Novinky
Jako v čem vypadá lépe? Vždyť je to na chlup stejné. (dobře, oranžové odrazky ve světlech a červené na zadních blatnících, ale to fakt není žádný rozdíl). A to počkejte, až tam dají v Evropě povinnou přední SPZku >😁
...tenhle vehicle😒br />
[odkaz]
[odkaz]
... tuhle stránku
[odkaz]
[odkaz]
...vtipný 😉 U designu se nemá smysl přít, každý ho vnímá jinak. 😄
Jo, bylo to trochu arogantní odemne, ale i když tenhle Fiat nemá lehkost originalního 124 a má tak trochu korejská světla, tak prostě podobnost s obrovskýn, nakysnutým Thunderbiltom tam nevidím. 😉
holt nam ostatnim pripomina [odkaz]
Mě tedy zpočátku při prvním pohledu hned vyskočilo - to je něco od Mini?
Nesedí mi to na Fiat, jestli to má být reminiscence, pak původní byl sportovní nenucená elegance a novinka pak smutnou opuchlou domácí bačkůrku.
Ešte včera sme mohli uvažovať, či je lepšia točivejšia a charakternejšia atmosféra, alebo turbo s rovnakým výkonom, ale vyšším krútiakom. Teraz pri európskom zreálnení výkonu niet o čom, MX-5 s dvojlitrom je lepšou voľbou. Jedine že by Fiat predával 1,4T za cenu MX-5 s 1,5kou. Inak v prítomnosť 1,75TBi moc neverím, too good to be true.
Nic, co by nevyřešil chiptuning, získat 180 koní nebude problém.
180? Pepik s noutbukem mne to v ramci Slevomatu precipuje za dvaapul tisice a na cestny pionyrsky odprisahne, ze tam z te 1,4 mam 240 koniku. A jeste usetrim za Abartha >😁
Tak Multiair se v těchto výkonových sférách běžně pohybuje, tudíž si myslím, že v tomto případě to skutečně nebude nejmenší problém.
V té červené a bílé mu to fakt sekne :yes: "Motory" očekávatelné, leč nějaký ten zdvih a koník navíc by marný nebyl.
Za mě je 124 největší fiatí překvapení za mnoho let :yes:
Za mě je 124 největší fiatí překvapení za mnoho let :yes:
....tak zatial fiat 500,500X a 124 Spider...su hodne Talianskeho image....v ponuke Fiat
Moc pěkný kousek, bohužel v našich klimatických podmínkách ho budou vlastnit pouze prodejci ve výloze. Jsem zvědav, kolik se jich tady prodá za rok.....myslím nebudu daleko od pravdy když to bude tak 20 za rok a to jsem možná ještě přestřelil
Tak hlavně aby se toho prodalo dost v západní Evropě a my měli co nakupovat v bazarech. Klima je tu fajn 😉
Nevím cos tím myslel. Celý léto bylo 35 stupňů a slunečno, od jara do podzimu pomalu nesprchlo.
A vieš o tom, že v rámci Európy sa najviac roadsterov predáva v upršanej Británii? 😉
Vzdycky se to rikalo o Skandinavii, i kdyz o kabrioletech obecne. Ale zni to nakonec logicky, kdyz si chces toho malo slunicka uzit co nejvic. Naopak cim bliz rovniku, tim vic se pred nim maji lidi tendenci schovavat.
tekze ideal bude koupit Mazdu MX5 (za me asi 1.6ku) a nechat si nani nabouchat kastli z Fiata 124, pak to bude tak nejak idelani roadster >😁
Čím dál víc mi připadá, že celý projekt MX5 /124 spider je jaksi špatně. Nepřijde mi normální, že se u sportovního auta od jeho uvedení na trh řeší nedostatečný výkon. Co třeba alespoň "vytunit" ten 2.0l? Proč nikoho nenapadlo udělat, ano sice těžší a méně puristickou, ale více GT verzi se skládací pevnou střechou? (BTW verze se skládacím hard top tvořil u minulé generace přes 60% prodejů.) Jasně, verze se softopem byla levnější a lehčí, ale s hardtopem to je více everyday car... S tím souvisí i implementace 1,75 TBi v kombinaci se samosvorem a tvrdším podvozkem. Proč ne? Proč ne i pro Mazdu? Proč ne s dvouspojkou? Pořád by mohli mít puristické, lehké a levnější verze, ale k tomu by z těch modelů mohli vytěžit mnohem více a rozšířit klientelu místo jejího zúžení, nota bene shora. Takto bude MX5 i 124 úzkoprofilové zboží, které nakonec bude ke koupi přesvědčí omezené spektrum zákazníků. Přijde mi, že to dopadne tak, že "chudí" lidé si to jako víkendové auto nebudou moci dovolit a "bohatí" kvůli přílišným kompromisům sáhnou jinam.
Nedostatečný výkon se u Miaty řeší už zhruba... mmm.... 25 let... >😁 A kupuje si to tak omezené množství zákazníků, že to je nejprodávanější roadster světa 😄
Ale furt je lepší vytopit prachy za auto s poctivým motorem a neokoukaným designem než ještě víc vytopit za tuctovou kokouanoou evropskou káru.....a ještě většinou se sazometem