Musím říct, že sedan mi přišel jízdně asi nejlepší. Kdysi jsem ho měl s dvoulitrovým dieselem a nastavitelným podvozkem a asi bych nic jiného ani nechtěl :-)
Flexride mam a neprijde mi to nijak skvele, ale obycejny podvozek jsem nezkousel. Co je ale nejhorsi je cena CDC tlumice v originalu - 13tisic Kc. Dale je tam RJ, 4 gyroskopy a cerpadlo oleje(?). Nastesti pri tlumic vydrzi dyl, nez obyc.
"Zkuste se projet a porovnejte s konkurencí." :-! Ach soooo! :-O
Mno, osobne pridavne jmeno vyborny prikladam k motoru o objemu 5 L a vic. Zkuste se nekdy projet v aute s takovym motorem. :-!
ja som rad ze v ponuke mame aj klasicku atmosferu 1,4 so 74kw a 130Nm... sice to nebude take "delo" ako tie turba ale moc sa mi tato kombinacia pozdava a verim ze aj v tejto kombinacii bude u nas astra este stale hodne oblubena.... turbo neturbo.... mnoho ludi stale oceni vyssiu spolahlivost pred maximalnym vykonom ci velkou ( dnes uz takmer nikde nevyuzitelnou ) maximalkou.... ta 1,4ka atmo je ozaj moc fajn ... moze to byt este zaujimava kombinacia.... a u nas mozno aj najoblubenejsia :yes: ... takze palec hore za tuto poctivu atmosferu, to sa dnes uz len tak nevidi .. sikovny tah :yes:
Pokiaľ s tou atmosférou nespravili nejaký zázrak ako pokropenie živou vodou, tak to bude tragédia podobná ako v generácií minulej. Ten motor vrčal, hučal, žral a jazda bola fakt mizerná ;-)
"Diskuse o tom, zda si Opel náhodou motor nevypůjčil od Renaultu (vznětové biturbo používá i současné Vivaro) je tedy zcela zbytečná." - dalsí perla autora Micky.