyskúšať, či už to bude test nového Meganu, Scenica alebo naložia hoci Trafic, celkom by ma zaujímalo, ako by to dopadlo. Fajn výzva pre ACZ. Len ako sa k nej postaví?
Avatar - Uživatel_5459430
30. 10. 2015 08:36
Re: Zlaty stred?
Ono když si koupím velké auto, tak jej velké kupuju abych do něm mohl naložit.
Ve dvou do města bych vzal něco jako je Škoda Citigo.
Takže když vezmu Grand Scenika, tak vím, že 50% všech KM najedu v obsazených 6 místech a něco málo v kufru.
30. 10. 2015 23:03
Re: Zlaty stred?
takze ked si kupis grand scenica tak pojdes aj do obchodu s nalozenymi 400kg, ale s citigo pojdes prazdny? Prax je uplne ina, ja vidavam na cestach jazdit audi q7, grand voyagery a podobne s jednym vodicom. najpredavanejsie sharany a galaxy a smaxy su 103kw a nizsie
29. 10. 2015 17:56
Re: Zlaty stred?
od Renaultu je to velice chytre, zaprve tim usetri na vyvoji a zadruhe tim pokreje potrebu vetsiny zakazniku, ano vetsiny, protoze tech par jedincu co si neustale stezuji jak by chteli takovej nebo makovej motor je pomalu, totez s prevodovkama

proste je nesmysl vyvyjet nekolik ruznych motoru a nekolik prevodovek, pak to vsechno navzajem testovat a ladit, kdys ve finale si 90% zakazniku koupi nejaky benzin ci naftu a zbyle motorizace se poperou o tech 10%

pokud s tim ma nekdo problem, ma na vyber jine znacky co maji nekolik ruznych motorizaci a nekolik prevodovek, nikdo nikoho nenuti si ten Renault kupovat :-)
Avatar - Uživatel_5459430
29. 10. 2015 18:01
Re: Zlaty stred?
Máš pravdu.
Problém je, že i ostatní značky nemají pomalu co nabídnout. :-(((

A pak skončím tak, že si koupím nějakej starej pekáč, třeba: [odkaz]
Ale to nechci.
Avatar - Emel
29. 10. 2015 18:14
Re: Zlaty stred?
A co přesně ti chybí? Koncern má 1.4TSI a 1.8TSI volitelně s MT i AT, Ford má 1.5EB taky kolem těch 110kW s manuálem...

Mně to přijde celkem ok, až na absenci manuálu u té 1.6TCe.
29. 10. 2015 18:17
Re: Zlaty stred?
Asi nějak tříválec.
Avatar - Uživatel_5459430
30. 10. 2015 08:37
Re: Zlaty stred?
Něco bez turba s víc jak 5 válci. :-(

Ta absence manuálu u 1,6 je tristní.
Avatar - Emel
30. 10. 2015 21:06
Re: Zlaty stred?
V kompaktu?? Hele, poslední co pamatuju byl Golf R32, ale v testech ho obvykle zrovna do nebes nevynášeli, často jsem slyšel, že GTI je celkově lepší auto... pokud teda nejsi zatíženej na zvuk, ten byl fajne.
Avatar - miromen
29. 10. 2015 19:16
Re: Zlaty stred?
Jak piše Emel u konkurence je nabidka rozhodně zajimavějši. Ja přidam ještě Opel. U něj je jen škoda že u nas zařiznul 1.6T.
Avatar - Emel
29. 10. 2015 21:27
Re: Zlaty stred?
Dva motory dneska stačí. 1.2 pro 100-130k, 1.6 pro 150-200+, hotovo vymalováno.

U 1.6TCe je škoda absence manuálu, ale jinak... pokud nebude nějak nesmyslně naceněná, tak není problém, že tam nějaká slabší verze chybí.
Avatar - miromen
29. 10. 2015 21:38
Re: Zlaty stred?
Tak na to mam rozhodně jiny nazor. Ja tam prozatim vidim jeden motor ve dvou variantach a ani ta silnějši neni žadne terno. Něco jineho by bylo kdyby v nabidce byla slabši 1.6 včetně možnosti manualu. A když se podivam na ostatni modely Renaultu tak tahle bida panuje na všech frontach. Prostě vuči konkurenci slabe.
Avatar - Emel
29. 10. 2015 21:42
Re: Zlaty stred?
Já vidím 1.2 a 1.6.

1.6 v Espacu je nic moc, pro Megane ale super.
Avatar - miromen
29. 10. 2015 21:46
Re: Zlaty stred?
Je tam dira jako hrom. Tuhle 205 verzi s automatem si troufnu označit už za opravdu okrajovou zaležitost.
Motor je takže by stačilo naladit na cca 120kw 250Nm a hned by to bylo veselejši.
Avatar - Emel
29. 10. 2015 21:55
Re: Zlaty stred?
Proč okrajovou? Okrajová bude RS. Já mám tyhle warm verze docela rád.

Jistě to prodraží automat... Ale trend říká, že manuál je přežitek. Mně se to nelíbí, ale rozumím tomu.
Avatar - miromen
29. 10. 2015 21:59
Re: Zlaty stred?
Proč ? Je to muj nazor na odhad kolik se těchto kousku proda. Troufnu si tvrdit že podladěna verze jak jsem psal bude pro trh zajimavějši a prodejnějši nabidka.
Avatar - Emel
29. 10. 2015 22:17
Re: Zlaty stred?
Tak jasně, těžiště třídy je těch 100-130k.
Avatar - miromen
29. 10. 2015 22:22
Re: Zlaty stred?
Taky bych řekl a v přispěvku vyše jsem to naznačil.
Avatar - Emel
29. 10. 2015 22:24
Re: Zlaty stred?
...a to Megane nabízí ;-)
Avatar - miromen
29. 10. 2015 22:33
Re: Zlaty stred?
To snad všichni....ale dost z nich jsou vstřicnějši a zakaznik ma větši možnosti. Jasně asi je to vic praca a starosti ale to už je o přistupu a zřejmě ochotě. Ja vim prachy až na prvnim mistě. :-)
Ja stejně doufam že nakonec bude nabidka pestřejši. Je to neoficialni takže snad ne uplne.
Avatar - Emel
30. 10. 2015 01:10
Re: Zlaty stred?
Jo, přijde kombík... na ten jsem zvědavý, klidně bych si jako další auto uměl představit Megane Grandtour GT 1.6TCe... a abych udělal radost Dinarovi, uměl bych si to představit i s tou dvouspojkou :-)
Avatar - white label
30. 10. 2015 01:12
Re: Zlaty stred?
Nejen Dinarovi... ;-)
Avatar - Emel
30. 10. 2015 01:13
Re: Zlaty stred?
...ale byl by to krok zpět ;-) >:-[]
Avatar - white label
30. 10. 2015 01:56
Re: Zlaty stred?
Naopak, pokrok prostě nezastavíš (už i woody říkal)... >:-[] ;-)
Avatar - Emel
30. 10. 2015 05:40
Re: Zlaty stred?
Já to myslel obecně ;-)
Avatar - miromen
30. 10. 2015 06:37
Re: Zlaty stred?
Koukam ten kombik v automatu ti neda spat. >:D
29. 10. 2015 21:47
Re: Zlaty stred?
Nová Astra (hatchback) s motorem 1.6 Turbo zatím nejde objednat ani v Německu, nicméně od ledna 2016 již půjde objednat.
BTW: Nová Astra Sports Tourer je již v německém ceníku dostupná včetně dvou nejsilnějších motorizací (1.6 Turbo 147 kW a 1.6 CDTI BiTurbo 118 kW).

[odkaz]
Avatar - miromen
29. 10. 2015 21:50
Re: Zlaty stred?
To vim ale u nas se udajně 1.6T nema nabizet vubec narozdil od SK.
29. 10. 2015 22:03
Re: Zlaty stred?
V čem ti přijde nabídka u Opelu Astra zajímavější??? Tím tříválcem?

[odkaz]
Avatar - miromen
29. 10. 2015 22:07
Re: Zlaty stred?
Ano včetně. Jinak předpokladam že umiš v tabulkach čist. V tom připadě vubec nechapu že reaguješ timto přispěvkem.
29. 10. 2015 19:16
Re: Zlaty stred?
i v EU se prodavaji atmosfericke V6 v MPV a SUV, takhle z fleku treba Fiat Freemont, nebo jako nove se daji koupit z US dovezene Dodge Journey, Durango nebo Grand Caravan vsechny se stejnym atmo 3.6 V6, u Lexusu mas na vyber treba RX4xxh kde je take atmo 6 valec
Avatar - MGRR
30. 10. 2015 07:56
Re: Zlaty stred?
Toyota Sienna 3,5 V6 AWD [odkaz]
Toyota Avalon 3,5 V6 [odkaz]
Avatar - Uživatel_5459430
30. 10. 2015 09:01
Re: Zlaty stred?
Sienna a Avalon jsem v nabídce Toyoty nenašel. Asi myslíš dovoz US.
A co jsem koukal na web tak vše v automatu.

BTW: BMW dělá tříválcové motory? :-) Překvapilo mě to.
Avatar - Uživatel_5459430
30. 10. 2015 08:53
Re: Zlaty stred?
Fiat Freemont jenom s automatem.
.... obecně i ostatní jsou jenom s automatem (ikdyž neprošel jsem všechny).
:'-(
30. 10. 2015 09:50
Re: Zlaty stred?
muzu se zeptat k cemu je u rodinneho mpv manual? u auta typu Mazda MX5 manual chapu, ale u rodinneho mpv? kor tebou naklikle Galaxi ktere ma jizdni vlastnosti tak zabavne ze by u toho usnul i zavodni jezdec
30. 10. 2015 12:11
Re: Zlaty stred?
Ale oni 1.6 TCe maji (!), staci k nemu dat prevodovku, ktera prenese tocivy moment. Psal jsem to ale hlavne proto, protoze tento agregat podle predbeznych zprav BYL slibeny a navic konkurence (at uz VW, ford ci opel ci PSA) ekvivalent takoveho motoru nabizi. 1.2 Tce nechci a 1.6 TCe v GT verzi bude stat "nesmysl" take diky nutne pritomnosti automatu. Budu zvazovat renault jako sve budouci auto? Ne.
A takovych lidi bude hodne, to uz neni jak pred 5-10 lety, ze rozptyl beznych verzi byl 15kW a byly 2 motory a jeden dvoulitr pro "top verzi".
Stejne jako stredni trida (Talisman) bez 2.0 motoru. Oni to vedi, ale bud nemeli penize, nebo zaspali. Spis to druhe, rekl bych.
30. 10. 2015 15:08
Re: Zlaty stred?
S tím manuálem u 1.6 TCe to podle mě bude trochu jinak. Spíš jim šlo o to nabídnout dvouspojku za dobrou cenu. Podle nich je lepší levnější dvouspojka než manuál a drahá dvouspojka. Podle mě je zcela evidentní, že se Renault a to nejen u tohoto modelu rozhodl jít cestou jedné převodovky, kterou pak může nabídnout za lepší cenu. A většina zákazníku bude za dostupnou dvouspojku jen ráda.
30. 10. 2015 14:03
Re: Zlaty stred?
Tak to je jasne, ale to odstupnovanie by malo byt nejak rozumne spravene.

Zaklad bude dynamicky nic moc a cca. 200 PS si prakticky nikto nekupi, takze ti zostava jeden pouzitelny motor. To je dost malo, ja by som privital aspon dva pouzitelne motory, kludne napr. ako u mazdy: 100, 120 a 165 PS.
Avatar - Blue Sun
29. 10. 2015 20:13
Re: Zlaty stred?
Hm, nezlob se na mě, ale jaký je reálný rozdíl mezi 97 a 110 kW? Pokud mají blízkou výkonovou variantu, proč to sekat po deseti kW dál a dál? Tohle dělá VW a vedlo to akorát k úsporným podvodům...
Avatar - Emel
29. 10. 2015 21:31
Re: Zlaty stred?
Mezi 200 a 250Nm rozdíl je.

Ne, není potřeba to sekat po 10kW. Je dobré, aby tam nebyl moc velký skok... pokud budeš muset oproti 1.2TCe 97kW v nějaké střední výbavě připlatit za GT 1.6TCe EDC třeba 80t, tak je to dost.
30. 10. 2015 07:37
Re: Zlaty stred?
Prečo to bazírovanie na vysokom papierovom výkone? Na papier sa predsa píše výkonová špička, pri bežnej jazde je k dispozícii nižší použiteľný výkon. Väčší a silnejší motor nemusí byť zárukou lepších výkonov auta, naopak, model síce s nižším výkonom môže byť ľahší svižnejší a úspornejší - záleží hlavne na charakteristike motora, sprevodovaní, a ďalších veciach okolo. Teoretizovanie či 97 alebo 110 kW, to sú len jalové reči.
Avatar - miromen
30. 10. 2015 08:09
Re: Zlaty stred?
Bože co to je za teoreticke bazirovani ? Zjisti si jak je na tom konkurence včetně nastudovani grafu a jak jezdi jejich motory v realu ve stejne třidě. A už konečně tu tvou nepoddajnou mozkovnu vytahni z renaultiho znaku. :no:
30. 10. 2015 09:09
Re: Zlaty stred?
To je to, čo tu predvádzaš. Trafil si. ;-)
Avatar - miromen
30. 10. 2015 09:46
Re: Zlaty stred?
Chovani jak z mateřske školky neni nic pro mě. Takže si najdi sobě rovneho.
30. 10. 2015 12:01
Re: Zlaty stred?
Takže si už z MŠ vyrástol? Gratulujem.
Avatar - miromen
30. 10. 2015 12:35
Re: Zlaty stred?
Diky za potvrzeni :yes:
31. 10. 2015 13:16
Re: Zlaty stred?
Ak ti to stačí k spokojnosti. Niekedy chýba k šťastiu naozaj málo...
30. 10. 2015 12:57
Re: Zlaty stred?
Sice jsou to neoficialni udaje (a uplne se mi nezdaji). Ale jestli to ma ta silenjsi Tce z 0-100 za 10,6 tak to je presne o 0,1 desetinu horsi (!) nez ma 1.6 atmosfera ve 12 let starem hatchi nizsi stredni. Je to auto, ktere bych si koupil vzhledem k rychlosti dnesniho provozu? Je to auto o kterem by jsi rekl, ze je aspon svizne? Odpoved je zrejma.
Ano uzivatelsky to je prijemnejsi, jelikoz to ma turbo a blablabla. Ale fakt, ze pokud nechces GT, mas dostat maximalne tohle, je naprosto tristni, to se ti tady nekolik dalsich snazi vysvetlit. A jak tu nekdo podotkl, neplati to jen pro tento model.
31. 10. 2015 13:29
Re: Zlaty stred?
Nevyskúšal som, neviem. Akcelerácia je papierovo vpohode, ale nič nehovorí o tom, či je auto v bežnej prevádzke svižné, alebo skôr pridusené...
Dnešná prevádzka? Tá je rýchla ako kde, záleží, akí ľudia sedia v autách naokolo. Stretávam lemry na šesťvalcoch, aj rýchlikov na starých šunkách. V meste to natrieš kde-komu aj s 50 kW motorom, tam je to často skôr o schopnostiach vodiča ako o sile motora. Mimo mesta môžeš jazdiť rýchle a svižne aj s menším záprahom koní, ak jazdíš v rámci limitov. Výkon navyše je príjemný, nenúti ťa často podraďovať, a bezpečný - skôr si poradíš v nebezpečnej situácii. Ak teda máš rozum. Žiaľ, mnohí "rýchlici" ho nemajú, koníky im rýchle stúpajú do hlavy, a podľa toho to často na cestách aj vyzerá.
97 kW je "tristní"? Nebuď smiešny. Vzhľadom na veľkosť a hmotnosť auta, stav ciest a úroveň výchovy vodičov je to prebytok výkonu.
Avatar - Uživatel_5459430
29. 10. 2015 17:22
Motory
Jenom dva motory? 1,2l a pro GT 1,6? Kde je 2.0 TCe pro GT verzi?
A u GT je standardem automat a manuál nepůjde?

Kam ten svět spěje........ 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 3_diamanty
29. 10. 2015 22:24
Re: Motory
ja zase nerozumiem tomu poctu dizlov... zvlast teraz ked vieme ze dizle to maju uz "za sebou" .... jasna volba tu bude 1,2 Tce 97kw ... postaci aj rodinam aj mierne sportovejsie zalozenym..... skoda len ze nebude kupatko.... nejak sa nam megane "kazi" .... aj RS verzia bude v 5 dveraku? ziadne kupatko,? nic? to je hadam nejaky blby for..... neverim
30. 10. 2015 06:06
Re: Motory
Co mají dýzly za sebou?
Avatar - AUDIRS6
29. 10. 2015 17:28
Novy "boss" sa ozval !
[odkaz]
>:-[]
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Dzakobo
29. 10. 2015 18:16
Re: Novy "boss" sa ozval !
Tak jsem tam postnul své dojmy, ale že šéfík dloooooooouho sbíral odvahu >:-[] . Přijde mi jak náš premiér - jen plky, ale když je člověk jen kolečkem v soukolí a nechce být odejit, musí vyšlapovat podle diktátu od shora.
Avatar - Inferius
29. 10. 2015 19:19
Re: Novy "boss" sa ozval !
Prý rozdělení jenom u článků, kde to dává smysl... >:D
Ale smysl to nedává nikde... :-)
29. 10. 2015 19:19
ceny?
Uvidíme, jakou R nasadí cenovou politiku, vypadá to, že u nových modelu se toho nebude bát, ale tento Megane mi prijde jako nejpovedenejsi kus z trojice Megane, Talisman, Espace, tak už se asi nebude tak podbízet. Ale proč taky, podle toho, co zatím ukázali to vypadá, že se bude moct poprat s tema nejlepšíma. A já doufám, že se moc lidem líbit nebude, at to nemá každej blbec, až to vymenim za svuj stavajici Megane III :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ji/Ri
29. 10. 2015 19:29
Přístup
Zatímco u Rencku pracovali na kvalitě a designu nové generace, tak u vlků se vymýšlely podvody.
Rozbalit vlákno
16
Avatar - Emel
29. 10. 2015 20:12
Re: Přístup
To jsi zjistil z technických údajů motorů?
Avatar - miromen
29. 10. 2015 20:20
Re: Přístup
On tento žvast pere snad pod každy članek.....ta osoba zjevně něčim trpi.
Avatar - Ji/Ri
29. 10. 2015 22:54
Re: Přístup
Hlavně, že je ti teplo.
Avatar - Ji/Ri
29. 10. 2015 22:38
Re: Přístup
To jsem zjistil z dosavadního vývoje.
Avatar - Emel
29. 10. 2015 23:03
Re: Přístup
Někdy mi budeš muset vysvětlit, co tě k té svaté válce vede... kdybych tě neznal, dal bych si tě do škatulky k holdenovi a dál to neřešil, ale takhle mě to zajímá.
Avatar - white label
29. 10. 2015 23:04
Re: Přístup
"Svatá válka", jo, to sedí, včetně té škatulky... ;-)
Poslední dobou mi proti "Ponymu" připadá i IPA/Gilgit jako koncernovwý fanoušek, a to už je co říct. >:-[]
Avatar - Ji/Ri
29. 10. 2015 23:17
Re: Přístup
... o to přece nejde. VW je banda podvodníků a to je dokázáno, doplatí na to všichni jen ne svwatý vw, a to je řečeno.... pokud si někdo dosud myslí, že se to koncáka nedotkne, s přihlédnutím k dosavadním oje.ům, tak je zralý na vědro vody.
Avatar - white label
29. 10. 2015 23:27
Re: Přístup
Jenže to vwědro má (právě) ve dně díru... ;-)

P.S. Moc to žereš..., a přitom, kolikrát jsem ti říkal, nekupuj pořád ty koncernovwé akcie, nebo se z toho (jednou) zblázníš, no a už je to tady..., Chocholouškovi už jsem volal, jenže chlapi potkali první IPu/Gilgita a přivezli ho tam místo tebe. >:D >:-[]
Re: Přístup
Samozvaný údajný zmrzlináři, mozná i tvému vypatlanému mozku v nejaké vzácné chvíli dojde ze já nemám nic proti kocernu Volkswagen jako takovému (není duvod), jenom proti vám vypatlaným fanatickým VAGinistum a v poslední dobe proti tomu jakým zpusobem urcití lidé v koncernu Volkswagen podvádeli a jak vylhane se k tomu staví kdyz byli odhaleni.
Avatar - Ji/Ri
29. 10. 2015 23:15
Re: Přístup
Není o to žádných svatých či jiných válkách. Jen vnímám a přijímám info z trhu. to je vše. to, co se koncernu nedá upřít /doloženo/, je lhář a podvodník roku. Ač mám sympatie k určitým produktům, tohle nelze přehlídnout. K tomu pár opravdu "vynikajících" zkušeností z mého okolí a hle, aura vw má vážné trhliny a místo viděného oparu se stává mlha z žumpy. Snad už mě chápeš. NEní u vw nic, co by konkurence neuměla líp... je to jen vylhaný marketmix.
Avatar - Emel
29. 10. 2015 23:25
Re: Přístup
Pokud se nepletu, začal jsi válčit už před dieselgate, tohle je jen další kámen kterým se dá hodit. Jak říkám... když budeš mít chuť mi to vysvětlit, budu rád... ale myslím normálně vysvětlit, ne tyhle kecy, nehodlám tu trávit čas tím, že reaguju na nějakou pózu.
Avatar - white label
29. 10. 2015 23:29
Re: Přístup
S tím se, bohužel, nedá nesouhlasit...
Nezačalo to u něj náhodou po tom, co VW koupil Porsche ;-) , i když to mělo být původně spíš naopak?
Teď může pro změnu koupit Porsche VW a bude po problémech... >:-[]
Avatar - woody-alien
30. 10. 2015 07:44
Re: Přístup
Ji/Ri - vyčítat marketingu, že vytváří o produktu lepší obraz než jaká je realita (a tím nemám na mysli konkrétně "upravování" emisí ale tu tvojí auru)...hmm. Tak to můžeš začít vyčítat prakticky všem výrobcům všeho zboží na celém světě. Nebo aspoň těm, kteří na ten marketing mají peníze. I když si to někdy fanoušci aspoň zkouší myslet, zřejmě neexistuje výrobce aut, který by auta vyráběl čistě z dobrého srdce a na mysli měl jenom blaho zákazníků. Tu tzv. auru navíc zhusta vytvářejí sami zákazníci, takže spíš jim je třeba osvěty a nestranného pohledu. To, co tady v poslední době píšeš, mi ovšem mnohem víc než nestranný přístup připomíná "marošismus" - hledání vší za každou cenu.
Avatar - 3_diamanty
29. 10. 2015 22:12
Re: Přístup
to iste si pisal aj pri toyote tusim ..... neviem ci si tym nejak pomozes.... nic v zlom ;-)
Avatar - Ji/Ri
29. 10. 2015 22:39
Re: Přístup
Máš špatnou optiku.
30. 10. 2015 09:44
Re: Přístup
Je to tvoje válka, ale mě podstatně víc iritoval přístup u řetězů TSI než toto. Navíc bych dal ruku do ohně, že jde o globální probém a automobilky jen říkají to, co chtějí úředníci slyšet.
Avatar - Ada je zase tady
29. 10. 2015 20:25
Už zase ten křáp...
Komu je asi ku prospěchu, když sem redakce zase tlačí tyhle křápy? :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - woody-alien
29. 10. 2015 21:02
Re: Už zase ten křáp...
To sis spletl diskusi. Nafto-škandál ale určitě na home-page někde najdeš. ;-)
29. 10. 2015 21:59
Re: Už zase ten křáp...
Váš nepotěším, paní Nováková, stále kvoká, stále kvoká... :-)
30. 10. 2015 04:59
Re: Už zase ten křáp...
"..křáp.." Diky, napsal to za mne. Krasny digitalni rychlomer, vid? :-!
29. 10. 2015 22:03
Renaultovská automatová diktatura
Nový Mégane se mi moc líbí, ale když jsem si do něj ve Frankfurtu sednul, byl jsem nemile překvapený jeho stístněností v prostoru zadních sedaček - nová Astra vedle něj působí jako o třídu větší auto. Vnější i vnitřní design nového Méganu je ale parádní a interiér působí mimořádně kvalitně! :-) :yes: Jenom doufám, že verze kombi bude mít opět pořádně prodloužený rozvor.
Co ovšem vůbec nechápu je to, že k vrcholnému benzinovému motoru 1,6 l vůbec nenabízejí manuální převodovku. Oni snad ty manuální převodovky nenávidí, nebo jinak si to už nedovedu vysvětlit.... :'-( :no:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Ji/Ri
29. 10. 2015 22:40
Re: Renaultovská automatová diktatura
Ano, Opel je další automobilka, která se věnovala vývoji a nevěnovala se podvodům .... :yes: v současné době 1. Astra K, 2. Toyo Auris...Ren ........................... 19. volfsburská hnědka
Avatar - white label
29. 10. 2015 22:53
Re: Renaultovská automatová diktatura
Doufám, že se z tebe nestal podobně extrémní "antivaginista" i v posteli.
Nerad bych tě totiž napříště vítal (v páru) s "roztomilým" pánským doprovodem... >:D ;-)
Avatar - Ji/Ri
29. 10. 2015 23:01
Re: Renaultovská automatová diktatura
>:D leda s Emelem nebo s Kajlí v rouše beránčím >:D ... /teď jsi mě rozesmál :yes: /
Avatar - Uživatel_5459430
30. 10. 2015 08:23
Re: Renaultovská automatová diktatura
Ano já si to dovedu vysvětlit. Nedělali by to kdyby nevěděli, že 90% zákazníků chce automat k vrcholnému benzínu.

Já a ty jsme minorita. :-( :-( :-(
30. 10. 2015 08:30
Re: Renaultovská automatová diktatura
Ani řidičské minority by výrobci neměli diskriminovat! :-O
29. 10. 2015 22:22
jjj
úplně škaredý to není ale první megane byl klasa, tenhle už toho nedosáhne.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 3_diamanty
29. 10. 2015 22:28
Re: jjj
sucasny megane je podla mna krajsi a charizmatickejsi... tento novy je akysi "zvlastny" zozadu by to mohlo byt aj infinity.. spredu kludne aj nejaka honda.... zboku je to stary auris..... je to vsetko mozne.... len toho renaultu tam na tom aute akosi nie je vidiet nikde zo ziadneho uhla .... nebyt toho obrovskeho loga na maske alebo vzadu na kufri ... tak sme bez sance identifikovat toto auto ....
30. 10. 2015 07:46
Re: jjj
Presne, tú slávnu "*p.r.d.el" (naozaj nechápem, prečo toto slovo systém nahradí hviezdičkou, čo je to nejaká nadávka? Neserte ma! (zaujímavé, toto nevyhviezdičkuje)) mohli ďalej rozvíjať, mohol to byť prvok typický pre Megane, dosť zaujímavý a dosť roporuplný, aby vždy zaujal a upozornil na seba.
Avatar - Hittman
30. 10. 2015 07:36
U
1,6 dCI 96kW to zrychlení je tedy jaksi za zenitem, to i GOLF s 1,9 TDI před patnácti lety to uměl rychleji....
Rozbalit vlákno
0
30. 10. 2015 08:54
rendlík
design je naprostá splácanina pro masy nevkusných lidí a přístrojovka vypadá jak z dodávky >:D >:D komické auto ten megán >:D
Rozbalit vlákno
2
30. 10. 2015 09:21
Re: rendlík
"..splácanina pro masy nevkusných lidí .." :-! Souhlas. :yes:
30. 10. 2015 19:40
Re: rendlík
kup si prosimte radši golfa, kterej se za posledních 30 let nezmenil zvenku a ni zevnitr a pogratuluj si

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud