Novinky
Nemam slov... >😒] >😒] >😒] >😒]
TwinPowerTurbo
PS: Ked zmenite fotku na nejaky diesel od BMW, tak tento moj prispevok zmazte. Preco to ale nemozete zvladnut na prvy raz ?! :-!
TwinPowerTurbo
PS: Ked zmenite fotku na nejaky diesel od BMW, tak tento moj prispevok zmazte. Preco to ale nemozete zvladnut na prvy raz ?! :-!
TwinPowerTurbo je nafta!
odkedy ty kár ? >😒] >😒] >😒] >😒]
Místo smajlíkování gůgli. 😄
chalani, google nieje moj obvykly pracovny nastroj, ale to oznacenie zacalo BMW pouzivat prave pri benzinovych motoroch 335i, ktore mali najskor 2 turba a potom presli na 1 twinscroll turbo.
Schvalne si pozrite nejake obrazky R6 naftakov, ci je na nich hento napisane... 😉
Schvalne si pozrite nejake obrazky R6 naftakov, ci je na nich hento napisane... 😉
Ano, hento je tam napísané. Viz moje odkazy.
nuz, pod tiahou dôkazov, sypem si popol na hlavu :😉
Pardon vsetkym, redakcii tiez.
Pardon vsetkym, redakcii tiez.
Tady máš N54. Kde vidíš TwinPower Turbo? [odkaz]
Od dob F10 (2010) začali dávat na kryty motorů nápisy TwinPower Turbo.
Od dob F10 (2010) začali dávat na kryty motorů nápisy TwinPower Turbo.
BMW ako benzin tak aj dizel oznacuju ako TwinPower Turbo.Mnohonásobné ocenené zážihové a vznetové motory s BMW TwinPower Turbo technológií patrí medzi inováciou z BMW EfficientDynamics. Spájajú najmodernejšie systémy vstrekovania paliva, plne variabilné ovládanie výkon a inovatívnu technológiu turbodúchadla
[odkaz]
[odkaz]
Povedené jsou dnes, za 3 roky nám budou ti samí redaktoři o těch samých motorech v rubrice bazar psát hororové historky o předčasně umírající polovině komponent a jak velkým obloukem že se jim má každý vyhnout. Protože je přece jasné, že moderní diesel je akorát kasička na peníze.
Každý evropský výrobce bude muset ještě alespoň 10 let věřit dieselům, protože většina zákazníků zase věří na čísílko spotřeby na palubním počítači jakožto na jediný náklad na provoz svého vozidla.
Každý evropský výrobce bude muset ještě alespoň 10 let věřit dieselům, protože většina zákazníků zase věří na čísílko spotřeby na palubním počítači jakožto na jediný náklad na provoz svého vozidla.
"Diesel je jeden z nejčistších a nejefektivnějších hnacích ústrojí v průmyslu. Bez vznětových pohonných jednotek bychom v Evropě nebyli schopni plnit přísné limity na oxid uhličitý," uvedl předseda představenstva BMW Harald Krüger
Jeden z nejcistsich, jakoze elektrina, potom vodik, potom CNG, LPG, benzin, nasledne nafta a konecne spalovani PET lahvi. No opravdu jeden z necistsich.
Jinak tato automobilka pro movite prodava s podiem 80% sve produkce v EU v nafte
Jeden z nejcistsich, jakoze elektrina, potom vodik, potom CNG, LPG, benzin, nasledne nafta a konecne spalovani PET lahvi. No opravdu jeden z necistsich.
Jinak tato automobilka pro movite prodava s podiem 80% sve produkce v EU v nafte
a nejlepsi na tom je, ze ty limity na CO2 v realu stejne zadna automobilka neplni.
porad lepsi o 10% vic CO2, nez 10x vic NOx
porad lepsi o 10% vic CO2, nez 10x vic NOx
podle mě to máš naopak - nafta patří až za PETlahve >😁 . PETlahve bez víček prý moc škodlivé nejsou, takže pokud někdo poctivě odstraní víčka včetně těch malých kroužků (a nenaplní ty PETlahve vyjetým olejem), tak by to teoreticky neměla být až taková hrůza. 😄 Jen aby bylo jasno, já to nedělám - u nás se topí plynem...
... horší než nafta budou třeba pneumatiky nebo asfalt.
... horší než nafta budou třeba pneumatiky nebo asfalt.
az se spotrebni dane vyrovnají, tedy na objem bude na naftu o 10% vyssi spotrebni dan nez na benzin, důvěra pujde hodne rychle dolu.
přesně - spotřební daně z PHM by se měly "znormálnit" a pak by se teprve vidělo, mají-li diesely vůbec nějaký smysl... pomocí daňového dopingu lze totiž prosadit prakticky cokoliv - klidně parní stroj >😁
mozna by nebylo od věci udelat konecne nejakou blokadicku za srovnani spotřebních dani na benzin a naftu.
samozrejme v prepoctu na energii nebo CO2.
samozrejme v prepoctu na energii nebo CO2.
problém je, že spotřební daň z nafty se musí řešit celoevropsky (protože se díky kamionům celoevropsky používá) a jen do snížení daně z benzinu se prostě nikomu nechce (krátkodobě by to byl čistý výpadek v rozpočtu). Mimochodem i podle současných minimálních sazeb stanovených EU (a současném ČNB uměle oslabeném kurzu koruny) by bylo možné snížit zdanění benzinu na 9,69 Kč/litr...
s těma sazometama, jednou se ti to vymstí, uvídíš >😁 >😁
o co ich dlhsie budu povazovat za nenahraditelne o to viac ich bude potom boliet ked dojde k ustupu ich uzasnych naftakov... je jasne ze naftaky su defakto uz za zenitom.. uz par rokov minimalne
inak nie je to prave BMW ktore si buducnost predstavuje ciste v elekrike bez ziadneho benzinu ci nafty? kdesi bol tusim aj clanok ze bmw casom so spalovakmi uplne skonci... mozno to bol kusok scifi clanok ale viem ze nieco take som kdesi cital...
inak nie je to prave BMW ktore si buducnost predstavuje ciste v elekrike bez ziadneho benzinu ci nafty? kdesi bol tusim aj clanok ze bmw casom so spalovakmi uplne skonci... mozno to bol kusok scifi clanok ale viem ze nieco take som kdesi cital...
" Mnichovské turbodiesely jsou opravdu povedené motory. "
A teď tu o karkulce....
Já chápu, že do toho narvaly spoustu peněz a musí ty krámy nějak prodat.
Ale prostě mě to uráží....
A teď tu o karkulce....
Já chápu, že do toho narvaly spoustu peněz a musí ty krámy nějak prodat.
Ale prostě mě to uráží....
bmw si uprimne s dizlom ani neviem predstavit.... a kupatko alebo kabrio uz vobec.. ... pre mna neprekusnutelna kombinacia ... ale stejne na nich dojde... dizle su uz vseobevne na ustupe potvrdili to aj konkurenti v MB aj inde :yes😒br />
taketo dizlfandovske clanky nic neriesia.... ustup dizlov uz nastal... mnoho vyrobcov sa sustredi dnes uz na vyroby hybridov v kombinacii benzin plus elektromotor... ( aj hyundai, kia, MB, mitsubihi, PSA ,suzuki, toyota a mnoho mnoho dalsich ) nafta bude v najblizsej dekade uz na ustupe... ved uvidime 😉
taketo dizlfandovske clanky nic neriesia.... ustup dizlov uz nastal... mnoho vyrobcov sa sustredi dnes uz na vyroby hybridov v kombinacii benzin plus elektromotor... ( aj hyundai, kia, MB, mitsubihi, PSA ,suzuki, toyota a mnoho mnoho dalsich ) nafta bude v najblizsej dekade uz na ustupe... ved uvidime 😉
A preto vytvorili divíziu i, kde rozvíjajú elektromobily a hybridy, aby vyrábali a predávali diesle. >😁 Capiche? >😁
..."Zájem neklesá"?
Je to to samé, jako "zájem už neroste"?
Je to to samé, jako "zájem už neroste"?
Ano, zájem už neroste, stále prodáváme v naftě osm aut z deseti...
BMW prodava v nafte cca 35% celosvetove produkce. Z pohledu, ...vseho ve vztahu k budoucnosti tech motoru, je asi toto dulezitejsi nez procenta jen z evropy. 😉
Pokud je tady řeč o naftě, tak je snad jasné, že se bavíme o Evropě.
Tak ty v tom kazdopadne mas jasno trochu jinak, nez ostatni, ale na tom neni nic divneho... Co se tyka dieselu BMW, tak se da rict, ze pokud dieselova vlna v Evrope opadne, bude zbytecne je vyrabet - ve zbytku sveta o ne neni dostatecny zajem. To same resily asijske automobilky pred par lety a dosly ke stejnemu zaveru.
Než zase něco napíšeš, tak si přečti na co jsem reagoval. Pokud však vidíš ve výjádřeních BMW a Ghosna rozpor, tak se můžeš přidat k Dinarovi a jeho blábolům.
Chapani psaneho textu nikdy nebyla tvoje silna stranka. Tim tuplem, kdyz mame v komentu dve promenne, a ty neumis pracovat ani s jednou. Ale zkusim to: Nikdo nerozporuje vyjadreni sefa BMW a sefa Renaultu, to, o cem psal Dinar a o cem pisu ja, je rozpor mezi tim, co tito dva nahlas rikaji a co realne delaji.
Tak to zkusím ještě jednou.
1. Šéf Renaultu a Nissanu v Japonsku řekl, že podíl dieslů v Evropě už dosáhl vrchol a začal pokles. Ten pokles se jen podvodem VW urychlí. Ghosn jen popsal realitu, která je vidět i reálných prodejích Renaultů (podíl dieslů u Renaultu klesá). V čem dle tebe je žvanil Ghosn pokrytecký? Co podle tebe Ghosn (Renault a Nissan) reálně dělá? V čem vidíš rozpor mezi slovy a činy?
2. Šéf BMW dál dieslům věří. Asi zná prodeje svých aut a ví, že podíl dieslů neustále roste (za posledních 10 let to byl u BMW růst z 50 na 82😖.
Přijde ti normální to shrnout těmito slovy.
"...Jinými slovy někdo tu má koule, a jiný populisticky surfuje na aktuální antidýzl vlně a ještě je pokrytec...."
1. Šéf Renaultu a Nissanu v Japonsku řekl, že podíl dieslů v Evropě už dosáhl vrchol a začal pokles. Ten pokles se jen podvodem VW urychlí. Ghosn jen popsal realitu, která je vidět i reálných prodejích Renaultů (podíl dieslů u Renaultu klesá). V čem dle tebe je žvanil Ghosn pokrytecký? Co podle tebe Ghosn (Renault a Nissan) reálně dělá? V čem vidíš rozpor mezi slovy a činy?
2. Šéf BMW dál dieslům věří. Asi zná prodeje svých aut a ví, že podíl dieslů neustále roste (za posledních 10 let to byl u BMW růst z 50 na 82😖.
Přijde ti normální to shrnout těmito slovy.
"...Jinými slovy někdo tu má koule, a jiný populisticky surfuje na aktuální antidýzl vlně a ještě je pokrytec...."
...cili, nejsme schopni vyrobit konkurenceschopny benzin. BMW by se melo ohlednout zpet do, rekneme, 80. let. To byly konkurenceschopne radove 6-valce. Auta, kterych fanouskem jsem byval i ja.
Pravda, ted uz BMW zadne benzinove sestivalce nevede. A jestli nedejboze jo, tak urcute ne konkurenceschopne.
Skladovka nevím, když není skladovka tak objednáš, ne?
Jak psal velkoodběratel... odstrašující případ je PSA. Minule jsem asi pět minut hledal, jestli jsem u C4 Picasso / GrandPicasso někde nepřehlédl tlačítko benzínové... ale ne, prostě tam žádný benzínový motor v nabídce není. Že pak PSA prodá v benzínu kvanta malých aut sice ovlivní to celkové procento benzín:nafta, ale chování BMW je jistě více pro-benzínové.
PS: a abych reagoval na Renault, kvůli kterému to celé píšeš... 1.2TCe + 1.6TCe v Megane je pro mě ok, Talisman by ještě nějaký větší benzín užil.
BMW prodává s největším podílem dýzly a říká, že jim věří. Přesto nabízí paletu špičkových benzinů. Rozpor mezi slovy a činy, žádný.
Renault prodává polovinu v dýzlu, říká, že už jim nevěří, ale v benzinu nabízí jeden motor. Rozpor mezi slovy a činy, pokrytectví.
Pointa jasná, že tupan s kosočtvercem na čele prská, taky. 😉