Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diesely pro osobní auta nedosahují za mořem takové image
| 30. 10. 2015 17:46
protože nafta v USA není na rozdil od EU danove zvyhodnovana o desitky procent oproti benzinu.
a naftove motory musí za morem plnit stejne emisni limity jako jejich benzinove protejsky.

EU vede proti vlastním obyvatelum valku pomoci naftových motoru, které vypousteji jedovate a rakovinotvorne zplodiny, a zkracuji a znehodnocuji tak evropanum zivot
Avatar - WinDiesel
Diesely pro osobní auta nedosahují za mořem takové image
| 30. 10. 2015 18:08
Ulevilo se ti? Zdá se že u Vás v ústavu máte internet k dispozici 24 hodin....
Tak a teď konkrétně: někdo kydá hnůj a někdo ví.
Mazda 6 se SKY-D vyrábí 3 roky a je zatím pro EU ve verzi bez SCR, což jen pro USA na hraně. Teď, po skandálu VW je jasné, že kompromisní nastavení nebude stačit a verzi pro Evropu budou uvádět až za 2 roky - samozřejmě s SCR. takhle jednoduché je to - pro oba trhy s jemně jiným naladěním, a aby to bylo ekonomické, musí se počkat na upgrade pro EU. To jsou ty 2 roky.
Japonci z Hirošimy se chovají ekonomicky, uvážlivě. To je vše. V tuto chvíli to už bylo neúnosné riziko, tak to odpískali a počkají si bezkompromisní motor s CR.
Diesely pro osobní auta nedosahují za mořem takové image
| 30. 10. 2015 18:15
neulevilo se mi
porad musim dýchat ty jedy z nafty
a ted ke fsemu naftak tady v EU bude moct vypouštět skoro 3x vic jedovatého NOx nez benzin a 6x vic nez v USA.
a jako bonus ma nafta skoro o 30% mensi spotrebni dan nez bensin

ta tvoje mazda prekracuje v realu limit euro6 4x, na dalnici 5x a do kopce dokonce 12x
a USA normu 8x / 10x / 24x
[odkaz]
Avatar - Ada je zase tady
Diesely pro osobní auta nedosahují za mořem takové image
| 30. 10. 2015 21:06
Vyhledej pomoc psychiatra :-!
Avatar - WinNatural
Diesely pro osobní auta nedosahují za mořem takové image
| 31. 10. 2015 07:29
Na psychiatra jsi tu zralej delší dobu ty. Strč svůj rypák k výfuku svýho dehtovýho zázraku a užij si tu krásu, protože my s benzínem to musíme nedobrovolně dýchat každý den od bezohledných lakomců s dehťákama. Až tobě nebo někomu z tvý rodiny diagnostikují rakovinu plic, tak nám tady zkus po té obhájit svůj názor na sazomety, jo?
Avatar - Petr07
Diesely pro osobní auta nedosahují za mořem takové image
| 31. 10. 2015 08:16
Proč osočujete topten aby vyhledal psychiatra?
On se jen bojí o své zdraví. Vám by se snad líbílo když by soused v zimě topil plastovým odpadem? Mě určitě ne. A stejně to je s diesly. Bohužel.

Majitelé dieslů jsou neohleduplní k ostatním řidičům, co musí ty jedovaté zplodiny za nima dýchat. A to je kvůli nižší spotřebě o 1-1,5l / 100km. 8-s 8-s 8-s
Avatar - Hittman
Diesely pro osobní auta nedosahují za mořem takové image
| 30. 10. 2015 18:48
Takový týpky neřeš, bude z nich bolet hlava a oni budou pořád mlet dokola jak propaganda za totáče. Za chvíli sem hodí i zákaz uzeniny, protože je také rakovinotvorná.... ;-)
Diesely pro osobní auta nedosahují za mořem takové image
| 30. 10. 2015 19:02
jestli sežeru klobasu nebo vlezu do zahuleny putiky muzu ovlivnit, ale inhalaci jedu z naftových motoru moc neovlivnim.
proc stat ty, kteří znecistuji ovzdusi, zvyhodnuje nižšími danemi??
je to zamer ???
Avatar - Hittman
Diesely pro osobní auta nedosahují za mořem takové image
| 30. 10. 2015 19:29
Že by konspirační teorie?? >:-[]
Avatar - Hittman
Diesely pro osobní auta nedosahují za mořem takové image
| 30. 10. 2015 19:33
Můžeš se odstěhovat za lepším ovzduším, nikdo ti nebrání, tak nebraň těm, co chtějí naftu a hlavně nezakazuj, nech to na lidech, ať si vyberou. Pokud jsou dnes benzínky v nevýhodě, tak je má stát zvýhodnit - což je blbost, jelikož by to šlo z našich daních, tedy bych to platil i já a s tím nesouhlasím, stejně jako s podpory státu elektromobilů a podobně vč. hromadné dopravy. Proč já na to mám doplácet? Buď to umím vyrobit, aby to bylo konkurence schopné a nebo to tedy nemám nabízet a prodávat.
Diesely pro osobní auta nedosahují za mořem takové image
| 30. 10. 2015 19:41
chces me vystehovat podobne jako komousi vystehovavali nepohodlny lidi po 1948???

nikdo nevola po zakazu dyzlu, ale aby plnily stejne emisni limity jako ostatní spalovaci motory a ne ze budou moct jezdit s nasobne vyššími emisemi.
nevolam po zvyhodneni benzinu, ale po tom, aby zdaneni benzinu a nafty bylo stejne, tedy zvednuti spotrebni dane na naftu o 3kc/litr.
nikdo po tobe nechce aby jsi na něco doplacel, jen chce, aby se na naftovy i benzinovy auta kladly stejny požadavky, coz v soucasne době není a naftovy auta jsou oproti benzinovym zvyhodnovany
Avatar - Hittman
Diesely pro osobní auta nedosahují za mořem takové image
| 30. 10. 2015 19:45
Nafta je zvýhodněná z důvodu zemědělství a dopravy, možná dalších věcí, osobní auta ve spotřebě nafty hrají minimum spotřeby, takže stát to prostě neudělá.
Diesely pro osobní auta nedosahují za mořem takové image
| 30. 10. 2015 19:51
plácáš nesmysly
v CR se rocne spotrebuje cca 2 mld litru benzinu a 5 mld litru nafty.
benzin se spotrebuje vpodstete jen v osobních autech.
protože realny podíl osobaku na naftu a benzin je u nas cca 1:1 s mnohem vetsim poctem ujetych km naftovymi auty, nafty do osobních aut se naleje vic jak benzinu
zemědělství ma zelenou naftu.
no a co, tak se nafta zdrazi o 3kc, uz byla drazsi o 10kc a konec světa nenastal
Diesely pro osobní auta nedosahují za mořem takové image
| 30. 10. 2015 21:37
Samozřejmě, v rámci dané normy laboratoři. Ale stačí je vyvenčit na okresce nebo nedejbože na dálnici, a hned tam máš nárůst CO a HC do nebetyčných výšek. Jak jinak taky chladit katalyzátor při těch spalovacích teplotách...
Diesely pro osobní auta nedosahují za mořem takové image
| 30. 10. 2015 21:43
tak hod link ze někdo něco takového v realu zmeril
do ty doby to je jen takovy placani
Diesely pro osobní auta nedosahují za mořem takové image
| 30. 10. 2015 21:45
Svět Motorů - PDF archiv, najdeš v každém druhém článku na to téma.
Diesely pro osobní auta nedosahují za mořem takové image
| 30. 10. 2015 21:58
tak sem hod nejakej odkaz a neplacej nesmysly
ja davam svoje:

[odkaz]

benzin - pod limitem
nafta - nasobne prekroceny limit
Diesely pro osobní auta nedosahují za mořem takové image
| 30. 10. 2015 23:24
Taky se podívej na produkci sazí z Euro 5,6 dieslu a stejného přímovstřikového benzínu. Myslím, že budeš překvapen... Úplně nejjednodušší je pak strčit prst do výfuku nové Fábie na parkovišti ...
Diesely pro osobní auta nedosahují za mořem takové image
| 30. 10. 2015 23:33
no a co.
splnuje to limit?
splnuje.
splnuje jedomet limit na NOx?
většinou nesplnuje a az o rad prekracuje.

podivej se co jde z rakovinometu s euro4 a nižší, kterých u nas jezdi vetsina
Diesely pro osobní auta nedosahují za mořem takové image
| 31. 10. 2015 13:11
[odkaz] strana 6 - 63 kW 1.2 TSI v testu CADC na dálnici překročí 50x hodnotu změřenou podle NEDC. Opakovaně. A včil mudruj. Taková je prostě fyzika.
Avatar - Barrichello
Diesely pro osobní auta nedosahují za mořem takové image
| 30. 10. 2015 20:04
My zas nesouhlasíme s nižší sazbou u nafty. Jezděte si jak chcete, ale pokud vaše sazomety neplní co mají, sazba 15%+ oproti benzínu. Dopravcům toto vykompnezovat vrácením daně.
Diesely pro osobní auta nedosahují za mořem takové image
| 30. 10. 2015 23:26
sazometem je myšlen přímovstřikový benzín?
Avatar - Barrichello
Diesely pro osobní auta nedosahují za mořem takové image
| 31. 10. 2015 17:58
Ne jakákoliv nafta >:D
Diesely pro osobní auta nedosahují za mořem takové image
| 31. 10. 2015 12:16
myslim ze zdeleni je snadne, srovnat dan na benzin, naftu, plyn(y), vodik a elektrinu na stejnou uroven, jenze tak tomu neni a lidi si tedy vybiraj pokrivene ceny, v soboji benzin vs. nafta je nefta zvyhodnena nizsi spotrebni dani a to je fakt
Diesely pro osobní auta nedosahují za mořem takové image
| 30. 10. 2015 19:47
Já se zase nechci trávit CO, což je furt nejjistější způsob otravy - zavřít se do garáže s nastartovaným benzínem, a nespálenými uhlovodíky. ;)
Diesely pro osobní auta nedosahují za mořem takové image
| 30. 10. 2015 19:53
benzinovy auta platny limity CO splnuji
kdyby ne, byl by kolem toho hodne velky humbuk
Avatar - Barrichello
No vida
| 30. 10. 2015 19:03
to se dalo čekat. Diesel v USA končí mimo trucky, velké pikapy a dodávky. :yes: >:D
Avatar - WinDiesel
No vida
| 31. 10. 2015 12:13
A velké zážehové osmiválce a šestiválce jsou nahrazovány turbomrdkami, včetně 1,0 ecoboost, radovat se nebudeš dlouho ....
No vida
| 31. 10. 2015 12:20
.... a hybridy, plug-in hybridy, a elektromobily,.... ja se raduju a zrejme se budu radovat i nadale >:D idealni kombinace je atmosfericky benzinovi 6 valec nad 3 litry a k tomu elektromotor.... pockat.... presne tuhle kombinaci mam takze se zas raduju, a az doslouzi tak presedlam jen na elektromotor.... pockat.... zase se musu radovat >:-[]

a teoreticky pokud to jeste bude fungovat a platit co se chysta, tak na to jeste dostanu dotaci i z tvejch dani :yes: ac dotace odsuzuju, ale tentokrat jen kvuli tobe udelam vyjimku
Avatar - Barrichello
No vida
| 31. 10. 2015 17:58
zatím ty turba dávaj na V6 co sem tak viděl a V8 atmo nebo kompresor pokračují nerušeně dál. Takže máš smůlu >:D
Dieselgate je na začátku...
| 30. 10. 2015 20:51
Oni změní názor a jsem si jistý, že i wankelů tam prodají víc.
Avatar - Ada je zase tady
Mazda se rozhodla...
| 30. 10. 2015 21:20
...protože má také špatné svědomí. Za všechno totiž mohou nesmyslné způsoby měření exhalací u aut. Pokud by se tyto způsoby aplikovaly na všechny vozy v reálném provozu (daně by se odvozovaly od počtu gramů skutečně z výfuku vyšlých CO2, CO, NOx , sazí atd.. krát jejich škodlivost pro životní prostředí), musely by se především z provozu vyřadit všechny benzínové vozy, protože vlivem mimořádně nízké energetické účinnosti produkují na jednotku výkonu tak ohromné množství skleníkových plynů, že by si jejich provoz nemohl nikdo dovolit. Ale ono časem dojde i na takové měření a benzínové motory skončí stejně, jako podobně zastaralý parní stroj :-!
Mazda se rozhodla...
| 30. 10. 2015 21:24
ado, ty naveky zustanes komickou figurkou
benzinovy auto vyprodukuje cca o 10% vic neskodneho CO2 nez odpovídající naftak a několikrát min jedovatého NOx.
kdyby se dane odvozovaly od skutecnych emisi jak pises, vy naftovi dunihlavove by jste se nedoplatili
Mazda se rozhodla...
| 30. 10. 2015 23:29
Diesel vyprodukuje víc NOx než benzín (cca 2x pro Euro6) ve všech ostatních sledovaných hodnotách je ale lepší (CO, CO2, HC a hlavně PM)
Mazda se rozhodla...
| 30. 10. 2015 23:35
diesel vyprodukuje az o rad vic jedovatého NOx nez je platny limit.
CO2 je neskodnej.
CO, HC i PM se vejde do limitu.
kdyby ne, tak je kolem toho humbuk jak se současnými jedomety.
Avatar - Ada je zase tady
Mazda se rozhodla...
| 31. 10. 2015 08:39
Neškodnej CO2... >:D >:D >:D Pán je komik >:D >:D >:D Lupino Lane >:D >:D >:D [odkaz]
Mazda se rozhodla...
| 30. 10. 2015 21:47
Diesel je dobrý, prestiž, takže si vyberte, co chcete. Ada je rockstar a mám ho rád.
Proč by kupovali proboha v USA naftu?
| 30. 10. 2015 21:51
když mají benzín za pár šušňů? kdo chce ušetřit, koupí hybrid...
Proč by kupovali proboha v USA naftu?
| 30. 10. 2015 23:31
Hybrid je prestiž ve smyslu, že dělám něco pro ekologii. Jinak je to v USA ekonomický nesmysl. Náklady se za životnost vozu nevrátí...
Proč by kupovali proboha v USA naftu?
| 30. 10. 2015 23:37
jenom naftovi dunihlavove koukaji jenom na ekonomiku.
bejt po tvym, tam odstranis filtry a snasobis produkci jedu NOx.
a prestanes odsirovat uhelne elektrarny, takze kysele deste udelaji z lesu na horach opet pustinu
Proč by kupovali proboha v USA naftu?
| 31. 10. 2015 13:25
No, když přesedneš z RAMu do Priusu, tak se to na spotřebě projeví >:-[]
Avatar - Petr07
Pochopitelně
| 31. 10. 2015 08:11
Dieslový motor nemůže plnit tak přísné limity emisí v USA. To v EU mu jdou na ruku a emise má povoleny daleko větší než benzín.
EURO5: NOx 0.180/0,06 (nafta/benzín)
Bohužel.

:-( :-( :-(
Avatar - WinDiesel
Pochopitelně
| 31. 10. 2015 12:22
Opakuješ zde omílané bláboly snad už po 1000. Máme EU6 a tam jer to 0,08/0,06.
A až někdo změří jak jsou na tom DOOPRAVDY emise maličkých turbobenzínů a dalšího downsingu s přímým vstřikem ...... to bude překvapení?!?!?
Věštím návrat k větším motorům bez turba.Dieselů již nebude tolik, specielně v malých autech, ale bude jich pořád hodně, kolem 40%.
Emise se dají vyřešit, při využití všech známých postupů - bude to drahé ale i řešení emisí turbobenzínů bude drahé.
Oba 2 druhy pohonu to cenově posune výš směrem k hybridům a elektrovehiklům. Tyto se stanou cenově zajímavějšími. A nastane doba mixu všech možných druhů pohonů, ať si každý vybere podle svého. Ani nebude nutné křivit trh dotacemi. Zbytečně vyhozené peníze.
Pochopitelně
| 31. 10. 2015 14:29
[odkaz] dával jsem nahoře odkaz - už to změřili, z principu fungovaní malých turbobenzínů postavených na míru NEDC je jasné, že při jakékoliv jiné zátěži, než dietní, produkují nejen násobky neškodného CO2, ale pomáhají si ke snížení teplot výfukových plynů bohatou směsí. O sazích z přímého vstřikování ani nemluvě, ty létají ven bez zachycení.
Pochopitelně
| 31. 10. 2015 14:40
Skyactiv-D plní NOx emise krom nebývale vysoké recirkulace a chlazení výfukových plynů tak, že má nízkou kompresi a systém IDEVA - přizdvihuje jeden ze dvou výfukových ventilů a nasává zpět teplé spaliny, aby při tak nízké kompresi vůbec vzněcoval. Proto pro plnění EURO 6 podle NEDC nepotřebuje LNT ani SCR. V Mazdě, a říkal jsem to tu i jinde v diskuzích už dávno před tímto článkem, pochopili, že se jim uvést tento motor v USA nevyplatí, protože by musel být EGR naladěn tak, že by to s ohledem na nízkou spotřebu benzínových Skyactiv-G nedávalo ekonomicky smysl.
Mazda by měla VW podvodníky zažalovat o zmařenou investici..
| 31. 10. 2015 15:03
To přece musejí vyhrát!
Investovali do vývoje dost peněz... a teď kvůli tomu, co tam předvedli nenažraní a povýšení Němci, vyletí investice oknem...

:-!

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku