Novinky
... nakupuje u odborniku! Teda minimalne co se designu tyce. Ta jejich orientace na designery od VW je vserikajici. Treba se jim nekdy v daleke budoucnosti podari vychovat vlastniho a treba i korejskeho designera za jehoz produkty se nebudou muset stydet. Treba jednou... Treba v dobe, kdy se znacka Genesis priblizi alespon urovni Acury nebo Lexusu, kdyz uz ne D3
no, čeká je dlouhá cesta. O to je to sympatičtější
Dnes lze vidět 3 asijské cesty. Japonci víceméně makali sami a trvalo jim to desítky let. Dnes o nich nepochybuje nikdo. Korejci si našli "zkratku" - přetáhli lidi různých profesí (ne jen designéry) od zavedených automobilek. Povedlo se během 20 let. A Číňané došli k tomu, že je lepší koupit rovnou celou automobilku i s vývojem... nebo si alespoň zajistit majoritní podíl ve společném podniku (to se týká úplně všech nejen evropských značek, které v Číně vyrábějí, tedy i VW). Zatím nám tu čínská auta nejezdí, ale za 10 let...?
Zdravím Bullocku,
jako vždy máš pravdu. Obecně je možné říci, že japonci i korejci jsou "hrdí" a zásadně(pokud to jde jinak) hotové značky i technologie nenakupují, ale "staví na zelené louce". Např. nákup Aston Martinu koncernem H/K byl opravdu blízko, ale nakonec do toho nešli.
Jen v závěru s tebou nesouhlasím. Jak to, že nám tu již nejezdí číňani? A co Volvo?
A co Indové a Jaguár. A další.
Už tu není socialismus. Vlastníkem technologií i renomé značky je majitel/kapitalista a ne zaměstnanci z provozu, technici, vývojáři atd.!
Typuji, že do pěti let je v USA a Asii Genesis součástí prodejního TOPu. No vlastně kromě Evropy všude. U nás to budou mít těžší, ale ještě pár podobných skandálů jako VW a jdou nahoru i tady. Tedy bůhví zda VW ještě bude.
jako vždy máš pravdu. Obecně je možné říci, že japonci i korejci jsou "hrdí" a zásadně(pokud to jde jinak) hotové značky i technologie nenakupují, ale "staví na zelené louce". Např. nákup Aston Martinu koncernem H/K byl opravdu blízko, ale nakonec do toho nešli.
Jen v závěru s tebou nesouhlasím. Jak to, že nám tu již nejezdí číňani? A co Volvo?
A co Indové a Jaguár. A další.
Už tu není socialismus. Vlastníkem technologií i renomé značky je majitel/kapitalista a ne zaměstnanci z provozu, technici, vývojáři atd.!
Typuji, že do pěti let je v USA a Asii Genesis součástí prodejního TOPu. No vlastně kromě Evropy všude. U nás to budou mít těžší, ale ještě pár podobných skandálů jako VW a jdou nahoru i tady. Tedy bůhví zda VW ještě bude.
Samozrejme im ide v prvom rade o USA, Aziu a Indiu, v EU prerazit nemusia. U premie su dobre marze a nemeckej trojke by konkurencia nezaskodila - lexus, jaguar, meseratti, volvo, genesis - cim viac, tym lepsie...
Soudě dle testů se jim ale Genesis povedl.
Ano, image až tak za deset let. Ale našlápnuto mají a to je hodno ocenění.
Když si vzpomenu na Baťu a třeba i na Čubu (Slušovice), tak i oni rozhodovali: potřebuji službu? buď ji koupím, nebo založím svou firmu. Korejci asi jdou tou druhou cestou.
na vzajomny duel equus vs S klada sa uz moc tesim.... verim ze ani nemusim pisat kto je moj favorit ...
Jinak mě osobně přijde novej equus jako něco mezi Čínskou napodobeninou a Mercedesy 12 let zpátky.
Jinak Cadillac v říjnu nárůst, boduje hlavně SRX a ATS
Cadillacu nešlape CTS, XTS a ani moc Escalade. Jinak Buick by měl prodávat výrazně víc než Cadillac.Ale buick prodává hlavně v číně no. Příští rok tam přibude Cascada, tak to taky pár kusů udělá hlavně po té, co Chrysler ukončil model 200 kabriolet.
beze slov...