Novinky
Nikdy nechápu proč se to auto nerozlomí na půlky když přejede retardér nebo tak. Na některých autech ale jde vidět jak se prohýbají už od základu, takovej výjezd do strmýho kopce v zatáčce musí být pro řidiče i auto peklo.
Hlavně ta černá škodovka ta se nepovedla ani pořádně svařit, vypadá hrozně a ještě je celá křivá 😄
ale interier ma "paradny" .... ta telka nema chybu ( taku nejaku malicku telku sme kedysi mali ako druhu telku )...... a nahodu mi je ten "interier" sympaticky a asi by som sa v nom citil prirodzenejsie a lepsie ako v tych pullmanoch a ja neviem akych extremnych vozoch sucasnosti kde sa clovek aj tak nebude citit vo "svojej kozi" darmo su superluxusne 😉
a ten stolik tiez nema chybu... uz len si vylozit nohy a nechat sa povozit >😁 :yes:
a ten stolik tiez nema chybu... uz len si vylozit nohy a nechat sa povozit >😁 :yes:
Průhyb je jedna věc, rozlomení druhá. Ono pracuje i karoserie normálních aut. Najeď si s nějakou levnější modernou jedním kolem na obrubník a pak vyzkoušej otevírat a zvírat všechny dveře. U některých poznáš rozdíl 😉
tak to je samozřejmost, že karoserie pracuje. Jen mě zajímá jak se to daří vyřešit těm, kteří ty limuzíny svařují
Doma amatérsky svařená Š120 se vyztuží lešeňovkou a dobré, když to bude málo, dovaří se druhá. Začínalo se s FEM výpočty, 3 prvková metoda atd, něco jak tělo od jeřábu nebo Eifelovka. Dnes jsou na to docela sofistikované programy, co počítají jednotlivé části a pak vzájemné interakce složitého celku a kupodivu to aj docela funguje. Něco jak u simulace crash testů. Třeba s Bentaygou se teď taky zapotili, mají zkušenosti jen se sedany a najedou toto. Původní platforma PL73 ze které se vycházelo je kompetně překopaná a nezůstalo z ní skoro nic. Těžší motor před nápravou, 22 palcová kola byly jen špičky ledovce. Na druhou stranu třeba Obamovy Road Force 1 mají (neofiko je jich víc a nikoliv jedna) podvozek z náklaďáku a kastle na tom jen sedí.
Ten Cadillac je nějdelší limuzíná na světě a vzadu je i bazén. Nevím jak by se s tím jezdilo v normálním provozu.
Naozaj nechápem, ako sa mohli vedľa seba ocitnúť profi úpravy a limuzíny a amatérske zlepence. Ešte zabudli pridať nejaké rendery "dizajnérov", aby bol stupídny obrázok dokonalý... ;-\
Ještě jednou dobrý den,
teď na to tady koukáme a označení fotek tam je (tedy o jaké vozidlo se jedná...). Vidíte to taky, nebo jste měl na mysli ještě konkrétnější označení?
Martin
teď na to tady koukáme a označení fotek tam je (tedy o jaké vozidlo se jedná...). Vidíte to taky, nebo jste měl na mysli ještě konkrétnější označení?
Martin
Určite je tam od začiatku? Nepripomínal by som ho, keby tam bolo.
To si právě nejsem jistý, kolegové mi hlásili, že s tím byl nějaký problém... Takže možná jste to tam na začátku opravdu neviděl.
Martin
Martin
Ten popelnicek >😁 to je boziii. Ze nekoho vubec napadlo timhle travit cas. Bizar jak pra*e.
Musím přiznat, že ten Fiátek 500 by mohl být docela pěkný, kdyby se tomu věnovala dostatečná péče, byť je to logický nesmysl natahovat auto, které bylo od základu zamýšleno jako malé a je tedy i úzké. Ale narozdíl od toho ostatního to nepůsobí tak přehnaně dlouhé. VW Bus by taky ušel, kdyby měl vzadu dvě nápravy a byl o něco kratší.
jo, to je dobrá poznámka! Máte pravdu, taky mě to už párkrát trklo... Zkusíme pro příště napravit!
Martin