Uznávám, že LR je poslední dobou našláplý a asi všechny jeho modely mají tržní úspěch. Ale u terenního kabria si nejsem jistý. Je to varianta už moc daleko od reálné zákaznické základny. Naposled to zkoušel Nissan s Muranem a teď ho potichu ukončuje bez nástupce. Uvidíme.
tohle je úplně stejné auto do města jako třeba Smart Cabrio. Smysl kabrioletu ve městě sice nechápu (zvlášť když většinu času mám přepnuto na vnitřní ventilaci), ale my asi nejsme ti správní exhibicionisté (jiný smysl to podle mě nemá).
možná je to super na vyjížďce opuštěnou venkovskou krajinou, to věřím. Ale já se pohybuju buď v městském smradu a nebo na dálnicích a když na silnicích mimo město, tak opět ve smradu z dieselů, takže to holt nejsou ta správná místa...
Je pravda, že vzduch je ve městě horší a občas je před tebou opravdu smraďoch, ale i tady mi to dává smysl. Jsem Pražák. Taky chodím na pivo do začouzený putiky a chodím tam rád ;-)
No minimálně kříženec to je, to by ti v Gaydonu rychle vysvětlili, že rozhodně nedělají žádné auto jen na zpevněné silnice. I u tohohle se chlubí silnými schopnostmi v terénu. Otázka jestli se pak ten písek od zadních kol nesype až na řidičovo tupé.