Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nová značka Genesis: Lexus od Hyundaie pro ty nejnáročnější

Šest chystaných modelů luxusní značky od Hyundaie navrhne bývalý designér Škody Auto Luc Donckerwolke.
Zpět na článek
4. 11. 2015 18:46
4. 11. 2015 15:52
4. 11. 2015 21:28
4. 11. 2015 15:48
4. 11. 2015 15:44
4. 11. 2015 16:05
4. 11. 2015 23:06
4. 11. 2015 21:04
4. 11. 2015 21:55
4. 11. 2015 21:58
4. 11. 2015 15:00
Mají na to
Podle mne Hyundai má na to mít svoji luxusní značku, respektive trochu luxusnější modely. Klidně se za pár let mohou dostat na úroveň Infiniti, Acury, Lincolnu nebo Volva.
Rozbalit vlákno
27
Avatar - Uživatel_5340709
4. 11. 2015 15:02
Re: Mají na to
Naopak, snaží se něco přeskočit.
Avatar - 3_diamanty
4. 11. 2015 15:15
Re: Mají na to
nepotrva uz dlho a hyundai bude mat luxusnu limuzinu na ktoru bude aj S klada pozerat s respektom .... volvo tu uz ozaj nebude priamym konkurentom suhlas :yes: volvo uz podla mna preskocili davnejsie.... teraz je na rade dalsi pan na holenie.... ( infinity, acura, cadillac )
4. 11. 2015 18:46
Re: Mají na to
S klasse se bude sklánět před Hyundai? Toppere, co si dneska hulil? >:D Už vidím zákazníka MB S, který si jde koupit Hyundai ;-)
4. 11. 2015 19:47
Re: Mají na to
Za takových 20-30 lety bych to neviděl jako propblém... ;-)
5. 11. 2015 07:20
Re: Mají na to
mercedes asi tazko teda pohladom automobiloveho fanusika ;-) ale voci napr. fujtonu je genesis na paradu
4. 11. 2015 15:52
Re: Mají na to
A co? Podívejte se na Toyotu s Lexusem. A dnes nemá na světě skutečného konkurenta.
4. 11. 2015 16:17
Re: Mají na to
5ekl bych, že na to mají. Ukazují s každým autosalonem a každým vyrobeným vozidlem, že technicky na to mají. Korejce a jejich pracovitost bych nepodceňoval. Nezapomeňme, že jsou světovými lídry v oblasti průmyslové robotizace, která jde ruku v ruce s automobilovým průmyslem. Odmyslím-li rychle stárnoucí design (což ale u současných modelů Tuscon a Santa Fe už také neplatí), jsou H/K technologicky dostatečně dospělí, aby se pustli do projektu vytvořit plnohodnotnou prémii. Mají to těžké, protože neustále bojují s předsudky. Já jim ale držím palce.
Avatar - _Karel_
4. 11. 2015 16:26
Re: Mají na to
I když se jim to podaří technicky, image tam na prémii ještě asi dlouho nebude.
Soudě dle testů se jim ale Genesis povedl.
4. 11. 2015 16:33
Re: Mají na to
Genesis v poměru výkon/výbava/cena nemá konkurenci - ale to se zatím jenom šeptá, abys nebyl za blbce :-)
Ano, image až tak za deset let. Ale našlápnuto mají a to je hodno ocenění.
4. 11. 2015 20:52
Re: Mají na to
Máš pravdu a jen bych dodal, že i v dalších odvětvích jsou soběstační - jak vývoj/výroba robotů tak i oceli, elektroniky, audia (které např. dodávají i pro VW). Soběstačnost je asi nepřesný pojem, ale jde o to, že tito výrobci jsou buď součástí koncernu (H/K) nebo dceřiné společnosti nebo jsou jinak provázané. To přináší jistě nějaké výhody.
Když si vzpomenu na Baťu a třeba i na Čubu (Slušovice), tak i oni rozhodovali: potřebuji službu? buď ji koupím, nebo založím svou firmu. Korejci asi jdou tou druhou cestou.
4. 11. 2015 21:55
Re: Mají na to
mi třeba vyvolala úsměv na rtech informace, že Lexicon, což je audio výbava v novém Genesis, si vyvinuli sami... :-)
4. 11. 2015 22:07
Re: Mají na to
Je to přesně tak jak píšu, pochopitelně je otázka jaký bude výsledek. Nemůže jít o přeznačkování nějakého audia od LG (to právě dodává pro VW)? To by se nabízelo.
4. 11. 2015 22:14
Re: Mají na to
Může to tak klidně být. Konec konců, jednu dobu ladil zvuk LG Mark Levinson, což je taková audiofilská modla netopýřích zarputilců :-)
4. 11. 2015 21:28
Re: Mají na to
Technicky na to nemají. Diesel motory 1.7L vyměněné v rámci záruky odvážejí ze salónů v kamionech, takže technika asi tak.
4. 11. 2015 21:57
Re: Mají na to
teda trochu jsem surfoval po netu a ani na cizojazyčných serverech jsem podobnou informaci nenašel. Máš nějaký zdroj? Respektive které části motoru se kazí?
Re: Mají na to
Samozrejme ze na to technicky mají, kecale.
Avatar - 3_diamanty
4. 11. 2015 15:04
Re: Mají na to
uz dnes je taky hyundai genesis v luxuse dalej podla mna ako akekolvek sucasne volvo.... a novy velky luxusny equus ktory je uz za dverami ( pride uz coskoro ) bude hodne zaujimavy konkurent aj pre S kladu to sa vsadim s kymkolvek.... bude to narez... ved nechajme sa prekvapit ;-)

na vzajomny duel equus vs S klada sa uz moc tesim.... verim ze ani nemusim pisat kto je moj favorit ...
4. 11. 2015 15:48
Re: Mají na to
Auto můžou mít sebelepší, ale konkurent pro německou prémii to nebude už z toho důvodu, že je to Hyundai... Auta těhle kategorií se kupujou i kvůlu věhlasu a image značky.. V Číně si radši koupí Evropskou prémii, v Evropě taky, v Americe věřim, že to úspěch mít bude, ale furt se toho prodá daleko míň neš MB S/BMW 7

Jinak mě osobně přijde novej equus jako něco mezi Čínskou napodobeninou a Mercedesy 12 let zpátky.
Avatar - Aoyagi
4. 11. 2015 15:44
Re: Mají na to
Equus a S80 je rozdíl dvou tříd, a to nemyslím ve prospěch S80. Infiniti a Acura jsou spíš sport-luxury (tedy aspoň co já vím) a Lincoln je mrtev. :P
Avatar - Barrichello
4. 11. 2015 15:46
Re: Mají na to
Linoln má mít nový Continental, otázka je kdy a to, že jeden dva modely mu nepomůžou.
Avatar - Aoyagi
4. 11. 2015 16:05
Re: Mají na to
Už je venku? O.o
Avatar - Barrichello
4. 11. 2015 16:13
Re: Mají na to
Prej ho pustí do série sem slyšel.

Jinak Cadillac v říjnu nárůst, boduje hlavně SRX a ATS
Avatar - Aoyagi
4. 11. 2015 23:06
Re: Mají na to
Jo viděl jsem. A Escalade, jako vždy. Ale překvapilo mě o kolik málo víc aut v USA prodal Buick v porovnání s Cadillacem.
Avatar - Barrichello
5. 11. 2015 12:56
Re: Mají na to
Tak Buicku šlape krom Verana ted vše, ale i tak to nestačí.
Cadillacu nešlape CTS, XTS a ani moc Escalade. Jinak Buick by měl prodávat výrazně víc než Cadillac.Ale buick prodává hlavně v číně no. Příští rok tam přibude Cascada, tak to taky pár kusů udělá hlavně po té, co Chrysler ukončil model 200 kabriolet.
Avatar - Barrichello
4. 11. 2015 18:07
Re: Mají na to
Jojo, pokud by v tomhle stylu byly všechny modely, bude to zas důstojný konkurent Cadillacu. BTW byl zveřejněn ceník zatím největšího modelu CT6
4. 11. 2015 21:04
Hjundaj...
... nakupuje u odborniku! Teda minimalne co se designu tyce. Ta jejich orientace na designery od VW je vserikajici. Treba se jim nekdy v daleke budoucnosti podari vychovat vlastniho a treba i korejskeho designera za jehoz produkty se nebudou muset stydet. Treba jednou... Treba v dobe, kdy se znacka Genesis priblizi alespon urovni Acury nebo Lexusu, kdyz uz ne D3
Rozbalit vlákno
8
4. 11. 2015 21:50
Re: Hjundaj...
no, čeká je dlouhá cesta. O to je to sympatičtější
4. 11. 2015 21:55
Re: Hjundaj...
Hlavně jim konečně docvaklo to nejdůležitější, že s logem Hyundai to prostě nepůjde ;-)
4. 11. 2015 22:03
Re: Hjundaj...
jo, to máš pravdu... ale škarohlídi stejně budou donekonečna vykládat, že logo je podobné... atd, vždyť to znáš :-)
4. 11. 2015 21:58
Re: Hjundaj...
Dnes lze vidět 3 asijské cesty. Japonci víceméně makali sami a trvalo jim to desítky let. Dnes o nich nepochybuje nikdo. Korejci si našli "zkratku" - přetáhli lidi různých profesí (ne jen designéry) od zavedených automobilek. Povedlo se během 20 let. A Číňané došli k tomu, že je lepší koupit rovnou celou automobilku i s vývojem... nebo si alespoň zajistit majoritní podíl ve společném podniku (to se týká úplně všech nejen evropských značek, které v Číně vyrábějí, tedy i VW). Zatím nám tu čínská auta nejezdí, ale za 10 let...?
4. 11. 2015 22:08
Re: Hjundaj...
takhle jsem na to nepohlížel... zajímavá úvaha. "Asijský trojcestník" :)
5. 11. 2015 10:10
Re: Hjundaj...
Zdravím Bullocku,
jako vždy máš pravdu. Obecně je možné říci, že japonci i korejci jsou "hrdí" a zásadně(pokud to jde jinak) hotové značky i technologie nenakupují, ale "staví na zelené louce". Např. nákup Aston Martinu koncernem H/K byl opravdu blízko, ale nakonec do toho nešli.
Jen v závěru s tebou nesouhlasím. Jak to, že nám tu již nejezdí číňani? A co Volvo?
A co Indové a Jaguár. A další.
Už tu není socialismus. Vlastníkem technologií i renomé značky je majitel/kapitalista a ne zaměstnanci z provozu, technici, vývojáři atd.!
Typuji, že do pěti let je v USA a Asii Genesis součástí prodejního TOPu. No vlastně kromě Evropy všude. U nás to budou mít těžší, ale ještě pár podobných skandálů jako VW a jdou nahoru i tady. Tedy bůhví zda VW ještě bude.
5. 11. 2015 10:16
Re: Hjundaj...
Je mi líto, že to nechápeš, ale v byznysu nacionalismus neplatí milý Tommlle.
5. 11. 2015 11:39
Len nech do toho idu
Samozrejme im ide v prvom rade o USA, Aziu a Indiu, v EU prerazit nemusia. U premie su dobre marze a nemeckej trojke by konkurencia nezaskodila - lexus, jaguar, meseratti, volvo, genesis - cim viac, tym lepsie...
Rozbalit vlákno
0

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku