Po nedávném zveřejnění první fotografie modernizovaného Mercedesu SL máme konečně k dispozici pořádnou galerii. Vůz se designově přiblížil brutálnímu AMG GT.
U předku bych ještě přiostřil tvar světlometů, ale mnohem lepší než vykulenost původního modelu. Asi budu v minoritní skupině, který se nejvíc líbila předchozí generace po FL ;-)
Mne třeba hned v úvodu praštil do očí ten ohromný (a falešný) výdech za kolem. Co se týče masky a světlometů, možná posun k lepšímu, ale jinde už to tak jasně nevidím. Budu si ho muset prohlédnout naživo.
Tohle auto jsem viděl tak dvakrát za celou dobu. Oproti předchozí generaci, která jezdila úplně normálně, to je špatný. Ani současná S coupé a CLS nejsou vidět.
Souhlas s SL. S Coupé částečně, CLS vůbec. Pohybuji se v centru Prahy hodně často a CLS není problém vidět. Tak i tak, ČR není trh podle kterého by se dal měřit úspěch modelu celkově. Ale s tím SL je to pravda, v porovnání s minulou generací, která byla opravdu "všude". Teď bych řekl, že je hodně rozšířená např. 6er GC.
Nevím, jak je to dnes, ale SL 63 AMG bylo nejprodávanějším AMG vozem vůbec. My skutečně nejsme měřítko. U nás sporťáky nejdou, raději se tuní jeté pixly a kuchají Octávky. Mě třeba překvapilo kolikv Německu jezdí kabrioletů - SLK, SL, Z4 Boxsterů...u nás o ně člověk skoro nezakopne.
Ale to byla minulá generace a těch, jak již bylo vzpomenuto, jezdilo i zde dost. Současné generaci SL a potažmo i SLK se nedaří tolik co předešlým, a tipuji, že podle Prahy se to dá odhadovat v rámci ČR nejlépe. Z tebou vzpomínaných tu není problém Z4 ani Boxster potkat, stejně tak 911. Naproti tomu, Caymanů moc nevídám.
SLK je nejprodávanějším sportovním vozem z těch menších v Evropě. Ačkoliv dlouho nebyl inovován...což bylo plus (poslední atmo motory). SL na třetím místě ve velkých.
Ano, ale současných SL v Praze prostě moc nepotkáš, z čehož odvozuji, že v ČR se jim nijak zvlášť nedaří. O tom jsem psal. O Evropě nepochybuji, těší mě čísla Jaguaru a i za zlepšení prodejů 911 jsem rád. Jsem zvědavý, co nová Z4, pokud bude. Malý bavor mi vždy imponoval více, než SLK, to na mě vždy působilo jako takové autíčko pro Kena.
Pro mě je jasná volba F-Type, ten zvuk je parádní a z těch cenově dostupnějších kabrioletů pak Z4. Nový Boxster ale taky vypadá dost dobře.
Každý podle svého, hlavně když je výběr. O F-Typu jsme smýšlel podobně, dokud jsem neměl tu čest na půl dne s F-Type R AWD. Zklamal mě interiérem i jízdníma vlastnostma. Zvukově a designem jinak fantastický.
Tak není divu, evropské prodeje SL šly prudce dolů, v roce 2002 se prodávalo v Evropě 15 tis. ks ročně, předloni 3400 ks, vloni 2650 ks a letos za 9 měsíců 1750 ks.