Novinky
Co je na tom hrbatem zaprdkovi dynamickeho? 8-s
Teraz si pichol do hondieho hniezda, veď počkaj. >😒]
Tak nějak. Nevím co na tom dynamického není. Nevím co by XTad chtěl jiného po kupé nižší střední...
Tak ak mam byt uprimny, je to dost skarede - neproporcne. Male kolieska, male vyrezy blatnikov. Horsie pomaly ako Velostrel od Hyundaiu.
Zober si take legendarne kupe GT od Opla. To bolo dynamicke auto. Toto je bohuzial horsie ako praca nejakeho nadsenca - samouka. Honda pekne auta robit vedela, ale dnes sa chce silou mocou odlisit od konkurencie. Ale dost brutalne. takze si tu neklamme. Je to jednoducho ako kupe naprd!!!
Zober si take legendarne kupe GT od Opla. To bolo dynamicke auto. Toto je bohuzial horsie ako praca nejakeho nadsenca - samouka. Honda pekne auta robit vedela, ale dnes sa chce silou mocou odlisit od konkurencie. Ale dost brutalne. takze si tu neklamme. Je to jednoducho ako kupe naprd!!!
Líbit se ti nemusí, ale dynamicky rozhodně působí. Taky nesouhlasím s tvrzením, že Honda musí být za každou cenu mimo. To platilo možná o minulé generaci, ale tato nová se naopak trochu vrací do "normálních" kolejí. Ale ne úplně, což je jedině dobře. Protože proč tu mít další klon nějakého mainstreamu. Navíc je třeba chápat,že se jedná o coupe odvozené od globálního sedanu, tedy nejde o samostatný model jako třeba u GT86.
To ti pak musí připadat dynamický i tukový rohlík z kauflandu za 0,90Kč v akci. Tohle auto je bez jakéhokoliv charisma, je nudné, bez nápadu, sterilní a jeho potence v rámci kategorie je rovna nule. V interiéru to vypadá naopak velmi dobře. Ale zvenku.... to je mamlas auto.... ostatně jako většina hond. Bohužel.
Tak proti gustu žádný dišputát >😁
Já jsem naopak rád, že tady ty Hondy budou, byť jen jako HB mezi těmi Astrami, Fíkusy, Golfy,Škodkami a spol. Ty jsou totiž pro mě sterilní, nudné, bez nápadu....tukové rohlíky 😉
Já jsem naopak rád, že tady ty Hondy budou, byť jen jako HB mezi těmi Astrami, Fíkusy, Golfy,Škodkami a spol. Ty jsou totiž pro mě sterilní, nudné, bez nápadu....tukové rohlíky 😉
Snad Tatra 148 vyzera dynamickejsie ako toto cudo na kolesach. Ci bude aj rychle ako byvali Hody kedysi sa treba asi opytat Alonsa. Trapi sa chudak chalan celu sezonu.
Nemusis mat klon ziadneho mainstreamu. Staci, ak je auto pekne! No a toto rozhodne tuto poziadavku nesplnuje. Mozno ze je zaujimave...Aj Lexus zaujme vdaka novemu smeru designu. I ked treba uznat, ze pri niektorych modeloch je to veru sik a podporuje brutalitu auta.
Honda momentalne design robit nevie. Mozno su tie auta dobre, ale ten prvy kontakt musi cloveka odradit. Preco to robia ale neviem.
Nemusis mat klon ziadneho mainstreamu. Staci, ak je auto pekne! No a toto rozhodne tuto poziadavku nesplnuje. Mozno ze je zaujimave...Aj Lexus zaujme vdaka novemu smeru designu. I ked treba uznat, ze pri niektorych modeloch je to veru sik a podporuje brutalitu auta.
Honda momentalne design robit nevie. Mozno su tie auta dobre, ale ten prvy kontakt musi cloveka odradit. Preco to robia ale neviem.
Tak treba obrovska masa plechu nad koly jeste umocnena tim oblym prolisem na prednim blatniku. Nebo ten srazeny zadek, diky kteremu to pusobi, jako stare BMW compact, nebo ekvivalent od Mercedesu. Ta preplacana a naprosto neharmonicka maska tomu taky nepomaha, jeste s tim stribrnym platem, ktery je naplacato, tedy vubec nerespektuje linii pride a dela ji opticky jeste vyssi. A zepredu vypadala i minula generace lepe. A k tomu, co bych chtel od nizsi tridy... Vsadim se, ze to nebude o moc mensi, nez minula C-class coupe. Nehlede na to, ze mnohem mensi Civic coupe pate generace byl skutecne pohledny sportacek.
Edit: Dohaje, vzdyt i takovy Rapid ze triaosmdesateho vypadal lepe a dynamicteji. Bez legrace.
Edit: Dohaje, vzdyt i takovy Rapid ze triaosmdesateho vypadal lepe a dynamicteji. Bez legrace.
Mně se to také nelíbí, desítkový Civic mě opravdu neoslovuje. Naopak devítkový po faceliftu už vypadá výborně.
Zrovna 9G vidím jako krok vedle a jsem moc rád za 10G 😄
Tak 9G před faceliftem opravdu za moc nestála, ale po faceliftu je to už vyloženě krásné auto. Ten dravý nárazník vepředu tomu hodně pomohl, zatmavení zadních světel a výraznější křídlo také. Zatímco u předFL člověk tak nějak musel hledat úhel, ze kterého to nevypadalo blbě, teď je tomu naopak a naopak to blbě vypadá jen z několik málo úhlů. 10G se mi moc nelíbí, to je fakt taková nezvhledná splácanina spíše korejského typu, 9G poFL je pro mě o několik levelů hezčí auto. Přitom nechybělo moc, stačilo pár detailů, lepší návaznost některých prvků a ta 10G mohla být dost dobrá.
Zaujímavé je porovnanie maximálnych otáčok: turbo dotočí 6500 rpm, atmosféra 6700. Ako sa s tým vyrovnajú odporcovia turbomotorov, ktorí argumentujú práve točivosťou atmosféry (najmä pri Honde)?
nejsem odpůrcem turba, ale od 5500 i u tohodle zacina umírat tocivej moment, takze motor prestava pocitove tahnout.
1.8tsi muzu vytocit az k 7tis, ale od 4.5tis se uz nic nedeje a vytáčet nad 5tis nemá zadny efekt, i když ještě tusim kolem 6200ot to ma 160k.
atmosfere se tocivej moment snizuje vyrazneji pomaleji nez u turba, proto vykon většinou vrcholi tesne před maximalnima otackama
1.8tsi muzu vytocit az k 7tis, ale od 4.5tis se uz nic nedeje a vytáčet nad 5tis nemá zadny efekt, i když ještě tusim kolem 6200ot to ma 160k.
atmosfere se tocivej moment snizuje vyrazneji pomaleji nez u turba, proto vykon většinou vrcholi tesne před maximalnima otackama
Tak dřív ten rozdíl byl mnohem větší. Hlavně šlo o to, že u té atmošky jsi tam nahoře ještě nějakou gradaci vytočil.
Kolik atmosférických motorů dnes točí víc, než 6700-6800 otáček? Jinak máš pravdu, rozdíly to jsou malé, dneska už atmosféry nemají bohužel co nabídnout, až na lepší spolehlivost... ;-\
Ono nejde jen o maximální otáčky, alte také o to, co se v nich (ne)děje. I když tam máš rozdíl jen 200 otáček, ta atmosféra bude nahoře stále proti tomu turbu působit točivěji. To je třeba to, co se mi u atmosfér líbí proti turbům, že mám ve všech otáčkách velmi podobný točivý moment bez nějakých znatelných nárůstů nebo propadů. Na druhou stranu přiznávám, že pro většinu lidí bude to turbo jednoznačně příjemnější.
To už i sekačka na trávu Honda vypadá dynamičtěji než tohle. Tu není špetka nápadu, působí to jako kopyto pro kastli prototypu.
tak maloobjemové vysokootáčkové motory měly vždy menší kroutící moment a vyšší výkon. Mazda má motory s extrémě vysokým kompresním poměrem,proto má oněch 210Nm.Honda chtěla zřejmě zachovat točivá charakter,avšak zase udržet se na euro6,takže nějakej kompromis.Každopádně bych ho raději než tu 1.5T.
Tak tak. Na oltář euro6 padly všechny zajímavé atmosféry, bohužel... ;-\
Vypadá to jako sourozenec 13 let starého Hyundaie Coupé MK III.
A to bych se měl ještě Hjondé omluvit. 😲
Ale komu se náhodou ten mega dynamický vzhled (tímto zdravím mistra Fokta, který tu o dynamickém vzhledu koktá) nelíbí, je samozřejmě Hater s velkým Há... >😒] 😉
[odkaz]
A to bych se měl ještě Hjondé omluvit. 😲
Ale komu se náhodou ten mega dynamický vzhled (tímto zdravím mistra Fokta, který tu o dynamickém vzhledu koktá) nelíbí, je samozřejmě Hater s velkým Há... >😒] 😉
[odkaz]
S2000 byl ale vyloženě sporťák.Ale oto nejde,řekl bych že u menších motorů ten rozptyl v NM nebude tak velký ať to bude právě S2000,nebo sedan se stejnou objemovou jednotkou....řekl bych max 20NM(+-) v různejch otáčkách,což není mnoho...
take 2.0 gdi so 120kw ma napriklad 196Nm a pride mi to tiez ako uplne normalne na beznu atmo...
ono netreba zabudat ze atmo nie je turbo takze tazko tu ocakavat nejakych 300Nm kroutak
[odkaz]
sice daleko, daleko min nez z naftaku bez filtru, ale do budoucna se benzin s primym vstřikem bez filtru mozna neobejde