Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Talisman: Cenové srovnání s konkurencí

České ceny Renaultu Talisman začínají na částce 619.900 Kč. Auto je v základu dražší než Superb, zároveň je ale levnější než ostatní soupeři.
Zpět na článek
14. 11. 2015 13:26
14. 11. 2015 13:47
14. 11. 2015 14:12
14. 11. 2015 15:06
14. 11. 2015 15:36
14. 11. 2015 16:04
14. 11. 2015 16:08
14. 11. 2015 16:18
14. 11. 2015 16:47
14. 11. 2015 14:16
14. 11. 2015 14:38
14. 11. 2015 19:04
14. 11. 2015 19:14
15. 11. 2015 00:08
15. 11. 2015 08:13
15. 11. 2015 11:38
15. 11. 2015 15:40
15. 11. 2015 16:03
15. 11. 2015 19:27
14. 11. 2015 15:04
14. 11. 2015 14:55
14. 11. 2015 16:46
15. 11. 2015 00:55
15. 11. 2015 09:24
Avatar - Ham.
14. 11. 2015 12:55
Tato tabulková srovnání jsou k ničemu,
podstatné je, co si zákazník dokáže vyjednat s prodejcem.
Rozbalit vlákno
28
14. 11. 2015 13:48
Re: Tato tabulková srovnání jsou k ničemu,
bingo... ja jsem cenikoveho passata za 960 000 dostal za 820 000 (140 000 sleva). realne bych za tu cenu stejne vybaveneho superba asi nedostal... ironii osudu je fakt, ze me predevcirem z leva torpedoval nejaky dedula, zramoval mi bok, auto pujde do servisu a jako nahradu mi leasingovka nabidla renault ;-)... nejakeho megana pry dostanu, nez mi vyklepou a nastrikaji plechy, tak se alespon pobavim...
Avatar - Ozzman
14. 11. 2015 16:02
Re: Tato tabulková srovnání jsou k ničemu,
Pro pobavís? Mega ne je na svou třídu dobře auto a v silnějších verzi gt nebo rs tomu tvému pasiku silne napráská ;) K te cene, poptávál jsem ze zvědavosti b8 když to byla novinka a dostal jsem dost podobnou slevu hned. Předpokládám že si to nekupoval jako soukroma osoba ale na firmu ze ? Tam vw umi pěkně kouzlit.
14. 11. 2015 16:13
Re: Tato tabulková srovnání jsou k ničemu,
Hele Ozzy, zkus to teď s Talismanem, ať můžeme srovnat ;-)
Avatar - Ozzman
14. 11. 2015 16:22
Re: Tato tabulková srovnání jsou k ničemu,
Když bude čas tak se na to mrknu :-) Vím že tam u dražšího auta nebyl problém sto tisíc dolů i na soukromníka (koleos).
14. 11. 2015 16:14
Re: Tato tabulková srovnání jsou k ničemu,
jo, toho passata mam sluzebniho. mam 140kW tdi, led, dcc tlumice, takze uz celkem pekny kousek. megane o kategorii niz bude samozrejme po vsech strankach horsi auto (ale to neni zadne kriterium, samozrejme). rozhodne to nebude zadna premotorovana gt verze. rozhodne k tomu nepristupuju tak, ze se pobavim, protoze renault. stejne tak bych se pobavil, kdybych nafasl po dobu opravy treba golfa... no a pobavim se z nekolika duvodu. nejen ze sestoupim "z nebe na zem" (schvalne to trochu prehanim), ale take se se zvedavosti sobe vlastni povozim pomerne dukladne v uplne jinem aute, na coz se tesim (hned ve ctvrtek mam sluzebku 400km).

edit: jeste na jare jsem jel o1 do bratislavy a zpet - byl tam 1,9tdi, olezly volant, 250 tkm a cvakalo tam neposedne rele - to byl sestup z nebe do pekla. ;-)
Avatar - Ozzman
14. 11. 2015 16:24
Re: Tato tabulková srovnání jsou k ničemu,
Jo taky občas vyfasnu jednickovou octu v práci a prvních pár km me nutí přemýšlet proc to všichni tak precenovali zvlášť v zatáčkách :-) ale je nutné na to koukat poplatne době vzniku. Dnes už jsou auta proste dal :-)
14. 11. 2015 18:25
Re: Tato tabulková srovnání jsou k ničemu,
tak ja bych ani snad nehanil jizdni vlastnosti jako takove, to akorat zejmena fordisti (neco jako ty ;-) ) vidi ve focusu nedostiznou metu a v tom ostatnim neskutecny srot. ve skutecnosti ma o1 obyc mcpherson vpredu a vlecenou napravu vzadu, coz je v teto tride stale nejrozsirenejsi a plne vyhovujici reseni - takze v teto tride auta dal o mnoho nejsou. u o1 byl limitujici akorat ten batoh za zadni napravou (v zatackach), pri bezne jizde je to uplne fuk, souputnici z jeji generace tento handikep rozhodne nemeli (a3, megane, astra, atd.)... nicmene, co z tohoto konkretniho auta udelalo povestne peklo je rachot vyletaneho tdicka, olezly volant co ti spini ruce a to neustale klapajici rele. samozrejme kdyz kdysi padli komousi, jeli jsme s rodici do italie wartburgem - bylo mi tak sedm nebo osm nevim, bylo to samozrejme nesrovnatelne horsi auto nez o1 (i kdyz volant se tam neloupal :-) ), takze to peklo je samozrejme relativni.
Avatar - Ozzman
15. 11. 2015 00:33
Re: Tato tabulková srovnání jsou k ničemu,
Promin, ale fakt to nesrovánám s Fokusem, ale v zatáčkách s těžkým dieslem se to chová jako žebřiňák, jezdil sem i s 1,8T a ta byla lepší. Souhlasím, že ten vůz byl kvalitní, prostorný, měl techniku solidní, ale to vše k roku 1996, ne 2005 do kdy se vyráběla :-) O to mi jde. Rozhodně to neřadím k Wartburgu či ke šrotu :-)
15. 11. 2015 11:38
Re: Tato tabulková srovnání jsou k ničemu,
no, to je prave ono... i wartburg je v zatackach neskonale lepsi nez zebrinak, natoz o1 ;-).
Avatar - Ja Prvni 123
14. 11. 2015 18:26
Re: Tato tabulková srovnání jsou k ničemu,
To je výmluva... byla to sraxka i na svou dobu... ale bylo to velký!
A na hlínách to nabízelo pocit skoro luxusu..
;-)
14. 11. 2015 20:09
Re: Tato tabulková srovnání jsou k ničemu,
Ozzy, jedničková Octavia byla v době svého vzniku technicky nejvyspělejším vozem post-východního bloku. Designově překonala svou dobu minimálně o 5 let, což také ukázal čas. Pro Škoda auto to byl přelomový model, který naprosto rozboural předsudky v automobilovém světě o značce Škoda. Jako fanda automobilů bys to měl přece jen brát v úvahu a přistupovat k první Octavii s respektem.
14. 11. 2015 20:57
Re: Tato tabulková srovnání jsou k ničemu,
proc s respektem? resp. s respektem ceho? pro mladou boleslav to byl do urcite miry prelomovy model, ale vyjdu-li z podstaty veci, tak to byl prvni model, kde se dominantne uplatnila technika vw, tezko muzes mluvit o nejmodernejsim aute postvychodniho bloku - tim byl mozna favorit/felicie.
14. 11. 2015 21:05
Re: Tato tabulková srovnání jsou k ničemu,
Samozřejmě máš pravdu, bral jsem to z úhlu pohledu na značku Škoda. Technika byla VW, ale štítek Made In Czech Republic :-)
Favorit/Felicie... no...
EDIT: přiznávám, že Octavii I jsem řídil v životě asi 100 km :)
14. 11. 2015 21:14
Re: Tato tabulková srovnání jsou k ničemu,
samozrejme plati, ze s modelem octavia a nasledne fabia se automobilka skoda dostala mezi nepremiove evropske vyrobce modernich vozu. to je pravda.
14. 11. 2015 21:52
Re: Tato tabulková srovnání jsou k ničemu,
čímž český strojírenský a automobilový průmysl jasně argumentoval svou flexibilitu a proto jsme dnes v této oblasti téměř automobilovou velmocí (výroba dílů pro Automotive, Kolín, Nošovice, Mladá Boleslav atd.) Proto si myslím, že Octavia I si respekt zaslouží.
Re: Tato tabulková srovnání jsou k ničemu,
"čímž český strojírenský a automobilový průmysl jasně argumentoval svou flexibilitu a proto jsme dnes v této oblasti téměř automobilovou velmocí" - zní to hezky ale není tomu tak. Zádná speciální flexibilita v tom není. Volkswagen prevzal firmu Skoda a po urcité dobe predstavil druhý model. Pro CR to bylo velké pozdvizení, poprvé po dlouhé dobe mela Skoda dve modelové rady, ale pro Volkswagen to byla zcela rutinní zálezitost. To ze výrobce automobilu jako Skoda zavedl druhou modelovou radu nebylo zádné znamení flexibility ale normální krok.
14. 11. 2015 22:55
Re: Tato tabulková srovnání jsou k ničemu,
Já to myslím z hlediska pohledu západního světa na náš tehdy relativně zaostalý (nejen automobilový) průmysl. Spojení VW - Škoda ukázalo, že v Česku je dostatek odborníků, že jsou Češi schopni přijmout nové technologie a "zbavit se starých návyků". Že je tu dostatek kvalifikované pracovní síly a není třeba se obávat větší investice. Podle mě byla Octavia jedním ze zásadních důkazů o výše uvedeném. Samozřejmě tu byli výjimky jako Škoda Plzeň. Jde spíš o to, že se ukázalo, že zde nebyl problém vyrábět kvalitní vstupy.
Ale to je můj dojem, třeba to špatně vnímám. Čert ví. Nicméně jsem přesvědčen o tom, že v době vzniku Octavie jsme podobný výrobek potřebovali.
Re: Tato tabulková srovnání jsou k ničemu,
Jiste ze spojení VW-Skoda bylo pro vývoj ceského automobilového prumyslu velice pozitivní. Ale na Slovensku nemeli zádnou Octavii ani jiný "národní" automobil a mají tam dnes 3 továrny na automobily a výroba automobilu na obyvatele je tam vetsí nez v CR.

Pro Skodu byla Octavia samozrejme dulezitý model.
14. 11. 2015 23:27
Re: Tato tabulková srovnání jsou k ničemu,
Ano. Na Slovensku ale měli stejný vzdělávací systém a podobně rozvinuté strojírenství. V podstatě "průmyslovou mentalitou a vzděláním" mezi Čechy a Slováky nebyl žádný rozdíl. Průmyslová provázanost Česka a Slovenska se naštěstí nerozdělila.
EDIT (odstraněna pivní "výleva")
Avatar - Ozzman
15. 11. 2015 00:35
Re: Tato tabulková srovnání jsou k ničemu,
Já ji respektuji D Vy tam hledáte něco co sem nepsal >:D Mě nevyhovoval podvozek a to především s těžkým dízlem, viz výše ;) Stejný problém má i Fabie I s TDI, kterou hodnotím jako jedno z nejpovedenejších aut co kdy Škodovka vyráběla v poměru dobové konkurence a své třídy.
16. 11. 2015 09:37
Re: Tato tabulková srovnání jsou k ničemu,
Vždyť jo. Máš recht. Úplně jsem to vytáhnul z kontextu. Na první Octu prostě nedám z průmyslovo-politických důvodů dopustit... tak se nezlob. Nemyslel jsem to zle.
14. 11. 2015 19:59
Re: Tato tabulková srovnání jsou k ničemu,
Ano, cena je vždy otázkou vyjednávání. Nesouhlasím však s poznámkou, že tabulky nemají výpovědní hodnotu. Naopak oceňuji zveřejnění porovnání ceníků společně s rozsáhlou fotogalerii, kdy si každý může rozhodnout, co se mu líbí.
Za mě
1. Mazda 6 (jak jinak)
2. Renault Talisman
3. Ford Mondeo
4. VW Passat
5. Škoda Superb
Avatar - Ham.
14. 11. 2015 21:22
Re: Tato tabulková srovnání jsou k ničemu,
Rozhodovat se co se mi líbí nad tabulkami s cenami a fotogaleriemi považuji za takové, no, řekněme dětinské. A úplně legrační jsou zdejší diskuze nad tím, jak ten či onen model je či není levnější o 30k (podle tabulek). Myslím, že skuteční kupci v této třídě se rozhodují zcela jinak, projedou si modely ve třídě a pak si vyjednají akceptovatelnou cenu u prodejce. Tabulky s cenami a fotogalerie poslouží tak maximálně na podložení hrnku s kávou nebo čajem.
14. 11. 2015 21:30
Re: Tato tabulková srovnání jsou k ničemu,
Máš samozřejmě pravdu.. ale některým z nás do toho ještě mluví manželky :-)
Já si auto vybírám především podle jízdních vlastností (proto ty Mazdy), ale musí se mi i líbit, čili meditace nad fotografiemi a porovnávání ceníků je pro mne prvotní krok při výběru automobilu...
Avatar - Ham.
14. 11. 2015 21:55
Re: Tato tabulková srovnání jsou k ničemu,
Manželky do toho mluví skoro všude, ale přece i pro manželku je lepší jednou naživo vidět/sedět/projet (nebo jenom posoudit barvy naživo, když má dobré "vedení" a může mluvit jen do něčeho) než nějaká diskuze nad obrázky v galerii. Dělat výběr auta podle obrázků v galerii je asi tak nastejno jako si vybírat manželku/manžela podle obrázků na internetu. :-)
Ceníky v tabulkách na auto.cz jsou pro rozhodování zcela bezcenné, řada značek dává slevu už v okamžiku když mi posílá do mailu nabídky, no a když jim dovolím nějaký rozhovor nebo bych jim nedejbože věnoval hodinu času na nějaké ozkoušení, tak vědí, že když nepřijdou s další slevou tak se namáhají zbytečně. Češi obecně mají velmi špatný zvyk a sice ten, že neumí vůbec nebo jen minimálně vyjednávat o ceně a cenu si vlastně stanoví sami jejím pečlivým nastudováním na internetu a k radosti dealerů mají pocit, že cena vytištěná na papíru nebo visící na stránkách dealera je něco jako zákon a netuší, že jiný klient má klidně na stejné auto 15-20% slevu a nepraskne z toho hlava ani dealerovi, ani zákazníkovi. Naši dědové na to měli hezké rčení, líná huba, holé neštěstí. A to neštěstí podle mě začíná "pečlivým studováním" tabulek s ceníky, ten co má 20% slevu skoro jistě nezná ani úvodní řádek z ofiko ceníku, protože jej v životě neviděl. Naopak truhlík co dostane 5% slevu a sadu koberečků a má slastný pocit jak studiem ceníků na všechny vyzrál, netuší, že vyzrál pouze na sebe.
14. 11. 2015 22:02
Re: Tato tabulková srovnání jsou k ničemu,
Ano. A ještě větší výhodou je, když člověk nějaký ten rok pracuje ve "fleetu" ;-) a vyjednávání je jaksi jeho denním chlebem :)
Studování galerií a ceníků je první krok. Jakým způsobem pak člověk se získanou informací pracuje je již záležitostí rozumu a "chytráctví" každého jednotlivce
Avatar - Ham.
14. 11. 2015 22:18
Re: Tato tabulková srovnání jsou k ničemu,
Není potřeba pracovat ve fleetu, vyjednávat o ceně Češi v drtivé většině prostě neumí a je jim, k jejich vlastní škodě, proti srsti. Neumí jednat o ceně když staví barák, neumí jednat o ceně když kupují auto, neumí jednat o ceně když žádají o hypotéku, neumí jednat o své vlastní ceně, když něco umí a mají si říci o slušnou gáži. Raději sedí doma a studují ceníky. Jedna ze tří nebo čtyř velkých slabin tohoto národa, kterou, kdybych měl tu moc, tak bych ji změnil jako jednu z prvních.
14. 11. 2015 22:37
Re: Tato tabulková srovnání jsou k ničemu,
Přijmi jako fakt, že každý si na to musí přijít sám. Tvoje rozčarování ale chápu.
Avatar - CarlosOstrava
14. 11. 2015 13:05
Maximální rychlost Superba...
v poslední tabulce...Že je škodofka nejlepší automobilka na světě snad nikdo nepochybuje, ale tak daleko ještě není >:D :-!
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ozzman
14. 11. 2015 13:32
Re: Maximální rychlost Superba...
No jo... pro Superb je jedinej konkurent Concorde! Přes atlantik superbem za 4 hodiny ! :-)
14. 11. 2015 13:34
Re: Maximální rychlost Superba...
No jo, 2018 km/h >:D Tak to nemusejí vyvíjet nové Bugatti a ušetří na pokutu ;-)

... Nebo že by chyba v tabulce >:D
14. 11. 2015 19:09
Re: Maximální rychlost Superba...
To bylo než to Concord zabalil. Nesnášel být věčně druhý. Teď už zůstal Superb bez konkurence.
Avatar - Midlosek
14. 11. 2015 13:26
O ničem...
takové srovnání ropáků.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
14. 11. 2015 14:03
Re: O ničem...
ale na druhej strane je vcelku paradox ze 96kw verziu dci-cka ktora bude u talismana mozno aj najpredavanejsia tak na tu sa akosi v porovnani s konkurenciou "pozabudlo" ... alebo mozno...... mozno len ju nie je s cim porovnat ;-) ... ale podla mna s tou 104kw 1,7 crdi 340Nm v korejcoch by to porovnat slo.... alebo s 2.0D4 D so 105kw 320Nm vo faceliftovanom avensise ;-) ... skoda ze sa zabuda prave na tento motor v talismane ktory bude podla mna najpredavanejsi

ja by som si talisman vedel predstavit jedine v benzine s tym 1,6tce ... aj ten slabsi z dvojice s tymi 110kw uz urcite bude celkom parada .... vlastne bude to uplny ideal podla mna v tomto aute ;-) :yes:
Avatar - Ja Prvni 123
14. 11. 2015 13:45
Hmm... ale proč by měl být levnější než Superb?
Tak zní otázka...
;-)
Rozbalit vlákno
1
14. 11. 2015 14:59
Re: Hmm... ale proč by měl být levnější než Superb?
Správná otázka. Proč? Protože si to tak všichni fandové (nebudu říkat fandové čeho) přeji když je Renault křáp a Superb nejlepší auto galaxie. ;-)
14. 11. 2015 13:47
Talisman
Je super, cenove je taky ok, líbí se mi, není to žádná nuda. O Espace se taky vedly diskuze že s cenou je to neprodejné a ze motor 1.6 nestačí a světě div se ono se to prodává a docela dobře. Většina je ve výbavě Initiale, která je cenově přes mega. Tak doufejme ze talisman na tom bude podobně. Myslím ze do roka ještě o neco zlevní alespoň nějaké verze. Bylo by dobrý kdyby šly kombinovat všechny motory bud s automatem nebo manuálem, třeba se dočkáme. Nový design Renaultů se mi líbí, od clia po espace se to celkem povedlo.
Rozbalit vlákno
22
14. 11. 2015 14:12
Re: Talisman
No a co prodeje Espacu podložit nějakou statistikou? U nás žádná sláva - 63 aut a v Evropě podle Left line za 1H 2015 jen 6667 ks... Tedy zatím žádný velký hit ;-)
Avatar - pumpkin
14. 11. 2015 15:06
Re: Talisman
Espace ide po krku hlavne S-maxu a to sa mu zatiaľ darí. Za 10 mesiacov tohto roka sa predalo 12 555 Espacov a 11 716 S-maxov. Je ale pravda, že S-max dostal novú generáciu až tento rok, takže čísla budú asi nižšie.

So Sharanom sa veru nemôže porovnávať, tých sa za 10 mesiacov predalo 27 800, ale Galaxy napr. len 7 369. V každom prípade oproti minulému roku kedy už končil Espace IV, sú tento rok už teraz predaje Espacu dvojnásobné.

Dobré časy, keď VW, Ford aj Renault na začiatku milénia predávali ročne cez 50-tisíc veľkých MPV-čiek sú už len peknou spomienkou.
14. 11. 2015 15:36
Re: Talisman
Jj souhlas, S-max to ale podle mě zvrátí. Je letos nový a má rozhodně více co nabídnout než Espace. Duo Sharan/Alhambra je zatím nedostižné... Jo MPV jdou dolu, což upřímně nechápu. Pro velkou rodinu 5-7 členů je MPV lepší volbou než jakékoliv SUV ;-)
Avatar - Ozzman
14. 11. 2015 16:04
Re: Talisman
Nový S max je na tom velmi dobre. Ostatne i nové Galaxy taky.V teto třídě bych vůbec o vw neuvazoval , Espace je hezký ale v takovém autě za jeho cenu by mi asi vadil motor, takže jedině snad Zafira.
14. 11. 2015 16:08
Re: Talisman
Tak tohle budu řešit cca za rok, kdy bude Moje P5008 5ti letá a půjde z domu. Právě S-max je zatím největší favorit. Espace se mi moc nelíbí, takže má smolíka...
Avatar - Ozzman
14. 11. 2015 16:18
Re: Talisman
Smax je opravdu povedeny ale Galaxie je opravdu kočár :-)
14. 11. 2015 16:47
Re: Talisman
A odkdy se prodává nový Espace? Ten se taky prodává až někdy od dubna. Zatím to vypadá na remízu. Pokud jde o Sharan, tak ten už na Espace a S-Max začíná ztrácet. V září už byl za Espacem a S-Maxem.
Avatar - 3_diamanty
14. 11. 2015 14:16
Re: Talisman
tie priemerne mesacne predaje espacu u vas ( 6-10 kusov ) nie je zaden na zadok padajuci udaj ... nejake tie SUVecka za milion dokazu predavat u vas aj trojnasobne cisla .... samozrejme doma vo francii sa iste espace predava vcelku slusne.. ale mimo francie som si uz nie moc isty ako mu to slape.... u nas som ho este priznavam nevidel...
14. 11. 2015 14:38
Re: Talisman
No pokud bychom řekli, že v ČR je cca 60 dealerů Renaultu, tak to vychází jen na předváděčky ;-) Na silnici jsem ho zatím snad ani nepotkal...
Avatar - Ada je zase tady
14. 11. 2015 18:00
Re: Talisman
Proč taky kupovat rendlíka, když si člověk může koupit auto? :-!
Avatar - Ada je zase tady
14. 11. 2015 23:53
Re: Talisman
Chudák jseš ty, když považuješ vaginální samohyb za vůz, o kterém má smysl vůbec přemýšlet. ;-)
14. 11. 2015 19:14
Re: Talisman
"....když si člověk může koupit auto? " :-! Myslis Das Auto v dehtu? ;-)
Avatar - Ada je zase tady
14. 11. 2015 23:48
Re: Talisman
všechno je lepší, než rendlík!

A samozřejmě, když kupovat auto, tak by mělo mít rozumný motor. Buď turbodiesel o objemu větším než 2 litry, nebo charakterem zátahu podobný velkoobsahový benzínový motor - to ovšem předpokládá, že by měl mít objem alespoň 3,5 litru a více, aby se tomu dieselu vyrovnal. Jenže takové motory se v Evropě nevyrábí a proto je diesel de facto jedinou alternativou. M.j. také proto, že je ekologičtější (emise škodlivého CO2) než velkoobjemový benzín a není tak žravý, což je v EU se zdejšími spotřebními daněmi na pohonné hmoty pro leckoho záležitost poměrně důležitá.

Zkrátka kupovat má smysl jen auto pro chlapy, kteří myslí hlavou a chtějí si řízení auta užívat!

Malé benzínové motory jsou dobré jen do sekačky na trávu :-!
15. 11. 2015 00:08
Re: Talisman
ty jo ado, ty se dneska prekonavas! budu reagovat pouze na dve veci:

1) poprve jsi kladne zhodnotil existenci benzinovych motoru

2) co2 neni skodlivy, ale neskodny plyn
15. 11. 2015 08:13
Re: Talisman
co2 je povazovan za sklenikovy plyn, to neznamena, ze je skodlivy. vliv koncentrace co2 v atmosfere na globalni teploty je nepotvrzena hypoteza, produkce co2 z automobilove dopravy je z hlediska celoplanetarni produkce zanedbatelna (jednotky procent), vliv snizeni produkce co2 z duvodu prechodu z benzinovych motoru na naftove je uz naprosto zanedbatelny. tzn. nahrazovat benzinove motory naftaky kvuli produkci co2 je absolutni pitomost. obzvlaste za situace, kdy benzin je nedilna soucast ropy, ktera tu vzdy bude v urcitem pomeru a tak jak tak se (zejmena) energeticky vyuzije.
Avatar - Blue Sun
15. 11. 2015 11:38
Re: Talisman
Pitomec si vždy najde pitomost, aby obhájil své hloupé názory...
15. 11. 2015 15:40
Re: Talisman
Ada ty si pripad pre doktora... Vies na akom oddeleni? Nie? Nevadi clovek tvojej inteligencie na to nepride , tak ti poradim .... maju tam take fajn zvieracie kazajky myslim ze do jednej z nich y si sa celkom hodil .
Niekde sa chvalis ze vodicak mas uz od 1971 hmm no to sa teda nechval lebo teda ak viem dobre ratat tak ti je okolo 60r uz u teba zacina starecka demencia alebo si takto dementny od narodenia?
PS uz si si bol precipovat TDI motor?
15. 11. 2015 16:03
Re: Talisman
Člověk by řekl, ze v jeho věku by už mohl mít rozum. Evidentně ne. Ale je dobrý dát si ho na hatelist a je pokoj. Alespoň ty jeho blitky nemusíš číst.
Avatar - _Karel_
15. 11. 2015 19:27
Re: Talisman
Tak tak, dnes ráno mě to taky po té době napadlo, a je to.
14. 11. 2015 15:04
Re: Talisman
Tady je všechno neprodejné pod Audi S8. Tady chodí jen milionáři kteří by brali jako faux pas kdyby si koupili auto pod dvě mega. Samozřejmě ale až deset let staré v bazaru za cenu šrotu. Na milost tady vezmou jen Superb a Passat. Protože nejlepčí auta p..o woe. ;-)
14. 11. 2015 14:55
Holt
Superb musí být vždy nejlepší. Když už na něm není nic zvláštního tak aspoň se stopadesáti koňovým dieslem uhání 2018 km/h. ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - GM.rja
14. 11. 2015 16:44
A co normální motory?
Mohli byste je také srovnat s motory, nejen rakovinomety?
Třeba koupit takovou Mazdu6 v dehtu je vyloženě hřích!
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Ada je zase tady
14. 11. 2015 17:57
Re: A co normální motory?
Normální motor pro osobní vůz je diesel. Zastaralý zážehový motor je pro svou mizernou energetickou účinnost vhodný pouze do ručního nářadí, jako jsou sekačky na trávu a podobně.
Avatar - Ja Prvni 123
14. 11. 2015 18:29
Re: A co normální motory?
Ádo, a co kdybyses třeba zastřelil... výsledek bude stejnej, budeš to mít rychlejší a nebudeš obtěžovat okolí...

Akorát pak někdo bude muset umýt podlahu, no...

>:-[]
14. 11. 2015 19:54
Re: A co normální motory?
A s čím bych měl Mazdu6 koupit, s tou lenivou benzínovu 2.0?

benzín 2.0 121kW:
0-100 za 9.1s
213 km/h

diesel 2.2 129kW
0-100 za 7.9s
223 km/h

on i nejslabší diesel 110kW je rychlejší
0-100 za 9.0s
211 km/h >:D
14. 11. 2015 20:20
Re: A co normální motory?
Mazda nabízí i výtečnou benzínovou 2.5 se skvěle nastavenou (nastaveným) AT.
14. 11. 2015 16:46
srovnani zakladu
Je o nicem. Pri pohledu na cenik by jen pomatenec nebral Premiere edition, ktera vychazi napr. u benzinu o 62 tis.levnejsi nez u Superbu a to jeste musi kupec u Superbu par prvku doplatit (napr.metaliza - u talismanu uz v cene) aby se na vybavu Talismanu dostal..
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Blue Sun
14. 11. 2015 19:09
Re: srovnani zakladu
No jo... jenže Premiere taky nevydrží věčně.
A na druhou stranu, jak by k tomu přišli, kdyby Škoda nevyhrála?
Avatar - Ada je zase tady
14. 11. 2015 17:58
Srovnání - a proč?
Inteligentní člověk si rendlíka nekoupí. Vypadal by před ostatními jako looser... :-!
Rozbalit vlákno
53
Avatar - Ja Prvni 123
14. 11. 2015 18:31
Re: Srovnání - a proč?
Haló... budíček!
Největší looseři teď jezdí Passatem... VW je usvědčený sbor podvodníků... šmánkote jak já jsem rád, že jsem se ho zbavil včas!

vylezl jsem z něho v srpnu... a jediný, co mi uklidňuje svědomí je, že jsem na něj celou dobu souvisle nadával... ale nikdo mi nevěřil.
14. 11. 2015 19:31
Re: Srovnání - a proč?
Současný Passat je objektivně nejlepším autem ve třídě.
14. 11. 2015 19:34
Re: Srovnání - a proč?
Objektivně podle koho? Podle VAGfans určitě. Podle mnohých ne. Každej má na to jinej názor.
14. 11. 2015 19:46
Re: Srovnání - a proč?
Tak které auto je celkově lepší? Ano Mazda 6 je velmi dobrá, Mondeo je velmi dobré, Talisman ještě nejezdí, ale stojím si za tím, že ze současné nabídky střední třídy je Passat komplexně nejlepší.
14. 11. 2015 20:00
Re: Srovnání - a proč?
Já nevím, já to neměřil. Ani nevím, jak se tohle objektivně měří... Ale je mi jasný, že überauto je jen jedno. ;-)
15. 11. 2015 05:55
Re: Srovnání - a proč?
No vidis - vubec nevis, jak se tohle objektivne meri, ale vysledek ja podle tebe uplne spatne. Klasika >:D
Avatar - Ja Prvni 123
14. 11. 2015 20:36
Re: Srovnání - a proč?
Je to nespolehlivý... ne moc pohodlný... a na dnešní dobu hlučný a s vysokou spotřebou.

Proč je to teda nejlepší? Podle Tebe....

Mondeo s benzínem... to je pro mě dneska nejlepší.

Kdybych auto téhle třídy potřeboval. Naštěstí už nepotřebuju... ale to už je moje věc.
14. 11. 2015 21:06
Re: Srovnání - a proč?
no, spolehlivost u b8 tezko zhodnotis dnes, kdyz je rok na trhu, pohodlny je velice (mam sedan s dcc tlumici), je rovnez velmi tichy. rozhodne nebudu tvrdit, ze je nejlepsi (to asi zelenac take vari z vody, co) jednak na to neexistuje objektivni kriterium a jednak to nevim. ale tvoje pritroubla vyhlaseni jsou mi k smichu.
Avatar - Ja Prvni 123
15. 11. 2015 10:09
Re: Srovnání - a proč?
Možná.
Já jsem odjezdil 100tis km a dva a půl roku v poslední B7... která byla ověnčena stejnou gloriolou... a to, co píšu je osobní zkušenost.

A je mi líto - nějak nemám důvod věřit tomu, že je to teď jinak.
14. 11. 2015 21:15
Re: Srovnání - a proč?
Z čeho hodnotíš, že je nespolehlivý? Mondeo je spolehlivější? Data nemám. Stejně tak nepohodlný a hlučný? Jel jsem oběma, obě jsou opravdu výborná auta, ale všehovšudy Passat je propracovanější. Jízda s ním je o něco příjemnější, má kvalitněji zpracovaný interiér. Mondeo mi přišlo trochu těžkopádnější než Passat, každopádně koupí jednoho nebo druhého neudělá zájemce chybu. Jde o preference, ale z vlastní zkušenosti a množství srovnávacích testů asi ten Passat nabídne celkově více.
14. 11. 2015 19:51
Re: Srovnání - a proč?
Tak stačí se minimálně mrknout na prodeje ve střední třídě, to je měřitelné. Emise jsou totiž víceméně lidem u zadní části těla, ač se to tady mnohým expertům nelíbí... ;-)
14. 11. 2015 20:03
Re: Srovnání - a proč?
Jo prodeje vypovídají o tom, kdo je nejlepší. Tak to jo.

Emise jsou u zádele i mně. Ale měl jsem tu možnost Passata poznat, a rozhodně nejlepší nebyl. Pro mne určitě ne. Ale je možný, že někdo má lepší zkušenost.
14. 11. 2015 20:09
Re: Srovnání - a proč?
No jasne, je to vydařený mix a prodeje jsou jasným důkazem. K čemu ti bude sebelepší auto, když se nebude prodávat? Má to logiku, ne? To, že to vidíš jinak je v pořádku. Já také nekoupil nejprodávanější MPV ve své třídě. Zvolil jsem to, co mi nejvíc vyhovovalo ;-)
14. 11. 2015 20:56
Re: Srovnání - a proč?
Já si furt nemyslím, že by prodeje byly známka kvality... Ale to je jedno. A mně jako zákazníkovi je jedno, jak se ten typ prodává, hlavně, že slouží a jsem spokojenej. A to je právě to jádro pudla. S tím pašíkem to bylo (naštěstí firemní) utrpení (1,8 TSI). A přiznejme, že kvalitou šlo VW dost dolů.

Osobně jsem prodeje dal až na konec svých priorit při nákupu, rozhodovala cena, výbava, motor, následnej servis, atd, a (zatím) nelituju. Za tu cenu bych líp nekoupil. A přiznám, že známosti dělaj hodně, i do budoucna co se servisek a servisu týče. Připlácet desetitisíce jen proto, abych byl tuctovej, to fakt ne.
14. 11. 2015 21:08
Re: Srovnání - a proč?
mas si vzit sedana jako ja, s tim tuctovej v dobe batoharu nebudes ;-)
14. 11. 2015 21:15
Re: Srovnání - a proč?
V sedanu se blbě spí. :-)
14. 11. 2015 21:22
Re: Srovnání - a proč?
hehe, no od kdy se obecne v aute spi dobre? ja preferuju vlastni postel a kdyz ta neni k dispozici, kousnu hotel ;-))... jinak jestli zase nekdo vytahne kufrove kriterium, tak na rovinu - do zadneho kufru se nevejde tolik veci, co do penezenky. ;-)

p.s. ten passat sedan umi slozit zadni sedadla do roviny s podlahou kufru, myslim, ze konkretne na spani to nebude o mnoho jine ve srovnani s kombikem.
14. 11. 2015 21:32
Re: Srovnání - a proč?
Od tý doby, co se jezdí na ryby do přírody. :-) Jinak s tím hotelem souhlasím, ale když se na rybách trochu pije, venku mrholí, a taxík tě těžko někde uprostřed přírody najde, pak kufr je luxusní záležitost. >:D Kombajn preferuju kvůli rodině, baráku a zahradě. Ale lednici každej tejden fakt nevozím. ;-)

Kdybych bral kufrový kriterium, beru samozřejmě minimálně E klasse. :-)
14. 11. 2015 21:55
Re: Srovnání - a proč?
... to jsou ta individualni kriteria, ktera delaji individualne nejlepsi auta z nejruznejsich modelu na trhu. :-) ... ja ma pro rodinu sharana. tri detske sedacky vzadu vedle sebe jen tak nekam nesoupnes.
14. 11. 2015 21:10
Re: Srovnání - a proč?
A čím jezdíš? Autem s pí*ou na kapotě a jednadvojkou pod ní? >:D
14. 11. 2015 21:22
Re: Srovnání - a proč?
No vidíš, jak jsi šikovnej a dokážeš to najít. Já jsem spokojenej. Těch 97kW mi na pohodlnou jízdu úplně stačí. Nebo jsem si měl vzít Golfa s 1,2 TSI? Nebo Octu? To bych byl o 180 tisíc jinde při srovnatelný výbavě. A nevím o problémech, který by ta auta s pí.ou na kapotě a 1,2 TCe pod kapotou měla. Hoď sem nějakej odkaz. Dík.

A čím jezdíš ty? Takových diskuzních závodníků tady je. ;-) Není nad plakát nad postelí, viď. :-) Za těch tvých 64 příspěvků na ACZ už je leccos k poznání.
14. 11. 2015 21:30
Re: Srovnání - a proč?
jemu kdyz se nekdy zadari tak se s pi*cou mozna i vychrupne.
14. 11. 2015 21:34
Re: Srovnání - a proč?
Tak to má bejt, ne? Jestli ty spíš s klobásou, pak tě docela lituju. Ale nic proti menšině. Takhle se odkopat... ;-)
14. 11. 2015 22:19
Re: Srovnání - a proč?
ja se s klobasou narodil a narozdil od tebe proti mensine mam velke vyhrady. dokonce schvaluju to co s nima dela IS. az tu bude tak budou mit letecky dny. nesnasim ***y a fetaky
14. 11. 2015 22:28
Re: Srovnání - a proč?
Mohu tě ujistit, že IS bude úplně jedno, jestli máš mezi nohama "klobásu", pí*u nebo jaký máš názor na menšinu...
14. 11. 2015 22:31
Re: Srovnání - a proč?
pokud se situace nezlepsi tak tu na ne cekat nehodlam.
14. 11. 2015 21:56
Re: Srovnání - a proč?
No jestli spíš neprudil mě, ale taky si to mohl najít >:D
14. 11. 2015 21:38
Re: Srovnání - a proč?
Buď si jistý, že píxa tak určitě nevypadá... ale možná budeš mít někdy štěstí a zjistíš to sám... je mnohem složitější a hezčí
Avatar - Ja Prvni 123
14. 11. 2015 20:39
Re: Srovnání - a proč?
Náskok díky marketingu ještě neříká nic o tom, který auto je jak dobrý.

Kromě toho Passat se nekupuje.. Passat se fasuje - a v Evropě je dneska německá ekonomika nejsilnější... asi. Pokud nelhali i v tom.

Každopádně většina firem má německé vlastníky... a proto kupuje Passaty. V kontinentální Evropě... v UK už je to jinak, o zbytku světa ani nemluvě.
14. 11. 2015 20:49
Re: Srovnání - a proč?
Je to tak, respektive v našem Rakousko-Uhersku + Německu se to tak jeví.

"Náskok díky marketingu ještě neříká nic o tom, který auto je jak dobrý."
pod to se klidně podepíšu
14. 11. 2015 21:11
Re: Srovnání - a proč?
ja jsem si mohl vybrat - byli tam frantici, talosi, nemci (skoda i seat), ale nebyli tam korejci a japonci... no vybral jsem passata - v danych limitech mam nejsilnejsi mozny motor (140kW), jeden z nejpohodlnejsich podvozku (dcc) a jedny z nejlepsich svetel (led). tuhle kombinaci nikdo druhy nedorovnal...
14. 11. 2015 21:33
Re: Srovnání - a proč?
takze frajeris ve vyfasovanym. kdyby sis mel vybrat za svy zdaneny prachy tak ti garantuju ze do passata a skodovky ani nekopnes
14. 11. 2015 21:53
Re: Srovnání - a proč?
?? proc frajerim... co se vlastnich zdanenych penez tyce, tak kupujes to na co mas, resp. za co jsi ochoten zaplatit, garantuju ti, ze skodovky nebo passaty se kupuji i za vlastni.
14. 11. 2015 22:13
Re: Srovnání - a proč?
urcite se najde vosel co svoje penize vyhodi za skodovku. je jich 12%
Avatar - Blue Sun
15. 11. 2015 11:39
Re: Srovnání - a proč?
Passat je objektivně nejprůměrnější. Nejlepší znamená, že ve všem vyniká, což u Passatu není pravda.
15. 11. 2015 17:40
Re: Srovnání - a proč?
Není pravda? Podle mě má Passat alespoň nejpohodlnější podvozek a nejlepší (resp. nejlépe zpracovaný) interiér.
15. 11. 2015 17:51
Re: Srovnání - a proč?
a prave proto si jen zelenac
14. 11. 2015 19:32
Re: Srovnání - a proč?
Kdepak, největší looser (???) teď jezdí micinou s motorem od PSA se třemi vaginálními znaky na kapotě. :-)
14. 11. 2015 21:00
Re: Srovnání - a proč?
jezdim passatem. mimo jine proto, ze nejsem uplny looser ;-)

jo a to ti klidne verim, ze jsi na passata celou dobu nadaval, on vul si vzdycky najde nejaky cil, na kterem si vybiji sve frustrace.

s pozdravem spokojeny uzivatel passatu b5.5 a nove b8.
14. 11. 2015 19:29
Re: Srovnání - a proč?
Ado, hlavně, že ty nejsi looser. Ty jsi jen ten loser, viď... Ty jsi takovej přechytračenej, životem zocelenej, truhlík, viď.
Avatar - Ada je zase tady
14. 11. 2015 19:55
Re: Srovnání - a proč?
Řekneme si za rok... [odkaz]
Avatar - Ja Prvni 123
14. 11. 2015 20:34
Re: Srovnání - a proč?
Za rok dostaneš občanku?
:-)
Avatar - Ada je zase tady
14. 11. 2015 20:49
Re: Srovnání - a proč?
Je vidět, že mne soudíš podle sebe. :-) Já mám oproti tobě tu výhodu, že řidičák mám od roku 1970. :-!
14. 11. 2015 21:17
Re: Srovnání - a proč?
ty voe, ado, tobe uz je tedy 60+, na svuj vek uz bys take mohl byt trochu nad veci ne? ;-)
14. 11. 2015 21:34
Re: Srovnání - a proč?
stacilo by kdyby mel trochu rozumu
Avatar - Ada je zase tady
15. 11. 2015 00:10
Re: Srovnání - a proč?
Ten, kdo má rozum, rendlíka nekoupí. Já jsem v mládí ten rozum neměl. Koupil jsem kdysi ten křáp a když se mi podařilo se ho se ztrátou zbavit, přísahal jsem, že až do smrti využiju každou příležitost, abych všechny, kteří by si snad jen na chvilku pomysleli, že takovou chybu udělají, dostatečně důrazně varoval! To je vše. Kapišto? :-!
Re: Srovnání - a proč?
Adolfe, jsi jasný případ pro psychiatra. To je vše. Kapišto?
15. 11. 2015 08:02
Re: Srovnání - a proč?
tysi byl vzdy vosel a evidentne jsi v mladi nalitnul nejakymu smejdovi na rendliky v akci >:-[] [odkaz]
Avatar - Ja Prvni 123
15. 11. 2015 10:27
Re: Srovnání - a proč?
Já bych řekl, že Áda koupil tak v roce 1991 Renaulta 15... z Německa.
Skoro nejetej - po důchodci!

[odkaz]

A on se mu kazil... a navíc i trochu rezivěl... a to měl najeto jen 50tis km... takže Renault prostě není dobrá značka.
15. 11. 2015 11:17
Re: Srovnání - a proč?
krasna 15ka kdybych byl fanda znacky tak ji asi mam v garazi. ale spis by to byla 17ka.
Avatar - Ja Prvni 123
15. 11. 2015 12:34
Re: Srovnání - a proč?
Přesně tak.
Byla snem mého otce... ale bohužel nemůžu mít doma všechny auta, která stála za to.
Nemám dost velkou garáž...
;-)
15. 11. 2015 19:32
Re: Srovnání - a proč?
Ja som jazdil Skodfku do roku 2003 a ver ci never nechala ma na ceste 4x , ver ci never nebudem tu pisat primitvizmy ako ty o znacke a nikomu nic vyvracat . Ver ci never od roku 2003 jazdim Reanult a ver ci never este ani raz ma na ceste nenechal ..... Ver ci never mimo nafty , oleja a beznych veci som nic na tych autach nic nemenil , ver ci never moj najazd rocny cca 40.000km kapis to?.
Adolf prajem pekny den a vela krasnych predbiehacich manevrov na tvojom TDI .
(vodicak mam od roku 1991)
14. 11. 2015 20:52
Re: Srovnání - a proč?
Náhodou... Áda je bojovník proti Rendlíkům. Jsou tu ale horší případy, kteří do krve budou bojovat za tu svou jedinou značku, což Áda v případě Mitsubishi zase až tak moc často nedělá.
15. 11. 2015 00:55
Konkurence?
Možná Ford a Mazda, koncernovým "šidítkům" za přemršténé ceny zvoní hrana.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - _Karel_
15. 11. 2015 09:24
Pane Bureši????
Tenhle článek asi hodně spěchal.....
"Mazda pak ve verzi Challenge neumí ani za příplatek nabídnout parkovací čidla."
Ale umí:[odkaz]
Stejně tak umí navigaci, ta je přímo v konfigurátoru, takže její absence v tabulce je dost hloupá.
Dokud tyto rádoby srovnání nezohlední celou výbavu porovnávaného auta, jsou k ničemu. Ukázat, že každé auto má klimu a centrál, a některá jsou o 50tis. dražší je moc pěkné, ale bez infa, že za těch +50t je navíc ten a ten prvek výbavy, je to bezcené.
To jediné by byla přidaná hodnota článku, že se v tom nemusím půl hodiny přehrabovat sám. Tuhle kvalitu si strčte víte kam

8-s :no:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Blue Sun
15. 11. 2015 11:42
Re: Pane Bureši????
Kdyby to měli vypsat podle pravdy, Škodárna by nevyhrála a to by bylo špatně.
15. 11. 2015 11:57
Re: Pane Bureši????
Díky za upozornění. Vůbec mě nedošlo, že Mazda nabízí tolik věcí v rámci příslušenství. Už je to doplněno.
Avatar - _Karel_
15. 11. 2015 19:27
Re: Pane Bureši????
Díky! ;-)