bingo... ja jsem cenikoveho passata za 960 000 dostal za 820 000 (140 000 sleva). realne bych za tu cenu stejne vybaveneho superba asi nedostal... ironii osudu je fakt, ze me predevcirem z leva torpedoval nejaky dedula, zramoval mi bok, auto pujde do servisu a jako nahradu mi leasingovka nabidla renault ;-)... nejakeho megana pry dostanu, nez mi vyklepou a nastrikaji plechy, tak se alespon pobavim...
Pro pobavís? Mega ne je na svou třídu dobře auto a v silnějších verzi gt nebo rs tomu tvému pasiku silne napráská ;) K te cene, poptávál jsem ze zvědavosti b8 když to byla novinka a dostal jsem dost podobnou slevu hned. Předpokládám že si to nekupoval jako soukroma osoba ale na firmu ze ? Tam vw umi pěkně kouzlit.
jo, toho passata mam sluzebniho. mam 140kW tdi, led, dcc tlumice, takze uz celkem pekny kousek. megane o kategorii niz bude samozrejme po vsech strankach horsi auto (ale to neni zadne kriterium, samozrejme). rozhodne to nebude zadna premotorovana gt verze. rozhodne k tomu nepristupuju tak, ze se pobavim, protoze renault. stejne tak bych se pobavil, kdybych nafasl po dobu opravy treba golfa... no a pobavim se z nekolika duvodu. nejen ze sestoupim "z nebe na zem" (schvalne to trochu prehanim), ale take se se zvedavosti sobe vlastni povozim pomerne dukladne v uplne jinem aute, na coz se tesim (hned ve ctvrtek mam sluzebku 400km).
edit: jeste na jare jsem jel o1 do bratislavy a zpet - byl tam 1,9tdi, olezly volant, 250 tkm a cvakalo tam neposedne rele - to byl sestup z nebe do pekla. ;-)
Jo taky občas vyfasnu jednickovou octu v práci a prvních pár km me nutí přemýšlet proc to všichni tak precenovali zvlášť v zatáčkách :-) ale je nutné na to koukat poplatne době vzniku. Dnes už jsou auta proste dal :-)
tak ja bych ani snad nehanil jizdni vlastnosti jako takove, to akorat zejmena fordisti (neco jako ty ;-) ) vidi ve focusu nedostiznou metu a v tom ostatnim neskutecny srot. ve skutecnosti ma o1 obyc mcpherson vpredu a vlecenou napravu vzadu, coz je v teto tride stale nejrozsirenejsi a plne vyhovujici reseni - takze v teto tride auta dal o mnoho nejsou. u o1 byl limitujici akorat ten batoh za zadni napravou (v zatackach), pri bezne jizde je to uplne fuk, souputnici z jeji generace tento handikep rozhodne nemeli (a3, megane, astra, atd.)... nicmene, co z tohoto konkretniho auta udelalo povestne peklo je rachot vyletaneho tdicka, olezly volant co ti spini ruce a to neustale klapajici rele. samozrejme kdyz kdysi padli komousi, jeli jsme s rodici do italie wartburgem - bylo mi tak sedm nebo osm nevim, bylo to samozrejme nesrovnatelne horsi auto nez o1 (i kdyz volant se tam neloupal :-) ), takze to peklo je samozrejme relativni.
Promin, ale fakt to nesrovánám s Fokusem, ale v zatáčkách s těžkým dieslem se to chová jako žebřiňák, jezdil sem i s 1,8T a ta byla lepší. Souhlasím, že ten vůz byl kvalitní, prostorný, měl techniku solidní, ale to vše k roku 1996, ne 2005 do kdy se vyráběla :-) O to mi jde. Rozhodně to neřadím k Wartburgu či ke šrotu :-)
Ozzy, jedničková Octavia byla v době svého vzniku technicky nejvyspělejším vozem post-východního bloku. Designově překonala svou dobu minimálně o 5 let, což také ukázal čas. Pro Škoda auto to byl přelomový model, který naprosto rozboural předsudky v automobilovém světě o značce Škoda. Jako fanda automobilů bys to měl přece jen brát v úvahu a přistupovat k první Octavii s respektem.
proc s respektem? resp. s respektem ceho? pro mladou boleslav to byl do urcite miry prelomovy model, ale vyjdu-li z podstaty veci, tak to byl prvni model, kde se dominantne uplatnila technika vw, tezko muzes mluvit o nejmodernejsim aute postvychodniho bloku - tim byl mozna favorit/felicie.
Samozřejmě máš pravdu, bral jsem to z úhlu pohledu na značku Škoda. Technika byla VW, ale štítek Made In Czech Republic :-)
Favorit/Felicie... no...
EDIT: přiznávám, že Octavii I jsem řídil v životě asi 100 km :)
čímž český strojírenský a automobilový průmysl jasně argumentoval svou flexibilitu a proto jsme dnes v této oblasti téměř automobilovou velmocí (výroba dílů pro Automotive, Kolín, Nošovice, Mladá Boleslav atd.) Proto si myslím, že Octavia I si respekt zaslouží.
"čímž český strojírenský a automobilový průmysl jasně argumentoval svou flexibilitu a proto jsme dnes v této oblasti téměř automobilovou velmocí" - zní to hezky ale není tomu tak. Zádná speciální flexibilita v tom není. Volkswagen prevzal firmu Skoda a po urcité dobe predstavil druhý model. Pro CR to bylo velké pozdvizení, poprvé po dlouhé dobe mela Skoda dve modelové rady, ale pro Volkswagen to byla zcela rutinní zálezitost. To ze výrobce automobilu jako Skoda zavedl druhou modelovou radu nebylo zádné znamení flexibility ale normální krok.
Já to myslím z hlediska pohledu západního světa na náš tehdy relativně zaostalý (nejen automobilový) průmysl. Spojení VW - Škoda ukázalo, že v Česku je dostatek odborníků, že jsou Češi schopni přijmout nové technologie a "zbavit se starých návyků". Že je tu dostatek kvalifikované pracovní síly a není třeba se obávat větší investice. Podle mě byla Octavia jedním ze zásadních důkazů o výše uvedeném. Samozřejmě tu byli výjimky jako Škoda Plzeň. Jde spíš o to, že se ukázalo, že zde nebyl problém vyrábět kvalitní vstupy.
Ale to je můj dojem, třeba to špatně vnímám. Čert ví. Nicméně jsem přesvědčen o tom, že v době vzniku Octavie jsme podobný výrobek potřebovali.
Jiste ze spojení VW-Skoda bylo pro vývoj ceského automobilového prumyslu velice pozitivní. Ale na Slovensku nemeli zádnou Octavii ani jiný "národní" automobil a mají tam dnes 3 továrny na automobily a výroba automobilu na obyvatele je tam vetsí nez v CR.
Ano. Na Slovensku ale měli stejný vzdělávací systém a podobně rozvinuté strojírenství. V podstatě "průmyslovou mentalitou a vzděláním" mezi Čechy a Slováky nebyl žádný rozdíl. Průmyslová provázanost Česka a Slovenska se naštěstí nerozdělila.
EDIT (odstraněna pivní "výleva")
Já ji respektuji D Vy tam hledáte něco co sem nepsal >:D Mě nevyhovoval podvozek a to především s těžkým dízlem, viz výše ;) Stejný problém má i Fabie I s TDI, kterou hodnotím jako jedno z nejpovedenejších aut co kdy Škodovka vyráběla v poměru dobové konkurence a své třídy.
Vždyť jo. Máš recht. Úplně jsem to vytáhnul z kontextu. Na první Octu prostě nedám z průmyslovo-politických důvodů dopustit... tak se nezlob. Nemyslel jsem to zle.
Ano, cena je vždy otázkou vyjednávání. Nesouhlasím však s poznámkou, že tabulky nemají výpovědní hodnotu. Naopak oceňuji zveřejnění porovnání ceníků společně s rozsáhlou fotogalerii, kdy si každý může rozhodnout, co se mu líbí.
Za mě
1. Mazda 6 (jak jinak)
2. Renault Talisman
3. Ford Mondeo
4. VW Passat
5. Škoda Superb
Rozhodovat se co se mi líbí nad tabulkami s cenami a fotogaleriemi považuji za takové, no, řekněme dětinské. A úplně legrační jsou zdejší diskuze nad tím, jak ten či onen model je či není levnější o 30k (podle tabulek). Myslím, že skuteční kupci v této třídě se rozhodují zcela jinak, projedou si modely ve třídě a pak si vyjednají akceptovatelnou cenu u prodejce. Tabulky s cenami a fotogalerie poslouží tak maximálně na podložení hrnku s kávou nebo čajem.
Máš samozřejmě pravdu.. ale některým z nás do toho ještě mluví manželky :-)
Já si auto vybírám především podle jízdních vlastností (proto ty Mazdy), ale musí se mi i líbit, čili meditace nad fotografiemi a porovnávání ceníků je pro mne prvotní krok při výběru automobilu...
Manželky do toho mluví skoro všude, ale přece i pro manželku je lepší jednou naživo vidět/sedět/projet (nebo jenom posoudit barvy naživo, když má dobré "vedení" a může mluvit jen do něčeho) než nějaká diskuze nad obrázky v galerii. Dělat výběr auta podle obrázků v galerii je asi tak nastejno jako si vybírat manželku/manžela podle obrázků na internetu. :-)
Ceníky v tabulkách na auto.cz jsou pro rozhodování zcela bezcenné, řada značek dává slevu už v okamžiku když mi posílá do mailu nabídky, no a když jim dovolím nějaký rozhovor nebo bych jim nedejbože věnoval hodinu času na nějaké ozkoušení, tak vědí, že když nepřijdou s další slevou tak se namáhají zbytečně. Češi obecně mají velmi špatný zvyk a sice ten, že neumí vůbec nebo jen minimálně vyjednávat o ceně a cenu si vlastně stanoví sami jejím pečlivým nastudováním na internetu a k radosti dealerů mají pocit, že cena vytištěná na papíru nebo visící na stránkách dealera je něco jako zákon a netuší, že jiný klient má klidně na stejné auto 15-20% slevu a nepraskne z toho hlava ani dealerovi, ani zákazníkovi. Naši dědové na to měli hezké rčení, líná huba, holé neštěstí. A to neštěstí podle mě začíná "pečlivým studováním" tabulek s ceníky, ten co má 20% slevu skoro jistě nezná ani úvodní řádek z ofiko ceníku, protože jej v životě neviděl. Naopak truhlík co dostane 5% slevu a sadu koberečků a má slastný pocit jak studiem ceníků na všechny vyzrál, netuší, že vyzrál pouze na sebe.
Ano. A ještě větší výhodou je, když člověk nějaký ten rok pracuje ve "fleetu" ;-) a vyjednávání je jaksi jeho denním chlebem :)
Studování galerií a ceníků je první krok. Jakým způsobem pak člověk se získanou informací pracuje je již záležitostí rozumu a "chytráctví" každého jednotlivce
Není potřeba pracovat ve fleetu, vyjednávat o ceně Češi v drtivé většině prostě neumí a je jim, k jejich vlastní škodě, proti srsti. Neumí jednat o ceně když staví barák, neumí jednat o ceně když kupují auto, neumí jednat o ceně když žádají o hypotéku, neumí jednat o své vlastní ceně, když něco umí a mají si říci o slušnou gáži. Raději sedí doma a studují ceníky. Jedna ze tří nebo čtyř velkých slabin tohoto národa, kterou, kdybych měl tu moc, tak bych ji změnil jako jednu z prvních.
ale na druhej strane je vcelku paradox ze 96kw verziu dci-cka ktora bude u talismana mozno aj najpredavanejsia tak na tu sa akosi v porovnani s konkurenciou "pozabudlo" ... alebo mozno...... mozno len ju nie je s cim porovnat ;-) ... ale podla mna s tou 104kw 1,7 crdi 340Nm v korejcoch by to porovnat slo.... alebo s 2.0D4 D so 105kw 320Nm vo faceliftovanom avensise ;-) ... skoda ze sa zabuda prave na tento motor v talismane ktory bude podla mna najpredavanejsi
ja by som si talisman vedel predstavit jedine v benzine s tym 1,6tce ... aj ten slabsi z dvojice s tymi 110kw uz urcite bude celkom parada .... vlastne bude to uplny ideal podla mna v tomto aute ;-):yes:
Je super, cenove je taky ok, líbí se mi, není to žádná nuda. O Espace se taky vedly diskuze že s cenou je to neprodejné a ze motor 1.6 nestačí a světě div se ono se to prodává a docela dobře. Většina je ve výbavě Initiale, která je cenově přes mega. Tak doufejme ze talisman na tom bude podobně. Myslím ze do roka ještě o neco zlevní alespoň nějaké verze. Bylo by dobrý kdyby šly kombinovat všechny motory bud s automatem nebo manuálem, třeba se dočkáme. Nový design Renaultů se mi líbí, od clia po espace se to celkem povedlo.
No a co prodeje Espacu podložit nějakou statistikou? U nás žádná sláva - 63 aut a v Evropě podle Left line za 1H 2015 jen 6667 ks... Tedy zatím žádný velký hit ;-)
Espace ide po krku hlavne S-maxu a to sa mu zatiaľ darí. Za 10 mesiacov tohto roka sa predalo 12 555 Espacov a 11 716 S-maxov. Je ale pravda, že S-max dostal novú generáciu až tento rok, takže čísla budú asi nižšie.
So Sharanom sa veru nemôže porovnávať, tých sa za 10 mesiacov predalo 27 800, ale Galaxy napr. len 7 369. V každom prípade oproti minulému roku kedy už končil Espace IV, sú tento rok už teraz predaje Espacu dvojnásobné.
Dobré časy, keď VW, Ford aj Renault na začiatku milénia predávali ročne cez 50-tisíc veľkých MPV-čiek sú už len peknou spomienkou.
Jj souhlas, S-max to ale podle mě zvrátí. Je letos nový a má rozhodně více co nabídnout než Espace. Duo Sharan/Alhambra je zatím nedostižné... Jo MPV jdou dolu, což upřímně nechápu. Pro velkou rodinu 5-7 členů je MPV lepší volbou než jakékoliv SUV ;-)
Nový S max je na tom velmi dobre. Ostatne i nové Galaxy taky.V teto třídě bych vůbec o vw neuvazoval , Espace je hezký ale v takovém autě za jeho cenu by mi asi vadil motor, takže jedině snad Zafira.
Tak tohle budu řešit cca za rok, kdy bude Moje P5008 5ti letá a půjde z domu. Právě S-max je zatím největší favorit. Espace se mi moc nelíbí, takže má smolíka...
A odkdy se prodává nový Espace? Ten se taky prodává až někdy od dubna. Zatím to vypadá na remízu. Pokud jde o Sharan, tak ten už na Espace a S-Max začíná ztrácet. V září už byl za Espacem a S-Maxem.
tie priemerne mesacne predaje espacu u vas ( 6-10 kusov ) nie je zaden na zadok padajuci udaj ... nejake tie SUVecka za milion dokazu predavat u vas aj trojnasobne cisla .... samozrejme doma vo francii sa iste espace predava vcelku slusne.. ale mimo francie som si uz nie moc isty ako mu to slape.... u nas som ho este priznavam nevidel...
A samozřejmě, když kupovat auto, tak by mělo mít rozumný motor. Buď turbodiesel o objemu větším než 2 litry, nebo charakterem zátahu podobný velkoobsahový benzínový motor - to ovšem předpokládá, že by měl mít objem alespoň 3,5 litru a více, aby se tomu dieselu vyrovnal. Jenže takové motory se v Evropě nevyrábí a proto je diesel de facto jedinou alternativou. M.j. také proto, že je ekologičtější (emise škodlivého CO2) než velkoobjemový benzín a není tak žravý, což je v EU se zdejšími spotřebními daněmi na pohonné hmoty pro leckoho záležitost poměrně důležitá.
Zkrátka kupovat má smysl jen auto pro chlapy, kteří myslí hlavou a chtějí si řízení auta užívat!
Malé benzínové motory jsou dobré jen do sekačky na trávu :-!
co2 je povazovan za sklenikovy plyn, to neznamena, ze je skodlivy. vliv koncentrace co2 v atmosfere na globalni teploty je nepotvrzena hypoteza, produkce co2 z automobilove dopravy je z hlediska celoplanetarni produkce zanedbatelna (jednotky procent), vliv snizeni produkce co2 z duvodu prechodu z benzinovych motoru na naftove je uz naprosto zanedbatelny. tzn. nahrazovat benzinove motory naftaky kvuli produkci co2 je absolutni pitomost. obzvlaste za situace, kdy benzin je nedilna soucast ropy, ktera tu vzdy bude v urcitem pomeru a tak jak tak se (zejmena) energeticky vyuzije.
Ada ty si pripad pre doktora... Vies na akom oddeleni? Nie? Nevadi clovek tvojej inteligencie na to nepride , tak ti poradim .... maju tam take fajn zvieracie kazajky myslim ze do jednej z nich y si sa celkom hodil .
Niekde sa chvalis ze vodicak mas uz od 1971 hmm no to sa teda nechval lebo teda ak viem dobre ratat tak ti je okolo 60r uz u teba zacina starecka demencia alebo si takto dementny od narodenia?
PS uz si si bol precipovat TDI motor?
Tady je všechno neprodejné pod Audi S8. Tady chodí jen milionáři kteří by brali jako faux pas kdyby si koupili auto pod dvě mega. Samozřejmě ale až deset let staré v bazaru za cenu šrotu. Na milost tady vezmou jen Superb a Passat. Protože nejlepčí auta p..o woe. ;-)
Normální motor pro osobní vůz je diesel. Zastaralý zážehový motor je pro svou mizernou energetickou účinnost vhodný pouze do ručního nářadí, jako jsou sekačky na trávu a podobně.
Je o nicem. Pri pohledu na cenik by jen pomatenec nebral Premiere edition, ktera vychazi napr. u benzinu o 62 tis.levnejsi nez u Superbu a to jeste musi kupec u Superbu par prvku doplatit (napr.metaliza - u talismanu uz v cene) aby se na vybavu Talismanu dostal..
Tak které auto je celkově lepší? Ano Mazda 6 je velmi dobrá, Mondeo je velmi dobré, Talisman ještě nejezdí, ale stojím si za tím, že ze současné nabídky střední třídy je Passat komplexně nejlepší.
no, spolehlivost u b8 tezko zhodnotis dnes, kdyz je rok na trhu, pohodlny je velice (mam sedan s dcc tlumici), je rovnez velmi tichy. rozhodne nebudu tvrdit, ze je nejlepsi (to asi zelenac take vari z vody, co) jednak na to neexistuje objektivni kriterium a jednak to nevim. ale tvoje pritroubla vyhlaseni jsou mi k smichu.
Z čeho hodnotíš, že je nespolehlivý? Mondeo je spolehlivější? Data nemám. Stejně tak nepohodlný a hlučný? Jel jsem oběma, obě jsou opravdu výborná auta, ale všehovšudy Passat je propracovanější. Jízda s ním je o něco příjemnější, má kvalitněji zpracovaný interiér. Mondeo mi přišlo trochu těžkopádnější než Passat, každopádně koupí jednoho nebo druhého neudělá zájemce chybu. Jde o preference, ale z vlastní zkušenosti a množství srovnávacích testů asi ten Passat nabídne celkově více.
Tak stačí se minimálně mrknout na prodeje ve střední třídě, to je měřitelné. Emise jsou totiž víceméně lidem u zadní části těla, ač se to tady mnohým expertům nelíbí... ;-)
Jo prodeje vypovídají o tom, kdo je nejlepší. Tak to jo.
Emise jsou u zádele i mně. Ale měl jsem tu možnost Passata poznat, a rozhodně nejlepší nebyl. Pro mne určitě ne. Ale je možný, že někdo má lepší zkušenost.
No jasne, je to vydařený mix a prodeje jsou jasným důkazem. K čemu ti bude sebelepší auto, když se nebude prodávat? Má to logiku, ne? To, že to vidíš jinak je v pořádku. Já také nekoupil nejprodávanější MPV ve své třídě. Zvolil jsem to, co mi nejvíc vyhovovalo ;-)
Já si furt nemyslím, že by prodeje byly známka kvality... Ale to je jedno. A mně jako zákazníkovi je jedno, jak se ten typ prodává, hlavně, že slouží a jsem spokojenej. A to je právě to jádro pudla. S tím pašíkem to bylo (naštěstí firemní) utrpení (1,8 TSI). A přiznejme, že kvalitou šlo VW dost dolů.
Osobně jsem prodeje dal až na konec svých priorit při nákupu, rozhodovala cena, výbava, motor, následnej servis, atd, a (zatím) nelituju. Za tu cenu bych líp nekoupil. A přiznám, že známosti dělaj hodně, i do budoucna co se servisek a servisu týče. Připlácet desetitisíce jen proto, abych byl tuctovej, to fakt ne.
hehe, no od kdy se obecne v aute spi dobre? ja preferuju vlastni postel a kdyz ta neni k dispozici, kousnu hotel ;-))... jinak jestli zase nekdo vytahne kufrove kriterium, tak na rovinu - do zadneho kufru se nevejde tolik veci, co do penezenky. ;-)
p.s. ten passat sedan umi slozit zadni sedadla do roviny s podlahou kufru, myslim, ze konkretne na spani to nebude o mnoho jine ve srovnani s kombikem.
Od tý doby, co se jezdí na ryby do přírody. :-) Jinak s tím hotelem souhlasím, ale když se na rybách trochu pije, venku mrholí, a taxík tě těžko někde uprostřed přírody najde, pak kufr je luxusní záležitost. >:D Kombajn preferuju kvůli rodině, baráku a zahradě. Ale lednici každej tejden fakt nevozím. ;-)
Kdybych bral kufrový kriterium, beru samozřejmě minimálně E klasse. :-)
... to jsou ta individualni kriteria, ktera delaji individualne nejlepsi auta z nejruznejsich modelu na trhu. :-) ... ja ma pro rodinu sharana. tri detske sedacky vzadu vedle sebe jen tak nekam nesoupnes.
No vidíš, jak jsi šikovnej a dokážeš to najít. Já jsem spokojenej. Těch 97kW mi na pohodlnou jízdu úplně stačí. Nebo jsem si měl vzít Golfa s 1,2 TSI? Nebo Octu? To bych byl o 180 tisíc jinde při srovnatelný výbavě. A nevím o problémech, který by ta auta s pí.ou na kapotě a 1,2 TCe pod kapotou měla. Hoď sem nějakej odkaz. Dík.
A čím jezdíš ty? Takových diskuzních závodníků tady je. ;-) Není nad plakát nad postelí, viď. :-) Za těch tvých 64 příspěvků na ACZ už je leccos k poznání.
ja se s klobasou narodil a narozdil od tebe proti mensine mam velke vyhrady. dokonce schvaluju to co s nima dela IS. az tu bude tak budou mit letecky dny. nesnasim ***y a fetaky
ja jsem si mohl vybrat - byli tam frantici, talosi, nemci (skoda i seat), ale nebyli tam korejci a japonci... no vybral jsem passata - v danych limitech mam nejsilnejsi mozny motor (140kW), jeden z nejpohodlnejsich podvozku (dcc) a jedny z nejlepsich svetel (led). tuhle kombinaci nikdo druhy nedorovnal...
?? proc frajerim... co se vlastnich zdanenych penez tyce, tak kupujes to na co mas, resp. za co jsi ochoten zaplatit, garantuju ti, ze skodovky nebo passaty se kupuji i za vlastni.
Ten, kdo má rozum, rendlíka nekoupí. Já jsem v mládí ten rozum neměl. Koupil jsem kdysi ten křáp a když se mi podařilo se ho se ztrátou zbavit, přísahal jsem, že až do smrti využiju každou příležitost, abych všechny, kteří by si snad jen na chvilku pomysleli, že takovou chybu udělají, dostatečně důrazně varoval! To je vše. Kapišto? :-!
Ja som jazdil Skodfku do roku 2003 a ver ci never nechala ma na ceste 4x , ver ci never nebudem tu pisat primitvizmy ako ty o znacke a nikomu nic vyvracat . Ver ci never od roku 2003 jazdim Reanult a ver ci never este ani raz ma na ceste nenechal ..... Ver ci never mimo nafty , oleja a beznych veci som nic na tych autach nic nemenil , ver ci never moj najazd rocny cca 40.000km kapis to?.
Adolf prajem pekny den a vela krasnych predbiehacich manevrov na tvojom TDI .
(vodicak mam od roku 1991)
Náhodou... Áda je bojovník proti Rendlíkům. Jsou tu ale horší případy, kteří do krve budou bojovat za tu svou jedinou značku, což Áda v případě Mitsubishi zase až tak moc často nedělá.
Tenhle článek asi hodně spěchal.....
"Mazda pak ve verzi Challenge neumí ani za příplatek nabídnout parkovací čidla."
Ale umí:[odkaz]
Stejně tak umí navigaci, ta je přímo v konfigurátoru, takže její absence v tabulce je dost hloupá.
Dokud tyto rádoby srovnání nezohlední celou výbavu porovnávaného auta, jsou k ničemu. Ukázat, že každé auto má klimu a centrál, a některá jsou o 50tis. dražší je moc pěkné, ale bez infa, že za těch +50t je navíc ten a ten prvek výbavy, je to bezcené.
To jediné by byla přidaná hodnota článku, že se v tom nemusím půl hodiny přehrabovat sám. Tuhle kvalitu si strčte víte kam