Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Hyundai Tucson 2.0 CRDi 4x4 AT – Frajer

Po modelech Tucson a ix35 je tu zase Tucson. Kompaktní SUV od Hyundaie střídá jména i styly, to nejnovější vypadá jako trefa do černého. Zadařilo se konstruktérům stejně jako designérům? Odpoví vrcholná kombinace dieselu, automatu a pohonu 4x4.
Zpět na článek
21. 11. 2015 10:06
21. 11. 2015 10:38
21. 11. 2015 10:41
21. 11. 2015 11:00
21. 11. 2015 11:23
21. 11. 2015 15:42
21. 11. 2015 21:41
21. 11. 2015 21:40
21. 11. 2015 11:25
21. 11. 2015 13:53
21. 11. 2015 13:59
21. 11. 2015 14:13
21. 11. 2015 15:57
25. 11. 2015 21:29
21. 11. 2015 15:53
21. 11. 2015 16:19
21. 11. 2015 18:03
21. 11. 2015 18:31
22. 11. 2015 00:37
23. 11. 2015 08:29
21. 11. 2015 15:50
21. 11. 2015 21:46
21. 11. 2015 18:28
21. 11. 2015 19:00
21. 11. 2015 12:33
21. 11. 2015 13:12
21. 11. 2015 16:12
21. 11. 2015 17:00
21. 11. 2015 17:57
21. 11. 2015 20:10
21. 11. 2015 23:40
22. 11. 2015 16:33
22. 11. 2015 18:50
23. 11. 2015 13:25
25. 11. 2015 22:51
21. 11. 2015 08:04
A co je zas tohle?:)
myslel jsem si, že se mi stránky pomalu načítají, a ten obrázek se tam nakonec objeví, ale není tam ;-)
Hyundaie se nehvězdičkujou?
Rozbalit vlákno
51
21. 11. 2015 08:25
Re: A co je zas tohle?:)
Samozřejmě že ne, tohle je test Světa Notorů. Poznáš stylizaci i trapnost vyznění celýho testu.
Překvapilo, že olizovači plastů ze SM se už nepotřebují mazlivě tulit k horní části palubní desky jako u jiných, preferovaných aut...
Taky mě dostává, že nezmínili ne zrovna nejlepší přední sedadla. U týhle výbavy vyšperkovaný nejlevnější kůží (jako spousta dalších samosebou). Nižší výbavy mají hrubší a na dotyk nepříjemnou látku.
Avatar - 3_diamanty
21. 11. 2015 08:35
Re: A co je zas tohle?:)
asi aj preto tu chybaju hviezdy v hodnoteni ze je to testik zo SM a nie domaci test...

ale som rad ze vobec aspon nejaky test hyundaia tu po polroku konecne mame.... sice to uz tento mizerny "korejsky rok" na tejto stranke nezachrani ( cakam aj na genesis, aj na facelifty ria picanta vengy i30 i40, santafe-cka aj ceed s turbom ) ale aspon mala naplast.... ked uz nic.... snad buduci rok bude lepsi... a tych testikov uz bude viacej ... dufajme...
21. 11. 2015 08:36
Re: A co je zas tohle?:)
Znovu...manažer Vošický odmítá půjčovat auta k redakčním testům. U Kie by měla být lepší situace.
Avatar - 3_diamanty
21. 11. 2015 08:41
Re: A co je zas tohle?:)
este som zabudol aj na fl ix25 a nove i20 coupe .... ale to je uz jedno.... ;-)

ono kia je na tom snad aj horsie .... dva testy jedneho a defakto toho isteho sorenta.... a jediny testik ceedu aj to s klasickou atmo ( v case ked prisla novinak s turbom ) ... je kus podpasovka .... ale co uz... :-) ... existuju aj ine weby nastastie
21. 11. 2015 08:42
Re: A co je zas tohle?:)
Já testy H/K nikde moc nevidím, takže co půjčí to se otestuje ;-)
Avatar - 3_diamanty
21. 11. 2015 08:44
Re: A co je zas tohle?:)
ale su... tucson aj fl i30 aj i40 .. ich testy najdes aj fl ria alebo vengy ci ix25 ;-) .. aj genesis... len tu akosi nic...

je pravda ze na ceed s turbom sa caka aj inde... jeho "cesko-slovenskych" testov je stalo relativne malo....
21. 11. 2015 08:46
Re: A co je zas tohle?:)
Genesis vím...ten byl na autorevue.cz. Naopak bandička na AF už netestuje snad vůbec nic, což se, vzhledem k hovadinám co z nich padají, ani nedivím.
Avatar - 3_diamanty
21. 11. 2015 08:48
Re: A co je zas tohle?:)
na auto manii je test i20 coupe ... a celkom fajn ;-)

genesis aj ix20 uz mas jasne... aj i30 po facelifte najdes... tusim aj i40 ..... aj tucson uz tiez bol na nejednom vasom webe ....
21. 11. 2015 08:51
Re: A co je zas tohle?:)
Nevím, nezaměřuju se na to, jen vím o bojkotu českého Hyundai ;-)
Avatar - 3_diamanty
21. 11. 2015 08:56
Re: A co je zas tohle?:)
nemam nic proti 8 testom superba za pol rok..... ak by tu boli nejake aspon 4 testiky hyundaia a 4 kie v protivahe... ale takto je to dost zvlastne.... neviem ci si si vsimol.... napriklad otestovali 4-5 audiny zaciatkom roka v priebehu mesiaca a potom bum... dlho dlho nic .... chyba mi vyvazenost... niektore auta sa testuju 3 od tej istej znacky za jeidny mesiac a potom rok o nich nepocujes..... a niektore ako skoda tu mas kazdy zase druhy den ... a testuju sa zabehnute kusky rapidov yetin a podobne..
21. 11. 2015 08:58
Re: A co je zas tohle?:)
Mám obavu, že redakce si může max buknout termín na otestování, kdy zástupce značky připraví novinářský vůz. Nic víc za tím není.
Avatar - 3_diamanty
21. 11. 2015 09:00
Re: A co je zas tohle?:)
ved hej... co uz... ja viem... len konstatujem
21. 11. 2015 23:12
Re: A co je zas tohle?:)
Tak tenhle Tucson se sem dostal mozna i diky tomu, ze jsem ho na blogu pochvalil >:D
21. 11. 2015 08:48
Re: A co je zas tohle?:)
Naopak my máme to štěstí, že sem přichází dost často kovaný odborník.
21. 11. 2015 08:52
Re: A co je zas tohle?:)
To si asi nemusím brát osobně :-)
21. 11. 2015 08:53
Re: A co je zas tohle?:)
Nemusíš. Jinak já mám rád testy na vybermiauto.cz
21. 11. 2015 08:54
Re: A co je zas tohle?:)
Já nejradši sednout, projet a pak si to prodiskutovat nebo porovnat s některými testy :-)
21. 11. 2015 23:14
Re: A co je zas tohle?:)
Deset palcu\!
21. 11. 2015 16:35
Re: A co je zas tohle?:)
Tady je jeden dobrý test,jen míň kritický :-)
[odkaz]
Re: A co je zas tohle?:)
Vypku od Frydku, cekám na tvoje "prínosné analýzy", at je na víkend nejaká zábava. Tak makej.
21. 11. 2015 10:44
Re: A co je zas tohle?:)
Tobě už vážně švihlo.
Re: A co je zas tohle?:)
Zdá se ze popisujes stav ve kterém se sám nacházís. >:D >:D >:D

Ja se jenom ptám kdy budou ty tvoje slíbené analýzy. Ti totiz vetsinou píses takové nesmysly ze se dobre pobavím. A dobré zábavy není nikdy dost. >:D >:D >:D
21. 11. 2015 11:03
Re: A co je zas tohle?:)
Máš recht. Já tady taky chodím za zábavou. Co potřebuji si přečtu. I bez nějakých zbytečných detailu . No a pak se už těším jen na tebe. >:D
Re: A co je zas tohle?:)
Vzhledem na ty vlhké banánové sny které te cekají doma ti nic jiného nezbývá, Stací si predstavit jak to vypadá se vsemi souvislostmi. >:D >:D >:D

Mohl bys sem hodit pár podrobností. To by teprve byla sranda. >:D >:D >:D
21. 11. 2015 11:17
Re: A co je zas tohle?:)
Sorry, ale tohle plevelení diskuzí nechápu ;-\

Běžte si to vyříkat někam jinam.
Avatar - Ji/Ri
21. 11. 2015 11:26
Re: A co je zas tohle?:)
:yes: ...nicméně vinu bych neviděl na straně diskutujících, ale na straně redakce. Jenže holt si šaška drží, aby asi zvyšoval klikání. Nedávno se diskuze po dlouhé době vyvíjely příznivým směrem, teď už je to poplatné zaměření webu. Beru to jako zábavu... ;-)
Re: A co je zas tohle?:)
Vítej pomlouvači a lháři. Tvoje slinty obcas baví ale mel bys pridat. >:D >:D >:D
Avatar - Ji/Ri
21. 11. 2015 11:37
Re: A co je zas tohle?:)
Potrefená husa? .... IPo, když se tu tak často oháníš čmucháním a vyhrůžkama s tím, že budeš donášet, práskat a udávat..... malá otázka: posílal jsi v době před rokem 1989 udání na své spoluobčany? Mě to napadlo, když jsi byl takový posmutnělý 17. tento měsíc. To jsi měl asi žně, ne? ... a teď už ti pšenka nekvete, tak si chodíš vylívat žluč na různá fóra? Máš to zapotřebí? Jsi opravdu takový duševní mrzák, aby ses bavil na této úrovni? Nechceš raději občas hodit nějaký vtip, než tady ze sebe dělat vedlejší produkt odpadové bulvární novinařiny? Nevadí ti, že jsi nechtěné, ale z nízkých důvodů držené dítě na tomto webu?
Re: A co je zas tohle?:)
Ne, nechci občas hodit nějaký vtip. Mám lepsí nápad na zábavu. Budu sem házet tvoje starsí príspevky které obsahují vulgární fekální vulgarity které by normální clovek nevyslovil, primitivní a absurdní pomluvy a lzi, Az budu mít chut tak to sem budu házet jedno za druhým at si ti kterí to tehdy prehlédli mají prílezitost vychutnat ceho je schopný jeden vypatlaný naterac z Moravskoslezského kraje který si ríká podnikatel.

Vzhledem k tomu ze webpaja te nikdy nenapomenul tak jak treba me, dokonce ti nekolikrát v tvých primitivních útocích asistoval, tak to jiste bude povazovat za hodnotnou cást diskuse.
Avatar - Ji/Ri
21. 11. 2015 12:05
Re: A co je zas tohle?:)
A nechceš nám tu napsat, jakou pozici máš mezi novináři? .... Odpověz: udával jsi za komunistů? Byl jsi udavač?
Avatar - miromen
21. 11. 2015 11:44
Re: A co je zas tohle?:)
Tebe bavi ostatni , zatimco ty baviš ty ostatni a jako hřička přirody si to neuvědomuješ. :yes:
Re: A co je zas tohle?:)
Mirku z Havířova, mozná to jeste nevís ale ve zdejsích diskusích jediný vypatlánek z Havířova.
Avatar - miromen
21. 11. 2015 11:55
Re: A co je zas tohle?:)
Hlavně že mam dobrou stolici a nejde ze mě to co maš ve sve hlavě.
21. 11. 2015 11:31
Re: A co je zas tohle?:)
IPAtlane dieta redakcie zarabajuce cash :yes: >:D >:D >:D
Re: A co je zas tohle?:)
Skoro bych uveril ze to myslís vázne. Kdybych si nepamatoval prípady kdy jsi se podobného plevelení nadsene úcastnil. >:D >:D >:D
Avatar - IPA? CO JE TO ZA CYPA?
21. 11. 2015 11:43
Re: A co je zas tohle?:)
Gilgííte, přestaň tu poštěkávat po všech ostatních. Chováš se jako vesnický pejsek za plotem, kdo pojde, haf, haf. To není hodné ani bolševika.
Re: A co je zas tohle?:)
Já se chovám jako vesnický pejsek? A to ríká zrovna čivava? >:D >:D >:D
Avatar - IPA? CO JE TO ZA CYPA?
21. 11. 2015 11:55
Re: A co je zas tohle?:)
To na věci nic nemění.
Požaduji přiřazení elitní složky V12.
26. 11. 2015 22:23
Re: A co je zas tohle?:)
IPA je velký cyp, s tím nic neuděláš
21. 11. 2015 11:45
Re: A co je zas tohle?:)
Ale sme si to ako chlapi vysvetlili a ja sa tak k tebe chovam,ale fakt ty mas zapotreby vecnych utokov na ostatnych?Skus mi teda sam vysvetlit preco redakcia nezasahuje proti reciam,ktore nesuvisia s temou?Nemyslim len tvoje reakcia,ale aj na provokacie inych diskuterov.Mam uprimny pocit,ze im to vyhovuje,lebo pritahujes pozornost a im rastie sledovanost na zaklade ,ktorej viac zarabaju.a pritom by stacilo keby tu bol admin co by premazaval prispevky nesuvisiace s temou,ale to asi ACZ nepotrebuje,lebo im vyhovuje,ze im na webw robi sarapatu ich "utocno-obranne" dieta..
Avatar - Ji/Ri
21. 11. 2015 11:48
Re: A co je zas tohle?:)
Mám pro tebe partnerku .... [odkaz]
;-)
21. 11. 2015 12:20
Re: A co je zas tohle?:)
Nebudu plevelit,ale plně s váma souhlasím :yes:
21. 11. 2015 15:29
Re: A co je zas tohle?:)
Já se tomu IPOvi ani nedivím že z vás má takovou legraci. Jen se tu objeví už se seběhnete jak voříšci z celé vesnice kteří štěkají na traktor. IPA si jede vesele dal a vy se můžete zbláznit. Kdyby jste ho ignorovali tak nám tady maximálně napíše něco ze své studnice znalosti a proto kvituji z povděkem že ho tu máme. Prostě se chováte stejně jako on a bohužel máte pocit že jste lepší a máte morální právo ho peskovat. Nemáte, jste na stejné úrovni . Nejkomičtější z vás jste převzali jeho starší nicky či přesněji jejich zkomoleniny, jde vidět jak na něj moc myslíte a už čekáte kdy něco napíše.
21. 11. 2015 15:39
Re: A co je zas tohle?:)
Ono je to presne naopak. Diskuze, kterych se neucastni, jsou v klidu. Podobne konflikty vznikaji az v pripade, ze zacne rypat do redakce, nebo diskuteru. Je sice fakt, ze se nekdy mezi temi odpady a slintaly najde nejaka vecna poznamka, ale to situaci nijak nemeni. Ale mas pravdu, ze tech, kterym by vadil je malo. Nekoho se s nim bavi hadat, nekomu imponuji jeho znalosti...
Avatar - Ozzman
21. 11. 2015 16:04
Re: A co je zas tohle?:)
Taky né všechny, ale když přijde IPA nezůstane kámen na kameni, ale on má alespoň znalosti, pak jsou tady zarputilí dojmologové co střílí analýzy od boku a arogantně napadají (a na všechny se nabalují typičtí odpůrci a nebo přikyvovači), nebo jsme tu my ostatní co tu plácáme a občas se taky v rámci diskuze necháme strhnout >:D
Avatar - Ji/Ri
21. 11. 2015 18:11
Re: A co je zas tohle?:)
Každopádně si myslím, si "ipové" nestojí za zbytečnou diskuzi. To bychom pak mohli probírat i střevní potíže staré Vajtyngrové.... ;-) Podle toho, jak tu vyskakuje a vyhrožuje udáváním, tak si o něm moc dobrého myslet nemůžu a v běžném životě by zřejmě do mého okolí nepatřil, ale tady může být jiný a reálně jinak, nehodnotím. Ale baví mě, často vybuchnu smíchy při jeho hláškách, na spoustu věcí máme stejný pohled.... díky tomu, že má přístup pro novináře na weby, kde se jiný nedostane, nebo dostává echo na info a dění dříve, tak nás tu občas obohatí o nějaké info, které na acz nezazní ať už z jakéhokoliv důvodu. Hlavně, že je sranda. :-)
21. 11. 2015 10:46
Re: A co je zas tohle?:)
Zúfalá redakcia, ktorá nemá ani to, aby si k redakčným testom zapožičala auto mimo importéra.
Žeby problémy s nezávislosťou?!
24. 11. 2015 12:46
Re: A co je zas tohle?:)
to máš jedno, tady tuto hajtru horsta fuchse bych doma z technických důvodů nestrpěl. o airbazích se už mezi lidmi začíná mluvit taky. nějaká rádoby líbivost z obrázků s tím nemá co dělat. od hnůjdé raději co nejdál pryč.
Avatar - CarlosOstrava
25. 11. 2015 10:16
Re: A co je zas tohle?:)
Co je s airbagy? Máš nějaké relevantní info?
Avatar - Ozzman
21. 11. 2015 16:08
Re: A co je zas tohle?:)
No... v době, kdy "domácí" v plastech šetří, je trend je buď popsat že jsou alespoň hezké a strašně kvalitní (když už nejsou měkčené) a poslední dobou se radši přestává popis interiéru skoro vytrácet a hodnotí se jiné věci, kde jsou určité automobilky silné >:D

Ty si Tucsona jel ? Je to pořád tak jízdně nezáživné auto pro holky, jako Sportage/ix35 s přeposilovaným řízením, kdy nemáš žádnou odezvu od kol? Tohle mne odradilo nejvíce, nýbrž pro někoho to může být zase plus, nenáročné auto na popojíždky po městě, dobře ovladatelné :-)
21. 11. 2015 16:57
Re: A co je zas tohle?:)
Je to vůbec kůže? U levných kožených čalounění, pokud tam vůbec nějaká kůže je, tak jen na pár místech. A určitá část zákazníků snad i preferuje "nekožená kožená" čalounění.
Nejen v Nošovicích
"Jeho rod má kořeny v daleké Jižní Koreji, vyvinuli jej ale v Německu. Jmenuje se po americkém městě v Arizoně a vyrábí se ve slezských Nošovicích" - Hyundai Tucson se nevyrábí jen v Nošovicích.

Ale konecne se soudruzi z ACZ rozhodli publikovat test dulezité novinky jednoho z nejvetsích svetových výrobcu automobilu.
Rozbalit vlákno
10
21. 11. 2015 08:29
Re: Nejen v Nošovicích
Ale to nic nemění na tom, že se jedná o veskrze globální produkt ne? ;-)

ACZ jen publikuje to, co otiskl SM. Evidentně ještě Vošický nekomunikuje s celou novinářskou obcí. Na druhou stranu jestli očekává jen pozitivní hodnocení, tak ať si novinářský auta strčí za klobouk ;-)
Re: Nejen v Nošovicích
Psal jsem ze to neco mení?

Samozrejme je to text SM, ale lepsí nez nic, Jinak me Vošický nezajímá a testy vetsinou nectu, necetl jsem ani tento. To co me zajímá a vadí je neobjektivita ACZ.
21. 11. 2015 08:42
Re: Nejen v Nošovicích
Ten test nezmiňuje největší klad Tucsonu...za velmi slušnou cenu dává výbavu, kterou konkurence ani nenabízí. Pak se dá pár věcí omluvit, ale pan redaktor radši lízal plasty...
21. 11. 2015 15:18
Re: Nejen v Nošovicích
Podobná situace, jako s Genesis...
21. 11. 2015 15:35
Re: Nejen v Nošovicích
Plný souhlas. Dobré auto za dobrý peníz. Pokud si člověk nepotřebuje zvedat sebevědomí luxusní značkou poslouží více než dobře a navíc skvěle vypadá.
21. 11. 2015 18:26
Re: Nejen v Nošovicích
sorry dobre auto za dobry peniaz bola ix35, toto je dobre auto za prilis velky peniaz. Skuste sa povozit v cx-5, foresteri a potom v tucsone - riesil som plnky a benziny. Tucson sa na ceste na cx-5 nechyta a na forester zase v terene. Pritom je len o cca 1.000 Euro lacnejsi ako cx-5 (2,5) alebo forester(2.0) benziny v plnke.
ix35 som kupil lebo bola total v plnke najsilnejsi diesel za 26.000,- Euro vcitane niekolkych bonusov ako napr. vratenie penazi za prihlasenie a samsung s4 zdarma k tomu.
Opakujem toto je dobre auto ale drahe, okrem toho ten podovozok oproti ix35 vobec nie je az taky dobry a automat je vacsia a zravejsia lemra oproti ix35.
22. 11. 2015 11:28
Re: Nejen v Nošovicích
Presne tak!

Doba cenovo dostupneho IX35 skoncila.
TUscon je so zakladnymi motormi 1.6 benzin nenormalne nenazrany a s 1.7 diesel = 13,7 s na stovku nenormalne pomaly. SIlnejsie motory = benzin nenormalne zravy, diesel nic moc. Motoricky tragedia, automat tiez nevychvalili. Navyse je to drahe.

Radsej cx5 alebo forester.

Ale v zahranici ma celkom dobre testy, na cenu taki citlivi nie su a jazdne vlastnosti od tusconu bohvieake neocakavaju...
21. 11. 2015 15:14
Re: Nejen v Nošovicích
Pan Vošický na mě působí dojmem spíše likvidátora značky, jako člověk, který absolutně nemá ponětí o správném a umírněném marketingu.
Avatar - Ji/Ri
21. 11. 2015 18:04
Re: Nejen v Nošovicích
....na druhou stranu dostal značku do povědomí.
21. 11. 2015 21:38
Re: Nejen v Nošovicích
no o tom nic nevim. znacku jsem znal davno pred tim, nez tam ten magor zacal delat zagorku. myslim si ze i vetsina verejnosti vi o hyudai a nosovicke tovarne (a vedeli o ni drive nez zacala vyrabet), ale jmeno vosicky jim nic nerika...
Avatar - chetoos
21. 11. 2015 10:06
Tucson
Model Tucson je pro mě jasným favoritem na titul auto roku 2015. Oproti modelu IX35 je to neskutečný krok dopředu. Vypadá velice dobře, skvěle jezdí a nabízí za dobrou cenu hodně výbavy. Hyundai si teď spíš musí vyřešit jak zvýšit prodeje a rozšířit svou dealerskou síť, kterou tak dlouho budovali až ji nakonec ztratili. začal bych u vyhození pana Vošického z vedení, nechápu, že tam vůbec ještě je.
Rozbalit vlákno
26
21. 11. 2015 10:38
Re: Tucson
Souhlas.Vošický měl být už dávno klientem úřadu práce.
Avatar - Bubáq
21. 11. 2015 10:41
Re: Tucson
Moc se omlouvám, že do toho nadšení na Tucsonem skáču, ale ta spotřeba je fakt úděsná... a to i pro takhle vysoké, hmotné SUV se 6AT. Takovou spotřebou by se auto roku 2015 "chlubit" nemělo. Já sám mám 2,0 diesel s měničovým automatem a auto o vyšší hmotnosti, než Tucson, ale spotřeba od počátku byla pod 7 l na sto, nyní 6,4 litrů dlouhodobě. To mi přijde přiměřené.
Ale mám pochopitelně odstup od testu SM: nevím, jak jsou jejich redaktoři zvyklí jezdit. Více testů ukáže lépe, jaká je skutečnost u nového auta.
21. 11. 2015 11:00
Re: Tucson
Spotřeba Tucsonu bude vysoká, dokud nepřidají SCR kat. pro AdBlue. Jakmile začala platit norma Euro 6 je podle mého názoru nezařazení SCR daleko spíše nevýhoda než výhoda. Motor bez SCR se při tak přísném emisním nastavení dusí a žere...
21. 11. 2015 11:23
Re: Tucson
euro 6 plati od zari pro všechny nove registrovany auta a od zari lonskeho roky pro všechny nove homologace a auto bez SCR by na silnici nemelo co delat, i když NEDC projde, uz podle WLTP i radove NOx prekracuje
21. 11. 2015 15:42
Re: Tucson
Nevím že by WLTP bylo v platnosti.
21. 11. 2015 21:41
Re: Tucson
nedusi, to jen pri emisnim testu, jinak ne >:-[]
21. 11. 2015 21:40
Re: Tucson
mne ta spotreba prijde naprosto v poradku. xtakhle velke tezke auto v automatu a se 4x4 kdyz jezdi za osm litru nafty, je to super.
21. 11. 2015 11:25
Re: Tucson
Hyundai Tucson se mi líbí, ale moje zkušenost s dealery Hyundai (konkrétně Praha) je taková, že by musel být opravdu o hodně lepší než konkurence, abych si byl ochoten ho koupit - což podle mého názoru (odhadu)zatím není. Když si jdu prohlédnout Hyundai, očekávám, že prodejce bude mluvit o Hyundai a ne kritizovat jiné výrobce... Bohužel ti, s nimiž jsem měl tu čest, mi připadali jak vystřižení z reklamy "váš soused z Boleslavi bude tááákhle maličký" a to já poslouchat fakt nebudu, takže posléze ani nedošlo na předváděcí jízdu s Tucsonem, kvůli které jsem tam původně šel... Tož tak. :no:

Věřím tomu, že Tucson je povedené auto a přeju mu úspěch.
A sobě jinou dealerskou síť Hyundai :-)
21. 11. 2015 13:53
Re: Tucson
Jenže prodejci říkají jen pravdu, to není kritika, to je skutečnost. Soused z Boleslavi je proti Hyundai fakt maličká firmička, hlavně ve světě úplně bezvýznamná, s tím už se hold každý škodomil musí smířit. A ten rozdíl bude stále větší a větší. ;-)
21. 11. 2015 13:59
Re: Tucson
Takže když prodejci mluví o svých vozech jako o nadautech, tak taky říkají jen pravdu? >:D
21. 11. 2015 14:13
Re: Tucson
A to je jako opravňuje k takovému jednání? Co by teda mohli říkat prodejci Toyoty? To jsou teprv überprodejci...
21. 11. 2015 15:57
Re: Tucson
Az tak bezvyznamna asi ne, kdyz se proti ni v reklamach na nasem trhu musi neustale trapne vymezovat.
25. 11. 2015 21:29
Re: Tucson
Mluvil jsem o světovém trhu, tam Škodovka Hyundai nesahá ani po kotníky (kdo tvrdí opak, tak je neskutečně trapný). Viz šíře nabídky tříd (od mini až k luxusním, od dodávek k autobusům, atd.) a objemů prodeje. Až bude Škodovka vykazovat podobné výsledky, neřeknu ani ň. A to už nemluvím o tom, kde H všude v průmyslu působí. Stačí si uvědomit, že Hyundai dodává nejen Škodovce plech z vysokopevnostní oceli. A tak bych mohl pokračovat... Je to zkrátka megaznačka. A vůbec se prodejcům H nedivím, že se vymezují, když stále dokola a nejen od potencionálních zákazníků slyší, jak Škodovka vyrábí ta nejlepší auta na světě. To si můžou myslet jen úplní zabedněnci, a že jich je...
Zkrátka, na hrubý pytel ... >:D
21. 11. 2015 17:05
Re: Tucson
Nejsem škodomil, ale s obchodní strategií podobného charakteru se smířit nemíním. To je stejné, jako bych chtěl argumentovat tím, že ředitel konkurenční společnosti má na nose bradavici a škaredou manželku. Dětinské a nedůstojné.
PS: holt... nikoliv hold
21. 11. 2015 15:01
Re: Tucson
Souhlasím. Prodejci Hyundai by si měli v první řadě objednat nějakou školící společnost, která jim dá jasně a zřetelně do souvislostí Newtonův zákon o akci a reakci s psychologií. Neboť i v oblasti emocí platí, že jakákoliv akce vyvolává reakci. Svou prodejní strategií dělají z majitelů Hyundai poloviční vlastizrádce a pohrdače společností.
Češi mají několik svých podvědomě zakořeněných ikon. Komenského, Husa, Žižku a... Škodovku. Pokud mi někdo při prezentaci vlastního výrobku neustále podsouvá, že jedna z ikon České země je vlastně banda technických outsiderů, nejspíš se asi na.seru. Čili změna obchodní strategie by neuškodila.
Z technického hlediska nemám o korejské značce H/K téměř žádných pochybností, ale již tolikrát zmiňovaná a omílaná negativní reklamní kampaň se mi v hlavě usadila do povědomí poměrně dost hluboko a proto jsem do firemního fleetu odmítl (přesvědčil jsem vedení o nevhodnosti mít) kterýkoliv vůz této značky, ačkoliv vím, že jejich auta nejsou vůbec špatná a více méně mají můj respekt a značce samotné fandím. Ale... holt je mi milejší pozitivní vztah s mým sousedem (potažmo obchodním partnerem), než ze sebe dělat odpůrce vlastní krve. Popravdě jsem čekal, že české vedení Hyundai se po reakcích chytí za nos a svou marketingovou minelu se bude snažit nějakým způsobem napravit. Neděje se tak a tak jen zabíjejí například mimořádně povedený vůz, jakým je Tucson.
21. 11. 2015 15:53
Re: Tucson
To jsi mě rozesmál : Škoda jako ikona vedle zmíněných velikánů. V kterém paralelním světě tohle platí? To už je pro čechy větší ikona Karel Gott nebo Jarda Jágr.
21. 11. 2015 15:54
Re: Tucson
:-) Tak jsem rád, že jsem pobavil. Při kvalitě některých příspěvků, které spíše rozpláčou. Na Jágra jsem zapomněl... sorry Džegr... a Járo Cimrmane
Avatar - Ji/Ri
21. 11. 2015 18:03
Re: Tucson
Nechápu rozdíl ve kvalitě a spolehlivosti hyu vs. kia. KIa je vyloženě kvalitně zpracovaná a H výrazně pokulhává....
21. 11. 2015 18:31
Re: Tucson
jj ja som tiez zo sportage presiel na ix35 a horko to lutujem, buduci rok sa vraciam ku kii alebo idem k japoncom - podla cenovych poliktik predajcov ..
Avatar - rohYpnol
22. 11. 2015 00:37
Re: Tucson
1) není to jen o reklamě, problém Hyundai ČR je evidentně mnohem hlubší. Viz aféra dealerů a protestů...

2) reklamní kampaň, jakkoliv ji odmítám, byla výborná z profesního hlediska. Agresivní, útočná. Ano, takto se získává tržní podíl. Jen jsem přesvědčený, že se měla změnit dříve, právě aby se lidem jako ty nebo já "nezajedla"...

3) přístup k reklamě se právě s Tucsonem změnil, jestli sis nevšiml. Je sice snad ještě vlezlejší, ale Tucson je prezentován jako nejlepší auto v širém vesmíru, zkrátka "a teď tu vládnu já" (vidíš jak je to vlezlé, že si to hned vybavím...)
23. 11. 2015 08:29
Re: Tucson
Veřejný :yes: 100% souhlas.
21. 11. 2015 15:50
Re: Tucson
Z toho si nic nedělej. V některých ostravských autosalonech VW/Škoda s tebou jednají jako kdyby měli to nejlepší na světě a že by jsi skoro měl za vstup do jejich salónu platit jako za vstup do zámku či musea. Toto je jeden z důvodu mé nechutí k těmto značkám. Prodávat čistý mainstream a tvářit se jako prodejce Rolls-Royce je úlet. Přijde mi že arogance je firemní kultůrou koncernu.
21. 11. 2015 21:46
Re: Tucson
no hele, zase ja mam ted zapujceneho megana nez mi vrati auto ze servisu a vzhledem k tomu, co je to za sunku, vubec nechapu, proc golfa neprodavaji za dvojnasobek ;-)
21. 11. 2015 18:28
Re: Tucson
jedine ak v designe a vybave, diesel je ten isty ako v ix35 akurat lemravejsi a zravejsi a podovozok je uplne rovnako ubuchany a uskakany ako v ix35. Pri dobrej cene to prekusnes, ale to by chcelo dat cca 2-3 tis. Euro dole
21. 11. 2015 19:00
Re: Tucson
JJ design je u Hyundaie jen pozlátko, ač v případě Tucsonu dost povedené. Neboj, slev se určitě dočkáš, stačí chvilku počkat... ;-)
21. 11. 2015 11:20
pouze zasobnikovy katalyzator na redukci NOx
takze uz v cyklu WLTP pravdepodobne nekolikanasobne prekroceni NOx
a v realnem provozu a vetsim zatizeni prekroceni pravdepodobne radove.
v USA by na emise NOx neprosel, ale v evrope z tohe budou mit nekteri orgie, protože NEDC proleze.
co na tom, ze je auto jedovaty
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Ji/Ri
21. 11. 2015 11:28
Re: pouze zasobnikovy katalyzator na redukci NOx
Možná se mýlím, ale Hyundai má v USA větší kredit než vw. .... a bylo tomu tak i před dýzlgatěma.
21. 11. 2015 11:30
Re: pouze zasobnikovy katalyzator na redukci NOx
predpokladam, ze tam jedomety neprodava, ale pouze benziny
21. 11. 2015 11:33
Re: pouze zasobnikovy katalyzator na redukci NOx
Taky si myslím, že Hyundai v usa v osobácích diesely nenabízí.
21. 11. 2015 15:55
Re: pouze zasobnikovy katalyzator na redukci NOx
Nemýlíš v Americe platí valeu for money. A tam si Hyundai od začátku dokázal vybudovat skvělé renomé. Dokonce jsou Američané kteří mají pocit že je to tak trochu jejich značka.
Avatar - Ji/Ri
21. 11. 2015 18:02
Re: pouze zasobnikovy katalyzator na redukci NOx
Jezdí jim tam hodně... teda aspon co se Fl týká. A vnímají ho stejně jako my tady vw, forda, opla atd. Celkem dobře vnímají i lux odnož Hyundaie - ted si nevzpomenu na jméno.
Avatar - Enthusiastic.driver
28. 1. 2016 12:35
Re: pouze zasobnikovy katalyzator na redukci NOx
Genesis
Avatar - CHerokee
21. 11. 2015 11:42
zvláštní test
Hyundai vyrábí auta pro lidi, kteří nemají k autům vztah....tedy vnímají je jako já asi pračku. Proto nevadí špatná převodovka, motor a špatné jízdní vlastnosti autorovi testu. Pro mě to jsou základní priority. Nicméně mě zaráží, proč ten test takto napsaný je na webu fandů do aut...
Rozbalit vlákno
13
Avatar - miromen
21. 11. 2015 11:48
Re: zvláštní test
Stejně vnimam Hyundai i ja. Auta pro ty co musi jezdit a je jim jedno jak , hlavně že dojedou.
Avatar - _Karel_
21. 11. 2015 12:31
Re: zvláštní test
Myslím, že není moc automatů, které by byly bezvýhradně chváleny i při ostřejší jízdě, snad jen nové ZF.
Troufám si odhadnout, že těch co si kupují mainstreamové SUV, v naftě, s automatem, a čekají od něj sportovní jízdní vlastnosti, moc nebude. Možná jen ty.
Běžný zákazník bude mnohem raději za komfort.
Jestli tě opravdu zaráží test Tucsonu na tomto webu, tak je s tebou asi něco v nepořádku.
Jinak ty vidíš v testu špatný motor?
Avatar - CHerokee
21. 11. 2015 12:59
Re: zvláštní test
Já bych řekl, že dobrých automatů je docela dost. Nečekám sportovní jízdní vlastnosti, ale jízdní vlastnosti v rámci třídy, a tak je to myšleno. Zaráží mě, jakým způsobem je psán.
Avatar - _Karel_
21. 11. 2015 13:01
Re: zvláštní test
No, je psán způsobem Světa motorů ;-)
21. 11. 2015 18:34
Re: zvláštní test
no keby si dlhodobo jazdil viac ix35 tych najsilnejsich dieslov (at aj mt) 4x4 a potom vyskusal ten at v novom tucosne zistis ze oproti ix35 je to zrava lemra (preco asi splna e6 ?). A to som mal na test tucsona co mal uz nakrutenych 16.000 km
26. 11. 2015 17:54
Re: zvláštní test
Po Dieselgate bude úplně každé nové dieselové auto, hlavně včetně VW spolku, žravá lemra.
Avatar - Ozzman
21. 11. 2015 16:02
Re: zvláštní test
To dost sedí, a myslim, že tak přemýšlí i kupci Hyundaie. Pár takových znám.... a byli to třeba jezdci Octavií. Méně pěnez - auto poslouží jako lednička či pračka, pak vyhodit :-) Tam Hyundai je silná. Taky je mi jedno, jestli je lednička černá, nebo stříbrná a jak má tvarovené dveře a co má pod kapotou... :-)
21. 11. 2015 21:49
Re: zvláštní test
tak tedy co ma lednicka pod kapotou (lepe receno za dvermi) to me naopak zrovinka na lednici velmi zajima ;-).
21. 11. 2015 16:46
Re: zvláštní test
A tomu věříš,co napsali?? Přečti si i jiné testy(viz můj odkaz výše)
Avatar - Ji/Ri
21. 11. 2015 18:00
Re: zvláštní test
No, osobně znám případ, kdy kamarád měl Tigiho s 2 tsi a po nájezdu 60tis nějaká vada na motoru s opravou za 60tis. Během užívání se mu tam kazilo kde co. Teď koupil právě tohohle frajera a zatím jeho hodnocení je, co se užívání týká, ve všem lepší než právě tigo. Spolehlivost zatím hodnotit nemůže, má ho jen krátce. Ale říkal, že horší to už být než s jeho tigim, nemůže. Jinak vw byl u něj jak v bavlnce.
Avatar - _Karel_
21. 11. 2015 18:21
Re: zvláštní test
Můj kamarád majitel autoservisu, 1,4TSI totéž už ve 30tkm.
Avatar - Enthusiastic.driver
28. 1. 2016 12:38
Re: zvláštní test
se popravdě ani moc nedivim, pro normálního uživatele musí být přechod ze stísněného a udrcaného Tiguana do prostornějšího a komfortnějšího hyu jistě příjemným posunem...
23. 11. 2015 08:32
Re: zvláštní test
Rozhlédni se po diskuzích. Opravdu ti to tady připadá jako web fandů do aut ?
Avatar - _Karel_
21. 11. 2015 12:33
Spotřeba
Docela mě zaujalo, že klidnou jízdou po okresce nelze srazit spotřebu pod 7,5l, a přitom celkový průměr je 7,9l.
Jinak za téměř shodnou spotřebu ve zdejším testu jezdila Audi Q5 2,0TDI, to jen k tomu, jak to auto žere jak prokopnutý. [odkaz]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - praděda7
21. 11. 2015 13:12
Re: Spotřeba
Tak za tou vyšší spotřebou je určitě euro6, kterou se Hyundai rozhodlo plnit bez pomoci SRC. To pak vyžaduje "vypalovací cyklus" a extra juice....... ;-)
Avatar - rimow11
21. 11. 2015 16:12
tucson
design nevyzerá zle :yes: a kde su hviezdy?
Rozbalit vlákno
0
21. 11. 2015 17:00
už zase !!
Du si zrušit účet a přestávám sem chodit! Ten debilní vy***nej systém na kapitoly mě neskutečně sere. Pokud to čtou troubové moderátoři , tak prosím o ban a zrušení účtu.

Díky moc :no:
Rozbalit vlákno
2
21. 11. 2015 19:00
Re: už zase !!
Dneska je to tu nějaké rozčerťené ;-)
Avatar - rohYpnol
21. 11. 2015 18:59
Novinářské zrcadlo
Původně jsem měl Vošickému hodně za zlé, jak tu zabetonoval novinářskou smetánku a klíčky jim zkrátka neda la nedal...

Jenže on to vlastně vůbec není špatný tah jak se ukazuje. Díky reklamě, která je všude, je řada lidí zvědavých. Tak jakej ten novej Hjundaj je? Jenže pravidelný stereotyp testů, kdy Hyundai tradičně prohraje se Škodou všechny srovnávací testy novinářů díky celkové komplexnosti Škody je zbořen. Takže nezbývá než jet nový háčko projet k nejbližšímu dealerovi a každej zatraceně dobře ví, že zákazníka, kterýho nedostaneš do síně k porážce, nikdy nerozporcuješ...

Vošický tak vlastně jen nastavil zrcadlo prohnilémi svěětu české automobilové novinařiny...

Mě jen nezbývá než smutně si postesknout, že co u nás je nemožné, u bratrů Slováků funguje na 100%. Hyundaie jsou normálě k dispozici, autožurnál funguje zcela bez problémů a uveřejňuje jeden kvalitní test za druhým...

U nás? Kdo by to byl čekal, vedle těžce komerčního autosalonu tu pardoxně nejlíp dopadlo auto-moto-revue... Koneckonů i tam Hyundaie v testech proběhly.

Tenhle test? Nevím, nečtu, na kapitoly z vysoka ... :-!
Rozbalit vlákno
1
21. 11. 2015 20:28
Re: Novinářské zrcadlo
Autosalon je hodně komerční, přitom má největší potenciál. Asi nejlepším zdrojem nezaujatých informací jsou blogy nadšenců. Něco na té tvé úvaze je.
21. 11. 2015 20:10
Fuuuuj hnuj daj
takovy srot bych si nikdy nekoupil divim se ze to tady na autocz recenzujete....
Rozbalit vlákno
8
21. 11. 2015 20:23
Re: Fuuuuj hnuj daj
Oproti tvýmu příspěvku je Tucson "rollsroycem" ve svý třídě...
Re: Fuuuuj hnuj daj
Vítej vypatlánku, tvoje primitivní zvratky jsem tady dlouho postrádal. >:D >:D >:D

Jinak se zdá, ze dost velké procento vypatlancu mezi diskutéry na ACZ pochází z Moravskoslezského kraje.
21. 11. 2015 23:27
Re: Fuuuuj hnuj daj
Když bych si nikdy nekoupil korejce, ale ani VW, Audi maximálně nové a to jenom možná a čínské Volvo mi taky nesmí do baráku, tak patřím do jaké skupiny? >:D
22. 11. 2015 06:36
Re: Fuuuuj hnuj daj
K teoretikům... Pokud někdo opravdu vybírá auto, tak jedině způsobem, aby mu sedlo.

Cenově, prostorem, motorem, jízdním projevem, posazem atd...

Pokud někdo apriori napíše něco jako ty, pak se obávám, že vybírá jen virtuálně na inzertních serverech a pitvoří se pokud narazí na svý "neoblíbený". ;-)
22. 11. 2015 10:24
Re: Fuuuuj hnuj daj
Ano, když vybírám 3l, pohon na zadek a manuál tak mi ani jdeno z jmenovaných nesedí takže nevím, kde je problém? :-)
22. 11. 2015 10:33
Re: Fuuuuj hnuj daj
Tak to ti nesedí skoro nic, ale musel jsi se tu vymezit proti Hyundai, VW nebo Audi.
23. 11. 2015 08:37
Re: Fuuuuj hnuj daj
Problém bude v tom, že jsi evidentě *, kterej u testu SUV 4x4 potřebuje sdělit, že je specifikací jinde a tohle je mimo.
Re: Fuuuuj hnuj daj
Do jaké skupiny patrís je podle tvého príspevku celkem jasné, Jenom nevím kde bydlís.
Avatar - eXp10it
21. 11. 2015 23:40
Tucson
Je rok 2015 a já teprve teď zjistil že se to auto jmenuje tucson. Opravdu jsem si až do teď myslel že jde o tuscon.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Jaros71
22. 11. 2015 02:09
Tucson? Pěkný zvenku..ale...
Na auto jsem se byl před pár dny se zájmem podívat.
Firemní CR-V šlo na servis do Hondy , a kluci korejský mají autosalon nedaleko.

První dojem z nového SUV byl výborný , design karoserie se fakt povedl.
Zklamání v interieru jsem očekával , ale že bude až takové?
Snad jen průměrný design celého vnitřku , trošku humpolácký volant , nešikovnou špatně nastavitelnou opěrku na loket , a nepříliš moderně vyhlížející kapličku přístrojů , otlačené koleno od středového špatně tvarovaného tunelu s průměrnými sedadly , v autě za 800 tis. , bych tedy nečekal ani náhodou.

Dominantní skleněná střecha dojem vylepšila částečně.
Trend el.parkovací brzdy je v SUV tragedie..bohužel není vyjímkou.

Nepochopitelně auto nemá tunel na lyže či delší předměty ani sklopné střední opěradlo , jako třeba Santa Fe..či prakticky celá evropská konkurence.

To že tady bude toto SUV vládnut , je snad jen korejské zbožné přání.
Auto mělo rezervu , což považuji za samozřejmost a chválím.
Ale kufr je mělký , moc toho evidentně nepojme. Na tak velké SUV nic moc.

Testovací jízda neproběhla , prodejce po několika dotazech proč auto nemá to či ono a nejde to objednat , vypadal už dost otráveně.
Rozbalit vlákno
1
22. 11. 2015 08:19
Re: Tucson? Pěkný zvenku..ale...
Srovnej s konkurencí s podobnou cenou...jeden za 18, druhý bez dvou za 20.
22. 11. 2015 08:18
Klasicky přitroublý test SM
Tak mi to nedalo a projel jsem si testy kompaktních SUV s podobnou motorizací a ejhle, ona je spotřeba kolem 8-9 litrů standart!
S podobným autem nejezdím, i o třídu větší gazíky umí s třílitr jezdit za to samý, ale Tucson není rozhodně žádným užrancem mezi konkurencí.

Nečtu tenhle tištěný brak, stejně jako jeho AT apod... A dělám dobře.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - _Karel_
22. 11. 2015 11:58
Re: Klasicky přitroublý test SM
Taky už jsem to tu psal- Q5 2,0TDI ta samá spotřeba. Automat+4x4+ SUV+ Euro6 - čemu se divit.
22. 11. 2015 20:24
Re: Klasicky přitroublý test SM
Myslím, že webpaja myslel gazíky o třídu výš než Q5.
Avatar - _Karel_
22. 11. 2015 20:30
Re: Klasicky přitroublý test SM
"projel jsem si testy kompaktních SUV s podobnou motorizací a ejhle, ona je spotřeba kolem 8-9 litrů standart!"
23. 11. 2015 08:41
Re: Klasicky přitroublý test SM
Myslel jsem obojí, jak plyne z textu ;-) Většina dvoulitrů nežere o moc míň než třílitry. Srovnatelný cestovní průměr mi u XF vychází kolem lehce pod 7, nový Mondeo 2,0TDCi se 180HP, pak v klidu přes 7.
Avatar - _Karel_
23. 11. 2015 11:43
Re: Klasicky přitroublý test SM
Jsem myslel, že máš v XF benzínový šestivál. Takže nafta?
Avatar - Emel
22. 11. 2015 16:33
Tuscon
Začínám Tuscony pravidelně potkávat a musím uznat, že se to auto fakt povedlo, i v šedi silnic vypadá dost dobře... nerad to říkám, ale ve finále líp, než CX-5.

Nu což - bravo Hyundai :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - _Karel_
22. 11. 2015 18:50
Re: Tuscon
Souhlas, i s CX-5. U mě se Tucsonu mezi SUV vzhledem vyrovná jen GLK.
23. 11. 2015 13:25
Re: Tuscon
O CX-5 se psalo to samý, když to byla novinka. Za pár let splyne Hyundai stejně rychle jako ti ostatní. Interiér jsem si pořádně prošel a prohmatal a auto se podle mě rozhodně nepovedlo. Ač interiér využívá i nějaké ty lepší materiály, celek působí dost levně. Cítil jsem se tam jako ve Forestrovi, který ale už nějaký ten pátek na trhu je a navíc nabízí jiné kvality než dobrý interiér. Displej u klimy působí jak z 90. let. Proč tam nedají buď řešení bez displej (levné a uživatelsky příjemné) a nebo když už, tak s lepším displejem. Když Tuscon nemá kvalitní a hezký interiér, tak bych očekával třeba dobré jízdní vlastnosti, zajímavý motor a spotřebu. Ani jedno se však nekoná. Zmíněná spotřeba je přímo otřesná. U benzínu až směšná (Forester XT - 9l, Mazda G192 - do 10l). Takže nezbývá než doufat, že Hyundai opět bude kralovat nízkou neceníkovou cenou a bude bez průserů á la echt super TSI nebo 2,2 diesel Mazdy.
25. 11. 2015 22:51
REKLAMA
Co mají znamenat zase ty reklamy po každých třech fotkách ve fotogalerii? Jděte s tím do pr....!!! :no:
Rozbalit vlákno
0