Takže mezi produkčními auty to rekord není, neb tahle poslední a nejvostřejší Zonda silniční homologaci nemá. A závoďáky jezdily na Nordschleife o skoro 20 sekund rychlejc už před víc jak třiceti járama. Jako super auto, ale třída "non series" nebo jak se to jmenuje je trochu mimo mísu 😄 Podle mě...😊 btw miluju Pagani 😄
MariAchi
1
Tak kdyz muze Honda svuj CTR presentovat jako nejrychlejsi predokolku, i kdyz jde taky o zavodni special s "ochrannym" ramem uvnitr, tak Zonda Revo muze byt klidne rekordni treba mezi auty, ktere se "daji koupit". 😄
Anonym
2
jj, asi jo ...btw To je ale nápad! Já si jednu koupím. 😄 😄 😄
MariAchi
1
Toz to musis pohnout, je jich jen 5 😄
TeeJay
4
Líbí se mi tvůj postoj ke značce Honda. Na začátku je závodní speciál, jenž je následně přetaven ve street-legal komerční hot hatch. :yes: Tak to má u Hondy být. 😄
A co teprve takové NSX, tam byl na začátku raketoplán. >😒]
kesumb
0
Hlavně se uvnitř nachází atmosférický motor AMG 6,0litru..
beibej
0
a není to 7,0?
Chari
0
7.3 měli všechny původní Zondy. 6.0 má jen Zonda R, Zonda Revolucion a Huayra
Tomys69
0
Přesně tak,je tam atmosféra,turba má až Hujarááá... 😉
A co teprve takové NSX, tam byl na začátku raketoplán. >😒]