Čistý zisk amerických aktivit automobilové skupiny Fiat Chrysler Automobiles (FCA) se ve třetím čtvrtletí propadl o téměř 90 procent na 70 milionů dolarů (necelé dvě miliardy Kč) z 611 milionů dolarů před rokem.
dojná kráva přestává dojit a to FCA čekaj další a další svolávačky, aktuálně Grandčíra, kterým se samovolně spouští airbagy, to už je po akci takata další svolávačka a pak problémy s journey/freemont a svolávčky na spínačky atd.
Se hoši prohnou no.
K tomu zastaralé modelové portfolio v usa a úspěšné modely typu DART >:D >:D
Svolávačky fungují na prefinancingu, každá automobilka je na také na vady práce, výrobku apod. pojištěna, stejně jako každý větší autoservis dokonce i v Česku. Je dokonce pravidlem, že na svolávačkách automobilky vydělávají. Jelikož FCA vyrábí mizivé množství součástek, je to spíš emailově papírová práce s výrobcem a dealerem.
Spíš bych viděl vysoké náklady u probíhajícího rebrandingu AR a Jeep všech dealersví v Evropě. Tam jsou participace dost vysoké.
S tým zarábaním by to sedelo. Centrála zaúčtuje vysoké ceny za normohodiny, konzultácie, zaškolenia, ... a v servisoch to "makači" urobia v skutočnosti za tretinu ceny.Vivat Sergio učtovník!
Nehnevaj sa na mna, ale vo financnictve asi nepracujes co? Jedine v com mas pravdu je to, ze vsetky firmy su na toto uz poistene. Ale jednoducho povedane, o co viac poistneho plnenie potrebujes o to viac platis na poistnom a svoje naklady sa snazis preniest dalej. Ako producenta ta stoji kazdy dalsi neplanovany kontakt s tvojim uz predanym produktom (samozrejme okrem servisu) vela penazi. Tieto zvysene naklady (ktore ma kazda automobilka) zacala ako prva vyuzivat Toyota. Otocila hru a zvolava uz aj kvoli uplnym malickostiam. Z hladiska markrtingu to zacnu ludia postupne vnimat nie ako pochybenie znacky, ale ako jej starostlivost o uz predany produkt.