Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nový Renault Mégane odhaluje technická data, zatím neoficiálně

139 komentářů

Avatar - PlumJelinek
PlumJelinek
V těch technických datech nejspíš musí být překlep, páč verze GT se 151kw nejspíš nebude mít zrychlení 0-100 za 10,4s.... ono i ta 1,2 TCE s 97kw a zrychlením za 10,6s je docela podezřelá...
holden_holden
bejt to folc tak to dava za 5
kewlarsiet
Opravte si tu chybu pri 1.6 tce 205...ma tam byt z 0/100 za 7.1s
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
>😒]
Avatar - Emel
Emel
Jo, to by bylo dost tristní.
Avatar - woody-alien
woody-alien
Hele, Dokker 1.2 TCe 85 kW to dává za 10.8, se mnou za volantem ještě o chlup líp. A ten Megoš GT nebude o tolik lepší. Podle mě to sedí. >😒]
pogo26
Dokker je docela lehkej. V Grand Scénicu TCe 130 to je za 10.7 s. Nový Mégana by se měl dostat pod 10 s.
admin badgeAvatar - Honza Mička
Honza Mička
Dobrý den,

díky moc za upozornění! 😄
maXX_CZ
Takze megane bude pokracovat v te de***ni strategii s 1,2 Tce a pak az motor, ktery ma 200+ koni, tak jako tomu bylo doted? Kde je slibovana 1.6 110(+-?)kW s manualem?
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Si řeknou, že 97kw musí každýmu stačit. 😄

Dnes si člověk nemůže vybrat auto jaký by se mu líbilo. Prostě takový auto nejni. A to jsem hodně slevil a přitom bych chtěl jen MOTOR, 4 kola, manuální 6-ti kvalt a nějakou rodinou karoserii. Třeba KIA Carens. Max 1,6l a 99kw pro 2016 rok?????
bacilonosic
Ford ma novy S-Max s 2.0 TDCi 180k v ponuke aj s manualom. Skoda, ze ta 210k verzia je len automat 😒
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Prosím, naftu nechme zemědělcům a dopravcům. Já mám rád v osobáku benzín/líh.
bacilonosic
Na tak tazky osobak je nafta viac nez dobra.. mas tam s manualom este 1.5 EcoBoost benzin alebo 2.0 automat.. Ale tahom sa ziadny ani zdaleka nechyta na naftu 😜
maXX_CZ
Chapu, mame zrejme stejne pozadavky 😄
Z novych aut je to pro me pomerne bida. Snad jen focus 1.5t a nova astra 1.4t (lepe 1.6t v pristim roce).
Nebo starsi vuz.... sam nevim pro co se rozhodnu.
Avatar - miromen
miromen
No jestli to je pravda tak je tu dalši renaultovina. Nabizet pouze "jeden" motor ve dvou vykonnovych variantach je opravdu velka slabota. Jo ona je tu ještě 1.6 ktera ale neni pro běžne kupujici a navic klasika v podani Renaultu a to pouze s automatem. :no:
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Ono se stačí podívat na Scenic. V benzínu pouze 1,2 TCe a v nafte 1,5 a 1,6.
A nějaký motor který by s autem těžkým 2200kg trochu pohnul ???? NEJNI !!!!
Avatar - miromen
miromen
jj pravě proto jsem psal dalši renaultovina. I kdyby udělali sebevydařenějši model tak to zabijou nabidkou motoru a převodovek.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Tak tak.
Oni prostě jiné motory nemají.
Avatar - miromen
miromen
Tohle asi zajemce o auto moc nezajima. Takže se tim Renault zbytečně připravuje o zakazniky. Sice pokryjou většinu poptavky ale vstřicny krok to určitě neni.
T.E.S.L.A už na ACZ serie
Vy dvaja e😜erti ste v aute s hociktorým z tých motorov ani nesedeli, nie že by ste si ich vyskúšali, inak by ste nemohli písať také nezmysly.
Avatar - miromen
miromen
My se bavime o voze a ty na nas naběhneš s kozou ?
T.E.S.L.A už na ACZ serie
Jasne, s čím na vás, keď mudrujete o tom, o čom nemáte ani šajn...
Tebe sa zdá 97 kW a 205 Nm v kompakte málo?
Avatar - miromen
miromen
Jak viš že o tom nemame šajn ?
Jinak je uplně jedno jestli to mě nebo komukoliv jinemu přijde malo nebo tak akorat. Tohle je individualni a ja jen tvrdim že je ta nabidka bidna tedy pokud to bude realita.
Mimochodem ja jsem nedavno u konkurence pořidil vuz stejne kategorie se 110kw a 240Nm a věř že oproti těm 97kw a 205Nm to bude v ramci třidy velky až zasadni rozdil. A to ma tento vyrobce v nabidce ještě vykonnějši verzi. Žadne GT , GTI apod. ale obyčejna standardni verze.
T.E.S.L.A už na ACZ serie
Ako keby nebolo úplne fuk, ako je daná verzia nazvaná... Väčšina z vás "náročných" potenciál takého auta nikdy nevyužije a často ho ani nezvláda...
Avatar - miromen
miromen
Co prosim ? >😁
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
T.E.S.L.A myslí, že stále jezdíme na 1/4 plynu. >😁
T.E.S.L.A už na ACZ serie
Pretekár z okresiek sa ozval...?
Avatar - white label
white label
Myslíš silnější verze běžných modelů označované jako GT/GTI apod.?
Pro koho se potom dělají třeba super sporty, pro mimozemšťany? 😄
cudzinec11
GTI verzie su dobre tak pre marketingove oddelenie - ale ved mame vykonny motor, chces - kup si, za 2x tolko penazi. Nakoniec to bude par jednotiek na CZ a par na SK.

Takmer nikto nepotrebuje 200+ koni. Ale tych 150-160 koni s manuálom, to by bolo velmi fajn a záujemcovia by sa nasli, len to chce take nieco ponuknut...
Avatar - white label
white label
Ani málo, ani moc. Stačí to, ale jestli je dost? Může a nemusí a taky jak kdy, jak kde a jak pro koho... 😉
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
97kw??? Myslím, že když plně naložíš kombík tak to bude málo.
A nehledě na to, že Grand Scenic ma také jako max 97kw. A to má 2200kg.
hipisko
nema 2200, za dalsie sharay su vacsie a tazsie auta a tam nikto nekritizuje ze drviva vacsina je predanych 103kw a menej
Avatar - Emel
Emel
Drtivá většina byla 103kW a více, teď je to 110kW a slabší motor se ani nenabízí. U Sharana je typické dilema spíš to, jestli vzít 103kW + 4Motion nebo 125kW (dnes 135kW, dřív to nešlo kombinovat, dneska nevím)... co vidím v okolí tak to dopadlo tak 50:50. A dvoulitrová nafta je z podstaty věci něco jiného než 1.2 turbobenzín.

To není nic proti Scenicu, je to auto o třídu níž a 1.2T jako základní motorizace určitě ok, na klidné rodinné ježdění.
Avatar - Anonym
Anonym
Ten 1.2 TCe se často objevuje v recenzích a vždy schytává kritiku za vlažný zátah a vysokou spotřebu. Do toho ani není potřeba sedat.
Futurista
Fakt jo? Aha. [odkaz]
Jo od monitoru se to kritizuje lehce. 😄
Avatar - Anonym
Anonym
V jiném testu bylo zase toto😒br /> "V nejnižších otáčkách ale nebyl motor nejen slyšet... Jeho odezva na plyn se přibližně do 1500 otáček limitně blížila nule ...Opravdu svižný mi motor začal připadat až kolem tří tisíc otáček. Pak už směrem k červenému poli dynamika konstantně vzrůstala a se čtyřválcem jsem si užil srandu. Raději jsem se ale při tom nedíval na ukazatel spotřeby..."
Samozřejmě je nejlepší si to projet, ale nemám tu možnost.
T.E.S.L.A už na ACZ serie
Máš pravdu, do takého radšej nesadaj. Trafilo by sa ti v nejakej zákrute ho nezvládnuť, a čo potom tá hanba...
bacilonosic
Kde su tie casy, ked mal Renault aj 6-valce.. si este pamatam ,ked som kupoval svojho Scenica v 2007, aj ked tie boli v ponuke pri inych modeloch. Moje 2.0 dCi si neviem vynachvalit, zato 1.5 a 1.9 boli velmi kazove.
T.E.S.L.A už na ACZ serie
A ty si tie 1.5 a 1.9 mal, že to tak dobre vieš? Ja som Scénicom tiež nejaký čas jazdil, a ak niečo poslúchalo, tak to bol motor 1.5 DCi. Blbla elektrika, to je pravda, ale motor šlapal ako hodinky.
bacilonosic
Staci pozriet skusenosti ostatnych, napr. na Renault Clube a clovek ma jasno. Za tie roky som nepocul na 1.5 jediny pozitivny nazor. A nejaky cas jazdil.. to je kolko rokov?
T.E.S.L.A už na ACZ serie
Štyri roky s 1,5 DCi/60 kW. Málo, veľa? Aj teraz mám 1,5 DCi. Šiesty rok, 78 kW, 6-kvalt. Výborný motorček. Bezproblémový, výkonný, úsporný. na diesel dosť živý. No problem.
bacilonosic
Mozno mas stastie.. ja som so svojim tiez spokojny. 8 rokov.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
1.5 dCi se, jako i jiné motory, průběžně vyvíjel a alespoň v prvních variantách určitě nebyl vzorem spolehlivosti. Zkraje produkce fatální problémy s rozvody, samozřejmě citlivé Delphi vstřikovače, MR 2004-2005 měl údajně nějaký konstrukční problém končící destrukcí motoru. Stupidně nastavené servisní intervaly měly na svědomí předčasně odcházející turbo...Právě na Renault fóru jsem se dočetl, že do 150 tisíc km je lepší jej poslat z domu. 😄
hipisko
akych 2200kg? grand scenic 3 ma vo fullke so vsetkymi priplatkami a automatom a najvacsim dizlom ledva 1700kg. A ak si si to pomylil s novym Espace(ale asi nie lebo spominas 1,2tce), tak ten ma tiez vo fullke a najvyssim motorom 1750kg. Moj grand scenic 1,9dci v najvyssiej vybave a 5miest ma 1575kg.
T.E.S.L.A už na ACZ serie
😉
webpaja
1700+užitečná hmotnost je kolik? 😉
T.E.S.L.A už na ACZ serie
Áno, máš nakoniec pravdu, keď to naložíš, je to cez 2 tony. Otázka je, ako často, alebo koľko ľudí to naozaj využije. Hoci sú tie motory objemovo malé, výkonovo to nie je zas také zlé, a ako som už písal, veľa môže zavážiť celková charakteristika pohonu. Myslím, že niečo podobné tvrdí aj Renault, že viac koní proste už netreba.
Bolo by preto nanajvýš vhodné to vyskúšať, či už to bude test nového Meganu, Scenica alebo naložia hoci Trafic, celkom by ma zaujímalo, ako by to dopadlo. Fajn výzva pre ACZ. Len ako sa k nej postaví?
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Ono když si koupím velké auto, tak jej velké kupuju abych do něm mohl naložit.
Ve dvou do města bych vzal něco jako je Škoda Citigo.
Takže když vezmu Grand Scenika, tak vím, že 50% všech KM najedu v obsazených 6 místech a něco málo v kufru.
hipisko
takze ked si kupis grand scenica tak pojdes aj do obchodu s nalozenymi 400kg, ale s citigo pojdes prazdny? Prax je uplne ina, ja vidavam na cestach jazdit audi q7, grand voyagery a podobne s jednym vodicom. najpredavanejsie sharany a galaxy a smaxy su 103kw a nizsie
IPace
od Renaultu je to velice chytre, zaprve tim usetri na vyvoji a zadruhe tim pokreje potrebu vetsiny zakazniku, ano vetsiny, protoze tech par jedincu co si neustale stezuji jak by chteli takovej nebo makovej motor je pomalu, totez s prevodovkama

proste je nesmysl vyvyjet nekolik ruznych motoru a nekolik prevodovek, pak to vsechno navzajem testovat a ladit, kdys ve finale si 90% zakazniku koupi nejaky benzin ci naftu a zbyle motorizace se poperou o tech 10%

pokud s tim ma nekdo problem, ma na vyber jine znacky co maji nekolik ruznych motorizaci a nekolik prevodovek, nikdo nikoho nenuti si ten Renault kupovat 😄
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Máš pravdu.
Problém je, že i ostatní značky nemají pomalu co nabídnout. 😒((

A pak skončím tak, že si koupím nějakej starej pekáč, třeba: [odkaz]
Ale to nechci.
Avatar - Emel
Emel
A co přesně ti chybí? Koncern má 1.4TSI a 1.8TSI volitelně s MT i AT, Ford má 1.5EB taky kolem těch 110kW s manuálem...

Mně to přijde celkem ok, až na absenci manuálu u té 1.6TCe.
pogo26
Asi nějak tříválec.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Něco bez turba s víc jak 5 válci. 😒

Ta absence manuálu u 1,6 je tristní.
Avatar - Emel
Emel
V kompaktu?? Hele, poslední co pamatuju byl Golf R32, ale v testech ho obvykle zrovna do nebes nevynášeli, často jsem slyšel, že GTI je celkově lepší auto... pokud teda nejsi zatíženej na zvuk, ten byl fajne.
Avatar - miromen
miromen
Jak piše Emel u konkurence je nabidka rozhodně zajimavějši. Ja přidam ještě Opel. U něj je jen škoda že u nas zařiznul 1.6T.
Avatar - Emel
Emel
Dva motory dneska stačí. 1.2 pro 100-130k, 1.6 pro 150-200+, hotovo vymalováno.

U 1.6TCe je škoda absence manuálu, ale jinak... pokud nebude nějak nesmyslně naceněná, tak není problém, že tam nějaká slabší verze chybí.
Avatar - miromen
miromen
Tak na to mam rozhodně jiny nazor. Ja tam prozatim vidim jeden motor ve dvou variantach a ani ta silnějši neni žadne terno. Něco jineho by bylo kdyby v nabidce byla slabši 1.6 včetně možnosti manualu. A když se podivam na ostatni modely Renaultu tak tahle bida panuje na všech frontach. Prostě vuči konkurenci slabe.
Avatar - Emel
Emel
Já vidím 1.2 a 1.6.

1.6 v Espacu je nic moc, pro Megane ale super.
Avatar - miromen
miromen
Je tam dira jako hrom. Tuhle 205 verzi s automatem si troufnu označit už za opravdu okrajovou zaležitost.
Motor je takže by stačilo naladit na cca 120kw 250Nm a hned by to bylo veselejši.
Avatar - Emel
Emel
Proč okrajovou? Okrajová bude RS. Já mám tyhle warm verze docela rád.

Jistě to prodraží automat... Ale trend říká, že manuál je přežitek. Mně se to nelíbí, ale rozumím tomu.
Avatar - miromen
miromen
Proč ? Je to muj nazor na odhad kolik se těchto kousku proda. Troufnu si tvrdit že podladěna verze jak jsem psal bude pro trh zajimavějši a prodejnějši nabidka.
Avatar - Emel
Emel
Tak jasně, těžiště třídy je těch 100-130k.
Avatar - miromen
miromen
Taky bych řekl a v přispěvku vyše jsem to naznačil.
Avatar - Emel
Emel
...a to Megane nabízí 😉
Avatar - miromen
miromen
To snad všichni....ale dost z nich jsou vstřicnějši a zakaznik ma větši možnosti. Jasně asi je to vic praca a starosti ale to už je o přistupu a zřejmě ochotě. Ja vim prachy až na prvnim mistě. 😄
Ja stejně doufam že nakonec bude nabidka pestřejši. Je to neoficialni takže snad ne uplne.
Avatar - Emel
Emel
Jo, přijde kombík... na ten jsem zvědavý, klidně bych si jako další auto uměl představit Megane Grandtour GT 1.6TCe... a abych udělal radost Dinarovi, uměl bych si to představit i s tou dvouspojkou 😄
Avatar - white label
white label
Nejen Dinarovi... 😉
Avatar - Emel
Emel
...ale byl by to krok zpět 😉 >😒]
Avatar - white label
white label
Naopak, pokrok prostě nezastavíš (už i woody říkal)... >😒] 😉
Avatar - Emel
Emel
Já to myslel obecně 😉
Avatar - miromen
miromen
Koukam ten kombik v automatu ti neda spat. >😁
GTS
Nová Astra (hatchback) s motorem 1.6 Turbo zatím nejde objednat ani v Německu, nicméně od ledna 2016 již půjde objednat.
BTW: Nová Astra Sports Tourer je již v německém ceníku dostupná včetně dvou nejsilnějších motorizací (1.6 Turbo 147 kW a 1.6 CDTI BiTurbo 118 kW).

[odkaz]
Avatar - miromen
miromen
To vim ale u nas se udajně 1.6T nema nabizet vubec narozdil od SK.
Futurista
V čem ti přijde nabídka u Opelu Astra zajímavější??? Tím tříválcem?

[odkaz]
Avatar - miromen
miromen
Ano včetně. Jinak předpokladam že umiš v tabulkach čist. V tom připadě vubec nechapu že reaguješ timto přispěvkem.
IPace
i v EU se prodavaji atmosfericke V6 v MPV a SUV, takhle z fleku treba Fiat Freemont, nebo jako nove se daji koupit z US dovezene Dodge Journey, Durango nebo Grand Caravan vsechny se stejnym atmo 3.6 V6, u Lexusu mas na vyber treba RX4xxh kde je take atmo 6 valec
Avatar - MGRR
MGRR
Toyota Sienna 3,5 V6 AWD [odkaz]
Toyota Avalon 3,5 V6 [odkaz]
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Sienna a Avalon jsem v nabídce Toyoty nenašel. Asi myslíš dovoz US.
A co jsem koukal na web tak vše v automatu.

BTW: BMW dělá tříválcové motory? 😄 Překvapilo mě to.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Fiat Freemont jenom s automatem.
.... obecně i ostatní jsou jenom s automatem (ikdyž neprošel jsem všechny).
😢
IPace
muzu se zeptat k cemu je u rodinneho mpv manual? u auta typu Mazda MX5 manual chapu, ale u rodinneho mpv? kor tebou naklikle Galaxi ktere ma jizdni vlastnosti tak zabavne ze by u toho usnul i zavodni jezdec
maXX_CZ
Ale oni 1.6 TCe maji (!), staci k nemu dat prevodovku, ktera prenese tocivy moment. Psal jsem to ale hlavne proto, protoze tento agregat podle predbeznych zprav BYL slibeny a navic konkurence (at uz VW, ford ci opel ci PSA) ekvivalent takoveho motoru nabizi. 1.2 Tce nechci a 1.6 TCe v GT verzi bude stat "nesmysl" take diky nutne pritomnosti automatu. Budu zvazovat renault jako sve budouci auto? Ne.
A takovych lidi bude hodne, to uz neni jak pred 5-10 lety, ze rozptyl beznych verzi byl 15kW a byly 2 motory a jeden dvoulitr pro "top verzi".
Stejne jako stredni trida (Talisman) bez 2.0 motoru. Oni to vedi, ale bud nemeli penize, nebo zaspali. Spis to druhe, rekl bych.
pogo26
S tím manuálem u 1.6 TCe to podle mě bude trochu jinak. Spíš jim šlo o to nabídnout dvouspojku za dobrou cenu. Podle nich je lepší levnější dvouspojka než manuál a drahá dvouspojka. Podle mě je zcela evidentní, že se Renault a to nejen u tohoto modelu rozhodl jít cestou jedné převodovky, kterou pak může nabídnout za lepší cenu. A většina zákazníku bude za dostupnou dvouspojku jen ráda.
cudzinec11
Tak to je jasne, ale to odstupnovanie by malo byt nejak rozumne spravene.

Zaklad bude dynamicky nic moc a cca. 200 PS si prakticky nikto nekupi, takze ti zostava jeden pouzitelny motor. To je dost malo, ja by som privital aspon dva pouzitelne motory, kludne napr. ako u mazdy: 100, 120 a 165 PS.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Hm, nezlob se na mě, ale jaký je reálný rozdíl mezi 97 a 110 kW? Pokud mají blízkou výkonovou variantu, proč to sekat po deseti kW dál a dál? Tohle dělá VW a vedlo to akorát k úsporným podvodům...
Avatar - Emel
Emel
Mezi 200 a 250Nm rozdíl je.

Ne, není potřeba to sekat po 10kW. Je dobré, aby tam nebyl moc velký skok... pokud budeš muset oproti 1.2TCe 97kW v nějaké střední výbavě připlatit za GT 1.6TCe EDC třeba 80t, tak je to dost.
T.E.S.L.A už na ACZ serie
Prečo to bazírovanie na vysokom papierovom výkone? Na papier sa predsa píše výkonová špička, pri bežnej jazde je k dispozícii nižší použiteľný výkon. Väčší a silnejší motor nemusí byť zárukou lepších výkonov auta, naopak, model síce s nižším výkonom môže byť ľahší svižnejší a úspornejší - záleží hlavne na charakteristike motora, sprevodovaní, a ďalších veciach okolo. Teoretizovanie či 97 alebo 110 kW, to sú len jalové reči.
Avatar - miromen
miromen
Bože co to je za teoreticke bazirovani ? Zjisti si jak je na tom konkurence včetně nastudovani grafu a jak jezdi jejich motory v realu ve stejne třidě. A už konečně tu tvou nepoddajnou mozkovnu vytahni z renaultiho znaku. :no:
T.E.S.L.A už na ACZ serie
To je to, čo tu predvádzaš. Trafil si. 😉
Avatar - miromen
miromen
Chovani jak z mateřske školky neni nic pro mě. Takže si najdi sobě rovneho.
T.E.S.L.A už na ACZ serie
Takže si už z MŠ vyrástol? Gratulujem.
Avatar - miromen
miromen
Diky za potvrzeni :yes:
T.E.S.L.A už na ACZ serie
Ak ti to stačí k spokojnosti. Niekedy chýba k šťastiu naozaj málo...
maXX_CZ
Sice jsou to neoficialni udaje (a uplne se mi nezdaji). Ale jestli to ma ta silenjsi Tce z 0-100 za 10,6 tak to je presne o 0,1 desetinu horsi (!) nez ma 1.6 atmosfera ve 12 let starem hatchi nizsi stredni. Je to auto, ktere bych si koupil vzhledem k rychlosti dnesniho provozu? Je to auto o kterem by jsi rekl, ze je aspon svizne? Odpoved je zrejma.
Ano uzivatelsky to je prijemnejsi, jelikoz to ma turbo a blablabla. Ale fakt, ze pokud nechces GT, mas dostat maximalne tohle, je naprosto tristni, to se ti tady nekolik dalsich snazi vysvetlit. A jak tu nekdo podotkl, neplati to jen pro tento model.
T.E.S.L.A už na ACZ serie
Nevyskúšal som, neviem. Akcelerácia je papierovo vpohode, ale nič nehovorí o tom, či je auto v bežnej prevádzke svižné, alebo skôr pridusené...
Dnešná prevádzka? Tá je rýchla ako kde, záleží, akí ľudia sedia v autách naokolo. Stretávam lemry na šesťvalcoch, aj rýchlikov na starých šunkách. V meste to natrieš kde-komu aj s 50 kW motorom, tam je to často skôr o schopnostiach vodiča ako o sile motora. Mimo mesta môžeš jazdiť rýchle a svižne aj s menším záprahom koní, ak jazdíš v rámci limitov. Výkon navyše je príjemný, nenúti ťa často podraďovať, a bezpečný - skôr si poradíš v nebezpečnej situácii. Ak teda máš rozum. Žiaľ, mnohí "rýchlici" ho nemajú, koníky im rýchle stúpajú do hlavy, a podľa toho to často na cestách aj vyzerá.
97 kW je "tristní"? Nebuď smiešny. Vzhľadom na veľkosť a hmotnosť auta, stav ciest a úroveň výchovy vodičov je to prebytok výkonu.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Jenom dva motory? 1,2l a pro GT 1,6? Kde je 2.0 TCe pro GT verzi?
A u GT je standardem automat a manuál nepůjde?

Kam ten svět spěje........ 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ja zase nerozumiem tomu poctu dizlov... zvlast teraz ked vieme ze dizle to maju uz "za sebou" .... jasna volba tu bude 1,2 Tce 97kw ... postaci aj rodinam aj mierne sportovejsie zalozenym..... skoda len ze nebude kupatko.... nejak sa nam megane "kazi" .... aj RS verzia bude v 5 dveraku? ziadne kupatko,? nic? to je hadam nejaky blby for..... neverim
webpaja
Co mají dýzly za sebou?
T.E.S.L.A už na ACZ serie
Netrep...
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
[odkaz]
>😒]
Avatar - Dzakobo
Dzakobo
Tak jsem tam postnul své dojmy, ale že šéfík dloooooooouho sbíral odvahu >😒] . Přijde mi jak náš premiér - jen plky, ale když je člověk jen kolečkem v soukolí a nechce být odejit, musí vyšlapovat podle diktátu od shora.
Avatar - Inferius
Inferius
Prý rozdělení jenom u článků, kde to dává smysl... >😁
Ale smysl to nedává nikde... 😄
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Mimoň >😁
dr.Remorey
Uvidíme, jakou R nasadí cenovou politiku, vypadá to, že u nových modelu se toho nebude bát, ale tento Megane mi prijde jako nejpovedenejsi kus z trojice Megane, Talisman, Espace, tak už se asi nebude tak podbízet. Ale proč taky, podle toho, co zatím ukázali to vypadá, že se bude moct poprat s tema nejlepšíma. A já doufám, že se moc lidem líbit nebude, at to nemá každej blbec, až to vymenim za svuj stavajici Megane III 😄
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Zatímco u Rencku pracovali na kvalitě a designu nové generace, tak u vlků se vymýšlely podvody.
Avatar - Emel
Emel
To jsi zjistil z technických údajů motorů?
Avatar - miromen
miromen
On tento žvast pere snad pod každy članek.....ta osoba zjevně něčim trpi.
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Hlavně, že je ti teplo.
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
To jsem zjistil z dosavadního vývoje.
Avatar - Emel
Emel
Někdy mi budeš muset vysvětlit, co tě k té svaté válce vede... kdybych tě neznal, dal bych si tě do škatulky k holdenovi a dál to neřešil, ale takhle mě to zajímá.
Avatar - white label
white label
"Svatá válka", jo, to sedí, včetně té škatulky... 😉
Poslední dobou mi proti "Ponymu" připadá i IPA/Gilgit jako koncernovwý fanoušek, a to už je co říct. >😒]
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
... o to přece nejde. VW je banda podvodníků a to je dokázáno, doplatí na to všichni jen ne svwatý vw, a to je řečeno.... pokud si někdo dosud myslí, že se to koncáka nedotkne, s přihlédnutím k dosavadním oje.ům, tak je zralý na vědro vody.
Avatar - white label
white label
Jenže to vwědro má (právě) ve dně díru... 😉

P.S. Moc to žereš..., a přitom, kolikrát jsem ti říkal, nekupuj pořád ty koncernovwé akcie, nebo se z toho (jednou) zblázníš, no a už je to tady..., Chocholouškovi už jsem volal, jenže chlapi potkali první IPu/Gilgita a přivezli ho tam místo tebe. >😁 >😒]
Gilgit - stop odpadu na Auto.cz
Samozvaný údajný zmrzlináři, mozná i tvému vypatlanému mozku v nejaké vzácné chvíli dojde ze já nemám nic proti kocernu Volkswagen jako takovému (není duvod), jenom proti vám vypatlaným fanatickým VAGinistum a v poslední dobe proti tomu jakým zpusobem urcití lidé v koncernu Volkswagen podvádeli a jak vylhane se k tomu staví kdyz byli odhaleni.
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Není o to žádných svatých či jiných válkách. Jen vnímám a přijímám info z trhu. to je vše. to, co se koncernu nedá upřít /doložen👋, je lhář a podvodník roku. Ač mám sympatie k určitým produktům, tohle nelze přehlídnout. K tomu pár opravdu "vynikajících" zkušeností z mého okolí a hle, aura vw má vážné trhliny a místo viděného oparu se stává mlha z žumpy. Snad už mě chápeš. NEní u vw nic, co by konkurence neuměla líp... je to jen vylhaný marketmix.
Avatar - Emel
Emel
Pokud se nepletu, začal jsi válčit už před dieselgate, tohle je jen další kámen kterým se dá hodit. Jak říkám... když budeš mít chuť mi to vysvětlit, budu rád... ale myslím normálně vysvětlit, ne tyhle kecy, nehodlám tu trávit čas tím, že reaguju na nějakou pózu.
Avatar - white label
white label
S tím se, bohužel, nedá nesouhlasit...
Nezačalo to u něj náhodou po tom, co VW koupil Porsche 😉 , i když to mělo být původně spíš naopak?
Teď může pro změnu koupit Porsche VW a bude po problémech... >😒]
Avatar - woody-alien
woody-alien
Ji/Ri - vyčítat marketingu, že vytváří o produktu lepší obraz než jaká je realita (a tím nemám na mysli konkrétně "upravování" emisí ale tu tvojí auru)...hmm. Tak to můžeš začít vyčítat prakticky všem výrobcům všeho zboží na celém světě. Nebo aspoň těm, kteří na ten marketing mají peníze. I když si to někdy fanoušci aspoň zkouší myslet, zřejmě neexistuje výrobce aut, který by auta vyráběl čistě z dobrého srdce a na mysli měl jenom blaho zákazníků. Tu tzv. auru navíc zhusta vytvářejí sami zákazníci, takže spíš jim je třeba osvěty a nestranného pohledu. To, co tady v poslední době píšeš, mi ovšem mnohem víc než nestranný přístup připomíná "marošismus" - hledání vší za každou cenu.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
to iste si pisal aj pri toyote tusim ..... neviem ci si tym nejak pomozes.... nic v zlom 😉
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Máš špatnou optiku.
webpaja
Je to tvoje válka, ale mě podstatně víc iritoval přístup u řetězů TSI než toto. Navíc bych dal ruku do ohně, že jde o globální probém a automobilky jen říkají to, co chtějí úředníci slyšet.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Komu je asi ku prospěchu, když sem redakce zase tlačí tyhle křápy? :no: :no: :no:
Avatar - woody-alien
woody-alien
To sis spletl diskusi. Nafto-škandál ale určitě na home-page někde najdeš. 😉
Arese
Váš nepotěším, paní Nováková, stále kvoká, stále kvoká... 😄
CrankyDude
"..křáp.." Diky, napsal to za mne. Krasny digitalni rychlomer, vid? :-!
Arese
Nový Mégane se mi moc líbí, ale když jsem si do něj ve Frankfurtu sednul, byl jsem nemile překvapený jeho stístněností v prostoru zadních sedaček - nová Astra vedle něj působí jako o třídu větší auto. Vnější i vnitřní design nového Méganu je ale parádní a interiér působí mimořádně kvalitně! 😄 :yes: Jenom doufám, že verze kombi bude mít opět pořádně prodloužený rozvor.
Co ovšem vůbec nechápu je to, že k vrcholnému benzinovému motoru 1,6 l vůbec nenabízejí manuální převodovku. Oni snad ty manuální převodovky nenávidí, nebo jinak si to už nedovedu vysvětlit.... 😢 :no:
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Ano, Opel je další automobilka, která se věnovala vývoji a nevěnovala se podvodům .... :yes: v současné době 1. Astra K, 2. Toyo Auris...Ren ........................... 19. volfsburská hnědka
Avatar - white label
white label
Doufám, že se z tebe nestal podobně extrémní "antivaginista" i v posteli.
Nerad bych tě totiž napříště vítal (v páru) s "roztomilým" pánským doprovodem... >😁 😉
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
>😁 leda s Emelem nebo s Kajlí v rouše beránčím >😁 ... /teď jsi mě rozesmál :yes: /
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Ano já si to dovedu vysvětlit. Nedělali by to kdyby nevěděli, že 90% zákazníků chce automat k vrcholnému benzínu.

Já a ty jsme minorita. 😒 😒 😒
Arese
Ani řidičské minority by výrobci neměli diskriminovat! 😲
sshskript
úplně škaredý to není ale první megane byl klasa, tenhle už toho nedosáhne.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
sucasny megane je podla mna krajsi a charizmatickejsi... tento novy je akysi "zvlastny" zozadu by to mohlo byt aj infinity.. spredu kludne aj nejaka honda.... zboku je to stary auris..... je to vsetko mozne.... len toho renaultu tam na tom aute akosi nie je vidiet nikde zo ziadneho uhla .... nebyt toho obrovskeho loga na maske alebo vzadu na kufri ... tak sme bez sance identifikovat toto auto ....
T.E.S.L.A už na ACZ serie
Presne, tú slávnu "*p.r.d.el" (naozaj nechápem, prečo toto slovo systém nahradí hviezdičkou, čo je to nejaká nadávka? Neserte ma! (zaujímavé, toto nevyhviezdičkuje)) mohli ďalej rozvíjať, mohol to byť prvok typický pre Megane, dosť zaujímavý a dosť roporuplný, aby vždy zaujal a upozornil na seba.
T.E.S.L.A už na ACZ serie
A ktorý bol ten prvý?
Avatar - Hittman
Hittman
1,6 dCI 96kW to zrychlení je tedy jaksi za zenitem, to i GOLF s 1,9 TDI před patnácti lety to uměl rychleji....
béemvé
design je naprostá splácanina pro masy nevkusných lidí a přístrojovka vypadá jak z dodávky >😁 >😁 komické auto ten megán >😁
CrankyDude
"..splácanina pro masy nevkusných lidí .." :-! Souhlas. :yes:
dr.Remorey
kup si prosimte radši golfa, kterej se za posledních 30 let nezmenil zvenku a ni zevnitr a pogratuluj si