Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nová značka Genesis: Lexus od Hyundaie pro ty nejnáročnější

38 komentářů

Velkoodběratel_kukuřice
Podle mne Hyundai má na to mít svoji luxusní značku, respektive trochu luxusnější modely. Klidně se za pár let mohou dostat na úroveň Infiniti, Acury, Lincolnu nebo Volva.
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Naopak, snaží se něco přeskočit.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
nepotrva uz dlho a hyundai bude mat luxusnu limuzinu na ktoru bude aj S klada pozerat s respektom .... volvo tu uz ozaj nebude priamym konkurentom suhlas :yes: volvo uz podla mna preskocili davnejsie.... teraz je na rade dalsi pan na holenie.... ( infinity, acura, cadillac )
ericn
S klasse se bude sklánět před Hyundai? Toppere, co si dneska hulil? >😁 Už vidím zákazníka MB S, který si jde koupit Hyundai 😉
Gangrel
Za takových 20-30 lety bych to neviděl jako propblém... 😉
patrikzx
mercedes asi tazko teda pohladom automobiloveho fanusika 😉 ale voci napr. fujtonu je genesis na paradu
mozgog
A co? Podívejte se na Toyotu s Lexusem. A dnes nemá na světě skutečného konkurenta.
Sky for everybody
5ekl bych, že na to mají. Ukazují s každým autosalonem a každým vyrobeným vozidlem, že technicky na to mají. Korejce a jejich pracovitost bych nepodceňoval. Nezapomeňme, že jsou světovými lídry v oblasti průmyslové robotizace, která jde ruku v ruce s automobilovým průmyslem. Odmyslím-li rychle stárnoucí design (což ale u současných modelů Tuscon a Santa Fe už také neplatí), jsou H/K technologicky dostatečně dospělí, aby se pustli do projektu vytvořit plnohodnotnou prémii. Mají to těžké, protože neustále bojují s předsudky. Já jim ale držím palce.
Avatar - _Karel_
_Karel_
I když se jim to podaří technicky, image tam na prémii ještě asi dlouho nebude.
Soudě dle testů se jim ale Genesis povedl.
Sky for everybody
Genesis v poměru výkon/výbava/cena nemá konkurenci - ale to se zatím jenom šeptá, abys nebyl za blbce 😄
Ano, image až tak za deset let. Ale našlápnuto mají a to je hodno ocenění.
bullock
Máš pravdu a jen bych dodal, že i v dalších odvětvích jsou soběstační - jak vývoj/výroba robotů tak i oceli, elektroniky, audia (které např. dodávají i pro VW). Soběstačnost je asi nepřesný pojem, ale jde o to, že tito výrobci jsou buď součástí koncernu (H/K) nebo dceřiné společnosti nebo jsou jinak provázané. To přináší jistě nějaké výhody.
Když si vzpomenu na Baťu a třeba i na Čubu (Slušovice), tak i oni rozhodovali: potřebuji službu? buď ji koupím, nebo založím svou firmu. Korejci asi jdou tou druhou cestou.
Sky for everybody
mi třeba vyvolala úsměv na rtech informace, že Lexicon, což je audio výbava v novém Genesis, si vyvinuli sami... 😄
bullock
Je to přesně tak jak píšu, pochopitelně je otázka jaký bude výsledek. Nemůže jít o přeznačkování nějakého audia od LG (to právě dodává pro VW)? To by se nabízelo.
Sky for everybody
Může to tak klidně být. Konec konců, jednu dobu ladil zvuk LG Mark Levinson, což je taková audiofilská modla netopýřích zarputilců 😄
Camry
Technicky na to nemají. Diesel motory 1.7L vyměněné v rámci záruky odvážejí ze salónů v kamionech, takže technika asi tak.
Sky for everybody
teda trochu jsem surfoval po netu a ani na cizojazyčných serverech jsem podobnou informaci nenašel. Máš nějaký zdroj? Respektive které části motoru se kazí?
Gilgit - stop odpadu na Auto.cz
Samozrejme ze na to technicky mají, kecale.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
uz dnes je taky hyundai genesis v luxuse dalej podla mna ako akekolvek sucasne volvo.... a novy velky luxusny equus ktory je uz za dverami ( pride uz coskoro ) bude hodne zaujimavy konkurent aj pre S kladu to sa vsadim s kymkolvek.... bude to narez... ved nechajme sa prekvapit 😉

na vzajomny duel equus vs S klada sa uz moc tesim.... verim ze ani nemusim pisat kto je moj favorit ...
vitapb
Auto můžou mít sebelepší, ale konkurent pro německou prémii to nebude už z toho důvodu, že je to Hyundai... Auta těhle kategorií se kupujou i kvůlu věhlasu a image značky.. V Číně si radši koupí Evropskou prémii, v Evropě taky, v Americe věřim, že to úspěch mít bude, ale furt se toho prodá daleko míň neš MB S/BMW 7

Jinak mě osobně přijde novej equus jako něco mezi Čínskou napodobeninou a Mercedesy 12 let zpátky.
Avatar - Aoyagi
Aoyagi
Equus a S80 je rozdíl dvou tříd, a to nemyslím ve prospěch S80. Infiniti a Acura jsou spíš sport-luxury (tedy aspoň co já vím) a Lincoln je mrtev. 😜
Avatar - Anonym
Anonym
Linoln má mít nový Continental, otázka je kdy a to, že jeden dva modely mu nepomůžou.
Avatar - Aoyagi
Aoyagi
Už je venku? O.o
Avatar - Anonym
Anonym
Prej ho pustí do série sem slyšel.

Jinak Cadillac v říjnu nárůst, boduje hlavně SRX a ATS
Avatar - Aoyagi
Aoyagi
Jo viděl jsem. A Escalade, jako vždy. Ale překvapilo mě o kolik málo víc aut v USA prodal Buick v porovnání s Cadillacem.
Avatar - Anonym
Anonym
Tak Buicku šlape krom Verana ted vše, ale i tak to nestačí.
Cadillacu nešlape CTS, XTS a ani moc Escalade. Jinak Buick by měl prodávat výrazně víc než Cadillac.Ale buick prodává hlavně v číně no. Příští rok tam přibude Cascada, tak to taky pár kusů udělá hlavně po té, co Chrysler ukončil model 200 kabriolet.
Sky for everybody
[odkaz]

beze slov...
Avatar - Anonym
Anonym
Jojo, pokud by v tomhle stylu byly všechny modely, bude to zas důstojný konkurent Cadillacu. BTW byl zveřejněn ceník zatím největšího modelu CT6
Sky for everybody
No, levné to není 😄
TommII
... nakupuje u odborniku! Teda minimalne co se designu tyce. Ta jejich orientace na designery od VW je vserikajici. Treba se jim nekdy v daleke budoucnosti podari vychovat vlastniho a treba i korejskeho designera za jehoz produkty se nebudou muset stydet. Treba jednou... Treba v dobe, kdy se znacka Genesis priblizi alespon urovni Acury nebo Lexusu, kdyz uz ne D3
Sky for everybody
no, čeká je dlouhá cesta. O to je to sympatičtější
ericn
Hlavně jim konečně docvaklo to nejdůležitější, že s logem Hyundai to prostě nepůjde 😉
Sky for everybody
jo, to máš pravdu... ale škarohlídi stejně budou donekonečna vykládat, že logo je podobné... atd, vždyť to znáš 😄
bullock
Dnes lze vidět 3 asijské cesty. Japonci víceméně makali sami a trvalo jim to desítky let. Dnes o nich nepochybuje nikdo. Korejci si našli "zkratku" - přetáhli lidi různých profesí (ne jen designéry) od zavedených automobilek. Povedlo se během 20 let. A Číňané došli k tomu, že je lepší koupit rovnou celou automobilku i s vývojem... nebo si alespoň zajistit majoritní podíl ve společném podniku (to se týká úplně všech nejen evropských značek, které v Číně vyrábějí, tedy i VW). Zatím nám tu čínská auta nejezdí, ale za 10 let...?
Sky for everybody
takhle jsem na to nepohlížel... zajímavá úvaha. "Asijský trojcestník" 😊
ten nejkrásnější
Zdravím Bullocku,
jako vždy máš pravdu. Obecně je možné říci, že japonci i korejci jsou "hrdí" a zásadně(pokud to jde jinak) hotové značky i technologie nenakupují, ale "staví na zelené louce". Např. nákup Aston Martinu koncernem H/K byl opravdu blízko, ale nakonec do toho nešli.
Jen v závěru s tebou nesouhlasím. Jak to, že nám tu již nejezdí číňani? A co Volvo?
A co Indové a Jaguár. A další.
Už tu není socialismus. Vlastníkem technologií i renomé značky je majitel/kapitalista a ne zaměstnanci z provozu, technici, vývojáři atd.!
Typuji, že do pěti let je v USA a Asii Genesis součástí prodejního TOPu. No vlastně kromě Evropy všude. U nás to budou mít těžší, ale ještě pár podobných skandálů jako VW a jdou nahoru i tady. Tedy bůhví zda VW ještě bude.
Gilgit - stop odpadu na Auto.cz
Placáš, šašku.
ten nejkrásnější
Je mi líto, že to nechápeš, ale v byznysu nacionalismus neplatí milý Tommlle.
cudzinec11
Samozrejme im ide v prvom rade o USA, Aziu a Indiu, v EU prerazit nemusia. U premie su dobre marze a nemeckej trojke by konkurencia nezaskodila - lexus, jaguar, meseratti, volvo, genesis - cim viac, tym lepsie...