hej viem, ze audi pouziva 5 prvky, ale myslel som, ze len v a6 a vyssie a tiez Q5 a vyssie, nezda sa mi uplne ze aj A4 a Q3, ako som pozrel su aj v A4 5 prvky v predu aj v zadu
Si pass ???
MLB-Evo ma 5-prvok vpredu aj vzadu, moznost zastavby 48V, moznost riadenia zadnej napravy (Q7) a X milion dalsich veci !
tak toto si fakt neplet. Sice este stale trci motor pred prednou napravou, ale ta platforma je fakt ze gut !
Passat je o uplne inych veciach a komponentoch - zase len zväcsena platforma Golfu a spol. Ale ved motor priecne maju dnes aj iní "mainstreamovci" aj vo väcsich modeloch, takze nejaky Passat mna netrapi.
ano, muze to byt tuzsi konstrukci.
vyhoda pro naraz ve vyssi rychlosti, kde je ještě co deformovat narozdil od aut, které vse zdeformuji uz při NCAP a při vyssi rychlosti to uz je natvrdo
tie hrudniky budu bud kvoli pasom alebo kvoli moc tuhej kasni ? tym ze sa tak malo deformuje aj menej pohlti a mozno si to odnasaju figuriny sice v nedeformovanom priestore, ale s vacsim pretazenim hrudnika...
hlavne ochrana ridice je docela spatna, zadna slava ani u navigatora.
když to porovnam s OIII, tak to je docela propadak.
ano, A4 ma lepsi lepsi asistencni systémy, ale A4 bude prece jen lip vybavene nez OIII.
i přes horsi asistenci mela OIII lepsi celkovy výsledek.
[odkaz]
samozrejme je otázka, jestli testy za ty 2 roku co se delaly na OIII nejsou dnes prece jen prisnejsi, ale i tak, zajmena ridicuv hrudnik a prava nohe je oznacena jen jako mezni. to na premii zadna slava neni