Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Covini C6W: Supersport se šesti koly žije

9 komentářů

marozKO
premylsim, kdyz od 6kolych aut upustila F1, neni to nahodou slepa ulicka? Ale treba se projevi technicky pokrok..?
Kazdopadne pri potkani s timhle autem clovek musi zacit premyslet, co ze to vlastne delal minulou noc.. >😁 Pekne 😄
to spis bude auto pro sberatele, taky nejak nechapu smysl tohohle auta 😄
geroc I.
Asi tak nějak, jiný smysl čtyři kola vpředu u sporťáku nemají.
_Teddy_
No mam ten pocit, ze to bolo pravidlami v F1 zakazane. Ono vyznam to tam malo, a sice 4 male kolieska vpredu mali mensi aerodynamicky odpor, nez dve velke a siroke (mimochodom redakcia, pise sa to Tyrrell P34, s dvomi "r"). Vlastne len velmi mierne vycnievali nad horny okraj predneho kridla...

Lenze u tohto serioveho mastodonta fakt akosi postradam zmysel. Pokial by som chcel ohurovat tym, kolko mam kolies, sadnem do 8-koloveho BVP-cka. Ovsem ostatni by zrejme dospeli k nazoru, ze naopak jedno postradam... v hlave!
LLLukas
...hned jedu do Tesca pro další dvě kola, půl auta navíc se vždycky hodí >😁
Tak nějak pořád tohle auto nechápu... ani jeho tvůrce a případné kupce.... 😲 :no:
manetino
významu tohoto auta by jistě pomohla kampaň v časopisech typu Speed apod. o tom jakou krátkou brzdnou dráhu to má. Muselo by to ovšem strčit do kapsy auta typu: F Enz👋 P carrera gt a to o významný kus.
Wartburg 353W
Zase ....nechtel bych na tomhle aute prehazovat zimni za letni a naopak >😁
marozKO
ale zase kdyby jsi mel defekt treba prostredniho kola, nemuselo by te to teoreticky tak zrat... >😁