Škoda v modelovém žebříčku i většině jednotlivých segmentů stále dominuje. Volkswagen si udržuje stabilní formu, jeho velký Passat se aktuálně stal desátým nejoblíbenějším vozem u nás. A mohutně finišuje mezi MPV.
ten dlhodoby uspech ix20 v CZ ma neustale prekvapuje... u nas vengu clovek ani moc nestretne .. obcas ano ale je ich fakt pomenej...... ix20 po facelife som hadam videl snad len 2-3 krat ...... a pritom v CZ je ix20 doslova predajny trhak .... samozrejme ze ma to tesi ze sa ix20 v CZ dari ...... ale je zaujimave ze u nas nic... u nas tieto vozy akosi nevidim.. aj golfov sportsvan je u nas malicko.. ten nevidiet nikde.... ano kazdy trh ma svoje specifika ... v CZ zase nefrci vitara... tiez pre nas na slovensku nieco nepochopitelne..... ved u nas je vitara medzi najpredavanejsimi modelmi na trhu ... je opat vidiet ze kazdy trh ( hoci sme si na mape blizko ) ma svoje specifika a to je na tom to uzasne a jedinecne :yes:
PS: chlapci je skoda ze neuvadzate tabulky s vacsim rozsahom ( aspon prvu 10tku v niektorych triedach kde je vela modelov ) .... hadzat prvu patku v nizsej strednej triede kde je 30 roznych modelov aut je trosku "uzkospektralny pohlad" ... rad by som videl aj viac ....
Protože je levná :-)
Mě by zajímalo, kde je větší soused z Boleslavi v prodejnosti >:D >:D S tou cenovou politikou právě radši lidi zvolí ix, které je trochu větší a má větší motory...
Tabulky zjevně neodpovídají vlhkým představám osob, které očekávají brzký krach Škody a koncernu jako celku. Tudíž očekávám kvikot na téma: "Chceme tabulky soukromých prodejů."
Strýcku B?Be, továrna Skoda Auto v Mladé Boleslavi snizuje výrobu a skrtá smeny (napríklad dnesní odpolední smena ve výrobe vozu Fabia a Rapid Spaceback odpadla) zatímco továrna Hyundai Motor Manufacturing Czech v Nosovicích je dobre vytízená. >:D >:D >:D
Ty si dovolujes tvrdit neco o pravde? Ty který jsi tady lhal ze Volkswagen se "ihned priznal" ke skandálu dieselgate? >:D >:D >:D
Ne, radost mi to nedelá. Ale moc me baví jak prskají vypatlánci typu JGucci, térový papír a dalsí VAGinisté. Zrejme si nedovedes predstavit jak je ta Vase blbost zábavná. >:D >:D >:D
Já se za nej nejen považuji. Ale nemá cenu to rozebírat protoze i tak si tady kazdý muze psát co chce. Neúspech VW ani Skody ani zádného jiného výrobce mi nepusobí radost.
Je úplně jedno kdo s tím jezdí, důležitý je kolik se těch aut dostane do republiky a sou v provozu. Kdyby vedení Hyundai koupilo 100 000 aut,. bude tu v čr 100 000 aut.
1-10/2015
Jasne, clovek který píse série nenávistných zvratku a pritom nemá gule vecne reagovat na prokazatelné argumenty jenom proto ze se mu nehodí do krámu musí mít hrosí kuzi takze není lehké ho urazit.
Ale vypatlánek v tvém prípade není urázka. To je (s lehkou nadsázkou) popis tvého stavu.
To bude kvikotu, až budou muset chodit povinně majitelé dieslů od VW na seškrcení výkonu a zvýšení spotřeby, jako už je o tom rozhodnuto v Německu a náš šašek ministr dopravy Ťok jmenovanej za Bureše to potvrdil, že u nás to bude taky. Až bude mít dvoulitrové tdi103kw snížený výkon třeba na 85kw a zvýšenou spotřebu, pak to bude teprve kvikot!
Nedivim se, Škodovka je prostě naše česká klasika! Nedejbože, aby ji předehnal nějakej korejskem šunt. Moje dvě poslední auta byly Škodovky z Áček a a další auto bude zase Škoda, nemám důvod jít jinam!
No někdo prostě nemá na nové auto, a nebo schválně dává přednost ojetému, když ho třeba parkuje před panelákem. Co je na tom tak směšného? A budeš se divit, najde se i nemálo lidí-klikařů, která je se službama Áček spokojená. Tím ovšem vůbec nechci řict, že já bych se tam odvážil koupit si auto. :-!
Tož rovněž dovolím se připojiti s apelem na vážené členy p.t. redakce aby tabulky rozšířili na prvních 10 míst. Domínívám se, že by toto rozšíření stačilo udělat asi jen u "nejnašlapanějších" segmentů B a C. Přiznám se, že i mne hlodá zvědavost jak velký či malý je aktuálně "soused z Nošovic" a jsem pravda poněku leniv hledat si to jinde ... ;-) Tož tak.