Klid. Volkswagen group v pololetí byl největší na planetě!!Winterkorn splnil zadání!!!!Všichni o tom psali!!!! Tak se probuďte a nekydejte na Wolksvagen!!!!Ještě Vám ukáže až bude prodávat 20mil aut a budete škemrat aby jste si jejich auto koupili!!!WV je nejlepší!!!!
V posledních letech jsem nezazil výrobce automobili s arogantnejsím vedením nez Volkswagen s Winterkornem a lidmi okolo neco. A to jejich neustálé zduraznování toho jak chcou být do 2018 nejvetsí výrobce na svete ve spojení s Winterkornovým extrémne arogantním manazerským stylem bylo jednou z prícin skandálu VW.
"Kterej výrobce plánuje a uveřejňuje jak radostně počítá s poklesem? Klid IPO." - Napsal jsem neco takového? Pokud se jedná o zverejnenování ambiciózních plánu tak se rozumný výrobce rozhodne nechová tak jako Volkswagen v posledních letech.
To byla mylná informace, já jsem u psychiatra nikdy nebyl. Zrejme tam bylo obsazeno kvuli návalu tvých kolegu VAGinistu kterí nutne potrebují odbornou pomoc.
Tak dulezite je tam to sluvko "zatim". Ocekavat ze se tahle afera projevi v cislech za rijen nelze. Cas ukaze a tim cas myslim 1. a 2. kvartal 2016. Do te doby jsou varenim z vody uvahy jak o veledopadu, tak o nedopadu tohoto cirkusu s nickem dieselgate.
Pokud znas ve statech osobne dealera, tak urcite vis, ze amici jsou tupouni... Dieselgate je v podstate takova neskodna medialni bublina a jasnym dukazem je skutecny pruser Toyoty, jejiz povozy ve statech usmrtili mnoho lidi diky konstrukcni chybe. V tu chvili jsem si myslel, ze je s Toyotou konec a to rozhodne ne je v USA. Kdo by si dobrovolne mohl koupit auto, ve kterem se muze zabit diky technologickemu selhani "dokonalych" Japoncu... No a ejhle, amikum staci nasypat do krmitka a jedeme dal. Tak proc by si nekdo vubec lamal hlavu s takovou pitomosti jakou jsou emise a jeste k tomu upravene jednoznacne ve prospech zakaznika? Ja jako zakaznik jednoznacne na takovem "podvodu" vydelal.
Vetu po vete.
Beres to asi podle "podle sebe beru tebe". Zde se vsak mylis. Podle vseho sam mas zajem, aby se VW darilo. Osobne mi je koncern VW volny. Ac mi v garazi jeden vyrobek od nich stoji, "ten je jeste z dobrych "koser" dob".
Ano, minuly tyden jsem priletel ze statu. Jednoho dealera tam znam osobne. Do showroomu VW v USA uz bez VWdieselgate moc lidi nevkroci, ted pouze ti, kteri si jdou pro 1000$. "Bez auta zakaznik neodejde" rikal znamy. "ztratu VW doplati.
Promiň, ale tohle je znovu dle vzorce "přání otcem myšlenky". Ty bys tak moc chtěl, aby ta auta nikdo nechtěl ani zadarmo... že si to musíš holt trošku přibarvit. Ty jsi snad byl u dealera v USA?
Samozřejmě že na nové auto dostaneš slevu, a to i v případě, že už doma jeden Volkswagen máš... :-)
Papir toho snese hodne. Relita u dealera je ponekud jina. Pokud jsi nekdy byl v tureckem bazaru, tak asi tak se dnes dealeri chovaji k navstevnikum showroomu.
Prodej v Číně neporoste do oblak - to je pravda, zároveň ale málokdo dokáže odhadnout, jak vysoko ta oblaka jsou.
Někdy před rokem jsem četl článek o tom, jak lidi v Číně místo koupě aut raději investují do akcií, které rostou v řádu desítek procent. Pár měsíců zpátky přišlo drobné zakolísání a najednou se rojí spekulace o tom, jestli je celá čínská burza jedna velká bublina nebo naopak... a vlastně nikdo moc neví.
Zatím je ještě brzo, ale ukazuje to jediné a to, že člověk co kupuje VW (tedy neprestižní značku) v USA kašle na dieselgate a jde po slevě. Ostatně, VW není žádná prémie, natož v Americe a tím spíš rozhoduje cena.
"Plno lidí si myslelo" - mysleli si to lidé kterí veci nerozumí, Naopak lidé kterí mají zkusenosti s emerging markets ví ze takové poklesy a rusty se v techto regionech stávají. Napríklad v takové Brazílii se takový pokles nedeje poprvé. Nebo se dá podívat na historii prodeju automobilu v Turecku.
A ani není treba chodit tak daleko. Stací se podívat na to co se v dusledku krize 2008/2009 delo s prodeji automobilu v Madarsku nebo Rumunsku.
No a to ze ani prodej automobilu v Cíne vecne neporoste do oblak ví kazdý kdo má mozek a pouzívá ho.
Plno lidí si myslelo, že BRICS jsou země, kde pokles ekonomiky a poptávky není příliš reálný a už se vůbec nevěřilo, že může být i lokální. Ale právě Brazílie, Rusko a Čína toho byly úkazem.
Bonus must be applied toward customer lease or purchase and is not redeemable for cash.
Já tomu rozumím tak, že dostaneš slevu 1000$... ale ono je to nakonec jedno, jestli zaplatíš akontaci a proti tomu dostaneš 1000$, nebo jestli zaplatíš akontaci sníženou o 1000$.
PS: na statistice nás učili, že je zásadní chybou promítat do hodnocených dat svá přání a očekávání. Mnozí teď čekají a doufají, že Volkswagen zaplatí za své nekalé praktiky propadem prodejů... ale podle mě je chyba hledat tento vzorec v číslech, která to sama o sobě zatím neukazují (respektive ne tak jednoznačně... samozřejmě samotné pozastavení prodeje naftových modelů vedlo nutně k poklesu).
Vem to z druhé strany - jaké číslo bys ty osobně hodnotil tak, že Dieselgate významně poškodila pověst automobilky v očích amerických zákazníků a to se promítlo do prodejů?
Za mě - vzhledem k závažnosti té aféry z amerického pohledu bych něco takového napsal při poklesu prodejů třeba o 25%. To se ještě může stát, třeba je statistika založená na registracích vozů objednaných v létě, co já vím... ale tohle? Pokud by tohle mělo být všechno co se VW v USA stane, pak z toho vyvázli zatraceně lacino.
PS: nevím z čeho Audi vyklouzlo, co se prodejů týče, je hlavní riziko ztráta image a to se týká i Audi.
Sleva 1000$ při koupi nového auta na leasing soukromou osobou vlastnící vůz jiné značky a nevlastnící auto značky VW, podléhající schválení? To je ten zázrak hýbající prodeji? Ty jsi teda srandista :-)
Ty jsi mi ale demagog. Zaprvé - VW neroste 5,6 %, ale zhruba 1%, ten plus mu dělá Audi, kterému se z toho povedlo vyklouznout a dělá koncernu víc, než třetinu prodejů. A zadruhé - pokud trh stoupá o 16%, pak s 1%nárůstem ztrácí VW už tak mizernou pozici sakra vysokým tempem.
Všechny automobilky orientující se na Čínu, Brazílii a Rusko budou mít pokles, který se může projevit v celkových číslech. Na těchto trzích klesají víceméně všechny automobilky.
V USA je ted kampan. "Get Volkswagen, pay nothing, we give you 1000$". Na to americane slysi. Po nekolik masicich ho vsak vrati s tim, ze auto od podvodnika nechteji a vysoudi panize zpet.
V USA plati zakaznikum za to, ze si leasnou auto, v Nemecku dostanes na novy Volkswagen 30% slevu. Autmobilka dela vsechno, aby zabranila poklesu prodeju. Dlouho to ale nevydrzi. 2016 bude pro Volkswagen kriticky.
tie poklesy sa vyraznejsie urcite prejavia az buduci rok ... kedze dizlgejt frci az od polovice septembra.... a do oktobra sa moc ani nemohol a nestihol realnejsie prejavit ....