Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Gilgit - stop odpadu na Auto.cz
"Jeho rod má kořeny v daleké Jižní Koreji, vyvinuli jej ale v Německu. Jmenuje se po americkém městě v Arizoně a vyrábí se ve slezských Nošovicích" - Hyundai Tucson se nevyrábí jen v Nošovicích.
Ale konecne se soudruzi z ACZ rozhodli publikovat test dulezité novinky jednoho z nejvetsích svetových výrobcu automobilu.
Ale konecne se soudruzi z ACZ rozhodli publikovat test dulezité novinky jednoho z nejvetsích svetových výrobcu automobilu.
Ale to nic nemění na tom, že se jedná o veskrze globální produkt ne? 😉
ACZ jen publikuje to, co otiskl SM. Evidentně ještě Vošický nekomunikuje s celou novinářskou obcí. Na druhou stranu jestli očekává jen pozitivní hodnocení, tak ať si novinářský auta strčí za klobouk 😉
ACZ jen publikuje to, co otiskl SM. Evidentně ještě Vošický nekomunikuje s celou novinářskou obcí. Na druhou stranu jestli očekává jen pozitivní hodnocení, tak ať si novinářský auta strčí za klobouk 😉
Psal jsem ze to neco mení?
Samozrejme je to text SM, ale lepsí nez nic, Jinak me Vošický nezajímá a testy vetsinou nectu, necetl jsem ani tento. To co me zajímá a vadí je neobjektivita ACZ.
Samozrejme je to text SM, ale lepsí nez nic, Jinak me Vošický nezajímá a testy vetsinou nectu, necetl jsem ani tento. To co me zajímá a vadí je neobjektivita ACZ.
Ten test nezmiňuje největší klad Tucsonu...za velmi slušnou cenu dává výbavu, kterou konkurence ani nenabízí. Pak se dá pár věcí omluvit, ale pan redaktor radši lízal plasty...
Plný souhlas. Dobré auto za dobrý peníz. Pokud si člověk nepotřebuje zvedat sebevědomí luxusní značkou poslouží více než dobře a navíc skvěle vypadá.
sorry dobre auto za dobry peniaz bola ix35, toto je dobre auto za prilis velky peniaz. Skuste sa povozit v cx-5, foresteri a potom v tucsone - riesil som plnky a benziny. Tucson sa na ceste na cx-5 nechyta a na forester zase v terene. Pritom je len o cca 1.000 Euro lacnejsi ako cx-5 (2,5) alebo forester(2.0) benziny v plnke.
ix35 som kupil lebo bola total v plnke najsilnejsi diesel za 26.000,- Euro vcitane niekolkych bonusov ako napr. vratenie penazi za prihlasenie a samsung s4 zdarma k tomu.
Opakujem toto je dobre auto ale drahe, okrem toho ten podovozok oproti ix35 vobec nie je az taky dobry a automat je vacsia a zravejsia lemra oproti ix35.
ix35 som kupil lebo bola total v plnke najsilnejsi diesel za 26.000,- Euro vcitane niekolkych bonusov ako napr. vratenie penazi za prihlasenie a samsung s4 zdarma k tomu.
Opakujem toto je dobre auto ale drahe, okrem toho ten podovozok oproti ix35 vobec nie je az taky dobry a automat je vacsia a zravejsia lemra oproti ix35.
Presne tak!
Doba cenovo dostupneho IX35 skoncila.
TUscon je so zakladnymi motormi 1.6 benzin nenormalne nenazrany a s 1.7 diesel = 13,7 s na stovku nenormalne pomaly. SIlnejsie motory = benzin nenormalne zravy, diesel nic moc. Motoricky tragedia, automat tiez nevychvalili. Navyse je to drahe.
Radsej cx5 alebo forester.
Ale v zahranici ma celkom dobre testy, na cenu taki citlivi nie su a jazdne vlastnosti od tusconu bohvieake neocakavaju...
Doba cenovo dostupneho IX35 skoncila.
TUscon je so zakladnymi motormi 1.6 benzin nenormalne nenazrany a s 1.7 diesel = 13,7 s na stovku nenormalne pomaly. SIlnejsie motory = benzin nenormalne zravy, diesel nic moc. Motoricky tragedia, automat tiez nevychvalili. Navyse je to drahe.
Radsej cx5 alebo forester.
Ale v zahranici ma celkom dobre testy, na cenu taki citlivi nie su a jazdne vlastnosti od tusconu bohvieake neocakavaju...
Pan Vošický na mě působí dojmem spíše likvidátora značky, jako člověk, který absolutně nemá ponětí o správném a umírněném marketingu.
chetoos
Model Tucson je pro mě jasným favoritem na titul auto roku 2015. Oproti modelu IX35 je to neskutečný krok dopředu. Vypadá velice dobře, skvěle jezdí a nabízí za dobrou cenu hodně výbavy. Hyundai si teď spíš musí vyřešit jak zvýšit prodeje a rozšířit svou dealerskou síť, kterou tak dlouho budovali až ji nakonec ztratili. začal bych u vyhození pana Vošického z vedení, nechápu, že tam vůbec ještě je.
Moc se omlouvám, že do toho nadšení na Tucsonem skáču, ale ta spotřeba je fakt úděsná... a to i pro takhle vysoké, hmotné SUV se 6AT. Takovou spotřebou by se auto roku 2015 "chlubit" nemělo. Já sám mám 2,0 diesel s měničovým automatem a auto o vyšší hmotnosti, než Tucson, ale spotřeba od počátku byla pod 7 l na sto, nyní 6,4 litrů dlouhodobě. To mi přijde přiměřené.
Ale mám pochopitelně odstup od testu SM: nevím, jak jsou jejich redaktoři zvyklí jezdit. Více testů ukáže lépe, jaká je skutečnost u nového auta.
Ale mám pochopitelně odstup od testu SM: nevím, jak jsou jejich redaktoři zvyklí jezdit. Více testů ukáže lépe, jaká je skutečnost u nového auta.
Spotřeba Tucsonu bude vysoká, dokud nepřidají SCR kat. pro AdBlue. Jakmile začala platit norma Euro 6 je podle mého názoru nezařazení SCR daleko spíše nevýhoda než výhoda. Motor bez SCR se při tak přísném emisním nastavení dusí a žere...
euro 6 plati od zari pro všechny nove registrovany auta a od zari lonskeho roky pro všechny nove homologace a auto bez SCR by na silnici nemelo co delat, i když NEDC projde, uz podle WLTP i radove NOx prekracuje
mne ta spotreba prijde naprosto v poradku. xtakhle velke tezke auto v automatu a se 4x4 kdyz jezdi za osm litru nafty, je to super.
Hyundai Tucson se mi líbí, ale moje zkušenost s dealery Hyundai (konkrétně Praha) je taková, že by musel být opravdu o hodně lepší než konkurence, abych si byl ochoten ho koupit - což podle mého názoru (odhadu)zatím není. Když si jdu prohlédnout Hyundai, očekávám, že prodejce bude mluvit o Hyundai a ne kritizovat jiné výrobce... Bohužel ti, s nimiž jsem měl tu čest, mi připadali jak vystřižení z reklamy "váš soused z Boleslavi bude tááákhle maličký" a to já poslouchat fakt nebudu, takže posléze ani nedošlo na předváděcí jízdu s Tucsonem, kvůli které jsem tam původně šel... Tož tak. :no😒br />
Věřím tomu, že Tucson je povedené auto a přeju mu úspěch.
A sobě jinou dealerskou síť Hyundai 😄
Věřím tomu, že Tucson je povedené auto a přeju mu úspěch.
A sobě jinou dealerskou síť Hyundai 😄
Jenže prodejci říkají jen pravdu, to není kritika, to je skutečnost. Soused z Boleslavi je proti Hyundai fakt maličká firmička, hlavně ve světě úplně bezvýznamná, s tím už se hold každý škodomil musí smířit. A ten rozdíl bude stále větší a větší. 😉
Takže když prodejci mluví o svých vozech jako o nadautech, tak taky říkají jen pravdu? >😁
A to je jako opravňuje k takovému jednání? Co by teda mohli říkat prodejci Toyoty? To jsou teprv überprodejci...
Az tak bezvyznamna asi ne, kdyz se proti ni v reklamach na nasem trhu musi neustale trapne vymezovat.
Mluvil jsem o světovém trhu, tam Škodovka Hyundai nesahá ani po kotníky (kdo tvrdí opak, tak je neskutečně trapný). Viz šíře nabídky tříd (od mini až k luxusním, od dodávek k autobusům, atd.) a objemů prodeje. Až bude Škodovka vykazovat podobné výsledky, neřeknu ani ň. A to už nemluvím o tom, kde H všude v průmyslu působí. Stačí si uvědomit, že Hyundai dodává nejen Škodovce plech z vysokopevnostní oceli. A tak bych mohl pokračovat... Je to zkrátka megaznačka. A vůbec se prodejcům H nedivím, že se vymezují, když stále dokola a nejen od potencionálních zákazníků slyší, jak Škodovka vyrábí ta nejlepší auta na světě. To si můžou myslet jen úplní zabedněnci, a že jich je...
Zkrátka, na hrubý pytel ... >😁
Zkrátka, na hrubý pytel ... >😁
Nejsem škodomil, ale s obchodní strategií podobného charakteru se smířit nemíním. To je stejné, jako bych chtěl argumentovat tím, že ředitel konkurenční společnosti má na nose bradavici a škaredou manželku. Dětinské a nedůstojné.
PS: holt... nikoliv hold
PS: holt... nikoliv hold
Souhlasím. Prodejci Hyundai by si měli v první řadě objednat nějakou školící společnost, která jim dá jasně a zřetelně do souvislostí Newtonův zákon o akci a reakci s psychologií. Neboť i v oblasti emocí platí, že jakákoliv akce vyvolává reakci. Svou prodejní strategií dělají z majitelů Hyundai poloviční vlastizrádce a pohrdače společností.
Češi mají několik svých podvědomě zakořeněných ikon. Komenského, Husa, Žižku a... Škodovku. Pokud mi někdo při prezentaci vlastního výrobku neustále podsouvá, že jedna z ikon České země je vlastně banda technických outsiderů, nejspíš se asi na.seru. Čili změna obchodní strategie by neuškodila.
Z technického hlediska nemám o korejské značce H/K téměř žádných pochybností, ale již tolikrát zmiňovaná a omílaná negativní reklamní kampaň se mi v hlavě usadila do povědomí poměrně dost hluboko a proto jsem do firemního fleetu odmítl (přesvědčil jsem vedení o nevhodnosti mít) kterýkoliv vůz této značky, ačkoliv vím, že jejich auta nejsou vůbec špatná a více méně mají můj respekt a značce samotné fandím. Ale... holt je mi milejší pozitivní vztah s mým sousedem (potažmo obchodním partnerem), než ze sebe dělat odpůrce vlastní krve. Popravdě jsem čekal, že české vedení Hyundai se po reakcích chytí za nos a svou marketingovou minelu se bude snažit nějakým způsobem napravit. Neděje se tak a tak jen zabíjejí například mimořádně povedený vůz, jakým je Tucson.
Češi mají několik svých podvědomě zakořeněných ikon. Komenského, Husa, Žižku a... Škodovku. Pokud mi někdo při prezentaci vlastního výrobku neustále podsouvá, že jedna z ikon České země je vlastně banda technických outsiderů, nejspíš se asi na.seru. Čili změna obchodní strategie by neuškodila.
Z technického hlediska nemám o korejské značce H/K téměř žádných pochybností, ale již tolikrát zmiňovaná a omílaná negativní reklamní kampaň se mi v hlavě usadila do povědomí poměrně dost hluboko a proto jsem do firemního fleetu odmítl (přesvědčil jsem vedení o nevhodnosti mít) kterýkoliv vůz této značky, ačkoliv vím, že jejich auta nejsou vůbec špatná a více méně mají můj respekt a značce samotné fandím. Ale... holt je mi milejší pozitivní vztah s mým sousedem (potažmo obchodním partnerem), než ze sebe dělat odpůrce vlastní krve. Popravdě jsem čekal, že české vedení Hyundai se po reakcích chytí za nos a svou marketingovou minelu se bude snažit nějakým způsobem napravit. Neděje se tak a tak jen zabíjejí například mimořádně povedený vůz, jakým je Tucson.
To jsi mě rozesmál : Škoda jako ikona vedle zmíněných velikánů. V kterém paralelním světě tohle platí? To už je pro čechy větší ikona Karel Gott nebo Jarda Jágr.
Nechápu rozdíl ve kvalitě a spolehlivosti hyu vs. kia. KIa je vyloženě kvalitně zpracovaná a H výrazně pokulhává....
jj ja som tiez zo sportage presiel na ix35 a horko to lutujem, buduci rok sa vraciam ku kii alebo idem k japoncom - podla cenovych poliktik predajcov ..
1) není to jen o reklamě, problém Hyundai ČR je evidentně mnohem hlubší. Viz aféra dealerů a protestů...
2) reklamní kampaň, jakkoliv ji odmítám, byla výborná z profesního hlediska. Agresivní, útočná. Ano, takto se získává tržní podíl. Jen jsem přesvědčený, že se měla změnit dříve, právě aby se lidem jako ty nebo já "nezajedla"...
3) přístup k reklamě se právě s Tucsonem změnil, jestli sis nevšiml. Je sice snad ještě vlezlejší, ale Tucson je prezentován jako nejlepší auto v širém vesmíru, zkrátka "a teď tu vládnu já" (vidíš jak je to vlezlé, že si to hned vybavím...)
2) reklamní kampaň, jakkoliv ji odmítám, byla výborná z profesního hlediska. Agresivní, útočná. Ano, takto se získává tržní podíl. Jen jsem přesvědčený, že se měla změnit dříve, právě aby se lidem jako ty nebo já "nezajedla"...
3) přístup k reklamě se právě s Tucsonem změnil, jestli sis nevšiml. Je sice snad ještě vlezlejší, ale Tucson je prezentován jako nejlepší auto v širém vesmíru, zkrátka "a teď tu vládnu já" (vidíš jak je to vlezlé, že si to hned vybavím...)
Z toho si nic nedělej. V některých ostravských autosalonech VW/Škoda s tebou jednají jako kdyby měli to nejlepší na světě a že by jsi skoro měl za vstup do jejich salónu platit jako za vstup do zámku či musea. Toto je jeden z důvodu mé nechutí k těmto značkám. Prodávat čistý mainstream a tvářit se jako prodejce Rolls-Royce je úlet. Přijde mi že arogance je firemní kultůrou koncernu.
no hele, zase ja mam ted zapujceneho megana nez mi vrati auto ze servisu a vzhledem k tomu, co je to za sunku, vubec nechapu, proc golfa neprodavaji za dvojnasobek 😉
jedine ak v designe a vybave, diesel je ten isty ako v ix35 akurat lemravejsi a zravejsi a podovozok je uplne rovnako ubuchany a uskakany ako v ix35. Pri dobrej cene to prekusnes, ale to by chcelo dat cca 2-3 tis. Euro dole
JJ design je u Hyundaie jen pozlátko, ač v případě Tucsonu dost povedené. Neboj, slev se určitě dočkáš, stačí chvilku počkat... 😉
topten
takze uz v cyklu WLTP pravdepodobne nekolikanasobne prekroceni NOx
a v realnem provozu a vetsim zatizeni prekroceni pravdepodobne radove.
v USA by na emise NOx neprosel, ale v evrope z tohe budou mit nekteri orgie, protože NEDC proleze.
co na tom, ze je auto jedovaty
a v realnem provozu a vetsim zatizeni prekroceni pravdepodobne radove.
v USA by na emise NOx neprosel, ale v evrope z tohe budou mit nekteri orgie, protože NEDC proleze.
co na tom, ze je auto jedovaty
Možná se mýlím, ale Hyundai má v USA větší kredit než vw. .... a bylo tomu tak i před dýzlgatěma.
Nemýlíš v Americe platí valeu for money. A tam si Hyundai od začátku dokázal vybudovat skvělé renomé. Dokonce jsou Američané kteří mají pocit že je to tak trochu jejich značka.
CHerokee
Hyundai vyrábí auta pro lidi, kteří nemají k autům vztah....tedy vnímají je jako já asi pračku. Proto nevadí špatná převodovka, motor a špatné jízdní vlastnosti autorovi testu. Pro mě to jsou základní priority. Nicméně mě zaráží, proč ten test takto napsaný je na webu fandů do aut...
Stejně vnimam Hyundai i ja. Auta pro ty co musi jezdit a je jim jedno jak , hlavně že dojedou.
Myslím, že není moc automatů, které by byly bezvýhradně chváleny i při ostřejší jízdě, snad jen nové ZF.
Troufám si odhadnout, že těch co si kupují mainstreamové SUV, v naftě, s automatem, a čekají od něj sportovní jízdní vlastnosti, moc nebude. Možná jen ty.
Běžný zákazník bude mnohem raději za komfort.
Jestli tě opravdu zaráží test Tucsonu na tomto webu, tak je s tebou asi něco v nepořádku.
Jinak ty vidíš v testu špatný motor?
Troufám si odhadnout, že těch co si kupují mainstreamové SUV, v naftě, s automatem, a čekají od něj sportovní jízdní vlastnosti, moc nebude. Možná jen ty.
Běžný zákazník bude mnohem raději za komfort.
Jestli tě opravdu zaráží test Tucsonu na tomto webu, tak je s tebou asi něco v nepořádku.
Jinak ty vidíš v testu špatný motor?
Já bych řekl, že dobrých automatů je docela dost. Nečekám sportovní jízdní vlastnosti, ale jízdní vlastnosti v rámci třídy, a tak je to myšleno. Zaráží mě, jakým způsobem je psán.
no keby si dlhodobo jazdil viac ix35 tych najsilnejsich dieslov (at aj mt) 4x4 a potom vyskusal ten at v novom tucosne zistis ze oproti ix35 je to zrava lemra (preco asi splna e6 ?). A to som mal na test tucsona co mal uz nakrutenych 16.000 km
Po Dieselgate bude úplně každé nové dieselové auto, hlavně včetně VW spolku, žravá lemra.
To dost sedí, a myslim, že tak přemýšlí i kupci Hyundaie. Pár takových znám.... a byli to třeba jezdci Octavií. Méně pěnez - auto poslouží jako lednička či pračka, pak vyhodit 😄 Tam Hyundai je silná. Taky je mi jedno, jestli je lednička černá, nebo stříbrná a jak má tvarovené dveře a co má pod kapotou... 😄
tak tedy co ma lednicka pod kapotou (lepe receno za dvermi) to me naopak zrovinka na lednici velmi zajima 😉.
No, osobně znám případ, kdy kamarád měl Tigiho s 2 tsi a po nájezdu 60tis nějaká vada na motoru s opravou za 60tis. Během užívání se mu tam kazilo kde co. Teď koupil právě tohohle frajera a zatím jeho hodnocení je, co se užívání týká, ve všem lepší než právě tigo. Spolehlivost zatím hodnotit nemůže, má ho jen krátce. Ale říkal, že horší to už být než s jeho tigim, nemůže. Jinak vw byl u něj jak v bavlnce.
_Karel_
Docela mě zaujalo, že klidnou jízdou po okresce nelze srazit spotřebu pod 7,5l, a přitom celkový průměr je 7,9l.
Jinak za téměř shodnou spotřebu ve zdejším testu jezdila Audi Q5 2,0TDI, to jen k tomu, jak to auto žere jak prokopnutý. [odkaz]
Jinak za téměř shodnou spotřebu ve zdejším testu jezdila Audi Q5 2,0TDI, to jen k tomu, jak to auto žere jak prokopnutý. [odkaz]
Tak za tou vyšší spotřebou je určitě euro6, kterou se Hyundai rozhodlo plnit bez pomoci SRC. To pak vyžaduje "vypalovací cyklus" a extra juice....... 😉
sokar6666
Du si zrušit účet a přestávám sem chodit! Ten debilní vy***nej systém na kapitoly mě neskutečně sere. Pokud to čtou troubové moderátoři , tak prosím o ban a zrušení účtu.
Díky moc :no:
Díky moc :no:
rohYpnol
Původně jsem měl Vošickému hodně za zlé, jak tu zabetonoval novinářskou smetánku a klíčky jim zkrátka neda la nedal...
Jenže on to vlastně vůbec není špatný tah jak se ukazuje. Díky reklamě, která je všude, je řada lidí zvědavých. Tak jakej ten novej Hjundaj je? Jenže pravidelný stereotyp testů, kdy Hyundai tradičně prohraje se Škodou všechny srovnávací testy novinářů díky celkové komplexnosti Škody je zbořen. Takže nezbývá než jet nový háčko projet k nejbližšímu dealerovi a každej zatraceně dobře ví, že zákazníka, kterýho nedostaneš do síně k porážce, nikdy nerozporcuješ...
Vošický tak vlastně jen nastavil zrcadlo prohnilémi svěětu české automobilové novinařiny...
Mě jen nezbývá než smutně si postesknout, že co u nás je nemožné, u bratrů Slováků funguje na 100%. Hyundaie jsou normálě k dispozici, autožurnál funguje zcela bez problémů a uveřejňuje jeden kvalitní test za druhým...
U nás? Kdo by to byl čekal, vedle těžce komerčního autosalonu tu pardoxně nejlíp dopadlo auto-moto-revue... Koneckonů i tam Hyundaie v testech proběhly.
Tenhle test? Nevím, nečtu, na kapitoly z vysoka ... :-!
Jenže on to vlastně vůbec není špatný tah jak se ukazuje. Díky reklamě, která je všude, je řada lidí zvědavých. Tak jakej ten novej Hjundaj je? Jenže pravidelný stereotyp testů, kdy Hyundai tradičně prohraje se Škodou všechny srovnávací testy novinářů díky celkové komplexnosti Škody je zbořen. Takže nezbývá než jet nový háčko projet k nejbližšímu dealerovi a každej zatraceně dobře ví, že zákazníka, kterýho nedostaneš do síně k porážce, nikdy nerozporcuješ...
Vošický tak vlastně jen nastavil zrcadlo prohnilémi svěětu české automobilové novinařiny...
Mě jen nezbývá než smutně si postesknout, že co u nás je nemožné, u bratrů Slováků funguje na 100%. Hyundaie jsou normálě k dispozici, autožurnál funguje zcela bez problémů a uveřejňuje jeden kvalitní test za druhým...
U nás? Kdo by to byl čekal, vedle těžce komerčního autosalonu tu pardoxně nejlíp dopadlo auto-moto-revue... Koneckonů i tam Hyundaie v testech proběhly.
Tenhle test? Nevím, nečtu, na kapitoly z vysoka ... :-!
Autosalon je hodně komerční, přitom má největší potenciál. Asi nejlepším zdrojem nezaujatých informací jsou blogy nadšenců. Něco na té tvé úvaze je.
Comprs
takovy srot bych si nikdy nekoupil divim se ze to tady na autocz recenzujete....
Vítej vypatlánku, tvoje primitivní zvratky jsem tady dlouho postrádal. >😁 >😁 >😁
Jinak se zdá, ze dost velké procento vypatlancu mezi diskutéry na ACZ pochází z Moravskoslezského kraje.
Jinak se zdá, ze dost velké procento vypatlancu mezi diskutéry na ACZ pochází z Moravskoslezského kraje.
Když bych si nikdy nekoupil korejce, ale ani VW, Audi maximálně nové a to jenom možná a čínské Volvo mi taky nesmí do baráku, tak patřím do jaké skupiny? >😁
K teoretikům... Pokud někdo opravdu vybírá auto, tak jedině způsobem, aby mu sedlo.
Cenově, prostorem, motorem, jízdním projevem, posazem atd...
Pokud někdo apriori napíše něco jako ty, pak se obávám, že vybírá jen virtuálně na inzertních serverech a pitvoří se pokud narazí na svý "neoblíbený". 😉
Cenově, prostorem, motorem, jízdním projevem, posazem atd...
Pokud někdo apriori napíše něco jako ty, pak se obávám, že vybírá jen virtuálně na inzertních serverech a pitvoří se pokud narazí na svý "neoblíbený". 😉
Ano, když vybírám 3l, pohon na zadek a manuál tak mi ani jdeno z jmenovaných nesedí takže nevím, kde je problém? 😄
Do jaké skupiny patrís je podle tvého príspevku celkem jasné, Jenom nevím kde bydlís.
eXp10it
Je rok 2015 a já teprve teď zjistil že se to auto jmenuje tucson. Opravdu jsem si až do teď myslel že jde o tuscon.
Jaros71
Na auto jsem se byl před pár dny se zájmem podívat.
Firemní CR-V šlo na servis do Hondy , a kluci korejský mají autosalon nedaleko.
První dojem z nového SUV byl výborný , design karoserie se fakt povedl.
Zklamání v interieru jsem očekával , ale že bude až takové?
Snad jen průměrný design celého vnitřku , trošku humpolácký volant , nešikovnou špatně nastavitelnou opěrku na loket , a nepříliš moderně vyhlížející kapličku přístrojů , otlačené koleno od středového špatně tvarovaného tunelu s průměrnými sedadly , v autě za 800 tis. , bych tedy nečekal ani náhodou.
Dominantní skleněná střecha dojem vylepšila částečně.
Trend el.parkovací brzdy je v SUV tragedie..bohužel není vyjímkou.
Nepochopitelně auto nemá tunel na lyže či delší předměty ani sklopné střední opěradlo , jako třeba Santa Fe..či prakticky celá evropská konkurence.
To že tady bude toto SUV vládnut , je snad jen korejské zbožné přání.
Auto mělo rezervu , což považuji za samozřejmost a chválím.
Ale kufr je mělký , moc toho evidentně nepojme. Na tak velké SUV nic moc.
Testovací jízda neproběhla , prodejce po několika dotazech proč auto nemá to či ono a nejde to objednat , vypadal už dost otráveně.
Firemní CR-V šlo na servis do Hondy , a kluci korejský mají autosalon nedaleko.
První dojem z nového SUV byl výborný , design karoserie se fakt povedl.
Zklamání v interieru jsem očekával , ale že bude až takové?
Snad jen průměrný design celého vnitřku , trošku humpolácký volant , nešikovnou špatně nastavitelnou opěrku na loket , a nepříliš moderně vyhlížející kapličku přístrojů , otlačené koleno od středového špatně tvarovaného tunelu s průměrnými sedadly , v autě za 800 tis. , bych tedy nečekal ani náhodou.
Dominantní skleněná střecha dojem vylepšila částečně.
Trend el.parkovací brzdy je v SUV tragedie..bohužel není vyjímkou.
Nepochopitelně auto nemá tunel na lyže či delší předměty ani sklopné střední opěradlo , jako třeba Santa Fe..či prakticky celá evropská konkurence.
To že tady bude toto SUV vládnut , je snad jen korejské zbožné přání.
Auto mělo rezervu , což považuji za samozřejmost a chválím.
Ale kufr je mělký , moc toho evidentně nepojme. Na tak velké SUV nic moc.
Testovací jízda neproběhla , prodejce po několika dotazech proč auto nemá to či ono a nejde to objednat , vypadal už dost otráveně.
webpaja
Tak mi to nedalo a projel jsem si testy kompaktních SUV s podobnou motorizací a ejhle, ona je spotřeba kolem 8-9 litrů standart!
S podobným autem nejezdím, i o třídu větší gazíky umí s třílitr jezdit za to samý, ale Tucson není rozhodně žádným užrancem mezi konkurencí.
Nečtu tenhle tištěný brak, stejně jako jeho AT apod... A dělám dobře.
S podobným autem nejezdím, i o třídu větší gazíky umí s třílitr jezdit za to samý, ale Tucson není rozhodně žádným užrancem mezi konkurencí.
Nečtu tenhle tištěný brak, stejně jako jeho AT apod... A dělám dobře.
Taky už jsem to tu psal- Q5 2,0TDI ta samá spotřeba. Automat+4x4+ SUV+ Euro6 - čemu se divit.
Myslím, že webpaja myslel gazíky o třídu výš než Q5.
"projel jsem si testy kompaktních SUV s podobnou motorizací a ejhle, ona je spotřeba kolem 8-9 litrů standart!"
Emel
Začínám Tuscony pravidelně potkávat a musím uznat, že se to auto fakt povedlo, i v šedi silnic vypadá dost dobře... nerad to říkám, ale ve finále líp, než CX-5.
Nu což - bravo Hyundai :yes:
Nu což - bravo Hyundai :yes:
O CX-5 se psalo to samý, když to byla novinka. Za pár let splyne Hyundai stejně rychle jako ti ostatní. Interiér jsem si pořádně prošel a prohmatal a auto se podle mě rozhodně nepovedlo. Ač interiér využívá i nějaké ty lepší materiály, celek působí dost levně. Cítil jsem se tam jako ve Forestrovi, který ale už nějaký ten pátek na trhu je a navíc nabízí jiné kvality než dobrý interiér. Displej u klimy působí jak z 90. let. Proč tam nedají buď řešení bez displej (levné a uživatelsky příjemné) a nebo když už, tak s lepším displejem. Když Tuscon nemá kvalitní a hezký interiér, tak bych očekával třeba dobré jízdní vlastnosti, zajímavý motor a spotřebu. Ani jedno se však nekoná. Zmíněná spotřeba je přímo otřesná. U benzínu až směšná (Forester XT - 9l, Mazda G192 - do 10l). Takže nezbývá než doufat, že Hyundai opět bude kralovat nízkou neceníkovou cenou a bude bez průserů á la echt super TSI nebo 2,2 diesel Mazdy.
Mr. Bunda
Co mají znamenat zase ty reklamy po každých třech fotkách ve fotogalerii? Jděte s tím do pr....!!! :no:
Hyundaie se nehvězdičkujou?
Překvapilo, že olizovači plastů ze SM se už nepotřebují mazlivě tulit k horní části palubní desky jako u jiných, preferovaných aut...
Taky mě dostává, že nezmínili ne zrovna nejlepší přední sedadla. U týhle výbavy vyšperkovaný nejlevnější kůží (jako spousta dalších samosebou). Nižší výbavy mají hrubší a na dotyk nepříjemnou látku.
ale som rad ze vobec aspon nejaky test hyundaia tu po polroku konecne mame.... sice to uz tento mizerny "korejsky rok" na tejto stranke nezachrani ( cakam aj na genesis, aj na facelifty ria picanta vengy i30 i40, santafe-cka aj ceed s turbom ) ale aspon mala naplast.... ked uz nic.... snad buduci rok bude lepsi... a tych testikov uz bude viacej ... dufajme...
ono kia je na tom snad aj horsie .... dva testy jedneho a defakto toho isteho sorenta.... a jediny testik ceedu aj to s klasickou atmo ( v case ked prisla novinak s turbom ) ... je kus podpasovka .... ale co uz... 😄 ... existuju aj ine weby nastastie
je pravda ze na ceed s turbom sa caka aj inde... jeho "cesko-slovenskych" testov je stalo relativne malo....
genesis aj ix20 uz mas jasne... aj i30 po facelifte najdes... tusim aj i40 ..... aj tucson uz tiez bol na nejednom vasom webe ....
[odkaz]
Ja se jenom ptám kdy budou ty tvoje slíbené analýzy. Ti totiz vetsinou píses takové nesmysly ze se dobre pobavím. A dobré zábavy není nikdy dost. >😁 >😁 >😁
Mohl bys sem hodit pár podrobností. To by teprve byla sranda. >😁 >😁 >😁
Běžte si to vyříkat někam jinam.
Vzhledem k tomu ze webpaja te nikdy nenapomenul tak jak treba me, dokonce ti nekolikrát v tvých primitivních útocích asistoval, tak to jiste bude povazovat za hodnotnou cást diskuse.
Požaduji přiřazení elitní složky V12.
😉
Žeby problémy s nezávislosťou?!
Ty si Tucsona jel ? Je to pořád tak jízdně nezáživné auto pro holky, jako Sportage/ix35 s přeposilovaným řízením, kdy nemáš žádnou odezvu od kol? Tohle mne odradilo nejvíce, nýbrž pro někoho to může být zase plus, nenáročné auto na popojíždky po městě, dobře ovladatelné 😄