Novinky
Nedostatečný výkon se u Miaty řeší už zhruba... mmm.... 25 let... >😁 A kupuje si to tak omezené množství zákazníků, že to je nejprodávanější roadster světa 😄
Tak hlavně aby se toho prodalo dost v západní Evropě a my měli co nakupovat v bazarech. Klima je tu fajn 😉
Po pravdě, při známé mimózní cenové politice Fiatu, bych se vůbec nedivil, kdyby Abarth byl 160 koňka... za mega >😁
Jako v čem vypadá lépe? Vždyť je to na chlup stejné. (dobře, oranžové odrazky ve světlech a červené na zadních blatnících, ale to fakt není žádný rozdíl). A to počkejte, až tam dají v Evropě povinnou přední SPZku >😁
Ešte včera sme mohli uvažovať, či je lepšia točivejšia a charakternejšia atmosféra, alebo turbo s rovnakým výkonom, ale vyšším krútiakom. Teraz pri európskom zreálnení výkonu niet o čom, MX-5 s dvojlitrom je lepšou voľbou. Jedine že by Fiat predával 1,4T za cenu MX-5 s 1,5kou. Inak v prítomnosť 1,75TBi moc neverím, too good to be true.
Jasně že je to dražší jak v USA/CAN ale takhle to nejde brát. Tady jsou prostě auta dražší no.
Ale furt je lepší vytopit prachy za auto s poctivým motorem a neokoukaným designem než ještě víc vytopit za tuctovou kokouanoou evropskou káru.....a ještě většinou se sazometem
Ale furt je lepší vytopit prachy za auto s poctivým motorem a neokoukaným designem než ještě víc vytopit za tuctovou kokouanoou evropskou káru.....a ještě většinou se sazometem
V té červené a bílé mu to fakt sekne :yes: "Motory" očekávatelné, leč nějaký ten zdvih a koník navíc by marný nebyl.
Za mě je 124 největší fiatí překvapení za mnoho let :yes:
Za mě je 124 největší fiatí překvapení za mnoho let :yes:
Čím dál víc mi připadá, že celý projekt MX5 /124 spider je jaksi špatně. Nepřijde mi normální, že se u sportovního auta od jeho uvedení na trh řeší nedostatečný výkon. Co třeba alespoň "vytunit" ten 2.0l? Proč nikoho nenapadlo udělat, ano sice těžší a méně puristickou, ale více GT verzi se skládací pevnou střechou? (BTW verze se skládacím hard top tvořil u minulé generace přes 60% prodejů.) Jasně, verze se softopem byla levnější a lehčí, ale s hardtopem to je více everyday car... S tím souvisí i implementace 1,75 TBi v kombinaci se samosvorem a tvrdším podvozkem. Proč ne? Proč ne i pro Mazdu? Proč ne s dvouspojkou? Pořád by mohli mít puristické, lehké a levnější verze, ale k tomu by z těch modelů mohli vytěžit mnohem více a rozšířit klientelu místo jejího zúžení, nota bene shora. Takto bude MX5 i 124 úzkoprofilové zboží, které nakonec bude ke koupi přesvědčí omezené spektrum zákazníků. Přijde mi, že to dopadne tak, že "chudí" lidé si to jako víkendové auto nebudou moci dovolit a "bohatí" kvůli přílišným kompromisům sáhnou jinam.
To ano, ale druhá verze výše popsaná by určitě prodeje jen zvýšila. Já s tím souhlasím a to mám klasickou Miatu rád.
Neměl jsem na mysli podobnost absolutní, spíš až karikaturní. V pohodě...tato disciplína není měřitelná 😉
O tom se snad nebavíme. Za mě mnohem lepší Mazda a u Fiatu mám pocit, že jediný auto schopný se vyrovnat genialitě F500 je verze X. Ostatní plandají vzadu.
Tak mně tedy originální 124, který měl lehký, elegantní a opravdový italský design tahle Mazda s korejským předkem rozhodně nepřipomína. Kdyby to nenazvali Fiat 124, myslel bych, že to je snad KIA. Legende dali korejská světla, podobně jako Jaguaru XK...nechápu to. ;-\
Jo, bylo to trochu arogantní odemne, ale i když tenhle Fiat nemá lehkost originalního 124 a má tak trochu korejská světla, tak prostě podobnost s obrovskýn, nakysnutým Thunderbiltom tam nevidím. 😉
125 MA má větší turbo
ale myslím, že i těch 140 koní by mohlo být ve spojení s muší váhou solidní
zase by se mohl ušetřit nějaký ten kilogram
ale myslím, že i těch 140 koní by mohlo být ve spojení s muší váhou solidní
zase by se mohl ušetřit nějaký ten kilogram
Jestli ti uz tohle pripomina opuchlou domaci backurku, jako co ti potom prijde treba takovy Nissan Juke? >😁
to by tady nesměli prodávat auta, co maj předepsaný N98. Tam taky někdo může natankovat N91, protože ho někde ještě maj a je to to nejlevnější
tekze ideal bude koupit Mazdu MX5 (za me asi 1.6ku) a nechat si nani nabouchat kastli z Fiata 124, pak to bude tak nejak idelani roadster >😁
Jasně, ale výrobce se musí řídit tím, že zákazník je blb a do všeho tankuje to nejlevnější, co jde. 😄
Jenže ofiko v EU je to kolikrát o 20-30% dražší jak v US. Takže znovu nasranost. Levnější a lepší káry za míň peněz a béňo za polovic. K tomu supr silnice a parkoviště pro opravdová auta napříč celým krásným a nepřeplněným kontinentem. Teď jsem se málem udělal...
Vzdycky se to rikalo o Skandinavii, i kdyz o kabrioletech obecne. Ale zni to nakonec logicky, kdyz si chces toho malo slunicka uzit co nejvic. Naopak cim bliz rovniku, tim vic se pred nim maji lidi tendenci schovavat.
Tak Multiair se v těchto výkonových sférách běžně pohybuje, tudíž si myslím, že v tomto případě to skutečně nebude nejmenší problém.
180? Pepik s noutbukem mne to v ramci Slevomatu precipuje za dvaapul tisice a na cestny pionyrsky odprisahne, ze tam z te 1,4 mam 240 koniku. A jeste usetrim za Abartha >😁
Nevím cos tím myslel. Celý léto bylo 35 stupňů a slunečno, od jara do podzimu pomalu nesprchlo.
V kanadě maj tacho v km a lecky i oranžový blinkry, zbytek se předělá. A od firmy je to i se zárukou. A rozhodně to nebývá dražší než kolik to stojí ofiko v EU
V Kanadě mají km, ale cena je problém. 😲 Jinak ti rozumím, tady mě spíš překvapuje, že US má silnější motor, když tam mají horší benzin.
Moc pěkný kousek, bohužel v našich klimatických podmínkách ho budou vlastnit pouze prodejci ve výloze. Jsem zvědav, kolik se jich tady prodá za rok.....myslím nebudu daleko od pravdy když to bude tak 20 za rok a to jsem možná ještě přestřelil
Tak spíš to bylo povzdechnutí nad neustále se opakujícím rozdílem mezi EU a US trhem. To je pořád ,,Tohle jen v USA, tohle v Evropě bez V6, tohle v Evropě po 3 letech, tohle v Evropě slabší, tohle v Evropě bez AT..." 8-s
Nesedí mi to na Fiat, jestli to má být reminiscence, pak původní byl sportovní nenucená elegance a novinka pak smutnou opuchlou domácí bačkůrku.
>😁 >😁
To to si musí pak koupit jedině šílenec, za ty prachy e Mustang nebo Camaro a to je trochu jiná muzika
To to si musí pak koupit jedině šílenec, za ty prachy e Mustang nebo Camaro a to je trochu jiná muzika
Přesně tak, vypadá jako Viper pro chudé a ne jako italský Spider. Což je pro mě špatně na rozdíl od tebe. Čekal jsem více italského stylu, auto vypadá příliš proamericky, což já nemusím. Japonské ztvárnění tohoto vozu je mi daleko bližší, jak designově, tak nabídkou motorů.
[odkaz]